Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Am studiat si eu problema asta cu ceva timp in urma.Pe mine ma tenta sa cumpar stopul asta.Arata bine si e usor de montat, dar si sa dau 140 $ pe un stop, parca e cam mult, nu? :blink:

 

Urasc semnalizarile de genul asta. asa este pe passat-ul nou, nu vezi cand vrea sa semnalizeze... parerea mea e ca e o porcarie care nu trebuie omologata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Urasc semnalizarile de genul asta. asa este pe passat-ul nou, nu vezi cand vrea sa semnalizeze... parerea mea e ca e o porcarie care nu trebuie omologata.

 

:P Corect! Eu nu l-am luat si din motivul asta!

Gandeste-te la urmatoarea situatie:soare puternic din spate, pui semnal dreapta(vrei sa faci la dreapta pe o strada laterala), franezi, insa soferul din spatele tau vede ca semnalizezi dreapta, dar sigur nu va bunghi ca ai si franat, intrucat jumatate din stop clipeste pe galben iar cealalta jumatate lumineaza rosu!Si da peste tine, logic nu? :laugh:

 

Este modelul american de stop, intalnit pe toate masinile de peste ocean:acelasi bec are 3 functii(frana, stop si semnal).

E destul de periculos modelul.

 

Cat despre omologarea unui astfel de stop, sigur nu se pune problema in RO.

Il montezi pe barba ta:daca n-ai accident, in cel mai bun caz ramai fara talon! :blink:

 

Insa asta nu inseamna sa nu aducem la cunostinta opiniei publice si varianta de mai sus, nu? :D

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor... eu am facut cv de genul... stop cu led-uri (40 E), vede foarte tare...si semnale cu bec halogen de 23 watt (10 e buc), care de asemenea vad foarte taree.... si nu ma incurca cu absolut nimic pt ca semnalizarile sunt destul de mici... parerea mea e ca semnalizarile trebuie lasate separat de stop...

 

numai bine

post-45327-1247076025_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o chinuiala destul de mare in PS am desenat asta ...

post-24853-1247120823_thumb.jpg

post-24853-1247120830_thumb.jpg

post-24853-1247120839_thumb.jpg

Zilele astea o sa caut sa printez pe o folie transparenta sa vedem ce iese...

 

si mai ramane sa vedem si noaptea cum o sa se vada....

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care esti cu un GS mov in zona Rahova, mai exact pe langa Electromagnetica si mai exact pe langa Shaormeria Melisa? Sunt curios ca iti vad motoru' parcat p'acolo zilnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care esti cu un GS mov in zona Rahova, mai exact pe langa Electromagnetica si mai exact pe langa Shaormeria Melisa? Sunt curios ca iti vad motoru' parcat p'acolo zilnic.

unde mai exact ? la intersectia sebastian cu 32 cu aia de duce in ferentari ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rahova cu Sebastian si Ferentari :laugh:

cum mergi spre unirii pe stanga dupa intersectie in dreptul statiei de tramvai...

... aia e a unui batranel...n-am oprit eu odata si am intrebat a cui e ... nu cred c-o sa-l gasesti pe aci pe forum :blink:)

Intreaba la magaginul ala din colt...ca e patron acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asamblat vitezometrul vechi asa de proba...se vede in video cum iese "capsularea" dupa ce a fost desfacut si asamblat la loc...pe spate, acolo unde e mai valurit capacul-inca n-am apucat sa-l fac...dar mai la dreapta se vede unde a fost desfacut si cum iese dupa ce il asamblezi...xcum chiar si fara sa-l indrepti perfect, nu se vede ca a fost desfacut atunci cand ceasul e montat in bord, deoarece intre ceas si rama bord vine o garnitura care astupa tot...

 

asta ar trebui sa fie si filmuletul...

post-24853-1247205727_thumb.jpg

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care esti cu un GS mov in zona Rahova, mai exact pe langa Electromagnetica si mai exact pe langa Shaormeria Melisa? Sunt curios ca iti vad motoru' parcat p'acolo zilnic.

propietarul gs-ului e tipul care are chioscul din apropiere (ala de pe colt)

 

mihaita ,super tari ceasurile.....de efect pe fond alb.

Editat de adya76
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata cu desenatul...mai ramane sa vedem cum fac sa le montez fara sa deranjez ceva din mecanismul ceasurilor...

 

asa vor arata....

 

post-24853-1247147078_thumb.jpgpost-24853-1247147095_thumb.jpg

 

 

hai mai,serios?chiar pui 280 km/h...?asta cumva e pentru cocalarii care se uita in bord sa vada"cat prinde,cat prinde?!?" :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am asamblat vitezometrul vechi asa de proba...se vede in video cum iese "capsularea" dupa ce a fost desfacut si asamblat la loc...pe spate, acolo unde e mai valurit capacul-inca n-am apucat sa-l fac...dar mai la dreapta se vede unde a fost desfacut si cum iese dupa ce il asamblezi...xcum chiar si fara sa-l indrepti perfect, nu se vede ca a fost desfacut atunci cand ceasul e montat in bord, deoarece intre ceas si rama bord vine o garnitura care astupa tot...

 

asta ar trebui sa fie si filmuletul...

 

 

explica-mi te rog si mie asa mai ca la prosti.. in ce program ai desenat alea, pe ce hartie le-ai scos...alea alea...

sau, daca vrei si nu te deranjeaza trimite si mie pozele sa le printez si sa vad daca rezolv si eu cv de genu... au iesit super...

