Sari la conținut

Simson


satana pe mobra
 Share

Postări Recomandate

Salve!Eu folosesc pe Simson Sport un astfel de dinam.Acesta e neverificat,din lipsa timp.Din blocul de lumini original am doar ce se vede.Ghidon si acceleratie originale se gasesc.Numai bine!

Salut, Asta potriveste pe Sport? E cam subred, dupa cum arata in poza. Ce am eu nu stiu de la ce provine. A fost montat pe el cand mi l-a adus, dar nu a fost legat la fire. Banuiesc ca ar fi de pe la vreun MZ 250 (gat de lup). Scrie in nemteste pe el. O sa pun o poza maine, poate ma lamuriti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut, Asta potriveste pe Sport? E cam subred, dupa cum arata in poza. Ce am eu nu stiu de la ce provine. A fost montat pe el cand mi l-a adus, dar nu a fost legat la fire. Banuiesc ca ar fi de pe la vreun MZ 250 (gat de lup). Scrie in nemteste pe el. O sa pun o poza maine, poate ma lamuriti.

 

 

nui diferenta mare intre ele,mz sau simson.

daca e de mz si functioneaza lasa linistit acolo,cauta un releu de trabant sau de ij pe 6 v si ai scapat de probeleme.

la magazinele cu piese de masini mai gasesti de trabant cam 70 de lei sau am eu de ij56 6v la 50 lei nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva de vanzare un cablu de ambreiaj de AWO? S-ar potrivi cumva de pe IJ sau Dnepr?

 

e mult mai lung cel de simson fata de ij sau nipru,eu folosesc de la muravei (tula) si in capat ii pun cum are jawa cap reglabil.

zilele astea tre sa termin citeva simsone si voi face un cablu in plus pt tine.

 

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-as fi recunoscator, ca nu pot sa plec din curtea unui prieten din cauza kktului ala de cablu idiot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă rog să-mi spună careva dacă e bun carburatorul Jikov din poză, pentru Simson Sport de 250. Care ar fi mai bun, cel pentru Jawa 250 sau 350?

Sper că la găurile flanșei se potrivește și unul și celălalt.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă rog să-mi spună careva dacă e bun carburatorul Jikov din poză, pentru Simson Sport de 250. Care ar fi mai bun, cel pentru Jawa 250 sau 350?

Sper că la găurile flanșei se potrivește și unul și celălalt.

 

 

e cel mai bun carburator care merge pe simson sa fiu sincer,cu toate ca uni vor comenta ce zic eu acuma...

minsc,voshor,ij,jawa astea merg bine la simson, dar cel mai bine merge cu jikov.

mai e varianta sa trimiti la neamt carburatorul original si til trimite ca nou inapoi, chiar daca costa.

din 30-50 de simonuri cite am avut pe parcurs 3 sferturi aveau pe ele jikov.

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cel mai bun carburator care merge pe simson sa fiu sincer,cu toate ca uni vor comenta ce zic eu acuma...

 

Și totuși pe care să-l iau? Pe cel de 250 sau 350? Nu am carburatorul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel de 250.

Ce bujie pui tu la Simson?

Eu am pe Simson un carburator Jikov dar nu știu pt. ce capacitate cilindrică e. Adică nu știu ce motocicletă a echipat el la origine. Mi se pare cam mic. Dacă măsor diametrul șubărului, știi să-mi spui?

Pornește, nu se turează frumos, întrerupe, platina e nouă.

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='petcudan55' timestamp='1305260975' post='28

 

Pornește, nu se turează frumos, întrerupe, platina e nouă.

 

Salve!La prima vedere pare o lipsa de vlaga a motorului..Excludem chiar si o proaspata segmentare,motorul tre sa fie mult mai nervos.Cum aprinderea e pusa bine si la alimentare e un Jikov de 175 bine reglat inseamna ca problema e la camera de ardere(garnituri groase)sau piston,cilindru,segmenti nepotriviti.Pana la 60-70 km la ora acest carburator raspunde bine,dupa aia e mort.Dar dumneavoastra il turati un pic,deci motorul ar trebui sa raspunda promt.Daca apar intreruperi treceti experimental pe o bobina de Trabant(banuiesc ca ati pus o bujie buna,de pe MZ-eu...).Daca tot apar schimbati Jikovul.Excludem platina,condensator,centrifugal,cama...Sincer,aducandu-mi aminte ca ne-am cunoscut anul trecut la Mizil,m-as bucura daca ati putea masura puterea acestui Simson.Eu banuiesc ca are vreo 10-11 cai,cu indulgenta.Si eu sunt interesat de masurarea puterii la comuniste,special la Simson.Observ si o gatuire micuta a uleiului ce tre sa ajunga sus.Ori e ceva obturat pe traseu,ori e pusa gresit tabla ce centrifugheaza uleiul,ori e joc la capacul de aluminiu...Sunetul motorului e tot gatuit.Intr-adevar,Simsonasul da un pic in nas cand il turezi brusc,dar asta se tureaza greoi.Unele chestii de pe Simsonas nu-i apartin,dar asta e alta poveste.Stiu ca sunteti profesionist ,chiar astept sa faceti primul stand de masurarea puterii comunistelor,sa aflam ce si cum.Chiar is curios sa vad ce putere are putregaiul meu.Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!La prima vedere pare o lipsa de vlaga a motorului.

