Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutari!

 

De o saptamana sunt si eu proprietar al unui Transalp 600 PD10.

 

Din pacate am o problema, mai exact incarcarea: cu farul stins incarca ok, insa cu farul aprins goleste bateria..

 

Intrebarea mea este are cineva la vanzare un releu de incarcare in stare buna?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

De o saptamana sunt si eu proprietar al unui Transalp 600 PD10.

 

Din pacate am o problema, mai exact incarcarea: cu farul stins incarca ok, insa cu farul aprins goleste bateria..

 

Intrebarea mea este are cineva la vanzare un releu de incarcare in stare buna?

 

Multumesc!

 

ai masurat sa vezi ce tensiune ai pe baterie cu/fara far aprins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Stie cineva sa mi spuna daca roata spate de transalp este identica cu cea de dominator? Si daca da, vinde cineva vreuna?:) multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! Stie cineva sa mi spuna daca roata spate de transalp este identica cu cea de dominator? Si daca da, vinde cineva vreuna?:) multumesc anticipat

Vezi ca sunt ceva dezmembrari pe olx.

 

Da un mesaj si cere niste cote.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cercul se poate adapta. adica nu este la aceleasi cote dar are acelasi nr de gauri, la acelasi unghi.

cercul de de dominator e o idee mai ingust . Nu te afecteaza la cauciuc.

spitele si butucul difera.

Cercurile de la roti, la AT, TA si Domy sunt foarte apropiate ca specificatii, asa ca o generalitate si se pot folosi de pe o moto la cealalta.

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos! Mie doar janta mi baiu. Cred ca din defect de fabricatie so desfacut de la ventil (parca s-ar fi decojit). Motoru ii din 2001 si presupun ca jumatate de spite le desfac cu flexu, asa ca mai usor gasesc o roata intreaga de transalp. Multumesc frumos din nou!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la baieti!

Pe la ce bani ar trebui sa fie un TA din '87 functional si cu acte la zi?

Editat de high_dive_eagle
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos! Mie doar janta mi baiu. Cred ca din defect de fabricatie so desfacut de la ventil (parca s-ar fi decojit). Motoru ii din 2001 si presupun ca jumatate de spite le desfac cu flexu, asa ca mai usor gasesc o roata intreaga de transalp. Multumesc frumos din nou!

 

Nu e nici un defect de fabricatie, la suprafetele de contact dintre otel si aluminiu apare frecvent cocleala asta, mai ales daca a fost si umezeala acolo. Multi "specialisti" in ale montatului de anvelope inainte de a baga camera o verifica intr-un bazin cu apa, ceea ce nu e rau. Atat ca uita sa o stearga si sa o usuce bine. Umezeala din interiorul anvelopei face foarte bine la aluminiu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(Cred ca vreau sa) vand Transalp-ul ...

 

2005/29kkm/ inmatriculat RO in 2009 (avea 6kmm)/are cam tot ce ai vrea/putea pune pe el.

 

Detalii aici:

 

https://www.olx.ro/oferta/vand-transalp-xl650v-2005-sept-ID8EMlH.html

 

Ma uit spre "sasul" de 1200...

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspectând că nu îmi lucrează toate bujiile în parametri, m-am apucat să le verific și spre surprinderea mea le-am scos pe toate fără să demontez nimic în afară de capacul lateral de la baterie. Toate sunt aproape noi, culoare bună (zic eu), fără depuneri. La extragerea fisei din față, cea de lângă radiator am remarcat că a ieșit ușor, fără să se agațe de filetul bujiei, la reintroducere am reapăsat calumea, până la capăt și surpriză!: motorul s-a liniștit, vibrează mai puțin, se turează mai ușor și nu mai dă așa multe rateuri la închiderea de gaz. Posibil să fi fost la fel și cu cea dinspre baterie (motorul e făcut parcă pt. ginecologi sau pianiști - mă încadrez la ultima :) ). Oricum e clar mai bine, nu doar un efect Placebo!

 

 

 

post-9423-0-61627100-1496438705_thumb.jpg

post-9423-0-61193300-1496438803_thumb.jpg

Editat de radu_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Vreau sa fac si eu o modificare.

Daca cineva are pareri pertinente sau ma poate ajuta cu ceva link-uri.

Vreau sa modific toba OEM la Xl700,mai exact vreau să o fac mai zgomotoasă.

Daca stiti vreun procedeu sau pe cineva care a facut asta.

Va multumesc !

» Post actualizat in 04 Jun 2017 07:23

Salut,

Vreau sa fac si eu o modificare.

Daca cineva are pareri pertinente sau ma poate ajuta cu ceva link-uri.

Vreau sa modific toba OEM la Xl700,mai exact vreau să o fac mai zgomotoasă.

Daca stiti vreun procedeu sau pe cineva care a facut asta.

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obiectivul tau este chestionabil, macar daca ai urmari ceva putere, kg in minus etc.

Cauta pe www cum e construita toba finala si prin incercare si eroare te pui sa gauresti acolo unde sunt oprite /ocolite gazele dar in asa fel incat sa nu directionezi gazele catre plastice/pasager/electrice samd

» Post actualizat in 04 Jun 2017 22:15

ps: un video fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand cric central original, cu manerul de ridicare cu tot. 280 de lei.

Daca vrea cineva, pot sa-i mai fac niste poze. Deocamdata doar o poza am gasit in care sa se vada.

 

post-91145-0-20335300-1496754442_thumb.jpg

post-91145-0-61292800-1496754450_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand cric central original, cu manerul de ridicare cu tot. 280 de lei.

Daca vrea cineva, pot sa-i mai fac niste poze. Deocamdata doar o poza am gasit in care sa se vada.

 

attachicon.gifIMG_20170423_084050_533.jpg

attachicon.gifarc-cric-central---honda-oem---arc-mare-50522-ms6-620-2624-1.jpg

 

 

Salut, ai PM!

Editat de radu_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sa incerci inainte sa iei releu sa desfaci mufele si sa dai si cu spray de contacte. Sa masori si cand e turata si la relantiu.

Salut!

 

Am am desfacut cat am putut, am curatat ce era oxidat si am dat cu spray de contacte.

 

Siiii..... am picat in extrema cealalta.

 

Acum imi incarca 17 la relanti cu farul stins, 15 cu farul aprins..

 

Ma gandesc ca e ceva fir intrerupt.. unde ar trebui sa faca masa releul? Unde ar trebui sa verific?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am am desfacut cat am putut, am curatat ce era oxidat si am dat cu spray de contacte.

 

Siiii..... am picat in extrema cealalta.

 

Acum imi incarca 17 la relanti cu farul stins, 15 cu farul aprins..

 

Ma gandesc ca e ceva fir intrerupt.. unde ar trebui sa faca masa releul? Unde ar trebui sa verific?

 

Multumesc!

Mult, da mult de tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...