Banzay Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 E ok din toate punctele de vedere. Daca a fost intretinuta. Daca nu, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Haha, daca o sa-ti gasesti un ER5 intretinut decent (decent, nu maniacal), o sa spui "ce plm mi-a trebuit mie eReS si mito ?". La modul ca nu ai treaba cu ele, doar sa le faci mentenanta la timp. Valabil si pentru CB500, GS500 ... tancuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Motor superfiabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Vezi ca ER 5-ul are 37 KW. Cu A2 poti merge pe utilaje care au maxim 35 KW. Trebuie sa-ti gasesti una limitata in acte, dar si fizic, ca daca o limitezi tu ulterior si in acte apare 37 KW nu cred ca-ti mai schimba nimeni datele din cartea de identitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 20, 2016 Share Postat August 20, 2016 Vând eu unul, dacă mă lasă soția. Dar nu e limitat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoe Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 salut. stie cineva ce bascula de la alta moto se potriveste pe kawasaki er5?? vreau sa pun o roata mai mare pe spate si frana pe disc. tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 13, 2016 Share Postat Septembrie 13, 2016 salut. stie cineva ce bascula de la alta moto se potriveste pe kawasaki er5?? vreau sa pun o roata mai mare pe spate si frana pe disc. tnx » Post actualizat in 14 Sep 2016 19:34 E un clip pe youtube cu unul care a pus alta bascula pe er5, si alta roata spate cu disc, mai lata. Alte detalii nu stiu. » Post actualizat in 15 Sep 2016 18:02 Am vazut in manualul de reparatii ca este o piesa de unde poti regla cat de repede sa se aprinda stopul cand calci frana. La mine se aprinde numai cand calc sanatos. Cum se strange/destrange surubul ala , ca nici sa-mi bag degetele nu prea pot acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoe Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 poi nu-l prea gasesc :-D daca dai d el, pune-mi un link t rog. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 16, 2016 Share Postat Septembrie 16, 2016 Baieti, eu am dat ER5-ul, insa daca va pot ajuta cu vreo parere din scurta mea experienta cu acest motor (8000 km), va stau la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoe Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 ce ti-ai luat in locul lui? » Post actualizat in 17 Sep 2016 12:15 Baieti, eu am dat ER5-ul, insa daca va pot ajuta cu vreo parere din scurta mea experienta cu acest motor (8000 km), va stau la dispozitie. » Post actualizat in 17 Sep 2016 12:15 ce ti-ai luat in locul lui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 17, 2016 Share Postat Septembrie 17, 2016 Un V-strom DL650, o vacă, dar de care m-am îndrăgostit iremediabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 18, 2016 Share Postat Septembrie 18, 2016 ER5 a fost fain, Vstrom-ul e sublim. Can't blame this feeling. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Gata, a vândut toată lumea ER5? Nicio activitate pe aici de pe 18 septembrie... Reconditionari, revizii, upgrade-uri, nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 21, 2017 Share Postat Februarie 21, 2017 Sincer da, oleacă... Ai dreptate, mă apucă nostalgia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Care ati incercat 150 60 17 pe spate la ER5 va rog tare mult sa imi spuneti cum il simtiti. Ma intereseaza pareri doare de la cine a testat sau cine argumenteaza logic si temeinic diferentele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Aprilie 10, 2017 Share Postat Aprilie 10, 2017 Da, goof point ! Am vorbit cu el si m-a incurajat sa incerc. El foloseste. Azi am montat si eu de proba 150 60 17 pe Er5 in locul 130 70 17. nu am apucat sa ies la drum lung deoarece acasa am sesizat un joc in roata si scartaie putin frana, cred ca nu a montat ceva