Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

Deci, Nasule ...musai sa facem o adunare de Soimi vara asta. Locatii sunt si o sa vin cu poze si logistica, undeva dupa 25 iulie. Tre' vorbit si cu Capitanu' si Rocristea. Tu esti mai aproape de ei si poti sa-i misti din loc....ca io si Reaper venim oriunde si pe orice vreme. :D

 

Primiti si NE-detinatori de soimi :( ?

PS: si eu va admir din umbra ... oricum urmatoarea va fi cu siguranta busa ... :D

 

S-auzim de bine ! :kali:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

EU unul nu am nimic impotriva la orice detinator de moto.Faptul ca unii au hayabusa nu inseamna ca suntem zei,iar restul pamanteni.Inseamna doar ca am trecut si noi prin etapele mici si ne-am facut mari si suntem mandrii ca am reusit sa ne indeplinim visul suprem.Fiecare la timpul lui.Astept confirmari de prezenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit si eu ce ziceti aici , nu mi se pare real ca 929 sau asemanatoare din acceeasi clasa ar fi moartea pe 2 roti , nu e adevarat . nici macar lipsa de experienta pe 900 nu te omoara ... eu recunosc ca am trecut de la gs500 direct la 900 rr si deja am 4000 km cu el , e perfect intact si el si eu , e drept si ca am mers frumos si nu am tras de dement cand am stiut ca nu ma tine .

busa pt mie e doar o fantezie .... imi place cum arata , nici macar n am stat vrodata pe una , da m ar tenta .

ce sa zic , n am nici autostrada ... n am nici drumuri prea bune , orasu e mic si plin de idioti in trafic , de fapt ar fi prima busa din oras daca mi as cumpara .

si cu toate astea daca as putea sa o stapanesc un pic , sa ma adaptez la ea as cumpara .

 

emilyo , nu e deloc adevarat ca 929 rr e violent , mi se pare mult mai manevrabil ca gs , franeaza f eficient , e manevrabila si in oras , eu is f multumit de motor , atata doar ca e cam mancacioasa , imi ia cam 6 - 7 % , daca i lasi suspensia mai moale si nu tragi de gaz ca dementu e un motor placut

oricum eu nu am fost niciodata de perere ca e normal sa mergi cu motoru la linia rosie ... chiar de aia e rosie sa nu mergi acolo ca altfel nu o puneau .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce sa zic de 929,dar 954 era o curva proasta cred ca daca nu o dadeam ma insela sigur bagam mana in gaz si hoba sus,asa singurica ca proasta sau bagam mana in frana hopa fustita sus asta cred ca si de la furca fata care era de la 1000 rr,sincer mi sa parut mult mai periculoasa decat busa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gand la gand cu 954.929 este lenesa daca nu o folosesti sportiv.Poate ca ar trebui sa imi vezi stilul de condus si sa mai vorbim dupa. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor. Sunt incepator la capitolul motociclete dar am zis ca e bine sa incep cu busa si sa ma opresc aici.In consecinta am achizitionat una model 2000 , am parcurs pana acu avreo 4000km si e totu ok [asta pt ca circul regulamentar ] Acum vreau sa cunosc pasionati de busa care au si conduc dar nu vreau sa intru in polemici cu cei care nu au dar isi dau cu parerea. Pentru moment vrea sa cumpar un power commander deoarece are filtru K&N si toba AKRAPOVIC. Va raman recunoscator pt ajutor si poate ne vedm la intruniri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari tuturor. Sunt incepator la capitolul motociclete dar am zis ca e bine sa incep cu busa si sa ma opresc aici.In consecinta am achizitionat una model 2000 , am parcurs pana acu avreo 4000km si e totu ok [asta pt ca circul regulamentar ] Acum vreau sa cunosc pasionati de busa care au si conduc dar nu vreau sa intru in polemici cu cei care nu au dar isi dau cu parerea. Pentru moment vrea sa cumpar un power commander deoarece are filtru K&N si toba AKRAPOVIC. Va raman recunoscator pt ajutor si poate ne vedm la intruniri.

 

Sper sa nu deranjez pe nimeni. Dar din punctul meu de vedere forumul ar trebui sa ajute in schimbul de idei dar din ce am citit , am vazut ca mai bine de jumatate din discutii sunt simple polemici care nu stiu daca au ajutat la rezolvarea problemelor ridicate. Eu nu o sa va plictisesc cu parerile mele dar in cazul in care cunosc anumite lucruri sper sa pot face ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca si cand am sa mor dar crede-ma ca spre norocul meu m-am urcat pe motocicleta la 27 de ani si am un simt mai puternic de autoconservare decat cel de autodistrugere [ Parerea mea e ca poti sa schimbi 10 motoare si tot nu ai suficienta experienta sa crezi ca busa nu te omoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca si cand am sa mor dar crede-ma ca spre norocul meu m-am urcat pe motocicleta la 27 de ani si am un simt mai puternic de autoconservare decat cel de autodistrugere [ Parerea mea e ca poti sa schimbi 10 motoare si tot nu ai suficienta experienta sa crezi ca busa nu te omoara. PS. Multumesc pentru grija!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te omoara pe dracu ... nici un motor nu te omoara daca te porti frumos cu el si meri moderat . toti mi au zis cand am dat gs si am luat 929 ca uaiii o sa mori cu el , ceo sa te faci ... e un monstru... etc ect .

 

deci ba frate imi era frica sa ma urc pe ea . in primele zile ieseam la ture in curte dintr un capat in altu , apoi singurel prin parculet si parcare , apoi noaptea in oras ca nu circula nimeni , apoi am reusit sa ma tin re un 125 cc repsol si dupa 4000 km din care prima mie mi am blestemat si ziua in care am cumparat o si am vrut de vreo 2 ori sa o sparg ba sa o vand numa sa scap de ea .... am reusit sa merg normal in rand cu lumea , sa inclin frumos si sa ma tin cu gasca la drum si eu , adica cei de categorie asemanatoare ma refer.

 

prima mea parere , mai este si postu pe undeva suna cam asa " 929 rr e un monstru aproape incotrolabil , e o porcarie de motor "

parerea de acuma : e un motor extraordinar , nu l as da decat poat pt o busa , merge superb , super manevrabil

 

azi m am reintors la gs. am cerut la un amic .... parca era bicicleta , numa nu mergea si cand ma gandesc ce tageam de el si cum doar la 11 mii simeam ce rupe .. acuma la 11 mii imi vine sa ma dau jos sa fug pe langa el aproape

Editat de white8snow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te omoara pe dracu ... nici un motor nu te omoara daca te porti frumos cu el si meri moderat . toti mi au zis cand am dat gs si am luat 929 ca uaiii o sa mori cu el , ceo sa te faci ... e un monstru... etc ect .

 

deci ba frate imi era frica sa ma urc pe ea . in primele zile ieseam la ture in curte dintr un capat in altu , apoi singurel prin parculet si parcare , apoi noaptea in oras ca nu circula nimeni , apoi am reusit sa ma tin re un 125 cc repsol si dupa 4000 km din care prima mie mi am blestemat si ziua in care am cumparat o si am vrut de vreo 2 ori sa o sparg ba sa o vand numa sa scap de ea .... am reusit sa merg normal in rand cu lumea , sa inclin frumos si sa ma tin cu gasca la drum si eu , adica cei de categorie asemanatoare ma refer.

 

prima mea parere , mai este si postu pe undeva suna cam asa " 929 rr e un monstru aproape incotrolabil , e o porcarie de motor "

parerea de acuma : e un motor extraordinar , nu l as da decat poat pt o busa , merge superb , super manevrabil

 

azi m am reintors la gs. am cerut la un amic .... parca era bicicleta , numa nu mergea si cand ma gandesc ce tageam de el si cum doar la 11 mii simeam ce rupe .. acuma la 11 mii imi vine sa ma dau jos sa fug pe langa el aproape

Duminica am fost pe intorsura buzaului si ma asteptam sa fie mai greu. Dar dupa cum ai subliniat cel mai bine [nici un motor nu te omoara daca te porti frumos!]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica am fost pe intorsura buzaului si ma asteptam sa fie mai greu. Dar dupa cum ai subliniat cel mai bine [nici un motor nu te omoara daca te porti frumos!]

 

 

am inceput pe un 900rr... adica primu motor mai serios... am 5000 km. nici un incident. motoru dupa parerea mea se alege si dupa gabaritul tau. daca esti mic si e grea o sa ai probleme. dar mi se pare okei trecerea de la RR la busa....

 

 

am auzit ca gumele la busa tin 10.000 km... asai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inceput pe un 900rr... adica primu motor mai serios... am 5000 km. nici un incident. motoru dupa parerea mea se alege si dupa gabaritul tau. daca esti mic si e grea o sa ai probleme. dar mi se pare okei trecerea de la RR la busa....

 

 

am auzit ca gumele la busa tin 10.000 km... asai?

