Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Bai, fara poponareli p'aci !!! :crack:
da ce.... ei nu 'ie motociclisti???? pentru pantera.... m am indragostit de EVACUAREA TA......asa curbata, asa ..asa...asa..... ma refeream la poza din ....spate....... si apropo ....banda aia lucioasa de pe anvelopa spate ...aia e A TA la anvelope alea.....

 

adica asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ulei!!!

O sa fie 20 pagini despre si nu se ajunge la un rezultat.

Cautati in forum domeniul ulei, si o sa intelegeti ce spun.Sau scris pe acest forum zeci de pagini ..

 

 

Despre ulei. Ala e bun, ala e ai putin bun. TNG, dupa informatiile tale, care e temperatura de functionare a motoarelor la diferite modele de moto? Daca stii asta, stii si ce ulei este cit de cit bun. Am ramas masca cind am aflat de curind ca BMW S1000RR merge mai fierbinte decit concurentza, deaici si necesitatea unui ulei special, care costa cam 150ron/l. Daca pui ulei normal, adica, ce se vinde mai peste tot, acestea se fac apa in BMW. Hayabusa merge mai fierbinte ca GSXR-ele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Despre ulei. Ala e bun, ala e ai putin bun. TNG, dupa informatiile tale, care e temperatura de functionare a motoarelor la diferite modele de moto? Daca stii asta, stii si ce ulei este cit de cit bun. Am ramas masca cind am aflat de curind ca BMW S1000RR merge mai fierbinte decit concurentza, deaici si necesitatea unui ulei special, care costa cam 150ron/l. Daca pui ulei normal, adica, ce se vinde mai peste tot, acestea se fac apa in BMW. Hayabusa merge mai fierbinte ca GSXR-ele?

de unde le scoti frate pe astea cu uleiul

uite diagrama de castrol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ulei. Ala e bun, ala e ai putin bun. TNG, dupa informatiile tale, care e temperatura de functionare a motoarelor la diferite modele de moto? Daca stii asta, stii si ce ulei este cit de cit bun. Am ramas masca cind am aflat de curind ca BMW S1000RR merge mai fierbinte decit concurentza, deaici si necesitatea unui ulei special, care costa cam 150ron/l. Daca pui ulei normal, adica, ce se vinde mai peste tot, acestea se fac apa in BMW. Hayabusa merge mai fierbinte ca GSXR-ele?

Hayabusa in regim de croaziera are o temperatura foarte scazuta.

La relanti busa gen 1 intre 100/107 Pornire ventilatoare pe termocupla.

La busa gen 2 care are doua ventilatoare pe radiator 100/105Pornire ventilatoare de ECU

Dar pentru busa gen 2 si gsxr de la 07 in sus se poate scrie o temperatura mai mica de pornire a ventilatoarelor asa ca va fi mai rece

 

PS.ZX 14 are probleme destul de serioase cu mersul in oras legat de temperatura..

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, nu luati lucrurile prea in serios...e un forum...eu vreau sa ies la plimbare cu voi, nu vreau sa-mi fac dusmani sau sa atrag antipatii. ....plm

mai releaxati...

Nu cred ca cineva-si poate face dusmani pt ca discuta despre cauciucuri/uleiuri pe un forum. Departe de mine acest gand.

 

Daca ai constientizat asta este un lucru demn de respect, nu este nimic anormal in societatea de astazi.

Din punctul tau de vedere e normal, in societatea de astazi. Te-au surprins paparazzi in echipamentul tau de protectie din piele. Trebuie sa recunosc faptul ca-ti sta bine. ;)

 

post-28093-0-87486600-1358702075_thumb.jpg

 

 

Am subliniat ca pielea se poarta la choppere si la curse, asta-i topic de Busa, care-i Sport Touring, nu SS.

Tu ai subliniat ca nu se mai poarta DECAT la choppere si curse.

Mergi pe textil, nu gresesti, pielea nu se mai poarta de mult decit la Choppere si curse.

 

Cunosc zeci de motociclisti ce se dau pe strada in echipamente de piele. Nu se dau la curse si nici cu choppere. Asadar, afirmatia ta e departe de adevar.

