johnny75 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Nou posesor de Transalp, am o intrebare pentru cei mai vechi in bransa: la viteze intre 60-70 km/h. roata fata are un moment in care incepe sa "sara" pe asfalt, intra intr-un fel de oscilatie se misca sus-jos pina trec de 70. Mentionez ca ghidonul nu oscileaza dreapta-stanga deloc la nici o viteza. Poate sa fie din furca sau din echilibratul rotii sau pur si simplu asa fac ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Este Transalp PD10 ( după 1996 ) ? Cele mai noi, ale căror jenţi sunt de culoare argintie, mai au unele probleme de fabricaţie, la punctul de sudură a inelului jenţii nu este polizată suficient sudura şi cauciucul nu se aşează ca şi pe restul inelului. Dar poate fi de asemeni şi cauciucul cu probleme ( poţi încerca să-l montezi într-o altă poziţie pe jantă ). De multe ori "aşa fac ele" , aşadar nu este un simptom alarmant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mailat calin Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 salut baieti, eu am un transalp 650 din 2000, am rotile echilibrate si nu vibreaza nu oscileaza deloc indiferent de viteza cu care rulez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Exact intre 60-70 vobleaza ca naiba si a mea. Nu e periculos cat timp ai mainile pe ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Nu toate face, dar face care face şi nu e foarte periculosc că face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Este PD 10, 97 jenti argintii. Cauciucul este montat corect, o sa incerc sa fac o echilibrare sa-mi ies din pareri cu toate ca la mine in oras este greu de gasit o firma care face echilibrari la jante moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Eu as zice sa nu te mai complici inutil, rotile mele sunt echilibrate si tot asa face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Nu ţine de echilibrare. Nu contează dacă este montat corect cauciucul, iar sfatul a fost de a-l monta într-o altă poziţie ( îl scoţi şi în întorci 90° de exemplu ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 24, 2013 Share Postat Iulie 24, 2013 Trei PD06: - unul cu roata echilibrata si TKC80 - nu face - unul cu roata neechilibrata si Anakee 2 - face - unul cu roata echilibrata dar janta lovita (batatie sus-jos de 2 mm) si Tourance - face Faptul ca roata "sare", nu se numeste voblaj, nu faceti confuzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Faptul ca ghidonul are miscari stanga dreapta cu frecventa mare nu se numeste voblaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 (editat) Aşa se numeşte, dar noi nu vorbim de voblaj. Ci de o mişcare sus-jos a ghidonului, ca şi cum ai avea o gâlmă în cauciuc. În cazul tău, ai verificat janta ( inelul ) să fie dreaptă, eventual şi echilibrată ? Pentru că la tine este chiar o problemă care nu se încadrează în "aşa fac ele". No ce trântă ca în filme şi-a luat meşteru, aşa nici că am mai păţit, să vină mobra peste mine. Editat Iulie 25, 2013 de Andry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Salutari! Am scris si dincolo dar se pare ca lumea nu mai e asa activa. Am urmatoarea problema care ma cam sacaie: Vacuta mea la achizitie avea urmatoarea configuratie la pinioane: 15/48Pe la 5000 de ture in a 5-a aveam pe ceas un pic peste 90 la ora. Am zis ca e din cauza pinionului mare cu 1 dinte in plus. Buun...Ieri am montat un pinion de 47 cum a iesit din fabrica. A crescut un pic viteza pe ceas, sa zic ca am in jur de 95/h indicati acuma, dar eu ma asteptam sa arate 105 cum am vazut la altele ca indica la turatia asta. Unde poate fi problema la mine? Deci e clar ca nu e de la pinioane acuma. Acul la vitezometru merge in salturi pana la 20-30 la ora dupa se linisteste si nu mai tremura deloc indiferent de viteza. Nu cade, nu merge in salturi peste 30, doar ca...zic eu, arata ceva mai putin decat normal. Rotile si anvelopele sunt stock. Sa am schimbate rapoartele in cutie? da cred ca ma gandesc deja prea departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Verifică dacă indicaţia afişată pe bord este corectă, ori cu un kilometraj de bicicletă ori cu un aparat GPS ( pe GPS vei avea o diferenţa de vreo 5km/h ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Salutari! Am scris si dincolo dar se pare ca lumea nu mai e asa activa. Am urmatoarea problema care ma cam sacaie: Vacuta mea la achizitie avea urmatoarea configuratie la pinioane: 15/48 Pe la 5000 de ture in a 5-a aveam pe ceas un pic peste 90 la ora. Am zis ca e din cauza pinionului mare cu 1 dinte in plus. Buun... Ieri am montat un pinion de 47 cum a iesit din fabrica. A crescut un pic viteza pe ceas, sa zic ca am in jur de 95/h indicati acuma, dar eu ma asteptam sa arate 105 cum am vazut la altele ca indica la turatia asta. Unde poate fi problema la mine? Deci