Nu o sa inteleg de ce va luati motoare de mii de cmc cand va face pe viraje si o bicicleta cu motor, nici intr-o mie de ani. Invatati sa mergeti pe 2 roti, cu ceva care sa va lase sa va distrati si cand nu mai aveti ce face treceti la una mai mare. Cauciucurile tin dupa cum mergi, sunt care le tin pana la panza si sunt unii care simt lipsa de aderenta si daca are un an vechime si 50% uzura. 10 000 la busa, condusa asa cum trebuie, niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut gino bine ai venit printre noi

am un power comander configurat pentru ce ai tu pe motor ,asa ca daca te intereseaza este 100 de euro

tel meu 0723269456

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multi dintre noi ne alegem motoru cu sufletu nu pt cat poate vira , ai asta in vedere ca suntem destul de multi .

de ex 929 nici nu pot sa afirm ca l cunosc , si nici vorba sa l depasesc poate vreodata da vreau busa pt ca e busa , nici macar nu stiu cum e sa stai pe ea , am vazut -o de 2 ori in viata mea in realitate si in rest doar in poze da o vreau si o sa am una si oricat ar fi de greu o sa ma adaptez la ea.

 

la fel a fost si cu 929 rr , vreau sa ti zic ca nu l-am vazut decat in poza daca poti sa crezi , nici macar nu am vazut unul vreodata in realitate si mi am comandat 929 rr si m am ambitionat sa merg pe el si n am murit , am reusit sa invat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multi dintre noi ne alegem motoru cu sufletu nu pt cat poate vira , ai asta in vedere ca suntem destul de multi .

de ex 929 nici nu pot sa afirm ca l cunosc , si nici vorba sa l depasesc poate vreodata da vreau busa pt ca e busa , nici macar nu stiu cum e sa stai pe ea , am vazut -o de 2 ori in viata mea in realitate si in rest doar in poze da o vreau si o sa am una si oricat ar fi de greu o sa ma adaptez la ea.

 

la fel a fost si cu 929 rr , vreau sa ti zic ca nu l-am vazut decat in poza daca poti sa crezi , nici macar nu am vazut unul vreodata in realitate si mi am comandat 929 rr si m am ambitionat sa merg pe el si n am murit , am reusit sa invat.

Ca bine le mai spui. Dupa cum am afirmat de la inceput forumul ar trebui sa fie pentru schimb de idei si invataminte si in nici un caz pt. polemici. Ca vor unii sa afle de ce isi cumpara unii motoare de sute de cai nu cred ca e relevant. E de exemplu stau mai bine in A8 ba din contra dupa 500km cobor foarte relaxat dar mi-am dorit o motocicleta pt. ca sunt fascinat de tehnologie si nu as dori sa mai comentez in plus si mai ales pt. ca am 1,85 inaltime si ma prinde mai bine o motocicleta touring. Eu am toate categoriile la capitolul permis si va pot spune ca daca jumatate din cei care au B-ul ar merge 10 min cu motorul alt fel s-ar comporta cand vad un motociclis pe strada. In rest bucurati-va de ce e mai frumos si ganditi pozitiv!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inceput pe un 900rr... adica primu motor mai serios... am 5000 km. nici un incident. motoru dupa parerea mea se alege si dupa gabaritul tau. daca esti mic si e grea o sa ai probleme. dar mi se pare okei trecerea de la RR la busa....

 

 

am auzit ca gumele la busa tin 10.000 km... asai?

 

buna gluma

mi se pare ca Bogdan are 6000 la activ cu un set de diablo corsa , nu'i rau deloc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multi dintre noi ne alegem motoru cu sufletu nu pt cat poate vira , ai asta in vedere ca suntem destul de multi .

de ex 929 nici nu pot sa afirm ca l cunosc , si nici vorba sa l depasesc poate vreodata da vreau busa pt ca e busa , nici macar nu stiu cum e sa stai pe ea , am vazut -o de 2 ori in viata mea in realitate si in rest doar in poze da o vreau si o sa am una si oricat ar fi de greu o sa ma adaptez la ea.

 

la fel a fost si cu 929 rr , vreau sa ti zic ca nu l-am vazut decat in poza daca poti sa crezi , nici macar nu am vazut unul vreodata in realitate si mi am comandat 929 rr si m am ambitionat sa merg pe el si n am murit , am reusit sa invat.

