kelygab Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) salut. am un gs 500 din '96. am si eu o intrebare pentru voi: are sens sa mi cumpar un parbriz http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1078 ? are sens sa l iau? ca ma cam deranjeaza vantul de la 70+ km/h. multumesc. Salut. Eu am pus parbrizul asta (care pare mai ieftin decat ce ai dat tu link acolo) pe un gs 500 din 1995 si sunt extrem de multumit de el, dar tine cont si de inaltimea ta, eu sunt mic de statura (1.67m), si ma ajuta, nu stiu daca pe unul mai inalt il ajuta cu ceva. Editat Iulie 31, 2013 de kelygab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 parbriz eu am din asta:http://www.louis.de/_10b0db4b0501c100b92d0d081874f91ebc/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10006536 pe gs si in afara de aspect mare lucru nu face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Am avut eu un Puig pe GS . Arata bine mobra cu el, dar producea turbulente enervante si deranjante. Daca pentru protectia la vant il vrei, uita de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Sunt de aceiasi parere cu kevinn in mare parte nu te ajuta asta ca a meu si care il vroaiai tu la mai nimic in afara de aspect.orienteaza la ceva mai inalt daca vrei protectie la vant , evntual faci comanda custom de unul ,parca erau ceva baieti aici pe forum care faceau parbize.spor la orice ai alege Editat Iulie 31, 2013 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 multumesc pentru pareri. ma asteptam la raspunsurile astea. intra devar arata frumos, dar l as lua pt utilitatea lui. ca sa nu se infoaie vantul in mine la viteza. deci...pass! o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) parbriz eu am din asta:http://www.louis.de/_10b0db4b0501c100b92d0d081874f91ebc/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10006536 pe gs si in afara de aspect mare lucru nu face Salut. Eu am pus parbrizul asta (care pare mai ieftin decat ce ai dat tu link acolo) pe un gs 500 din 1995 si sunt extrem de multumit de el, dar tine cont si de inaltimea ta, eu sunt mic de statura (1.67m), si ma ajuta, nu stiu daca pe unul mai inalt il ajuta cu ceva. oricare dintre ele, mare branza nu fac. am eu unul, de pe GS, il dau degeaba - contacteaza-ma pe privat. vii cu o bere buna si ti-l dau, il am la munca. Editat August 1, 2013 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 Nu fac ele mare treaba da si aspectul conteaza.oricum pe mine nu ma deranjeaza vantul. o seara faina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 salut... caut si eu o sa ptr un gs din 2002 ceva idei sau care care vrea sa sacape de ea...multumesc anticipat bafta.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgd.321 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Salut ! Doua intrebari am : 1. Ce ulei imi recomandati pentru un gs500f 2007 ? 2. Sunteti de parere ca toba stock ar trebui schimbata? Daca da, ce imi recomandati si de unde? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Salut si bine ai intrat in randul posesorilor de gs500. Ca si ulei am folosit motul 5100 10w40 ar merge si 7100 dar nu cred ca is are rostul la gs cel din urma. Acum motocicleta mea are un repsol care zic eu ca face aceiasi treaba ca si motul poate chiar asi zice ca se aude motorul o idee mai silentios sau poate mi se pare.Mai asteptam si alte pareri de la colegi. o seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgd.321 Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Salut si bine ai intrat in randul posesorilor de gs500. Ca si ulei am folosit motul 5100 10w40 ar merge si 7100 dar nu cred ca is are rostul la gs cel din urma. Acum motocicleta mea are un repsol care zic eu ca face aceiasi treaba ca si motul poate chiar asi zice ca se aude motorul o idee mai silentios sau poate mi se pare.Mai asteptam si alte pareri de la colegi. o seara buna Eu personal nu vreau sa se auda mai silentios. As prefera sa se auda chiar mai tare daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Eu personal nu vreau sa se auda mai silentios. As prefera sa se auda chiar mai tare daca se poate. E o diferenta in a se auzi motorul in sine mai silentios si sa se auda mai tare motocicleta ,in speta toba. problema cu auzitul mai tare o rezolvi in diferite moduri de la clasicile scos tot din toba originala pana la tobe sport de firma si nu numai. dar dupa cum ti ai dat seama motorul motociletei nu trbuie sa faca zgomote ciudate sau sa se auda mai tare si aiurea decat ar trebui.o seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgd.321 Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 E o diferenta in a se auzi motorul in sine mai silentios si sa se auda mai tare motocicleta ,in speta toba. problema cu auzitul mai tare o rezolvi in diferite moduri de la clasicile scos tot din toba originala pana la tobe sport de firma si nu numai. dar dupa cum ti ai dat seama motorul motociletei nu trbuie sa faca zgomote ciudate sau sa se auda mai tare si aiurea decat ar trebui.o seara buna Am inteles ce vrei sa spui. Da probabil o sa merg cu uleiul mentionat de tine atunci. Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Np, bafta la surubarit Am ceva noutati. Am umblat la reglajul celor doua suruburi. Am reusit sa fac motorul sa mearga binisor. Scade la relanti. [Nu ramane la 3000]. Dar..... ... Nu-l pot face sa mearga rotund la 1200. Nu merge si pace. Rotund este undeva intre 1500-1700 rotatii [deci noul punct de relanti] si pot spune ca merge binisor. Acum pot merge in treapta 1 la relanti. Inainte nu puteam. Avea un smucit... daca nu eram atent fie se oprea motorul fie ma smucea pana turam [deci ieseam din plaja relantiului] . Smucitura poate a disparut odata cu schimbarea pinionului mic de la lantul de tractiune sau poate de la curatarea carburatoarelor. Inca nu stiu. Ca afirmatii generale. Intotdeauna a mers bine peste 3000 turatii. Nu puteam merge constant cu 30Km (in nici o treapta [1 sau a 2]). Acum parca este ok. N-am mers mult decat pt teste (2-3 Km). Daca aveti ceva idei ............. pentru ca sunt in pana de ele ............ Astept raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 Am ceva noutati. Am umblat la reglajul celor doua suruburi. Am reusit sa fac motorul sa mearga binisor. Scade la relanti. [Nu ramane la 3000]. Dar..... ... Nu-l pot face sa mearga rotund la 1200. Nu merge si pace. Rotund este undeva intre 1500-1700 rotatii [deci noul punct de relanti] si pot spune ca merge binisor. Acum pot merge in treapta 1 la relanti. Inainte nu puteam. Avea un smucit... daca nu eram atent fie se oprea motorul fie ma smucea pana turam [deci ieseam din plaja relantiului] . Smucitura poate a disparut odata cu schimbarea pinionului mic de la lantul de tractiune sau poate de la curatarea carburatoarelor. Inca nu stiu. Ca afirmatii generale. Intotdeauna a mers bine peste 3000 turatii. Nu puteam merge constant cu 30Km (in nici o treapta [1 sau a 2]). Acum parca este ok. N-am mers mult decat pt teste (2-3 Km). Daca aveti ceva idei ............. pentru ca sunt in pana de ele ............ Astept raspuns. incearca sa reglezi relantiul de la chestia incercuita cu albastru.daca tin eu bine minte si nu gresesc de acolo se regla relantiul. o seara buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 4, 2013 Share Postat August 4, 2013 (editat) Am ceva noutati. Am umblat la reglajul celor doua suruburi. Am reusit sa fac motorul sa mearga binisor. Scade la relanti. [Nu ramane la 3000]. Dar..... ... Nu-l pot face sa mearga rotund la 1200. Nu merge si pace. Rotund este undeva intre 1500-1700 rotatii [deci noul punct de relanti] si pot spune ca merge binisor. Acum pot merge in treapta 1 la relanti. Inainte nu puteam. Avea un smucit... daca nu eram atent fie se oprea motorul fie ma smucea pana turam [deci ieseam din plaja relantiului] . Smucitura poate a disparut odata cu schimbarea pinionului mic de la lantul de tractiune sau poate de la curatarea carburatoarelor. Inca nu stiu. Ca afirmatii generale. Intotdeauna a mers bine peste 3000 turatii. Nu puteam merge constant cu 30Km (in nici o treapta [1 sau a 2]). Acum parca este ok. N-am mers mult decat pt teste (2-3 Km). Daca aveti ceva idei ............. pentru ca sunt in pana de ele ............ Astept raspuns. Mersul rotund sau mai putin rotund se poate datora mai multor factori, cum ar fi calitatea combustibilului, vechimea/calitatea bujiilor, cat de curate sunt rezervorul/carburile, cat de sincronizate sunt carburile si nu in ultimul rand supapelor. Daca vrei sa verifici usor daca, carburile tale sunt calibrate corespunzator, scoate o fisa, oricare, fa relantiul sa stea intr-un piston la FIX 2.000rpm(de ex), te asiguri ca sta acolo, opresti motorul, scoti fisa si de la celalalt si o pui inapoi pe cea ce ai scoso initial, dupa pornire trebuie sa ai un relantiu de fix 2.000rpm intr-un piston, daca nu ai acelas relantiu la ambele pistoane inseamna ca ai carburile decalibrate. Daca e ok, pui fisele amandoua inapoi si reglezi relantiul la cald undeva la 1.200-1.500rpm. Bafta. Editat August 4, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 (editat) Va multumesc pentru amabilitatea de a raspunde. incearca sa reglezi relantiul de la chestia incercuita cu albastru.daca tin eu bine minte si nu gresesc de acolo se regla relantiul. o seara buna Stiu ca este surubul de reglaj. De acolo reglez relantiul. Mersul rotund sau mai putin rotund se poate datora mai multor factori, cum ar fi calitatea combustibilului, vechimea/calitatea bujiilor, cat de curate sunt rezervorul/carburile, cat de sincronizate sunt carburile si nu in ultimul rand supapelor. Daca vrei sa verifici usor daca, carburile tale sunt calibrate corespunzator, scoate o fisa, oricare, fa relantiul sa stea intr-un piston la FIX 2.000rpm(de ex), te asiguri ca sta acolo, opresti motorul, scoti fisa si de la celalalt si o pui inapoi pe cea ce ai scoso initial, dupa pornire trebuie sa ai un relantiu de fix 2.000rpm intr-un piston, daca nu ai acelas relantiu la ambele pistoane inseamna ca ai carburile decalibrate. Daca e ok, pui fisele amandoua inapoi si reglezi relantiul la cald undeva la 1.200-1.500rpm. Bafta. 1. Am vacumetre pt sincronizare 2 carb. Am sincronizat carburatoarele. 2. bujiile sunt schimbate in primavara. N-am mai mult de 200 - 300 Km cu ele [estimativ]. 3. carburant. Numai Petrom. 4. Carburatoarele au fost curatate . Putin murdare. Cred ca semana a rugina, depunerile de pe fundul carb. Dar numai culoare nu si depuneri mari. 5. Rezervorul este intradevar ruginit. S-a vazut dupa reparare gauri. Am sa incerc sa montez filtre atat pe tur cat si pe rezerva pt protectia si a robinetului de benzina [unii monteaza numai dupa iesirea din robinet, pe traseul dintre robinet si carb]. Problema mare ar fi supapele sau aprinderea [distributie sau reglaj din senzorii magnetici - daca se poate]. Aici, intradevar incepe marele dans. Cum verific supapele fara sa deschid motorul? In principiu, acest motor are undeva pe la 34-35.000 Km. [Nu stiu exact, deoarece motocicleta a venit cu motorul initial busit si-am cumparat un alt motor, care la verificarile la rece (manometre) a indicat 13.6 atm respectiv 14 atm din 14 atm cat indica manualul Haynes]. N-am prea inteles bine din manualul Haynes, dar se poate regla ceva pe la senzorii magnetici [semnal aprindere]? Daca nu va este cu suparare, astept raspunsuri.................... Va multumesc anticipat. Am revenit si cred ca raspunsul pentru verificare supape l-am dat chiar eu mai sus si anume imi trebuie un manometru pentru verificarea presiunii din cei doi cilindrii. Ar trebui sa imi dau seama. Nu?! Alte sugestii?? Va multumesc anticipat. Editat August 5, 2013 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Va multumesc pentru amabilitatea de a raspunde. Stiu ca este surubul de reglaj. De acolo reglez relantiul. 1. Am vacumetre pt sincronizare 2 carb. Am sincronizat carburatoarele. 