AdrianS Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Bachus vara nu doarme . Da' tâmpit nume i-ai găsit, Vulpoaie! Mai degrabă i-aÂş zice "Xena", la câte a-ndurat ca s-o pui pe roți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) Da' ce bre, toate tîrfele iestea trebe să aibe nume din patru litere începînd cu coadă d-alfabet latin Âşi să se termine în.. alfa? etete... bachuse: Cee? Editat August 13, 2012 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipse Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 are cineva de vanzare un far de ij 56 complet??? astept oferte pe pm sau la 0720140385 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
passtefan Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 De vanzare Ij Planeta 5 Motocicleta are 10.000 km , nu are modificari facute , are ambreiaj nou , carburator nou , toti rulmentii schimbati , il aranjasem complet , dar dupa ce am facut asta , cred ca am mai mers 100 km si l-am tinut in garaj cu husa pe ea, de vreo 6 ani , este in stare f buna este inmatriculat , nu mai are itp Pret 650 euro negociabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viorel Balmez Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) Asadar, am ajuns la reglaje si la carburator. De la inceput, curgea benzina din carburator cu robinetul deschis (nu mult, dar sesizabil in timp). Am desfacut si am observat ca in capul cuiului nu mai era garnitura. Am luat un set complet de reparatie (modelul cu ''tabla'') si l-am montat. Am dat drumul la robinet si a inceput sa curga. Am mai ridicat un pic cuiul din urechea plutitorului (indoit tablita) si acum nu mai curge. Intrebarea mea, care este nivelul de benzina din carburator si cum reglez plutitorul? (Planeta 5, plutitorul are doua butoiase). Multumesc! Later edit. Am gasit poza asta, dupa cateva cautari . Asa se regleaza plutitorul? Sa fie paralel cu fata carburatorului? Totusi ramane si intrebarea, daca il tin in pozitia asta, cuiul ramane pe pozitai inchis? Din greutatea plutitorului, posibil sa te pacaleasca? Editat August 20, 2012 de Viorel Balmez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Salut. Cum se vede in poza, pe plutitor este linia mediana (practic este linia de imbinare a celor doua jumatati de plutitor). Exact cum este in poza, distanta dintre linia mediana a plutitorului si corpul carburatorului (baza pe care pui garnitura) trebuie sa fie de aprox. 14 mm. In pozitia asta din poza, normal cuiul pontou trebuie sa inchida. Numai din greutatea plutitorului. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viorel Balmez Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny75 Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 pe un site rusesc am gasit poza asta pentru reglajul nivelului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viorel Balmez Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) Aur, mersi mult! Inca nu am ajuns la moto (sunt inca la servici). Va tin la curent, cu ce am facut diseara Editat August 20, 2012 de Viorel Balmez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alectronic Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 AÂşa.... Am parcat-o, săptămîna vitoare mergem la ITP + identificarea seriilor, că astea au mai rămas, restul actelor sunt făcute. cum a decurs ITP-ul si seriile si etc. am si eu de tercut prin asta si ma gandam cat de scricti sunt sau de meticulosi - depinde cum vrei s-o vezi ... ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viorel Balmez Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 (editat) Gata rezolvat! Am reglat la 26 mm Daca pun paralel, nivelul este mare. Multumesc inca o data Editat August 20, 2012 de Viorel Balmez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat August 21, 2012 Share Postat August 21, 2012 cum a decurs ITP-ul si seriile I-am făcut frînele impecabile, alte reglaje, electrica Âşi luminile cum am spus.... am suit-o în dubă Âşi am dus-o. Am avut noroc că am dat de un ingineraÂş tînăr care cam ura motocicletele. I-am pus ataÂşul, am dus-o înăuntru, m-a întrebat unde sunt seriile (ATENĂIE! să Âştii unde sunt să le arăți, salvezi timp!), le-a pozat, a pozat motocicleta Âşi m-a pus s-o dau afară. A văzut-o cînd intra în hală că merge Âşi frînează bine, nici n-a mai suit-o pe stand. Era ora 14 Âşi era plictisit. Apoi mi-am aÂşteptat 15 minute actele, am semnat nuÂş'ce hîrtii Âşi am fugit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 bag si eu cateva piese de planeta5 roti pe 18 50 amandoua toba planeta 5 in stare destul de buna 50(+cot si flansa de aluminiu,sita e in stare buna,mai silentioasa decat ma stepatam la un ij) 2x carb k68 40 ron amandoua,unul are cablu maneta de acceleratie si filtru de aer alternator complet si functional 12 v cu platina si cama +napolitana80? pedale scarite rabatabile si capace aprindere daca le vrea cineva da cat vrea pe ele ,daca nu i le dau degeaba zona cartier andronake,0745100664 daca le ia cineva gramada i le duc acasa(bucuresti) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daniancu06 Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Ai PM de la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 carburile le vreau eu daca nu s-a abonat nimeni la ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 Buna seara ! Uitati ca a venit si pentru mine ziua in care am intrat in grupuletul select al celor care detin "comuniste" mai exact izh Planeta . Cum bine stiti comunistele trebuie "gadilite" putin pentru a merge exemplar. Cum inca nu detin 100% din tainele mecanicii izhului as avea niste mici probleme si rog userii care s-au mai confruntat cu