fairplaybiker Postat Mai 4, 2013 Share Postat Mai 4, 2013 (editat) io am transalp de 600 ,an 98 cu toba sport arow (nu stiu daca conteaza ceva ) si 49 mi km motorul ....fara bagaje si pasager 185 km/ ora pe ceas real 174/ora pe gps ....la plin cu pasagera si cutii laterale pline max 160 km/ora pe ceas real 151 km /ora gps incercate doar o data in rest cuminte Editat Mai 4, 2013 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamadi Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 viteza pe ta?,nici nu ma gandeam la asta...ca idee, poate cu parbriz mai inalt si gume de strada sa prinzi cit vrei si in functie de starea tehnica, eu cu japan 89 de 583 ,180 pe bord odata [sigur reala e mai jos],singur fara pasager si ajunge destul de usor peste 140 -150 dar nu practic , prefer 100-110 pe cill si low rider doar la depasiri mai trag de gaz,oricum este inalta si influentabila la vint lateral iar peste 140 cu pasager si bagaje nu m-as chinui ci doar constant pe autostrada daca am benzina si nu am ce face cu ea, merg lejer cu 120-130 dar trebuie sa am si uleiul de motor cu mine:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 IMAG0051.jpgseaua refacuta de darianIMAG0044.jpgvopsitoria facuta de ionut sal,asa a iesit a mea motoreta dupa iernat,multumiri ptr. vopsitorie lui Ionut de la motosoft http://www.motosoft.ro/General/Contact.html un super baiat de cuvant,a mai reparat si carenele unde au mai trebuit,stiker tot el le-a pus in aceiasi bani si a lui Darian ptr. sea, acum mai am o intrebare,in talon este trecuta neagra,cand o sa fac actele pe numele meu,la rar o sa ma puna sa schimb si culoare in negru + rosu ???? Eu zic ca nu trebuie sa faci nicio modificare in talon. negru e fata, si o mare parte din rezervor. E ok asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liu Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 (editat) cel mai bine se amesteca relantiul cand a cazut in baia de ulei!!! sunt chiar curios de acest carburator minune de pe transalp si de surubul magic de amestec... de unde pot descarca ceva documentatie honda, un manual ceva, cred ca e vorba doar de o traducere eronata a unui termen tehnic. dupa cum spunea cineva mai sus exista trei circuite ale benzinei in carburator si toate se fac prin fenomenul denumit jiglaj. volumul de aer pentru circuitulde relanti se ajusteaza din surubul indicat mai sus, un surub cu varf conic, pa care intra un arculet,o saiba si un oring. volumul de benzina pulverizat in camera de ardere pe timpul functionarii in regim relanti se dozeaza din jiglerul de relenti(ala lunguietz cu gaurele pe tzevusca) operatiunea asta se face prin inlocuirea jiglerului cu unul de dimensiuni mai mari sau mai mici dupa caz. in timpul funtcionarii motorului in regim de sarcina volumul de aer se poate ajusta prin inlocuirea filtrului de aer cu unul de densitate diferita(KNN,BMC etc) iar volumul de benzina din acul dozator ce se afla la capatul shubarului si de obicei are mai multe pozitii in care poate fi momtat. Sa nu va suparati pe mine ca ma bag, dar, lovindu-ma de o problema ce se apropie de discutia voastra vreau sa atasez un folder din care rezulta clar ca , cu ajutorul acestui ,, surub de aer" se poate regla ,,amestecul" si nu numai debitul amestecului. power screw.rtf Editat Mai 5, 2013 de liu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ar05nha Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Salut, Am o Honda Transalp XL600 din 1997. Poate sa imi dea cineva desenul tehnic pentru crash bars (bari protectie)? A zis un prieten ca mi le face el daca ii dau specificatiile tehnice. Mersi anticipat. Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Intrebare: In ce conditii a-ti ajuns la viteza maxim constructiva a TA-ului. Care este viteza maxima la cel de 600cc? Multumesc Salut iar, am revenit azi din Dobrogea si ta-ul meu s-a comportat foarte bine. Am evitat autostrada si radarele, am fost pe DN3 (fostul drum pana la mare). Am scos 170/h cu el pe o panta usoara. Mi se pare ca accelereaza foarte usor pana la 160 pe drum drept chiar si cand bate vantul din fata/lateral dar la 160 deja maneta e la maxim si pana la 170 ajunge mai greu. La carburator nu am umblat deloc de cand am luat-o, am doar 800km pe ea pana acum. Am alternat 50-60 in localitati cu pana la 160 in afara localitatilor si am facut 287km in 4 ore cu tot cu cateva pauze mici deci o medie de 71.75 km/h Am realimentat si la dus si la intors la Țandarei. Am masurat consumul dupa 196km facuti cu 10.87 L, 5.55% consum. Am avut doar top case. Presiune 2.5 bar in ambele cauciucuri, 0 probleme chiar daca e mai mare decat scrie in manual. Bujiile sunt noi, benzina folosita este 95, ulei nu a papat deloc, parbrizul este Givi, de 44 cm inaltime cred dar nu m-a protejat de insecte suficient, eu am doar 66kg si 1.73m Chiar daca nu am scos 180 cum zic alti mi se pare ca este o viteza prea mare pentru TA de 583cc si este prea turat la viteza aia. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Maricel consumul pentru cei 50 de caluti si modul in care trage in depasiri, dar sa zicem ca elasticitatea V ului te mai face sa uiti de asta. Totusi juninca e grea si cu o aerodinamica mai din topor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Nu e mare, manualul da consum la 120 km/h viteza constanta, nu la varfuri de 160-170 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Eu zic ca e maricel pentru ce poate motorul, in regim normal (80-120 km/h). Un Varadero de 1000 la acelasi regim nu consuma nici cu un litru mai mult, dar trage de rupe in depasiri. Ideea era ca in plimbarea de ieri, pilot+pasagera+topcase (=love) nu m a prea satisfacut cum trage. Dar ne consolam cu restul calitatilor Transalpului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Eu zic ca e maricel pentru ce poate motorul, in regim normal (80-120 km/h). Un Varadero de 1000 la acelasi regim nu consuma nici cu un litru mai mult, dar trage de rupe in depasiri. Ideea era ca in plimbarea de ieri, pilot+pasagera+topcase (=love) nu m a prea satisfacut cum trage. Dar ne consolam cu restul calitatilor Transalpului. Eu daca vreau sa traga bine intre 80 si 120 stau in a 4-a pentru depasiri etc evident cresc rotatiile fata de a 5-a la aceeasi viteza. Editat Mai 6, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Asta insemnand peste 6000 turatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 (editat) Asta insemnand peste 6000 turatii? o duc peste 6000 daca e nevoie la 160-170 se duce lejer peste 7000 si din cate stiu intra pe rosu la 8700. Pentru un motor pe care am dat 1300e sunt mai mult decat multumit nu e ca si cum o sa merg cu fiecare ocazie cu 160. viteza pe ta?,nici nu ma gandeam la asta...ca idee, poate cu parbriz mai inalt si gume de strada sa prinzi cit vrei si in functie de starea tehnica, eu cu japan 89 de 583 ,180 pe bord odata [sigur reala e mai jos],singur fara pasager si ajunge destul de usor peste 140 -150 dar nu practic , prefer 100-110 pe cill si low rider doar la depasiri mai trag de gaz,oricum este inalta si influentabila la vint lateral iar peste 140 cu pasager si bagaje nu m-as chinui ci doar constant pe autostrada daca am benzina si nu am ce face cu ea, merg lejer cu 120-130 dar trebuie sa am si uleiul de motor cu mine:) din cate stiu eu modelul din 89 si 90 aveau 41kw si 55cp, modelele 600 din ceilalti ani aveau 37kw si 50cp Editat Mai 6, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Mda, cam multi laudarosi pe aici... TA 400, nu vrea sa depaseasca nici in ruptul capului 140 km/h, indiferent cat tragi de acceleratie. Fostul proprietar spunea ca a atins 170, dar la mine, in 6 ani de zile, nici dupa curatare + sincronizare carb, pus ambreiaj nou, schimbat bujii, niciodata nu a depasit 140. Sa fim seriosi, 23 kw pusi pe un cazan de 180 kg nu pot sa te duca prea repede. Dar e TA, merg cu 100 in afara, si e indeajuns. E un tractoras care te duce lent, dar sigur, unde vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Mda, cam multi laudarosi pe aici... TA 400, nu vrea sa depaseasca nici in ruptul capului 140 km/h, indiferent cat tragi de acceleratie. Fostul proprietar spunea ca a atins 170, dar la mine, in 6 ani de zile, nici dupa curatare + sincronizare carb, pus ambreiaj nou, schimbat bujii, niciodata nu a depasit 140. Sa fim seriosi, 23 kw pusi pe un cazan de 180 kg nu pot sa te duca prea repede. Dar e TA, merg cu 100 in afara, si e indeajuns. E un tractoras care te duce lent, dar sigur, unde vrei. Corect! Tot asa am denumit o si eu pe a mea: tractorasul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Cred ca a mai fost poza pe topicul asta, dar sa ma laud si eu: A mea prindea lejer viteza