Sari la conținut

Noul Honda Transalp 2008


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 71
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Deja nu mai se discuta deloc de Transalp. Hai sa revenim la subiect.

Mi-a placut ce zicea un tip pe ADVRIDER:

 

Must admit that after the Varadero XL1000V was revealed at the ’98 Munich Intermot Motorcycle Exhibition I thought it was to big, to heavy and was wearing an oversized coat of plastics… 3 Months later I bought my first one and currently I am riding on my 3rd Varadero.

 

History is repeating… After the first old-school Transalp 600 was revealed at the ’86 Paris Motorcycle Exhibition, every one was shouting that it was to big, to heavy, to oversized and to ugly.

 

And today it happens again. People are starting to criticize a bike without having ridden a single mile with it… OK, I do have my question marques regarding the ‘design’ bash plate and the increased weight, but reading at other traillie forums as well I know one thing for sure: It will not brake down.

 

I will keep my judgment for myself till I have taken the new Alp for a test ride, which will be soon… The bike will be available at our Honda agents (besides the space-cake…) early November!

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, sigur.....normal ca sunt subiectiv :D Iar balanta respectiva e valabila pt mine in momentul asta :laugh: Eu unul nu gasesc justificare sa dublez investitia in alta motocicleta care e tot vaca ...

Aici poate ma sustine un pic si CStelia, e la al 3-lea AT din cate stiu. Poate ne spune si noua de ce ? :wave: Nu vreau sa par fanatic, dar pt mine AT inseamna mult, e ceva ce nu pot explica in specificatii tehnice pe hartie. Pur si simplu iti da senzatia ca te-ai nascut in sha , de la prima plimbare, chestie care nu se intampla cu multe motociclete. Am mers si pe SuperTenere, si, desi e apropiata ca animal, cu un plus de putere chiar, pentru mine nu atinge la fel coarda sensibila :friends:

 

Pe partea cu suspensia, Angi, ai 101% dreptate. Despre greutatea reala a agregatului, stim ca nr de kilograme pe hartie e cu totul altceva decat ce simti cand incaleci scula. Recunosc ca nu am de unde sa stiu adevaratul potential al unui 950 pentru ca nu am avut ocazia sa testez unul la drum, doar in parcare si in rest din auzite. (BTW, cine se ofera ? Dau la schimb o tura cu "legenda" plus berea aferenta dupa :) ) Prima mea impresie e ca are centrul de greutate mai sus si desi pe hartie e mai usor, in realitate il simti mai greu.

 

Acum revenind la noul Transalp... Am mers pe primul model,chiar si cel cu frana spate pe tambur poate face lucruri pe care la inceput nu ti le imaginezi.L-am alergat pe forestier urat, l-am alergat pe asfalt pe serpentine... 50 de cai vi se par putini iar 200 kile mult, dar in mers caii par mai multi si pe bolovani motocicleta pare mai usoara :laugh: E asa de prietenoasa, ca la intrarea in serpentine ai senzatia ca poti da drumul la ghidon si se tine singura pe trasa optima . Dupa aia i-au pus disc si pe spate... aceeasi motocicleta , dar mai buna :blbl: Apoi i-au pus dublu-disc pe fata. Nu am testat, dar nu poate sa fie decat un plus. Am mers si pe cea de 650 si, desi imbunatatita, mi-a mers mai putin la suflet. Parca e prea "domnisoara" ... Asta nou nu l-am vazut decat in poze si deja nu-mi place. Din nou, subiectiv :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum spunea si englezu', in 86' la Paris toata lumea surprinsa: prea mare, prea grea, prea urata. de atunci au trecut 21 de ani si uite-o la a 4 generatie. :friends: poate peste 20 de ani se vor aniversa 40 de ani de Transalp.

sa speram ca om trai si om vedea. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici poate ma sustine un pic si CStelia, e la al 3-lea AT din cate stiu. Poate ne spune si noua de ce ? :bigstar:

 

Ba chiar al patrulea :D Am avut toate modelele (RD04, RD03 si RD07). Am avut si Super Tenere. E drept 950 Adventure nu am avut si nici nu am mers pe el. Momentan nu mi-l pot permite financiar.

Ca si Axa, pentru mine in acest moment AT este compromisul ideal intre pret, fiabilitate, design, capabilitati offroad si comportament pe sosea. Am avut un RD07 incaltat cu Mitas E09 si nu vreti sa stiti pe unde m-am bagat cu el :bigstar:

 

Mi se pare totusi pertinenta parerea celui de pe advrider. Nu poti emite o parere fara sa mergi cu acest nou Transalp macar un pic. DAR, lasand la o parte performantele, voi ati cumpara o motocicleta daca nu va place cum arata? Eu nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par fanatic, dar pt mine AT inseamna mult, e ceva ce nu pot explica in specificatii tehnice pe hartie. Pur si simplu iti da senzatia ca te-ai nascut in sha , de la prima plimbare, chestie care nu se intampla cu multe motociclete.

 

 

:) O senzatie asemanatoare am avut si eu cu GS-ul 650. Ajunsesem sa cred ca ma voi "ingropa" cu el, asa de mult imi placea.

Si uite cum a venit ziua cand mi-am luat un KTM (recunosc, doar din curiozitate, sa "vaza" si ochii mei cum se "simte" un KTM). Si de atunci.......... :bigstar: :D :( :P :D ..........parca totul paleste in fata ei :laugh: ....... :rock: :blbl: :ok: ............stiu, e multa afectiune din partea mea dar si ea :) imi da prea multe motive s-o :D :love: :love:

Inainte, cand vedeam un KTM ma gandeam ca nu voi avea niciodata o asemenea motocicleta. "Ce, sa stau eu toata ziua sa bag bani in krul ei?!"

Acum, DACA N-AI INCERCAT UN KTM E CA SI CUM TOATA VIATA TI-AI FACUT DOAR LABA. (asta gandesc eu, e o parere strict personala)

 

Si acum, totusi, sa revenim la noul Transalp :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D :bigstar: Poate am mai facut si cate o laba, dar am incalecat destule ktm-uri sa-mi fac o parere. Cateva 620 enduro mai vechiute...640 Adventure vre-o 2 ( varianta 99 si varianta 2006) , Lc4 Supermoto vre-o 2, un Duke , etc. Impresia mea a ramas aceeasi, nu-mi place motorul din ele. Cand aud zdranganiturile alea imi vine sa il las pe cric si sa fug :D De suspensii, no comment , mi le-as pune si ca picioare de pat acasa :laugh: De-abia astept sa testez si un 950 in conditii reale de drum :P si mai vedem....

 

 

Acuma revenind la noul Transalp :blbl:

 

:bigstar: :rock: :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......... Lc4 Supermoto vre-o 2, un Duke , etc. Impresia mea a ramas aceeasi, nu-mi place motorul din ele. Cand aud zdranganiturile alea imi vine sa il las pe cric si sa fug :D

 

 

:bigstar: Da. Este adevarat ca pentru un motociclist obisnuit cu "tacutele" japoneze, un motor "vorbaret" precum cel al KTM-ului este destul de greu de "inghitit". Initial, si pe mine ma deranjau zgomotul si vibratiile. Dar in scurt timp m-am obisnuit si acum vad doar performantele oferite de aceasta motocicleta. Tocmai d-asta imi vine s-o :bigstar: de cate ori o vad :(

Cred ca, in general, motocicleta KTM este o motocicleta pe care ori o iubesti, ori o urasti.

 

--- Mesaj completat în 11 Oct 2007 16:51 -------------
Iar ca sa revin la subiect, pe mine nu ma deranjeaza absolut deloc noul TA.

Trebuie tinut cont de faptul ca se vrea a fi o motocicleta adventure si nu enduro. Asa ca discutii de genul ca e prea joasa sau prea "grasa" nu-si au rostul. Farul, poti spune ca este mai spartan. Cei 700 de cm. nu vor face altceva decat s-o ajunte. Eu cred ca va avea succes, cum cred ca si noul Tenere va avea.

Exista posibilitatea ca noul TA sa fie o Africa mult mai rafinata.

Mai aveti putina rabdare. Nici macar n-ati vazut-o pe viu.......nici nu mai zic de incercat.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia intrati aici sa vedeti video-uri cu noul model.

LNh1MsDA9Qw

 

qEak7Q47zUg

 

Estetic vorbind e dragutz, si nu prea. combina elemente vechi cu elemente noi.. poate ca suntem mai conservatori si ne plac tot modelele oldies, cu aspect mai patratzos, ai dur, mai orientat spre off road ( mie cel putin asa imi plac :D )

 

Oricum fiind un touring mai mult decat enduro, cu toate ca nu ne place, este firesc sa aiba forme mai rotunjite, carenele cu linii mai fine, si tot tacamul :bigstar:

 

Intrebarea este: voi vreti mai mult enduro sau mai mult touring? raspunsul cred ca este, pt posesorii de TA, ca vor mai mult touring ( bineanteles cu capabilitati de enduro).

 

Probabil piata vestica este atrasa mai mult de linii fluide, de garda mai joasa ( roata de 19" comparativ cu 21" ) ca sa largeasca piata si pt hobbitzii pitici din America, care se invart mult mai mult in oras. Cum se stie hobittziii au aproape toate drumurile asfaltate, tinuta de touring fiind mai avantajoasa...

 

Traiasca berea! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Farul ala rotund parca nu se potriveste te loc, arata foarte naspa. In rest, ne-au aratat si pentru ce fel de drumuri e facuta, pentru care pare a se preta foarte bine.

 

Ba mie parca farul incepe sa imi placa tot mai mult, fie el "spartan" cum zicea cineva mai sus. Ne tot dam cu parerile aici, dar sa vb si noi dupa ce o incalecam o tzâra....

