Vizitator VULPOIU Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) Felicitări boschetar! ...ai cam corcit-o oricum, alea sunt jante de izh Bună întrebare ce multimetru a folosit cristi_kake! Are bateria nouă măcar? ÂŞi una bună, vreun Duracell, nu toate panaramele... Bine că ai tras manualul pe hârtie. ÂŞi dacă e plin de ulei Âşi vaselină, îți face cinste. Un manual neatins arată ca o virgină la 40 de ani... De obicei, firele, pentru continuitate sfântă, se cositoresc. Prinderea lui prin presare e cam... neortodoxă. Echivalentul unei lipituri reci.... Se exceptează conexiunile prin regletă. ÂŞi acolo totuÂşi, firele trebuie să se între-pătrundă cât mai mult.... Editat Ianuarie 31, 2011 de VULPOIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Pun niste poze cu piesele in cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Pun niste poze cu piesele in cauza. Acum m-am lamurit.Statorul e in regula...Ceea ce iti arata multimetrul nu e 7 ohmi,ci 0,7 ohmi.Daca pui testerele in scurt,multimetru nu iti va arata 00,0 cat ar fi normal,ci 00,2-00,4 0hmi (rezistenta testerelor si a comutatorului ). Inca o data ,statorul e in regula. La rotor e un pic de munca,dar poate fi reparat.De obicei firele se rup din cauza pozitionarii gresite a suportului carbunilor,care ating de cele doua fire,sfarsind prin a le rupe. Daca nu o rezolvi cu rotorul,mi-l poti trimite si ti-l repar eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panaitepaul Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 (editat) De obicei, firele, pentru continuitate sfântă, se cositoresc. Prinderea lui prin presare e cam... neortodoxă. Echivalentul unei lipituri reci.... Fabrica nu cositoreste decat foarte rar si bine face. Sunt si alte metode ca de exemplu suduri de inalta frecventa sau presare care au un contact mult mai bun decat cositorirea. Daca sudura respectiva a fost facuta corect, nici vorba de contact prost ci rezulta unul mult mai bun decat o cositorire. Problemele cositoririi sunt ca daca piesele cositorite au loc mult intre ele (umplut desigur cu cositor), la amperaj mare se va incalzi si se va desface. Asta in ce priveste conductivitatea electrica. Nici cu rezistenta lipirii nu e mai bine. Fabrica am vazut ca in loc de ositorirea a doua fire prefera prinderea lor cu un inel mic de cupru (cam ca si la prinderea papucilor). Revenind la firul de la colector, eu nu am avut loc sa cositoresc pe loc dar debucsarea nu pune probleme pentru ca nu conteaza rasucirea colectorului ca la rotoarele in curent continuu (de exemplu la electromotoarele de pornire de la auto). Trebuie masurata doar adancimea la care a fost colectorul pe ax ca sa fie montat la fel. In caz contrar periile nu mai calca corect pe inelele colectoare. Eu am folosit pentru asta un subler de adancime cu care am masurat distanta intre capatul axului (unde se prinde cama) si colector. De obicei firele se rup din cauza pozitionarii gresite a suportului carbunilor,care ating de cele doua fire,sfarsind prin a le rupe. Corect! Am observat si eu ca periile nu calca exact pe mijlocul inelelor colectoare dar nu inteleg cum as putea regla carbunii. Sa pun saibe sub suportul carbunilor?! Eu am preferat sa deplasez colectorul cu 1 mm pentru a le centra. Editat Februarie 1, 2011 de panaitepaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Fabrica nu cositoreste decat foarte rar si bine face. Sunt si alte metode ca de exemplu suduri de inalta frecventa sau presare care au un contact mult mai bun decat cositorirea. Daca sudura respectiva a fost facuta corect, nici vorba