Sari la conținut

Postări Recomandate

:)

 

Nu, n-a murit...desi am avut parte de niscaiva provocari in sensul asta, marturisesc. Prima provocare a venit in primavara cand am plonjat in freza prin Mogosoaia de era sa ajung sub TIR-ul care venea de pe contrasens. A doua a fost ceva mai aparte. M-am trezit ca vreau sa dovedesc un mare cacao inotand ca smecherul in largul marii Egee. Totul a fost ok pana cand am dat cu ochii de niste alge negre si urate foc care se agitau in draci in bataia curentului...atunci m-a cuprins ceea ce aveam sa cataloghez drept atac de panica. A fost prima data cand am trait asa ceva si va marturisesc ca abia atunci am inteles ce inseamna sa puna stapanire pe tine un alter ego. Starship Enterprise era pilotat de altcineva inafara de Picard iar asta in timp ce Picard era de fata...ceva de genul asta... respiram atat de adanc incat imi inchideam valva snorkel-ului in aer liber, nu sub apa. sinistru, nu alta...in fine, am scapat cu greu lopatand pe spate ca un speedboat si mi-am jurat revenge, ca-n filmele idioate ale anilor 80. Zis si facut. O saptamana mai tarziu eram in costum de scafandru la 7,5 m sub apa, in Marea Neagra...Ma vrei? Ia-ma, dar in termenii mei...pregatit, nu ca fraierul...

..Si in sfarsit, ultima provocare: ieri, strada Sisesti sau cum ma-sa o cheama pe aia de leaga Doi Cocosi de Romatsa. Ora 6 pm. Sta sa ploua. personaje? Eu, doua taxiuri si un turbat care vroia sa-si demonstreze ca ceasul lui are cucul mare. Toti suntem pe acelasi sens de mers, adica catre Doi Cocosi. Eu pe banda 1, in spatele meu era bosonul Higgs, turbatul, iar taxiurile, amandoua, pe banda 2. Final? Eu las garda jos si trec in spatele taxiurilor, turbatul accelereaza si ajunge in spatele meu, primul taxiu pune frana brusc si face un "U turn" al doilea opreste de urgenta, eu incerc o eschiva dar frustratul era in ceafa mea asa ca oha, nu-mi iese, musc frana puternic si...Smurd, politia, 33m de taras pe asfalt multiple fracturi la mana dreapta, dureri adevrate dar si...mmmmm...morfina...mmmmm...I shot the Sheriff....ma ropg, d-astea... :)....END Transmission... Acu ma duc sa-mi stranga suruburile si sa-mi dea...mmmm...curcubeu!!!!

 

 

Maaama e mai hardcore in bucuresti decit pe wall of death . imi pare rau pt ce ai patit Safi .

insanatosire grabnica .

am incercat sa te sun dar nu erai disponibil .

 

poate iti pune zimbetul pe buze am pornit artizanatul :)) era si eu sa imi rup capul ieri dar am jonglat-o cumva . reflexul ramine sa calc frina pe dreapta , bineneteles ca norton-ul are schimbatorul inversat cu frina , si 1-a viteza e in sus nu in jos , asa ca in loc sa frinezi , pe dreapta cind apesi primesti un boost )

 

Primele porniri ale Norton-ului atlas 750 cu cilindru artizanal care il duce la 900cc, compresie marita , supape marirte , 2x dellorto cu pompa spritz , admisie / evacuare marite in chiulase . came curse . toate astea pt a obtine 8000 rpm + , si undepa pe la 75 cai . varianta teoretioca .

Munca in motor a fost facuta de fostul ei proprietar , partea mea raminind sa il cosmetizez si sa intretin munca omului .

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=bCfQa_IVjBE&feature=youtu.be

 

http://www.youtube.com/watch?v=NXD21VboAxc&feature=youtu.be

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Primele porniri ale Norton-ului atlas 750 cu cilindru artizanal facut din bloc de aluminiu . care il duce la 900cc, compresie marita , supape marirte , 2x dellorto cu pompa spritz , admisie / evacuare marite in chiulase . axa came curse . toate astea ( si nu numai ) pt a obtine 8000 rpm + , si undeva pe la 75 cai .

 

urmeaza partea de cosmetizare , si reconditionare sasiu.

 

http://www.youtube.com/watch?v=NXD21VboAxc&feature=youtu.be

 

http://www.youtube.com/watch?v=bCfQa_IVjBE&feature=youtu.be

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am vazut ca erau doua topicuri despre cafe racer pe doua sectiuni diferite, le-am unit si acum exista un singur topic la "mobre de strada", era pacat ca informatia despre operele astea de arta sa stea disparata pe forum..sper ca nu am suparat niciun initiator cu actiunea mea!

 

@EssadBey, pacat de necazul tau, dar ia-o altfel, asta sa fie tot necazul tau de-acum incolo :)

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema la Suzuki-ul meu. Gaturile alea de admisie sunt coapte si jerpelite si nu mai stau prinse cum trebuie, motorul trage o groaza de aer fals pe acolo si nu merge tocmai rotund.

Intrebari: Pot sa pun gaturi de admisie de la alta motocicleta, atata timp cat se potrivesc la prinderi? Ma gandesc ca ar trebui sa fie o problema daca sunt putin mai lungi sau putin mai scurte.

Pot sa le fac la strung din ceva material dur? Am vazut ca ele sunt confectionate din ceva plastic dur, dar totusi lasa loc motorului pentru oarecare trepidatii. Daca le fac din material dur (metalic) nu o sa tremure rau motoreta?

 

Nici membranele alea din carburatoare nu le gasesc pe nicaieri. Ale mele sunt fisurate. Am gasit pe ebay un repair kit, dar sunt cam sceptic.

 

 

^ Serios, nu are nimeni nicio idee...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ce mai faci cu proiectul ala al tau? L-ai abandonat si te-ai apucat de 4x4? :D

Trebuia sa fie gata pana in vara dar am tot amanat din diverse motive. Mai trebuie sa-i schim roata spate si sa-i pun cutiuta pentru sigurante + diverse mici retusuri.

post-72311-0-85813900-1381937541_thumb.jpg

Lasa ca si la 4x4=16 e viata grea cand mai vrei una-alta. :D

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Demult timp imi doresc un motor, iar recent m.am indragostit de motociclete Cafe Racer. Probabil ca undeva pe la anu o sa reusesc sa.mi iau si eu ceva, nu sunt entuziast de viteza, de zgomote infernale, prefer sa ma lipsesc de aceste aspecte in detrimentul design ului, aspectului si bunului gust. Mi.ar placea mult daca as putea transforma ceva in cafe racer. Am ramas blocat, daca pot sa spun asa, la un anumit model, si anume Honda Hornet 600 2002. Imi plac enorm de mult naked urile, motoarele la care se vad toate piesele componente. Am reusit sa fac niste modificari in photoshop la un hornet, atasez imaginea si poate reusiti sa.mi da.ti un sfat, sa veniti cu o critica, orice e bine venit :D Precizez ca nu am mai condus nimic mai mare de 150cc , am permis de 4 ani, in toti acesti ani am condus, imi place sa cred ca am putina experienta si ca m.as putea descurca cu un motor de 600cc. Va multumesc!post-49042-0-57461200-1382120897_thumb.jpg

Editat de alex2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu de duci mai mult spre streetfight cu ce ai acolo. Parerea mea e ca pastrand rezervorul original, nu prea ai cum sa scoti un cafe-look'alike dintr-un hornet. Plus ca mai bine ii sta unui cafe pe sasiu mai vechi, cu amortizoare in parti, decat pe mijloc pe bascula, dar depinde aici si de viziune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! In primul rand rog moderatorii sau administratorii acestui site sa ma ierte nu stiu daca am ales sectiuna corecta si as dorii sa imi fie mutat unde i este locul si sa mi se spuna si mie ! In urma insomniilor de saptamana asta am dat cand pe o parte cand pe cealalta idei si idei despre o noua motocicleta ba sa imi cumpar una gata facuta un ss sau un naked ba sa imi fac ba sa imi iau una si sa mi-o modific pffff si n-am ajuns decat la o singura concluzie la care nici nu prea m-am gandit asa ca am decis si punct nu am stat sa imi mai fac pareri negative ! O sa dureze mult de tot pentru ca sunt student loc de munca caut de 3 luni am tot fost la interviuri si nu am gasit aboslut nimic ca doar traim in romania....

