vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Eu am inteles ca alternativa pentru el, daca si-ar permite sa tina 2 motociclete, ar fi "talerul" mai sus mentionat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Deja nu mai se discuta deloc de Transalp. Hai sa revenim la subiect. Mi-a placut ce zicea un tip pe ADVRIDER: Must admit that after the Varadero XL1000V was revealed at the ’98 Munich Intermot Motorcycle Exhibition I thought it was to big, to heavy and was wearing an oversized coat of plastics… 3 Months later I bought my first one and currently I am riding on my 3rd Varadero. History is repeating… After the first old-school Transalp 600 was revealed at the ’86 Paris Motorcycle Exhibition, every one was shouting that it was to big, to heavy, to oversized and to ugly. And today it happens again. People are starting to criticize a bike without having ridden a single mile with it… OK, I do have my question marques regarding the ‘design’ bash plate and the increased weight, but reading at other traillie forums as well I know one thing for sure: It will not brake down. I will keep my judgment for myself till I have taken the new Alp for a test ride, which will be soon… The bike will be available at our Honda agents (besides the space-cake…) early November! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Pai hai sa vorbim romaneste, totusi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 Ah, sigur.....normal ca sunt subiectiv Iar balanta respectiva e valabila pt mine in momentul asta Eu unul nu gasesc justificare sa dublez investitia in alta motocicleta care e tot vaca ... Aici poate ma sustine un pic si CStelia, e la al 3-lea AT din cate stiu. Poate ne spune si noua de ce ? Nu vreau sa par fanatic, dar pt mine AT inseamna mult, e ceva ce nu pot explica in specificatii tehnice pe hartie. Pur si simplu iti da senzatia ca te-ai nascut in sha , de la prima plimbare, chestie care nu se intampla cu multe motociclete. Am mers si pe SuperTenere, si, desi e apropiata ca animal, cu un plus de putere chiar, pentru mine nu atinge la fel coarda sensibila Pe partea cu suspensia, Angi, ai 101% dreptate. Despre greutatea reala a agregatului, stim ca nr de kilograme pe hartie e cu totul altceva decat ce simti cand incaleci scula. Recunosc ca nu am de unde sa stiu adevaratul potential al unui 950 pentru ca nu am avut ocazia sa testez unul la drum, doar in parcare si in rest din auzite. (BTW, cine se ofera ? Dau la schimb o tura cu "legenda" plus berea aferenta dupa ) Prima mea impresie e ca are centrul de greutate mai sus si desi pe hartie e mai usor, in realitate il simti mai greu. Acum revenind la noul Transalp... Am mers pe primul model,chiar si cel cu frana spate pe tambur poate face lucruri pe care la inceput nu ti le imaginezi.L-am alergat pe forestier urat, l-am alergat pe asfalt pe serpentine... 50 de cai vi se par putini iar 200 kile mult, dar in mers caii par mai multi si pe bolovani motocicleta pare mai usoara E asa de prietenoasa, ca la intrarea in serpentine ai senzatia ca poti da drumul la ghidon si se tine singura pe trasa optima . Dupa aia i-au pus disc si pe spate... aceeasi motocicleta , dar mai buna Apoi i-au pus dublu-disc pe fata. Nu am testat, dar nu poate sa fie decat un plus. Am mers si pe cea de 650 si, desi imbunatatita, mi-a mers mai putin la suflet. Parca e prea "domnisoara" ... Asta nou nu l-am vazut decat in poze si deja nu-mi place. Din nou, subiectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gote Postat Octombrie 10, 2007 Share Postat Octombrie 10, 2007 cum spunea si englezu', in 86' la Paris toata lumea surprinsa: prea mare, prea grea, prea urata. de atunci au trecut 21 de ani si uite-o la a 4 generatie. poate peste 20 de ani se vor aniversa 40 de ani de Transalp. sa speram ca om trai si om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Aici poate ma sustine un pic si CStelia, e la al 3-lea AT din cate stiu. Poate ne spune si noua de ce ? Ba chiar al patrulea Am avut toate modelele (RD04, RD03 si RD07). Am avut si Super Tenere. E drept 950 Adventure nu am avut si nici nu am mers pe el. Momentan nu mi-l pot permite financiar. Ca si Axa, pentru mine in acest moment AT este compromisul ideal intre pret, fiabilitate, design, capabilitati offroad si comportament pe sosea. Am avut un RD07 incaltat cu Mitas E09 si nu vreti sa stiti pe unde m-am bagat cu el Mi se pare totusi pertinenta parerea celui de pe advrider. Nu poti emite o parere fara sa mergi cu acest nou Transalp macar un pic. DAR, lasand la o parte performantele, voi ati cumpara o motocicleta daca nu va place cum arata? Eu nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Nu vreau sa par fanatic, dar pt mine AT inseamna mult, e ceva ce nu pot explica in specificatii tehnice pe hartie. Pur si simplu iti da senzatia ca te-ai nascut in sha , de la prima plimbare, chestie care nu se intampla cu multe motociclete. O senzatie asemanatoare am