de contact prost ci rezulta unul mult mai bun decat o cositorire. Problemele cositoririi sunt ca daca piesele cositorite au loc mult intre ele (umplut desigur cu cositor), la amperaj mare se va incalzi si se va desface. Asta in ce priveste conductivitatea electrica. Nici cu rezistenta lipirii nu e mai bine. Fabrica am vazut ca in loc de ositorirea a doua fire prefera prinderea lor cu un inel mic de cupru (cam ca si la prinderea papucilor).Revenind la firul de la colector, eu nu am avut loc sa cositoresc pe loc dar debucsarea nu pune probleme pentru ca nu conteaza rasucirea colectorului ca la rotoarele in curent continuu (de exemplu la electromotoarele de pornire de la auto). Trebuie masurata doar adancimea la care a fost colectorul pe ax ca sa fie montat la fel. In caz contrar periile nu mai calca corect pe inelele colectoare. Eu am folosit pentru asta un subler de adancime cu care am masurat distanta intre capatul axului (unde se prinde cama) si colector. Corect! Am observat si eu ca periile nu calca exact pe mijlocul inelelor colectoare dar nu inteleg cum as putea regla carbunii. Sa pun saibe sub suportul carbunilor?! Eu am preferat sa deplasez colectorul cu 1 mm pentru a le centra. Foarte corect in legatura cu cositorirea,nu prezinta siguranta nici la incalzire,nici ca rezistenta mecanica,dar in cazul de fata merge fara probleme In legatura cu protectia celor doua fire (eu am vreo trei rotoare,toate cu urme de frecare pe izolatia celor doua fire) ,eu as vedea doua rezolvari: 1. In cazul rotoarelor care sunt inca in regula,lipirea unui disc subtire,metalic sau altceva,peste suprafata pe care sunt prinse firele (un disc cu o gaura la mijloc,cat diametrul inelelor colectoare..),lipire ce se poate face cu poxipol,sau alt adeziv 2.In cazul celor care sunt nevoiti sa extraga colectorul,s-ar putea incerca ascunderea celor doua fire in doua santuri,facute cu pila,sau altceva si lipirea lor,astfel incat o eventuala deplasare a suportului carbunilor (care suport,e prost facut si nu prea ai ce face chiar cu saibe..) sa nu le poata rupe. In legatura cu suportul ,ar merge facut altul,mai solid,din textolit sau alt material,dar cred ca e ceva de munca. Oricum la orice remontare a alternatorului si a suportului,ar trebui urmarit cu atentie sa nu atinga firele respective In rest alternatorul e foarte solid,nu am intalnit inca stator,sau rotor ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Asta este motocicleta mea "comunista" pe care, dupa o foarte lunga pauza, vreau sa o fac functionala si mergatoare! Motorul porneste.(Are aprindere electronica). Puzzle-ul a fost facut acum cativa ani de Basty din Brasov si de atunci asteapta sa ma apuc de ea. Dupa cate stiu eu... mai sunt de facut franele, ambreiajul, instalatia electrica si alte neprevazute. Furca mi se pare ca e varza.Da aia mai vedem noi. SPER ca anul asta sa fie gata de drum. http://www.99poze.ro/Jawa_943508336/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_motor Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Asta este motocicleta mea "comunista" pe care, dupa o foarte lunga pauza, vreau sa o fac functionala si mergatoare! Motorul porneste.