Figment Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Pare sa fie HEED modelul. Dintr-asta am si eu, e foarte bun (testat ) Stickere, vezi aici: http://www.bike-parts-honda.com/microfiches-recherche_piece-64225-MCB-920ZC.html http://www.bike-parts-honda.com/microfiches-recherche_piece-83525-MCB-920ZC.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 De Craciun i-am facut si iubitei un cadou pentru a o proteja mai bine, sper sa nu fie nevoie sa-l probez. Dupa multe cautari am optat pentru acest model de crash bar, acopera si protejeaza intreaga carena. Poza Transalpului langa apa nu e cu mobra mea, doar de acolo am luat modelul. Care aveti cunostinta unde pot sa-mi comand stickerele de rezervor si aripi pentru acest model? Multumesc! /index.php?/topic/209223-stikere-personalizate/page-29#entry3637117 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 (editat) Salut, Azi am încercat sa pornesc mobra si nu a mai vrut sa o ia din loc. Am belit bateria încercând sa o pornesc. Se aude electromotorul dar nu vrea sa plece..are si benzina. Acum vreo 2 luni am fost la ceva mecanic care s-a uitat pe la carburatoare. De atunci am tot avut probleme cu pornirea dar sa nu plece nu s-a mai intamplat. Ultima data cred ca a mers intr-un cilindru cat am inchis usa la garaj dar si-a dat drumu. Chiar nu stiu ce sa ii fac si de unde sa o iau. Ceva sfaturi? Editat Decembrie 29, 2013 de Mihaif2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 E de dus la doctor. La alt doctor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Verificarea clasica ca sa identifici de unde i se trage. Benzineste? Scanteieste? Apoi pe unul din firele astea ajungi la cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 e cineva prin Timisoara care ar putea sa o vada sau sa ma ajute? oricum vreme afara s-a schimbat dar parca nu am o mana cand ma gandesc ca e acolo si sufera saracuta...nici la spalatorie nu pot sa o duc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Poti folosi si ww.transalp.ro unde gasesti moca o gramada de topicuri despre maruntaiele masinariei. Asta in cazul in care ai un pic de curaj sa te dai la ea cu un minim necesar de scule. Sau poti cauta un posesor de ceva similar care se si pricepe sa-si faca singur reparatiile ori la randul sau are un prieten doctor care nu-i rupe capul cu platile. Si uite asa iti faci si prieteni noi in zona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 La multi ani si anul 2014 sa va aduca tot ceea ce va doriti (bani de benzina, de drumetii, de accesorii pentru mobrele noastre...)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 La multi si frumosi Kilometri in urmatorul an tuturor transalpistilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Decembrie 31, 2013 Share Postat Decembrie 31, 2013 LMA fellow alpers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertkiran Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Poti folosi si ww.transalp.ro unde gasesti moca o gramada de topicuri despre maruntaiele masinariei. Asta in cazul in care ai un pic de curaj sa te dai la ea cu un minim necesar de scule. Sau poti cauta un posesor de ceva similar care se si pricepe sa-si faca singur reparatiile ori la randul sau are un prieten doctor care nu-i rupe capul cu platile. Si uite asa iti faci si prieteni noi in zona. Apropo ... e cineva de aici care este membru pe forumul transalp.ro? Mi-am facut cont de 2 saptamani, dar nu am primit mailul de activare a contului. Dureaza asa mult? Sau au intrat admini in vacanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 1, 2014 Share Postat Ianuarie 1, 2014 Dureaza ceva vreme.. Oricum cam toti de pe transalp.ro au cont si aici iar daca ai rabdare (sa nu uiti parola pana atunci) contul va fi activat. Nu vei primi reply-uri cu aceeasi viteza ca aici dar acolo macar stii cu cine stai de vorba. Acolo toti are honde d-astea de touring, mai mici, mai mari, dupa posibilitati si necesitati ce deh si ei e oameni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 (editat) Salut, Azi am încercat sa pornesc mobra si nu a mai vrut sa o ia din loc. Am belit bateria încercând sa o pornesc. Se aude electromotorul dar nu vrea sa plece..are si benzina. Acum vreo 2 luni am fost la ceva mecanic care s-a uitat pe la carburatoare. De atunci am tot avut probleme cu pornirea dar sa nu plece nu s-a mai intamplat. Ultima data cred ca a mers intr-un cilindru cat am inchis usa la garaj dar si-a dat drumu. Chiar nu stiu ce sa ii fac si de unde sa o iau. Ceva sfaturi? S-a rezolvat. era de la baterie ... se pare ca va fi nevoie de una noua. Destul de ciudat ca problemele au aparut dupa ce a fost dusa la service. In fine ... sper sa nu mai fie si altceva. Multumesc lui coach si lui cstelia. Au sarit in ajutor ca adevarati transalp-usti Editat Ianuarie 2, 2014 de Mihaif2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Vezi ca pe Cstelia il jignesti daca il faci transalpist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 2, 2014 Share Postat Ianuarie 2, 2014 Salut, cine stie la cati Km da semne de oboseala lantul de distributie original al unui TA 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Cauta in manualul de întreţinere. La AT au fost exemplare ingrijite care au dus peste 200k, TA-uri de asemenea. Daca ai in jur de 100k, cred ca te poti gandi sa-l schimbi, asa ca mentenanţă preventiva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Apropo ... e cineva de aici care este membru