avut si eu cu GS-ul 650. Ajunsesem sa cred ca ma voi "ingropa" cu el, asa de mult imi placea. Si uite cum a venit ziua cand mi-am luat un KTM (recunosc, doar din curiozitate, sa "vaza" si ochii mei cum se "simte" un KTM). Si de atunci.......... ..........parca totul paleste in fata ei ....... ............stiu, e multa afectiune din partea mea dar si ea imi da prea multe motive s-o Inainte, cand vedeam un KTM ma gandeam ca nu voi avea niciodata o asemenea motocicleta. "Ce, sa stau eu toata ziua sa bag bani in krul ei?!" Acum, DACA N-AI INCERCAT UN KTM E CA SI CUM TOATA VIATA TI-AI FACUT DOAR LABA. (asta gandesc eu, e o parere strict personala) Si acum, totusi, sa revenim la noul Transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Poate am mai facut si cate o laba, dar am incalecat destule ktm-uri sa-mi fac o parere. Cateva 620 enduro mai vechiute...640 Adventure vre-o 2 ( varianta 99 si varianta 2006) , Lc4 Supermoto vre-o 2, un Duke , etc. Impresia mea a ramas aceeasi, nu-mi place motorul din ele. Cand aud zdranganiturile alea imi vine sa il las pe cric si sa fug De suspensii, no comment , mi le-as pune si ca picioare de pat acasa De-abia astept sa testez si un 950 in conditii reale de drum si mai vedem.... Acuma revenind la noul Transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 .......... Lc4 Supermoto vre-o 2, un Duke , etc. Impresia mea a ramas aceeasi, nu-mi place motorul din ele. Cand aud zdranganiturile alea imi vine sa il las pe cric si sa fug Da. Este adevarat ca pentru un motociclist obisnuit cu "tacutele" japoneze, un motor "vorbaret" precum cel al KTM-ului este destul de greu de "inghitit". Initial, si pe mine ma deranjau zgomotul si vibratiile. Dar in scurt timp m-am obisnuit si acum vad doar performantele oferite de aceasta motocicleta. Tocmai d-asta imi vine s-o de cate ori o vad Cred ca, in general, motocicleta KTM este o motocicleta pe care ori o iubesti, ori o urasti. --- Mesaj completat în 11 Oct 2007 16:51 -------------Iar ca sa revin la subiect, pe mine nu ma deranjeaza absolut deloc noul TA. Trebuie tinut cont de faptul ca se vrea a fi o motocicleta adventure si nu enduro. Asa ca discutii de genul ca e prea joasa sau prea "grasa" nu-si au rostul. Farul, poti spune ca este mai spartan. Cei 700 de cm. nu vor face altceva decat s-o ajunte. Eu cred ca va avea succes, cum cred ca si noul Tenere va avea. Exista posibilitatea ca noul TA sa fie o Africa mult mai rafinata. Mai aveti putina rabdare. Nici macar n-ati vazut-o pe viu.......nici nu mai zic de incercat....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Octombrie 12, 2007 Share Postat Octombrie 12, 2007 Ia intrati aici sa vedeti video-uri cu noul model. LNh1MsDA9Qw qEak7Q47zUg Estetic vorbind e dragutz, si nu prea. combina elemente vechi cu elemente noi.. poate ca suntem mai conservatori si ne plac tot modelele oldies, cu aspect mai patratzos, ai dur, mai orientat spre off road ( mie cel putin asa imi plac ) Oricum fiind un touring mai mult decat enduro, cu toate ca nu ne place, este firesc sa aiba forme mai rotunjite, carenele cu linii mai fine, si tot tacamul Intrebarea este: voi vreti mai mult enduro sau mai mult touring? raspunsul cred ca este, pt posesorii de TA, ca vor mai mult touring ( bineanteles cu capabilitati de enduro). Probabil piata vestica este atrasa mai mult de linii fluide, de garda mai joasa ( roata de 19" comparativ cu 21" ) ca sa largeasca piata si pt hobbitzii pitici din America, care se invart mult mai mult in oras. Cum se stie hobittziii au aproape toate drumurile asfaltate, tinuta de touring fiind mai avantajoasa... Traiasca berea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick28 Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Farul ala rotund parca nu se potriveste te loc, arata foarte naspa. In rest, ne-au aratat si pentru ce fel de drumuri e facuta, pentru care pare a se preta foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horica Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Farul ala rotund parca nu se potriveste te loc, arata foarte naspa. In rest, ne-au aratat si pentru ce fel de drumuri e facuta, pentru care pare a se preta foarte bine. Ba mie parca farul incepe sa imi placa tot mai mult, fie el "spartan" cum zicea cineva mai sus. Ne tot dam cu parerile aici, dar sa vb si noi dupa ce o incalecam o tzâra.... Toate cele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 DA..., bine ca a postat cineva despre istoria primei transalp si gata istoria se repeta: "parca" incepe sa ne placa... ...... Arata ca dracu, trebuie sa recunoastem. Si pana sa o probam (ca oricum nu stiu dintre cati au postat aici or sa probeze prea curand, eu unul nu ma vad) ne dam cu parerea la cum arata. Si arata ca naiba. Farul ala se potriveste ca nuca-n perete. Eu unul NU as cumpara-o pentru simplul fapt ca nu-mi place cum arata. Sa ma sperii de ea in fiecare zi?? Si filmuletele alea de reclama sunt pentru adormit