(Are aprindere electronica). Puzzle-ul a fost facut acum cativa ani de Basty din Brasov si de atunci asteapta sa ma apuc de ea. Dupa cate stiu eu... mai sunt de facut franele, ambreiajul, instalatia electrica si alte neprevazute. Furca mi se pare ca e varza.Da aia mai vedem noi. SPER ca anul asta sa fie gata de drum. http://www.99poze.ro/Jawa_943508336/ Super , 354...mai bine ai cauta un far original si aripa fata, cauta sa o faci cat mai original posibil, ceva piese am eu pentru asta a ta, daca ai nevoie de ajutor nu ezita sa ceri ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonidinsibiu Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Super , 354...mai bine ai cauta un far original si aripa fata, cauta sa o faci cat mai original posibil, ceva piese am eu pentru asta a ta, daca ai nevoie de ajutor nu ezita sa ceri ajutor. ai dreptate... dar ma chinui de mult timp sa o fac functionala. si asta am hotarat sa o fac sa mearga sa ii fac actele dupa care incet incet schimbam ce nu este conform cu originalul. cat despre piese sunt interesat. unde le ai? ca eu am drumuri si pe la Braila si pe la Bucuresti. In principiu am nevoie de un filtru de aer, capacul de peste carburator si poate o furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Fabrica nu cositoreste decat foarte rar si bine face. Sunt si alte metode ca de exemplu suduri de inalta frecventa sau presare care au un contact mult mai bun decat cositorirea. Daca sudura respectiva a fost facuta corect, nici vorba de contact prost ci rezulta unul mult mai bun decat o cositorire. Problemele cositoririi sunt ca daca piesele cositorite au loc mult intre ele (umplut desigur cu cositor), la amperaj mare se va incalzi si se va desface. Asta in ce priveste conductivitatea electrica. Nici cu rezistenta lipirii nu e mai bine. Fabrica am vazut ca in loc de ositorirea a doua fire prefera prinderea lor cu un inel mic de cupru (cam ca si la prinderea papucilor). Întru totul de acord. Este bineînțeles. Pentru că cositorirea,nu prezinta siguranta nici la incalzire,nici ca rezistenta mecanica,dar in cazul de fata merge fara probleme Nu este vorba de curenți mari care tranzitează lipitura. ÂŞi da, scala aparatului trebuia pusă pe scala de 20. Rezistența înfăÂşurării e de 0,7 hm, care este surprinzător de foarte în regulă (rezistența întâmpinată este destul de mică, deci tranzitul curentului este unul foarte bun). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Azi am vrut sa debucsez inelele de la rotor dar.... au iesit pe bucati - un inel s-a rupt si cilindrul de textolit s-a spart.(poza1) Asa ca m-am apucat de inventat si am facut altul aproape identic. (poza 2) Singura problema este ca nu am gasit inele din cupru la diametrul original si a trebuit sa le fac dintr-o teava de alama. Nu stiu daca asta influenteaza cu ceva. Colectorul a iesit cu 1,5 mm mai mare in diametru chiar si dupa slefuire, drept pt care a trebuit sa modific si port-periile. Dupa 15-20 de montari/demontari datorita tolerantelor mici intre piese si ajustarile necesare, am reusit sa il montez. Rezistenta este tot 6,1-6,2 ohmi masurata intre firele ce vin de la carbuni. Am facut instalatia dupa indicatiile voastre, am reglat aprinderea ( dupa manualul lui panaitepaul )cu un distantier de bormasina gradat bagat in cilindru si cu un creion de tensiune la platini. Am montat filtrul de aer, bagat un pic de benzina in cilindrii si in carburator, am tras socul si am dat .....o singura pedala Am ramas prost ! Am luat aparatul de masura si am sarit pe borne - 12,8/13. Si merge si martorul de incarcare. Cam putin, dar avand in vedere ca nu am alti consumatori pe instalatie cred ca e ok. Nu am mai avut timp de alte reglaje si masuratori ca s-a umplut casa de fum. ( ca in garaj sunt -10 ) Astept pana maine poate o fi mai cald afara sa pot sa o tin pornita si sa vad care e treaba. Inca o data multumiri tuturor pt sfaturile si invataturile ce le-am primit de la voi. Si cred ca o sa mai vreau ceva idei ca acum m-i s-a pus pata si pe IJ, (ca de, acum sunt "meserias" !!! ) ca incarca decat in ture. Da sa mai treca frigul asta sa pot sa ma bag in garaj, ca ma ucide nevasta cu 3 mobre in sufragerie !. