claudiu suzuki Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 ...sau in marsalier...bine ca nu a zis ca are si de'asta... <small>--- Mesaj completat în 03 Feb 2008 19:02 -------------</small><br/>Apropo, singurul lucru care ma mai enerveaza la busa mea(in afara consumului) este faptul ca la fiecare 1000 km. trebuie sa-i reglez relantiul. Mentionez ca eu o reglez in 1200 - 1300 rot/min. iar ea revine incetisor spre 800-900 rot. Exista vreo solutie la problema asta? Voi o aveti? La cat tineti voi relantiul? relantiul meu sta la 1000-1100 si nu mi s-a dereglat niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 priviti o liniuta BUSA vs SCOOTER sa nu cadeti pe spate BUSA VS SCOOTER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 mac, am un prieten campion balcanic la supermoto care bate pe toata lumea la liniute (50m) cu un scooter. eu nu ma mir deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 asta e pt panterutza ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Tipul ala de la Moto Magia avea tot atata legatura cu Hayabusa cum are paralelismul sinelor de cale ferata cu cresterea puilor de gaina ''gat golas de Transilvania'' Iar jurnalistul repeta obsesiv cuvantul ''HayabuZa'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 mda, si mie mi s-a parut depasit, si daca priveati mai atent, vedeati si nistre cadre cu trase ratate de acest frate Yakabuza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Si parca mai zice ceva de parbrizul care ofera o protectie foarte buna la viteza si ca nu este de acord cu cei care isi pun parbrize Buble ptr ca ii strica aerodinamica Fain omu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 Am iesit si eu pe afara pe vremea asta cu busa.Se comporta foarte ciudat pe asfalt la temperaturi de 3-12 grade cu plus.Franele sunt cam degeaba-noroc cu frana de motor si ca motorul da in nas in momentul in care iei mana din gaz.Motocicleta rupe aderenta imediat,iar fata de trasele de vara te trezesti ca trebuie sa mai pisti la frane si sa iesi mai larg ca sa nu risti sa tavalesti bijuteria. Nu am vazut emisiunea si nu stiu despre ce biker este vorba,dar cred ca nu este placut ca persoane care nu au busa sau nu au mers cu asa ceva sa isi dea cu parerea.Cei care sunt posesori au tot dreptul.Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Si parca mai zice ceva de parbrizul care ofera o protectie foarte buna la viteza si ca nu este de acord cu cei care isi pun parbrize Buble ptr ca ii strica aerodinamica Fain omu' mare bou, sper sa ma ierte, nu vreau sa fiu carcotas, dar e total pe langa. si putea sa-si curete motorul daca tot a adus-o la prezentare. btw, cineva il stie pe tip? mergeti cu el? --- Mesaj completat în 05 Feb 2008 23:18 ------------- Am iesit si eu pe afara pe vremea asta cu busa.Se comporta foarte ciudat pe asfalt la temperaturi de 3-12 grade cu plus.Franele sunt cam degeaba-noroc cu frana de motor si ca motorul da in nas in momentul in care iei mana din gaz.Motocicleta rupe aderenta imediat,iar fata de trasele de vara te trezesti ca trebuie sa mai pisti la frane si sa iesi mai larg ca sa nu risti sa tavalesti bijuteria. Nu am vazut emisiunea si nu stiu despre ce biker este vorba,dar cred ca nu este placut ca persoane care nu au busa sau nu au mers cu asa ceva sa isi dea cu parerea.Cei care sunt posesori au tot dreptul.Parerea mea! faza e ca e busa lui, fratele hayabuza isi zice, asa ca pazea...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Apropo, singurul lucru care ma mai enerveaza la busa mea(in afara consumului) este faptul ca la fiecare 1000 km. trebuie sa-i reglez relantiul. Mentionez ca eu o reglez in 1200 - 1300 rot/min. iar ea revine incetisor spre 800-900 rot. Exista vreo solutie la problema asta? Voi o aveti? La cat tineti voi relantiul? La cea din 99 aveam si eu aceasi problema cu relantiul.Cea din 2004 sta fara nici o problema pe 1000 rot/min. 1200-1300 este putin cam mare...zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Dan Şovu e unul din "Frati Hayabusa" si ei au fost cam primii care si-au cumparat prin 99-2000 primele Hayabuse din Ro (de acolo si poreclele). In rest... ma abtin, ca nu m-am dat decat o data cu monstruletul si nu-s in masura sa comentez aspectele legate de frane si parbriz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Bravo lui ! Insa in emisiune "fratele Hayabusa'' a spus numai balarii.Unde cei mai mari piloti de teste au spus ca are puncte slabe ,la el acele puncte erau foarte bune. Ce sa mai zic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Singurul bou in filmarea aia era jurnalistul piz-dii...care rostea obsesiv haiabuZa...Sovu are busa din 99 si a specificat...3+ % in cond de drum liber shi 60 cu a 6-a...Iar daca cineva mai tine minte in primele prezentari busa era prezentata ca motorul ce atinge suta in aprox 2.6...2.7 sec...Partea cu buble-ul e parere proprie...iar restul au fost de bun simt... Cu busa se dadea pe strada...deci trasele sunt cam...neconcludente... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 tin minte ca incercau sa prinda un cadru cum trece el printr-o curba, ei bine finalul trasei l-a ratat tare de tot. noroc ca nu avea viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raul_R1 Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 tin minte ca incercau sa prinda un cadru cum trece el printr-o curba, ei bine finalul trasei l-a ratat tare de tot. noroc ca nu avea viteza. A ocolit o groapa in asfalt... Numai bine, Raul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 tot pentru panterutza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Februarie 7, 2008 Autor Share Postat Februarie 7, 2008 Tare de tot clipul publicitar!Am vazut si eu emisiunea in reluare ieri dimineata.Deaspre Alex Sovu este vorba.SI intr-adevar este unul dintre primii posesori de busa de la noi.In rest pot spune doar ca are 7-8 sezoane cu acest motor.Adevarul este ca in tunelul de vant a fost testata ca aerodinamica cu parbrizul original.Si eu i-as schimba parbrizul,dar eu ma uit in cesuri prin parbriz pt ca am 190 cm si daca l-as schimba as mai vedea din parti bordul.La frane este praf motocicleta.Franele sunt puternice,dar randamentul este varza.Nu va recomand sa mergeti pe strada pe vremea asta cu genunchii pe jos din cauza temperaturilor joase ca s-ar putea sa ai tociti...in plus.Cameramanul a stricat si mai rau reportajul.Nu a avut nici un moto si viseaza direct la Hayabusa.Adevarul este ca poate...sa viseze!Consumul este asa mic in viteza a 6-a la 80-90 SI 13 la 300 fara modificari ale moto-aici a zis bine-Testat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 (editat) tot pentru panterutza Huooo! Ce cauti cu Fulga acilea ? hihihihi Editat Februarie 7, 2008 de pantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoC Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 (editat) "Huooo! Ce cauti cu Fulga acilea ? " Daca as avea franele si sistemul ala "dual" de franare de la "Fulga xx" a voastra, busa mea ar fi perfecta! Editat Februarie 7, 2008 de rocristea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 sistemul ala de dual cbs e de tot rahatul, mai bine abs, dar atunci unde e distractia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 Adevarul este ca ABS-ul sau CBS-ul iti poate salva viata pe sosea.Pe circuit este alta poveste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 sistemul ala de dual cbs e de tot rahatul, mai bine abs, dar atunci unde e distractia? CBS-ul e de rahat ?! Come oooon! Cum sa spui asta? Te-ai dat vreodata pe vreo motoreta cu CBS pe ea? (adica una din cele doua) ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 pe sosea s'ar putea sa functioneze ..dar mie nu imi plac lucrurile care devin prea complicate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Hairy Poker Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 cbs-ul e un sistem deosebit in opinia mea, la fel ca si abs-ul insa taaaare as vrea sa vad un cabs, cred ca ar fi ceva de vis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 CBS-ul e de rahat ?! Come oooon! Cum sa spui asta? Te-ai dat vreodata pe vreo motoreta cu CBS pe ea? (adica una din cele doua) ?? nu m-am dat, vorbersc doar asa aiurea..... Deci pe un xx mi se parea foarte foarte naspa, moale, infeficient, nu poti scoate un timp de franare bun. pentru batranei din nord-estul Germaniei, cred intr-adevar ca acest sistem e foarte bun. celalata motocicleta dotata cu un astfel de sistem, vfr-ul (cu care tu ce zici? am mers? ), povestea e la fel, dar in schimb abs-ul e bestial, cel putin i-a salvat de cateva ori viata unui amic care a crezut ca vfr-ul si strada= motogp. ahh, si plus ca nu te ajuta la burnout....... nu stiu, poate parerea ta e ca pe strada te ajuta insa mie imi place sa controlez eu proportia franei pe fata spate, si sa le dozez in functie de necesitati. respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.