Sari la conținut

Africa Twin '88 Vs Transalp '97


Lee_e
 Share

Postări Recomandate

Salutare din nou prieteni!

 

Sunt in dilema, si apelez la cunostintele voastre.

Eu sunt incepator, am permis categ A de cateva zile si am tot cautat de luni de zile motocicleta potrivita pt mine. Nu prefer vitezanele, naked sau altele decat Enduro-touring, find categoria pe care o iubesc de mic!

 

Am deja permis categ B de 4 ani, dar degeaba, daca sunt incepator la A.

Sunt o persoana cu scaun la cap ( cu toate ca am doar 22 ani ) si nu imi place sa ma dau in spectacol pe motor, derapajele, sau alte scamatorii de genul ca sa impresionez publicul... nu e genul meu de distractii! eu prefer drumul lung on/off road :lol:

 

Vroiam sa imi cumpar un Transalp de 600cc din '97 cam pe la 2700e, dar am gasit intre timp un Africa Twin de 650cc, in stare deosebitr de buna, parca scos din fabrica la 2400e, dar e din '88... TA'ul este lafel intr-o stare f buna atat estetic cat si mecanic.

 

-Africana are totul schimbat recent, fiind intr-o stare impecabila, este si modelul RD03, ( cel mai bun dupa parerea mea ) ... dar IN PIELEA GOALA, la pretul asta nici macar top-case, crash-bar nu are... si este si din mai veche cu aproape 10 ani fata de TransAlp, dar sunt inebunit dupa AT, de mic ma uitam la Paris-Dakar si salivam le ce faceau baietii de acolo...

-Transalpul are top-case, crash-bar, si este din '97.. 2 disc frana fata, motor de 600cc,si cu vreo 10 kg mai usoara din cate stiu eu... un avantaj zic eu...

 

Pretul trage catre Africana, dar anii si accesoriile si poate si greutatea ei catre TA ( maiales ca sunt un total incepator in calarie )

 

Dati-mi un sfat prietensc, si pls fiti obiectivi,sa nu tineti cont ca poate sunteti posesori de TA sau AT...

 

Este o decizie f imp pt mine, fiti buni si ajutati un viitor prieten! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Dupa parerea mea,ti-ar fi mai bun Transalpul decat Africana,sa-ti spun si de ce cred asta: