schumydan Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 inainte si dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 salut chiar nu e nimieni din zona brasov care ma poate ajuta sa pornesc un motor de jupiter 3? chiar nu e nimeni prin brasov??? salut chiar nu e nimieni din zona brasov care ma poate ajuta sa pornesc un motor de jupiter 3? si mai am o intrebare ce si cat ulei pot sa pun in telescoapele de la furca de jupiter 3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 De la Brasov la Buzau ai 160 km. Il poti aduce la mine. In fiecare jamba a furcii fata trebuie sa pui ulei hidraulic 150 centimetrii cubi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 intrebare 150cm cubi =150ml????? daca da nu e cumva cam putin ? ma gandesc k la cat de mari, ca si volum, sunt telescoapele doar 150 ml de ulei sa intre in ele ? cine ma ajuta cu ceva date ale unui vreunui atelier de cromare k la brasov din 5 societati ce au instalatii de genu nimeni nu mai vrea sa lucreze cu persoane fizice, cu piese unicat si multe alte detalii de genu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 intrebare 150cm cubi =150ml????? daca da nu e cumva cam putin ? ma gandesc k la cat de mari, ca si volum, sunt telescoapele doar 150 ml de ulei sa intre in ele ? cine ma ajuta cu ceva date ale unui vreunui atelier de cromare k la brasov din 5 societati ce au instalatii de genu nimeni nu mai vrea sa lucreze cu persoane fizice, cu piese unicat si multe alte detalii de genu Da corect 1l este 1 decimetru cub, 1cm cub este a mia parte, 150 ml reprezinta cam trei sferturi de pahar. Masoara telescoapele la interior si vezi ce volum au ca sa-ti dai seama daca e mult sau putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Dacă nu crezi, pune un litru întreg... aşa stai liniştit... Dacă analizezi bine telescoapele la interior, o să observi că sunt destule piese îngrămădite acolo. Iar uleiul face pe ici o peliculă, pe colea mai trece printr-un pistonaş... şi dacă-l torni pe sus ajunge aproape până la simeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 intrebare 150cm cubi =150ml????? daca da nu e cumva cam putin ? ma gandesc k la cat de mari, ca si volum, sunt telescoapele doar 150 ml de ulei sa intre in ele ? cine ma ajuta cu ceva date ale unui vreunui atelier de cromare k la brasov din 5 societati ce au instalatii de genu nimeni nu mai vrea sa lucreze cu persoane fizice, cu piese unicat si multe alte detalii de genu In Ploiesti este un atelier pt auto-moto, il gasesti pe forum. Red Bandit parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 @schumydan: domne', am si eu o intrebare tembelă (dar asta e): cum dai jos roata fată de la planeta5 cu frina pe disc? Că eu nu am reusit (este adevarat ca manualul meu de reparatie este tradus din rusa in engleza cu gooogle si nu se intelege mai nimic si cum nu am mai avut de-a face cu asa ceva nici nu am fortat) PS: ar putea jupiterul sa mearga intr-un piston datorită carburatorului? Carburatorul meu inunda clar motorul si pina imi vine kitul de reparatie ard de curiozitate (sertarul se ridica strimb si este mai deschis catre pistonul mort - dar la relanti sta drept si pistonul tot mort) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) @schumydan: domne', am si eu o intrebare tembelă (dar asta e): cum dai jos roata fată de la planeta5 cu frina pe disc? Că eu nu am reusit (este adevarat ca manualul meu de reparatie este tradus din rusa in engleza cu gooogle si nu se intelege mai nimic si cum nu am mai avut de-a face cu asa ceva nici nu am fortat) pai e treaba simpla, o ridici pe cricul central, slabesti piulita axului, dupa aceea slabesti cele 4 piulite de la capacul ce tine axul blocat. dai cablul de km jos din melc, asta daca vrei sa scoti cu tot cu melc. extragi axul si roata ar trebui sa cada singura. o sa tina putin in aripa in functie de cat de bun e cricul central, daca este dat peste cap sau nu, la montare ca sa nu te chinui desfaci etrierul si dupa ce pui roata il asezi la loc cu placutele, Editat Iunie 9, 2014 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bn13hor Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 la ij Jupiter 4 care este pistonul 1 cel de pe partea ambreiajului sau cel de pe partea