corect M-am dat foarte fortat pe poligon, am mers foarte inclinat la viteze medii. Parca nu mai am senzatia aia ca se termina cauciucul si il pierd la inclinare prea mare. Cauciucul de 150 probabil fiind montat pe o janta mai ingusta, sta putin bombat si atunci spatiul de culcare pe o parte si alta creste....zic La drum drept si putina viteza nu mi s-a parut ca s-a schimbat nimic , si nici la curbe normale prin oras stanga-dreapta. Pana la acest moment recomand 150 60 17 pe Kawasaki er5 pentru manevrabilitate. Din pacate diferentele optice nu se prea observa (probabil si din cauza uzurii mari a cauciucului de proba 150 60 17 ) Poze: PS: motorul din dreapta are montat standardul 130 70 17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 11, 2017 Share Postat Aprilie 11, 2017 Uzură pronunţată pe mijloc. Primesc bulină roşie că am răspuns corect? » Post actualizat in 11 Apr 2017 05:31 Şi nu cumva flancurile vor suporta un stres mai mare? Întreb şi eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Aprilie 12, 2017 Share Postat Aprilie 12, 2017 (editat) Deoarece nu am gasit mare mare lucru despre aceasta anvelopa montata pe ER5 nici pe forumurile internationale, m-am decis sa testez eu si sa las parerea mea. Poate parerile celor care au testat, pot sa difere dar este parerea mea. Azi am montat anvelopa 150 60 17, am constatat ca este "mult" mai lata decat anvelopa montata de test tot de aceeasi dimensiune dar era un slick (pentru test am montat ce am gasit) Anvelopa uzata slick 150 60 17 avea o latime dupa montaj de 132mm , din acest motiv in pozele de mai sus nu se vede mare diferenta intre latimea la aceasta anvelopa si cea de 130 70 17. Anvelopa noua are o latime masurata cu sublerul inainte de montare de 150mm, dupa montare s-a mai tras dupa J-ul jentii la o latime masurata de 145mm. Nu s-a tras deloc mult semn ca anvelopa are o forma corecta dupa montaj. Nu are parti plate, suprafata de rulare este o sfera constanta fara deformari. Imediat dupa montaj am incalzit anvelopa si am iesit la ture + poligon (mult poligon deoarece paricip cu acest motor la toate "jocurile" printre jaloane care se organizeaza in zona asa ca sunt interesat de o manevrabilitate foarte buna si la viteza foarte mica) Nu am simtit diferente in poligon absolut deloc, nici in bine nici in rau. La fel de jucausa ca o bicicleta. Pe curbe la viteze crescute am simtit ca "nu mi se mai termina cauciucul" asa repede. A stat foarte bine pe curbe. O imbunatatire am observat la franarea pe spate. Se blocheaza mai greu spatele si franarea mi se pare mai eficienta. O alta imbunatatire o simt pe linie dreapta, e mai fixata pe directie daca iau mainile de pe ghidon sta mai mult timp drept pe drum fara sa o ajut din echilibrul meu. E strict parerea mea si nu vreau sa intru in polemici cu alte pareri testate sau netestate. Nu sustin anvelope mai late aiurea doar pentru aspect. In acest caz, din cate m-am documentat si cate am testat raman la decizia de a pastra "cu satisfactie" acest 150 60 17 pe spate la Kawasaki er 5 si in continuare 120 70 17 pe fata. Eventual revin cu poze din spate la motorul meu si un altul care are 130 70 17. Editat Aprilie 12, 2017 de SilQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Iulie 20, 2017 Share Postat Iulie 20, 2017 De cateva zile am constatat ca-mi curge antigelul pe la carcasa filtrului de antigel, era fisurata. Asta-i o piesa de plastic, e oarecum in zona cu robinetul de benzina, e montat pe un furtun, prins in 2 coliere, si are in interior o sita. Cum in dezmembrari nu am gasit piesa, sau mi s-a spus ca-i prea ieftina, si sa mai iau ceva pe langa, am decis s-o rezolv singur. Problema e ca cele 2 capete ale carcasei au dimensiuni foarte diferite, un capat se racordeaza la un furtun de 4 , celalalt capat la un furtun de 16 cred, nu le-am masurat. Asa ca mi-am luat un filtru de benzina din