varg-voshod Postat Octombrie 13, 2016 Share Postat Octombrie 13, 2016 Vreau sa-i fac o oferta propietarului transalpului 650 cu numarul B 101 FTW, il gasesc pe forum aici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 (editat) care stie ce handguarduri cu insertie de metal se potrivesc pe transalpul de 600? pt bara de fi 22mm exterior si 20mm interior? e subtire ghidonu.. nu stiu de unde sa iau...am avut chinezarii si le-am adaptat cumva si tineau acolo.. dar nu era extra. si pe unde ma mai uit nu gasesc deva specific pentru transalp Editat Octombrie 18, 2016 de kinguh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 Salut, ma puteti ajuta cu un like/vot pe pentru concursul Heavy Duties https://www.facebook.com/heavyduties/photos/a.1103734813051743.1073741847.174116632680237/1103736819718209/?type=3&theater Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vstef_is Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Solved, chiar arata bine S-o plimbi sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Vrea cineva crashbar hepco & becker? modelul asta http://www.moto24.co.uk/hepco-becker-crash-bar-honda-xl-600-v-transalp.html Are ceva zgarieturi, nu e nou. Pret 250 de lei negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 19, 2016 Share Postat Octombrie 19, 2016 Solved, chiar arata bine S-o plimbi sanatos. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat Octombrie 20, 2016 Share Postat Octombrie 20, 2016 Vrea cineva crashbar hepco & becker? modelul asta http://www.moto24.co.uk/hepco-becker-crash-bar-honda-xl-600-v-transalp.html Are ceva zgarieturi, nu e nou. Pret 250 de lei negociabil. S-a dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 (editat) S-a dat. Diateza reflexiva Editat Octombrie 24, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Diateza reflexiva Nu, crashbar-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Nu, crashbar-ul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Iata cateva lucruri de stiut despre operatiunea de inlocuire a pompei de benzina: - codul original de pompa e Mitsubishi UC-T30 (HU12 - partea asta nu e neaparat asa importanta) si are 3,4 bari. Made in PRC 20161010_185338.jpg - eu am inlocuit in prima faza cu o pompa Engitech de 3,8 bari ce corespundea ca si dimensiuni. Pompa functioneaza, dar motorul nu a pornit. Fiind o pompa ieftina, am mers pe prezumtia ca e defect de fabricatie si nu reuseste sa produca presiune suficienta. 20161018_200906.jpg - iau alta pompa, de data asta mai prezentabila - ERA de 3 bari. Intr-adevar pompa suna mai frumos, dar cam atat...motorul tot nu porneste. 20161021_105236.jpg - trecem la testele de debit. Pompa originala goleste pe direct un recipient de 500 ml in 14 sec, Engitech in 11 sec iar ERA in 12 sec...deci pompele sunt functionale in parametrii normali. - rezulta e ca avem o problema de etansare in ansamblul cu plutitor, si pompa nu livreaza spre injectoare cantitatea corespunzatoare de benzina. - desfacem ansamblul si descoperim problema. Desi pompele sunt identice ca lungime intre orificiile IN - OUT, conectorul electric la pompa OE e mai scurt, iar la cele 2 pompe aftermarket loveste in regulatorul de presiune, iar astfel, garnitura de etansare nu intra pana in capat. Electricienilor care au efectuat operatiunea de legare a firelor, se pare ca le-a scapat acest aspect 20161021_101629.jpg20161021_101644.jpg20161010_185633.jpg20161020_183804.jpg - spargem socket conector de la pompa ERA, tragem firele si pinii in termocontractabil ca sa scurtam ansamblul cu 5 mm, montat pompa in rezervor si .... victorie !. - testez motorul cam 120 km. Aparent, diferenta de 0,4 bari in minus nu se simte, cel putin nu pana in 160 km/h cat am tras-o eu. Reprizele si consumul par sa fi ramas la fel. Concluzia finala e ca daca intampinati probleme cu pompa de benzina la XL 700 cel mai bine e sa cautati pe OE. Va scuteste de batai de cap si alte inginerii. Pretul iese cam tot pe acolo, daca e real anuntul asta: https://www.aliexpress.com/store/product/Fuel-Pump-for-Honda-XL-700V-XL700V-XL700VA-2008-2011-2009-2010-16700MFFD01/821302_32648062165.html. Eu n-am avut rabdare sa imi vina ca stateam cu motorul desfacut, dar daca aveam toate datele problemei si faceam comanda de cand a inceput pompa sa zumzaie, as fi fost mai castigat Spor ! presiunea este o chestie si debitul alta chestie.... si in cel mai fericit caz si vazut daca pompele "baga" (pompeaza carburant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 28, 2016 Share Postat Octombrie 28, 2016 Iata cateva lucruri de stiut despre operatiunea de inlocuire a pompei de benzina: Spor ! Notat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 cam cat de mare este modulul&circuitul de ABS de la XL700V? merge instalat pe 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 cam cat de mare este modulul&circuitul de ABS de la XL700V? merge instalat pe 650? Io zic ca te complici si vei iesi mai scump. Vinde 650 si ia 700. Nu stiu pe nimeni sa fi mutat de pe 700 pe 650 insa da, in toate exista un inceput. In plus mobrele sunt cam tot acolo din punctul meu de vedere. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 imi place mult prea mult 650-ul ca sa trec la 700, iar chestia cu ABS-ul este doar de tatonare... evident este mai convenabil sa upgrade cu tot cu atelaj... cand voi face schimbarea, schimb si brand-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 @florinelu07, scuze de intrebarea off topic: daca schimbi brandul, ce anume iei? Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 ... ce anume iei? Ms! zuzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Nu bre serios, ma gandesc la un enduro-tourer mediu, ca un fel de Transalp dar fara sa fie Honda Eram curios la ce se gandea omul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 @florinelu07, scuze de intrebarea off topic: daca schimbi brandul, ce anume iei? Ms! nu schimb deocamdata... doar aspirational.... era cat pe ce sa iau R1150GS acum vreo 6 luni, dar din fericire test drive-ul (80km) a reusit sa ma convinga ca boxerul bavarez nu este ceea ce imi doresc, cel putin acum (lipsa de feedback suspensie fata nu imi place, greoi la viteze mici). TDM900, ~60km ... not for me - ciclistica nu este pe placul meu. Vstrom-ul 650 (1st gen) - 10 km ... nu este mare smecherie fata de TA, ceva cai in plus, dar nu ma convinge. In rest, extrem de placut impresionat de F800GS - 1-2km. Imi aduce aminte de ciclistica DR/DRZ-ului... big like dar mult peste buget. Toate astea inainte de o tura de 800km acum 2 luni, BV - Novaci - BV, care a fost edificatoare pentru mine cu privire la preferinte: TA-ul de 650 ramane cel mai ok (pentru ca il am si mai are viata multa in el) F800GS sau Africa Twin-ul nou (urmaresc sa prind un test drive) » Post actualizat in 07 Nov 2016 11:41 Nu bre serios, ma gandesc la un enduro-tourer mediu, ca un fel de Transalp dar fara sa fie Honda Eram curios la ce se gandea omul... F800GS - prima senzatie a fost ca ma dau cu un DRZ cu toti caii putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Multumesc! Bavarezele sunt peste buget, in rest, pentru ca vreau si putin offroad... raman cu gandul la Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Multumesc! Bavarezele sunt peste buget, in rest, pentru ca vreau si putin offroad... raman cu gandul la Transalp. supllimentar, este in curs de accesorizare cu genti aluminiu... top case on the way. pentru amatori, am facut upgrade de parbriz si am un MRA Vario Touring (mic de vanzare). In stare foarte buna... estimez pretul la 50% din cel de magazin (detalii pe PM) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 cam cat de mare este modulul&circuitul de ABS de la XL700V? merge instalat pe 650? Pompa de ABS e o hurdughie destul de mare sub sea si ceva conducte ce trec pe sub rezervor. Iti trebuie senzori pe ambele roti, pluc ca nu stiu daca etrierii pe fata sunt identici intre cele 2 mobre. Nu stiu cum e la cea de 650, dar la cea de 700 un piston de pe fata e actionat de pedala de frana, celelalte 5 pistoane (2+3) de maneta fata. Etrierul din stanga parca are 2 suruburi de aerisire, unul pentru circuitul de la maneta fata si celalalt pentru circuitul de la pedala spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 7, 2016 Share Postat Noiembrie 7, 2016 Pompa de ABS e o hurdughie destul de mare sub sea si ceva conducte ce trec pe sub rezervor. Iti trebuie senzori pe ambele roti, pluc ca nu stiu daca etrierii pe fata sunt identici intre cele 2 mobre. Nu stiu cum e la cea de 650, dar la cea de 700 un piston de pe fata e actionat de pedala de frana, celelalte 5 pistoane (2+3) de maneta fata. Etrierul din stanga parca are 2 suruburi de aerisire, unul pentru circuitul de la maneta fata si celalalt pentru circuitul de la pedala spate. Deci cel mai bine este de lasat in seama fabricii... » Post actualizat in 08 Nov 2016 07:04 "instrainez" crash bar-ul (home made) din motive de upgrade - detalii pret & altele pe PM » Post actualizat in 08 Nov 2016 12:02 parbrizul este asta (complet - mic si mare)... am facut descriere destul de sumara in descrierea anterioara » Post actualizat in 08 Nov 2016 13:16 Parbizul MRA - Vandut Ramane crashbar-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nano Postat Noiembrie 8, 2016 Share Postat Noiembrie 8, 2016 Salut baieti, vreau sa cumpar un transalp 650 preferabil din Bucuresti, daca stiti/aveti buget 2300e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.