banicaiulian Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) hai fratilor..luminati-ma si pe mine , cand trag ambreaj si frana sa ma opresc pe loc, imi moare motorul, adica nu sta la relantiu numai cate o data...ce ar putea fi ?? astept pareri. ms mult, numai bine 1. Din ce tind sa cred ar fi ca reglajul de amestec la ralanti nu e bun ( o masura orientativa la surubul de aer e de 2 ture juma). 2. O alta problema este daca filtrul de aer este bun/curat, ceva K&N ? (k&n-ul face numai probleme, conform experientei prin care am trecut si multor alte relatari, mai ales combinat cu toba aftermarket). 3. Imbinarile dintre filtrul de aer - carburator - blocul motor. Daca trage aer fals, combinat cu un reglaj nasol al aerului de ralanti poate face in felul acesta. Neetansarile se probeaza dand cu spray de pornire peste garnituri si in general imbinari CATE PUTIN si cu grija, din moment ce ESTE INFLAMABIL. Cand exista neetansari, dand cu spray se mareste usor turatia la motor si se vede imediat unde e problema. 4. Verificarea inchiderii cuielor de dozaj si nivelului la care sunt reglate plutitoarele. http://gstwin.com/float_height_check.htm Cel mai bine este sa dai jos bujiile, curatate, pornit la ralanti si lasat sa mearga singur vreo 5 min dupa ce s-a incalzit. Dai jos bujiile, vezi culoarea si de acolo o sa stii aproximativ problema. - Daca e deschisa la culoare, aer fals sau surub prea strans la aer (parca se strange pentru mai putin aer), posibil jicloare infundate - Daca e inchisa la culoare, filtru imbacsit, surub de aer prea desfacut, soclu ramas blocat Din ce tind sa cred, problema ta se manifesta doar dupa ce s-a incalzit motorul. Astept alte intrebari, observatii, in caz ca vrei sa te apuci de ea. Noroc Editat Iunie 30, 2009 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Marian Valorusu iti spune ceva? Roxy manelista? Frati, surori? Mai omule eu nu te-am jignit deci nu o face nici tu.Daca urlii sus si tare ca esti jurist,avocat sau ce esti tu acolo inseamna ca esti om cu studii superioare,un om intelectual.Poarta-te ca atare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 hai fratilor..luminati-ma si pe mine , cand trag ambreaj si frana sa ma opresc pe loc, imi moare motorul, adica nu sta la relantiu numai cate o data...ce ar putea fi ?? astept pareri. ms mult, numai bine Ai incercat sa reglezi relantiul? Vezi ca exista o rotita sub carburi de care daca invarti cresti sau scazi relantiul. Se poate sa fie prea mic... asta ca solutie simpla la problema ta daca nu e de la asta... vezi ce a zis un coleg mai sus Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Mai omule eu nu te-am jignit deci nu o face nici tu.Daca urlii sus si tare ca esti jurist,avocat sau ce esti tu acolo inseamna ca esti om cu studii superioare,un om intelectual.Poarta-te ca atare! Hai s-o lasam asa "cum a picat" ... sa nu mai posteze nimeni, nimic, de bune sau "de dulce" despre alti useri/motociclisti, GS-isti sau nu, cu diferite meserii/studii, priceputi sau nu... pentru sefulica3 Nu conteaza ce moto avem si din ce grup facem parte...atata timp cat iti putem da un sfat sa te scoti mai ieftin...ca doar d-aia ai intrat pe forum, nu ?! Poate unii dintre noi suntem mai glumeti si mai spunem si cate o rautate mica...dar nu tre sa te aprinzi. pentru kassu si andu_wasap Daca nu merita, de ce va chinuiti atata sa-i raspundeti rautatilor postate...? Cine va cunoaste stie ce, si cum, e cu voi...stati linistiti ca nu va strica reputatia dobandita. Ce-i cel mai rau pentru el...eu cred ca am putea sa-l IGNORAM, o perioada, poate se mai "raceste" intre timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) Cateva idei de la Mihai dupa care sa jonglam cu evidentierea grupului nostru : Editat Iunie 30, 2009 de