crom+sticla cu stutzuri diferite, sunt in set 3 marimi : de 4, 8 si 16, de la un magazin de tuning auto. Filtrul asta e facut de firma Lampa. L-am montat in locul celui original, la un capat i-am pus stutzul cel mai gros, iar la celalalt cel mai subtire (pe asta l-am infiletat cu putina banda teflonata, ca tot picura). Am un filtru asemanator si pe traseul de benzina, doar ca-i cu stutzuri fixe, din care am mai polizat sa-mi intre pe furtunele de benzina, e montat de cativa ani si nu am avut probleme cu el, rezista bine la caldura. Am dat si o tura de control, totul e ok. https://www.cridem.ro/filtru-combustibil-motor-sport-performance-mare-nailon Am pus un link mai sus cu filtrul. Poate foloseste si altora povestea asta, efectiv nu stiu cum s-a crapat piesa originala, mai ales la 30-40 de grade cate sunt acum, am avut tot timpul antigel in instalatie, dar bine ca am rezolvat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 Multumim Napoleon pt. solutionarea problemei de mai sus Am si eu o "problema " acum tot cu ceva scurgeri de antigel. Cand turez foarte tare motorul, peste 9000rpm si il tin mai mult acolo, sau ma duc la drum lung mai sport si afara e cald, pe gaura indicata in foto, din cilindrul din dreapta iasa lichid de racire si se prelinge in jos conform foto. Nu este mult si niciodata nu mi-am factut probleme deoarece la mers normal nu se intampla. Sa imi fac griji ? Care este problema ? Mersi baieti de raspunsurile folositoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Dacull Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 Salutare! Am nevoie de o parere. Are cineva montat top case pe motocicleta? Ce imi recomandati? Am gasit ceva modele pe louis, dar nu stiu daca imi mai trebuie si altceva, spre exemplu suport pentru top case sau elemente de prindere.Credeti ca e sigur pentru pasager daca se sprijina de top case?Multumesc. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 11, 2018 Share Postat Februarie 11, 2018 e sigur daca suportul lazii este bun (model specific) si instalat corespunzator.. problema e ca se urca mai greu pasagera... asta nu e neaparat rau ca grasele se plictisesc repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Suportii de prindere pe cadru trebuie sa fie speciali pentru modelul de motocicleta, in rest poti sa pui orice topcase impreuna cu placa lui Eu am cumparat second cu 300lei tot setul dar acasa mi-am dat seama ca era pt modelele ER5 dinainte de 2000 si au aveam ER5 dupa anul 2000 asa ca a trebuit sa fac cateva adaptari. Dar pana la urma s-a putut. Intre topcase si pasager am prins cu chinga elastica un scaun inaltator pentru copii din polistiren (LIDL 15 lei sau Auchan) Astfel acest scaun de copil a devenit un spatar veritabil pentru pasager: Uite poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Dacull Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 Suportii de prindere pe cadru trebuie sa fie speciali pentru modelul de motocicleta, in rest poti sa pui orice topcase impreuna cu placa lui Eu am cumparat second cu 300lei tot setul dar acasa mi-am dat seama ca era pt modelele ER5 dinainte de 2000 si au aveam ER5 dupa anul 2000 asa ca a trebuit sa fac cateva adaptari. Dar pana la urma s-a putut. Intre topcase si pasager am prins cu chinga elastica un scaun inaltator pentru copii din polistiren (LIDL 15 lei sau Auchan) Astfel acest scaun de copil a devenit un spatar veritabil pentru pasager: Uite poza Multumesc pt raspuns. Ai idee de unde pot sa cumpar un set de suporti pentru prindere. Am un ER5 din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SilQ Postat Februarie 12, 2018 Share Postat Februarie 12, 2018 http://www.motomus.ro/piese-accesorii/accesorii/top-case/suporti-topcase-genti/Suport-Top-Case-Monorack-Kawasaki-ER-5-500-98-432F Dar cauta si pe LOUIS.de si pe okazii . olx , etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.