bn13hor Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 la ij Jupiter 4 care este pistonul 1 cel de pe partea ambreiajului sau cel de pe partea aprinderii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 salut vin si eu cu o intrebare (sper k nu tampita ) care e diferenta intre ij 350 si ij 56 ca tot caut pe goagle si nu prea imi dau seama poate si ceva fotografii cu ele.si inca una care e tampita ,stiu, care e mai valoroasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 salut vin si eu cu o intrebare (sper k nu tampita ) care e diferenta intre ij 350 si ij 56 ca tot caut pe goagle si nu prea imi dau seama poate si ceva fotografii cu ele.si inca una care e tampita ,stiu, care e mai valoroasa ? lolo ai legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 ij 350 - daca ai - iti dau eu pe el pret de ij 56. E vorba de modelul anterior lui ij 49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) salut vin si eu cu o intrebare (sper k nu tampita ) care e diferenta intre ij 350 si ij 56 ca tot caut pe goagle si nu prea imi dau seama poate si ceva fotografii cu ele.si inca una care e tampita ,stiu, care e mai valoroasa ? IJ 350 - bleu IJ 49 - negru IJ 56 - albastru Editat Iunie 9, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 PS: ar putea jupiterul sa mearga intr-un piston datorită carburatorului? Nu, avind in vedere ca galeria este comuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) IJ 350 - bleu IJ 49 - negru IJ 56 - albastru salut nu am din nici un model insa am descoperit la cineva un ij 56 complet insa nefunctional si fara acte , ij pe care cere 350 euro si cred eu k e cam mult cu toate k ma bate gandul sa il iau insa trebuie ceva lamuriri pe acasa k de ...... nu impartasim aceleasi pasiuni Editat Iunie 10, 2014 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 pai e treaba simpla, o ridici pe cricul central, slabesti piulita axului, dupa aceea slabesti cele 4 piulite de la capacul ce tine axul blocat. dai cablul de km jos din melc, asta daca vrei sa scoti cu tot cu melc. extragi axul si roata ar trebui sa cada singura. o sa tina putin in aripa in functie de cat de bun e cricul central, daca este dat peste cap sau nu, la montare ca sa nu te chinui desfaci etrierul si dupa ce pui roata il asezi la loc cu placutele, Multumesc, Inseamna ca axul trebuie sa iasa prin tragere, nu prin desurubare ca la furca pt tambur - eu am tras de el si nimic, insa n-am vrut sa fortez nestiind daca are filet sau nu Mai trag... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 dupa ce am transpirat de dat la pedale atat eu dar mai mult shumydan ,care saracu a pierdut ceva kg din greutate, k sa facem inima lui ivan sa bata din nou, dupa circa 3-4 ore ne-am declarat infranti si am redeclarat decesul. deci prin concluzie in afara de faptul ca intra in toate vitezele insa a 2a merge foarte greu nu am reusit sa il facem sa porneasca corespunzator, adica: pistonul din dreapa da sa pornesca (si invarte de 3-4-5 ori) iar cel din stanga nici cum benzina ii vine scanteie da insa refuza sa dea vreun semn de viata. am incercat toate posibilitatile cu bujie de dacie normala cu bujie cu filet mai lung luata de pe un Matiz, cu fisele inversate, cu bobinele inversaate cu dracu cu lacu cu alta bobina nici cum, singura data cand a scos ceva flacara pe evacuare a fost cand am scos fisa de la cilindru drept si am bagat-o la cilindru stang, atunci a dat sa porneasca de fapt a fost mai mult un fasss si cu flacara pe galeria de evacuare. tin sa precizez k nu am avut nici tobe si nici coturi. si uite asa ghici ghicitare ce are ??????? poate ma ajutati voi cu ceva idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 pistonu` ala care nu vrea,fa-i o instalatie repejor pe direct cu 2 fire,la platina care-l reprezinta,ocolind instalatia de baza,la celalalt scoate-i bujia,joaca-te cu platina,si daca vrea iei bubele prin exludere. daca nu boraste pe la simering la aprindere,sau la semeringul de la contragreutatea dintre cartere,ar trebui sa porneste, capacul ala cu 4 suroafe tre sa fie si el in mintile lui de asemenea. hai ca stie schumy ce si cum .. bafta da am uitat sa mentionez ca am mers cu aprinderea colind instalatia electrica a lui, deci am facut cum ai zis u . cat tine de capac si tot ce zici u acolo mentionez ca atat la capacul de la contragreutate cat si in tot motorul semeringurile sunt noi k sa nu mai vb de capacul cu cele 4 suruburi de la contragreutate care si el de asemenea este ok si are schimbar acel oring si bagat la presa hidrauluica sincer dacaar fi sa aiba vreo hiba nu as vedea ce in afara de bobina care nu ar da scanteiea cum trebuie, cu toate ca o da cu bujia scoasa, sau de bujie care o data bagata in cilindru, porbabil, fiind alti parametri de presiune si amestec sa nu dea cum trebuie. tin sa mentionez ca daca ar avea ceva hibe fie la capac fie la semeringuri nu ar uda bujia deci???????