Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vind sau schimb ij 350 cu tot cu acte perfect functional gata pt nr nou , motorul proaspat refacut mere brici , din pacate ma-m oprit la jumatea restaurari din cauza ca o sa ma mut la bloc si din pacate nu mai am nici timp si motorul e la socri la tara as vrea ceva motor de cros ca la bloc am un pic de garaj plus de asta imi doresc de mult unul se vinde la pretul la cit am investit eu in el fara timp vreo 500 eu . poze si filmari doar la cerere prin pm , le trimit pe mail alte detali la 0742461655 se poate vedea in arad .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 milioane daca are acte si il poti trece pe numar nou.

Andrei ti-am raspuns de 2 ori pe Mail dar nu cred ca ai primit. Am numarul de telefon 0726201123 si pistoanele au dimensiunile : 72,38 mm si 72,54 mm la cerere pun si poze.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimati colegi. :) de unde sa imi cumpar o biela noua cu bolturi pt IJ56?

deci chit reparatie ambielaj

 

Salut, in cazul ca nu gasesti kitul,am un ambielaj de 56 cu uzura15%,unul reconditionat,un rulment de biela nou,alt rulment cu biela,bolt . La cel de-al doilea biela nu este noua dar buna. PM Numa bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, tocmai ce am cumparat un ij 56 :D prima intrebare: stiti pe cineva care vinde piese noi mai aproape de bucuresti ?

a doua oarecul legata de prima de unde iau segmenti noi si un capac stanga de la motor?

 

revin cu intrebari pe parcurs :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc :) nu ma grabesc deocamdata (am toata iarna la dispozitie) doar ca e mai comod sa fie mai aproape de casa.... am gasit si niste site-uri de pe care o sa imi mai comand una alta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

intrebare > am demontat furca fata pentru reparatia amortizoarelor fatza si m-am blocat in punctul in care nu stiu cum sa desfac amortizorul din flansa triunghiulara din partea de jos, as vrea sa desfac fusta metalica galbena pentru curatarea si vopsire.

cred ca ar fi nevoie sa bag o pana ceva in canalul ala sa desfac falcile si apoi sa trag amortizorul afara..... am incercat dar nu vreau sa fortez mai bine intreb ca nu e rusine,

 

dupa demontare mai vad eu ce e prin amortizor si ce mai trebuie inlocuit sau mai intreb ..

 

 

a doua intrebare din ce material sa fac o bucsele pentru fixarea ghidonului in flansa triunghiulara de sus ? am demontat bucsele vechi si ma duc cu flansa la un strungar, pt cote se descurca el, dar ce material sa caut sa poata fi strunjit conic si sa fie si rigid.

 

credeti ca gasesc in comert rulmentii axiali pentru pentru flansele amortizorilor ?

 

o pregatesc de enduro....

multumesc

post-28232-0-15414000-1353758125_thumb.jpg

post-28232-0-33295700-1353758169_thumb.jpg

post-28232-0-35473500-1353758283_thumb.jpg

post-28232-0-37553900-1353758342_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti baga o pana, nici nu merge altfel, doar ca nu trebuie sa fie cu unghi prea mare. Eu folosesc o surubelnita mecanica, sa pot ciocani in ea.

La urmatoarele intrebari n-as sti sa-ti raspund.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabililor, rogu-vă să mă lămuriți oleacă: trebuie să reglăm avansul la aprindere pe Jupiterul 4 al lui Mihăescu. Manualul de reparație pentru Jupiter 3 spune că deschiderea maximă între platine trebuie să fie între 0,4 Âşi 0,6 mm, iar avansul de 2 - 2,6 mm înaintea PMS. Valorile 'cestea sunt aceleaÂşi pentru Jupi 4?

