high_dive_eagle Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salut Cum fac si eu cont pe transalp.ro ca m-am acrit cu raspunsul asta: Aţi răspuns incorect la întrebare. Trebuie să introduceţi o adresă de e-mail validă înainte de activarea contului dumneavoastră. Administratorul va verifica acest cont şi, dacă îl va aproba, veţi primi un e-mail la adresa specificată.Multzam fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Salut Cum fac si eu cont pe transalp.ro ca m-am acrit cu raspunsul asta: Aţi răspuns incorect la întrebare. Trebuie să introduceţi o adresă de e-mail validă înainte de activarea contului dumneavoastră. Administratorul va verifica acest cont şi, dacă îl va aproba, veţi primi un e-mail la adresa specificată.Multzam fain! daca te-a intrebat cati cmc are un transalp xl600v si ai zis ca un om normal 583, saitul zice ca e gresit ^^ trebuia sa scrii 600 se pare ca asa au gandit saitul daca zice sa astepti aprobarea contului, ai de asteptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Cont creeat in asteptarea aprobarii ...multzam de sugestie. Asa cum logic era de asteptat, intrebarea de control era facuta de un IT-ist si nu are legatura cu realitatea tehnica a unei motociclete, ci cu botzii de spam si rabdarea potentialilor useri. De retinut pentru cei ce vor cont acolo: cat e in intrebare atata trebuie raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 IT-istul e si motociclist, chiar transalpist Eu cred ca nu te agreaza Acuma, lasand la o parte gluma, eu intru zilnic acolo si apar destul de des utilizatori noi, deci nu cred ca problema e la admin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 IT-istul e si motociclist, chiar transalpist Eu cred ca nu te agreaza Acuma, lasand la o parte gluma, eu intru zilnic acolo si apar destul de des utilizatori noi, deci nu cred ca problema e la admin Serios acum, raspunsul la intrebarea de spam bot "ce cmc are un transalp xl600v" trebuie sa fie 583 nu 600 cat cere saitul. A doua intrebare a fost ce capacitate are transalp xl700v, iti dai seama ca am bagat acolo 700cmc ca sa scap de intrebare dar e cam jenanta situatia tinand cont ca saitul se numeste transalp.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 no hai sa nu fim mai catolicid ecat papa! oricum...transalp.ro este destul de rigid, fiecare msj sa fie aprobat etc etc....la ora actuala avd mai multe minusuri dpv al libertatii de exprimare, dar nah ca orice club care se respecta ...isi alege clientela Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 IT-istul e si motociclist, chiar transalpist Eu cred ca nu te agreaza Acuma, lasand la o parte gluma, eu intru zilnic acolo si apar destul de des utilizatori noi, deci nu cred ca problema e la admin Tocmai ce spuneam. A se reciti daca este cazul. La 600 se raspunde cu 600 si la 650 cu 650, altfel nu ajungi sa te sau sa nu te vada adminul, cum ca iti trebe cont... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 ........ fiecare msj sa fie aprobat etc etc....la ora actuala avd mai multe minusuri dpv al libertatii de exprimare, dar nah ca orice club care se respecta ...isi alege clientela doar primele 10, ca sa nu intre cu posturi de reclama, produse la vanzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 (editat) Salutare, cumpar suporti de cutii laterale Cred ca este cel de mai jos GIVI PL131. Ma intereseaza unul sau ambele si sa nu fie noi ca nici mobra mea nu mai e noua de mult. Caut GIVI PL131 pentru ca am deja suportul de top case E200 de la givi dupa cum se vede in atasament. Editat Mai 15, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 Tocmai ce spuneam. A se reciti daca este cazul. La 600 se raspunde cu 600 si la 650 cu 650, altfel nu ajungi sa te sau sa nu te vada adminul, cum ca iti trebe cont... Nu e cazul Ca sa fiu onest, nici nu-mi pasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Nu e cazul Ca sa fiu onest, nici nu-mi pasa Toti crapam din ceva. Nepasarea e unu din ele. Noah, cred ca ar fi chinuitor sa fi nemuritor totusi. Ce uoameni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Dezmembrez Honda Transalp PD06 1987-1996.Info pe privat.Bafta! De ce o ciopartzesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 o sacrific pentru binele celorlalti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 A inlocuit cineva comutatorul de faza lunga/scurta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 