Sari la conținut

Detinatori de Suzuki Hayabusa


emylyo

Postări Recomandate

are cineva pus pe motor pompa de benzina aftermarket cu debit marit?

ceva inbunatatiri?

 

Pompa cu debit marit... poate SUSTINE depinde de producator... puteri mari... chiar extrem de mari ptr o Busa Stoc care are cu un minim de tunning. In general daca vrei puteri mari, faci un proiect... vezi ce inseamna ca si modificari...apoi te apuci de el. :friends:

 

Dar nu asta e punctul de vedere... daca vrei pompa cu debit marit tre sa faci niste modificari...

 

In general daca ai catare catre asa ceva, ar trebui sa sti ca pompa Stoc cu niste injectoare marite de 64Oz si cand motorul este echipat corespunzator poate Sustine puteri de 300Cp. Zic Sustine deoarece asta este termenul corect... Adica sustine presiunea in rampa si debitul de combustibil necesar ptr a realiza 300Cp :P deoarece consumul de gaz este ai mare de 3 ori decat cel al injectoarelor stoc de 24Oz.

 

Daca vrei pompa cu debit marit treaba se schimba complet... d.p.d.v. constructiv

 

tre sa mai incarci motorul cu ceva acareturi... nu se schimba pompa si basta.

 

=========

Ps: Ca info...Pompa din poza e o pompa Walbro, pompa externa si poate realiza o presiune de 80Psi la un consum de 12Amperi. Dusa la Extrem poate Sustine puteri de pana la 500Cp si o presiune de 125Psi.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la mine pompa este in afara rezervorului si daca ar fi sa umblu pe acolo cea ce ba bate gandul in iarna asta,ar trebui sa renunt la retur,pentru ca la pompa asta nu vad returul.

la ce bani ar fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este Nasule' :laugh: dar nu-i bai, ca acareturile urmeaza sa ti le prezint mai jos

1. la rampa stoc se monteaza un T 2 iesiri una ptr

2. regulatorul de presiune din rampa si alta duce la

3. indicatorul de presiune care te ajuta sa ajustezi/monitorizezi presiunea in rampa in functie de cerinte.

5. Pompa stoc se da jos si se monteaza un capac special in locul ei din care prin intermediul unor racorduri flexibile, se face montajul pompei de debit marit. Aceasta are un singur sens si este fara retur fiind o pompa surub :) de sens unic. Returul se monteaza pe regulatorul de presiune care este cuplat prin intermediul T-ului la rampa de presiune.

6.Exista si rampe care sa accepte injectoare marite de 64Oz, rampa stoc avand injectoarele stoc de 24Oz (care pot duce pana la max230Cp) si acceptand pe cele de 36Oz(care pot duce pana la max300Cp)acestea din urma cunoscute si sub numele de S2000.

un kit ptr rampa de 64Oz arata cam asa. iar ca pret informativ este pe undeva pe la 650usd in state... adus se face undeva la 650 iepuroi.(kitul nu are injectorarele in pret)

============

Pretul pompei Walbro este de aprox 145usd in state.

 

Cele bune.

 

Apropo... Injectoarele arata cam asa cele de 36 Oz si asa cele de 64 Oz.

 

God speed.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ne apucam de DragBike :laugh: oricum sa nu uiti ca dupa 230Cp tre sa-ti modifici un pic ambreajul, ca cel stoc... te lasa.

 

Dai din una in alta... Daca vrei extreme... spune cam cat de Extreme vrei sa mergi ca sa-mi fac temele cum trebuie...

 

dar ca info (preturi din state):- capacul care inlocuieste pompa stoc 100usd

- regulatorul de presiune este 230usd (apropo cel din poza e facut sa lucreze cu pompe de debit marit care pot sustine 1000Cp :))

- T -ul care se monteaza in capatul rampei de presiune este in jur de 25usd

- Indicatorul de presiune (Boost/vaccum) fo' 80usd

- pompa de debit marit depinde de la ce fabricant 150usd

- fitingaraie vreo 60usd (2 racorduri de 10mm cu filet interior, un cot de 6mm si un adaptor de trecere de 6mm.)