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Azi am vrut sa debucsez inelele de la rotor dar.... au iesit pe bucati - un inel s-a rupt si cilindrul de textolit s-a spart.(poza1) Asa ca m-am apucat de inventat si am facut altul aproape identic. (poza 2) Singura problema este ca nu am gasit inele din cupru la diametrul original si a trebuit sa le fac dintr-o teava de alama. Nu stiu daca asta influenteaza cu ceva. Colectorul a iesit cu 1,5 mm mai mare in diametru chiar si dupa slefuire, drept pt care a trebuit sa modific si port-periile. Dupa 15-20 de montari/demontari datorita tolerantelor mici intre piese si ajustarile necesare, am reusit sa il montez. Rezistenta este tot 6,1-6,2 ohmi masurata intre firele ce vin de la carbuni. Am facut instalatia dupa indicatiile voastre, am reglat aprinderea ( dupa manualul lui panaitepaul )cu un distantier de bormasina gradat bagat in cilindru si cu un creion de tensiune la platini. Am montat filtrul de aer, bagat un pic de benzina in cilindrii si in carburator, am tras socul si am dat .....o singura pedala Am ramas prost ! Am luat aparatul de masura si am sarit pe borne - 12,8/13. Si merge si martorul de incarcare. Cam putin, dar avand in vedere ca nu am alti consumatori pe instalatie cred ca e ok. Nu am mai avut timp de alte reglaje si masuratori ca s-a umplut casa de fum. ( ca in garaj sunt -10 ) Astept pana maine poate o fi mai cald afara sa pot sa o tin pornita si sa vad care e treaba. Inca o data multumiri tuturor pt sfaturile si invataturile ce le-am primit de la voi. Si cred ca o sa mai vreau ceva idei ca acum m-i s-a pus pata si pe IJ, (ca de, acum sunt "meserias" !!! ) ca incarca decat in ture. Da sa mai treca frigul asta sa pot sa ma bag in garaj, ca ma ucide nevasta cu 3 mobre in sufragerie !. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Azi am vrut sa debucsez inelele de la rotor dar.... au iesit pe bucati - un inel s-a rupt si cilindrul de textolit s-a spart.(poza1) Asa ca m-am apucat de inventat si am facut altul aproape identic. (poza 2) Singura problema este ca nu am gasit inele din cupru la diametrul original si a trebuit sa le fac dintr-o teava de alama. Nu stiu daca asta influenteaza cu ceva. Colectorul a iesit cu 1,5 mm mai mare in diametru chiar si dupa slefuire, drept pt care a trebuit sa modific si port-periile. Dupa 15-20 de montari/demontari datorita tolerantelor mici intre piese si ajustarile necesare, am reusit sa il montez. Rezistenta este tot 6,1-6,2 ohmi masurata intre firele ce vin de la carbuni. Am facut instalatia dupa indicatiile voastre, am reglat aprinderea ( dupa manualul lui panaitepaul )cu un distantier de bormasina gradat bagat in cilindru si cu un creion de tensiune la platini. Am montat filtrul de aer, bagat un pic de benzina in cilindrii si in carburator, am tras socul si am dat .....o singura pedala Am ramas prost ! Am luat aparatul de masura si am sarit pe borne - 12,8/13. Si merge si martorul de incarcare. Cam putin, dar avand in vedere ca nu am alti consumatori pe instalatie cred ca e ok. Nu am mai avut timp de alte reglaje si masuratori ca s-a umplut casa de fum. ( ca in garaj sunt -10 ) Astept pana maine poate o fi mai cald afara sa pot sa o tin pornita si sa vad care e treaba. Inca o data multumiri tuturor pt sfaturile si invataturile ce le-am primit de la voi. Si cred ca o sa mai vreau ceva idei ca acum m-i s-a pus pata si pe IJ, (ca de, acum sunt "meserias" !!! ) ca incarca decat in ture. Da sa mai treca frigul asta sa pot sa ma bag in garaj, ca ma ucide nevasta cu atatea fiare in casa. Mesaj completat wtf ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Azi am vrut sa debucsez inelele de la rotor dar.... au iesit pe bucati - un inel s-a rupt si cilindrul de textolit s-a spart.