Sari la conținut

Postări Recomandate

Vazusem pe aici un Cafe Racer facut dintr-un GS500 - destul de interesant. Honda CB500 si Suzuki GS500 se preteaza cel mai bine la astfel de proiecte. Sunt motociclete ieftine si usoor de modificat, plus ca poti merge relaxat cu 500cc-ul din dotare.

 

Practic iei un CB500, modifici ghidonul, ii aranjezi codita si ti-ai facut Cafe Racer. Daca-i mai pui si roti cu spite, deja e poveste :)

 

Mai multe despre CR-uri aici: /index.php?/topic/159988-cafe-racer/page-50

Poti posta si acolo si sa ceri pareri - mai sunt oameni care au modificat motociclete si iti pot da sfaturi avizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

multumesc frumos insa ideea este ca vreau sa plec de la un cadru ( eventual unul de comunista pe care sa imi pun bazele si ideile ! momentan abea abea am sa termin cu B-u si nu imi permit foarte repede si A2-ul asa ca de aceea ma opresc la 125 si vreau sa fie 100% custom ! Insa nu sunt maistru sau o scula de om precum cei ce au proiectat motociclete ca sa fac un cadru de la 0 ( as fi facut-o daca as fi avut mai mult tupeu ) si vreau sa plec de la un nipru minsk sau chiar mobra insa chiar nu stiu ! Dupa ce gasesc ideea perfecta ( cadru perfect ) incep sa imi procur si sa imi adaptez eu furca roti etc etc etc !

 

Va multumesc din suflet ca sunteti saritori , sper sa iasa treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ? argumenteaza te rog !

There's no replacement for displacement! Motoarele din poze arata super dar toate au peste 125. Apoi sunetul, o sa-ti ramana mic in ziua 2 si daca tot bagi bani baga-i sa merite. Eu zic minim minimorum 250 4 timpi racit aer sau aer/ulei.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru pasionatii de modificari : vand moto din semnatura. oare cum suna un V pe langa unul in linie modificat? Daca nu il vand urmeaza cand o sa am timp o modoficare de gen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

125 in 2 timpi....... :nono:

 

De ce ? argumenteaza te rog !

In primul rand trebuie sa te hotarasti pentru ce-l faci ? vad ca inclini spre 2t

1- Mers zi de zi ? in oras ? nerecomandat 2 timpi , se-ncalzeste repede in oras daca-i doar pe aer.

2- Mers ocazional, cateva zile pe saptamana, plimbari ,nu forje la lucru/scoala/pretena poti baga 2 t dar si cu plimbarile alea... daca-s lungi...

In plus, cum a spus @UFO , sunetul face diferenta , sa asculti un cafe cu motor turbat de 2 t e cam cu cantec, depinde de gust.

 

Daca vrei sa-l folosesti oricand ai nevoie de el , si ca mijloc de transport (zi de zi), nu numai de placere , baga 4 timpi ,toata ,,hardughia,, nu poate sa fie prea grea, asa ca poti incepe de la 250 cc , dar ca sa mergi comod,viteza relativ buna / consum baga 400-500 4 t ....normal :crack:

Parerea mea, in rest, spor la munca !

 

PS- castanul ala mat, e mortal !

Editat de edu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand trebuie sa te hotarasti pentru ce-l faci ? vad ca inclini spre 2t

1- Mers zi de zi ? in oras ? nerecomandat 2 timpi , se-ncalzeste repede in oras daca-i doar pe aer.

2- Mers ocazional, cateva zile pe saptamana, plimbari ,nu forje la lucru/scoala/pretena poti baga 2 t dar si cu plimbarile alea... daca-s lungi...

In plus, cum a spus @UFO , sunetul face diferenta , sa asculti un cafe cu motor turbat de 2 t e cam cu cantec, depinde de gust.

 

Daca vrei sa-l folosesti oricand ai nevoie de el , si ca mijloc de transport (zi de zi), nu numai de placere , baga 4 timpi ,toata ,,hardughia,, nu poate sa fie prea grea, asa ca poti incepe de la 250 cc , dar ca sa mergi comod,viteza relativ buna / consum baga 400-500 4 t ....normal :crack:

Parerea mea, in rest, spor la munca !

