ZIDU' Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Piesele si niste munca Ai nevoie de: - generatoru de minsk - magnetu si statoru - Flansa de adaptare (se gasesc gata facute la gaspar - erau 25 lei) - Napolitana de la minsk. - Mufele din napolitana. (se pot folosi si papuci separati da e mai bine cu mufa) Restu - maruntisuri fire si papuci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 (editat) renunt la acea cutiuta neagra ,daca pun magnetou de minsk??? o am pe 6 v ! Siii.....cine are de vanzare un magnetou cu toate cele,nu am gasit nicaieri ! Editat Iulie 19, 2014 de emster Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 la gaspar gasesti noi toate componentele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 salut.astazi dupa lungi incercari si motorul redesfacut si refacut inima ivanului meu a inceput sa bata( nu cum trebuie dat sunt multumit). am desfacut motorul si refacut impreuna cu mosulica (o combinatie de sas cu ungur, tipicar de te enerveaza si mecanic de motoare recunoscut printre motociclistii vremii) si nu am constatat nici o problema din contra m-a felicitat pentru cum am lucrat (ma mandresc si eu) singura chestie gasita era la galeria carburatorulu mai exact la legatura dintre galeria de admisie si carburator care nu etansa bine si aprinderea ce nu era reglata corespunzator. acum la fiecare pedala da sa porneasca pe ambii cilindri insa am intampinat o problema nu sta pornit, invarte de cateva ori si moare plus ca padala de pornire nu revine la locul ei dar sunt lucruri ce se rezolva, cel putin cu pedala. acum am si eu o intrebare batranul imi zice sa motez lantul si telescoapele ce sunt date jos si sa o iau la imipins ca sigur o ia dar eu sunt putin cam sceptic voi ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Mai curăţă şi tu carburatorul, şi dacă tot nu, ridică acul de dozaj o crestătură. Apropos, pornirea o faci regulamentar? înecat carburator din cuiul pentru supraplin - tras şocul - douătrei pedale fără contact - împins şocul - pus contact - pedală. Şi brbrbr. Ai remarcat că nu scrie nicăieri de pus mâna pe manşonul acceleraţiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 am cumparat de la gaspar un magnetou de minsk (stator ,rotor,napolitana).si am o problema! rotorul imi intra fortat in stator si iese la fel cand l-am montat am dat o pedala abea daca face 1 rotatie completa!,oare gaspar sa imi fi dat un alt tip de rotor ??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 greu de spus. Daca nu este montat - intra la fel ? e posibil sa ai o abatere de concentricitate sau sanu fie bine plasat pe con. Desfa si vezi cum freaca unu pe altu. Ca sa poti invarti usor de el cand il asezo/ reglezi - poti scoate bujia s iatunci merge sa invarti motorul cu ajutorul surubului care intra in ambielaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emster Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 intra la fel de greu si cand nu este montat!se simte cum rotorul atinge statorul (frecarea dintre metale) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 intra la fel de greu si cand nu este montat!se simte cum rotorul atinge statorul (frecarea dintre metale) din cauza magnetului intra greu cand e nemonmtat - nu vei reusi in veci sa il tii centrat. Vezi unde a frecat apoi smirghel mult sau mers la strung - atentie in ultimul caz - zecimee cu zecime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iulie 27, 2014 Share Postat Iulie 27, 2014 vand/donez piese de jupiter 3 cine e interesat astept PM preturile le facem impreuna. pentru orice piesa nu ezitati sa intrebati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 Salut Aprinderea la Jupiter 3 e fara platine? Daca da, ma intereseaza aprinderea (daca se vinde separat, bineinteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iulie 28, 2014 Share Postat Iulie 28, 2014 salut Salut Aprinderea la Jupiter 3 e fara platine? Daca da, ma intereseaza aprinderea (daca se vinde separat, bineinteles). ce vrei sa zici fara platine ? daca te referi la aprinderea electronica nu am asa ceva iar ce am (cu platini) nu o vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Salutare! Trebuie sa refac un motor de IJ 49, complet. Unde gasesc piese de motor noi? o adresa de contact ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 (editat) http://www.oldtimergarage.eu/catalog/ Oricum, nu cred că-ţi doreşti piese noi, cunt de tot rah... Editat Iulie 30, 2014 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Salutare! Trebuie sa refac un motor de IJ 49, complet. Unde gasesc piese de motor noi? o adresa de contact ceva. Nu gasesti piese noi. Ti-l pot reface eu. 0763 700 222 ( dupa ora 14 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 poate pare o intrebare prosteasca dar unde vine montat claxonul la jupiter 3? montat din fabrica normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 Pe motocicletă. Claxonul se pune în locul indicat cu săgeata şi cercul roşu. Ceea ce e notat cu verde sunt nişte tampoane montate de mine pe un cadru de Jupiter 3 pentru a pune un rezervor de Planeta 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 multumesc mult » Post actualizat in 07 Aug 2014 15:40am notat deci vine pe motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 7, 2014 Share Postat August 7, 2014 In locasul indicat de Dr_krl vine montata o brida metalica in forma de semiluna ( lunga de aproximativ 8 - 10 cm ). In capatul acelei bride se monteaza claxonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 poti pune ceva poze mai detaliate cu acea brida si modul de prindere al claxonului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 Brida este aceea lamă de metal care face legătura între claxonul propriu-zis şi cadrul motocicletei. La mine e pus pe interiorul nervurii de rezistenţă a cadrului dar original se pune pe exteriorul nervurii, claxonul fiind orientat spre interior (ca la mine). Claxonul meu nu este original rusesc şi l-am pus aşa deoarece în colţ, deasupra lui, mai sunt şi două relee de comandă pentru far, această motocicletă nefiind Jupiter 3 în stare 100% originală Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 8, 2014 Share Postat August 8, 2014 (editat) Cand voi gasi card-reader-ul o sa fac poze bridei in cauza. Piesa de care vorbesc NU este acel amortizor de vibratii al claxonului. Brida de care vorbesc are rolul de a tine claxonul ( original e mai voluminos decat cel ce-l ai tu montat pe Planeta ) departe de rezervor pentru a se incadra intre cadru si chiulasa fara a atinge vreuna din piesele mai sus mentionate. In cele 2 poze nu se vede de aproape piesa insa, cum am spus mai sus, voi face poze. Editat August 8, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 ok, cu brida de prindere a claxonului m-am cam lamurit insa mai am o chestie ce ma roade. am inteles k daca nu ai becul de la contact (cei doi martori rosu si verde de pe far ) cel rosu nu ezista excitatie in stator sau rotor ( nu conteaza asta) si e posibil sa nu iti incarce bateria. intrebare ! daca eu in loc de becul cu incandescenta montez un led mai exista excitatie ? deoarece am gasit o metoda foarte misto de a reproduce acei martori de pe far insa nu imi incape becul in ceea ce am facut. revin cu foto la ce am facut deoarece cred k intereseaza rezultatul » Post actualizat in 09 Aug 2014 17:32si mai caut un contact de ij original indiferejt de starea sa, ma intereseaza doar acea tabla in care se infileteaza suruburile de prindere pe far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Am eu contact functional, original de IJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 si la ce pret k si eu am dar sunt duse filetele de prindere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.