xsebi Postat Iulie 11, 2012 Share Postat Iulie 11, 2012 Pai si locktite are randament si la caldura? caci totusi motorul degaja ceva caldura... Loctite 243 medium strenght Avantaje Eficient pe toate metalele, inclusiv pe substraturi pasive (de exemplu otel inoxidabil, aluminiu, suprafete placate) Au demonstrat ca tolereaza usoare contaminari de uleiuri industriale, de ex. uleiuri de motor, uleiuri anticorozive si lichide de racire (la taiere) Previne slabirea pieselor expuse la vibratii, cum ar fi pompe, cutii de viteze sau prese. Permite dezasamblarea cu scule manuale pentru întretinere Date tehnice Dimensiune maxima a filetului: M36 Rezistenta: Medie Cuplu de începere a desfacerii suruburilor M10: 26 Nm Interval temperatura de lucru: între -55° C și +180° C Dimensiunile ambalajului: 10 ml, 50 ml, 250 ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 in loc de locktite, poti folosi cu succes oja cu sclipici vezi datele tehnice si la oja...ca la loctite le ai deja... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiaan Postat Iulie 13, 2012 Share Postat Iulie 13, 2012 Salutare. Am revenit din tura mea de 1200 si ceva de km. Nu va pot spune exact, pentru ca nu mai merge kilometraju Am citit pe forum si stiu ca s-a mai intamplat. Si conform celor scrise pe acolo de voi am intrebat la ROMIMOTO. Si surpriza...804 RON....Cred ca voi merge in continuare cu 0KM la ora. Daca aveti alte solutii, le astept cu mare interes! Poze si filmare in cateva zile, sa apuc sa ma asez si eu. http://www.piese-motocicleta.ro/ro/produse/bujii-moto-1717 vezi ca are id de massenger. Acum 1-2 luni am cumparat de la el. Baiatul e foarte ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_beny Postat Iulie 15, 2012 Share Postat Iulie 15, 2012 Am rezolvat...dat jos roata..uitat...saiba magnetica cu urechi rupta (de fapt doar urechile)...acum sa sun la romimoto sa vedem cat costa doar saiba asta....ar fi util daca as stii cum se cheama...ca din maini stiu sa explic, dar la telefon...! Am dat si eu roata jos sa fiu sigur care e problema si la mine erau urechile rupte...dar eu i-am bagat doua surubele in locul urechilor si deocamdata rezista ...am aprox 400km de cand i-am bagat suruburile...intre timp o sa comand si eu piesa ca sa o am ca sunt constient ca nu rezista prea mult... Daca afli cum se num si cat costa sa imi spui si mie te rog. Mersi frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 16, 2012 Share Postat Iulie 16, 2012 Întrebare: unde se ține anul ăsta întrunirea de FreeWind? că v-aÂş face o vizită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristtt5 Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) Am dat si eu roata jos sa fiu sigur care e problema si la mine erau urechile rupte...dar eu i-am bagat doua surubele in locul urechilor si deocamdata rezista ...am aprox 400km de cand i-am bagat suruburile...intre timp o sa comand si eu piesa ca sa o am ca sunt constient ca nu rezista prea mult... Daca afli cum se num si cat costa sa imi spui si mie te rog. Mersi frumos! Bravo...eu am lipit magnetul cu poxilina acum 500km si nu am avut nici o problema pana acuma. fratilor , v-ati pus vreunul pe fata un 110/90/19 in loc de 100/90/19? daca da,care-i diferenta? merci Am avut eu 110 pe fata. E ok dar se roteste un pic mai greu ghidonul (putin sesizabil) si pe enduro deparezi mai usor. In rest e bine. Bravo...eu am lipit magnetul cu poxilina acum 500km si nu am avut nici o problema pana acuma. Am avut eu 110 pe fata. E ok dar se roteste un pic mai greu ghidonul (putin sesizabil) si pe enduro deparezi mai usor. In rest e bine. M-am hotarat...imi iau crash bar (din cauza ca pe enduro iti mai fuge roata fata...si e pacat de motor:) ..l-am zgariat usor pe stanga pe Cheile Oltetului). Stiu ca s-a mai discutat...As vrea si eu o oferta de pret. Voi de unde v-ati pus. Bafta Editat Iulie 18, 2012 de cristtt5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliza Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Scuze absenta, am fost pe drumuri mai mult sau mai putin asfaltate. Vad ca iar e haos cu intrunirea. Din pacate vara asta m-am mutat pe litoral asa ca nu pot sa organizez cheful la mine. Anul trecut sa vehiculat ca o sa se tina la Bucuresti. Ar fi pacat sa o lasam balta anu asta asa ca varianta mea e sa o tinem la mare. Eu lucrez aici la un hotel si am putea sa o tinem aici dar mai frumos e campingul de vizavi unde e mult spatiu, piscina