emilian_rks Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) Nu sunt puse bine bornele la aparatul de masura. Firul Rosu e pus bine, iar cel Negru trebuie jos. Dar tot cam atat o sa iti arate. Fisa e buna. Luleaua are cam 5kOhmi. E OK! Editat Martie 18, 2014 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 (editat) Da ai dreptate firul negru nu era pus bine dar masura la fel. Merci pentru info Editat Martie 18, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 Salut!Vand parbriz Powerbronze touring inalt flip pentru Honda Transalp.Este transparent, usor fumuriu si vine cu garnitura marginala din cauciuc (cheder).Se potriveste la XL650V, deci dupa 2000. Al meu este din 2004.Parbrizul este folosit 100km.Se gaseste la dilly cu 320 lei. L-am luat de pe wemoto.Pretul meu este de 220 lei.Merci0728540453 Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Sal, aveti idee de unde pot sa imi iau un furtun de benzina (sectiunea de la rezervor -> carburatoare) si unul de vaccum (rezervor -> cilindru) ? ambele pentru XL650V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Cred ca de la magazine de scutere cel mai repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 la alea de scutere sunt Ceaina. citeam acu ceva vreme epopeea unui coleg in questul de a gasi niste furtune de doamne ajuta. solutia apraca a fost la dezmebrari auto sau ceva furtune nemteti de la mag. auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easy rider Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Salut a cumparat cineva discuri de frana de pe ebay ? http://www.ebay.com/itm/Full-Set-Brake-Disc-Rotor-Honda-XLV-TRANSALP-600-650-XL700V-TRANSALP-ABS-680-/310519912515?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item484c6dd843 merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Parbrizul va ajunge la LCA, deci s-a vandut. Salut!Vand parbriz Powerbronze touring inalt flip pentru Honda Transalp.Este transparent, usor fumuriu si vine cu garnitura marginala din cauciuc (cheder).Se potriveste la XL650V, deci dupa 2000. Al meu este din 2004.Parbrizul este folosit 100km.Se gaseste la dilly cu 320 lei. L-am luat de pe wemoto.Pretul meu este de 220 lei.Merci0728540453 Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magdalucius Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Vinde cineva releu de incarcare transalp? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Mi-au venit azi cutiile laterale de la HD si nu am asteptat pana pe luminca sa fac niste poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Dupa mine distanta intre toba si valiza dreapta e enorma, nu mai zic de cea din stanga. Ai gabarit mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Categoric dar se accepta, nu esti obligat sa mergi intre coloane de masini in special cu valize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Ce poponeata de Big Momma are. Cutiile is ok da prea lati suportii. Been there,done that Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 30, 2014 Share Postat Martie 30, 2014 (editat) Da este asa de mult spatiu dupa suportul din stanga, cred ca pot sa improvizez un suport pentru o canistra de 5l de benzina. Ce poponeata de Big Momma are. Cutiile is ok da prea lati suportii. Been there,done that Am atasat o poza gasita cu un Transalp 650 si cutii Hepco&Becker si suportii mi se par la fel. Editat Martie 30, 2014 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 (editat) pai si latimea cutiilor nu le iei in calcul. conteaza la frecarea cu aerul m-am uitat mai atent si cred ca cel putin cu 1cm, cele de la HB sunt catre interior fata de HD Editat Martie 31, 2014 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Am mers azi cu cutii laterale si mi se pare ca au suficienta rezistenta la aer. Nu cred ca se merita sa depasesc 90/h cu cutiile astea laterale la drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Ideea e ca orice sistem de cutii sa nu depaseasca latimea ghidonului. Pe cutiile de firma parca e si o viteza maxima admisa scrisa pe ele. Apar turbulente care dezechilibreaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Martie 31, 2014 Share Postat Martie 31, 2014 Normal ca din ce-s mai patratocubicoltoase opun mai mare rezistenta la inaintare. Dar merita fiindca ai si portbagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Cu doamna la plimbare. Foarte multumit de modificari. Le voi detalia in curand So, me again...Muhahahahah tare placut fu sa calaresc mobra, si tare placut fu sa vad ca tot ce am mesterit a dat rezultate imediat si mi-au facut mobra mai confortabila si potrivita nevoilor personale. Incep sa sublinieaz ca scaritele late sunt printre cele mai bune investitii facute vreodata. Cu toate ca mi se pareau chestii de fite sau doar pt. cei care se dau off sunt mana cereasca pt talpile mele. Furca fata , unde am instalat distantiere interioare mai lungi si prelungitoare m-a