Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Este un baiat tanar insa lucreaza foarte atent si ok ca bani - 0724.230.550 - zona Podul Grant

diametrul interior si exterior au fost identice ca cea originala, unghiul de indoire identic. Eu unul am ramas paf cand am vazut c-a iesit asa :), potrivita la fix, cu tot cu flanse, etc. Si n-a ruginit de-atunci si pana acum, mobra o puteti vedea prin Poli la scoala :)

si finala aia de la ce moto e luata?....nici nu vreau sa ma gandesc cum se aude :)....arata f bine asa scurta

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Decupata din catalizator + flansa tot de Radu si potrivita la fix de la un GSXR750 - 2006. Suna frumos si grav, nu spart.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare...ce parere aveti de un Belly Pan/bugspoiler pt suzeta mea care-i naked (vezi poza).

 

Am tot cautat pe net dar e o caruta de bani http://www.whaccessories.com/GS500Accessories.htm si nu prea gasesti pe la noi, prin primavara mi-am luat de la un GPZ de dezmembrat dar nu m-am invrednicit sa-l modific si sa-l pun. Am gasit si ceva poze cu unu de GPZ pus pe GS dar nu e taiat deloc din el si mie unu nu-mi place cum arata http://motorbike-search-engine.co.uk/Custo...reetfighter.jpg . Am in schimb o poza cu unul de GS care arata super http://www.whaccessories.com/images/GIMBellyPanGS500.gif si dupa care vreau sa ma inspir cand l-oi taia pe ala de GPZ, daca-mi iese ar trebui sa arate cam asa http://www.whaccessories.com/images/wpe64339.gif mai putin farul si culoarea. Am mai gasit ceva si pe e-bay dar e demontat si nu prea-mi dau seama cum ar arata pe moto http://cgi.ebay.co.uk/GS500-GS-500,-BELLY-...bayphotohosting

 

Si o a doua chestie ... care din voi aveti galerie de evacuare nichelata? cum arata? aveti ceva poze? Am gasit si o d-asta pe net cu tot cu toba .... dar iar vine vorba de bani... http://www.whitedogbikes.com/item--Motad-S...ull-system.html

 

Astept parerile voastre si daca aveti si poze sa argumentati si mai bine ...

 

 

uite niste poze... daca tot vei sa-ti modifici mobra (poate te inspira putin)

 

mie personal, gessy aia rosie ii place f mult... spor la treaba :)

post-45327-1245755391_thumb.jpg

post-45327-1245755452_thumb.jpg

post-45327-1245755500_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care se baga la http://www.eastbike.ro/ ?

Eu vreau sa plec de pe 10 (vineri) si sa ma intorc duminica, k luni merg la munci.

 

Eu merg cu prietena.Eu cu SV-ul si ea cu un motor ca al tau GS500F...ramane sa stabilim pe parcurs detaliile.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 1 an de mers pe un Suzuki Marauder GZ250 aproape zilnic, a venit timpul pentru ceva putin mai "mare" (ce-i drept m-a gasit o persoana care si-a dorit destul de tare GZ-ul, motive intemeiate nu prea aveam sa-l vand).

Si, din seara asta am sub geam un GS 500, 2003, aproape 10k km.

Maine o sa fac documentele ce tin de mine si apoi la politie. Teoretic pe seara am numar, evident o sa fie tot un ZUK.

 

Planuri? oh. da, cam in ordinea asta:

- schimb ulei, filtru ulei, filtru aer;

- oglinzile alea rotunde nu imi plac deloc, si nici nu vad in ele. vreau astea. nu stiu cum dau pe GS, ma mai gandesc. Daca e vreun doritor de oglinzi rotunde sa zica;

- set cauciucuri, ma mai tin, dar tin la pielea mea mai mult.

 

apoi mai sunt multe alte accesorii necesare la dum, plus alte idei pe care sigur le voi gasi si la alti GS-isti.

am ezitat sa fac iesiri din oras prea multe, pt ca peste 90 nu mai aveam deloc rezerva de putere, si vibratiile deveneau deranjante..

niste mii de km sa mai pape....

 

De ce am ales GS500?