si e foarte aproape de mare. Aici problema ar fi ca ne amestecam cu alti turisti "ciivli". O sa intru mai des si sper sa ne mobilizam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 Facă-se voia ta, auzite-ar restul Âşi aprobați-s-ar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Iulie 24, 2012 Share Postat Iulie 24, 2012 Weekend-ul din 21-22 iulie a fost memorabil ! Cred ca acestea au fost cele mai frumoase locuri pe unde am dus eu freewind-ul in tara asta ! Ma refer la traseele de creasta din muntii Suhardului si Rodnei ! Va las sa va convinga pozele ! Traseul a fost intre 1200-1800 m altitudine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliza Postat Iulie 25, 2012 Share Postat Iulie 25, 2012 Intradevar imaginile graiesc de la sine si cred ca acolo e mult mai frumos. Felicitari ma bucur sa va stiu in miscare... Despre intalnire nu se mai discuta nimic, eu v-am dat o idee dar am nevoie si de parerile voastre. Intre timp eu l-am scos pe Serghei la circ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustJackJJ Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=464007 M-am hotarat sa imi vand motorul in detrimentul unui YAMAHA TDM. Eu fac mai mult touring on-road, cu pasager si bagaj si Freewind-ul nu prea poate. Este perfect, nu am nici o problema cu el. An 1998, 46.000km, accesorii: Hand-guarduri Acerbis, Top case Givi, alarma. Pretul este de 1800euro negociabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shooty13cris Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Bafta la vanzare ! La chestia cu "nu prea poate cu pasager si bagaj" tin sa te contrazic putin ! Am facut 4000 de km prin Europa cu urcari prin Alpi, cu nevasta si bagaje ( eu 95 kg, ea cam 60 ) si nu am avut motive sa ma plang de el ! Intr-adevar in unele momente mi-ar fi placut sa se transforme in GS 1200 Adventure , dar totusi nu am ce sa-i reprosez motorului ! In rest, pe drum drept sa zic asa, puteam trece lejer peste limita legala . Si am facut si ture de offroad destul de dificile cu pasager ! Cred ca toate astea si uzura cauzata de fostii proprietari au dus la moartea ambreiajului, care si-a facut treaba f bine in cei 40000 km. 400 ron si e ca nou ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladek Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Salutare "Freewind-isti", De azi dimineata ma declar mandrul posesor al unui Freewind. Este prima mea motocicleta si momentan sunt foarte incantat de ea. Si sunt convins ca asa voi si ramane . Este aceasta: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=466044. Incerc sa rezolv azi pe la finante si RAR cat de repede, dupa care incerc o tura mai lunga un pic . Voi reveni cu feedback "la cald". Numa bine de la Cluj, Vlad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustJackJJ Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 (editat) Bafta la vanzare ! La chestia cu "nu prea poate cu pasager si bagaj" tin sa te contrazic putin ! Am facut 4000 de km prin Europa cu urcari prin Alpi, cu nevasta si bagaje ( eu 95 kg, ea cam 60 ) si nu am avut motive sa ma plang de el ! Intr-adevar in unele momente mi-ar fi placut sa se transforme in GS 1200 Adventure , dar totusi nu am ce sa-i reprosez motorului ! In rest, pe drum drept sa zic asa, puteam trece lejer peste limita legala . Si am facut si ture de offroad destul de dificile cu pasager ! Cred ca toate astea si uzura cauzata de fostii proprietari au dus la moartea ambreiajului, care si-a facut treaba f bine in cei 40000 km. 400 ron si e ca nou ! Eu am 82 de kg, dar am 1,87 inaltime. Vreau ceva sa ma fereasca si pe mine, si nu contest ca nu urca Alpii, dar prefer sa ii urc cu acceleratie inca disponibila nu sa o tine trasa la maxim, lucru care il fac deja. De aceea vreau sa o schimb, doresc ceva mai puternic decat ea. Si ce inseamna ca putem trece lejer peste limita legala? Limita legala de 50km/h din localitati sunt de acord. Motorul cu pasager si bagaje trage pana la 110, apoi pana la 160 cat e maximul dureaza ceva... Editat Iulie 31, 2012 de JustJackJJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 Salutare "Freewind-isti", De azi dimineata ma declar mandrul posesor al unui Freewind. Este prima mea motocicleta si momentan sunt foarte incantat de ea. Si sunt convins ca asa voi si ramane . Este aceasta: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=466044. Incerc sa rezolv azi pe la finante si RAR cat de