CE VA POT SPUNE DESPRE BUSA : DUPA CE AM STUDIT VREO 2 ANI FENOMENU MOTO AM DECIS CA O VREAU. AM ACHIZITIONAT-O IN IARNA DE LA UN BUN PRIETEN CARE S-A GANDIT SA TREACA LA KTM. APOI AM INTRAT PE FORUM SA AFLU PROBLEME DE INTRETINERE [mare lucru n-am reusit ] si prin martie am iesit la plimbare.CE SIMTE UN INCEPATOR CAND SE URCA PE O BUSA?! PAI DACA AVEAM OCAZIA SA O CONDUC INAINTE SA FAC SCOALA DE SOFERI NU MA MAI URCAM IN VECI PE MOTOR. DAR LUCRU CARE M-A FACUT SA-MI PLACA A FOST CA NU MI-A DAT DURERI DE SPATE. DUPA CARE AM SESIZAT CA E STABILA FAPT CONFIRMAT DE INPATIMITI. PROBLEMA CA E VACA SI CA E GREA NU AM INTELES-O PENTRU CA EU PRIVESC ALTFEL LUCRURILE: DACA BUSA E GREA CE SA SPUNEM DE HARLEY?! [eu am vrut de la motocicleta placerea de a o pilota , placere care o gasesti la viteze de 90- 140 km/h atunci cand poti intoarce capul staga - dreapta ] NU O FOLOSESC ZI DE ZI ! [ e greoaie dar pentru oras am un smart preparat de brabus de 75hp. dar pt. ca am 1.85 inltime chiar nu am probleme la semafor cu busa.] CE PLACERE E LA PESTE 300 KM/H? EU INCA NU AM GASIT-O DESI AM VAZUT CUM E ! [ apropo : nu am inteles cum e sa te excite motoru ! pe mine ma excita o tipa , motoru nu a reusit!] CEL MAI RAU E CA SOALA DE SOFERI NU TE PREGATESTE PENTRU PERICOLELE PE CARE URMEAZA SA LE INTALNESTI IN TRAFIC. EU SPER SA NE INTALNIM LA INTRUNIRI PENTRU ASTA IMI PLACE SI APRECIEZ LA MOTOCICLISTI CA SUNT UNITI SI STIU SA SE DISTREZE [unii !] EU NU STAU SA TERORIZEZ ORASUL LA 2 NOAPTE IAR DACA MERG VA POT SPUNE CA BUSA MERGE BINE SI LA 60KM/H CU TREPTA A 3-A. IAR PENTRU WHITE8SNOW TOT RESPECTUL ! [imi place cum stii sa pui problema si efectiv vrei sa transmiti ceva ca sa toata invata unii care citesc aceste topicuri.]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei cu vechime au inteles cred ce am vrut sa spun si am trecut acu vreo 10 ani si eu prin euforia Hayabusa, motiv pt care acum mi se pare puerila nebunia asta, mai ales intr-o tara fara autostrazi. Eu inclin inca sa cred ca normal ar fi cand te hotarasti sa-ti iei un speed, sa te gandesti cu care ai putea merge cel mai tare in siguranta. Pt ca am vazut f multi cu motoare de 1000, in special cei cu Honda, care le lauda ca si cum ar fi motocicleta suprema, dar nu folosesc nici 50% din ce stiu ele sa faca. Asta oricum probabil e numai punctul meu de vedere si ma astept la reactii negative

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10000km un cauciuc?Poate doar pe fata.Spatele nu cred. :baldy:

 

Ziceati de o intalneala de soimi si nu venea nimeni cu o propunere.Am propus eu si s-a facut liniste.Nu zice nimeni nimic concret?Eu pot doar s aconfirm pana acum prezenta a doua buse.Voi?Tipic romaneste?Nu m-ar mira!Intalneala va avea loc cu sau fara buse oricum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu deja am 700 km pe gumele de la mac, pe fata inca se vad tepii de noua , pe spate abia s-au dus , is tare multumit si la cum ma duco sa ma tina si pe mine vreo 10 mii .

oricum la cum simt acuma motoru si ce fain se aseaza m am hotarat ca gume scond eu nu cumpar in veci , tot noi o sa mi iau cand astea s-or uza.

 

ps : johnson , acuma zi si mie unde ai vrea sa merg la cat poate un 929 rr , in unu si doi daca bag mana in gaz ridica fata imediat , in 3 abia ce mai ramane cu ambele roti pe drum , merge mult ... de fapt habar n am cat merge ca mai mult de 220 nu i-am dat , am testat pe drum drept si acolo am simtit eu ca e destul si am lasat gazul , o sa incerc maxim pe autostrada nu in tara la noi , ca aici mi e frica de gropi animale si altele ... . da sa sti ca merge impecabil si la pas de plimbare la 50 - 70 oras si 100 - 130 afara , merge si chiar fata sa ti mainile pe ghidon , am descoperit o noua distractie cu amici din oras , facem raliu pe serpentine pe gutin fara motor pornit . primu jos castiga , da nu ai voie sa pornesti motoru si franezi la intrare in curba si apoi abia pot sa mai castigi avant , e foarte distractiv , viteza e undeva pe la 40 - 80 km la ora si razi de numa .

 

in idee eu is unu de aia care si a luat 929 rr ca sa se plimbe cu el si nu mi rusine ca nu stiu sa merg pe o roata sau sa scot untu din motor , nici nu ma intereseaza macar sa vad cum e asa ceva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...