Sari la conținut

Suzuki Xf 650 Freewind (grup De Discutii)


Postări Recomandate

Salut!

De cateva zile am schimbat bateria veche cu una noua, si m-am confruntat cu urmatoarele, dupa un drum mai lung cand am oprit sa alimentez (5 min), cand sa pornesc motorul, bateria moarta (ce ce poate cunsuma atat de repede bateria? ) problema asta asta o aveam si inainte de a schimaba bateria. Problema ca nu face tot timpul, am lasat si 24 de ore sau mai mult si nu am avut probleme si uneori in 5 min moare bateria, probabil "fura curent" , dar nu stiu care ar fi problema.

Dupa ce am reusit sa o pornesc (impinsa) timp de 30 de min cand semnalizam se aprindea tot bordul si nu mai functiona claxonul.

A mai patit cineva asa ceva? Care ar fi problema?

Multumesc!

Editat de Remus Carobotiuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

simptom de incarcare dusa. avand inverdere ca nu este constant, poate ca e vorba doar de un contact imperfect. Curata mufele circuitului de incarcare.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Care a pus pe spate la Freewind cauciuc de 140 sau de 150 latime pe r17 ?! atinge de aparatoarea de lant ?!

Multumesc !


» Post actualizat in 18 Jun 2016 07:43

tot eu va raspund :crack:

Merge pus de 140 pe spate ( si primeste si 150 , dar sta mai balonat ! )


» Post actualizat in 24 Jun 2016 08:25

Am o problema cu Suzi a mea,

aseara dupa ce a stat parcata 15 min ,

pun contactul plec si mi se sting indicatoarele de p bord ( lumina bordului inca functioneaza)

ajung acasa desfac bateria si verific borne oxidate etc...si vad ca siguranta de la semnalizare este prejita.

O schimb o pornesc 2 min si functioneaza ok.

de dimineata pornesc motocicleta , plec la munca si dupa 1 min iar se sting indicatoarele din bord si nu mai merg semnalizatoarele.

Se pare ca este ceva ce imi face scurt si imi arde siguranta de la semnale si bord ! ( sunt pe aceasi siguranta de 15A )

lumina faza scurta lunga si pozitie merg ( au sigurante separat)

Specific ca nu am apucat sa folosesc semnalizarea inainte de a se arde siguranta.

Cine s-a mai intalnit cu bube de genul sa dea de stire ! orice informatie este bine venita.

Este aiurea ca imi stinge tot bordul si nici macar neutralul nu imi mai arata cand e scoasa din viteza, viteza cu care merg si inclusiv semnalizarea este moarta.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Vand SUZUKI XF 650 FREEWIND 2001 inmatriculata, ITP valabil pana in 15.06.2018, asigurare valabila pana in 14.12.2016.
Motocicleta este in stare foarte buna atat din punct de vedere tehnic cat si vizual, are 23736 km, baterie noua varta, uleiul si filtrul schimat la 23400 km, anvelope aproape noi.
Topcase Givi si suporti de genti laterale + genti laterale tel.0765431822

Editat de MihaiPand
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Vreau sa adresez o intrebare membrilor cu Freewind, se poate urca pe drum de munte (viteza mica) chiar daca nu are racire pe apa?

Se poate urca linistiti ! La ce trasee am facut eu cu Freewind-ul, m-ar fi batut cei de la Suzuki daca ma vedeau :))

Chiar e un motor adventure ! Fiabil si rezistent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la 2200 urca ....mai sus inca nu am incercat :hug:

este racire pe aer si ulei.

in oras pare sa se-ncalzeasca nitel, dar nu deranjant !

la munte ai aerul rece de obicei ! si chiar nu reusesti sa-l faci sa friga ca atunci cand mergi prin oras si stai blocat prin coloanele de masini.

Nu am auzit de motorizarea asta de dr sau freewind sa se fi prajit vrenu pana acum.

ideea este sa folosesti un ulei bun si mai ales sa-l schimbi la timp...pt ca acela face toata ungerea si racirea si etc.

 

post-12320-0-06913100-1469609908_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut 5000km de cand am pus intrebarea (din aprilie) si pot spune ca prin Bucuresti se incalzeste destul de mult. Cand sunt blocat in coloane mai opresc motorul.

 

Cand se incalzeste excesiv incepe becul N sa palpaie sau se stinge complet si parca nu mai trage la fel.