asa ceva sau cei care stiu despre ce e vorba sa ma ajute. Problema e in felul urmator, desi am pinion de 19 pe drum drept mai mult de 60-65 (turata) nu duce. Sunt constient ca izhul nu este facut pentru viteza si nici nu-i cer asta dar 65 (extrem de turat) cu pinion de 19 mi se pare destul de putin. Motocicleta merge bine, porneste la cel mult a 3 a pedala, a fost ingrijita exemplar dar ma gandesc ca timpul si-a pus amprenta pe ea (nu s-a mai umblat cu ea de 3/4 ani) si poate anumite reglaje s-au dereglat. Primul lucru la care m-am gandit este avanasul, insa nu sunt complet sigur ca el este problema principala insa planuiesc ca zilele astea sa ma apuc sa-l reglez. Cu ocazia asta rog pe cineva sa-mi explice in pasi cat mai simpli cum l-as putea regla. Mentionez ca nu am ceas comparator (am inteles ca este necesar la reglarea avansului) dar se mai vorbeste de o metoda in care nu este obligatoriu acel ceas insa momentan nu stiu acea metoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 uite-te la ambreiaj, daca a fost stata mult se poate sa se fi degradat placile si sa patineze, desfa capacul la ambreiaj, scoate cele 5 arculete si da placile jos, le cureti, vezi starea lor, daca este nevoie le inlocuiesti, reglajul la ambreiaj il gasesti tot pe aici pe topic, spor la surubarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Septembrie 3, 2012 Share Postat Septembrie 3, 2012 uite-te la ambreiaj, daca a fost stata mult se poate sa se fi degradat placile si sa patineze, desfa capacul la ambreiaj, scoate cele 5 arculete si da placile jos, le cureti, vezi starea lor, daca este nevoie le inlocuiesti, reglajul la ambreiaj il gasesti tot pe aici pe topic, spor la surubarit Si daca acele placi patineaza, poate sa afecteze puterea motorului ? Ce-i drept se comporta cam ciudat intr-a I-a, adica dupa ce s-a pus in miscare incepe sa zgataie putin. O sa vad maine poate ma uit putin la el sa vedem despre ce e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Ma apuc si eu de resuscitat o batrana "tovarasa" rusoaica, ajunsa la mine prin generozitatea prietenului Tibor Toti cei ce ma pot ajuta cu piese sa apeleze la mine Stima Editat Septembrie 4, 2012 de vandrash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Eh, ce de tineret entuziast cel puțin vandrash m-o pus în kur.. bravo! pepsz, Dacă Âştii ce înseamnă pinion de 19 dinți , sau avans, nu eÂşti chiar paralel. Dar ai ambreiaj ovalizat. Asta e... capacul jos, ambreiajul jos, curățat, montat, ulei nou musai (T90, 80W90...) Avansul se face Âşi la Âşubler. Bujia jos, coada Âşublerului în capul pistonului, dai de pedala de pornire să îl ridici pînă coboară iar Âşi găseÂşti valoarea de 28 mm. Apoi cobori coada Âşublerului la aproape 31 mm (2,8 mm e avansul la carte) Âşi cînd urcă iar pistonul Âşi atinge în coada Âşublerului, acolo reglezi să deschdă platina. Pornirea. A treia pedală - NU. Planiata porneÂşte la prima. Algoritmul pornirii: 1. Dai drumul la benzină de la robinetul rezervorului. 2. Îneci carburatorul de la butonul anume, din partea stîngă a motocicletei, lîngă pe unde intră benzină în el. Cînd curge benzină pe cutie, e suficient. Ăii apăsat pe el, nu tre să-l freci (el împinge plutitorul jos.) 3. Tragi Âşocul la maxim 4. Ăii decompresorul apăsat (levieraÂşul mic din stînga) Âşi dai 5-6 pedale în gol fără contact. . O să facă fîs-fîs-fîs Âşi n-o să simți compresie în motor. 5. Pui contactul, se aprinde martorul de neutral ( N ) pe bord. Dacă nu, dai pînă jos pe a-ntîia Âşi apoi uÂşurel în sus. 6. Împingi Âşocul! 7. O pedală Âşi.... stă în relanti frumos. Dacă pe drum nu fuge pe cît accelerezi, tragi Âşocul 30-40% o perioadă (2-3 minute) apoi îl dezacționezi total. Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Eh, ce de tineret entuziast cel puțin vandrash m-o pus în kur.. bravo! He,he,he de-ai stii de cand voiam sa ma apuc de asa ceva... Azi am stat o ora pe langa mormanul de fiare, am incercat un pic de puzzle...si am inceput deja sa visez la cum va arata atunci cand va fi gata, peste putin (mult) timp Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 O să arate super tare 56-le ăla..... doar dacă nu mă înÂşală pe mine vederea Âşi să ai vreo planeta 2 sau cumva să ne faci nouă o surpriză Âşi ție o bucurie s-o faci tu planeta 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 IJ 56 este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max924 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 bag si eu cateva piese de planeta5 roti pe 18 50 amandoua toba planeta 5 in stare destul de buna 50(+cot si flansa de aluminiu,sita e in stare buna,mai silentioasa decat ma stepatam la un ij) 2x carb k68 40 ron amandoua,unul are cablu maneta de acceleratie si filtru de aer alternator complet si functional 12 v cu platina si cama +napolitana80? pedale scarite rabatabile si capace aprindere daca le vrea cineva da cat vrea pe ele ,daca nu i le dau degeaba zona cartier andronake,0745100664 daca le ia cineva gramada i le duc acasa(bucuresti) bafta ok,in functie de mesaje m am gandit sa le impart asa vulpoi ia pin 20,scari fata si schimbator-30? nime-n drum pin de 16 shumydan carburatoare,scari spate pedale pornire 50? aurelian mz rotile si capace aprindere-50? oameni buni daca e ok trimiteti datele de expeditie si eu va trimit jucariile prin posta nu trimit pt ca daca trimit ceva nu mai primesc rambursul iar daca imi trimite cineva ceva nu mi ajunge paketul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Supetare frate ) foarte de acord. Las că mă bat io cu Petre pe un carburator... Nu vii la Mizil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.