(poza1) Asa ca m-am apucat de inventat si am facut altul aproape identic. (poza 2) Singura problema este ca nu am gasit inele din cupru la diametrul original si a trebuit sa le fac dintr-o teava de alama. Nu stiu daca asta influenteaza cu ceva. Colectorul a iesit cu 1,5 mm mai mare in diametru chiar si dupa slefuire, drept pt care a trebuit sa modific si port-periile. Dupa 15-20 de montari/demontari datorita tolerantelor mici intre piese si ajustarile necesare, am reusit sa il montez. Rezistenta este tot 6,1-6,2 ohmi masurata intre firele ce vin de la carbuni. Am facut instalatia dupa indicatiile voastre, am reglat aprinderea ( dupa manualul lui panaitepaul )cu un distantier de bormasina gradat bagat in cilindru si cu un creion de tensiune la platini. Am montat filtrul de aer, bagat un pic de benzina in cilindrii si in carburator, am tras socul si am dat .....o singura pedala Am ramas prost ! Am luat aparatul de masura si am sarit pe borne - 12,8/13. Si merge si martorul de incarcare. Cam putin, dar avand in vedere ca nu am alti consumatori pe instalatie cred ca e ok. Nu am mai avut timp de alte reglaje si masuratori ca s-a umplut casa de fum. ( ca in garaj sunt -10 ) Astept pana maine poate o fi mai cald afara sa pot sa o tin pornita si sa vad care e treaba. Inca o data multumiri tuturor pt sfaturile si invataturile ce le-am primit de la voi. Si cred ca o sa mai vreau ceva idei ca acum m-i s-a pus pata si pe IJ, (ca de, acum sunt "meserias" !!! ) ca incarca decat in ture. Da sa mai treca frigul asta sa pot sa ma bag in garaj, ca ma ucide nevasta cu atatea fiare in casa. Inelele nu trebuiau scoase separat,dar deja e prea tarziu..Firele de la inele la bobinaj,lipeste-le cumva de corpul rotorului,altfel se vor rupe cu timpul din cauza vibratiilor. Incarcarea nu e in regula,ar trebui sa ai 13,5-14V,mai ales ca nu ai consumatori. Verifica daca carbunii fac contact ferm cu inelele colectoare ;pune multimetrul pe papucii care vin la carbuni si masoara astfel rezistenta rotorului (prin carbuni,de data asta ),ar trebui sa gasesti o rezistenta apropiata de 6,2 ohmi,daca e mai mare,carbunii nu fac contact cum trebuie cu colectorul.Fa aceste masuratori,in diferite pozitii ale rotorului,invartind de el. Daca ai marit diametrul inelelor,suprafata de contact al carbunilor s-a micsorat (cu timpul se vor pasui,dar va dura..),de aceea banuiesc ca nu-ti incarca cum trebuie.. Oricum ingenioasa rezolvarea cu colectorul!Nu ti-a iesit deloc excentric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALT_ZOLA Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Stie cineva unde se poate repara un ambielaj de jawa 355 ? Imi trebuie asa => rectificare volante , si schimbare rulment/bucsa biela ... si evident pe urma asambat la loc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 3, 2011 Share Postat Februarie 3, 2011 Inelele nu trebuiau scoase separat,dar deja e prea tarziu..Firele de la inele la bobinaj,lipeste-le cumva de corpul rotorului,altfel se vor rupe cu timpul din cauza vibratiilor. Incarcarea nu e in regula,ar trebui sa ai 13,5-14V,mai ales ca nu ai consumatori. Verifica daca carbunii fac contact ferm cu inelele colectoare ;pune multimetrul pe papucii care vin la carbuni si masoara astfel rezistenta rotorului (prin carbuni,de data asta ),ar trebui sa gasesti o rezistenta apropiata de 6,2 ohmi,daca e mai mare,carbunii nu fac contact cum trebuie cu colectorul.Fa aceste masuratori,in diferite pozitii ale rotorului,invartind de el. Daca ai marit diametrul inelelor,suprafata de contact al carbunilor s-a micsorat (cu timpul se vor pasui,dar va dura..),de aceea banuiesc ca nu-ti incarca cum trebuie.. Oricum ingenioasa rezolvarea cu colectorul!Nu ti-a iesit deloc excentric? Nu le-am scos pe rand, dar cand am bagat presa sub bucsa, la un moment dat inelul de jos care trecea de buza bucsei s-a deformat si cand am mai tras un pic s-a crapat si bucsa de textolit. Am masurat si direct la firele de la carbuni si imi da tot 6,2. Nu a iesit excentric deuarece inelele sunt din teava de alama iar bucsa am facut-o la strung dintr-o bara de textolit. Sa vedem acum cat o sa tina. Momentan nu am unde sa merg in probe ca e numai gheata si zapada pe aici. Aveti idee martorul de incarcare cam pe la ce voltaj ar trebui sa indice slaba incarcare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Am luat aparatul de masura si am sarit pe borne - 12,8/13. Si merge si martorul de incarcare. Cam putin, dar avand in vedere ca nu am alti consumatori pe instalatie cred ca e ok. Depinde Âşi de cât de descărcată era bateria... Ai redresor? Încarcă bateria Âşi apoi măsoară încărcarea. Că înțeleg că deocamdată nu ai cum să circului cu diavolenia. Martorul de încărcare ar trebui să pîlpîie de la 12,2 în jos... pe la 11,8 să stea aprins. La fel aprins va sta după 14,5 volți. Sau măcar aÂşa ar trebui... S-au încălzit ambele evacuări ? Merg ambii cilindri ? Stie cineva unde se poate repara un ambielaj de jawa 355 ?Imi trebuie asa => rectificare volante , si schimbare rulment/bucsa biela ... si evident pe urma asambat la loc ... AceiaÂşi belea Âşi la mine... Pînă la urmă cred că o să montez alt ambielaj, tot pe ducă Âşi ăla... dar tot e ceva decât deloc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Depinde Âşi de cât de descărcată era bateria... Ai redresor? Încarcă bateria Âşi apoi măsoară încărcarea. Că înțeleg că deocamdată nu ai cum să circului cu diavolenia. Martorul de încărcare ar trebui să pîlpîie de la 12,2 în jos... pe la 11,8 să stea aprins. La fel aprins va sta după 14,5 volți. Sau măcar aÂşa ar trebui... S-au încălzit ambele evacuări ? Merg ambii cilindri ? E buna si sugestia cu incarcarea bateriei pe redresor,dar nu cred ca aici e problema:bateria fiind de doar 5ah,chiar descarcata,nu ar putea sa limiteze tensiunea data de alternator.. Ar trebui verificat releul regulator,( prin inlocuire cu unul sigur bun..)verificate toate legaturile de la alternator la punte,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Amandoua evacuarile sunt la fel de incinse, cu toate ca cilindrul stang parca da explozii mai rare decat dreptul. Cand ma gandesc sa umblu iar la avans ma ia cu nervi ! La borna B+ de la punte imi da 13,5-14,7V. La baterie am 12.5-12,8 si daca turez motorul imi da si acolo un 13 chinuit ( cu bateria luata de pe redresor). Sa fie releul? Am apucat sa ma invart prin curte putin si cand vreau sa plec de pe loc, intra bine in viteze fara zvac, debreiez incet sa plec si moare motorul. Daca slabesc cat de putin surubul de reglaj de la placa de presiune, nu mai moare dar imi patineaza ambreiajul. Am desfacut oala de la ambraiaj si am reglat arcurile din nou. Sa fie compresia varza si in sarcina sa nu faca fata ? Ce-i drept apas cam usor