Si eu sunt interesat de masurarea puterii la comuniste.

Aștept un Jikov 250 ccm nou și mai văd după aceea.

Cu măsurarea puterii nu mă pricep, dar am un fost student care lucrează ca inginer la o stație ITP și i-am dat temă pentru acasă, să se intereseze cum s-ar putea măsura puterea unui motor de motocicletă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Aștept un Jikov 250 ccm nou și mai văd după aceea.

Cu măsurarea puterii nu mă pricep, dar am un fost student care lucrează ca inginer la o stație ITP și i-am dat temă pentru acasă, să se intereseze cum s-ar putea măsura puterea unui motor de motocicletă.

Salve!Intrucat trebuie stat aproape de original consider ca ,la potentialul dumneavoastra,trebuie adus un carburator din Jermania.Doar un carburator vechi din cinci va merge bine.Daca neamtul vi-l da cu ralanti e suficient,va merge si va da perfect pe Simson.Asa cum am mai zis la acest Simson se vede o lipsa de vlaga.Urcati-va,cu toata greutatea,pe pedala demarorului(dupa ce ii schimbati arcul si o puneti la punct,desigur).Daca pedala nu coboara foarte foarte greu in compresie e nasol.Un Simson care nu indeplineste acest criteriu nu trebuie scos la drum,nu e vina lui.Va garantez ca daca tot motorul e facut corect trebuie sa atingeti cel putin 100 la ora,chiar daca nu sunteti de 40 de kile.Folosind carburatorul original,in altele nu cred.Filmati cand faceti testul asta cu pedala si aratati-ne.Veti vedea ca nu mananc bors aiurea.De exemplu,la Simsonul meu,dureaza mai mult de 10 secunde pana coboara pedala cu mine,si nici eu nu-s de 40 de kile.Si vreau sa mai intreb ceva.Sunteti sigur ca garnitura de sub cilindru are 0,3 sau 0,5 mm maximum?Numai bine!Si sa ne vedem macar la intrunire!

 

Salve,camarazi!Are cineva vreun ambielaj de Simson Awo Touren,din ala cu 2 rulmenti a cate 14 role la biela?Sau macar niste foto cu un asemenea ambielaj desfacut?Mutumesc.Numai bine!

 