Aaa, ca posesorul de Busa care cerea sfatul nu suporta cu usurinta caldura, e altceva. Da, se poate recomanda echipamentul textil. Dar de acolo pana a spune ca echipamentele de piele nu se mai poarta DECAT la curse si choppere, e cale lunga. Si e bine sa nu generalizezi. ;)

Hai, primavara, hai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Din punctul tau de vedere e normal, in societatea de astazi. Te-au surprins paparazzi in echipamentul tau de protectie din piele. Trebuie sa recunosc faptul ca-ti sta bine. ;)

N-am facut decit sa te citez, spunand ca esti gay si subliniind ca ai tot respectul meu pt.ca esti deschis si nu te temi de prejudecati. :peace:

 

Despre costumele de piele+slidere+cizme racing, alea sunt facute pt.circuit, si nu gresesc absolut deloc.

Ca la noi marea majoritate cu SS se cred raceri si confunda pistele cu strada este altceva.

Sunt multi care habar nu au sa mestece intr-o cutie de viteze, fiind incepatori, dar au numai casti si costume de piele impecabile cu care se afiseaza pe la terase, in schimb scapa mobrele de pe cric si in trafic sunt carne de tun, cu toate costumele lor.

Sigur, fiecare poarta ce vrea, dar prezentul si viitorul este ..textil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am refacut . Maine e randul Busei sa mearga la cel mai doctor dintre doctori :))

 

 

Invatati sa luati o gluma ca atare si nu va mai dati loviti in aripioare!

Sarcasmul se pare ca tine doar cu unii...Ambalati-va, fratilor, ca si-asa aveti mai multe ture ca noi ....in bord!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Dar pentru busa gen 2 si gsxr de la 07 in sus se poate scrie o temperatura mai mica de pornire a ventilatoarelor asa ca va fi mai rece

 

Si eu care vroiam, sa te rog, sa-mi pui, buton, la ele.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Alin asa parere ai tu despre mine?

La gen 1 da, momentan este singura solutie cu buton dar la gen 2 am depasit de mult momentul.

Fosta mea busa a beneficiat de acum 3 ani de 95/100 temperatura de lucru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am facut decit sa te citez, spunand ca esti gay si subliniind ca ai tot respectul meu pt.ca esti deschis si nu te temi de prejudecati. :peace:

 

Despre costumele de piele+slidere+cizme racing, alea sunt facute pt.circuit, si nu gresesc absolut deloc.

Ca la noi marea majoritate cu SS se cred raceri si confunda pistele cu strada este altceva.

Sunt multi care habar nu au sa mestece intr-o cutie de viteze, fiind incepatori, dar au numai casti si costume de piele impecabile cu care se afiseaza pe la terase, in schimb scapa mobrele de pe cric si in trafic sunt carne de tun, cu toate costumele lor.

Sigur, fiecare poarta ce vrea, dar prezentul si viitorul este ..textil.

Multe discutii nu pot sa am cu tine pentru simplul fapt ca nu stapanesti limba romana. Mai incearca sa citesti o data, poate-poate o prinzi.

In viziunea ta, aia care sunt echipati corespunzator (da, costumele de piele, manusile, cizmele race si casca sunt echipamente de protectie corespunzatoare, daca te dai pe un SS) sunt niste fraieri. Aia care se dau in pantaloni scurti, tricou si slapi sunt niste manelisti. Eu stiu ca tu ai vrea sa ne vezi cu echipamentul in care ti-ai facut poza, dar ca tine nu poate fii decat unul.

Discutia cu privire la echipamente poate continua pe PM ("private message", stiu ca-ti zboara gandu' aiurea). Suntem de mult offtopic.

 

 

Eu m-am refacut . Maine e randul Busei sa mearga la cel mai doctor dintre doctori :))

 

 

Invatati sa luati o gluma ca atare si nu va mai dati loviti in aripioare!

Sarcasmul se pare ca tine doar cu unii...Ambalati-va, fratilor, ca si-asa aveti mai multe ture ca noi ....in bord!

Tipic.

