Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutari!

Am scris si dincolo dar se pare ca lumea nu mai e asa activa.

Am urmatoarea problema care ma cam sacaie:

Vacuta mea la achizitie avea urmatoarea configuratie la pinioane: 15/48
Pe la 5000 de ture in a 5-a aveam pe ceas un pic peste 90 la ora. Am zis ca e din cauza pinionului mare cu 1 dinte in plus. Buun...
Ieri am montat un pinion de 47 cum a iesit din fabrica. A crescut un pic viteza pe ceas, sa zic ca am in jur de 95/h indicati acuma, dar eu ma asteptam sa arate 105 cum am vazut la altele ca indica la turatia asta. Unde poate fi problema la mine? Deci e clar ca nu e de la pinioane acuma. Acul la vitezometru merge in salturi pana la 20-30 la ora dupa se linisteste si nu mai tremura deloc indiferent de viteza. Nu cade, nu merge in salturi peste 30, doar ca...zic eu, arata ceva mai putin decat normal. Rotile si anvelopele sunt stock. Sa am schimbate rapoartele in cutie? da cred ca ma gandesc deja prea departe...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifică dacă indicaţia afişată pe bord este corectă, ori cu un kilometraj de bicicletă ori cu un aparat GPS ( pe GPS vei avea o diferenţa de vreo 5km/h ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Am scris si dincolo dar se pare ca lumea nu mai e asa activa.

Am urmatoarea problema care ma cam sacaie:

Vacuta mea la achizitie avea urmatoarea configuratie la pinioane: 15/48

Pe la 5000 de ture in a 5-a aveam pe ceas un pic peste 90 la ora. Am zis ca e din cauza pinionului mare cu 1 dinte in plus. Buun...

Ieri am montat un pinion de 47 cum a iesit din fabrica. A crescut un pic viteza pe ceas, sa zic ca am in jur de 95/h indicati acuma, dar eu ma asteptam sa arate 105 cum am vazut la altele ca indica la turatia asta. Unde poate fi problema la mine? Deci e clar ca nu e de la pinioane acuma. Acul la vitezometru merge in salturi pana la 20-30 la ora dupa se linisteste si nu mai tremura deloc indiferent de viteza. Nu cade, nu merge in salturi peste 30, doar ca...zic eu, arata ceva mai putin decat normal. Rotile si anvelopele sunt stock. Sa am schimbate rapoartele in cutie? da cred ca ma gandesc deja prea departe...

 

vezi sa nu fie de la cablu si melc, nu e normal sa mearga acul in salturi pana la 20-30/h

 

  • pui pe central
  • scoate roata de pe fata
  • scoate melcul de la kilometraj, il cureti si bagi multa vaselina cand il bagi la loc la final
  • desurubezi cablul din bord si verifici daca se invarte lejer, trebuie sa poti sa-l invarti cu doua degete
  • scoti cablul din camasa (iese pe partea unde se conecteaza la roata) il cureti si-l ungi si-l bagi la loc la fel cum era
  • conectezi cablul doar la melc, invarti cu doua degete din capatul celalalt si verifici ca se invarte lejer
  • asamblezi totul cum era si vezi daca mai ai probleme

 

daca tot umblii la pinioane sa le schimbi pe toate in acelasi timp ca nu e bine sa pui pinioane noi cu lant vechi din cauza uzurii si pune un pinion de 16 pentru ca peste 130/h este supraturat ta-ul de 600

 

sper ca te ajuta

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti indica corect. Am doua TA-uri cu aceleasi rapoarte si la 5.000 rot/min am intre 90 si 100 km/h, probabil 95 cum zici tu.

Unge cablul si melcul daca ai posibilitatea.

La unul din TA-uri si mie imi pulseaza usor la 20km/h. La celalalt pulseaza usor la 90 km/h. Probabil cablurile sunt pe duca. Am desfacut melcii ambelor motociclete si arata impecabil, deci nu ei cauzeaza asta.