 

PS- castanul ala mat, e mortal !

dar daca tine neaparat la 125..poate pune si 125 4T...

Ai dreptate,eu in locul lui as merge pe 400-500 4T.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos insa ideea este ca vreau sa plec de la un cadru ( eventual unul de comunista pe care sa imi pun bazele si ideile ! momentan abea abea am sa termin cu B-u si nu imi permit foarte repede si A2-ul asa ca de aceea ma opresc la 125 si vreau sa fie 100% custom ! Insa nu sunt maistru sau o scula de om precum cei ce au proiectat motociclete ca sa fac un cadru de la 0 ( as fi facut-o daca as fi avut mai mult tupeu ) si vreau sa plec de la un nipru minsk sau chiar mobra insa chiar nu stiu ! Dupa ce gasesc ideea perfecta ( cadru perfect ) incep sa imi procur si sa imi adaptez eu furca roti etc etc etc !

 

Va multumesc din suflet ca sunteti saritori , sper sa iasa treaba !

Cu A2 poti merge si cu CB500 si cu GS500 :)) 125-urile sunt pentru A1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretabile pt choperit/boberit/cafe racer si cu un look mai old sunt Yamaha XS 400 ( 400 cm3 , 4 T .. A2) , Kawasaki Ltd 440 ( 4T se conduce cu A2) si multe altele .

Mi se par k astea pentu un cafe deoarece au motoarele 2 in linie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...termin cu B-u si nu imi permit foarte repede si A2-ul asa ca de aceea ma opresc la 125 si vreau sa...

 

Vedeti ? Asta e principiu... Vreau sa il folosesc ocazional cand am timp sau cand este un miting etc...! Minsk....sincer este aproximativ 80% din alegerea mea imi place foarte mult linia cadrului are si motor de 125 racit pe aer ( acum am deschis ochii si mi-am dat seama ca motoarele 125 de pe rs nsr etc sunt LC... ). Si sincer mi-as dori totusi si putina putere cea ce un 125 4t nu tinde sa ofere ! Daca ar fi sa aleg un motor 125 4t as alege unul de ATV ( china ) M-am dat cu o dracie de 125 si.... a spart fizicu in mine :dropsmilie: ! Dar ce ma dezamageste este ca nush daca gasesc cu motor vertical.... Alea stiu ca sunt orizontale ! Macar sa ajungem acolo initial vreau sa stabilesc cadrul ! In momentul in care am un cadru si rotile si aproximativ 50% din "mobra" o sa ma preocup de motor ! Gasesc sa cumpar cadru de minsk si daca da in ce bani ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

managementul unui proiect de genul ar indica sa iei motor+cadru (ca sa eviti costuri adiacente cu RAR and stuff). Cafe in 2T nu prea am vazut si daca inclini spre o combinatie de nou+vechi (care este si asa forte sensibila pt a iesi ceva de bun gust) o sepie 2T o sa-ti dea mai degraba batai de cap. Cum spunea si lumea mai sus, un motor de 400-500 cmc racit pe ulei e pretabil pt ce vrei.Plus, cauta o motocicleta cu cadru tubular clasic (GS500-le spre ex mi se pare ca scoate cadrul in evidenta mai degraba decat motorul)e parerea mea. In rest, spor maxim, cafe racer e un proiect ambitios si un pic exclusivist; ceva pt dirty gentlemans :)

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul vrea un cafe racer 2T ... vrea sa fie singurul din istorie care a facut asta ...

 

Si e privita ca oaia care paraseste turma ...

 

De colo ... turma il cheama ... sa actioneze dupa un singur creier .. un creier comun.

2T .. e foarte bun prin oras ... cu pasager ... drum lung ... drum scurt .... liniute ... pe o roata ....

 

Nu mai mancati atat kkkkkkt ca 2T 125 nu e bun.

