mv11b1 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salutari! Am scris si dincolo dar se pare ca lumea nu mai e asa activa. Am urmatoarea problema care ma cam sacaie: Vacuta mea la achizitie avea urmatoarea configuratie la pinioane: 15/48Pe la 5000 de ture in a 5-a aveam pe ceas un pic peste 90 la ora. Am zis ca e din cauza pinionului mare cu 1 dinte in plus. Buun...Ieri am montat un pinion de 47 cum a iesit din fabrica. A crescut un pic viteza pe ceas, sa zic ca am in jur de 95/h indicati acuma, dar eu ma asteptam sa arate 105 cum am vazut la altele ca indica la turatia asta. Unde poate fi problema la mine? Deci e clar ca nu e de la pinioane acuma. Acul la vitezometru merge in salturi pana la 20-30 la ora dupa se linisteste si nu mai tremura deloc indiferent de viteza. Nu cade, nu merge in salturi peste 30, doar ca...zic eu, arata ceva mai putin decat normal. Rotile si anvelopele sunt stock. Sa am schimbate rapoartele in cutie? da cred ca ma gandesc deja prea departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Verifică dacă indicaţia afişată pe bord este corectă, ori cu un kilometraj de bicicletă ori cu un aparat GPS ( pe GPS vei avea o diferenţa de vreo 5km/h ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Salutari! Am scris si dincolo dar se pare ca lumea nu mai e asa activa. Am urmatoarea problema care ma cam sacaie: Vacuta mea la achizitie avea urmatoarea configuratie la pinioane: 15/48 Pe la 5000 de ture in a 5-a aveam pe ceas un pic peste 90 la ora. Am zis ca e din cauza pinionului mare cu 1 dinte in plus. Buun... Ieri am montat un pinion de 47 cum a iesit din fabrica. A crescut un pic viteza pe ceas, sa zic ca am in jur de 95/h indicati acuma, dar eu ma asteptam sa arate 105 cum am vazut la altele ca indica la turatia asta. Unde poate fi problema la mine? Deci e clar ca nu e de la pinioane acuma. Acul la vitezometru merge in salturi pana la 20-30 la ora dupa se linisteste si nu mai tremura deloc indiferent de viteza. Nu cade, nu merge in salturi peste 30, doar ca...zic eu, arata ceva mai putin decat normal. Rotile si anvelopele sunt stock. Sa am schimbate rapoartele in cutie? da cred ca ma gandesc deja prea departe... vezi sa nu fie de la cablu si melc, nu e normal sa mearga acul in salturi pana la 20-30/h pui pe central scoate roata de pe fata scoate melcul de la kilometraj, il cureti si bagi multa vaselina cand il bagi la loc la final desurubezi cablul din bord si verifici daca se invarte lejer, trebuie sa poti sa-l invarti cu doua degete scoti cablul din camasa (iese pe partea unde se conecteaza la roata) il cureti si-l ungi si-l bagi la loc la fel cum era conectezi cablul doar la melc, invarti cu doua degete din capatul celalalt si verifici ca se invarte lejer asamblezi totul cum era si vezi daca mai ai probleme daca tot umblii la pinioane sa le schimbi pe toate in acelasi timp ca nu e bine sa pui pinioane noi cu lant vechi din cauza uzurii si pune un pinion de 16 pentru ca peste 130/h este supraturat ta-ul de 600 sper ca te ajuta Editat Iulie 26, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Iti indica corect. Am doua TA-uri cu aceleasi rapoarte si la 5.000 rot/min am intre 90 si 100 km/h, probabil 95 cum zici tu. Unge cablul si melcul daca ai posibilitatea. La unul din TA-uri si mie imi pulseaza usor la 20km/h. La celalalt pulseaza usor la 90 km/h. Probabil cablurile sunt pe duca. Am desfacut melcii ambelor motociclete si arata impecabil, deci nu ei cauzeaza asta. Spune-mi si mie, te rog, ce consum aveai cu foaia de 48 la drum intins si mers normal. Multumesc frumos! Editat Iulie 26, 2013 de dani_d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Primul lucru, am sa verific viteza cu un GPS sau am sa merg in paralel cu un amic sa confruntam vitezometrele. Stiu ca nu e normal sa pulseze acul vitezometrului, dar daca peste 20 nu mai face nu m-am stresat prea mult, nu prea merg in oras si nu m-a deranjat. Pe http://www.ta-deti.de/ta/ spune baiatul asta ca nu trebuie uns cablul, el este acoperit cu un strat de teflon si uleiul ar distruge stratul acesta. Pinionul de 47 l-am capatat, nu l-am pus nou, stiu ca nu e prea bine sa le amesteci noi cu vechi. Iar cu pinionul de 48 la drum, mers normal pana-n 100 lua cam 5,5. La mers mai tare, in jur de 110 imi lua peste 6....sta f turata parerea mea , peste 6000 de ture imi arata in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale). La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Naiba stie, la mine cam 5,3 -5,5 consuma, dar merg cum vreau, doar ca rar trec de 110. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale). La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin un scooter ar areduce mai mult efortul motorului si implicit si consumul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Iti indica corect. Am doua TA-uri cu aceleasi rapoarte si la 5.000 rot/min am intre 90 si 100 km/h, probabil 95 cum zici tu. Am mintit. M-am uitat aseara si la 5.000 de ture am 101-102 km/h. Spune si ce an de fabricatie este motocicleta fiindca TA-urile au rapoarte diferite in cutie si probabil asta e cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 TA '92, acurile paralele , 100kmh-5000rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Aceaşi viteză de ~100km/h este şi la TA din 1999, la 5000rpm. TA '92, acurile paralele , 100kmh-5000rpm Paralel-erecte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale). La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin Scuze...ma lasa memoria, asa este cum spui. Am sa incerc sa ung cablul atunci. Vacuta mea este din 96. A amicei cu care am mers e din 97 si are la 5000 fix 105 pe ceas, iar eu am 95 . Inseaman ca solutia la mine ar fi un pinion mic cu 16 dinti, sa vad cat mai salvez din situatie. Mi se pare exagerat de turata Editat Iulie 29, 2013 de mv11b1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 105 are pe ceas, iar GPS ul e irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 din ce material sunt facute discurile unui TA600? Exista un catalog in care se poate verifica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Metal. E suficient de precis răspunsul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 N-a precizat care disc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Off topic, am aflat si eu ca intrunirea transalpistilor are loc weekendul asta in localitatea Pângaraţi. Este corecta informatia aveti idee? Eu am de gand sa ajung acolo pe >>drumul asta<< Editat August 1, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Printre altele, apare si TA650 pe linia de productie. Trist cum arata fabrica si cum se lucreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 ma asteptam la mai mult high tech Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 am o mica nelamurire... am facut un test sa vad cat "ma tine" rezerva de benzina din momentul comut robinetul pe rez, rezultatul 25 km... este ok asa? mie imi pare cam putin exista posibilitatea sa "reglez" rezerva, in ideea de a o face mai mare? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 am o mica nelamurire... am facut un test sa vad cat "ma tine" rezerva de benzina din momentul comut robinetul pe rez, rezultatul 25 km... este ok asa? mie imi pare cam putin exista posibilitatea sa "reglez" rezerva, in ideea de a o face mai mare? multumesc cam putin ultima data mi-a intrat pe rezerva la 270km si am alimentat la 313 km 16L. rezervorul este de 18 dar eu bag benzina pana sus si intra clar mai mult de 18L Deci dupa 43 de km de mers pe rezerva mai aveam vreo 2L si ceva in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 la mine a ajuns la rezerva la 315 km, am mai mers pana la 330 si am alimentat 17 litri. se poate face ceva la robinetul de benzina, in interior, sa maresc rezerva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Inaltimea sitei robinetului ar trebui sa fie standard. La fel si dimensiunea rezervorului. Poti masura rezerva folosind un furtun si cateva sticle de plastic curate in care sa scoti benzina. Lasi sa curga pe normal si cand ajunge la rezerva, pui in sticle separate. Rezerva ar trebui sa fie de 3,5 litri, cu motocicleta pe roti si verticala Legat de marirea rezervei, robinetul de benzina are o sita care intra in rezervor si acolo trebuie sa faci modificarea. Nu m-am uitat niciodata atent si nu stiu daca o poti pacali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheSaint Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 multumesc de sfat, am sa incerc o modificare la urmatorul plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) intrebare rapida, poate sa confirme cineva ce rulmenti fata si spate se folosesc? eu am gasit 6202 fata si 6203 spate dar nu sunt 100% sigur Am transalp 600 din '96 xl600v-t merci! Editat August 5, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.