Sari la conținut

Postări Recomandate

Am gasit membrane carburator facute de cineva din Cluj. A cumparat cineva de la el? Sunt ok? Anuntul e cu 160 ron/ 2 buc + ceva lipici pt montaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt incepator, proaspat posesor de cat.A si sunt tare interesat de un Transalp. Am gasit unul la superoferta, dar nu stiu ce sa zic, de aia apelez si la sfatul vostru. Este vorba despre un Transalp din '92, arata bine (in poze), dar a fost tinut in garaj, nepornit-neumblat timp de 1 an. Proprietarul vrea pe el 4000 RON (aprox. 890 EURO). Daca ma hotarasc sa-l iau, trebuie sa ma duc dupa el sa-l aduc acasa, aprox. 180 km. Ca sa-l aduc acasa, proprietarul mi-a zis ca trebuie sa-i schimbe obligatoriu uleiul si filtrul de ulei, ca restul consumabilelor sunt in regula.

 

Ajutati-ma cu un sfat va rog. Cum sunt modelele din '92? O sa arunc pe apa sambetei 1000 EURO? Ce trebuie schimbat urgent daca ar fi sa-l iau si sa-l aduc acasa, cei 180 km?

 

Multumesc anticipat.

Editat de EmilT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Din punctul meu de vedere, daca are ulei, are antigel, si porneste si merge ok, poti sa te urci pe el sa mergi 180 km fara probleme. Evident, cu conditia ca inainte sa mai faci alte drumuri sa ii faci o revizie.

Eu am luat recent un TA650 si am venit cu el vreo 230-240 km, plus inca vreo 150 prin imprejurimi. (Omul zicea ca a schimbat recent uleiul). Acum este desfacut si l-am luat la verificat: joc supape, curatat carburatoare (cu ocazia asta am constatat ca am o membrana sparta, le-am schimbat amandoua, am schimbat uleiul, antigelul, am curatat filtrul de aer (cu toate ca arata ca nou), urmeaza sincronizare carburatoare, si apoi sa ii pun plasticele la loc. Mai am placute si lichid de frana de schimbat.

 

Aici depinde mult de tine. Daca mergi doar drumuri scurte, prin zone populate, sau in grupuri de minim 3 moto. Poti sa ii schimbi doar uleiul si filtrele, sa te asiguri ca ai placute ok si sa mergi.

Mie imi place sa merg la drumuri mai lungi, de multe ori singur si la munte (fara acces, fara semnal...) Asadar vreau sa ma pot baza pe utilaj.

 

In rest. Du-te sa-l vezi, daca e ok, porneste acceptabil de usor si nu scoate fum si nu face galagie suie-te pe el si du-l acasa. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Din punctul meu de vedere, daca are ulei, are antigel, si porneste si merge ok, poti sa te urci pe el sa mergi 180 km fara probleme. Evident, cu conditia ca inainte sa mai faci alte drumuri sa ii faci o revizie.

Eu am luat recent un TA650 si am venit cu el vreo 230-240 km, plus inca vreo 150 prin imprejurimi. (Omul zicea ca a schimbat recent uleiul). Acum este desfacut si l-am luat la verificat: joc supape, curatat carburatoare (cu ocazia asta am constatat ca am o membrana sparta, le-am schimbat amandoua, am schimbat uleiul, antigelul, am curatat filtrul de aer (cu toate ca arata ca nou), urmeaza sincronizare carburatoare, si apoi sa ii pun plasticele la loc. Mai am placute si lichid de frana de schimbat.

 

Aici depinde mult de tine. Daca mergi doar drumuri scurte, prin zone populate, sau in grupuri de minim 3 moto. Poti sa ii schimbi doar uleiul si filtrele, sa te asiguri ca ai placute ok si sa mergi.

Mie imi place sa merg la drumuri mai lungi, de multe ori singur si la munte (fara acces, fara semnal...) Asadar vreau sa ma pot baza pe utilaj.

 

In rest. Du-te sa-l vezi, daca e ok, porneste acceptabil de usor si nu scoate fum si nu face galagie suie-te pe el si du-l acasa. Bafta!

 

si sa nu fie lovit....