2. bujiile sunt schimbate in primavara. N-am mai mult de 200 - 300 Km cu ele [estimativ]. 3. carburant. Numai Petrom. 4. Carburatoarele au fost curatate . Putin murdare. Cred ca semana a rugina, depunerile de pe fundul carb. Dar numai culoare nu si depuneri mari. 5. Rezervorul este intradevar ruginit. S-a vazut dupa reparare gauri. Am sa incerc sa montez filtre atat pe tur cat si pe rezerva pt protectia si a robinetului de benzina [unii monteaza numai dupa iesirea din robinet, pe traseul dintre robinet si carb]. Problema mare ar fi supapele sau aprinderea [distributie sau reglaj din senzorii magnetici - daca se poate]. Aici, intradevar incepe marele dans. Cum verific supapele fara sa deschid motorul? In principiu, acest motor are undeva pe la 34-35.000 Km. [Nu stiu exact, deoarece motocicleta a venit cu motorul initial busit si-am cumparat un alt motor, care la verificarile la rece (manometre) a indicat 13.6 atm respectiv 14 atm din 14 atm cat indica manualul Haynes]. N-am prea inteles bine din manualul Haynes, dar se poate regla ceva pe la senzorii magnetici [semnal aprindere]? Daca nu va este cu suparare, astept raspunsuri.................... Va multumesc anticipat. Am revenit si cred ca raspunsul pentru verificare supape l-am dat chiar eu mai sus si anume imi trebuie un manometru pentru verificarea presiunii din cei doi cilindrii. Ar trebui sa imi dau seama. Nu?! Alte sugestii?? Va multumesc anticipat. Supapele le poti verifica doar cu chiuloasa data jos, asa poti vedea exact daca ai acolo probleme sau nu. Eu zic sa nu umbli la alte reglaje gen semnal aprindere sau ce ziceai tu mai sus, risti sa nu mai iti mearga deloc... Daca nu vrea sa mearga in relantiu rotund mai joacate cu aparatul ala de calibrat, eu tind sa cred ca de acolo este problema. Bafta la surubarit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 salut din nou ...baieti mai insist un pic cu o o intrebare...de unde as putea sa fac rost de o sa ptr gs din 2002 si capete de ghidon stock...multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 salut din nou ...baieti mai insist un pic cu o o intrebare...de unde as putea sa fac rost de o sa ptr gs din 2002 si capete de ghidon stock...multumesc anticipat Nu stiu daca vei gasi asa usor saua... Nu o ai deloc sau e uzata? Daca o ai si e uzata se poate reconditiona, dar daca nu o ai deloc... e cam greu... Incearca la cei ce se ocupa de dezmembrari. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Avand in vedere ca merge bine peste 3000 ture, ma gandesc ca problema poate o reprezinta carburatorul si cand spun asta ma gandesc la acele dispozitive care au membrana (pozitia 6 din poza = "jet needle") (Cuiul de dozaj). Am verificat membranele si sunt noi. fara gauri in ele. Dar daca cuiul de dozaj este uzat, ma gandesc ca nu merge corect. Intra mai multa benzina, de unde si turatia mai mare, corectata de la surubul de amestec. Conform manualului Haynes, reglajul corect este 2 si un sfert nu cum am eu circa 3 ture. Este vorba ca poti muta cu o jumatate de tura daca ai o alta altitudine ........ dar nu mai mult [asa spune teoria, cred]. Deci, aveti si alte opinii? Error1132Daca nu vrea sa mearga in relantiu rotund mai joacate cu aparatul ala de calibrat, eu tind sa cred ca de acolo este problema. Crede-ma ca am calibrat / sincronizat corect cei doi cilindrii. Dar mi-a placut sugestia ta referitoare la verificare calibrarii prin scoaterea fiselor de bujii. Incerc si-ti confirm. Am verificat setarile pentru plutitor, conform manual si sunt ok. Dar am citit aici pe forum ca trebuie verificat nivelul si cu furtunul transparent. Practic nivelul benzinei in carb trebuie sa fie la nivelul inferior al garniturii capacului. Am inteles corect? Asta trebuie sa mai verific ......... sau eventual sa schimb jigloarele [de relanti] cu unele noi. Dar daca totusi doresc sa schimb suruburile de dozaj, unde pot gasi? [noi]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat August 5, 2013 Share