- furtun de presiune si coliere se gasesc si pe la noi, da se pot comanda si alea.

totalul e vreo 645usd in state. (la noi cu vama, TVA, asigurare colet=660eur)

Transportul este separat :P il negociez la botul calului in functie de valoarea coletului si greutate (nu depinde de mine) oricum nu este exagerat.

 

=========

 

Kitul complet asa cum il vezi in poza este cam tot atat... dar dupa cum vezi nu ai indicatorul de presiune si T-ul...

 

Ar mai fi injectoarele...care sunt acolo 400-500usd in functie de marime... cele de 64Oz sunt mai ieftine ca cele de 36Oz :crack:

Sarbatori fericite

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..Sa-nteleg ca nu va mai excita cei 175 cp ai Busei? :laugh:

Luigi Vicol

 

Nop :)

 

Precum am mai zis, pompa Stoc cu niste injectoare marite de 64Oz si cand motorul este echipat corespunzator poate Sustine puteri de 300Cp. Cred ca este de ajuns... nu trebuie schimbata.

 

Daca o schimbi nu faci decat sa cresti presiunea in rampa si atat... poti chiar sa ai efecte negative in functionare... schimbi ratia de aer/combustibil, poti bubui injectoarele care costa si ele, eventual bubui ceva racorduri/garnituri daca nu-i montezi un regulator de presiune... poate ai noroc chiar un Barbecue ceva.

 

Daca vrei tunning care sa "excite cei 176cai ai busei...si sa faci Harmasari din ei... :crack: Considerand ca vorbim de un motor model European de serie pana in 2008.... ii pui un:

1. Filtru de aer BMC sau K&N.

2. un sistem de evacuare complet 4:2:1

3. renunti la catalizator si la sistemul de retur de gaze, blochezi intrarile de la returul de gaze cu niste "flanse Oarbe"speciale, deconectezi din ECU pinul 11 prin care se transmite informatia de la sonda de gaze.(Asa scapi de vreo 27 kg.)

4. pe returul de gaze din baia de ulei montezi un filtru special in caz in care motorul are scapari de compresie in cartetul motorului sa iasa presiunea/gazele afara.

5. montezi un Power commander si ii rescrii harta de injectie ptr modelul de evacuare si filtru de aer care le-ai montat.

6. montezi un Speed Restrictor Eliminator.(TRE) la cele care nu sunt delimitate...

7. iti echipezi motorul cu gume Noi.

8. Spui o rugaciune inainte si ii dai bice.

======

 

Cobori de pe el Nemultumit...

 

Te duci in Extreme... Cresti plaja Turatiei pe la 1400rpm, incepi sa umbli la Injectoare, montezi pompe de debit marit, maresti cilindreea, schimbi axele cu came, lantul de distributie cu unul mai performant, schimbi racirea, schimbi baia de ulei, schimbi ambreajul treci la Stage 2/Stage 3/Stage4, schimbi pistoanele Stoc cu unele JP ca vrei sa-i dai un Nos in bot... sau ma rog treci la versiunea Turbo.

:) Turbo versus Nos. in functie de buzunar.... tunninguri se pot face cu duiumul bani sa fie/Idei sunt cu gramada.

 

Eu zic ca pompa stoc ptr Nevoile noastre e suficienta.

 

tunningul minim Filtru aer/PCM/TRE/evacuare 4:2:1 sunt suficiente.... se mai poate face o marire de cilindree schimband garnitura de sub cilindrii cu una Speciala (magic strip) si schimband Capetele de la pistoane si segmentii cu unele aftermarket si ai si tu Busa 2008... :P poate un pic mai nervoasa ca-i delimitata.

 

God Speed.

Editat de CaptainBusa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva geamuri (touring) apar pe stoc ?

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vine si el... un pic de rabdare...ca a venit si iarna... :laugh: desi cu temperaturile de afara este se pare sezon semideschis.

 

Vorbind de diferentele de putere/cilindree dintre Busa model 1999-2007 si noua Busa 2008

cam asta e diferenta... in rest totul e... Can Can cum zicea un mare "ClasicContemporan" :) Razvan.

design si atat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteptam cu rabdare, ziceam ca poate de Mos..asta de vine in seara asta da... vaz ca nu asteptam sania celuilalt.

