Inatloz Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Salutare, stie cineva la un RT 2 din 1957 pe carterul stanga la ambielaj ce simering se potriveste? Marimea de 17x40x10 data in lista de piese nu imi incape pe langa rulment iar intre cele doua rulmenti am un spatiu unde ar intra un simering cu latimea de 7mm dar la exterior simering 30 mm este prea mare si 29 mm prea mic. Mrsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Deci eu vad in manual (nu pot sa-l incarc aici)- ca e 17x40 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Da 17 e diametrul interior iar 40 diametrul exterior simering dar latimea cat o fii. 40 mm este si diametru exterior rulmenti dar pa langa rulmenti nu am spatiu pentru un simering . Incerc sa fac o schita. Iata schita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani53 Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Am si eu un Rt 3 dar nu l-am desfacut pina acolo, ce pot sa-ti spun este faptul ca rulmentul din dreapata se unge cu ulei din cutie si restul, iar cel din imediata lui vecinatate spre ambielaj se unge cu amestecul carburant si intre cei doi rulmenti trebuie neaparat sa existe un mijloc de separare care este semeringul si care trebuie pus in spatiul dintre rulmenti. Oare ma insel ? Asta pare sa rezulte si din schita ta. In lipsa semeringului nu se mai comprima carterul si amestecul nu mai urca prin ferestrele laterale in cilindru de unde urmeza a fi comprimat pe masura ce in carter scade presiunea si se echilibreaza cu amestecul aspirat prin carburator apoi ciclul se reia. Din cite vad eu pe manual in dreapta sint doi rulmenti si ceva intre ei 16, 17 care pare a fi separarea intre carter si cutie, ambreiaj ,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Noiembrie 27, 2018 Share Postat Noiembrie 27, 2018 Sigur trebuie sa fie un simering intre cele doua rulmenti numai ca manualul da un simering cu diametrul exterior de 40 mm identic cu diametrul exterior a rulmentilor. La mine intre cele doua rulmenti ar intra un simering cu latimea de 7 mm dar cum se vede si in schita diametrul exterior trebuie sa fie mai mic decat a rulmentilor undeva intre 29 si 30 mm. Nu ajung nici cu sublerul sa masor ca lumea. Am incercat de 30 e prea mare , 29 prea mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 (editat) Salut! Intre cei 2 rulmenti la RT3 exista o piesa de aluminiu in care sta simeringul. Daca nu ma insel , dimensiunea este 17x30x7. Ma gandesc ca daca la RT2 nu are acel suport de aluminiu s-ar putea pune. nu cred sa fie diferente intre cartere. Dar nu bag mana in foc. Editat Noiembrie 28, 2018 de sharky_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 (editat) Nu am desfacut RT2, dar motoarele nu cred ca au diferente.Eu am desfacut motoare de K125 (aceeasi baza, DKW 125). Acea treapta de care zici nu este aproape sigur din carter, este sigur o bucsa din metal adaugata (fie Aluminiu, fie otel ori alt material, dar e pusa de cineva care nu a gasit simeringul corect (am mai intalnit acest compromis, acel simering nu se mai gasea in Romania ca simering standard si cu acel inel au adaptat un simering existent).Carterele se prelucreaza in acea zona impreuna, se alezeaza atat carterul stanga cat si dreapta impreuna, cu o bara de alezare ca sa fie coaxiale, deci tehnologic nu poate avea treapta respectiva Incalzeste carterul pe un resou electric si incearca sa scoti acea bucsa(bineinteles verifica atent daca am dreptate, sa nu strici cevala carter). Simeringuri cu latime de 7mm cred ca exista, dar nu pot sa fiu sigur ca cel de 10mm nu e OK totusi, asta e insa pasul2. Editat Noiembrie 28, 2018 de vene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Noiembrie 28, 2018 Share Postat Noiembrie 28, 2018 Cred ca Vene ai dreptate, o sa verific daca treapta respectiva este parte a carterului sau este o piesa separata. Mersi pentru info In prima faza am verificat cu un magnet si sa confirmat spusele lui Vene, este o piesa din fier . Sa rezolvat, am indepartat piesa respectiva si intra simering de 17x40x10. Mersi pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Decembrie 17, 2018 Share Postat Decembrie 17, 2018 pentru cine are nevoie: MZ ES 0/1, 175, 250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Decembrie 28, 2018 Share Postat Decembrie 28, 2018 Intamplarea face sa ajung si eu sa lucrez la un RT3.Cred ca asa este, la motorul initial (ori la unele??) exista o piesa intermediara, din Al. care este destul de ingusta si este ca un "adaptor" de la diametrul mare al rulmentilor la un diametru mai mic. Cand reusesc voi pune poze.Nu inteleg de ce?- dar asa este! Cand voi pune poze se va vedea ca nu este o "manufactura", este o piesa turnata din Al., cu nervuri de ramforsare, guler de sprijin pentru simering.Nu stiu cum a rezolvat colegul care a deschis discutia (nu vreau nici sa critic dar nici sa laud aceasta atitudine cand probabil dupa rezolvarea problemei nu se vine cu "un cuvant de incheiere", am rezolvat asa, sunteti prosti!). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inatloz Postat Decembrie 28, 2018 Share Postat Decembrie 28, 2018 Rezolvarea problemei deschisa de mine din 27 noiembrie este descrisa in postarea mea din 28 noiembrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Decembrie 28, 2018 Share Postat Decembrie 28, 2018 Nici eu nu mă pot obişnui încă cu noul format. Am observat că mi-au scăpat şi mie câteva chestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valy72 Postat Decembrie 31, 2018 Share Postat Decembrie 31, 2018 LA MULȚI ANI PASIONAȚILOR DE MZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Aprilie 19, 2019 Share Postat Aprilie 19, 2019 (editat) Salutare. Dacă vreau sa pun pe un motor de RT 125 alternator sau magnetou/dinam pe 12 v oare ce s-ar potrivi? Editat Aprilie 19, 2019 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Mai 9, 2019 Share Postat Mai 9, 2019 Salutari ,m-am apucat sa restaurez un MZ 125 din 1960 si am nevoie de o aripa spate origilala si lampa de pe aceasta.Din pacate nu o pot inscrie ca autovehicul de epoca pana nu rezolv problema asta.Daca ma poate ajuta cineva ,macar cu o informatie , ii multumesc in avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 Mai ai nevoie și de alte repere pentru a obține atestatul de vehicul istoric ( unul din ele e cutia electrică ). Succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 Multumesc , asa este ,insa in momentul acesta aripa si lampa spate ma 'dor' cel mai tare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Mai 10, 2019 Share Postat Mai 10, 2019 (editat) La 19.04.2019 la 8:59, cornelilinca84 a spus: Salutare. Dacă vreau sa pun pe un motor de RT 125 alternator sau magnetou/dinam pe 12 v oare ce s-ar potrivi? De 12v exista un model de magnetou de scuter 2t cu senzor interior. Destul de rar modelul necesar deoarece rotorul trebuie sa aiba conul potrivit altfel nu are loc statorul . Nu stiu exact sa spun de la ce model . Eu folosesc cu succes un megnetou de motoreta Riga/ Carpati rusesc... 6v 45W , tot cu senzor , napolitana ... sistem asemanator cu cel de minsk dar cu dimensiuni mai mici. Aceasta varianta este mai ieftina si se dovedeste a fi foarte fiabila... o am deja de cativa ani si merge ca in prima zi... Lumini multumitoare , fara platina , fara baterie... Editat Mai 10, 2019 de sharky_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Mai 15, 2019 Share Postat Mai 15, 2019 La 10.5.2019 la 7:41, sharky_boy a spus: De 12v exista un model de magnetou de scuter 2t cu senzor interior. Destul de rar modelul necesar deoarece rotorul trebuie sa aiba conul potrivit altfel nu are loc statorul . Nu stiu exact sa spun de la ce model . Eu folosesc cu succes un megnetou de motoreta Riga/ Carpati rusesc... 6v 45W , tot cu senzor , napolitana ... sistem asemanator cu cel de minsk dar cu dimensiuni mai mici. Aceasta varianta este mai ieftina si se dovedeste a fi foarte fiabila... o am deja de cativa ani si merge ca in prima zi... Lumini multumitoare , fara platina , fara baterie... Salut. Magnetou cu senzor interior este de malaguti 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Octombrie 28, 2020 Share Postat Octombrie 28, 2020 Salutare, Stiu ca am lipsit cativa ani de pe aici, dar totusi. Ce se intampla? Lipsa de activitate, sau a scazut asa de tare interesul pentru moto MZ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Octombrie 31, 2020 Share Postat Octombrie 31, 2020 Salut. Caut un motor complet pentru MZ ES 175 Trophy, cu carburator si esapament. Daca stiti la cineva, va rog sa ma anuntati. O intrebare. Intra in cadrul de 175, motor de 250? In caz ca nu gasesc de 175, proprietarul vrea sa punem de 250. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Noiembrie 2, 2020 Share Postat Noiembrie 2, 2020 Multumesc, este o lucrare recenta. Al meu este inca printre "favoriti" Acum de curand am achizitionat si eu un atas DUNA din 1961 si ma voi apuca de restaurarea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Noiembrie 2, 2020 Share Postat Noiembrie 2, 2020 Frumos ! De expozitie chiar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Noiembrie 7, 2020 Share Postat Noiembrie 7, 2020 Poze cu Mz-ul cu atas Duna mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Noiembrie 24, 2020 Share Postat Noiembrie 24, 2020 (editat) La 28.10.2020 la 9:57, bandit red a spus: Salutare, Stiu ca am lipsit cativa ani de pe aici, dar totusi. Ce se intampla? Lipsa de activitate, sau a scazut asa de tare interesul pentru moto MZ? Am intrat in gasca cu un ETZ 250! Si totodata caut cadru cu acte de ES 250!!! Editat Noiembrie 24, 2020 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.