aprinderii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 salut vin si eu cu o intrebare (sper k nu tampita ) care e diferenta intre ij 350 si ij 56 ca tot caut pe goagle si nu prea imi dau seama poate si ceva fotografii cu ele.si inca una care e tampita ,stiu, care e mai valoroasa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 salut vin si eu cu o intrebare (sper k nu tampita ) care e diferenta intre ij 350 si ij 56 ca tot caut pe goagle si nu prea imi dau seama poate si ceva fotografii cu ele.si inca una care e tampita ,stiu, care e mai valoroasa ? lolo ai legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 ij 350 - daca ai - iti dau eu pe el pret de ij 56. E vorba de modelul anterior lui ij 49 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) salut vin si eu cu o intrebare (sper k nu tampita ) care e diferenta intre ij 350 si ij 56 ca tot caut pe goagle si nu prea imi dau seama poate si ceva fotografii cu ele.si inca una care e tampita ,stiu, care e mai valoroasa ? IJ 350 - bleu IJ 49 - negru IJ 56 - albastru Editat Iunie 9, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 PS: ar putea jupiterul sa mearga intr-un piston datorită carburatorului? Nu, avind in vedere ca galeria este comuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) IJ 350 - bleu IJ 49 - negru IJ 56 - albastru salut nu am din nici un model insa am descoperit la cineva un ij 56 complet insa nefunctional si fara acte , ij pe care cere 350 euro si cred eu k e cam mult cu toate k ma bate gandul sa il iau insa trebuie ceva lamuriri pe acasa k de ...... nu impartasim aceleasi pasiuni Editat Iunie 10, 2014 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 pai e treaba simpla, o ridici pe cricul central, slabesti piulita axului, dupa aceea slabesti cele 4 piulite de la capacul ce tine axul blocat. dai cablul de km jos din melc, asta daca vrei sa scoti cu tot cu melc. extragi axul si roata ar trebui sa cada singura. o sa tina putin in aripa in functie de cat de bun e cricul central, daca este dat peste cap sau nu, la montare ca sa nu te chinui desfaci etrierul si dupa ce pui roata il asezi la loc cu placutele, Multumesc, Inseamna ca axul trebuie sa iasa prin tragere, nu prin desurubare ca la furca pt tambur - eu am tras de el si nimic, insa n-am vrut sa fortez nestiind daca are filet sau nu Mai trag... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 dupa ce am transpirat de dat la pedale atat eu dar mai mult shumydan ,care saracu a pierdut ceva kg din greutate, k sa facem inima lui ivan sa bata din nou, dupa circa 3-4 ore ne-am declarat infranti si am redeclarat decesul. deci prin concluzie in afara de faptul ca intra in toate vitezele insa a 2a merge foarte greu nu am reusit sa il facem sa porneasca corespunzator, adica: pistonul din dreapa da sa pornesca (si invarte de 3-4-5 ori) iar cel din stanga nici cum benzina ii vine scanteie da insa refuza sa dea vreun semn de viata. am incercat toate posibilitatile cu bujie de dacie normala cu bujie cu filet mai lung luata de pe un Matiz, cu fisele inversate, cu bobinele inversaate cu dracu cu lacu cu alta bobina nici cum, singura data cand a scos ceva flacara pe evacuare a fost cand am scos fisa de la cilindru drept si am bagat-o la cilindru stang, atunci a dat sa porneasca de fapt a fost mai mult un fasss si cu flacara pe galeria de evacuare. tin sa precizez k nu am avut nici tobe si nici coturi. si uite asa ghici ghicitare ce are ??????? poate ma ajutati voi cu ceva idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 pistonu` ala care nu vrea,fa-i o instalatie repejor pe direct cu 2 fire,la platina care-l reprezinta,ocolind instalatia de baza,la celalalt scoate-i bujia,joaca-te cu platina,si daca vrea iei bubele prin exludere. daca nu boraste pe la simering la aprindere,sau la semeringul de la contragreutatea dintre cartere,ar trebui sa porneste, capacul ala cu 4 suroafe tre sa fie si el in mintile lui de asemenea. hai ca stie schumy ce si cum .. bafta da am uitat sa mentionez ca am mers cu aprinderea colind instalatia electrica a lui, deci am facut cum ai zis u . cat tine de capac si tot ce zici u acolo mentionez ca atat la capacul de la contragreutate cat si in tot motorul semeringurile sunt noi k sa nu mai vb de capacul cu cele 4 suruburi de la contragreutate care si el de asemenea este ok si are schimbar acel oring si bagat la presa hidrauluica sincer dacaar fi sa aiba vreo hiba nu as vedea ce in afara de bobina care nu ar da scanteiea cum trebuie, cu toate ca o da cu bujia scoasa, sau de bujie care o data bagata in cilindru, porbabil, fiind alti parametri de presiune si amestec sa nu dea cum trebuie. tin sa mentionez ca daca ar avea ceva hibe fie la capac fie la semeringuri nu ar uda bujia deci???????