Tu sa fii sanatoasa! ;)

 

E ultima mea interventie aici pe subiectul asta. Sa aveti un 2013 asa cum vi-l doriti! :wavey:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Man, o sa-ti raspund la toate nelamuririle..:

Multe discutii nu pot sa am cu tine

..cu mine se poate discuta cam orice, am pretentia ca sunt open mind(cunoscatorii ma stie)..am pus ironia intre paranteze, pt.ca altfel pierzi sensul si sigur o sa spui ca sunt si agramat de-acum! :crack:

Daca simti ca nu poti participa intr-o discutie poti linistit sa iei in calcul si varianta ca esti limitat dpdv.retoric, dar aici nu este vina interlocutorului ci a ta, trebuie sa tragi tare sa-ti remediezi lipsurile.

 

nu stapanesti limba romana.

Aici este un paradox, pentru ca eu stiu ce vrei sa spui, tu insa n-ai inteles ce-ai vrut sa zici :)

Daca nu stapaneam limba romana nu bagam cratime, virgule, mancam litere si alte alea..tu te referi la faptul ca nu inteleg sensul a ceea ce spui, asta este foarte adevarat atata timp cit mai sus afirmi clar(te-am si citat)ca esti gay si pe urma nu mai recunosti :nono:

Asta alaturi de faptul ca folosesti cuvinte si afirmatii pe care mi le atribui mie, dar care sunt ale mele doar in imaginatia ta..

 

In viziunea ta, aia care sunt echipati corespunzator (da, costumele de piele, manusile, cizmele race si casca sunt echipamente de protectie corespunzatoare, daca te dai pe un SS) sunt niste fraieri. Aia care se dau in pantaloni scurti, tricou si slapi sunt niste manelisti.

Eu nu am avut nicio viziune, pe cuvant de onoare!

Si nu am categorisit pe nimeni ca fiind fraieri sau manelisti, daca esti dragut(a) si nu cer prea mult..vrei sa citezi unde am afirmat asa ceva..ca altfel nu te cred pe cuvant?!

Eu am sustinut ceva si este opinia mea(si nu numai), daca ai argumente arunca-le pe masa, daca nu.. :wave:

 

E ultima mea interventie aici pe subiectul asta.

Ai luat o hotarare buna, o aplaud si afirm ca sunt intrutotul de acord cu ea!

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu stapaneam limba romana nu bagam cratime [...]

Aia cu cratime e gramatica. Eu vorbeam de semantica. Si ca sa-ti demonstrez, te intreb cum poti sa sustii ca piele nu se mai poarta DE MULT (pfu', cat de categoric ai fost) DECAT la choppere si curse, in contextul in care eu iti arat poze cu motociclisti PE STRADA, ce NU-S nici chopperisti, nici NU se dau la curse. Mai jos ai si quote, fara nicio modificare.

 

Mergi pe textil, nu gresesti, pielea nu se mai poarta de mult decit la Choppere si curse.

 

Iti dai seama cat de lipsita de consistenta e afirmatia ta. Mai mult, omu' iti spune ca a avut accident cu ambele costume (si textil, si piele) iar cel de piele s-a comportat mult mai bine. Uiti esentialul: este un echipament de protectie si trebuie "sa-si faca treaba" la accidente. E normal sa-ti fie mai comoda o tinuta de plaja. Dar cand te dai cu motocicleta, te echipezi corespunzator.

la fel cum incercai sa explici oamenilor, pe thread-ul Casca Carbon (cacofonia nu-mi apartine) ca acele casti de carbon SUNT FACUTE pentru mersul pe circuit :haha: , unde trebuie sa te dai "timp de o ora jumatate" :crack: si unde trebuie "sa intorci capul de 200 de ori stanga/dreapta" :lool:

 

Acum te intreb pe tine: De unde stii tu toate acestea? Ai fost pe vreun circuit? Eu am spus mai sus ca nu pot sa dau sfaturi cu privire la gume pentru ca nu m-am dat cu modelele de care se vorbeste aici si nici nu am Busa. Tu cum poti sa dai sfaturi si sa exprimi pareri daca n-ai avut tangente cu lucrurile respective. Din poze? Din ce-ai vazut la TV?

 

 

Mai mult, frustrarea este la tine, cand asociezi orice motociclist echipat corespunzator, ca facand-o doar sa dea bine la terase, printre pitzi.

