Emilare Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 Salut. Imi poate spune cineva daca la Ij Jupiter 5 furca din partea dreapta a axului actionat de schimbatorul de viteze este legata de ax cu o pana ? Sau doar se strange cu acel surub ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Este o tija simpla care este stransa de surubul de reglaj doar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Multumesc. Da, asa este si la mine. Am intrebat pentru ca imi spusese cineva ca acolo ar fi trebuit sa fie o pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 Interesant, caci la Jupiter4 are canal pentru pana si pana. Furca actioneaza automat ambreajul prin intermediul unei pirghii, in momentul schimbarii vitezelor, cel putin asa este la J4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VasileBote Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 (editat) La Jupiter 4, daca tin bine minte, vitezele se schimba printr-un melc, de aceea are pedala si cu calcai intre vitezele 2-3-4, nu foloseam ambreajul de mana, la apasarea pedalei iesea din viteza, si trecea in viteza cealalta automat Editat Aprilie 2, 2015 de VasileBote Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emilare Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Exact. Asa este si la Jup 5, poti schimba fara a strange ambreiaj-ul. Si atunci de ce nu are pana ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 Salutare! Am o nedumerire,nu stiu care este consumul de benzina la IJ 56! Ma puteti ajuta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 4, 2015 Share Postat Aprilie 4, 2015 Salutare! Am o nedumerire,nu stiu care este consumul de benzina la IJ 56! Ma puteti ajuta? Raspuns la intrebare ai aici : /index.php?/topic/705130-ij-56/page-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Salutare! Va cer sfatul in legatura cu un IJ jupiter din 1971. Nu stiu daca merita sa ma apuc de reconditionarea lui, tinand cont ca am avut experiente negative cu un bicilindric (Jupiter 4). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Salut. Am eu unul din 74 si dupa ce l-am reconditionat in totalitare (costuri de aproximativ 1200de euro)am constatat k nu merita investitia. Parerea mea dupa ce am rupt destul de multe perechi de incaltaminte dand la pedala e k motoarele in linie bicilindrice din gama ij sunt de toata jena, cand zici k merge atungi te lasa deci alegerea e a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
angus2kro Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Salut. Am eu unul din 74 si dupa ce l-am reconditionat in totalitare (costuri de aproximativ 1200de euro)am constatat k nu merita investitia. Parerea mea dupa ce am rupt destul de multe perechi de incaltaminte dand la pedala e k motoarele in linie bicilindrice din gama ij sunt de toata jena, cand zici k merge atungi te lasa deci alegerea e a ta Multumesc. Ma gandeam ca poate primele modele sunt mai reusite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 au ele secrete de reparatie. sunt unii pe aici care au mers foarte bine cu bicilindrice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 (editat) Confirm. Problema e că îmbătrâneşti până afli care sunt acele secrete şi nu te mai plimbi cu motocicleta. Editat Aprilie 10, 2015 de Dr_krl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Vă salut! Am o întrebare scurtă,poxipolu rezistă la benzină? E fisurat puțin rezervoru la IJ. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Aprilie 11, 2015 Share Postat Aprilie 11, 2015 Depinde unde e fisura şi cât e de mare. Presupun că problema ta e lângă urechile de prindere ale rezervorului sau la îmbinarea de dedesupt. Acolo sigur nu ţine, în timp, Poxipol. Mai bine cositoreşti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edi Popescu Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Salut ! Poza mea poate ajuta un proprietar de ij 56 aflat intr-o încurcătura Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Scaunul atasului de la Jupiter 4 ce opritoare are in partea din spate jos , in fata am vazut ca intra cele 2 cleme in gaurile de la traversa profil U ? Partea superioara fata care culiseaza se opreste in ceva tampoane de cauciuc? daca da ce grosime au? Va salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 In partea din spate are sudate 2 bucati de vinclu, pe fundul barcii, care centreaza rama inferioara a sezutului dar mai are si cate un tampon de cauciuc ( are in fiecare colt cate un tampon - o sa vezi pe rama inferioara 4 gauri rotunde in care se aseaza tampoanele ) ca cele din poza din link-ul urmator : /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1091466 Daca , atunci cand vorbesti de partea superioara, te referi la spatar.....nu are niciun tampon de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Mersi pt informatii, am cele 4 tampoane de cauciuc de pe rama scaunului. Ma refer la partea superioara din fata a barcii care culiseaza cu cele 2 tije prin cele 2 inele, in partile laterale.Cand se inchide (trage), in ce se opreste , vad ca pe barca exista ceva gauri dar nu a avut nimic acolo. Apropos, unul dintre suportii prin care culiseaza tijele nu a avut inel si am improvizat dintr-un dop de sampanie vechi cu inelele foarte proeminente taiat ,,la ras" dupa ce l-am infiletat in suport. A intrat la fix . Aviz amatorilor. (nu de sampanie...." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian94 Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Vin si eu cu o intrebare referitoare la IJ 56, poate unii dintre voi v-ati confruntat cu aceasta problema. De ce da rateuri in filtrul de aer atunci cand se incalzeste motorul? E problema de avans sau de carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 15, 2015 Share Postat Mai 15, 2015 Ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Au mai ramas citeva detalii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinmoto Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Chear nu are nimeni un capac de ij 49 ce sta pe cutia de viteza? pe bani sau dau ce am prin garaj doar sa fac rost de ea, doar acest capac si un carburator mai lipseste si as putea sa ma plimb cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Chear nu are nimeni un capac de ij 49 ce sta pe cutia de viteza? pe bani sau dau ce am prin garaj doar sa fac rost de ea, doar acest capac si un carburator mai lipseste si as putea sa ma plimb cu motorul Ai grija cu tijele furcilor ca sunt montate invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Si banuiesc ca nici pe partea cealalta nu e inca montat nimic pentru ca acele tije sunt prinse de aceeasi piesa care tine in loc si rulmenti axului primar si secundar. Mai Lolo, nu pot sa inteleg cum de observi asemenea detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.