 

E prea bun.

 

Ce e deranjant ..

 

E ca daca nu respecti rodajul ... si nu pui ulei bun .. schimbi segmentii (operatiune de 100 euro) ... o data la 10k km.

 

Daca ai grija de el .. il intretii ... mergi si 40.000 km.

 

Dar deh ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ori ce ar fi raman la 125 2t ( sunetul de 4t/1cilindru nu ma satisface asa mult , nu intoarce lumea capu sa vada ce vine asa repede cum ar intoarce dupa un 2t , pt ca se gandeste ca vine mare chinez...cel putin asa sunt eu)...repet si stiu ca nu e o idee buna sau fiabila insa singurul motor raport performante/sunet (calitatea e proasta deci...) este unul de ATV 110/125 4t sau chestiile acelea made in china.... Sper sa gasesc un cadru accesibil adica cat de cat ok si ca pret si ca stare... dupa ce am baza cadru + roti atuni am sa selectez si motorul insa nu stiu ce ar putea sa ma motiveze sa renunt la ideea 2t !

 

Sa incepem ! Cine ce cadru are si il incurca si vrea sa il dea ?



EDIT : Am gasit ce aveam nevoie nu va spun e surprise ! M-am inteles cu proprietaru si urmeaza sa vina spre mine !

Editat de shoby13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiatul vrea un cafe racer 2T ... vrea sa fie singurul din istorie care a facut asta ...

 

Si e privita ca oaia care paraseste turma ...

 

De colo ... turma il cheama ... sa actioneze dupa un singur creier .. un creier comun.

2T .. e foarte bun prin oras ... cu pasager ... drum lung ... drum scurt .... liniute ... pe o roata ....

 

Nu mai mancati atat kkkkkkt ca 2T 125 nu e bun.

 

E prea bun.

 

Ce e deranjant ..

 

E ca daca nu respecti rodajul ... si nu pui ulei bun .. schimbi segmentii (operatiune de 100 euro) ... o data la 10k km.

 

Daca ai grija de el .. il intretii ... mergi si 40.000 km.

 

Dar deh ...

Baiete (judec dupa username) Arata-ne si noua fraza unde scrie ca am spus ,,noi,, ca 125 nu-i bun , cei mai multi am spus ca nu se preteaza !

Poate in orasul ,,tau,, e bun 2 t , nu stiu cum umbli prin bucale cu 125 2t bara la bara daca nu esti adeptul slalomului printre masini.

Segmenti schimbati 100 E :eek: unde ??? vreau si eu ....

Din cate vad, cred ca tu vorbesti de crossuri , la 125 2t modele vechi nu le trebe mare finete de ulei... la crossuri e altceva, sunt facute total diferit de comuniste,chiar si de chinezisme.

Tatamiu baga tot felul de uleiuri la comuniste, sa fi vazut cum tragea 350 2t...auauu , si a si mers destul de mult cu el ...

Daca vrea 2 t, mai bine pune motor de comunista,decat de chinezarie/atv, se face mai usor, mai usor de intretinut..piese cacalau...

PS-eu doar sunt curios cum naiba omologhezi totate piesele astea puse la olalta... sa nu te coste mai mult decat poti sa scoti din buzunar, ca faci degeaba/de muzeu.

Salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa va supar sau sa va fac sa va certati ca nu e frumos eu vreau doar sprijin , pareri si sfaturi ! Am decis care o sa fie cadru motoru o sa fie sigur 2t dar...(fuck) nu cred ca va fi Rotax 123 spre marea mea dezamagire din cauza unui mic aspect..... pozitionarea pinionului , pentru ca daca ar trebui sa aleg motoru acesta ar trebui sa ma complic cu si mai mult modificari.... (asta daca nu pot sa inversez roata sa vina cu foaia pe dreapta) ! Sunt putin tipicar si pretentios nu vreau sa fac nici o improvizatie (vorba aia nu te carpi ca mai rau te rupi) ! Asa ca cea mai potrivita metoda pentru mine in momentul de fata este motorul AM6 !