 

Sigur, da bine la cico unde pupezele, gusterii si racerii de terase pot ramane impresionati de carbonu' afisat..

 

Sunt multi care habar nu au sa mestece intr-o cutie de viteze, fiind incepatori, dar au numai casti si costume de piele impecabile cu care se afiseaza pe la terase, in schimb scapa mobrele de pe cric si in trafic sunt carne de tun, cu toate costumele lor.

 

 

Ramai tu in lumea ta, a xenonului si a alarmelor. Acolo poti sa dai sfaturi si sa ai opinii pertinente. In rest...

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca am pornit, fara sa vreau, o polemica mai "incinsa" prin intrebarile mele. Nu am intentionat asa ceva si voi incerca sa ma limitez pe viitor.

Eu zic sa o luam usor si sa ne aducem aminte un singur lucru comun noua: Cu totii iubim motoarele.

 

Un 2013 placut tuturor indiferent de motor, echipament, loc sau stil de a conduce.

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa-ti ceri scuze pt nimic, nu ai nicio vina. Astfel de discutii au loc in fiecare iarna.

Mie-mi pare rau doar ca se fac valuri aici, la topicul de Busa, unde majoritatea posesorilor sunt oameni la locul lor, cu capul pe umeri. De aceea, eu imi cer scuze voua.

:cheers:

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei sa fi invidiat, tb sa faci asa:

-cauciucuri date pe circuit

-costum piele 2 piese second (de preferat fara slidere).

la cauciucuri am renuntat. mai am costumul....

p.s. am mirosit cativa pe placul meu pt o excapada semi-demi-racing.

 

m am bagat in seama ca 80 la suta o sa am si eu busa in primavara. ramane sa ma decid busa sau zzr...plm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !

As dori niste sfaturi de la voi va rog . Vreau sa cumpar Hayabusa gen 2 si as vrea sa stiu daca exista o problema comuna sau sa fiu atent la ceva anume . Cum R1 2004-2006 am vazut ca are probleme la oala de ambreiaj sau 636 la cutia de viteze (din propria experienta ,le am avut pe amandoua) as dori sa stiu daca atentia mea trebuie indreptata spre ceva anume prima oara.

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="oxigen72000" data-cid="3327845" data-time="1358771527"><p>

Va salut !<br />

As dori niste sfaturi de la voi va rog . Vreau sa cumpar Hayabusa gen 2 si as vrea sa stiu daca exista o problema comuna sau sa fiu atent la ceva anume . Cum R1 2004-2006 am vazut ca are probleme la oala de ambreiaj sau 636 la cutia de viteze (din propria experienta ,le am avut pe amandoua) as dori sa stiu daca atentia mea trebuie indreptata spre ceva anume prima oara.<br />

<br />

Va multumesc</p></blockquote>

Vezi ca are crize de personalitate... o mai apuca sa isi blocheze ceasurile si sa se opreasca. Se remediaza rapid cu bornele luate si puse din nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Nea, pielea a fost primul material(si singurul)pretabil in auto/aero/moto acum 100 ani!

Cind spun 100 ia-o ca o cifra relativa, cu (+/-)!

De atunci lumea a evoluat, inclusiv domeniul asta, al echipamentelor, fie ca vrei tu sau nu!

Tu poti sa te dai inca 100 ani in combinezonul tau de piele, dar asta nu inseamna ca nu exista materiale mult mai bune.

Prima mea mobra a fost un chopper si-ti pot spune ca sunt perioade(toamn tarziua/iarna/primavara devreme)cind pielea este fix un rahat, adica se face scoarta pe tine, tine de frig, pe ploaie intra apa dupa un timp nu foarte lung, se usuca greu, etc

Ca inca se mai fabrica costume de piele este altceva, ti-am spus si pt.ce, in marea lor majoritate.

 

Mai mult, omu' iti spune ca a avut accident cu ambele costume (si textil, si piele) iar cel de piele s-a comportat mult mai bine.

Asta nu are absolut nicio relevanta, s-a comportat in accidentul ala, nu garanteaza ca in urmatorul accident(vorba vine, Doamne fereste!)tot pielea o sa-i pazeasca oasele mai bine..