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 uite maine o sa incerc si ce zici tu Balsoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) krazule motorul este refacut de la 0. n-are ce maglavais sa fie in carter. doar ceva benzina ratacita da paia o scuipa repede, pistonu nu vrea sa porneasca nici cum, cel din dreapta face cateva cicluri de ardere, dar cel din stanga e mort de tot, i-am reglat aprinderea in fel si chip, ca si treaba ciudata bobina lui se incinge tare de tot pe langa bobina aialalta, o fi bobina defecta, alta de schimb n-am avut, a ramas sa puna bobine de dacie pe clasic, cu aprinderea reglata ca la carte, daca nici asa nu vrea inseamna ca e problema din etansari si trebe cracanat iar Ps: am facut niste gambeeee Editat Iunie 10, 2014 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 uite maine o sa incerc si ce zici tu Balsoi Posibil ca varianta lui Balshoi sa fie decisiva, dar intreb si eu : esti sigur ca ai montat pistoanele corect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 mai exact cum ar trebui montate ? mai exact cum ar trebui montate ? astazi am desfacut cilindrul drept care da sa porneasca(tin sa mentionez asta)si pistonul era montat cu sageata catre carburator pe celalalt nu l-am desfacut dar maine sigur o sa fac si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 krazule motorul este refacut de la 0. n-are ce maglavais sa fie in carter. doar ceva benzina ratacita da paia o scuipa repede, pistonu nu vrea sa porneasca nici cum, cel din dreapta face cateva cicluri de ardere, dar cel din stanga e mort de tot, i-am reglat aprinderea in fel si chip, ca si treaba ciudata bobina lui se incinge tare de tot pe langa bobina aialalta, o fi bobina defecta, alta de schimb n-am avut, a ramas sa puna bobine de dacie pe clasic, cu aprinderea reglata ca la carte, daca nici asa nu vrea inseamna ca e problema din etansari si trebe cracanat iar Ps: am facut niste gambeeee daca incinge bobina e clar, o baga in scurt direct, de cum pui contactul, cauta pe firele ce vin de la ruptor pana la bobina. izolatorii originali de la platine sunt foarte slabi schimba-i cu unii de textolit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 krazule motorul este refacut de la 0. n-are ce maglavais sa fie in carter. doar ceva benzina ratacita da paia o scuipa repede, pistonu nu vrea sa porneasca nici cum, cel din dreapta face cateva cicluri de ardere, dar cel din stanga e mort de tot, i-am reglat aprinderea in fel si chip, ca si treaba ciudata bobina lui se incinge tare de tot pe langa bobina aialalta, o fi bobina defecta, alta de schimb n-am avut, a ramas sa puna bobine de dacie pe clasic, cu aprinderea reglata ca la carte, daca nici asa nu vrea inseamna ca e problema din etansari si trebe cracanat iar Ps: am facut niste gambeeee Daca bobina de la cilindrul cu probleme se incinge (mult mai tare decit cealalta) este cel mai probabil cu spire in scurtcircuit - de-aia ia si curent foarte mare. De ce nu incerci cu bobinele inversate? Asa, de idee, ca e clar ca stinga nu mai e in firea ei PS: exact aceasta problema am eu la jupiterul 3. Clindrul drept mere gantz, cilindrul sting nu vrea cu nici-un chip. Bobinele au parametrii identici, masurati, scinteie cu bujia afara da. Cu bujiile inversate, cu alte bujii, Sinterom, Bosch, (toate noi) la fel face... Compresia la cilndrul drept si bun 7.2 bari, la cilindrul sting si prost 6.5 bari Carburiciul inneaca motorul de-l ia mama dreacu, ambele bujii ude fleasca, dar dreptul tot merge ( e adevarat ca la relanti merge ce merge si se opreste. Dupa ce il ventilez putin cu acceleratia putin trasa iar merge, iar se ineaca, etc. Fum cit cuprinde... Dar merge! Celalalt ba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 mai exact cum ar trebui montate ? astazi am desfacut cilindrul drept care da sa porneasca(tin sa mentionez asta)si pistonul era montat cu sageata catre carburator pe celalalt nu l-am desfacut dar maine sigur o sa fac si asta Teoretic este bine, important este sa ai un bun transfer din carter in cilindru....dar daca zici ca bujia este uda...pune si tobele de esapament pe el, ajuta mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 aprinderea este legata pe direct, doar bobine gotronice platine si baterie toate pe 6v. cu bujiile afara scateiesc ambele de iti aprinzi tigarea. cu ele inversate nu mai zice nimic, ca sa elimine bobinele defectuase i-am zis sa puna de dacie cu baterie de 12v sa vedem azi ce o face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 salut astazi am cautat problema si dupa ce am facut ceva gambe cu bobinele care erau pe ea si atunci cand a venit shumy am schimbat-o pe cea care se incingea si tot nimic cat de trecerea pe bobine de dacie si 12 v nu am gasit bobine si sa cumpar chiar nu merita. dar dupa ceva transpiratie m.am gandit sa umblu si la garnitura de etansare a galeriei de cilindrii unde la cilindru cu pricina am gasit garnitura rupta. sper k de acolo sa fie, din ce pot sa fac alta k asta e din pluta si am sitit pe aici pe undeva ca din clingherit nu merge. sau ma mai mgandeam la o chestie si anume sa bag garnitura asta insa sa etansex imbinarea si cu silicon de garnituri ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thegerman Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 salut o rugaminte, am nevoie de cele doua tije metalice ce trec prin cutia de viteze, de la parghia actionare ambreaj la placa metalica de presiune, cele unite cu bila sferică pentru o cutie de viteze de planeta 5 . le-am ratacit prin cutii sau la dracu in praznic... sau macar niste dimensiuni , lungime diametru ca le fac prin depou la strungar. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) salut o rugaminte, am nevoie de cele doua tije metalice ce trec prin cutia de viteze, de la parghia actionare ambreaj la placa metalica de presiune, cele unite cu bila sferică pentru o cutie de viteze de planeta 5 . le-am ratacit prin cutii sau la dracu in praznic... sau macar niste dimensiuni , lungime diametru ca le fac prin depou la strungar. multumesc. Nu merită să te ocupi cu strungăritul pentru că ulterior trebuie şi tratate termic. Altfel se desfac la capete şi se strâmbă. mai exact cum ar trebui montate ? astazi am desfacut cilindrul drept care da sa porneasca(tin sa mentionez asta)si pistonul era montat cu sageata catre carburator pe celalalt nu l-am desfacut dar maine sigur o sa fac si asta Eu după câte ştiu (şi ştiu bine), pistoanele se montează cu săgeata spre evacuare. Deci la tine e clar monat invers pistonul respectiv. salut astazi am cautat problema si dupa ce am facut ceva gambe cu bobinele care erau pe ea si atunci cand a venit shumy am schimbat-o pe cea care se incingea si tot nimic cat de trecerea pe bobine de dacie si 12 v nu am gasit bobine si sa cumpar chiar nu merita. dar dupa ceva transpiratie m.am gandit sa umblu si la garnitura de etansare a galeriei de cilindrii unde la cilindru cu pricina am gasit garnitura rupta. sper k de acolo sa fie, din ce pot sa fac alta k asta e din pluta si am sitit pe aici pe undeva ca din clingherit nu merge. sau ma mai mgandeam la o chestie si anume sa bag garnitura asta insa sa etansex imbinarea si cu silicon de garnituri ce ziceti ? Poveşti de adormit copiii. Cum să nu meargă garnitura de clingherit între galerie şi cilindru? Merge chiar foarte bine, Eu la niciun motor nu am folosit altceva şi toate mi-au funcţionat. Editat Iunie 11, 2014 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 si cand te-am intrebat de garnitura ai zis ca e buna, baga clingherit de 1mm, merge fara greturi, gasesti coala pe la magazinele mai mari cu piese de camioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 sageata din capul pistonului trebuie orientata catre carburator (dinspre carburator e la planeta?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 mai oameni buni credeam k ati incheiat descutiile astea cu orientarea sagetii. ce faceati daca pistonul nu avea sageata peced va mai contrazicieati ? eu am facut in felul urmator cand aveam cilindru nemontat pe motor am luat pistonul l-am introdus in piston si am vazut care este pozitio optima in functie de fusta pistonului si acele fante ce le are cilindru in partea de jos si unde vine fanta secmentilor ATAT nici nu am luat in considerare sageata. poate deaia nu porneste ? .. si nu cu silicon! vaselina,siliconu-i pentru tzatze schumy,pare rau de bulanele tale .. cate d-astea am avea de povestit,da` nu-i rostu` acum. Cornel,ia tata de fiecare data cand nu mere mobra,prin excludere,n-ai cum sa le sti pe toate,nici chiar toti dintre noi (io) nu le stim. pune-i bobine de dacie,(urmareste si randurile lui burg man) si alea orijinale arunca-le intre gaini la vecina. daca mai ai ceva piese noi di pisti prut,te sfatuiesc sa le lapezi in aceeasi directie,altfel o sa te miri ca planeta lu` schumy mere si a ta ba. pretenii stiu de ce .. bafta! salut si mercii de sfaturi asta si incerc sa fac sa ,exclud prin eliminare, cat tine di pisti prut sincurele chesti bagate in motor sunt pistoanele si secmentii de la gaspar nimic altceva. mai am o intrebare cum verific daca unul dintre cilindri, respectiv cel drept, trage amestecul(adica trage cand urac pistonul, sa ii zic compresie negativa in spatele pistonului) are cineva vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 salut o rugaminte, am nevoie de cele doua tije metalice ce trec prin cutia de viteze, de la parghia actionare ambreaj la placa metalica de presiune, cele unite cu bila sferică pentru o cutie de viteze de planeta 5 . le-am ratacit prin cutii sau la dracu in praznic... sau macar niste dimensiuni , lungime diametru ca le fac prin depou la strungar. multumesc. S-ar putea sa gasesc pe la mine dar nu stiu daca e pentru toata lungimea. Suna-ma zilele astea ( dupa ora 14 ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.