e clar ca nu e de la pinioane acuma. Acul la vitezometru merge in salturi pana la 20-30 la ora dupa se linisteste si nu mai tremura deloc indiferent de viteza. Nu cade, nu merge in salturi peste 30, doar ca...zic eu, arata ceva mai putin decat normal. Rotile si anvelopele sunt stock. Sa am schimbate rapoartele in cutie? da cred ca ma gandesc deja prea departe... vezi sa nu fie de la cablu si melc, nu e normal sa mearga acul in salturi pana la 20-30/h pui pe central scoate roata de pe fata scoate melcul de la kilometraj, il cureti si bagi multa vaselina cand il bagi la loc la final desurubezi cablul din bord si verifici daca se invarte lejer, trebuie sa poti sa-l invarti cu doua degete scoti cablul din camasa (iese pe partea unde se conecteaza la roata) il cureti si-l ungi si-l bagi la loc la fel cum era conectezi cablul doar la melc, invarti cu doua degete din capatul celalalt si verifici ca se invarte lejer asamblezi totul cum era si vezi daca mai ai probleme daca tot umblii la pinioane sa le schimbi pe toate in acelasi timp ca nu e bine sa pui pinioane noi cu lant vechi din cauza uzurii si pune un pinion de 16 pentru ca peste 130/h este supraturat ta-ul de 600 sper ca te ajuta Editat Iulie 26, 2013 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Iti indica corect. Am doua TA-uri cu aceleasi rapoarte si la 5.000 rot/min am intre 90 si 100 km/h, probabil 95 cum zici tu. Unge cablul si melcul daca ai posibilitatea. La unul din TA-uri si mie imi pulseaza usor la 20km/h. La celalalt pulseaza usor la 90 km/h. Probabil cablurile sunt pe duca. Am desfacut melcii ambelor motociclete si arata impecabil, deci nu ei cauzeaza asta. Spune-mi si mie, te rog, ce consum aveai cu foaia de 48 la drum intins si mers normal. Multumesc frumos! Editat Iulie 26, 2013 de dani_d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Primul lucru, am sa verific viteza cu un GPS sau am sa merg in paralel cu un amic sa confruntam vitezometrele. Stiu ca nu e normal sa pulseze acul vitezometrului, dar daca peste 20 nu mai face nu m-am stresat prea mult, nu prea merg in oras si nu m-a deranjat. Pe http://www.ta-deti.de/ta/ spune baiatul asta ca nu trebuie uns cablul, el este acoperit cu un strat de teflon si uleiul ar distruge stratul acesta. Pinionul de 47 l-am capatat, nu l-am pus nou, stiu ca nu e prea bine sa le amesteci noi cu vechi. Iar cu pinionul de 48 la drum, mers normal pana-n 100 lua cam 5,5. La mers mai tare, in jur de 110 imi lua peste 6....sta f turata parerea mea , peste 6000 de ture imi arata in bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale). La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Naiba stie, la mine cam 5,3 -5,5 consuma, dar merg cum vreau, doar ca rar trec de 110. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale). La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin un scooter ar areduce mai mult efortul motorului si implicit si consumul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Iti indica corect. Am doua TA-uri cu aceleasi rapoarte si la 5.000 rot/min am intre 90 si 100 km/h, probabil 95 cum zici tu. Am mintit. M-am uitat aseara si la 5.000 de ture am 101-102 km/h. Spune si ce an de fabricatie este motocicleta fiindca TA-urile au rapoarte diferite in cutie si probabil asta e cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 TA '92, acurile paralele , 100kmh-5000rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Aceaşi viteză de ~100km/h este şi la TA din 1999, la 5000rpm. TA '92, acurile paralele , 100kmh-5000rpm Paralel-erecte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mv11b1 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) cablu acoperit cu strat de teflon este la ambreiaj. Da, acolo nu are nevoie de gresare. La kilometraj este fier pe fier, cel putin asa este la ambele cabluri pe care le am (originale). La mers normal(90-110), imi consuma 4,3 % si daca merg cu a 4-a pe distante lungi, cu 70-80km/h, imi consuma 3,6%. Ma gandeam ca o foaie mai mare pe spate ar reduce efortul motorului si l-ar face sa simta treapta a 5-a ca pe o a 4-a. Ar scadea viteza de croaziera dar odata cu ea ar scadea si consumul. Asta era teoria, cel putin Scuze...ma lasa memoria, asa este cum spui. Am sa incerc sa ung cablul atunci. Vacuta mea este din 96. A amicei cu care am mers e din 97 si are la 5000 fix 105 pe ceas, iar eu am 95 . Inseaman ca solutia la mine ar fi un pinion mic cu 16 dinti, sa vad cat mai salvez din situatie. Mi se pare exagerat de turata Editat Iulie 29, 2013 de mv11b1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 105 are pe ceas, iar GPS ul e irelevant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 din ce material sunt facute discurile unui TA600? Exista un catalog in care se poate verifica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.