Remus20 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Expune problema complet.Pentru economia de cuvinte pe care o faci imi vine sa raspund cu ,,esti sigur ca ai luat mana din gaz pentru a reveni din turatie?'' ok o sa zica lumea ca iar sunt rau...da si tu mai multe date,de genu ramane turata in x turatii singura si manerul blocat,nu revine nici daca inchid gazul,se intampla pe loc la miscarea ghidonului....ai joc in acceleratie?explica exact pas cu pas ce se intampla ca nu e nimeni clarvazator. ma andule iar ii certi pe oameni asta? ) glumesc dar ai drepatate, problema trebuie expusa in maxumul de detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 ma andule iar ii certi pe oameni asta? ) glumesc dar ai drepatate, problema trebuie expusa in maxumul de detalii mai mistocar asa in ultima vreme dar la fel de binevoitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 Problema e in felul urmator : accelerez la 4 5000 de ture si ii dau drumul la acceleratie . La carburatoare se vede ca revine clapeta dar turatia nu mai revine ramane la 3 4000 de turatii . Revine doar daca umblu la surubul de relanti adica daca il dau in jos de tot dar atunci nu mai tine relantiul . Ii dau iar relantiul la 1200 1300 de turatii accelerez si aceeasi problema iar ramane accelerata . I am desfacut carburatoarele le am curatat tot nimic . Bujiile nu sunt negre sunt caramizii deci nu e nivelul mare la benzina . Singura dilema care mi a ramas sunt suruburile de sub carburatoare acele pilot jet nu stiu care este rolul lor si ce se regleaza cu ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 hello guys:( are cineva un cablu pt turometru..?azi mi s-a rupt in doua...si jur ca nu i-am dat pe rosu... va rog frumos, dc are cineva sau dc stiti de unde as putea lua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khazar Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 (editat) Problema e in felul urmator : accelerez la 4 5000 de ture si ii dau drumul la acceleratie . La carburatoare se vede ca revine clapeta dar turatia nu mai revine ramane la 3 4000 de turatii . Revine doar daca umblu la surubul de relanti adica daca il dau in jos de tot dar atunci nu mai tine relantiul . Ii dau iar relantiul la 1200 1300 de turatii accelerez si aceeasi problema iar ramane accelerata .I am desfacut carburatoarele le am curatat tot nimic . Bujiile nu sunt negre sunt caramizii deci nu e nivelul mare la benzina . Singura dilema care mi a ramas sunt suruburile de sub carburatoare acele pilot jet nu stiu care este rolul lor si ce se regleaza cu ele . Exact asa am patit si eu. Ori sunt cuiele pontoare de vina, ori amestecul nu e bun la UNUL dintre cilindri si iti merge ba un singur cilindru ba amandoi si de aici diferenta de turatie. La mine a fost o combinatie intre cele 2 Editat Iunie 15, 2009 de khazar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 15, 2009 Share Postat Iunie 15, 2009 @dragos omul de mai sus stie ce zice.Cuiele fie unul care nu mai sta in locasul lui,fie amestecul de relanti.Ar mai fi o chestie dar e''long shot'' si sper sa nu fie cazul si anume clapetele sa nu inchida perfect chiar daca tu asa crezi. in orice caz verifica pozitia cuielor,iar la amestecul de relanti e aproximativ simplu:daca turatia variaza amestecul este prost.Reglarea e simpla si o poti face tu,prin invartirea suruburilor(alea de dedesubt) pe rand prin incercari pana stabilizezi turatia.Tine minte totusi cate invartiri faci la fiecare surub,ca macar sa le aduci la fel daca nu iti iese perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) @dragos omul de mai sus stie ce zice.Cuiele fie unul care nu mai sta in locasul lui,fie amestecul de relanti.Ar mai fi o chestie dar e''long shot'' si sper sa nu fie cazul si anume clapetele sa nu inchida perfect chiar daca tu asa crezi.in orice caz verifica pozitia cuielor,iar la amestecul de relanti e aproximativ simplu:daca turatia variaza amestecul este prost.Reglarea e simpla si o poti face tu,prin invartirea suruburilor(alea de dedesubt) pe rand prin incercari pana stabilizezi turatia.Tine