q_simi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Cateva idei de la Mihai dupa care sa jonglam cu evidentierea grupului nostru : Am putea face ceva de genu ... Am putea face ceva de genu ... Mie-mi place ala cu S mare si uzuki mic indiferent de font-ul folosit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danji Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Salutare, pana acum nu am veniti la intalnirile de joia din fata academiei. Dar m-a luat de urechi un coleg de serviciu, asa ca saptamana asta poate vin si eu sa vad cum e comunitatea. Am un GS 500 E din 97, varianta carenata. Stau prin Militari si sunt incepator ( din octombrie am carnetul ). Poate ne vedem joi sa ne salutam si in persoana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 daca vreti doar stikere fara sa va faceti placute personalizate mai am ceva facut acum pe fuga ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 In caz ca nu gasesti releu si ai/cunosti un electrician, schema din link-ul urmator o recomand, din moment ce am folosit-o si eu acum vreo 2 ani la prima moto, urmarind cu atentie sa montez diodele cu corectia de rigoare, cu succes (nu oi mai avea GS-ul dar mai ajut GS-isti din cand in gand ). /index.php?...t&p=1116351 @Sefulica3 ... te aprinzi cam repede si ai reusit sa devii antipatic in scurt timp din pacate. Incearca sa redresezi situatia pentru ca arati lipsa de respect fata de munca lui Andu si altora care ofera sfaturi si o mana de ajutor colegilor motociclisti (ca si mine de altfel). Vorba buna mult si pe multi aduce la nevoie. Cele bune tututor mc mult iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
q_simi Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Eu ma gandeam la stickere totusi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sefulica3 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 mc mult iulian Dupa ce ma jignesti urat e sa-mi spui sa ma opresc eu din jigniri. Eu am intrebat ceva. Daca nu vrei sa ma ajuti nu-mi raspunde. Dar nu ma ironiza. Nu vreau sa fiu ironizat asa, din prima, de unul si de altul. Incercati sa fiti obiectivi. N-am jignit pe nimeni, doar m-am aparat la replici nepotrivite ale colegilor vostri. Fiti acizi unul cu altul, astia care va cunoasteti. Omul ala va jigneste implicit pe voi dar, din nu stiu ce motive, nu luati atitudine. Ieftin=prost. Deci aproape toate GS-urile intra in categoria asta. Ele sunt ieftine, nu sunt scumpe. D-aia m-am atacat. Voi puteti sa stati si sa inghitit dar...sa va si gudurati, nu cred ca e ok. Poate e vreun lider, ceva...mie mi-e fix tot una. Stiti cine e urmatoarea victima a unuia de genul asta? Unul din voi. Asfalt uscat si multumesc celor care mi-au scris prin PM (probabil sa nu afle Valorosu' ca ma ajuta). In alta ordine de idei, am mai scris pe forumul asta si nu si-a permis nimeni sa ma ia la misto. De rahat sa faci misto de unul care iti cere ajutorul... Nu vad de ce au facut-o baietii astia doi...Asta e. Multumesc pentru ospitalitate. Hai s-o lasam asa "cum a picat" ... sa nu mai posteze nimeni, nimic, de bune sau "de dulce" despre alti useri/motociclisti, GS-isti sau nu, cu diferite meserii/studii, priceputi sau nu... pentru sefulica3 Nu conteaza ce moto avem si din ce grup facem parte...atata timp cat iti putem da un sfat sa te scoti mai ieftin...ca doar d-aia ai intrat pe forum, nu ?! Poate unii dintre noi suntem mai glumeti si mai spunem si cate o rautate mica...dar nu tre sa te aprinzi. pentru kassu si andu_wasap Daca nu merita, de ce va chinuiti atata sa-i raspundeti rautatilor postate...? Cine va cunoaste stie ce, si cum, e cu voi...stati linistiti ca nu va strica reputatia dobandita. Ce-i cel mai rau pentru el...eu cred ca am putea sa-l IGNORAM, o perioada, poate se mai "raceste" intre timp... De ce era nevoie de atatea replici ca sa ajungem tot la concluzia asta? Reputatia dobandita. Cum, ca in cazul meu? Ajutand lumea cu sfaturi bune? Sa ma IGNORATI. Asta v-am si rugat: cei care nu vor sa ma ajute sa ma ignore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Eu parca as ramane la ideea de a face stikere si sa le si personalizam in functie de fiecare user....al meu cam asa ar arata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) Sunt de 2 zile pe un GS500. Am doar o vorba sa-i spun: ma f&**t in ele de oglinzi f und de borcan, nu vad nimic in ele. Cei care au oglinzi rotunde, cum va descurcati? Sau nu va uitati in ele? Cat de curand iau oglinzi. In afara de cele dreptunghiulare, ce mai aveti? Eu voiam koso (da click de 2 ori), o da bine? Editat Iunie 30, 2009 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khazar Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Sunt de 2 zile pe un GS500. Am doar o vorba sa-i spun: ma f&**t in ele de oglinzi f und de borcan, nu vad nimic in ele. Cei care au oglinzi rotunde, cum va descurcati? Sau nu va uitati in ele? Cat de curand iau oglinzi. In afara de cele dreptunghiulare, ce mai aveti? Eu voiam koso (da click de 2 ori), o da bine? Asta am zis si eu dupa ce mi-am pus oglinzi rotunde Le-am dat imediat jos si mi-am luat de astea cele care le vrei tu nu au bratul cam scurt? eu is destul de mare , in cele rotunde imi vedeam mai mult umerii oricum le reglam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Sunt de 2 zile pe un GS500. Am doar o vorba sa-i spun: ma f&**t in ele de oglinzi f und de borcan, nu vad nimic in ele. Cei care au oglinzi rotunde, cum va descurcati? Sau nu va uitati in ele? Cat de curand iau oglinzi. In afara de cele dreptunghiulare, ce mai aveti? Eu voiam koso (da click de 2 ori), o da bine? daca te hotaresti sa-ti iei oglinzi sa-mi zici si mie unde le comanzi ... poate facem o comanda impreuna....ca doar pt 2 seturi de oglinzi de 10 euro nu stiu daca iti aduce cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) salut, eu am luat de la romi .. e un topic pe la vanzari ... cand am facut ultima comanda doar o oglinda de 14 euro (pt marauder) si nu e nici o problema. le trimite prin posta ramburs. Eu cred ca o sa iau oglinzile KOSO. Sunt comparabile cu cele dreptunghiulare avute pe marauder...ca dimensiuni Editat Iunie 30, 2009 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 1. Din ce tind sa cred ar fi ca reglajul de amestec la ralanti nu e bun ( o masura orientativa la surubul de aer e de 2 ture juma).2. O alta problema este daca filtrul de aer este bun/curat, ceva K&N ? (k&n-ul face numai probleme, conform experientei prin care am trecut si multor alte relatari, mai ales combinat cu toba aftermarket). 3. Imbinarile dintre filtrul de aer - carburator - blocul motor. Daca trage aer fals, combinat cu un reglaj nasol al aerului de ralanti poate face in felul acesta. Neetansarile se probeaza dand cu spray de pornire peste garnituri si in general imbinari CATE PUTIN si cu grija, din moment ce ESTE INFLAMABIL. Cand exista neetansari, dand cu spray se mareste usor turatia la motor si se vede imediat unde e problema. 4. Verificarea inchiderii cuielor de dozaj si nivelului la care sunt reglate plutitoarele. http://gstwin.com/float_height_check.htm Cel mai bine este sa dai jos bujiile, curatate, pornit la ralanti si lasat sa mearga singur vreo 5 min dupa ce s-a incalzit. Dai jos bujiile, vezi culoarea si de acolo o sa stii aproximativ problema. - Daca e deschisa la culoare, aer fals sau surub prea strans la aer (parca se strange pentru mai putin aer), posibil jicloare infundate - Daca e inchisa la culoare, filtru imbacsit, surub de aer prea desfacut, soclu ramas blocat Din ce tind sa cred, problema ta se manifesta doar dupa