» Post actualizat in 16 Jun 2016 11:18

Salut,

 

Sunt incepator, proaspat posesor de cat.A si sunt tare interesat de un Transalp. Am gasit unul la superoferta, dar nu stiu ce sa zic, de aia apelez si la sfatul vostru. Este vorba despre un Transalp din '92, arata bine (in poze), dar a fost tinut in garaj, nepornit-neumblat timp de 1 an. Proprietarul vrea pe el 4000 RON (aprox. 890 EURO). Daca ma hotarasc sa-l iau, trebuie sa ma duc dupa el sa-l aduc acasa, aprox. 180 km. Ca sa-l aduc acasa, proprietarul mi-a zis ca trebuie sa-i schimbe obligatoriu uleiul si filtrul de ulei, ca restul consumabilelor sunt in regula.

 

Ajutati-ma cu un sfat va rog. Cum sunt modelele din '92? O sa arunc pe apa sambetei 1000 EURO? Ce trebuie schimbat urgent daca ar fi sa-l iau si sa-l aduc acasa, cei 180 km?

 

Multumesc anticipat.

 

Nu merita - ia Pegaso ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Revin pentru a va cere niste pareri.

Am gasit un Transalp din 1999 cu 70 de mii de km in bord, cu urmatoarele accesorii: top case +side cases givi, crash bar, si parbriz givi + originalul.

 

Pretul e umpic marisor supa supele unor prieteni mai avizati decat mine....dar depinde si de starea motorului. E la 2 mii euro.
O sa-l vad probabil maine si vroiam sa va intreb la ce trebuie sa fiu atent. Km nu sunt cam multi? ce parere aveti?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarile astea sunt ca si cum vechii posesori de Transalp ar fi niste zei ai mecanicii, si-ar da seama chiar si dintr-un filmult de pe youtube de de starea unei motociclete.

Ete na. Suntem si noi posesori simpli, care ne-am lovit de o problema sau alta, dar cam atat.

Vrei sa fii cel putin 90% sigur ca iei ceva bun? Ia cu tine un mecanic cu experienta (dar chiar si ei se pot pacali cateodata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Mircea - nu sunt un idealist si nu ma astept sa mi se astearna pe tava solutiile perfecte. Insa cu siguranta uni dintre posesorii de transalp si-au dat seama intre timp cam ce probleme generale pot exista. la GS-ul anterior toata lumea stia spre exemplu ca motoarele au o problema la ambielaj si se nenorocesc cuzinetii de pe stanga. Eu am aflat doar dupa ce-am cumparat pentru n-am fost suficient de inspirat sa intreb pe un forum. Dupa ce l-am dezmembrat toama lumea vroia ambielajul.....deci clar e o problema acolo. Ma gandesc si eu, ca poate o avea si Transalpul ceva de genu. da rugina mai repede intr-un anume loc.....se uzeaza inexplicabil ceva garnituri..... etc.

Intreb, ca orice om care nu stie si are nevoie de informatii. Cine ma poate ajuta are toata aprecierea si multumirea mea, si cine nu-mi stie sau nu-mi poate oferi informatii - nu le ofera. e atat de simplu.

 

Pe de alta parte, evident ca m-am gandit sa merg cu un mecanic.....dar momentan jobul nu-mi permite sa fiu in localitate decat sambata si duminica (sucks, i know) si nici un mecanic nu vrea sa-si iroseasca o zi de weekend sa vina cu mine....contra cost, evident.

Asadar Mircea, daca te-ai lovit de anumite probleme si mi le poti impartasi si mie iti multumesc de pe acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci....nu au probleme grave cunoscute. cdi-urile se mai duc la modelele pana in 96, si se mai buseste releul de incarcare daca nu-i pui ventilator ca sa-l racesti. Dar astea nu se pot vedea la o simpla proba.

In rest, ca la orice motor: sa nu bata, sa nu aiba jocuri in rulmenti, sa nu fie lovit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci....nu au probleme grave cunoscute. cdi-urile se mai duc la modelele pana in 96, si se mai buseste releul de incarcare daca nu-i pui ventilator ca sa-l racesti. Dar astea nu se pot vedea la o simpla proba.