lasat masca. faptul ca am lungit furca cu 7cm mi-a facut o pozitie mult mai comfortablila la condus, distantierele interioare iarasi au avut un rezultat neasteptat. inaltand mobra de fata, intarind arcurile nu mai simt mai deloc denivelarile drumului. Inainte de mod chiar imi parea rau ca am folosit ulei 10w si facusem furca prea ferma. Acum parac amortizeaza mult mai bine, nu transmite toate vibratiile in ghidon. Totusi, parca trebuie sa ma obisnuiesc cu noua geometrie(FURCA FATA SI SPATE MAI LUNGI) la viraje and co. diferente mari nu sunt, si eu sunt ruginit ce-i drept dar parca trebuie sa ma acomodez cu situatia. Doba initial galagioasa la drum intins nici ca o aud. am filtru cu burete dar parca va trebui sa verific setarile carbului configuratia cu pinion de spate de 42 este ideala. in treptele inferioare nu are demarajul initial dar pt. mine e nesesizabil. la drum intins dar si la viteza mica se simte f bine. Cum tin motorul intre 3000-3500 imi convine la maxim cum se simte. i-am dat doar 120kmh insa am uitat valoare turometrului, parca 5000 sau 5500 pacolo. cert e ca sunetul si vibratiile motorului erau ca la 100kmh cu configuratia standard Bube: -bacteria e decedata, imi trebuia alta, rapid, ieftina si buna sa tina 3 ani pt 3000km cat estimez ca voi face cu mobra (asai cand esti tatic) . cele de la rombat au preturile cele mai bune. ce ziceti, ce recomandati -n-am ureche muzicala dar parca motorul nu suna OK. reglajele/valorile afisate toate is ca la carte, porneste OK, n-ama vut probleme, Oala de ambreiaj evident ca are un zgomot dar parca are motorul alt sound . dati-va cu parerea https://www.youtube.com/watch?v=NKBQVsfFZAg&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Poate asa suna de la toba aia. A mea suna destul de naspa la rece, pe vremea asta. Am avut placerea sa ascult un Transalp limited edition din '99 la SMAEB, era unul gri la intrarea din hangar. Transalpul ala suna cum mi-as imagina ca ar suna un Transalp 600 nou. Avea evacuarea stock. Am ascultat la SAM un alt Transalp (nu dau nume) suna asa de rau in comparatie cu al meu de ziceai ca se caleaza motorul in fata mea... Sunt multe care suna foarte rau si merg si asa cu sunetele alea multi km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 intarind arcurile nu mai simt mai deloc denivelarile drumului. Hm. Contrar tuturor legilor fizicii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Nu fa crop la afirmatiile ce-ti convin tie ca nu suntem la antene si protveuri Legat de sunetul motorului si a dobei...trebuie sa recunosc ca asteptam ceva ca la raposatul rd04 africa twin cu motad venom, fara db killer: http://youtu.be/3A-qKk7RJJs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Cum tin motorul intre 3000-3500 imi convine la maxim cum se simte. i-am dat doar 120kmh insa am uitat valoare turometrului, parca 5000 sau 5500 pacolo. Crop doar la ce-mi convine : ţi motorul la 3000-3500 în a 5-a ? Pentru a 5-a, configuraţie originală : 5000rpm pentru 110km/h conform instrumentelor de bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Nu fa crop la afirmatiile ce-ti convin tie ca nu suntem la antene si protveuri Tocmai ca nu mi-a convenit. Daca ziceai ca, intarind arcurile, mobra nu mai plonjeaza in bot la frane, imi convenea si faceam crop cu draga inima, ca la TV, dar pastram doar pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Si asta cu franele am observat-o, mersi ca mi-ai adus aminte. Si ca sa fiu mai specific pentru carcotasi: -la croaziera, mers intins/lin , de placere, admirat peisajul, imi place sa merg intre 3000-3500rpm . Cu noua configuratie, la 3000-3500rpm viteza ce o am ma multumeste mai mult! -modificarile aduse furcii fata au facut ca pe frane motocicleta sa nu cada in nas , sa nu-mi transmita atat de intens denivelarile in ghidon . Lucru care ma uimeste, si il pun in seama modificarii geometriei/ ori si-a pierdut uleiuld e furca proprietatile...sau am devenit eu mai ne-simtit si ca tot oracaiam de bacterie, am facut comanda la rombat. as vedem ce vine. atentie la borne cand comandati! era sa ma ard dupa conceptul ca mai multe litere inseamna ca e mai cu mot Crop doar la ce-mi convine : ţi motorul la 3000-3500 în a 5-a ? Pentru a 5-a, configuraţie originală : 5000rpm pentru 110km/h conform instrumentelor de bord. vroiam sa subliniez ca am ajuns relativ repede la 120kmh si lejer, doar ca nu sunt sigur pe turatia ce am avut-o in timp ce incercam sa evidentiez ca-mi place la nebunie cand motorul merge la 3000-3500rpm. si evident ca am omis date importante..pentru ca m-am bucurat de plimbare fara sa documentez pt. posterioritate situatiunea cu nr. de dinti la pinion relatarile sunt pur personale si subiective, si dupa cum a-ti observat in descriere fara relatari tehnice/stiintifice tocmai pentru a nu intra in dezbateri aprige lipsite de send pe forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.