 

Despre ce este vorba ? Pai nici bine n-am finalizat proiectul cu aeroxul si voiam altul si desi triam in secolul 21 cand motocicletele ating viteze uitmitoare de peste 300 km/h puteri de sute de cp xenon borduri digitale m-am gandit la ceva oldschool modern si nu stiu daca ma fac inteles insa va explic imediat ! Vreau sa fac un caffe racer de la 0 ! Un caffe racer cu linie dreapta elemente classice si elemente moderne cum ar fi un bord digital far classic rotund chrome cu lupa in interior si xenon mansoane noi ghidon drept negru mat sau colantat carbon look ! Atasez mai jos niste "inspiratii" !

 

Motorul : La baza un 2t de maxim 125cc (eventual daca nu cer prea mult powervalve ) minim 70 cc ( modificat ) ! Am sa caut donator ( cand or sa fie money ) un mito sau un rs eventual un nsr insa mi-ar placea sa lucrez cu motorul de pe rs ori mito pentru ca sunt cele mai moderne !

 

Cadrul : Aici o mare pauza...nu stiu si nu am nici cea mai mica idee de la ce pot sa iau un cadru pentru proiectul meu si aici intervi tu cel ce imi vei spune ( pentru ca nu prea cunosc comunistele ) ce cadru as putea folosi pentru minunatul meu proiect ! Initial ma gandeam la Autohtonul tohan , un cadru de Hoinarinsa nu stiu ce sa zic astept sfaturile voastre ( vreau un cadru de la o comunista pentru ca mi se pare mai lejer de umblat si modificat un astfel de cadru !

 

Na si acum poze cu inspiratiile astept idei , jigniri ( evident unii nu se pot abtine , dar nu o sa i bag in seama ) sfaturi !

 

 



Am uitat sa mentionez doua aspecte unul important si unul mai putin important ! Anumite piese le am ( carburatie elemente pentru motor , evacuari , interne etc ! Daca aveti si considerati ca se potriveste pentru ce vreau eu un cadru ( eventual cu acte ) astept oferte !

post-47565-0-89124000-1382707883_thumb.jpg

post-47565-0-55990800-1382707884_thumb.jpeg

post-47565-0-94867600-1382707895_thumb.jpg

post-47565-0-77490200-1382707896_thumb.jpeg

post-47565-0-01568700-1382707898_thumb.jpg

post-47565-0-92335900-1382707898_thumb.jpg

post-47565-0-68032200-1382707899_thumb.jpeg

post-47565-0-70909700-1382707900_thumb.jpg

post-47565-0-47401500-1382707902_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazusem pe aici un Cafe Racer facut dintr-un GS500 - destul de interesant. Honda CB500 si Suzuki GS500 se preteaza cel mai bine la astfel de proiecte. Sunt motociclete ieftine si usoor de modificat, plus ca poti merge relaxat cu 500cc-ul din dotare.

 

Practic iei un CB500, modifici ghidonul, ii aranjezi codita si ti-ai facut Cafe Racer. Daca-i mai pui si roti cu spite, deja e poveste :)

 

Mai multe despre CR-uri aici: /index.php?/topic/159988-cafe-racer/page-50

Poti posta si acolo si sa ceri pareri - mai sunt oameni care au modificat motociclete si iti pot da sfaturi avizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos insa ideea este ca vreau sa plec de la un cadru ( eventual unul de comunista pe care sa imi pun bazele si ideile ! momentan abea abea am sa termin cu B-u si nu imi permit foarte repede si A2-ul asa ca de aceea ma opresc la 125 si vreau sa fie 100% custom ! Insa nu sunt maistru sau o scula de om precum cei ce au proiectat motociclete ca sa fac un cadru de la 0 ( as fi facut-o daca as fi avut mai mult tupeu ) si vreau sa plec de la un nipru minsk sau chiar mobra insa chiar nu stiu ! Dupa ce gasesc ideea perfecta ( cadru perfect ) incep sa imi procur si sa imi adaptez eu furca roti etc etc etc !

