andrei belcic Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ideea e ca orice sistem de cutii sa nu depaseasca latimea ghidonului. Pe cutiile de firma parca e si o viteza maxima admisa scrisa pe ele. Apar turbulente care dezechilibreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Normal ca din ce-s mai patratocubicoltoase opun mai mare rezistenta la inaintare. Dar merita fiindca ai si portbagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Cu doamna la plimbare. Foarte multumit de modificari. Le voi detalia in curand So, me again...Muhahahahah tare placut fu sa calaresc mobra, si tare placut fu sa vad ca tot ce am mesterit a dat rezultate imediat si mi-au facut mobra mai confortabila si potrivita nevoilor personale. Incep sa sublinieaz ca scaritele late sunt printre cele mai bune investitii facute vreodata. Cu toate ca mi se pareau chestii de fite sau doar pt. cei care se dau off sunt mana cereasca pt talpile mele. Furca fata , unde am instalat distantiere interioare mai lungi si prelungitoare m-a lasat masca. faptul ca am lungit furca cu 7cm mi-a facut o pozitie mult mai comfortablila la condus, distantierele interioare iarasi au avut un rezultat neasteptat. inaltand mobra de fata, intarind arcurile nu mai simt mai deloc denivelarile drumului. Inainte de mod chiar imi parea rau ca am folosit ulei 10w si facusem furca prea ferma. Acum parac amortizeaza mult mai bine, nu transmite toate vibratiile in ghidon. Totusi, parca trebuie sa ma obisnuiesc cu noua geometrie(FURCA FATA SI SPATE MAI LUNGI) la viraje and co. diferente mari nu sunt, si eu sunt ruginit ce-i drept dar parca trebuie sa ma acomodez cu situatia. Doba initial galagioasa la drum intins nici ca o aud. am filtru cu burete dar parca va trebui sa verific setarile carbului configuratia cu pinion de spate de 42 este ideala. in treptele inferioare nu are demarajul initial dar pt. mine e nesesizabil. la drum intins dar si la viteza mica se simte f bine. Cum tin motorul intre 3000-3500 imi convine la maxim cum se simte. i-am dat doar 120kmh insa am uitat valoare turometrului, parca 5000 sau 5500 pacolo. cert e ca sunetul si vibratiile motorului erau ca la 100kmh cu configuratia standard Bube: -bacteria e decedata, imi trebuia alta, rapid, ieftina si buna sa tina 3 ani pt 3000km cat estimez ca voi face cu mobra (asai cand esti tatic) . cele de la rombat au preturile cele mai bune. ce ziceti, ce recomandati -n-am ureche muzicala dar parca motorul nu suna OK. reglajele/valorile afisate toate is ca la carte, porneste OK, n-ama vut probleme, Oala de ambreiaj evident ca are un zgomot dar parca are motorul alt sound . dati-va cu parerea https://www.youtube.com/watch?v=NKBQVsfFZAg&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Poate asa suna de la toba aia. A mea suna destul de naspa la rece, pe vremea asta. Am avut placerea sa ascult un Transalp limited edition din '99 la SMAEB, era unul gri la intrarea din hangar. Transalpul ala suna cum mi-as imagina ca ar suna un Transalp 600 nou. Avea evacuarea stock. Am ascultat la SAM un alt Transalp (nu dau nume) suna asa de rau in comparatie cu al meu de ziceai ca se caleaza motorul in fata mea... Sunt multe care suna foarte rau si merg si asa cu sunetele alea multi km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 intarind arcurile nu mai simt mai deloc denivelarile drumului. Hm. Contrar tuturor legilor fizicii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Nu fa crop la afirmatiile ce-ti convin tie ca nu suntem la antene si protveuri Legat de sunetul motorului si a dobei...trebuie sa recunosc ca asteptam ceva ca la raposatul rd04 africa twin cu motad venom, fara db killer: http://youtu.be/3A-qKk7RJJs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Cum tin motorul intre 3000-3500 imi convine la maxim cum se simte. i-am dat doar 120kmh insa am uitat valoare turometrului, parca 5000 sau 5500 pacolo. Crop doar la ce-mi convine : ţi motorul la 3000-3500 în a 5-a ? Pentru a 5-a, configuraţie originală : 5000rpm pentru 110km/h conform instrumentelor de bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Nu fa crop la afirmatiile ce-ti convin tie ca nu suntem la antene si protveuri Tocmai ca nu mi-a convenit. Daca ziceai ca, intarind arcurile, mobra nu mai plonjeaza in bot la frane, imi convenea si faceam crop cu draga inima, ca la TV, dar pastram doar pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Si asta cu franele am observat-o, mersi ca mi-ai adus aminte. Si ca sa fiu mai specific pentru carcotasi: -la croaziera, mers intins/lin , de placere, admirat peisajul, imi place sa merg intre 3000-3500rpm . Cu noua configuratie, la 3000-3500rpm viteza ce o am ma multumeste mai mult! -modificarile aduse furcii fata au facut ca pe frane motocicleta sa nu cada in nas , sa nu-mi transmita atat de intens denivelarile in ghidon . Lucru care ma uimeste, si il pun in seama modificarii geometriei/ ori si-a pierdut uleiuld e furca proprietatile...sau am devenit eu mai ne-simtit si ca tot oracaiam de bacterie, am facut comanda la rombat. as vedem ce vine. atentie la borne cand comandati! era