In rest, ca la orice motor: sa nu bata, sa nu aiba jocuri in rulmenti, sa nu fie lovit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Intreb, ca orice om care nu stie si are nevoie de informatii. Cine ma poate ajuta are toata aprecierea si multumirea mea, si cine nu-mi stie sau nu-mi poate oferi informatii - nu le ofera. e atat de simplu.

 

- Tobele ruginesc, dar e doar de suprafata.

 

- Verifica jantele. De obicei se mananca pe interior, in jurul valvei, dar daca e grava problema o sa se vada si in exterior.

(http://www.xrv.org.uk/forums/attachments/transalp/1980d1213347956-ta-front-wheel-rot-wheel-half.jpg)

 

- Da jos pedala de schimbator si capacul de pe pinionul fata si vezi sa nu fie uzati dintii de pe axul pe care vine pinionul, sa nu aiba joc mare pinionul pe ax.

(http://www.xrv.org.uk/forums/attachments/transalp/61921d1415827522-knock-knock-knocking-p1040516-copy.jpg)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- Tobele ruginesc, dar e doar de suprafata.

 

- Verifica jantele. De obicei se mananca pe interior, in jurul valvei, dar daca e grava problema o sa se vada si in exterior.

(http://www.xrv.org.uk/forums/attachments/transalp/1980d1213347956-ta-front-wheel-rot-wheel-half.jpg)

 

- Da jos pedala de schimbator si capacul de pe pinionul fata si vezi sa nu fie uzati dintii de pe axul pe care vine pinionul, sa nu aiba joc mare pinionul pe ax.

(http://www.xrv.org.uk/forums/attachments/transalp/61921d1415827522-knock-knock-knocking-p1040516-copy.jpg)

asa arata o janta normala de '98 dupa reconditionare care pe afara arata impecabil 13233003_1106486326086359_86023399939931

 

Si sunt cazuri extreme dar daca nu inspectezi pinionul poti sa ai surpriza sa fie sudat pe ax IMAG0283.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de TA-ul verde din Cluj? Tare am vrut sa merg sa il vad dar nenea avea telefonul inchis.

 

In rest subscriu la ce au zis si ceilalti.

Trage usor de plastice sa vezi ca sunt prinse bine. Si asa pot sa existe picioruse rupte si alte crapaturi dar macar se simte solid.

La pornire (neaparat la rece) sa fii atent la sunete ciudate si la fum. Daca scoate un pic de fum doar la pornire te poti astepta ca in urmatorii ani sa ai de schimbat simeringuri la supape. Daca scoate fum si dupa pornire lasa-l. De sunete... sa nu fie nimic prea tare/ peste zgomotul general al motorului.

Desfa capacul de pe pinionul din fata si verifica sa fie ok prins pinionul, si sa nu aiba joc axul pe directie longitudinala. Are voie pana pe la 1mm. Daca e mai mult e cam uzat.

Daca faci o tura cu el (ar fi recomandat) vezi sa nu aiba vibratii deosebite cand accelerezi. Daca are trebuiesc verificate carburatoarele, in special membranele.

 

In cazul meu am facut toate astea si totusi a trebuit sa schimb membranele in carburatoare pt ca una era crapata (cam 10 mm). Moto mergea bine si am mers si cu 170 km/h in drum spre casa.

 

In cele din urma incearca sa citesti cat poti de bine si omul. Daca stie ce vorbeste, si se poarta frumos si raspunde cinstit la intrebarile tale, ar trebui sa fie ok. Daca atunci cand intrebi ceva ezita, schimba subiectul sau te ia cu "sefu... e perfect motoru' " atunci e mai bine sa mai cauti.

 

Bafta!

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Dupa sincro carburatoare la service TA650, mi se spune ca membranele sunt rupte, ma rog gaurite ca nu le-am vazut.

Oare cum a putut sa faca sinc dc ele sunt busite ? La fel imi zice ca dc. le schimb numai trebuie facut sinc...desi pe unde am mai citit de nevoie dupa schimbare...

 

Altceva acum, cea mai buna varianta de membrane, pheak zicea ceva de Cluj, aveti un link, sau linkuri cu recomandari ce s-a mai folosit si preturi?

 

Ms fain!

 

Off topic, nu reusesc sa schimb motorul la profil, imi da eroare mereu la save..de pe pc (ie, crome, etc), tableta, telefon la fel.

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...