 

Toate cele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA..., bine ca a postat cineva despre istoria primei transalp si gata istoria se repeta: "parca" incepe sa ne placa... ...... :ok:

 

Arata ca dracu, trebuie sa recunoastem. Si pana sa o probam (ca oricum nu stiu dintre cati au postat aici or sa probeze prea curand, eu unul nu ma vad) ne dam cu parerea la cum arata. Si arata ca naiba. Farul ala se potriveste ca nuca-n perete. Eu unul NU as cumpara-o pentru simplul fapt ca nu-mi place cum arata. Sa ma sperii de ea in fiecare zi?? Si filmuletele alea de reclama sunt pentru adormit babe octogenare... mai da-o dreaq, asta vrea publicul, asta se fabrica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia intrati aici sa vedeti video-uri cu noul model.

LNh1MsDA9Qw

 

qEak7Q47zUg

 

Estetic vorbind e dragutz, si nu prea. combina elemente vechi cu elemente noi.. poate ca suntem mai conservatori si ne plac tot modelele oldies, cu aspect mai patratzos, ai dur, mai orientat spre off road ( mie cel putin asa imi plac :( )

 

Oricum fiind un touring mai mult decat enduro, cu toate ca nu ne place, este firesc sa aiba forme mai rotunjite, carenele cu linii mai fine, si tot tacamul :D

 

Intrebarea este: voi vreti mai mult enduro sau mai mult touring? raspunsul cred ca este, pt posesorii de TA, ca vor mai mult touring ( bineanteles cu capabilitati de enduro).

 

Probabil piata vestica este atrasa mai mult de linii fluide, de garda mai joasa ( roata de 19" comparativ cu 21" ) ca sa largeasca piata si pt hobbitzii pitici din America, care se invart mult mai mult in oras. Cum se stie hobittziii au aproape toate drumurile asfaltate, tinuta de touring fiind mai avantajoasa...

 

Traiasca berea! :ok:

In America Transalpul nu este importat.Dealtfel nici Varadero si nici AfricTwin.Sa nu mai vorbim de Tenere,Supertenere,DR Big samd.Transalpul a fost vandut pentru doi ani in America 88-90 daca nu ma insel.Cred ca-i facuta mai mult pentru Asia(China banuiesc)si Europa

Numa bine :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia intrati aici sa vedeti video-uri cu noul model.

LNh1MsDA9Qw

Plictisitor rau clipul... :ok: cred ca si la scutere electrice sunt reclame mai incitante :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, noul model mi se pare mult mai aiurea la design decat precedentul, datorita farului si faptului ca are roata de 19 pe fata.

In rest, mi se pare un plus faptul ca motorul e pe injectie si bordul e super tare.

Eu as alege la clasa asta ori Transalpul de 650 ori BMW F 650 GS Dakar, care mi se pare cel mai resuit model si are un aspect extraordinar. L-as prefera Transalpului doar pentru faptul ca e pe injectie, altfel nu prea deoarece este monocilindru. Daca faceau Trasanlpul de 650 pe injectie.... :ok:

Oricum, eu cred ca urmatoarea motocicleta va fi una din astea 2 ori BMW R 1100 GS, care, desi e mai vechi, 10-12 ani, este un compromis foarte bun pentru calatorii lungi si pentru offroad, si are motor pe injectie :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca sia pierdut spiritul de aventura pt care erau cunoscute transalpurile.

mie si a mea mise pare prea finuta pe enduro desi in realitate a facut fata la neste incercari demne de rally-touring asa cum scrie pe plasticuri :eek: vom vedea de ce e in stare.

deocamdata, transalp est mort, vive le transalp :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cei de la Motociclcismo in numarul 8 din Noiembrie, au testat Transalp-ul in premiera.

Daca sunteti curiosi puteti citi acolo, dar concluziile s-au cam tras aici, si noi NU am testat motocicleta.

In linii mari, mai mult asfalt decat enduro. :hug:

 

P.S: Marea "noutate" : o singura bujie pe cilindru :what: . O fi mai bine, o fi mai rau :) !

 

Asfalt uscat si sanatate maxima :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Fratilor" nu judecati ca sa nu fiti judecati", ei bine eu merg de vreo 1000 si ceva de km cu calul asta de honda pe care scrie transalp, eu stiu ca romanul e foarte pretentios, sau poate doar ca vulpea care nu ajunge la struguri, hai sa va spun si eu ca in afara de plastic mult si farul ala de sovietica, merge super, in primul rand are un comfort excelent fata de multe alte vaci, este fiabila, si cand ma urc pe ea numi mai vine sa ma dau jos, eeee acum am si desvirginat-o, asta e. era firesc. Voi care strambati din nas ca nu va place , cate moto noi ati detinut? Hai???? vam prins meseriasilor. Ps. Farul ala comunist lumineaza bine noaptea, mai bine de 1000 de ori decat astia de la putere. Cu drag, Tibialp, si daca ma prindeti in romaneaua va o dau calul o tura, am asigurare casco oricum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...