babe octogenare... mai da-o dreaq, asta vrea publicul, asta se fabrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dijmarescu Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Ia intrati aici sa vedeti video-uri cu noul model. LNh1MsDA9Qw qEak7Q47zUg Estetic vorbind e dragutz, si nu prea. combina elemente vechi cu elemente noi.. poate ca suntem mai conservatori si ne plac tot modelele oldies, cu aspect mai patratzos, ai dur, mai orientat spre off road ( mie cel putin asa imi plac ) Oricum fiind un touring mai mult decat enduro, cu toate ca nu ne place, este firesc sa aiba forme mai rotunjite, carenele cu linii mai fine, si tot tacamul Intrebarea este: voi vreti mai mult enduro sau mai mult touring? raspunsul cred ca este, pt posesorii de TA, ca vor mai mult touring ( bineanteles cu capabilitati de enduro). Probabil piata vestica este atrasa mai mult de linii fluide, de garda mai joasa ( roata de 19" comparativ cu 21" ) ca sa largeasca piata si pt hobbitzii pitici din America, care se invart mult mai mult in oras. Cum se stie hobittziii au aproape toate drumurile asfaltate, tinuta de touring fiind mai avantajoasa... Traiasca berea! In America Transalpul nu este importat.Dealtfel nici Varadero si nici AfricTwin.Sa nu mai vorbim de Tenere,Supertenere,DR Big samd.Transalpul a fost vandut pentru doi ani in America 88-90 daca nu ma insel.Cred ca-i facuta mai mult pentru Asia(China banuiesc)si Europa Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Alex_ Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Ia intrati aici sa vedeti video-uri cu noul model. LNh1MsDA9Qw Plictisitor rau clipul... cred ca si la scutere electrice sunt reclame mai incitante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Octombrie 18, 2007 Share Postat Octombrie 18, 2007 Vad ca vorbiti de KTM 950 Adventure dar nu pomeniti nimik de noul 690 Enduro.Are 138 de kile la gol fratzilor iaka linku http://www.ktm690enduro.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 Salut, noul model mi se pare mult mai aiurea la design decat precedentul, datorita farului si faptului ca are roata de 19 pe fata. In rest, mi se pare un plus faptul ca motorul e pe injectie si bordul e super tare. Eu as alege la clasa asta ori Transalpul de 650 ori BMW F 650 GS Dakar, care mi se pare cel mai resuit model si are un aspect extraordinar. L-as prefera Transalpului doar pentru faptul ca e pe injectie, altfel nu prea deoarece este monocilindru. Daca faceau Trasanlpul de 650 pe injectie.... Oricum, eu cred ca urmatoarea motocicleta va fi una din astea 2 ori BMW R 1100 GS, care, desi e mai vechi, 10-12 ani, este un compromis foarte bun pentru calatorii lungi si pentru offroad, si are motor pe injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sokiforce Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 parca sia pierdut spiritul de aventura pt care erau cunoscute transalpurile. mie si a mea mise pare prea finuta pe enduro desi in realitate a facut fata la neste incercari demne de rally-touring asa cum scrie pe plasticuri vom vedea de ce e in stare. deocamdata, transalp est mort, vive le transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clau_C Postat Noiembrie 15, 2007 Share Postat Noiembrie 15, 2007 Cei de la Motociclcismo in numarul 8 din Noiembrie, au testat Transalp-ul in premiera. Daca sunteti curiosi puteti citi acolo, dar concluziile s-au cam tras aici, si noi NU am testat motocicleta. In linii mari, mai mult asfalt decat enduro. P.S: Marea "noutate" : o singura bujie pe cilindru . O fi mai bine, o fi mai rau ! Asfalt uscat si sanatate maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Eu as pune motorul de la V-Strom 650 pe o bicicleta de F 650 GS Dakar, dar tot ceva greu iese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Februarie 23, 2008 Share Postat Februarie 23, 2008 oricum domnul transalp nu prea stia el ce e aia enduro ....poate e mai bine ca i-au facut asta ....cat despre farul ala ....makes me wanna puke ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tibialp Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Fratilor" nu judecati ca sa nu fiti judecati", ei bine eu merg de vreo 1000 si ceva de km cu calul asta de honda pe care scrie transalp, eu stiu ca romanul e foarte pretentios, sau poate doar ca vulpea care nu ajunge la struguri, hai sa va spun si eu ca in afara de plastic mult si farul ala de sovietica, merge super, in primul rand are un comfort excelent fata de multe alte vaci, este fiabila, si cand ma urc pe ea numi mai vine sa ma dau jos, eeee acum am si desvirginat-o, asta e. era firesc. Voi care strambati din nas ca nu va place , cate moto noi ati detinut? Hai???? vam prins meseriasilor. Ps. Farul ala comunist lumineaza bine noaptea, mai bine de 1000 de ori decat astia de la putere. Cu drag, Tibialp, si daca ma prindeti in romaneaua va o dau calul o tura, am asigurare casco oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.