Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Salutare, stie cineva la un RT 2 din 1957 pe carterul stanga la ambielaj ce simering se potriveste? Marimea de 17x40x10 data in lista de piese nu imi incape pe langa rulment iar intre cele doua rulmenti am un spatiu unde ar intra un simering cu latimea de 7mm dar la exterior simering 30 mm este prea mare si 29 mm prea mic. Mrsi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am si eu un   Rt 3  dar nu l-am desfacut pina acolo, ce pot sa-ti spun este faptul ca rulmentul din dreapata se unge cu ulei din cutie si restul, iar cel din imediata lui vecinatate spre ambielaj se unge cu amestecul carburant si intre cei doi rulmenti trebuie neaparat sa existe un mijloc de separare care este semeringul si care trebuie pus in spatiul dintre rulmenti. Oare ma insel  ? Asta pare sa rezulte si din schita ta. In lipsa semeringului nu se mai comprima carterul si amestecul nu mai urca prin ferestrele laterale in cilindru de unde urmeza a fi comprimat pe masura ce in carter scade presiunea si se echilibreaza  cu amestecul aspirat prin carburator  apoi ciclul se reia. Din cite vad eu pe manual in dreapta sint doi rulmenti si ceva intre ei 16, 17 care pare a fi separarea intre carter si cutie, ambreiaj ,etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur trebuie sa fie un simering intre cele doua rulmenti numai ca manualul da un simering cu diametrul exterior de 40 mm identic cu diametrul exterior a rulmentilor. La mine intre cele doua rulmenti ar intra un simering cu latimea de 7 mm dar cum se vede si in schita diametrul exterior trebuie sa fie mai mic decat a rulmentilor undeva intre 29 si 30 mm. Nu ajung nici cu sublerul sa masor ca lumea. Am incercat de 30 e prea mare , 29 prea mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intre cei 2 rulmenti la RT3  exista o piesa de aluminiu in care sta simeringul. Daca nu ma insel , dimensiunea este 17x30x7. Ma gandesc ca daca la RT2 nu are acel suport de aluminiu s-ar putea pune. nu cred sa fie diferente intre cartere. Dar nu bag mana in foc. :cheers:

Editat de sharky_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am desfacut RT2, dar motoarele nu cred ca au diferente.Eu am desfacut motoare de K125 (aceeasi baza, DKW 125).

Acea treapta de care zici nu este aproape sigur din carter, este sigur o bucsa din metal  adaugata (fie Aluminiu, fie otel ori alt material, dar e pusa de cineva care nu a gasit simeringul corect (am mai intalnit acest compromis, acel simering nu se mai gasea in Romania ca simering standard si cu acel inel au adaptat un simering existent).Carterele se prelucreaza in acea zona impreuna, se alezeaza atat carterul stanga cat si dreapta impreuna, cu o bara de alezare ca sa fie coaxiale, deci tehnologic nu poate avea treapta respectiva

Incalzeste carterul pe un resou electric si incearca sa scoti acea bucsa(bineinteles verifica atent daca am dreptate, sa nu strici cevala carter).

Simeringuri cu latime de 7mm cred ca exista, dar nu pot sa fiu sigur ca cel de 10mm nu e OK totusi, asta e insa pasul2.

Editat de vene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Vene ai dreptate, o sa verific daca treapta respectiva este parte a carterului sau este o piesa separata. Mersi pentru info

In prima faza am verificat cu un magnet si sa confirmat spusele lui Vene, este o piesa din fier .

Sa rezolvat, am indepartat piesa respectiva si intra simering de 17x40x10. Mersi pentru ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Intamplarea face sa ajung si eu sa lucrez la un RT3.Cred ca asa este, la motorul initial (ori la unele??) exista o piesa intermediara, din Al. care este destul de ingusta si este ca un "adaptor" de la diametrul mare al rulmentilor la un diametru mai mic. Cand reusesc voi pune poze.Nu inteleg de ce?- dar asa este! Cand voi pune poze se va vedea ca nu este o "manufactura", este o piesa turnata din Al., cu nervuri de ramforsare, guler de sprijin pentru simering.Nu stiu cum a rezolvat colegul care a deschis discutia (nu vreau nici sa critic dar nici sa laud aceasta atitudine cand probabil dupa rezolvarea problemei nu se vine cu "un cuvant de incheiere", am rezolvat asa, sunteti prosti!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Salutari ,m-am apucat sa restaurez un MZ 125 din 1960  si am nevoie de o aripa spate origilala si lampa de pe aceasta.Din pacate nu o pot inscrie ca autovehicul de epoca pana nu rezolv problema asta.Daca ma poate ajuta cineva ,macar cu o informatie , ii multumesc in avans.

20181022_152119.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 19.04.2019 la 8:59, cornelilinca84 a spus:

Salutare. Dacă vreau sa pun pe un motor de RT 125 alternator sau magnetou/dinam pe 12 v oare ce s-ar potrivi? 

 

De 12v exista un model de magnetou de scuter 2t cu senzor interior. Destul de rar modelul necesar deoarece rotorul trebuie sa aiba conul potrivit altfel nu are loc statorul . Nu stiu exact sa spun de la ce model .

Eu folosesc cu succes un megnetou de motoreta Riga/ Carpati rusesc... 6v 45W , tot cu senzor , napolitana ... sistem asemanator cu cel de minsk dar cu dimensiuni mai mici. Aceasta varianta este mai ieftina si se dovedeste a fi foarte fiabila... o am deja de cativa ani si merge ca in prima zi... Lumini multumitoare , fara platina , fara baterie...

 

Editat de sharky_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 10.5.2019 la 7:41, sharky_boy a spus:

 

De 12v exista un model de magnetou de scuter 2t cu senzor interior. Destul de rar modelul necesar deoarece rotorul trebuie sa aiba conul potrivit altfel nu are loc statorul . Nu stiu exact sa spun de la ce model .

Eu folosesc cu succes un megnetou de motoreta Riga/ Carpati rusesc... 6v 45W , tot cu senzor , napolitana ... sistem asemanator cu cel de minsk dar cu dimensiuni mai mici. Aceasta varianta este mai ieftina si se dovedeste a fi foarte fiabila... o am deja de cativa ani si merge ca in prima zi... Lumini multumitoare , fara platina , fara baterie...

 

Salut. Magnetou  cu senzor interior este de malaguti 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut.

 

Caut un motor complet pentru MZ ES 175 Trophy, cu carburator si esapament.

Daca stiti la cineva, va rog sa ma anuntati.

 

O intrebare. Intra in cadrul de 175, motor de 250? In caz ca nu gasesc de 175, proprietarul vrea sa punem de 250.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,

este o lucrare recenta.

Al meu este inca printre "favoriti" 

Acum de curand am achizitionat si eu un atas DUNA din 1961 si ma voi apuca de restaurarea lui.

IMG_0936.JPG

IMG_0942.JPG

IMG_0958.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
La 28.10.2020 la 9:57, bandit red a spus:

Salutare,

Stiu ca am lipsit cativa ani de pe aici, dar totusi.

Ce se intampla? Lipsa de activitate, sau a scazut asa de tare interesul pentru moto MZ?

 

Am intrat in gasca cu un ETZ 250! :)

Si totodata caut cadru cu acte de ES 250!!!

 

image0.jpeg

Editat de iuli-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...