--=HD=-- Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Omul are doua cadre unul cu acte si unul fara si doua motoare ,unul functional si altul nefunctional si fara acte. Din astea vrea sa incropeasca un motor.... Depinde doar daca are sau nu acte pe cadrul NOU. Daca are acte, atunci se poate "incropi" fara probleme o motocicleta. Daca nu are, atunci poate sa caute un alt cadru cu acte. Situatia nu este chiar atat de complicata pe cat pare. Daca ar fi sa ne referim si la motor, din nou nu este foarte complicat. Poate sa ia piesele bune din motorul fara acte si sa le bage in motorul stricat, dar cu acte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Sa fiu mai clar..Am cumpărat un kawasaki zx6r 2006 lovit. Avariat cadrul, bordul,scărițe dreapta,carene frontale faruri..Și alte lucruri..băiatul ăsta a luat pentru ea tot. A cumpărat cadru nou .nesta tat nenimic..Am montat tot pe cadrul nou și acum motocicleta e ok. Are toate piesele cumpărate. Motocicleta este complecta și funcționează perfect. Acum..băiatul este proprietar în acte..mi-a dat fiscal și tot..Dar cadrul pe care este el proprietar este îndoit...La cadrul cel nou (care este acum montat pe moto) nu am nimic la el..factura sau ceva. Și când am luat motocicleta ăla mi-a dat și un motor vechi (originalul ei) și mi-a spus ca are probleme la treapta 2. Am dat 1000 e pe motocicleta..m-am făcut mai înțeles? Editat Februarie 22, 2015 de myry99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Legal nici o sansa. Pana o inmatriculezi te urasti de ea si o sa-l cunosti si pe portarul de la RAR, o sa-i sti pe toti pe nume de acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duduistul Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Salut, nu ai facut nici o afacere pentru ca ai asamblat toata motoreta pe cadrul asta nou. O sa iti trebuiasca un alt cadru + actele de rigoare(carte+fiscal,eventual si talon). Baiatul care ti-a vandut tie motoreta este scos din ecuatie. O sa ai treaba cu cel care iti va vinde cadrul,faci contract vanzare-cumparare cu el, demontezi toata motoreta ,o construiesti din nou pe cadrul pe care o sa-l cumperi si abia apoi te poti duce la RAR. Ajuns acolo spui ca ai schimbat motorul si ca vrei sa iti refaca cartea. Tot acolo faci si itp si toate cele. Cred totusi ca ai nevoie de o cunostinta la RAR ca sa scapi cu bine din aventura asta » Post actualizat in 22 Feb 2015 22:03 Teoretic, daca mergi la RAR cu motorul schimbat dar sa fie pentru acelasi tip de motoreta(ninja zx6 2006) nu ar trebui sa intampini probleme. E putin mai complicat daca vrei sa pui motor de 3.0 pe masina cu motor de 1,6(ca exemplu). Sau o alta varianta ca sa scapi fara munca si cheltuiala, gaseste un nene care se ocupa de inmatriculari in BG si te rezolva cu motoreta asa 100%. Am fost in decembrie cu un prieten in Razgrad sa isi inscrie masina si nenea care a mers cu noi a inscris un Audi Q7 in cele mai ciudate circumstante. Masina era inmatriculata pe tara galilor,cel care a venit cu ea era roman iar inmatricularea a fost facuta pe numele unui italian doar cu o copie dupa un permis. Cred ca o motoreta e floare la ureche Editat Februarie 22, 2015 de duduistul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Nu exista șansă să fac rost de o factura la motorul ăsta? Un magazin de piese moto ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Nu motorul e problema, ala e considerat ca si piesa de schimb. Treaba cu cadrul bun fara acte e mai nasoala... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Totuși...O sa sun azi la r.a.r sa vad..Mai qm varianta sa mut plăcută, iar apoi sa caut pe cineva cu niște pansoane sa le bata el.cu o spaga trec de itp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Eu dezaprob total acest gen de acțiuni şi mai ales trîmbițarea lor în mediul online. Nu m-aş mira să fiu oprit în trafic pentru a-mi fi verificate seriile cadru şi motor. Ceea ce, pentru mine n-ar însemna altceva decît o pauză de țigară la urma urmei. Este doar părerea mea dar sînt sigur că mai sînt şi alții care gîndesc la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus1182 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Exact .... Ai grija sa nu treci prea mult de ITP, si sa nu ajungi Doamne Fereste la Facultate..... Incredibil ce idei va trec prin cap... Totuși...O sa sun azi la r.a.r sa vad..Mai qm varianta sa mut plăcută, iar apoi sa caut pe cineva cu niște pansoane sa le bata el.cu o spaga trec de itp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Radu Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 factura te duci la cei ce fac acte auto si cu o samanta o maslina iti face factura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 De rezolvat pot rezolva..Ori fac rost de o factura la un magazin moto (nu degeaba).. O sa încerc azi sa fac rost de numărul lu ala de unde am luat moto poate are el ceva..totuși motorul care este pus pe ea nu am nici un act..Nu știu nimic despre el sau de unde e..Pot verifica seria undeva dacă este furat sau ceva?aveți idee? Sa nu mă duc acolo sa am surprize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nirvana Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 salutare tuturor, Vineri 20.02.2015 am reusit in sfarsit sa depun actele la Politie pt inmatricularea unei motociclete aduse din Olanda. voi incerca sa fiu cat mai scurt si cuprinzator cu actele necesare : (ATENTIE - este vb despre inmatriculare in Bucuresti ) - difera de la judet la judet- este vb despre cum se interpreteaza legea... Primul drum se face la RAR de unde se ia - carte moto + certificat autenticitate + ITP - cost total aproape 600 lei - motocicleta mea este model American si se face si omologare - altfel este mai ieftin 2. - la fisc (Directia de venituri buget local ) - copie carte moto - copie buletin - copie contract V-C (vanzare cumparare) - eu l-am avut bilingv - posibil daca nu este si in romana posibil trebuie tradus - fisa inmatriculare - cerere 3. - ANAF - de aici trebuie sa obtineti un certificat care sa precizeze ca nu platiti tva - atentie nu este vb despre taxa de poluare ..... - copie buletin - timbru fiscal de 2 lei - cerere tip - copie de pe talonul strain (un card) + traducere legalizata - din traducere trebuie sa reiasa anul primei inmatriculari - copie carte moto - copie contract V-C 4. - Politie - toate actele obtinute la fisc + anaf + rar - taxa inmatriculare - taxa talon - actele motocicletei in original (cele starine - sunt 2 - o hartie si un card ) - copie de pe un talon al unei remorci sau dube - la ghiseu se va da o declarative cum ca moto a fost adusa pe remorca sau in duba - asta daca motoreta nu are numere - daca ati adus-o cu numere posibil sa difere - copie contract V-C - copie buletin - copie RCA - sa fie valabil ! - la politie nu trebuie nimic tradus ! - la ghiseu veti plati si contravaloarea placutelor - eu nu am platit deoarece le aveam rezervate pe cele de la motocicleta veche ! sper sa nu fi omis nimic si de asemenea sper sa fie util si altora ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Sînt o gălăgie de mobre prin țară funcționale, cu acte în refulă şi la prețuri derizorii, de ce ai vrea să faci astfel de afaceri, naiba ştie... eu nu as schimba nici placuta de pe cadru si nu as poliza nici seriile..... nu cumva sa-ti puna astia serie de Gherla, Sighet, Poarta Alba, etc.... incearca pe cai oficiale la RAR, dar ma tem ca o sa coste o caruta de bani, timp, nervi..... si ar trebui acte de provenienta pe cadrul nou.... succes colegu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