 

Rotax :

 

http://www.toutvendre.fr/Moteur-moto-rotax123-aprilia-red-rose-rs-touareg_44924088L.jpg

 

http://www.bikeshop.ro/uploads/file_371132_php7YWBWK.jpg

 

AM6 :

 

http://obermeyerlaw.com/bicycles/motorized%20bicycles/engines/Minarelli%20AM6.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiete (judec dupa username) Arata-ne si noua fraza unde scrie ca am spus ,,noi,, ca 125 nu-i bun , cei mai multi am spus ca nu se preteaza !

Poate in orasul ,,tau,, e bun 2 t , nu stiu cum umbli prin bucale cu 125 2t bara la bara daca nu esti adeptul slalomului printre masini.

Segmenti schimbati 100 E :eek: unde ??? vreau si eu ....

Din cate vad, cred ca tu vorbesti de crossuri , la 125 2t modele vechi nu le trebe mare finete de ulei... la crossuri e altceva, sunt facute total diferit de comuniste,chiar si de chinezisme.

Tatamiu baga tot felul de uleiuri la comuniste, sa fi vazut cum tragea 350 2t...auauu , si a si mers destul de mult cu el ...

Daca vrea 2 t, mai bine pune motor de comunista,decat de chinezarie/atv, se face mai usor, mai usor de intretinut..piese cacalau...

PS-eu doar sunt curios cum naiba omologhezi totate piesele astea puse la olalta... sa nu te coste mai mult decat poti sa scoti din buzunar, ca faci degeaba/de muzeu.

Salut.

 

Batrane ....

 

Am avut Aprilia Rs 125.

 

Am facut 30.000 km.

 

Drumuri lungi .. mers bara la bara prin orase mari ...

 

Pasager ... tot tacamul.

 

Si nu am intervenit deloc la motor.

 

Si schimbat segmentii ... da ... 430 lei prin 2009 .. cam asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Good Evening Romania, hello Budapest!!!

 

I'm back and I'm mean! (trad. Irina Nistor: "aaa...sunt spate si sunt ceea ce vreau sa spun!...)

 

Dupe lungi nopti nedormite pe motive de durere pricinuita de fractura la mana, dupe nenumarate si intortocheate derulari de evenimente cu deznodamant cel putin halucinant si, in sfarsit, dupe (de data asta numarate) kilograme (8 la numar!!!) luate pe subsemnatul m-am decis sa ma intorc acolo unde ma simt bine cu adevarat: la templul meu Cafe.

Da. Am absentat nesperat de mult dar cu motiv, va jur. Long story short: taxi intoarce aiurea, eu buf, mana bulita nasol, Politia Romana intervine in forta, deschide dosar penal soferului care a dat bir cu fugitii, soferul nu-i de gasit, Politia Romana considera ca cineva totusi trebuie tras la raspundere si cum eu eram singurul la indemana dansilor lat si imobilizat, Politia sterge repejor "AN" (autor necunoscut) si mazgaleste repejor un sanatos "autoaccidentare" iar lucrurile capata brusc o dinamica tricolora si complet aiurea. Sa ma explic: eu (adica victima) am devenit beneficiarul direct al privilegiului halucinant de a avea dreptul de a-l da in judecata pe vatamator (adica tot eu)...si pentru asta am avut timp de gandire (legal) de 60 de zile. Aveti idee cum e sa traiesti timp de 60 de zile intr-o teroare continua stiind ca poti fi dat in judecata in orice clipa?...Chiar si de tine insuti? E ingrozitor! Noroc ca nu sufar de personalitate bipolara pentru ca dracu in persoana mai descalcea dilema juridica in care m-as fi aruncat de unul singur!!! Va dati seama, nu, ca unul dintre "mine" (cu acelasi CNP, desigur) ar fi castigat procesul in timp ce celalalt si-ar fi ros unghiile de furie si ar fi lansat un contratac naucitor apeland la recurs? Ar fi urmat apoi Curtea de Apel si, cine stie, poate chiar Inalta Curte de Casatie si Justitie?... Wow! (Eu catre mine cu freza data pe dreapta): "Onorata Instanta, doresc sa-l chem la bara pe vatamator. E adevarat ca in data de ati iesit pe strada cu vehiculul moto nr cutare si cutare?" (eu catre mine cu freza data pe stanga)"Da"..."Aha, deci recunoasteti!"...si tot asa... N-aveti idee cat de mult pot iubi tara mea! Nu te poti plictisi deloc intr-ansa!