- este adresata incepatorilor (da, inca ma consider)

- are motor nu foarte mare, insa suficient incat sa pot merge usor 120-130 pe autostrada, cand o fi cazul

- manevrabila in oras, consum mic (merg usor, relaxat, de placere), rezervor mare;

- are 2 cilindri, vibratii nu prea mari, la turatii rezonabile;

- popularitate si fiabilitatea dovedita de-a lungul timpului;

- model relativ nou, sa aiba cateva chestii utile pentru mersul zilnic, to work;

Plus ca sunt deja invatat cu comenzile Suzuki.

 

 

Mai jos e pozuca ei. mai tarziu o sa mearga la "sedinta foto".

post-34332-1245878795_thumb.jpg

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 1 an de mers pe un Suzuki Marauder GZ250 aproape zilnic, a venit timpul pentru ceva putin mai "mare" (ce-i drept m-a gasit o persoana care si-a dorit destul de tare GZ-ul, motive intemeiate nu prea aveam sa-l vand).

Si, din seara asta am sub geam un GS 500, 2003, aproape 10k km.

Maine o sa fac documentele ce tin de mine si apoi la politie. Teoretic pe seara am numar, evident o sa fie tot un ZUK.

 

Planuri? oh. da, cam in ordinea asta:

- schimb ulei, filtru ulei, filtru aer;

- oglinzile alea rotunde nu imi plac deloc, si nici nu vad in ele. vreau astea. nu stiu cum dau pe GS, ma mai gandesc. Daca e vreun doritor de oglinzi rotunde sa zica;

- set cauciucuri, ma mai tin, dar tin la pielea mea mai mult.

 

apoi mai sunt multe alte accesorii necesare la dum, plus alte idei pe care sigur le voi gasi si la alti GS-isti.

am ezitat sa fac iesiri din oras prea multe, pt ca peste 90 nu mai aveam deloc rezerva de putere, si vibratiile deveneau deranjante..

niste mii de km sa mai pape....

 

De ce am ales GS500?

- este adresata incepatorilor (da, inca ma consider)

- are motor nu foarte mare, insa suficient incat sa pot merge usor 120-130 pe autostrada, cand o fi cazul

- manevrabila in oras, consum mic (merg usor, relaxat, de placere), rezervor mare;

- are 2 cilindri, vibratii nu prea mari, la turatii rezonabile;

- popularitate si fiabilitatea dovedita de-a lungul timpului;

- model relativ nou, sa aiba cateva chestii utile pentru mersul zilnic, to work;

Plus ca sunt deja invatat cu comenzile Suzuki.

 

 

Mai jos e pozuca ei. mai tarziu o sa mearga la "sedinta foto".

post-34332-1245878795_thumb.jpg

 

 

ce sa zic frate...sa ai parte de el si sa-l stapanesti sanatos...

 

numai bine si asfalt uscat :)

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS 500 ?! pai si de ce nu te-am vazut pana acuma la intalnirea saptamanala de joi ??

 

Salut...ne-am vazut....eu sunt baiatul cu GS 500 F albastru.Acum l-am dat prietenei care e incepatoare si eu mi-am luat un SV 650 S. Am fost plecat in ultima vreme din oras dar o sa ne vedem cat de curand pe la Academie.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care se baga la http://www.eastbike.ro/ ?

Eu vreau sa plec de pe 10 (vineri) si sa ma intorc duminica, k luni merg la munci.

 

Cica mergem si noi (eu si sotia adica). Ea isi ia concediu vineri, sa vad daca reusesc si eu. Oricum la show cred ca venim sambata, vrea sa vada concertul Cargo :). Poate ne vedem pe acolo, un loc de intalnire pt GS-uri? :) Oricum pe majoritatea nu va cunosc, ii mai stiu pe Mihai si Jhon de pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni... vreau sa imi schimb roata pe spate, sa fie mai lata (evident, ca asta vrem toti). So.... eu am 130/70/17 si imi trebuie un cauciuc 150/70/17, dar exista una mare problema : daca inlocuiesc cauciucul si pastrez janta de GS, atunci cauciul isi pierde din latime si nu va fi de 150 asa ca trebuie sa schimb janta cu totul si cica trebuie una de Bandit. Dar ce Bandit? Clar ca nu d-ala cu masca pe fatza si pistol la brau ci unul de 400 cmc, de 600?