isai@ Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 nu cumva sa-ti puna astia serie de Gherla, Sighet, Poarta Alba, etc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus1182 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Deci asa cum credeam ... Ai un cadru si un motor .... ambele fara acte... Mai bine incearca in Bulgaria , cum a zis un coleg. De rezolvat pot rezolva..Ori fac rost de o factura la un magazin moto (nu degeaba)..O sa încerc azi sa fac rost de numărul lu ala de unde am luat moto poate are el ceva..totuși motorul care este pus pe ea nu am nici un act..Nu știu nimic despre el sau de unde e..Pot verifica seria undeva dacă este furat sau ceva?aveți idee? Sa nu mă duc acolo sa am surprize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Voi luați dar partea rea..An acte la motocicleta..Nu e furata..Am luat cadru nou. O sa fac rost de factura și gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Daca cadrul e noua trebuie batut seria de catre RAR poate. Asa se face de exemplu la motoare noi la masini care vin fara serie (sau se trece fara serie in carte). Si probabil ar ajuta o factura pentru cadru cel nou, ceva ce dovedeste ca nu e facut pe vapor.Oricum, la RAR trebuie sa te informezi. Aici primesti pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 din ce spui tu, daca ai cadru nou, ala a fost cumparat de la magazin, reprezentanta. ar trebui sa aibe factura la el, in care sa scrie ca e cadru pentru tipul ala de motocicleta. daca el nu mai are factura ca a pierdut-o, te duci de unde l-a luat (banui ca nu e secret) si iti dau aia copie dupa factura, sau duplicat. partea proasta e ca ai totul montat pe cadru, pentru ca in mod normal se merge cu cadrul gol + cadrul vechi la RAR si aia pansoneaza (sau poansoneaza, cum s-o scrie corect) seria pe cadrul nou, iar pe cel vechi trebuie sa il tai cu flexul, sau il taie ei, nu mai retin. dupa care asamblezi mobra si te duci iar la rar sa iti treaca in acte faptul ca s-a schimbat cadrul, pentru ca evident ca scrierea de la rar-ul nostru e cu alt tip de caractere decat cele originale si in functie de spatiu si pozitie, e posibil sa nici nu iti scrie seria in acelasi loc. evident ca totul pleaca de la premiza ca mobra lovita are acte in regula iar cadrul nou a fost cumparat pe cai oficiale. daca-s luate pe naspa, nu mai mai intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Am cadrul cu seriile și e strâmb. Îl pot lua pe ăla cu mine. acum sun sa văd cu spun la rar » Post actualizat in 23 Feb 2015 13:40 Am sunat. Am vorbit cu un domn. Mi-a spus sa mă duc sa ne întâlnim (mutarea perfecta,mi-a dar numărul de telefon și ne întâlnim în particular,acolo vom discuta) mi-a spus ca se rezolva..Trebuie doar sa am câteva poze cu motocicleta lovită și în care sa se vadă seria (și am poze) o sa mă întâlnesc zilele astea și voi posta ce am rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 asta am inteles toti. restul e important - ce e cu cadrul nou? si pana la urma era nou 0 km, sau ii zici tu nou, ca nu mai e ala vechi? a fost achizitionat pe bune? cu acte in regula si pur si simplu nu le mai are fostul proprietar? (ceea ce mi se pare o prostie, sa pierzi actele cu care trebuia sa iti faci treaba legal). daca raspunzi doar ce vrei, o sa fi luat la misto si pe buna dreptate. lumea vrea sa te ajute, dar nu dai toate informatiile clare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 (editat) Cadrul a fost nou (în cutie) eu L-am deschis primul..Doar ca nu am găsit nimic..Și am vorbit cu băiatul ăla de la care am luat moto și a zis ca avea ceva harti (de la curier și probabil și ceva de la cadru) o sa le caute. Sper sa le găsească și sa rezolv. Editat Februarie 23, 2015 de myry99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Sa stii ca io te inteleg. Si sper sa rezolvi. Inteleg ca vrei un motor si nu ai bani. Si faci tot ce poti. Din nefericire asta e situatia din Romania. Ai o gramada de chestii, vrei dar iti permiti 10% din ele . Sper sa rezolvi cu bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 Mulțumesc! Ai dreptate..apreciez!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Februarie 23, 2015 Share Postat Februarie 23, 2015 cadrul ala nou are serie stantata pe jug sau pe undeva prin partea din fata? nu tablita cu serie, serie stantata, ca la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 Nu are nimic. Are locașul ăla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.