sa ma ard dupa conceptul ca mai multe litere inseamna ca e mai cu mot Crop doar la ce-mi convine : ţi motorul la 3000-3500 în a 5-a ? Pentru a 5-a, configuraţie originală : 5000rpm pentru 110km/h conform instrumentelor de bord. vroiam sa subliniez ca am ajuns relativ repede la 120kmh si lejer, doar ca nu sunt sigur pe turatia ce am avut-o in timp ce incercam sa evidentiez ca-mi place la nebunie cand motorul merge la 3000-3500rpm. si evident ca am omis date importante..pentru ca m-am bucurat de plimbare fara sa documentez pt. posterioritate situatiunea cu nr. de dinti la pinion relatarile sunt pur personale si subiective, si dupa cum a-ti observat in descriere fara relatari tehnice/stiintifice tocmai pentru a nu intra in dezbateri aprige lipsite de send pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Nu prea am gasit pe net, stie careva daca e nevoie sa sa scoti motorul din cadru sa schimbi lantul de distributie si arcurile intinzatoarelor de lant de distributie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 din ce stiu eu nu e nevoie. auzi...da tie ce-ti veni cu motoreta. mai lasa si pt. iarna ce vine de munca ca altfel ramai fara banuti de plimbari. vb. din experienta Si acuma dezbatere: pe care bacterie sa merg din cele 2 de mai jos http://caranda.shopmania.biz/cumpara/acumulator-moto-12v-14ah-yucell-ys12-14-a2-7615256?utm_source=portal&utm_medium=web&utm_campaign=shopmania http://caranda.shopmania.biz/cumpara/acumulator-moto-12v-12ah-yucell-yg12-bs-3919163?f=75112-77098 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Prima are dimensiuni nepotrivite. A doua e pretentioasa la incarcarea pe redresor. Decat sa o pui pe redresor, mai bine pornesti mobra cu masina si mergi cu ea pana se incarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 hmm, eu la a doua imi faceam griji pt. dimensiuni. mda, gel-ul e cam pretentios la incarcare alte pareri/opinii. ps: cine are la inemana marimea bacteriei de pd06 md. 92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 (editat) Am scris dimensiunile de la bateria de mai jos, de transalp baterie Exide YB12A-B 12v/12Ah135x80x160mm Editat Aprilie 8, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 Am crezut ca e la fel ca la AT. Totusi, dupa tensiune, dimensiunile bateriei sunt cel mai important criteriu de alegere. Apoi vine pretul, curentul, gelul, etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Am mai postat/intrebat care are sau stie pe careva ce are la vanzare Far pentru HONDA TRANSALP 650 din 2000-2002 ma intereseaza daca se poate cu tot cu inelul din jurul farului ca in poza. multumesc 0763546658 Attached Thumbnails Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Nu cred ca are nimeni... Arunca un ochi pe http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-XL650-XL-650-Trans-Alp-01-Headlight-Read-Description-/380877543828?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item58ae121994 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 nu ma astept la minuni, dar stiti vreo varianta "smechera" de a gasi o carena frontala in stare buna? pe la noi nu am gasit (evident, ce a fost s-a dat ca "pita calda"), ce gasesc pe ebay-uri pare transportul mai scump decat carena... am luat mobra destul de plesnita, si acum incerc sa-i readuc gloria multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Aveti idee daca jugul de pe AT rd04 merge "plug&play" pe transalp pd10? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Da , merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Dacă vrei să schimbi numai jugul, păstrând jambele, NU va merge. Jambele de Transalp sunt mai înguste faţă de cele de AT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Caut pentru Transalp 650 dupa 2001 , parbriz inalt , handguard-uri si plasticul dintre far si parbriz . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Bai daca ai rabdare si vrei ceva de genu pot face, mi-am facut un proiect. De saptamana asta am sa ma apuc sa o fac din fibra de sticla carena. Voi pune poze. https://grabcad.com/library/motorcycle-body nu ma astept la minuni, dar stiti vreo varianta "smechera" de a gasi o carena frontala in stare buna? pe la noi nu am gasit (evident, ce a fost s-a dat ca "pita calda"), ce gasesc pe ebay-uri pare transportul mai scump decat carena... am luat mobra destul de plesnita, si acum incerc sa-i readuc gloria multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 pai nu am nici o graba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Aprilie 28, 2014 Share Postat Aprilie 28, 2014 Salve!!! De vreo 2 sptamani ma tot chinui cu unu din cdi-urile "mortii". :-) Dupa ce m-am cinvins ca e vba de el, dupa ce m-am convins care e din cele doua, m-am apucat de "belit", de relipit, in vreo 3-4 etape. Mi-a cam iesit pe ochi, dar asta e! Am inteles ca este un inlocuitor facut de ignitech, asa ca daca aveti mai multe detalii le astept cu drag. Ms! P.s. Ma intereseaza si un termostat (al meu se pare ca nu lucreaza, la prima pornire o data cu cilindri se incalzesc si radiatoarele) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.