 

success si ms mult.. numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

explica-mi te rog si mie asa mai ca la prosti.. in ce program ai desenat alea, pe ce hartie le-ai scos...alea alea...

sau, daca vrei si nu te deranjeaza trimite si mie pozele sa le printez si sa vad daca rezolv si eu cv de genu... au iesit super...

 

success si ms mult.. numai bine

Programul este Photoshop. Deocamdata le-am printat pe coala normala la imprimanta de acasa sa vad daca mi-au reusit dimensiunile, unghiurile o sa le printez pe folie transparenta si o sa matuiesc cu smilgher f fin cadranele sau o sa printez pe calc (numai ca pe calc nu prea gasesti sa printezi color...rosu de la turometru...) pozele le gasesti aici ceasuri bordsunt la rezolutie mare - totusi daca nu-ti place ceva sau vrei sa-ti pui vitezele (140,160,180,200) asa cum sunt originale iti pot face alte schite sau iti trimit fisierul din photoshop daca te pricepi sa-l modifici...

Daca te apuci sa printezi ... diametrul cercurilor tre sa fie 8 cm ... ca sa-ti iasa la scara.

 

hai mai,serios?chiar pui 280 km/h...?asta cumva e pentru cocalarii care se uita in bord sa vada"cat prinde,cat prinde?!?" :lol:

iti dai seama ca pt aia am scris asa ... ca doar cine stie cunoaste...xcum nu nerg mai mult de 120-130 si n-am nevoie de zona respectiva....iar in caz ca am nevoie gradatiile sunt la locul lor....deci pot sti xcand cu ce viteza ma deplasez

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baietii.Azi,am rupt maneta de ambreaj,cu tot cu suportul de prindere a oglinzii retrovizoare.

De unde pot face rost de toata piesa aia care tine si oglinda si clapeta de ambreaj?Va rog ajutati-ma si pe mine.

 

P.S:mihai,super tare vitezometrul si turometrul.Mi se pare totusi ca e prea exagerat 280.... :lol:.Dar ar mere bine 260!oricum,design-ul e misto!

 

 

Numai bine!

Editat de Mihai_J4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva vreo schema/desen din care sa rezulte cum trebuie reglat farul in mod corect?

Salut, in "Haynes" e data o schema ff simpla pentru reglarea farului, desigur "h-ul" il vei gasi printre dimensiunile motoretei, sau masori pur si simplu inaltimea pina la centrul farului.

Sper sa iti fie de folos...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Va scriu aici ca poate stiti ceva, vreun zvon sau dati mai departe.

 

Lucrurile stau cam asa: vreau sa cumpar un GS500 ( de preferat E dar merge si F ) model mai recent de 2001.

Buget: maxim 3000 euro

Stiu ca as putea sa aduc din Germania de banii astia insa as prefera sa ma uit mai intai pe piata interna.

Suma pe care sunt dispus sa o dau este desigur in functie de starea motorului, an fabricatie, nr km, existenta unor optionale ( top-case, side-case sau macar rack-urile, alarma etc )

 

Daca stiti ceva care se incadreaza in liniile acestea dati-mi va rog un PM.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in "Haynes" e data o schema ff simpla pentru reglarea farului, desigur "h-ul" il vei gasi printre dimensiunile motoretei, sau masori pur si simplu inaltimea pina la centrul farului.

Sper sa iti fie de folos...

 

 

Multumesc frumos!Asta cautam! :lol:

 

Raman dator! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am tot cautat, dar in 464 de pagini...poate mi-a scapat. As avea nevoie de manualul de la GS 500 F, in format PDF, in engleza. Am cautat si cu google si nu prea am avut succese, decat in spaniola, si nu ma ajuta. Parca am vazut pe aici un link. Ma poate ajuta careva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am tot cautat, dar in 464 de pagini...poate mi-a scapat. As avea nevoie de manualul de la GS 500 F, in format PDF, in engleza. Am cautat si cu google si nu prea am avut succese, decat in spaniola, si nu ma ajuta. Parca am vazut pe aici un link. Ma poate ajuta careva ?

 

Sal,

 

Eu am un link pt modelele mai vechi (pana in 99): aici

Din ce stiu eu modelul F se face din 2004, insa. Ma uit si acasa sa vad daca l-am gasit pe net, stiu ca am cautat si eu in draci dupa el :laugh:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am tot cautat, dar in 464 de pagini...poate mi-a scapat. As avea nevoie de manualul de la GS 500 F, in format PDF, in engleza. Am cautat si cu google si nu prea am avut succese, decat in spaniola, si nu ma ajuta. Parca am vazut pe aici un link. Ma poate ajuta careva ?

 

Pentru GS 500 F nu am gasit nici eu, si am inteles ca nu exista unul dedicat.

Insa cel pentru GS 500 E se aplica in proportie de 90%, motoarele fiind aproape identice sub carena :laugh:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari. ati avut careva gs-ul limitat din carburatoare (mansoane de plastic pe cuiele de dozaj) ? daca da, dupa scoaterea limitarii, a fost nevoie sa schimbati si diuzele? din nou, daca da, de care diuze si cum? multzam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru GS 500 F nu am gasit nici eu, si am inteles ca nu exista unul dedicat.

Insa cel pentru GS 500 E se aplica in proportie de 90%, motoarele fiind aproape identice sub carena :laugh:.

 

Exista daca gasesti manualul Haynes > 2004. Adica asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...