L-am desfacut si eu. La mine piesa de plastic cred ca este uzata, ca nu mai ramane agatata, revine pe scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Dezmembrez Honda Transalp PD06 1987-1996.Info pe privat.Bafta! Pai cate motociclete ai? Vezi ca desi seamana... multe chestii nu corespund la dimensiuni intre motorul 1987-1989 si restul mai noi. Lanturile de distrib difera, axele cu came si parca si ceva pe la ambreiaj. Nici carcasele nu cred ca-s la fel.. cele vechi au o tevusca de ulei in exterior care duce spre chiulase, cele mai noi au canalul pe interior. Modelul vechi are roata spate cu tambur, cele mai noi au disc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Informatiile postate nu sunt complete. Motocicleta pe care o ai este 1987 sau 1988. Dupa culoare, zic ca este '87. Daca vinzi motorul cu totul, se va potrivi pe TA-uri pana in '95 inclusiv (modele cu doua CDI-uri). Daca desfaci motorul, 70% din piese nu se vor potrivi pe '89-99 (difera cutia, pompa de ulei, pompa de apa, distributia, etc). Partea buna este ca motoarele astea sunt mai puternice decat cele din '89 incolo. Daca are CDI-urile originale (MM9 CI529), acestea nu pot opri motorul cand cricul este coborat, in rest perfect compatibile. ProLink-ul este pe bucsi de bronz, nu pe rulment. Amortizorul este mai dur. Diferente mai sunt dar astea-s cele mai importante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 (editat) el a gasit diferentele din reviste.. culori, chestii.. literatura domnle nu mecanica. oricum cei care cumpara piese de motor stiu ce au nevoie Editat Mai 18, 2013 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Intrebare! Triunghiul de la oasele Dominatorului are o forma ce ar ridica Transalpul de fund in sus. Stie cineva care sunt marimile de pe acolo. Se potrivesc oare, adica un schimb plug and play! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 21, 2013 Share Postat Mai 21, 2013 salutare, am cerut cont si la voi pe forum, dar inca nu mi-a fost aprobat, asa ca: as vrea sa-mi iau transalp, dar la schimb cu vulcanul meu +/- diferenta, asta daca nu reusesc sa-l vand intre timp. deci, daca sunteti careva interesat de un asemenea schimb, va rog sa-mi lasati un PM. multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Salutare, astazi dimineata am avut ceva probleme cu motoreta, am prornit motorul cu 5 min inainte de plecare, nu a mai pornit "la sfert" la prima cheie, trebuie socul tras si insistat la automat. Problema este ca dupa 5 min de incazire in momentul cand am plecat cu ea de acasa in primi 2-3 kilometri dadea in nas, mergea sacadat, acceleram si mergea in hopuri... dupa 2-3 km a inceput sa mearga perfect...?!? A mai avut cineva aceasta problema, ce rezolvare ati gasit? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 24, 2013 Share Postat Mai 24, 2013 Am avut un CDI care nu functiona in primele doua minute, mergea intr-un piston si trebuia sa o tin din acceleratie. Dupa asta isi revenea si mergea bine toata ziua. Daca tu ai TCI (>'95), nu se aplica. As masura la rece bobinele si fisele, poate as schimba si bujiile (la cele contrafacute mai apar defecte). Poti incerca sa desfaci papucii bobinelor si bornele bateriei si sa ungi. Daca asa nu se rezolva, vezi robinetul de benzina si carburatoarele (pistonasele de soc deschid corect, membrane principale si "air cutoff" bune, cuiele pontou inchid bine, inaltime corecta a plutioarelor, jicloare curate). Nu uita sa scrii cum s-a rezolvat, urmatorului o sa-i fie de folos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioana36 Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 cumpar in regim de urgenta regulator curent pentru transalp 600,an 1989.info adipop33.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Mai 26, 2013 Share Postat Mai 26, 2013 Uite în Cluj o variantă : http://www.okazii.ro/electrica-auto/relee/releu-incarcare-honda-transalp-africa-twin-vfr750-fireblade-cbr-600-hornet-shadow-magna-a116558323 Se potrivesc regulatoarele de pe Africa Twin şi Dominator ( ca şi mufe ), dar poţi pune orice regulator trifazic, care să suporte o putere consumată de minim 350W . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 ungator de lant pentru Transalp: /index.php?/topic/202679-intretinere-lant-totul-despre/?p=3457024 Recipientul este de "Albastru de Metilen", de 100ml, 2,5 lei la farmaciile veterinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.