 

In rest motoreta isi face treaba modest. Buna pt coclauri si drumuri proaste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut 5000km de cand am pus intrebarea (din aprilie) si pot spune ca prin Bucuresti se incalzeste destul de mult. Cand sunt blocat in coloane mai opresc motorul.

 

Cand se incalzeste excesiv incepe becul N sa palpaie sau se stinge complet si parca nu mai trage la fel.

 

In rest motoreta isi face treaba modest. Buna pt coclauri si drumuri proaste.

legat cu palpaitul becului N, sa nu fie un semn de "dorinta de plecare de la locul sau", pt ca la acest model mai fuge senzorul de neutral de la locul lui prin baie...si plimbaret de fel sa nu ajunga unde nu trebuie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vă salut! Mai aveți idee de cineva care vinde un far pentru modelul *98. Mă tot chinui de ceva vreme să găsesc unul însă fără niciun succes. Zile bune!

vezi ca era cineva care dezmembra una din 98 sau 99 pe olx sau si pe aici...era din ALBA.

si avea o multime de piese!

daca gasesc anuntul iti las eu link .

toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

credeti ca merita si reusesc sa transform freewind-ul in asa ceva ?!

as renunta la plasticele dupa el !

o parte din piese deja le am pentru modificare !

oare am probleme cu politia ulterior...sanse sa raman fara talon sau sa mai pot trece itp-ul ?!

 

post-12320-0-98744200-1472386893_thumb.jpg

post-12320-0-69986800-1472386903_thumb.jpg

post-12320-0-13801500-1472386910_thumb.jpg

post-12320-0-16101800-1472386917_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva bube specifice modelului '98?

Sa ma orientez spre ceva mai nou?

Din anumite motive modelul care imi face cu ochiul e din 98.

 

Ceva bube specifice modelului '98?

Sa ma orientez spre ceva mai nou?

Din anumite motive modelul care imi face cu ochiul e din 98.

a mea e din 98 ...

are vreo 35.000

unii posesori s-au plans de lumina farului pe faza scurta ..eu i-am mai pus 2 proiectoare si este suficient.

am mers maxim 140 pe autostrada...poti face depasiri in scurt ca are cuplu..nu simte pasager si bagaje.

eu de obicei pe afara merg pe la 115 am vazut ca este foarte ok raport viteza cuplu la drum lung.

de la 120 parbrizul mic il resimti , deoarece nu prea apara la vant .

la drum lung este confortabila si este fain ca te poti juca cu reglaje la amortizorul spate .

piesele sunt relativ ok si este ca intretinere.

bafta la achizitie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva bube specifice modelului '98?

Sa ma orientez spre ceva mai nou?

Din anumite motive modelul care imi face cu ochiul e din 98.

senzorul de viteza de la roata fata.- trebuie curatat su uns periodic - la toate nu numai la primul model

Farul nu este etans si intra praf foarte fin in el. De acolo problemele legate de vizibilitate. Il dai jos, il speli bine de tot, il usuci bine de tot si ii pui banda izolatoare pe toate imbinarile. cativa ani nu mai ai treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senzorul de viteza de la roata fata.- trebuie curatat su uns periodic - la toate nu numai la primul model

Farul nu este etans si intra praf foarte fin in el. De acolo problemele legate de vizibilitate. Il dai jos, il speli bine de tot, il usuci bine de tot si ii pui banda izolatoare pe toate imbinarile. cativa ani nu mai ai treaba.

e grea operatiunea de lubrifiat senzorul acela de viteza?!melcul acela sau cum ii spune?!

ca eu o am de 2 ani si nu am umblat pe acolo...si a vazut si balti si noroi si mult praf ( si eu cred ca am 'faina' in far )

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e grea operatiunea de lubrifiat senzorul acela de viteza?!melcul acela sau cum ii spune?!

ca eu o am de 2 ani si nu am umblat pe acolo...si a vazut si balti si noroi si mult praf ( si eu cred ca am 'faina' in far )

Multumesc !

nu e greu, doar ca trebuie data jos roata fata. Odata scoasa roata vei vedea pe in ansamblul senzorului un "fluture", practic o bucsa cu 2 urechi.aceea trebuie scoasa din ansamblu, spalata bine, spalat si interiorul ansamblului si apoi bagata vaselina din belsug.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...