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabililor, rogu-vă să mă lămuriţi oleacă: trebuie să reglăm avansul la aprindere pe Jupiterul 4 al lui Mihăescu. Manualul de reparaţie pentru Jupiter 3 spune că deschiderea maximă între platine trebuie să fie între 0,4 şi 0,6 mm, iar avansul de 2 - 2,6 mm înaintea PMS. Valorile 'cestea sunt aceleaşi pentru Jupi 4?

 

Manualul spune bine in cazul unei moto fara uzuri,la o moto cu uzuri(ambelaj zapacit,,cama uzata..platine obosite..rulenti la ambelaj cu uzura..cartere obosite)nu mai faci ca in manual...se face cum dupa ureche reglejele dar deobicei faci mai multe reglaje si vezi care ii plac si va functiona.

La o moto cu uzuri manualul nu prea te ajuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Uzură" este un termen prea blând pentru halul în care arată cama pe care calcă picioarele platinilor! Zău nu-mi vine să cred cum au putut să imprime o asemenea uzură acele picioruÂşe din plastic / textolit pe cama excentrică din metal. Chiar m-aÂş bucura dacă ne-ar putea ajuta cineva cu o camă în stare bună!

 

Dani, rămâne valabil ce am vorbit au téléphone: ia-ne Âşi nouă, te rugăm, o aprindere de-aia ucraineano-miraculoso-electronică pentru Jupiter când găseÂşti. Ne-om deÂştepta noi care fir vine unde, că am înțeles că ăsta ar fi baiul cel mai mare cu descifrarea instrucțiunilor.

 

Pe vremea când aveam dinam la Zeta n-am fost în stare neam să obțin un avans mulțumitor după indicațiile manualului. Plin de nervi, am plecat la o tură nebună pe străzi prin BucureÂşti, înarmat cu o Âşurubelniță la îndemână. Plecam nervos de la stop, vedeam că nu merge, mă mai opream oleacă să răsucesc de platou. Am tot făcut treaba asta cale de câteva intersecții până când, îndrăcit la culme, am răsucit cam mult de platou într-o parte. Pare-se că nimerisem un echilibru tare miÂşto între demaraj Âşi viteză fiindcă, dând să plec primul la un verde, m-am înfipt în ea cât pe ce să rămân în urmă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Uzură" este un termen prea blând pentru halul în care arată cama pe care calcă picioarele platinilor! Zău nu-mi vine să cred cum au putut să imprime o asemenea uzură acele picioruşe din plastic / textolit pe cama excentrică din metal. Chiar m-aş bucura dacă ne-ar putea ajuta cineva cu o camă în stare bună!

 

Dani, rămâne valabil ce am vorbit au téléphone: ia-ne şi nouă, te rugăm, o aprindere de-aia ucraineano-miraculoso-electronică pentru Jupiter când găseşti. Ne-om deştepta noi care fir vine unde, că am înţeles că ăsta ar fi baiul cel mai mare cu descifrarea instrucţiunilor.

 

Pe vremea când aveam dinam la Zeta n-am fost în stare neam să obţin un avans mulţumitor după indicaţiile manualului. Plin de nervi, am plecat la o tură nebună pe străzi prin Bucureşti, înarmat cu o şurubelniţă la îndemână. Plecam nervos de la stop, vedeam că nu merge, mă mai opream oleacă să răsucesc de platou. Am tot făcut treaba asta cale de câteva intersecţii până când, îndrăcit la culme, am răsucit cam mult de platou într-o parte. Pare-se că nimerisem un echilibru tare mişto între demaraj şi viteză fiindcă, dând să plec primul la un verde, m-am înfipt în ea cât pe ce să rămân în urmă!

 

Pe vremuri..am umblat mult cu un jupiter4(am batut toata tara,intilniri etc..)reglajele erau ceva normal sa le fac periodic..numai eu stiu cite injuraturi am invatat sau cit am injurat din cauza reglajelor...era un cosmar..bucuria era foarte mare cind mergea cum trebuie,sa fiu sincer mari problema nu am avut in afara de platini la jupiter.Mergea de rupea,consum normal,demaraj sanatos.