ce s-a incalzit motorul. Astept alte intrebari, observatii, in caz ca vrei sa te apuci de ea. Noroc msms de informatii domnu sa stii ca s-ar putea sa fie filtrul de aer combinat cu toba mea goala, ca mi-am comandat filtru de cv vreme si inca nu mi-o ajuns... dupa ca il schimb ala o sa mai incerc si alte variante daca mai face figuri.. ms mult de informatii numai bine, asfalt uscat Ai incercat sa reglezi relantiul? Vezi ca exista o rotita sub carburi de care daca invarti cresti sau scazi relantiul. Se poate sa fie prea mic... asta ca solutie simpla la problema ta daca nu e de la asta... vezi ce a zis un coleg mai sus Bafta! relantiul am incercat sa-l maresc, ramane prea turat cand merge bine...ca numa cateodata nu sta la rel...ms mult de interes oricum... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Hai ca vin si eu cu o intrebare/problema: mi se pare ca imi consuma cam mult mobra in ultimul timp, tocmai i-am facut consumul acu' 20 de minute, mi-a iesit cam 7,3l/100Km mers NUMAI in oras. Mi se pare mult totusi... GS-urile voastre cam cat consuma in oras? Are careva idee de la ce ar putea sa creasca consumu'? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Si a mea tot cam atat consuma in oras. Nu merg tare dar o turez mai multisor, adica schimb pe la 5500 - 6000 ture. Tot citind pe aici am vazut la altii ca le consuma cam 5% in oras. Am crezut ca o avea a mea probleme. Dupa o gramada de verificari, reglari, sincronizari, schimbat filtru aer, etc., tot atata ia. Asa ca eu unu am renuntat sa-mi mai pun problema consumului, iar ca sa schimb la 4000 nu prea vreau ca mi se pare ca merg prea subturat si nu cred ca e bine. Dar asta e doar parerea mea. Iar in alta ordine de idei... Ce facem oameni buni... ne balacarim asa 5 pagini? Kassu, Mihai_2b3, Andu sunt oameni foarte foarte OK. Andu nici nu ma cunostea, iar cand la o intalnire l-am rugat sa se uite un pic la ghidonul meu, s-a suit direct pe moto si a verificat ce il rugasem. Kassu la fel... am reglat amortizorul spate impreuna. Mihai nu mai zic... stie el cu ghidonu si altele. Sunt oameni si oameni, unii se ataca repede, unii nu stiu de gluma, etc. Asta e... Cu unii ar trebui sa o lasam mai moale. @Sefulica3 - daca nu iti plac comentariile acide, pur si simplu ignora-le. Nu citii acele randuri. Sari peste ele si cauta daca cineva a raspuns la intrebarea ta. Asa e pe forum, unii sunt mai rai, alti mai buni, unii comenteaza pe langa subiect, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Cand eram mai incepator tineam neaparat sa schimb la 4000, ca asa spunea era "corect", insa dupa 2 ani de gs500 am gasit ca e mergi mult mai bine daca o tii turata prin oras. Acum schimb la 6000 si chiar 6500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Salut. Am o nelamurire. Din cate am observat, dupa aproximativ 200-230 de km, incep sa raman fara benzina...motoru' nu mai trage, si daca ma opresc la un semafor or smth, e posibil sa se opreasca motorul (nu dau drumul la ambreiaj sau alte minuni). Pleaca, da' nu mai sare de 40-50 km/h. Daca trec pe rezerva, isi revine. Din cate stiu eu, rezervorul este de 18litri, si rezerva 2l. Problema e...cand mi se intampla cele de mai sus, si ma duc sa alimentez...imi intra doar..14-16litri...asta ar insemna ca mai raman cel putin 4-5l cand imi face probleme, cu tot cu rezerva. E normal? Ce consum ar trebui sa aiba un GS 500 F, si in ce regim de mers ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) ...mi se pare ca imi consuma cam mult mobra in ultimul timp, tocmai i-am facut consumul acu' 20 de minute, mi-a iesit cam 7,3l/100Km mers NUMAI in oras. Mi se pare mult totusi... GS-urile voastre cam cat consuma in oras? Are careva idee de la ce ar putea sa creasca consumu'? Conteaza si stilul de mers al