Sari la conținut

Ij (izh)


Vizitator moto_comuniste
 Share

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scaunul atasului de la Jupiter 4 ce opritoare are in partea din spate jos , in fata am vazut ca intra cele 2 cleme in gaurile de la traversa profil U ? Partea superioara fata care culiseaza se opreste in ceva tampoane de cauciuc? daca da ce grosime au? Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In partea din spate are sudate 2 bucati de vinclu, pe fundul barcii, care centreaza rama inferioara a sezutului dar mai are si cate un tampon de cauciuc ( are in fiecare colt cate un tampon - o sa vezi pe rama inferioara 4 gauri rotunde in care se aseaza tampoanele ) ca cele din poza din link-ul urmator :

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1091466

 

Daca , atunci cand vorbesti de partea superioara, te referi la spatar.....nu are niciun tampon de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pt informatii, am cele 4 tampoane de cauciuc de pe rama scaunului. Ma refer la partea superioara din fata a barcii care culiseaza cu cele 2 tije prin cele 2 inele, in partile laterale.Cand se inchide (trage), in ce se opreste , vad ca pe barca exista ceva gauri dar nu a avut nimic acolo. Apropos, unul dintre suportii prin care culiseaza tijele nu a avut inel si am improvizat dintr-un dop de sampanie vechi cu inelele foarte proeminente taiat ,,la ras" dupa ce l-am infiletat in suport. A intrat la fix . Aviz amatorilor. (nu de sampanie...."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o intrebare referitoare la IJ 56, poate unii dintre voi v-ati confruntat cu aceasta problema. De ce da rateuri in filtrul de aer atunci cand se incalzeste motorul? E problema de avans sau de carburator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chear nu are nimeni un capac de ij 49 ce sta pe cutia de viteza? pe bani sau dau ce am prin garaj doar sa fac rost de ea, doar acest capac si un carburator mai lipseste si as putea sa ma plimb cu motorul

post-16700-0-43860700-1431808688_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chear nu are nimeni un capac de ij 49 ce sta pe cutia de viteza? pe bani sau dau ce am prin garaj doar sa fac rost de ea, doar acest capac si un carburator mai lipseste si as putea sa ma plimb cu motorul

 

Ai grija cu tijele furcilor ca sunt montate invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si banuiesc ca nici pe partea cealalta nu e inca montat nimic pentru ca acele tije sunt prinse de aceeasi piesa care tine in loc si rulmenti axului primar si secundar. Mai Lolo, nu pot sa inteleg cum de observi asemenea detalii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am adus motocicleta de la ţară, unde a hibernat peste iarnă. Cine a spus că Ij ul dacă porneste nu se mai opreste a avut dreptate. Am mers 40 de km dar nu cred că a mers cu mai mult de 35_40km/h. Nu aveam putere. Acum credeam ca se opreste, pe urma isi revenea cat de cat.Am constatat ca platina e dusă. De la Gașpar a cumpărat cineva platină, se mai gasesc??? E vorba de un Ij 56.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca nu ne aude Lolo, eu cred ca solutia e renuntarea la platine cu un magnetou Minsk, ori alternator IJ, 12V, Gotronic.

Ambele OK, cea cu alternator nu modifica major instalatia electrica actuala si ai lumini ," clapson" si eventual semnalizare fara probleme.

Versiunea cu magneou, scapi de platina, dar nu ai lumina de BMW.

"PAREREA MEA!"


» Post actualizat in 17 May 2015 13:19

Scuze ca nu am precizat de ce zic sa nu ne auda Lolo, - el e fidel versiunii originale, dar eu sunt de parere ca dinamul e o solutie depasita, cu fiabilitate redusa si in plus nu incarca in ture micii.

Pe de alta parte, are dreptate, daca au supravietuit asa, "se poate" si cu versiunea originala.

Mai aproape de original e versiunea cu alternator si Gotronic.

In fond, e alegerea fiecaruia, eu transmit doar parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi dacă ai deja un fel de alternator, trecerea la Gotronic este foarte simplă. Şi în plus s-ar putea să nu fie nevoie să schimbi platina, la modulul Gotronic nu are importanţă dacă sunt sau nu puşcate contactele ci doar să nu aibă joc excesiv. Eu aş prefera să dau 40 lei pe un modul Gotronic decât 30 lei pe o platină de la Gaspar. Nu zic că nu e bună platina de la Gaspar dar s-ar putea să fie bună şi a ta cu un Gotronic.

 

AAA, era să uit. Evident că susţin înlocuirea platinii cu un senzor Gotronic. o adaptare foarte simplă. senzorul costă 30 lei.

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Chear nu are nimeni un capac de ij 49 ce sta pe cutia de viteza? pe bani sau dau ce am prin garaj doar sa fac rost de ea, doar acest capac si un carburator mai lipseste si as putea sa ma plimb cu motorul

Salut! De la 56 se potrivește?Copacul?😉 Editat de pinnochio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cu tijele furcilor ca sunt montate invers.

Am un carburator K-65, merge oare ?

» Post actualizat in 17 May 2015 17:50

Salut! De la 56 se potrivește?Copacul?

Am un carb K-65 de dat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......Am mers 40 de km dar nu cred că a mers cu mai mult de 35_40km/h. Nu aveam putere. E vorba de un Ij 56.

 

 

E trecută pe 12v si am alternator de Dacie la roata atașului.

 

Motivul pentru care nu poti merge cu o viteza mai mare de 35-40 km/h si ai oscilatiile de putere se datoreaza ingraunarii functionarii rotii atasului. Mai bine pui 200 kg de pietre in atas decat sa ai alternator pe roata atasului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un carburator K-65, merge oare ?

» Post actualizat in 17 May 2015 17:50

Am un carb K-65 de dat

Un pret pt carburator se poate?S-a schimbat kitul in el vreodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe 56 am pus galerie de planeta in care am frezat putin gaurile pentru a face loc umerilor de la prezoanele originale. Forma ferestrei de admisie nu este aceeasi dar nu am avut probleme de cand am motocicleta si sunt cam 15 ani de atunci. Am mers doar cu carburatoare moderne pe ea, carburatorul original era extraordinar de uzat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar IJ 56, pentru reconditionare si apoi pentru inmatriculare eventual sa aiba si atas! Obligatoriu, motocicleta trebuie sa fie originala fara carpeli sau alte piese luate de la "japoneze".

 

Contact: 0746811177

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pret pt carburator se poate?S-a schimbat kitul in el vreodata?

Carburatorul este original, neumblat in el, il dau gratis...si eu am primit gratis cate ceva, sa fie echilibru...:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul este original, neumblat in el, il dau gratis...si eu am primit gratis cate ceva, sa fie echilibru... :)

Va salut. Atunci daca este gratis si mai este si complet si in starea descrisa de dv. n-am decat sa raman indatorat la dv pentru el si voi renunta si eu la carburile mele incomplete pt cine ar avea nevoie de ceva piese din ele tot gratis, zilele urmatoare voi pune poze cu ele ,acum nu mai stiu exact cum le cheama. Aveti PM. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatorul este original, neumblat in el, il dau gratis...si eu am primit gratis cate ceva, sa fie echilibru...:)

Foarte frumos gestu dumneavoastră!! Felicitări!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...