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 uite maine o sa incerc si ce zici tu Balsoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) krazule motorul este refacut de la 0. n-are ce maglavais sa fie in carter. doar ceva benzina ratacita da paia o scuipa repede, pistonu nu vrea sa porneasca nici cum, cel din dreapta face cateva cicluri de ardere, dar cel din stanga e mort de tot, i-am reglat aprinderea in fel si chip, ca si treaba ciudata bobina lui se incinge tare de tot pe langa bobina aialalta, o fi bobina defecta, alta de schimb n-am avut, a ramas sa puna bobine de dacie pe clasic, cu aprinderea reglata ca la carte, daca nici asa nu vrea inseamna ca e problema din etansari si trebe cracanat iar Ps: am facut niste gambeeee Editat Iunie 10, 2014 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 uite maine o sa incerc si ce zici tu Balsoi Posibil ca varianta lui Balshoi sa fie decisiva, dar intreb si eu : esti sigur ca ai montat pistoanele corect ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 mai exact cum ar trebui montate ? mai exact cum ar trebui montate ? astazi am desfacut cilindrul drept care da sa porneasca(tin sa mentionez asta)si pistonul era montat cu sageata catre carburator pe celalalt nu l-am desfacut dar maine sigur o sa fac si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 krazule motorul este refacut de la 0. n-are ce maglavais sa fie in carter. doar ceva benzina ratacita da paia o scuipa repede, pistonu nu vrea sa porneasca nici cum, cel din dreapta face cateva cicluri de ardere, dar cel din stanga e mort de tot, i-am reglat aprinderea in fel si chip, ca si treaba ciudata bobina lui se incinge tare de tot pe langa bobina aialalta, o fi bobina defecta, alta de schimb n-am avut, a ramas sa puna bobine de dacie pe clasic, cu aprinderea reglata ca la carte, daca nici asa nu vrea inseamna ca e problema din etansari si trebe cracanat iar Ps: am facut niste gambeeee daca incinge bobina e clar, o baga in scurt direct, de cum pui contactul, cauta pe firele ce vin de la ruptor pana la bobina. izolatorii originali de la platine sunt foarte slabi schimba-i cu unii de textolit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elm Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 krazule motorul este refacut de la 0. n-are ce maglavais sa fie in carter. doar ceva benzina ratacita da paia o scuipa repede, pistonu nu vrea sa porneasca nici cum, cel din dreapta face cateva cicluri de ardere, dar cel din stanga e mort de tot, i-am reglat aprinderea in fel si chip, ca si treaba ciudata bobina lui se incinge tare de tot pe langa bobina aialalta, o fi bobina defecta, alta de schimb n-am avut, a ramas sa puna bobine de dacie pe clasic, cu aprinderea reglata ca la carte, daca nici asa nu vrea inseamna ca e problema din etansari si trebe cracanat iar Ps: am facut niste gambeeee Daca bobina de la cilindrul cu probleme se incinge (mult mai tare decit cealalta) este cel mai probabil cu spire in scurtcircuit - de-aia ia si curent foarte mare. De ce nu incerci cu bobinele inversate? Asa, de idee, ca e clar ca stinga nu mai e in firea ei PS: exact aceasta problema am eu la jupiterul 3. Clindrul drept mere gantz, cilindrul sting nu vrea cu nici-un chip. Bobinele au parametrii identici, masurati, scinteie cu bujia afara da. Cu bujiile inversate, cu alte bujii, Sinterom, Bosch, (toate noi) la fel face... Compresia la cilndrul drept si bun 7.2 bari, la cilindrul sting si prost 6.5 bari Carburiciul inneaca motorul de-l ia mama dreacu, ambele bujii ude fleasca, dar dreptul tot merge ( e adevarat ca la relanti merge ce merge si se opreste. Dupa ce il ventilez putin cu acceleratia putin trasa iar merge, iar se ineaca, etc. Fum cit cuprinde... Dar merge! Celalalt ba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.