fiecaruia, la ce turatie te-ai obisnuit sa schimbi in treapta superioara de viteza, cat de mult folosesti frana de motor la franare, samd. La mersul in oras, eu schimb treptele de viteza in jur de 6000-7000 RPM (intrucat de acolo stiu ca am o rezerva de putere in treapta superioara) si cam tot atat consuma si a mea, undeva intre 6,5 si 7 l/100Km.La toate opririle am inceput sa folosesc si frana de motor, schimband treptele succesiv pana la Neutral.Am simtit o crestere a consumului si din aceasta cauza. Intrucat consider ca motorul este reglat foarte bine, raspunzand prompt la acceleratie, nu cred ca e cazul sa modific setarile carburatiei. Salut. Am o nelamurire. Din cate am observat, dupa aproximativ 200-230 de km, incep sa raman fara benzina...motoru' nu mai trage, si daca ma opresc la un semafor or smth, e posibil sa se opreasca motorul (nu dau drumul la ambreiaj sau alte minuni). Pleaca, da' nu mai sare de 40-50 km/h. Daca trec pe rezerva, isi revine. Din cate stiu eu, rezervorul este de 18litri, si rezerva 2l. Problema e...cand mi se intampla cele de mai sus, si ma duc sa alimentez...imi intra doar..14-16litri...asta ar insemna ca mai raman cel putin 4-5l cand imi face probleme, cu tot cu rezerva. E normal? Ce consum ar trebui sa aiba un GS 500 F, si in ce regim de mers ? Unii zic 3,7 l/100Km la 5000 RPM....cine merge cu 5000 RPM constant 100 km? Editat Iulie 1, 2009 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Conteaza si stilul de mers al fiecaruia, la ce turatie te-ai obisnuit sa schimbi in treapta superioara de viteza, cat de mult folosesti frana de motor la franare, samd. La mersul in oras, eu schimb treptele de viteza in jur de 6000-7000 RPM (intrucat de acolo stiu ca am o rezerva de putere in treapta superioara) si cam tot atat consuma si a mea, undeva intre 6,5 si 7 l/100Km.La toate opririle am inceput sa folosesc si frana de motor, schimband treptele succesiv pana la Neutral.Am simtit o crestere a consumului si din aceasta cauza. Intrucat consider ca motorul este reglat foarte bine, raspunzand prompt la acceleratie, nu cred ca e cazul sa modific setarile carburatiei. OK, m-am lamurit... cam la fel merg si eu in oras (+ eventuale schimbari la 8500 - 9000... cand m-apuca "reisareala" ). Totusi ar trebui sa-i fac o carburatie (curatare si sincronizare), avand in vedere ca nu i-am facut niciodata de cand o am (2005); se simte cateodata la peste 7500 ca da in nas ... doaaaar un pic, dar se simte. Se ofera cineva priceput sa ma ajute cu aceasta problema? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Pai...eu cam asa o tin...5-6000 ...sunt la inceput, deh.....deci, ar trebui sau nu sa imi fac griji din cauza consumului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Conteaza si stilul de mers al fiecaruia, la ce turatie te-ai obisnuit sa schimbi in treapta superioara de viteza, cat de mult folosesti frana de motor la franare, samd. La mersul in oras, eu schimb treptele de viteza in jur de 6000-7000 RPM (intrucat de acolo stiu ca am o rezerva de putere in treapta superioara) si cam tot atat consuma si a mea, undeva intre 6,5 si 7 l/100Km.La toate opririle am inceput sa folosesc si frana de motor, schimband treptele succesiv pana la Neutral.Am simtit o crestere a consumului si din aceasta cauza. Intrucat consider ca motorul este reglat foarte bine, raspunzand prompt la acceleratie, nu cred ca e cazul sa modific setarile carburatiei. Unii zic 3,7 l/100Km la 5000 RPM....cine merge cu 5000 RPM constant 100 km? Asta am testat-o eu acum vre-o 2 ani. Drum spre mare pe A2 cu pasager si bagaje, mers constant pe autostrada 130 - 140 (cam 6000 in a 6-a). Mi-a iesit super consum ... undeva pe la 3,9l/100km. Deci probabil ca "unii" au dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.