 

Spune-mi si mie, te rog, ce consum aveai cu foaia de 48 la drum intins si mers normal. Multumesc frumos!

Editat de dani_d
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul lucru, am sa verific viteza cu un GPS sau am sa merg in paralel cu un amic sa confruntam vitezometrele. Stiu ca nu e normal sa pulseze acul vitezometrului, dar daca peste 20 nu mai face nu m-am stresat prea mult, nu prea merg in oras si nu m-a deranjat. Pe http://www.ta-deti.de/ta/ spune baiatul asta ca nu trebuie uns cablul, el este acoperit cu un strat de teflon si uleiul ar distruge stratul acesta. Pinionul de 47 l-am capatat, nu l-am pus nou, stiu ca nu e prea bine sa le amesteci noi cu vechi. Iar cu pinionul de 48 la drum, mers normal pana-n 100 lua cam 5,5. La mers mai tare, in jur de 110 imi lua peste 6....sta f turata parerea mea , peste 6000 de ture imi arata in bord.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale).

La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale).

La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin :)

un scooter ar areduce mai mult efortul motorului si implicit si consumul lui :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti indica corect. Am doua TA-uri cu aceleasi rapoarte si la 5.000 rot/min am intre 90 si 100 km/h, probabil 95 cum zici tu.

 

Am mintit. M-am uitat aseara si la 5.000 de ture am 101-102 km/h.

Spune si ce an de fabricatie este motocicleta fiindca TA-urile au rapoarte diferite in cutie si probabil asta e cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale).

La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin :)

Scuze...ma lasa memoria, asa este cum spui. Am sa incerc sa ung cablul atunci. Vacuta mea este din 96. A amicei cu care am mers e din 97 si are la 5000 fix 105 pe ceas, iar eu am 95 :(. Inseaman ca solutia la mine ar fi un pinion mic cu 16 dinti, sa vad cat mai salvez din situatie. Mi se pare exagerat de turata

Editat de mv11b1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica nelamurire...

 

am facut un test sa vad cat "ma tine" rezerva de benzina din momentul comut robinetul pe rez, rezultatul 25 km... este ok asa? mie imi pare cam putin

 

exista posibilitatea sa "reglez" rezerva, in ideea de a o face mai mare?

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mica nelamurire...

 

am facut un test sa vad cat "ma tine" rezerva de benzina din momentul comut robinetul pe rez, rezultatul 25 km... este ok asa? mie imi pare cam putin

 

exista posibilitatea sa "reglez" rezerva, in ideea de a o face mai mare?

 

multumesc

cam putin

 

ultima data mi-a intrat pe rezerva la 270km si am alimentat la 313 km 16L. rezervorul este de 18 dar eu bag benzina pana sus si intra clar mai mult de 18L Deci dupa 43 de km de mers pe rezerva mai aveam vreo 2L si ceva in rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine a ajuns la rezerva la 315 km, am mai mers pana la 330 si am alimentat 17 litri.

 

se poate face ceva la robinetul de benzina, in interior, sa maresc rezerva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltimea sitei robinetului ar trebui sa fie standard. La fel si dimensiunea rezervorului. Poti masura rezerva folosind un furtun si cateva sticle de plastic curate in care sa scoti benzina. Lasi sa curga pe normal si cand ajunge la rezerva, pui in sticle separate. Rezerva ar trebui sa fie de 3,5 litri, cu motocicleta pe roti si verticala

Legat de marirea rezervei, robinetul de benzina are o sita care intra in rezervor si acolo trebuie sa faci modificarea. Nu m-am uitat niciodata atent si nu stiu daca o poti pacali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare rapida, poate sa confirme cineva ce rulmenti fata si spate se folosesc? eu am gasit 6202 fata si 6203 spate dar nu sunt 100% sigur

 

Am transalp 600 din '96 xl600v-t

 

merci!

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...