pe pedala de pornire iar cu motorul oprit si bagata in viteze o misc cam usurel...Si merge bine doar cu socul tras, cand il bag iar moare javra. Asta pe langa faptul ca parca am piulite in carter . Treaba e ca atunci cand incerci sa reglezi zdreanta tre sa ai un reper, ceva care sa mearga bine, aprindere, carb ceva , dar cand nimic nu merge in parametrii nu prea ai dupa ce te ghida. Manualul o fi el bun, dar uzurile schimba parametrii. De nervi am dat o pedala la Planeta si am plecat la o tura dar m-am intors congelat. Asta e, maine o luam de la capat, macar sa fie soare ca azi. Daca aveti ceva idei sunt numai urechi . Pun si o poza, numai ca forumul merge mai varza ca Jawa mea. Mesaj completat hai ca a mers.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Amandoua evacuarile sunt la fel de incinse, cu toate ca cilindrul stang parca da explozii mai rare decat dreptul. Cand ma gandesc sa umblu iar la avans ma ia cu nervi ! La borna B+ de la punte imi da 13,5-14,7V. La baterie am 12.5-12,8 si daca turez motorul imi da si acolo un 13 chinuit ( cu bateria luata de pe redresor). Sa fie releul? Am apucat sa ma invart prin curte putin si cand vreau sa plec de pe loc, intra bine in viteze fara zvac, debreiez incet sa plec si moare motorul. Daca slabesc cat de putin surubul de reglaj de la placa de presiune, nu mai moare dar imi patineaza ambreiajul. Am desfacut oala de la ambraiaj si am reglat arcurile din nou. Sa fie compresia varza si in sarcina sa nu faca fata ? Ce-i drept apas cam usor pe pedala de pornire iar cu motorul oprit si bagata in viteze o misc cam usurel...Si merge bine doar cu socul tras, cand il bag iar moare javra. Asta pe langa faptul ca parca am piulite in carter . Treaba e ca atunci cand incerci sa reglezi zdreanta tre sa ai un reper, ceva care sa mearga bine, aprindere, carb ceva , dar cand nimic nu merge in parametrii nu prea ai dupa ce te ghida. Manualul o fi el bun, dar uzurile schimba parametrii. De nervi am dat o pedala la Planeta si am plecat la o tura dar m-am intors congelat. Asta e, maine o luam de la capat, macar sa fie soare ca azi. Daca aveti ceva idei sunt numai urechi . Pun si o poza, numai ca forumul merge mai varza ca Jawa mea. Mesaj completat hai ca a mers.. La cuiul de dozaj din carburator ai umblat? Cauta sa-l reglezi daca zici ca merge dar cu socul tras. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Amandoua evacuarile sunt la fel de incinse, cu toate ca cilindrul stang parca da explozii mai rare decat dreptul. Cand ma gandesc sa umblu iar la avans ma ia cu nervi ! La borna B+ de la punte imi da 13,5-14,7V. La baterie am 12.5-12,8 si daca turez motorul imi da si acolo un 13 chinuit ( cu bateria luata de pe redresor). Sa fie releul? Am apucat sa ma invart prin curte putin si cand vreau sa plec de pe loc, intra bine in viteze fara zvac, debreiez incet sa plec si moare motorul. Daca slabesc cat de putin surubul de reglaj de la placa de presiune, nu mai moare dar imi patineaza ambreiajul. Am desfacut oala de la ambraiaj si am reglat arcurile din nou. Sa fie compresia varza si in sarcina sa nu faca fata ? Ce-i drept apas cam usor pe pedala de pornire iar cu motorul oprit si bagata in viteze o misc cam usurel...Si merge bine doar cu socul tras, cand il bag iar moare javra. Asta pe langa faptul ca parca am piulite in carter . Treaba e ca atunci cand incerci sa reglezi zdreanta tre sa ai un reper, ceva care sa mearga bine, aprindere, carb ceva , dar cand nimic nu merge in parametrii nu prea ai dupa ce te ghida. Manualul o fi el bun, dar uzurile schimba parametrii. De nervi am dat o pedala la Planeta si am plecat la o tura dar m-am intors congelat. Asta e, maine o luam de la capat, macar sa fie soare ca azi. Daca aveti ceva idei sunt numai urechi . Pun si o poza, numai ca forumul merge mai varza ca Jawa mea. Mesaj completat hai ca a mers.. Cred ca releul de incarcare e bun,dar ai contact imperfect intre + puntii si + bateriei,verifica legaturile ca de aici trebuie sa fie problema..