Aparuse cutiutele magice(alea rosi cu led ce se folosesu la dacie)cum am pus cutiutele magice era alta moto,relantiu cum trebuie,am uitat sa mai curat o platina..Recomand sa pui si tu cutiutele magice ca le gaseti foarte ieftin decit aprinderea pe care nu mi se ofera nici o garantie ca va functiona cum trebuie si automat nici tie nu-ti pot da garantie la ea

Aprinderele astea ce se fac acuma nu se compara cu alea originale ce se foloseau la jupiter5 deobicei( pe multe au fost echipate)sint slabute din ce am vazut eu la ele si nu mi se par o solutie buna.

Am avut un motor de jupiter5 acu 2 ani la vinzare nou echipat cu aprindere electonica,ceream pe el 10 mil(multa lume ma injura ca pretul este foarte mare)Am dus motorul in ucraina la vinzare si sa vindut doar aprinderea de pe el cu 150 de dolari(asta ce se gaseste pe piata acuma e undeva la 30-40 de euro) sa nu mai zic si care a fost pretul final cu care sa vindut restul ca nu ma va crede nimeni.

 

 

 

 

 

CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimabililor, rogu-vă să mă lămuriți oleacă: trebuie să reglăm avansul la aprindere pe Jupiterul 4 al lui Mihăescu. Manualul de reparație pentru Jupiter 3 spune că deschiderea maximă între platine trebuie să fie între 0,4 Âşi 0,6 mm, iar avansul de 2 - 2,6 mm înaintea PMS. Valorile 'cestea sunt aceleaÂşi pentru Jupi 4?

 

Salut!

am gasit cartea IJ-ului si am scanat cateva file, daca vrei o pot scana toata , poate te ajuta cu ceva.

post-15361-0-21772800-1353831290_thumb.jpgpost-15361-0-06606500-1353831307_thumb.jpgpost-15361-0-17410100-1353831344_thumb.jpg

inca ceva, scapa de izolatorii aia de plastic de la platine, baga de textolit, cei de plastic se incalzesc si face scurt , avansul incearca sa-l ajustezi cu un ceas comparator e mult mai precis in comparatie cu un creion gradat sau nu stiu ce surubelnite, bujii gaurite s.a.m.d. Deschiderea la platine sa nu fie mai mare de 0,4 si musai aceeiasi la cele doua platine ca si avansul indiferent la ce distanta de PMS il ajustezi tre sa fie = pe cei doi cilindri, astfel echilibrezi motorul si o sa fii surprins ce consum o sa aiba ivanul.

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vind sau schimb ij 350 cu tot cu acte perfect functional gata pt nr nou , motorul proaspat refacut mere brici , din pacate ma-m oprit la jumatea restaurari din cauza ca o sa ma mut la bloc si din pacate nu mai am nici timp si motorul e la socri la tara as vrea ceva motor de cros ca la bloc am un pic de garaj plus de asta imi doresc de mult unul se vinde la pretul la cit am investit eu in el fara timp vreo 400 eu . poze si filmari doar la cerere prin pm , le trimit pe mail alte detali la 0742461655 se poate vedea in arad .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, ma alatur din nou voua. mai ruginit nu cred ca gaseam asa ca sint multumit de rezultat. deocamdata am doua intrebari pentru voi:

1. atasul asta este de cooperativa? se punea de obicei pe IJ?

2. am urmatoarele acte: certificat de radiere din ala de pe contactul de vanzare-cumparare, (talon nu are ca l-a predat la politie cind a facut radierea), certificat fiscal, fisa de inmatriculare stampilata la primarie si un contact vanzare-cumparare. care e procedura de inmatriculare si pentru obtinerea cartii de identitate. multumesc.

post-37180-0-67379600-1353873493_thumb.jpg

post-37180-0-90493700-1353873509_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...