 

Uiti esentialul: este un echipament de protectie si trebuie "sa-si faca treaba" la accidente. E normal sa-ti fie mai comoda o tinuta de plaja. Dar cand te dai cu motocicleta, te echipezi corespunzator.

Aici suntem de acord, dar nu vad nicaieri scris ca NUMAI un echipament de piele isi face treaba in cazul asta, si nici ca motociclistul trebuie sa se echipeze MUSAI in piele, ca pe vremea bunicii, doar pentru ca asa vrei tu sa fie, pentru ca tie iti sta bine in combinezonul tau!

 

la fel cum incercai sa explici oamenilor, pe thread-ul Casca Carbon (cacofonia nu-mi apartine) ca acele casti de carbon SUNT FACUTE pentru mersul pe circuit :haha:

Pai pt.astea sunt si facute!

Este logic si evident, asta stie si vede toata lumea(mai putin tu, de-aia simti nevoia sa subliniezi cu rosu?), competitiile auto/moto/aero din toata lumea asta sunt niste laboratoare unde se testeaza materiale/echipamente care maine merg in productie, in viata de zi cu zi.

Arata-mi mie un material din domeniul asta care a fost lansat pt.public si apoi a fost adoptat la curse, si nu invers!

 

mersul pe circuit :haha: , unde trebuie sa te dai "timp de o ora jumatate" :crack: si unde trebuie "sa intorci capul de 200 de ori stanga/dreapta" :lool:

Sunt cifre pe care vad ca tii sa le iei mot/a/mot, daca spuneam" 45 minute pe circuit, timp in care intorci capul de 30 ori" erai multumit?

Este ca si cum ii reprosezi tu prietenei/nevestei tale ca ai asteptat-o sa vina acasa "de-o juma' de ora", pe cind tu stateai doar de 10 minute, cu berea in fata si la televizor!

Este un fel de "asa vine vorba"..

 

Acum te intreb pe tine: De unde stii tu toate acestea? Ai fost pe vreun circuit?Tu cum poti sa dai sfaturi si sa exprimi pareri daca n-ai avut tangente cu lucrurile respective.Din poze? Din ce-ai vazut la TV?

Nu am fost pe niciun circuit, dar..

..pt.tine mediile de informare se reduc doar la "poze si TV"?

Nu stii ca exista, google, calculatoare, carti, reviste?

In 2013 este si penibil sa intrebi pe cineva "de unde stii asta?", atata timp cit informatia zboara pretutindeni, nu trebuie decit sa deschizi ochii!

Am si un prieten(Masinuta de la United Motors)care se da la curse, crezi ca informatiile venite de la el nu sunt relevante?

Adica daca nu m-am dat pe un circuit inseamna ca nu cunosc o informatie si nu o pot folosi intemeiat?

 

Mai mult, frustrarea este la tine, cand asociezi orice motociclist echipat corespunzator, ca facand-o doar sa dea bine la terase, printre pitzi.

Nu bag in aceeasi oala pe nimeni, eu m-am referit strict la acea specie de gaini, incepatori cu fite in cap, care stau imbalsamati in piele vara, pe 40 grade, la terase..acolo intra-adevar trebuie sa fii super echipat, riscul sa-ti cada vreun gainat de prumbel sau sa-ti iei vreo halba de bere in cap este enorm.. :crack:

Nu vad de ce as fi frustrat din cauza astora, tu vezi vreo legatura?

 

E ultima mea interventie aici pe subiectul asta.

Nu uita ce-ai spus mai devreme, pe aici este o vorba atunci cind spui ceva si nu te tii de cuvant: "gura bate c.uru"..

Avand in vedere asta consider ca ar trebui sa "stai de sase" in alta parte..

 

Nu reusesc sa-mi dau(inca)seama de unde provine iritarea asta a ta la afirmatiile mele, poate de la faptul ca esti si tu vreun papitoi de Mcdonald's :eek:

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care scoate primul cutitul ? ca sa fie mai convingator...

 

azi am scos busa la una mica si mi-am adus aminte ca niciodata nu am reusit sa dau de indicatorul de temperatura. are gen 2 indicator ? gen 1 avea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...