 

Medical, lucrurile au stat tot asa de bine;

-Operatia 1: sunt bagat in sala de transare si doctorii dau sa-mi reaseze mana la loc.. "aaaa...care ai fost mai bun la oase ca asta e varza?!...eu sefu"!...treci si ...aaa...cate oase trebuiau sa fie aici?...5...ei bine, sunt 11...ce facem?....aaaa...scutura mana si vezi care cum cade apoi baga suruburi si da-i bice ca incepe "X Factor"..

-Operatia 2:..."aaa... care mai stie in ce unghi sta de regula o mana?... sefu', fix cam asea...Ok...I-ai luat banii?...da...atunci leaga-l cum o fi si vedem noi cum o scaldam dupa...il trimitem la fizioterapie si-i explicam ca e prost, ca trebuie sa faca miscare pan' s-o muta la locul ei cu tot cu tije si cu suruburi asa ca da-i o gaura pe un' s-o nimeri si da-i bataie ca incepe "Vocea Romaniei"...

-Operatia 3:...Bonjour monsieur, je suis Docteur Eric...o la la..."Le" fractura este serioasa...la ce macelarie v-ati transat?...Aha...trebuie sa facem "une" supercalifragilisticontrastoradiographie "que" va va scutura de 700 euroi apoi o sa va taiem imprejur asea, apoi indaratelea si toate astea in Ianuarie pentru ca, desigur monser, vin Sarbatorile...o sa va coste...où courez-vous monsieur???? (unde fugiti asa de dati cu talpile in ceafa?)... Mint!... N-am fugit, si asta pentru ca eram prea galben la fata ca sa mai fiu capabil de un asemenea gest de autoconservare. Asta e!. Dupa cate mi-a zis frantuzul rezident la "Institutul Mainii" (Fratilor, astia au o clinica specializata in mana!!!) trebuie sa zic mersi ca nu mi-au pus mana in dreptul dosului. Mda. Anyfuck, totul merge altminteri ca pe roate...

 

Dar n-am stat chiar momaie. In tot acest timp Templul meu a cunoscut un upgrade si acu se numeste Templu 2.0, adica mi-am tras un spatiu mai mare si incalzit pe deasupra unde ma pot desfasura in voia mea fara restrictii si cu pasi voiosi! Cool! Acu' sa vad cate ore o sa arunc pe fereastra cautand sculele lasate din mana la voia intamplarii...

 

Problema de electrica a primului meu proiect a fost elucidata inca din Octombrie: era masa, domle!. A trebuit sa vina un prieten drag din Olanda ca sa ma lumineze punand dejtu pe buba iar asta mi-a redesteptat sperantele care zaceau la picioarele mele gata sa-si dea duhul. Masa era cvasi inexistenta din motiv de vopsit electrostatic iar remediul a fost polizatul unei portiuni ascunse de sub sea, sudatul unor urechiuse direct pe sasiu, gaurite cu spiral de 4, adaugat suruburi mai lungi si hai cu fiecare fir de masa (independent) la dansele, care pe unde apuca... Nu e cea mai rafinata solutie dar pe cuvant ca e sanatoasa....Si daca tot am rezolvat primul Cafe, acu' am planuri mari cu un alt proiect la care m-am tot gandit in ultima vreme asa ca daca ma ajuta Dzeu in mai putin de o luna o sa-l postez aciulea, printre frati ca sa vaza si dansii.

 

Pana atunci, insa, va urez sa surubariti veseli si va urez un sincer si cats e poate de motociclist "La Multi Ani!"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...