pe forumul transalp.ro? Mi-am facut cont de 2 saptamani, dar nu am primit mailul de activare a contului. Dureaza asa mult? Sau au intrat admini in vacanta? e un singur admin, Gheza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) Cauta in manualul de întreţinere. La AT au fost exemplare ingrijite care au dus peste 200k, TA-uri de asemenea. Daca ai in jur de 100k, cred ca te poti gandi sa-l schimbi, asa ca mentenanţă preventiva Mobra are doar 65.000 km pe bord a mers ea un pic la fostul propietar fara melc dar cred ca are in jur de 70.000 pentru ca capacul de la ambreiaj nu a fost desfacut niciodata pana am schimbat eu ambreiajul care era cel original. Problema la ea e ca nu cred ca i-a facut nici naiba jocul la valve si am mai facut si eu peste 12.000 km anul trecut fara sa-i verific jocul la supape. Cred ca din cauza asta si foarte posibil de la o pastila de la valve se aude un ţăcănit uneori pana se incalzeste motorul. Asta este concluzia la care am ajuns dupa ce am vorbit cu un mecanic. Problema e ca nici eu nu am avut grija de ea, am avut destule drumuri pe autostrada cand am tinut-o in 140-160/h Editat Ianuarie 3, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) Mobra are doar 65.000 km pe bord a mers ea un pic la fostul propietar fara melc dar cred ca are in jur de 70.000 pentru ca capacul de la ambreiaj nu a fost desfacut niciodata pana am schimbat eu ambreiajul care era cel original. Problema la ea e ca nu cred ca i-a facut nici naiba jocul la valve si am mai facut si eu peste 12.000 km anul trecut fara sa-i verific jocul la supape. Cred ca din cauza asta si foarte posibil de la o pastila de la valve se aude un ţăcănit uneori pana se incalzeste motorul. Asta este concluzia la care am ajuns dupa ce am vorbit cu un mecanic. Problema e ca nici eu nu am avut grija de ea, am avut destule drumuri pe autostrada cand am tinut-o in 140-160/h daca ai chef si bani sa-i faci jocul la supape si daca ulei nu papa, sau o face dar in limite normale sigur mai merge inca pe atata in 2010 la o intalnire in Ungaria am vazut un transalp model 80 si ceva parca ( alea japoneze cu tambur si bloc negru) cu 260 mii km, din spusele proprietarului, asa ca nu vad de ce nu ai mai tine de el Editat Ianuarie 3, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Dar poate in aia 260k schimbase lantul distributiei. L-ai intrebat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 daca ai chef si bani saii faci jocul la supape ( pastilele) si daca ulei nu papa, sau o face dar in limite normale sigur mai merge inca pe atata in 2010 la o intalnire in Ungaria am vazut un transalp model 80 si ceva parca ( alea japoneze cu tambur si bloc negru) cu 260 mii km, din spusele proprietarului, asa ca nu vad de ce nu ai mai tine de el Am si bani si chef sa-i fac jocul la supape, nu stiu cat ar costa sincer. Ulei consuma in functie de turatie. Acum am pinion de 16 pe fata, nu am nevoie sa o turez asa de mult ca atunci cand aveam pinion de 15 Acum merge cam cu 120/h la 5500rpm. Problema e ca consuma ulei daca o tin constant peste 120/h Niciodata nu merg sub nivel cu ea dar de ex cand am facut Alexandroupolis-Bucuresti, pentru ca sa nu ma prinda noaptea in Bulgaria am facut 550km in 5 ore si de la un nivel de ulei la limita superioara am ajuns la limita inferioara acasa deci cam 500 ml de ulei. Daca zici ca jocul la supape va scade consumul am toate motovele sa il fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 (editat) Am si bani si chef sa-i fac jocul la supape, nu stiu cat ar costa sincer. Ulei consuma in functie de turatie. Acum am pinion de 16 pe fata, nu am nevoie sa o turez asa de mult ca atunci cand aveam pinion de 15 Acum merge cam cu 120/h la 5500rpm. Problema e ca consuma ulei daca o tin constant peste 120/h Niciodata nu merg sub nivel cu ea dar de ex cand am facut Alexandroupolis-Bucuresti, pentru ca sa nu ma prinda noaptea in Bulgaria am facut 550km in 5 ore si de la un nivel de ulei la limita superioara am ajuns la limita inferioara acasa deci cam 500 ml de ulei. Daca zici ca jocul la supape va scade consumul am toate motovele sa il fac. va scadea consumul, dupa ce regleji jocul la supape, este posibil sa il scada de tot mai mult sau poate mai putin, consumul de ulei se datoreaza si altor factori ( segmenti, uzura) oricum merita facut jocul la supape . Editat Ianuarie 3, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Pe xrv.ro e un tutorial legat de jocul la supape. Tacanitul de acolo vine! Consumul de ulei se trage de la 2chestii, simeringurile de supape imbatranite -mai toate bunicile noastre si de la uzura cilindrilpr etc dar la asta ultima papa ulei big time non stop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Ianuarie 3, 2014 Share Postat Ianuarie 3, 2014 Pe xrv.ro e un tutorial legat de jocul la supape. Tacanitul de acolo vine! Consumul de ulei se trage de la 2chestii, simeringurile de supape imbatranite -mai toate bunicile noastre si de la uzura cilindrilpr etc dar la asta ultima papa ulei big time non stop Merci, cred ca ai dreptate si o sa schimb si semeringurile de la supape pentru ca nu consuma ulei tot timpul. Am uitat sa mentionez ca am masurat compresia si este pe la 10 bar la ambii cilindrii. Nu este nici foarte mica nici maxima care am auzit ca trebuie sa fie pe la 12 bar trag concluzia ca uzura segmentilor nu cauzeaza consumul de ulei la mine ci semeringurile de la valve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.