repede, dupa care incerc o tura mai lunga un pic . Voi reveni cu feedback "la cald". Numa bine de la Cluj, Vlad. E fostul meu motor esti a 3 a mana in tara la el. Trebuie sa ne intalnim sa mi-l dai o tura ca mi dor de el. E ciudat ca in anunt scrie ca are 42.000 km, atata avea cand am vandut-o eu acum aproape 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladek Postat Iulie 31, 2012 Share Postat Iulie 31, 2012 A 3-a ii cu noroc . Primu motor, prima zi, deja am avut parte de experiente inedite: 1: urcam pe Feleac (deal de la Cluj) si dintr-o data mi s-a oprit motoru si mi-a fugit spatele. Noroc ca nu aveam viteza prea mare si l-am tinut sub control. S-a terminat benzina si a trebuit sa trec pe rezerva. Ca o paranteza: nu exista vreaun mod mai frumos de a te anunta ca se termina benzina? 2: am mers la RAR si m-a prins ploaie de m-o udat de numa numa. Dar in rest, toate bune si frumoase pana acuma. Is incantat de el si incet incepem sa ne cunoaste si sa ne simtim . Numa bine de la Cluj, Vlad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 indicatorul de nivel de pe bord nu e destul de clar? Cu timpul te vei obisnui sa "simti" ca nu mai vine benzina suficienta si chiar sa muti pe rezerva din mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wladek Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 Pai acuma ii clar. Dar nu stiam ce "inseamna" 2 liniutze. Sa schimbi din mers? aia...next level! ))) Numa bine, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragunov Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 first of all - bine ai venit wladek! no amu'iar viu' cu o intrebare: stie cineva cum se cheama partea din plastic care face legatura intre carburatoare si motor?ca la mine e cam "coapta"si mi-e sa nu pierd in timp din compresie!asta daca se poate intampla asa ceva pe acolo.am gasit ceva in manual da nu se vede bine(ii zice "crankcase breather hose" da' hose-ul ala ma face sa cred ca nu e ala!intreb deoarece am demontat motoreta dupa o tura de vreo 1300 de km pt ca...iar a murit bordu'!e un fir nenorocit care face masa!in fine,daca tot am desfacut-o mi-a sarit si chestia asta in ochi!alte lucrari de mentenanta daca tot e goala ar mai fi? multumesc anticipat! astept cu nerabdare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B60cmb Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 Salutare, De la inceputul saptamanii sunt si eu motociclist cu acte in regula. Luni dimineata am ridicat plasticul iar acum spun cu mandrie ca sunt si proprietaul unui Freewind. Deocamdata am facut doar cateva drumuri scurte dar incep sa ma obisnuiesc repede cu noua achizitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat August 3, 2012 Share Postat August 3, 2012 (editat) Felicitari, pentru achizitii si multi km frumosi! Editat August 3, 2012 de topgun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 stie cineva cum se cheama partea din plastic care face legatura intre carburatoare si motor?ca la mine e cam "coapta"si mi-e sa nu pierd in timp din compresie!asta daca se poate intampla asa ceva pe acolo. Se numeÂşte galerie de admisie. Denumirea din manual e corectă (chiulasă "respirație" furtun). Hose nu înseamnă numai furtun, înseamnă Âşi galerie. Trebuie să ai două, Freewind are două carburatoare. ÂŞi ar trebui să ai Âşi două flanÂşe de prindere, una pe chiulasă Âşi una pentru carburator. Este posibil, dacă se crapă de tot sau are deja, să ducă direct la funcționarea incorectă a motorului. Trage aer fals, carburatorul nu va face amestecul corect. Dar nu se strică nimic. Întrebarea "scapă compresie" nu are nici o legătură cu galeria de admisie, de compresie se ocupă numai supapele Âşi segmenții. Scoate filtrele de aer, pune palmele pe difuzoarele carburatoarelor Âşi dacă moare motorul instant, e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliza Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 La multi ani Ducule sa fii iubit si fericit pe motor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat August 9, 2012 Share Postat August 9, 2012 La multi ani Ducule sa fii iubit si fericit pe motor! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanson Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 (editat) Ducule, mai bine mai tarziu decat nicio data, iti urez si eu LA MULTI ANI! Fericire!, Bani!, Dragoste! .... Editat August 13, 2012 de stefanson Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.