 

Va multumesc din suflet ca sunteti saritori , sper sa iasa treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ? argumenteaza te rog !

There's no replacement for displacement! Motoarele din poze arata super dar toate au peste 125. Apoi sunetul, o sa-ti ramana mic in ziua 2 si daca tot bagi bani baga-i sa merite. Eu zic minim minimorum 250 4 timpi racit aer sau aer/ulei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru pasionatii de modificari : vand moto din semnatura. oare cum suna un V pe langa unul in linie modificat? Daca nu il vand urmeaza cand o sa am timp o modoficare de gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

125 in 2 timpi....... :nono:

 

De ce ? argumenteaza te rog !

In primul rand trebuie sa te hotarasti pentru ce-l faci ? vad ca inclini spre 2t

1- Mers zi de zi ? in oras ? nerecomandat 2 timpi , se-ncalzeste repede in oras daca-i doar pe aer.

2- Mers ocazional, cateva zile pe saptamana, plimbari ,nu forje la lucru/scoala/pretena poti baga 2 t dar si cu plimbarile alea... daca-s lungi...

In plus, cum a spus @UFO , sunetul face diferenta , sa asculti un cafe cu motor turbat de 2 t e cam cu cantec, depinde de gust.

 

Daca vrei sa-l folosesti oricand ai nevoie de el , si ca mijloc de transport (zi de zi), nu numai de placere , baga 4 timpi ,toata ,,hardughia,, nu poate sa fie prea grea, asa ca poti incepe de la 250 cc , dar ca sa mergi comod,viteza relativ buna / consum baga 400-500 4 t ....normal :crack:

Parerea mea, in rest, spor la munca !

 

PS- castanul ala mat, e mortal !

Editat de edu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand trebuie sa te hotarasti pentru ce-l faci ? vad ca inclini spre 2t

1- Mers zi de zi ? in oras ? nerecomandat 2 timpi , se-ncalzeste repede in oras daca-i doar pe aer.

2- Mers ocazional, cateva zile pe saptamana, plimbari ,nu forje la lucru/scoala/pretena poti baga 2 t dar si cu plimbarile alea... daca-s lungi...

In plus, cum a spus @UFO , sunetul face diferenta , sa asculti un cafe cu motor turbat de 2 t e cam cu cantec, depinde de gust.

 

Daca vrei sa-l folosesti oricand ai nevoie de el , si ca mijloc de transport (zi de zi), nu numai de placere , baga 4 timpi ,toata ,,hardughia,, nu poate sa fie prea grea, asa ca poti incepe de la 250 cc , dar ca sa mergi comod,viteza relativ buna / consum baga 400-500 4 t ....normal :crack:

Parerea mea, in rest, spor la munca !

 

PS- castanul ala mat, e mortal !

dar daca tine neaparat la 125..poate pune si 125 4T...

Ai dreptate,eu in locul lui as merge pe 400-500 4T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos insa ideea este ca vreau sa plec de la un cadru ( eventual unul de comunista pe care sa imi pun bazele si ideile ! momentan abea abea am sa termin cu B-u si nu imi permit foarte repede si A2-ul asa ca de aceea ma opresc la 125 si vreau sa fie 100% custom ! Insa nu sunt maistru sau o scula de om precum cei ce au proiectat motociclete ca sa fac un cadru de la 0 ( as fi facut-o daca as fi avut mai mult tupeu ) si vreau sa plec de la un nipru minsk sau chiar mobra insa chiar nu stiu ! Dupa ce gasesc ideea perfecta ( cadru perfect ) incep sa imi procur si sa imi adaptez eu furca roti etc etc etc !

 

Va multumesc din suflet ca sunteti saritori , sper sa iasa treaba !

Cu A2 poti merge si cu CB500 si cu GS500 :)) 125-urile sunt pentru A1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...