Sari la conținut

Pregatirea motocicletei pentru iarna


Smokey
 Share

Postări Recomandate

Daca un asa mester s-ar apuca sa frece lantul cu peria de sarma... ar scoate 2 pete de rugina si ar curata tot ce e pe acolo zincat sau orice de genul care protejaza, nu stiu cum se numeste acel strat.( recunosc, nu stiu multe lucruri ..)

Asa ca , pe laterale sau din parti, daca-l freci se duce, o sa fie aceeasi culoare, insa de la rugina. Dar.. e plin de specialisti si suntem recunoscatori pentru sfaturi.

daca ar fi zincat nu ar ruginii pe laterale...;))nu are nici un tratament nimic,,,,poti da cu peria linstit pe laterale...daca rugina e doar superficiala si nu profunda...

 

-35 grade.... si nu mai crapa nimic.....

 

http://www.youtube.com/watch?v=gGFKLcpN31k

zici ca e filmul "Pentru un pumn de dolari" frate!:)))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am pus special ceva care sa includa si o vitezana, pentru ca astfel de filmulete sunt o gramada. Era unul mai demult cu un R1 si un Transalp la Nordkapp.... deci se poate. Da, partea doar cu pornitul in garaj, nu e ok datorita condensului, dar dupa ce se incalzeste si intra in parametrii, merge de plimbare daca permit si conditiile de pe jos, sau cu gume adecvate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, sunteti tot felul de ingineri pe topic, mecanici si alti priceputi. O sa trebuiasca sa mai curga ceva pagini pe forum pana ma veti convinge ca unui motor conceput sa mearga in 13000ture i se poate intampla ceva rau daca il pornesti la relanti timp de 10 minute, dupa ce l-ai scos dintr-un garaj unde sta la 18 -20grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niko, relantiul e cel mai daunator regim al unui motor :) .

Bine,am citit si eu in manual ca nu e bine sa mearga la relanti mai mult de 5 minute. Dar facem asta in timpul verii in mod frecvent, pana intra injectia, pana ajunge la relanti se fac 3-4 minute, pana ai pus casca si manurile s-au facut 5 si ii dai bataie.

 

Care e diferenta cand faci asta iarna (avand in vedere ca o tii intr-un garaj incalzit unde sunt 18-20 grade)??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista diferite solutii. Spre exemplu vazusem pe undeva niste rezistente de incalzire care se puneau pe carburatoare sau pe corpurile de injectie ca sa ajute pornirea la temperaturi asa extreme. Cand vrei, gasesti solutii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista diferite solutii. Spre exemplu vazusem pe undeva niste rezistente de incalzire care se puneau pe carburatoare sau pe corpurile de injectie ca sa ajute pornirea la temperaturi asa extreme. Cand vrei, gasesti solutii.

Foarte probabil e singura solutie. Insa de unde curent suficient in mijlocul pustiei ? Ca banuiesc ca nicio baterie nu face fata temperaturilor alea.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa trebuiasca sa mai curga ceva pagini pe forum pana ma veti convinge ca unui motor conceput sa mearga in 13000ture i se poate intampla ceva rau daca il pornesti la relanti timp de 10 minute, dupa ce l-ai scos dintr-un garaj unde sta la 18 -20grade.

 

50% din uzura motorului are loc in primele secunde dupa pornire

30% se intimpla la sarcina maxima si turatie maxima

20% in timpul functionarii normale

 

astea's date foarte relative, dar iti faci o idee.

 

acum , cand pornesti mobra fara sa o scoti la plimbare nu produci decat :

 

1. uzura inutila (vezi mai sus) asta e greu de cuantificat pt ca motorul e proiectat sa porneasca de fff multe ori

2. "ufumi" bujiile pentru ca nu ajung la temperatura de autocuratare DECAT IN SARCINA si ture

3. consumi aiurea (multa) benzina lasand partea superioara a rezervorului expusa la coroziunea cu oxigenul din aer.

 

Acum daca vrei neaparat sa pornesti fieru sa se bucure si vecinii de toba fara dbkiller asta e alta treaba, n-o sa pice relantiu in baie ca-i dai o cheie peste iarna, doar ca e inutil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

50% din uzura motorului are loc in primele secunde dupa pornire

30% se intimpla la sarcina maxima si turatie maxima

20% in timpul functionarii normale

 

astea's date foarte relative, dar iti faci o idee.

 

acum , cand pornesti mobra fara sa o scoti la plimbare nu produci decat :

 

1. uzura inutila (vezi mai sus) asta e greu de cuantificat pt ca motorul e proiectat sa porneasca de fff multe ori

2. "ufumi" bujiile pentru ca nu ajung la temperatura de autocuratare DECAT IN SARCINA si ture

3. consumi aiurea (multa) benzina lasand partea superioara a rezervorului expusa la coroziunea cu oxigenul din aer.

 

Acum daca vrei neaparat sa pornesti fieru sa se bucure si vecinii de toba fara dbkiller asta e alta treaba, n-o sa pice relantiu in baie ca-i dai o cheie peste iarna, doar ca e inutil.

Mai bine spus de atat nu exista!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprinzi lumina = inutil

Tragi apa = inutil

 

Lipseste esenta: no caca. Fara asta, primele doua actiuni nu-si au rostul.

:crack:

frate..daca tu folosesti baia doar cand te caci e jale.....:)))oglinda ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot se vorbeste despre pornire pe aici intreb si eu ceva.

am dat uleiul jos din motocicleta ca am fost nevoit sa dau jos 2 capace de pe motor.

cum e cel mai bine sa pornesc motocicleta in primavara?

 

Cu ulei proaspat in ea. Vezi sa nu uiti sa il pui si sa o pornesti seaca.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte probabil e singura solutie. Insa de unde curent suficient in mijlocul pustiei ? Ca banuiesc ca nicio baterie nu face fata temperaturilor alea.

 

hawker odyssey. niste baterii foarte smechere! :) http://www.odysseybattery.com/powerbenefits.html

 

daca tot se vorbeste despre pornire pe aici intreb si eu ceva.

am dat uleiul jos din motocicleta ca am fost nevoit sa dau jos 2 capace de pe motor.

cum e cel mai bine sa pornesc motocicleta in primavara?

 

la buton sau la pedala, dupa caz...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce trebe rezervorul plin??

Ca oxidarea vs. rugina sa se produca uniform pe toti peretzii rezervorului. :crack:

Sau ca volumul de aer sa fie cat mai mic si implicit cantitatea de oxigen. Totusi da-i o benzina grasa gen Petrom cand zace, ca aia de la mucoil colcaie de sulf si face mai rau decat aerul in rezervor si traiectul d-alimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ......sa-mi bag picioarele, dupa 7 pagini de "informare" de pe topicul asta plin de intentii bune nu-mi pot da seama daca sa pornesc motoreta cand e rece sau sa nu o pornesc..

Ce credeti e bine sau nu e bine sa o pornesc?

Hai sa o luam de la capat.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...