 

Nuamai bine si sa va aduca Mosu numai jucarii pt busici :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nop :D

 

Precum am mai zis, pompa Stoc cu niste injectoare marite de 64Oz si cand motorul este echipat corespunzator poate Sustine puteri de 300Cp. Cred ca este de ajuns... nu trebuie schimbata.

 

Daca o schimbi nu faci decat sa cresti presiunea in rampa si atat... poti chiar sa ai efecte negative in functionare... schimbi ratia de aer/combustibil, poti bubui injectoarele care costa si ele, eventual bubui ceva racorduri/garnituri daca nu-i montezi un regulator de presiune... poate ai noroc chiar un Barbecue ceva.

 

Daca vrei tunning care sa "excite cei 176cai ai busei...si sa faci Harmasari din ei... :laugh: Considerand ca vorbim de un motor model European de serie pana in 2008.... ii pui un:

1. Filtru de aer BMC sau K&N.

2. un sistem de evacuare complet 4:2:1

3. renunti la catalizator si la sistemul de retur de gaze, blochezi intrarile de la returul de gaze cu niste "flanse Oarbe"speciale, deconectezi din ECU pinul 11 prin care se transmite informatia de la sonda de gaze.(Asa scapi de vreo 27 kg.)

4. pe returul de gaze din baia de ulei montezi un filtru special in caz in care motorul are scapari de compresie in cartetul motorului sa iasa presiunea/gazele afara.

5. montezi un Power commander si ii rescrii harta de injectie ptr modelul de evacuare si filtru de aer care le-ai montat.

6. montezi un Speed Restrictor Eliminator.(TRE) la cele care nu sunt delimitate...

7. iti echipezi motorul cu gume Noi.

8. Spui o rugaciune inainte si ii dai bice.

======

 

Cobori de pe el Nemultumit...

 

Te duci in Extreme... Cresti plaja Turatiei pe la 1400rpm, incepi sa umbli la Injectoare, montezi pompe de debit marit, maresti cilindreea, schimbi axele cu came, lantul de distributie cu unul mai performant, schimbi racirea, schimbi baia de ulei, schimbi ambreajul treci la Stage 2/Stage 3/Stage4, schimbi pistoanele Stoc cu unele JP ca vrei sa-i dai un Nos in bot... sau ma rog treci la versiunea Turbo.

:P Turbo versus Nos. in functie de buzunar.... tunninguri se pot face cu duiumul bani sa fie/Idei sunt cu gramada.

 

Eu zic ca pompa stoc ptr Nevoile noastre e suficienta.

 

tunningul minim Filtru aer/PCM/TRE/evacuare 4:2:1 sunt suficiente.... se mai poate face o marire de cilindree schimband garnitura de sub cilindrii cu una Speciala (magic strip) si schimband Capetele de la pistoane si segmentii cu unele aftermarket si ai si tu Busa 2008... :) poate un pic mai nervoasa ca-i delimitata.

 

God Speed.

Poate va ganditi si la niste frane pe masura!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate va ganditi si la niste frane pe masura!

 

Auoleo,tu esti unul din baietii aia isteti,care se prind repede,nu?Vaaai,mor dupa voi ! Sti ce?Nu mai bine citesti tu putin topicul inainte sa te bagi,asa, ca musca in c...capastrul calului ?

 

on t: Arata bine motorul Tarzane. Felicitari :D

Editat de Reaper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

how much?

80 euroi...eu am dat pe ele 120 .doar cat le-am montat sa vad ca nu am nimc cromat altceva ptr sa se asorteze

cand le-am cumparat am vazut in poza ca sunt crom dark .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooooo...salutari Tarzan!!!

 

Felicitari pentru soimulet si sa-l stapanesti sanatos.....ti-ai dorit-o si o meriti.Abia astept sa ne vedem cand da caldurica sau chiar mai repede s-o uzi.

Multe salutari la Mures si toate cele bune man.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...