( nu stiu cum ai facut legaturile,dar intre punte si baterie trebuie sa ai fir direct...) E posibil ca motorul sa nu traga din cauza nivelului mic in carburator,sau jigloare infundate...desfa-l si vezi ce-i pe acolo.(o sa fii surprins de cata rugina si apa..ma rog ,gheata poti gasi pe acolo,daca n-a mai fost curatat recent..) Oricat de varza ar fi motorul,tot ar trebui sa se miste cu a -ntaia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 4, 2011 Share Postat Februarie 4, 2011 Intr-adevar + puntii nu e legat prin fir direct la + bateriei, ajunge si acolo dar mai pe...ocolite . Am sa il pun maine cum trebuie si vedem ce se mai intampla. Acul de dozaj am vazut ca e la crestatura din mijloc, cum zice la manual. Desfac si carburatorul si dupa ce il curat ma joc cu ....crestaturile. Merci de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 Intr-adevar + puntii nu e legat prin fir direct la + bateriei, ajunge si acolo dar mai pe...ocolite . Am sa il pun maine cum trebuie si vedem ce se mai intampla. Acul de dozaj am vazut ca e la crestatura din mijloc, cum zice la manual. Desfac si carburatorul si dupa ce il curat ma joc cu ....crestaturile. Merci de sfaturi. Probabil ca tot ocolind,curentul ajunge obosit la baterie.. Fie-ti mila de el ...si cauta-i o scurtatura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 Am facut "scurtatura" si tot 13v am la baterie, dar erau la 11,5v "la rece" ambele baterii moto si nu am mai avut timp sa le las sa vad daca incarca pe moto, vad maine. In schimb acum am 19 V la borna B+ a puntii ( cu motorul la relanti) cu firul ce vine la baterie ( scurtatura) scos.Cat despre relanti, amestec & stuff, m-am chinuit de am turbat 2-3 ore . Am tot schimbat pozitia acului de dozaj si tot la setarea la crestatura din mijloc am ajuns. Am reusit intr-un final dar numai cand am pus filtrul de aer si cutia originala + bujii noi. Acum sta la relanti si cu socul bagat. Am reusit sa fac si 2-3 ture pe drum uscat si promite Jawra ! Cilindrii (aprinderea) functioneaza aproape bine, dar tot aprinderea si senzorii - electronica - e baza pt. viitor. Ambraiajul e acum prima problema, in sensul ca cupleaza sau patineaza intr-o plaja mica de rotire a surubului de reglaj al placii, aprox 1/4 tura. Dar m-a prins noaptea si am renuntat. Cat am mers asa in 1 viteza am vazut ca e mai nervoasa ca Planeta... ...vadem maine, cand va mai stresez cu alte intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 dupa ce revaceri inelele la rotor verificati daca sunt concentrice cu axu. cel mai simplu e sa pui rotoru pe strung si sa iei din ele pana cand ies calumea. altfel apare un fenomen de plutire a carbunilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_kake Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Inelele au fost deja calibrate - teava alama ( bucsa facuta chiar pe un strung pt lemn). Pt rotor nu am avut prindere in universal si imi lua mult timp sa ii fac una. Ce se intampla daca carbunii "plutesc" pe colector ? Ma gandesc ca, chiar daca " plutesc" un pic, ei au contact continuu cu colectorul. Care e treaba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.