asta, cu sau pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Hey...acu vad. la liniuta e 170 nu 165. Napoi. is linistit ca am dus-o aproape de limita , aka 170kmh I-am schimbat membranele si eram curios tare cum se manifesta. Am alta intrebare. ce autonomie are Transalpul de 600? Eu am facut 300km pe drumuri virajate , ceva offroad usor si unde am prins drum liber am cautat sa ajung la top speed. ca sa fiu sigur de la 270km am dat pe rezerva. in rezervor se aude a fi multa benzina dar de vazut nu am reusit sa vad nik. Cam la cati km sa ma astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 Hey...acu vad. la liniuta e 170 nu 165. Napoi. is linistit ca am dus-o aproape de limita , aka 170kmh I-am schimbat membranele si eram curios tare cum se manifesta. Am alta intrebare. ce autonomie are Transalpul de 600? Eu am facut 300km pe drumuri virajate , ceva offroad usor si unde am prins drum liber am cautat sa ajung la top speed. ca sa fiu sigur de la 270km am dat pe rezerva. in rezervor se aude a fi multa benzina dar de vazut nu am reusit sa vad nik. Cam la cati km sa ma astept cand se opreste mobra te uiti pe bord si vei sti, pe rezerva trebuia sa treci doar cand dadea semne motorul era mult mai precis asa, acuma doar in pompa vei mai afla cat a consumat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 7, 2013 Share Postat Mai 7, 2013 din cate stiu eu modelul din 89 si 90 aveau 41kw si 55cp, modelele 600 din ceilalti ani aveau 37kw si 50cp Nu prea cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc! eu am vee rubber pe spate si e ok http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64 /index.php?/topic/672643-cauciucuri-vee-rubber/ sa nu te descurajeze pretul mic Editat Mai 11, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Consum de 8,5l/100km ptr. cel de 650? Niciodata la mine. Eventual daca o tii la rosu. Ponturi de gume noi pentru Transalp as dori/ Multumesc! eu am reusit si nu cu turometrul pe rosu ci echipat precum in poza http://www.anvelopemoto.eu/ sau o excursie Arad - Debrecin, montajul si echilibrarea sunt superprofi http://www.r17.hu/ Editat Mai 11, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 eu am vee rubber pe spate si e ok http://www.nikmotto.ro/magazin/articles.php?article_id=64 /index.php?/topic/672643-cauciucuri-vee-rubber/ sa nu te descurajeze pretul mic Mersi de info! Dupa cate am lecturat m-am lamurit. Chiar daca pretul pare de dumping sa iau o pereche cat de curand, numai sa ajung acasa. Cei care si-au comandat de pe saitul nikmoto in cate zile au primit marfa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 asta e o intrebare? Eu zic ca NU vrei stickere originale, sunt scumpe de te caaci pe tine Dar daca totusi vrei, intreaba la http://www.kampurmotors.ro/ am intrebat eu, setul complet costa 288 euro (tva inclus) destul de piperat, poate se gaseste cineva sa le faca din autocolant printat si cutter ploter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) am intrebat eu, setul complet costa 288 euro (tva inclus) destul de piperat, poate se gaseste cineva sa le faca din autocolant printat si cutter ploter daca gasesti pe cineva sa le faca am eu formatul lor cdr , mie mi-au iesit precum in poze carena cu gaura de robinet este originalul iar ailalta este facuta Editat Mai 12, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare, sunt nou posesor de Transalp pd 06 din 1993, am facut deja 600km cu motocicleta si sunt super incantat, are insa o problema care imi da fiori, la pornire. Mai de fiecare data porneste la sfert, insa uneori nu invarte deloc, face doar un barait si se stige bordul. Azi de dimineata am plecat de acasa, a pornit la sfert la rece, am mers cam 1 km, am oprit sa platesc o factura si nu a mai vrut sa o ia, cand am pus contactul becurile de neutru si ulei stinse initial dupa care s-au aprins asa firav, nu a mai invartit deloc demarorul, m-a impins cineva si am pornit-o cu a 2a. Unde ma puteti sfatuii sa merg sa vad ce are, nu ma prea pricep la electrica. Am de gand sa merg vara asta destul de mult si nu vreau sa ma lase pe undeva. Altfel motorul este incredibil dupa atata vreme, are 20ani. Viteza de croaziera 100-120 merge brici. Am mers 170km cu 7l benzina. Astept recomandarea voastra pentru un service. Multumesc si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.