high_dive_eagle Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 O poza face cât 1000 cuvinte Iar daca ai un set de poze bune cu acelasi subiect deja sunt sanse mari sa scrii o carte. Sau sa joci una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Asa este...si togmai pentru ca nu am un set de poze calumea momentan nu am pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Asa este...si togmai pentru ca nu am un set de poze calumea momentan nu am pus Atunci este o oportunitate pt un set cald, o carte de atualitate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 (editat) Am o problema foarte probabil cu "bank angle sensor". Motocicleta nu porneste si farul nu fuctioneaza decat cu gidonul virat, fix invers fata de cum ar trebui sa fie. A intampinat cineva o problema asemanatoare? Se pot lega oare pe direct cablurile ca sincer, nu ii vad nici un rost la acel senzor. E vorba de un XL 700 din 2008. Sigur e de la senzorul asta? Eu parca stiu ca "bank angle sensor" nu are treaba cu ghidonul ci cu inclinarea mobrei, si anume taie alimentarea pompei de benzina cand mobra e culcata pe o parte. Mai degraba imi suna a ceva fir desprins in contact, asa ca spune-mi daca i-ai dat de cap, asa preventiv. Editat Ianuarie 25, 2014 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) oare o mai patit careva sa nu mearga turometrul, ieri mergea azi am dat jos carenele ( imi curgea lichid racire ) si cad l-am porni nu mai fuctiona ..mam uitat la sigurante ,mufe miscat tot pe la bord si nimic ....o ideie ce sa mai verific si unde pt transalp 600 (an 1998) ....multumesc anticipat Editat Februarie 2, 2014 de fairplaybiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Oficial am incheiat povestea cu Mod-ul Alpului. Multumit de rezultat sunt. Loc de mai bine?...intotdeauna! am sa-i mai fac cateva mici upgrade-uri, gen scarite mai late, un ghidon mai acatari, niste protectii la maini si oi mai vedea eu ce si cum functie de cum se arata viitorul si cum era vorba intr-un banc, nu vreau nimic , vreau doar sa ma laud , iaca niste pozne mai aiurea ca nu am avut decor si spatiu ps: Feedback-ul de orice natura e binevenit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Gume Metzler? Foarte bune pe prundis si pe asfalt uscat- aderenta super buna, dar cand e ud lasa de dorit grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Heidenau sunt! n-am pornit mobra sa ascult doba. e modelul street legal. http://www.youtube.com/watch?v=gujclCpa71I ghidonul original mi se pare putin ingust pt gustul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badogistu Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Buna Va rog sa-mi recomandati si mie un tip de ulei si de cati litri am nevoie. Ultima data acu vreo 4-5 ani am pus Motul 5100, dar nu mai stiu vascozitatea. Specific ca nu am umblat cu motocicleta de multi ani. Mi-a crepat si un CDI iar intrebarea mea este daca si-a cumparat careva de la polonezi si daca trimit si in romania pise si care e procedura, http://motolancuchy.pl/pl/p/Modul-zaplonowy-Honda-XL-600-V-Transalp-model-PD06-/969 Antigelul va trebui sa-l schimb, de asemenea nu stiu ce tip si cat trebuie iar bateria sa vad daca o mai pot dezmorti dar preventiv va rog sa ma sfatuiti si in alegerea alteia noi. Filtru de ulei? care producator e ok Va multumesc tuturor anticipat Numai Bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihaif2000 Postat Februarie 3, 2014 Share Postat Februarie 3, 2014 Heidenau sunt! n-am pornit mobra sa ascult doba. e modelul street legal. http://www.youtube.com/watch?v=gujclCpa71I ghidonul original mi se pare putin ingust pt gustul meu A mia trebuit sa modifici ceva la toba aia? O merge is la TA de 650? as vrea si eu sa o schimb dar vreau ceva plug and play sa nu stau sa modific si sa sudez...daca aveti ceva recomandari ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Raoul, te am intrebat de ghidon pentru ca si mie mi se parea o idee cam ingust si cam jos. Am rezolvat simplu: inaltatoare de 30 mm si capete de ghidon Ideea e sa ai un ghidon mai lat ca sa iti si departeze mainile nu sa ii adaugi latime iar mainile sa fie tot acolo Ghidon de AT si ai rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Intrebare A schimbat cineva furca fata cu tot cu roata la PD10, cu furca fata cu tot cu roata de Suzuki dr 650? Vreau sa fac aceasta schimbare si nu prea stiu daca este mai buna sau mai rea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 Pai tocmai ca tin palmele pe capetele de ghidon, deci am castigat 8 cm in latime Haidi bre nu ciopari transplantu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 si nu am Varadero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 A naibii gheata .... Unde gasesc un parbriz de 88-96, ieftin spre moca? Sau, daca nu, macar unul nou dar mai ieftin, nu original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 Nu stiu de parbriz dar daca vrei poti sa o scoti din zapada sa o duci la iernat la cei de la Wolf Moto http://www.wolfmoto.ro/ =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 pe mercador e unul de vanzare, scumput. daca reusesc sa-mi gasesc pe ebay unul mai inalt il scot pe al meu la vanzare la preturi omenesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) A naibii gheata .... Unde gasesc un parbriz de 88-96, ieftin spre moca? Sau, daca nu, macar unul nou dar mai ieftin, nu original. poti sa il cosi cu sarma de siguranta - iese tapan! uite cum e la mine- nu prea se vede dar ceva tot e. crapat de 2 ori si suturat cu succes. Initial merge si cu glue si topit in santuri, dar mai sigur e cu sarma. Vopsit pac pac si e bun. Editat Februarie 6, 2014 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) A naibii gheata .... Unde gasesc un parbriz de 88-96, ieftin spre moca? Sau, daca nu, macar unul nou dar mai ieftin, nu original. solutia cea mai buna si ieftina este http://www.artistique.ro/shop/grafica-si-desen/adezivi-uiversali-speciali-si-benzi-adezive/adezivi-universali-si-speciali/bison-adeziv-pentru-plastic/prod_5696.html . vezi sa scrie pe el ca lipeste ABS si POLICARBONAT !!!lipitura faina , transparenta si ... foarte rezistenta .( recomand si pentru reparatii carene transalp ) renunta la ideea de a face tiganie cu sarma sau orice altceva si pentru 8 lei macar merita sa incerci lipiciul asta , iar daca nu esti multumit sa incerci alte variante mai costisitoare sau mai 'artizanale' . Editat Februarie 6, 2014 de RomiC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Susţin şi eu mişcarea propagandistă pentru ridicarea în grad de B0$$ a adezivului Bison Plastic Adhesive pentru a fi folosit la parbrize ! Cel puţin pentru astea de Honda Dacă tot vrei să dai cu banii : http://www.tocmai.ro/motocicleta-honda-transalp-14679145.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Uau, se dezmembreaza un 400, exact ca al meu. Deci nu sunt (nu eram) singurul. O sa incerc cu Bison, desi parbrizul e mancat de vreme, avea oricum crapaturi pe el, era imbatranit (de-aia l-am si vopsit). Daca tine, tine. Daca nu, mai cautam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Transalp cu genti laterale si top case: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 De unde ţi-ai dat seama că e de 400 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 Din pretul afisat evident. Ce uoameni cartotasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 7, 2014 Share Postat Februarie 7, 2014 De unde ţi-ai dat seama că e de 400 ? Scrie pe aripa spate: Rally Touring 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.