Postat August 5, 2013 Ce spune Haynes este valabil pt mobrele relativ noi , nu cu ce folosim noi, mobre de 10 ani ++++, a mea a vrut sa mearga OK doar la 5 ture, nu la 2 sau 3. Nivelul la mine am incercat mai multe pozitii, merge la fel, ultima data cum si a ramas l-am lasat sub nivelul garniturii paharului de nivel. Nu te gandi asa departe, la reglaje fine, gen nivel, sau reglaje ale aprinderii, verifica intai de toate corectitudinea calibrarii cum am incercat eu sa iti explic. Eu cred ca sunt putin, putin decalibrate carburile, si in relanti unul duce tot si celalalt pocneste cateodata pt ca e mai inchis, si de acolo si mersul neregulat, la ture mai mari porneste si celalalt... E doar o parere, incearca si da-ne de stire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Inca n-am ajuns la motocicleta, dar ma preocupa problema. Intrebare: Stie careva cum pot face rost de un sistem dynojet pentru suzuki GS 500 E din 1991? sau intregul sistem cui dozaj (poz 6) [jet needle] si scaunul pe care calca (needle jet) [pozitia 9] din poza de mai sus. Sau saiba de curatare [poz 5 - washer] (pe asta am pierdut-o saptamana trecuta dar am folosit ceva echivalent ca distantier). Va multumesc anticipat si astept raspuns. M-am uitat un pic pe net si-am observat ca in US se gasesc si kituri pentru recalibrare carburator original [netunat]. Credeti ca acest lucru poate fi gasit si in RO?! Stie cineva ceva de aceasta operatie? Sau daca aveti un telefon de la un service autorizat suzuki. Merita incercat. Va multmesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat August 7, 2013 Share Postat August 7, 2013 Din cate imi aduc aminte pe louis.de era un kit de reparatie carburator ce includea tot (garnituri,cuie, etc). Dynojet probabil doar de pe ebay, la care o sa coste o tona transportul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Am revenit cu ceva noutati. A trecut ceva timp de cand am reusit s-o pun cat de cat la punct. Am sa reiau operatiile pe care le-am intreprins (din amintirile indepartate.... ). 1. Am verificat nivelul de carburant. Unul bun, celalalt prea mare. rezolvat. Micsorat amandoua [in carte 14 mm - reglat la 16 mm] 2. Am verificat prinderea carburatoarelor pe motor. Problemele gasite au fost de etansietate. Suruburi slabite, garnitura montata pe mizerie. Rezolvat. [curatat suportul, folosit garnitura "lichida" suplimentar + strans corect suruburile] 3. Din cauza pct 2. am folosit la cuiul de reglaj (membrana care sta in capacul superior carburator) garnitura "lichida". Concluzia: Inainte de aceste operatii, cand sincronizam carburatoarele, vacumetrele masurau depresiunea si care la 1750 rot/min nu depasea -0.2 [ceva de -0.15 (din memorie)]. Dupa toate operatiile descrise mai sus, a ajuns pana in -0.4. Deci aproape s-a triplat vacumul [aspiratia carburantului in motor]. In prezent motorul ruleaza binisor. Pot merge cu treapta a 1 sau a 2-a cu 3.000 rot. ceea ce inainte nu reuseam. Nu puteam mentine aceasta turatie constant. Motorul este acum mult mai silentios. Nu cunosc cauza. Smuceste mult mai putin intre relanti si aceleratie. Avand in vedere problemele gasite la pct 2, am reglat suruburile de amestec ca in carte. Fara folos. Tot ramanea motorul turat. Nu tin minte cate ture au acum [dar sunt egale], dar in prima faza cand am contorizat aveam ceva de genul 5 - 6 ture din punctul de strangere maxim. Din pacate nu am unde sa merg in trafic cu ea. In afara orasului nu poti testa motocicleta asa cum trebuie. N-am nici timp de ea. Am parcurs la drum intins circa 20-40 km si sunt foarte multumit de ea. Insa ce-am mai remarcat. consumul este mult mai mic. poate este o treaba subiectiva, dar masura era recipientul de plastic (pet de 2 l umplut cu circa 1 l) pe care trebuia sa-l umplu mai des dupa probe / sau in timpul lor. Acum am pus rezervorul si trebuie s-o testez altfel. Asfalt uscat si multe mii de km fara probleme. Cezar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.