In sfarsit,datorita prietenului Mihai din Bucuresti,am rezolvat pentru totdeauna problema bujiilor la Simsonasul meu.Cand vrei sa faci tot motorul la limita risti sa cresti temperatura pe bujie.Acestea cedau toate,indiferent daca se numeau Bosch,Denso,Brisk,Sinterom si multe altele.Am distrus kilograme de bujii pana ce am comandat DPR9EIX-9,de la NGK.Dupa cum se stie singurul punct nevralgic al Simsonasului e ambielajul,pe care eu il fac cu rulment NA4906.Nu inteleg ce cap de inginer neamt a putut renunta la ambielaj facut cu doua randuri de role(la Simson Awo Touren) in favoarea unuia cu un singur rand(la sport).Pentru a-l face indestructibil ma gandesc la 2 solutii.Prima e montarea unui rulment cu role mai inalte si mai groase in diametru.Nu cred ca daca,in dreptul bielei,se iau cate 2 mm din sunci vor apare mari dezechilibre.Asa H-asul rulmentului poate fi 21 de mm sau se pot pune 2 rulmenti.Deci solutia este un rulment cu interiorul si exteriorul lui NA4906,dar cu H-asul de 21 mm.Neaparat carcasa acestui rulment trebuie sa fie de tabla.Daca cineva stie de existenta unui asemenea rulment il rog sa spuna.Chir si daca inelele 1 si 2 ale rulmentului sunt cu 2-3 mm mai mari sau mai mici ca ale lui NA4906.A doua solutie ar fi o bucsa de mus-metal sau cuzinet.Aceasta implica o pompa suplimentara special pusa pentru ungerea ambielajului.In aceasta solutie cred mai putin ca in prima.Cand am fost la intrunirea de la Predeal ne-am oprit la o benzinarie.La plecare Simsonasul nu a mai vrut.Explicatia,dupa mine,e ca bujia,cand motorul a fost oprit,a mai luat ceva grade si ceramica i sa fisurat.Honda San,care m-a vazut,s-a intors din drum si m-a ajutat .Adica omul are ce-i trebuie unui motociclist,asta vreau sa zic.Cu acest DPR9de la NGK lucrurile s-au schimbat.Incing motorul,il opresc cu spatele la vant.Dupa ce trec 5 minute porneste la prima pedala.Il las in relanti pana ce stiu ca bujia e neagra,mizerabila.Il pornesc de inca 10-20 de ori.Intotdeauna o ia la prima pedala.Ieri mi-au dat lacrimile cand l-am vazut cum trage.In Barlad e un deal,se numeste Bariera Puiesti.L-am urcat cu a -4-a pe tot.Pe drum am intalnit Dacii vechi,care merg cu 90-100.Le-am depasit pe toate.Inainte ,cand ma bagam la depasire,ma lasa bujia.Motorul se duce foarte repede intr-o suta,iar sunetul este precis si puternic.De vreo 3 ani merg cu NA4906,dar recunosc ca biela are joc veritcal de 5-6 zecimi.Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vrei sa zici ca ai un rulment apropiat de na 4906,dar cu H-asul de 21?

sal... da il am cu indicativulcare ti lam scris mai sus cine mi la dat acu vreo 20 ania luat mai multi si el chiar sia pus la simson cu o mica modificare la bolt cred,eu nu lam pus ca nu am avut nevoie dar daca te intereseaza til pot da, incerc sa pun o poza...

post-54357-0-54310900-1307044277_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!Multam,apare o problema.NA4906 are 20 de role,iar similarul romanesc 19.Tinand cont ca aceste role se invart cu vreo 25.000 de ture pe minut ele se vor uza.Caile de rulare nu prea se uzeaza,din verificarile mele.Rulmentul tau are mai mult de 20 de role.Inseamna ca turatia unei role va fi mai mare.Asa cum am zis mai sus ar fi ideal un rulment cu role de 5-6 mm in diametru.Astfel ele se vor tura cu 10-20.000 de ture.Oricum, multumesc foarte mult.Eu consider ca numai un rulment cu H-asul de 21(carcasa de tabla)si cu role mari va rezista mult la Simson.Ar fi extraordinar daca am dibui acest rulment(sper sa existe fabricat).Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal... da il am cu indicativulcare ti lam scris mai sus cine mi la dat acu vreo 20 ani a luat mai multi si el chiar sia pus la simson cu o mica modificare la bolt cred,eu nu lam pus ca nu am avut nevoie dar daca te intereseaza til pot da, incerc sa pun o poza...

 

Este buna si poza dar niste dimensiuni ar fi binevenite. D=? ; d=?; latimea=? (calea de rulare a rolelor)

Apoi ar mai fi interesant: (D) al rolelor (poate se potriveste in biela fara inelul exterior al rulmentului,

(d) al rolelor ,la fel, poate se elimina inelul interior si se face un bolt majorat.

Oricum daca nu-l vrea colegul Simson fa-i un pret, poate mi-l dai mie pentru oarece experiente.

(Dar vreau mai intii dimensiunile)

Multumesc !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și fața locului e UNDE? Că în profilul tău nu apare... Mafalda nu e niciunul... deci? :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 50 km de Bucuresti(autostrada A 1 ,iesire Bolintin Vale,apoi 15-20 km drum destul de bun).Tel.0755483229

 

Pretul atasului este de 450 euro.Atasul se afla la circa 50 km de Bucuresti.Este complet la sistemul de prindere si nu are gauri

 

pretul atasului este de 450 euro.este fara gauri,intr-o stare buna si are intreg sistemul de prindere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Revin si as fi interesat de cateva piese pentru AWO Sport: farul (oglinda, sticla si rama), manete de frana si ambreiaj, stop spate, bloc de lumini (comutator de faze si claxon), releu de incarcare 6V, capacul cutiei electrice, mansoanele de cauciuc de la scaritele soferului si pasagerului, ghidon cu sistemul de acceleratie si mansoanele aferente. Daca aveti de vanzare, as dori poze si preturi la lonerider41life@yahoo.com. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...