minte totusi cate invartiri faci la fiecare surub,ca macar sa le aduci la fel daca nu iti iese perfect. Multumesc pentru raspunsuri . Si eu cred ca e ceva legat de amestecul de relanti pentru ca este singurul loc unde am umblat de mai multe ori pentru ca de fiecare data cand am schimbat cate ceva se deregla si trebuia sa il mai reglez . Ultima schimbare (pastilele din capul supapelor ) a pus capac la toate . Nu se mai aude niciun tacanit la axele cu came dar a aparut problema cu turatia .Uneori chiar da rateuri pe toba si daca pornesc cilindrii separat cel din stanga merge perfect cel din dreapta abia porneste si se accelereaza foarte greu .Tot cel din dreapta ramane si accelerat adica cel din stanga ai accelerat revine imediat cel din dreapta nu se accelereaza si daca se intampla acest lucru apoi nu mai revine . Oricum 90% cred ca e de la cilindrul din dreapta (daca privesti motocicleta din spate) . Editat Iunie 16, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Cand avem GSul aveam aceeasi probelma. Chestia era ca nu totdeauna ramanea turat. Tot in jur de 3000 turatii. Eu aveam ghidonul schimbat cu unul gen enduro si cablul de acceleratie era putin mai intins, socul la fel....oricat le-am reglat nu a iesit perfect. La intoarceri pe loc stanga mi se tura mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Problema e in felul urmator : accelerez la 4 5000 de ture si ii dau drumul la acceleratie . La carburatoare se vede ca revine clapeta dar turatia nu mai revine ramane la 3 4000 de turatii . Revine doar daca umblu la surubul de relanti adica daca il dau in jos de tot dar atunci nu mai tine relantiul . Ii dau iar relantiul la 1200 1300 de turatii accelerez si aceeasi problema iar ramane accelerata .I am desfacut carburatoarele le am curatat tot nimic . Bujiile nu sunt negre sunt caramizii deci nu e nivelul mare la benzina . Singura dilema care mi a ramas sunt suruburile de sub carburatoare acele pilot jet nu stiu care este rolul lor si ce se regleaza cu ele . Salut, vezi sa nu iti fie arcul de la clapete uzat si de aceea sa nu iti revina din ture iar cand inchizi clapetele la maxim e normal sa se opreasca tot motorul. Incearca sa il accelerezi tu cu mana direct pe decanismul clapetei si sa il si reduci la minim tot tu cu mana si astfel iti dai seama. S-ar putea sa fi probleme si cu cablu de la acceleratie sa se rupa si isi face "mustati" in interior astfel revine mai greu din ture si nu poti regla relantiul. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shultz Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Salut! Sunt si eu posesor nou cat de cat de gs500 (din martie).Pana acumn-am avut probleme cu el, decat semeringurile de la furca au trebuit schimbate, in rest totul e ok.Sunt foarte multumit de el, dar as vrea un singur lucru, un parbriz ceva mai retro, in stilul celor din anii '80, cum erau cele de pe GS1000.Help, anybody?O dezmembrare, ceva? Sal cat te-a costat semeringurile ca si a mea face ca o barca si ma tem ca am aceeasi problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 eu am dat pe semeringuri 50 ron parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shultz Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Si 2 poze cu moreta mea super tare farurile ...de unde le-ai luat ..si cam cat au costat Salut, al meu e din '93, folosesc SAE 10w40 iarna, 15w50 vara de la Agip sau Mobil, nu merita ulei mai scump, pt ca nu stie sa il pretuiasca, nu e facuta sa mearga doar cu Syn care e full sintetic si costa dublu, nu trebuie abuzat de turele inalt gen 10000rpm doar citeva clipe si schimbul de ulei il fac la maxim 4000.15w50 mananca in jur de 75ml la 1000km. Respect Salut am un gs500 din 2003 si acum dupa 1500 km as vrea sa schimb uleiul si filtrul...ce recomanzi? (multi zic Motul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Sal cat te-a costat semeringurile ca si a mea face ca o barca si ma tem ca am aceeasi problema. pe mine m-au costat 45 ron, si uleiul 50 (acum o luna si ceva). intra cam 350ml cu 350 ml din cate imi amintesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 (editat) super tare farurile ...de unde le-ai luat ..si cam cat au costat Salut am un gs500 din 2003 si acum dupa 1500 km as vrea sa schimb uleiul si filtrul...ce recomanzi? (multi zic Motul) eu zic sa pui motorex si eventual un 15w pe mine m-au costat 45 ron, si uleiul 50 (acum o luna si ceva). intra cam 350ml cu 350 ml din cate imi amintesc. ulei poate o sa ziceti k is nebun da am pus din ala hidraulic.la 10 ron 1l.am 1000 km cu el facuti si se comporta bine.furca ceva mai tare fata de ce a avut inainte. *raisa:ai fost la mecanic sau tu schimbasi uleiul si semeringurile??? Editat Iunie 16, 2009 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 super tare farurile ...de unde le-ai luat ..si cam cat au costat Asa am cumparat motorul,acum sincer as prefera cu far original,asa ca...daca vrea careva sa facem schimb.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Mai de mult am vazut asta De vreo sapt tot se plimba unii pe langa moto si ma gandeam s-o si leg de pom....dar revazand filmuletul de mai sus...ma tot gandesc sa dau 200 euro pe lanturi d-astea sau sa-mi iau o pusca...tot pe la aceeiasi bani? Care din voi o legati? cu ce? si ai vazut pe vr-unu ca incerca s-o desfaca si nu a reusit? sau or fi vazut lantul si au renuntat fara sa mai incerce? Fara sa caut prea mult am gasit asta http://www.magazin-arme.ro/product.php?id_product=29 la aceiasi bani Editat Iunie 17, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) iar pentru meseriasii din trafic ar fi buna o "lanterna" d-asta ) Editat Iunie 17, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) Care din voi o legati? cu ce? Cu asta si cu asta. Pe gainari ii face sa renunte, iar pe profesionisti, ii motiveaza... Cum o dai, tot rau iese! Editat Iunie 17, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 (editat) o cominatie intre lant si "lanterna" ar fii buna, cum pune mana pe lant sa inceapa sa danseze Editat Iunie 17, 2009 de Nk155 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 super tare farurile ...de unde le-ai luat ..si cam cat au costat Salut am un gs500 din 2003 si acum dupa 1500 km as vrea sa schimb uleiul si filtrul...ce recomanzi? (multi zic Motul) Motul Castrol sau Mobil, ideea e sa fie neaparat 4T si acum ca a venit vara 15W50 e cel mai indicat. (Mobil nu cred ca are 15W50). Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shultz Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Motul Castrol sau Mobil, ideea e sa fie neaparat 4T si acum ca a venit vara 15W50 e cel mai indicat. (Mobil nu cred ca are 15W50).Respect pe joja scri 10W40 acum nush ce sa zic ..zilele astea fac comanda. spune0mi te rog ca am vazut poze cu GS-ul tau, cu ce fel de vopsea ti-ai dat galeriile de evacuare (ale mele sunt ruginite). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 pe joja scri 10W40 acum nush ce sa zic ..zilele astea fac comanda. spune0mi te rog ca am vazut poze cu GS-ul tau, cu ce fel de vopsea ti-ai dat galeriile de evacuare (ale mele sunt ruginite). pt galerii se gaseste spray de vopsea rezistenta la temperaturi inalte... intreaba la magazine de piese poate aduce cineva pe comanda... ii in jur de 10 eur un spray.... spor la treaba, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khazar Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Presupun ca tevile trebuie smirgheluite inainte... Nu se aplica vopseaua peste rugina,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Presupun ca tevile trebuie smirgheluite inainte... Nu se aplica vopseaua peste rugina,nu? logic ca tre shmirgheluite cat de bine unde este ruginit si degresate bine...si apoi vopsite... spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Mihai sa nu ma injuri ca nu ajung azi la Academie, dar o sa te bucuri cand o sa auzi motivul. Pana acum stii ce am facut la motoreta, dar sa vezi ce i-am mai facut intre timp : o modific sa nu mai fie touring ci vitezana, ii lasam furca mai jos, ii modific coarnele si...... surpriza. o sa vezi tu. have fun azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.