Pls help

Editat de q_simi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni... vreau sa imi schimb roata pe spate, sa fie mai lata (evident, ca asta vrem toti). So.... eu am 130/70/17 si imi trebuie un cauciuc 150/70/17, dar exista una mare problema : daca inlocuiesc cauciucul si pastrez janta de GS, atunci cauciul isi pierde din latime si nu va fi de 150 asa ca trebuie sa schimb janta cu totul si cica trebuie una de Bandit. Dar ce Bandit? Clar ca nu d-ala cu masca pe fatza si pistol la brau ci unul de 400 cmc, de 600?

Pls help

 

 

ma omu..asc aici la mine, eu am pus cauciuc de 140, pehjanta mea de gs si numai la fix imi incape acolo la locul lui... aproape freaca in tija aia de care e prins etrierul... 150 ma indoiesc ca ti-ar incapea fara sa faci cv modoficari...si sincer iti zic ca nici motorul nu mai merge la fel ca inainte.. ii mai fura putin din putere...

 

amu no..faci cum vrei si cum stii, eu ti-am zis parerea mea, dar eu cand il mai schimb trec iar la 130...

 

spor la treaba, numai bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma omu..asc aici la mine, eu am pus cauciuc de 140, pehjanta mea de gs si numai la fix imi incape acolo la locul lui... aproape freaca in tija aia de care e prins etrierul... 150 ma indoiesc ca ti-ar incapea fara sa faci cv modoficari...si sincer iti zic ca nici motorul nu mai merge la fel ca inainte.. ii mai fura putin din putere...

 

amu no..faci cum vrei si cum stii, eu ti-am zis parerea mea, dar eu cand il mai schimb trec iar la 130...

 

spor la treaba, numai bine :laugh:

intra si un cau de 150 dar cu mici modificari la bratul etrierului spate si decupaj de la aripa de lant.dar nu e recomandat sa bagi asa mare cau este afectata ciclistica sau cam asa ceva.cu multe pag in urma a fost o discutie despre punerea unui cau mai mare.eu personal cred k tot un 140[ca si kanguru] imi voi pune pe spate.cat despre schimbatul jantei spate cred ca era vb de una cu un gsxr model mai vechi nu mai stiu sigur.[e doar parerea mea] :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Nu mai e ce a fost . Eu am luat Motorex. Am vrut sa mai incerc si alta marca.

 

Revin cu impresii : nu sunt prea incantat de Motorex desi e mai scump ca Motul mi se pare mai zgomotos . E adevarat ca nu mai fluctueaza relantiul deci inseamna ca rezista la temperatura dar cred ca o sa il schimb .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra si un cau de 150 dar cu mici modificari la bratul etrierului spate si decupaj de la aripa de lant.dar nu e recomandat sa bagi asa mare cau este afectata ciclistica sau cam asa ceva.cu multe pag in urma a fost o discutie despre punerea unui cau mai mare.eu personal cred k tot un 140[ca si kanguru] imi voi pune pe spate.cat despre schimbatul jantei spate cred ca era vb de una cu un gsxr model mai vechi nu mai stiu sigur.[e doar parerea mea] :laugh:

 

 

marea prostie e ca eu mi-am pus de 140/80... deci e si mai inalt

 

cand il schimb iar, ori pun 140/70 ori pun iara 130/70...oricum m-ar tenta un 140/70 ca asa la latime arata super din spate...dar al meu cum e si mai inalt arata cam ciudat :)

 

numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marea prostie e ca eu mi-am pus de 140/80... deci e si mai inalt

 

cand il schimb iar, ori pun 140/70 ori pun iara 130/70...oricum m-ar tenta un 140/70 ca asa la latime arata super din spate...dar al meu cum e si mai inalt arata cam ciudat :)

 

numai bine :)

POATE ZIC CEVA PROSTII ACUM DA EU VROIAM CEVA GEN 140-60-17 daca nu un 70 dar in nici un caz 80.e inalt si cred ca arata si ciudat. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...