Fanel Postat August 1, 2005 Share Postat August 1, 2005 Pai ce marca sunt ? Eu mi-am luat de la Yamaha din Ghencea placute cu 850.000 perechea fata. Avea si la 800 da cica astea de 850 sunt mai bune. 213855[/snapback] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 Naiba stie, scria ceva acolo da cine sa se uite, poate mai tine minte Strumfu ca era cu mine cand le-am schimbat si poate are memorie mai buna, desi, si el are mare nevoie de lecitina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 2, 2005 Autor Share Postat August 2, 2005 Exact SAITO am cumparat si eu - 14 E de la Louis, prin intermediul Paulas' Bikeshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 marsh mah de aici! erau SAITO, vere! 214471[/snapback] Daca zici matale. Bai eu vreau sa-mi vand motorul si inainte sa pun la vanzari dau sfoara in tara pe la prieteni ca e motor bun si ingrijit. Asa ca daca stiti pe cineva care vrea GS... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebel Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 Bai eu vreau sa-mi vand motorul si inainte sa pun la vanzari dau sfoara in tara pe la prieteni ca e motor bun si ingrijit. Asa ca daca stiti pe cineva care vrea GS... 214491[/snapback] salut ma intereseaza GS-ul, dar vreau mai multe detalii: pret/an/km/culoare/acte? multumesc p.s. ti-am scris si un mail pe forum pe subiectul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat August 2, 2005 Share Postat August 2, 2005 shi? vrei ceva mai puternic, ia zii! 214551[/snapback] normal ca vreau ceva mai puternic, o Honda ca sa te oftici tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat August 3, 2005 Share Postat August 3, 2005 Voua v-a intrat vreodata fata in voblaj? Mie nu mi s-a intamplat dar am auzit marturisiri la alte motociclete. Au o viteza la care oscilatiile suspensiilor sunt intretinute si risca sa te scuture puternic, poate chiar pe jos. La unele e 150/h, la altele 120/h, e o viteza 'optima'. Sunt curios daca vi s-a intamplat si ce viteza sa evit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 4, 2005 Autor Share Postat August 4, 2005 Not yet, sper sa nici nu se intample Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 Ceva tentative de la drumul valurit sau de la drumul decupat! Voblajul(sau boblajul - dreaq stie) incepe intotdeaua de la roata fata si daca se accentueaza pleaca spre roata spate, cand deja treaba e imputita! Indicatia e, in ciuda instinctului, sa accelerezi in momentul voblajului la roata fata, eventual sa ridici roata, p a nu lasa sa se transmita la roata spate. Deci nu franare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 Ceva tentative de la drumul valurit sau de la drumul decupat!Voblajul(sau boblajul - dreaq stie) incepe intotdeaua de la roata fata si daca se accentueaza pleaca spre roata spate, cand deja treaba e imputita! Indicatia e, in ciuda instinctului, sa accelerezi in momentul voblajului la roata fata, eventual sa ridici roata, p a nu lasa sa se transmita la roata spate. Deci nu franare! 218177[/snapback] Si pe la ce viteze s-a intamplat asta? O alta intrebare: fiindca GS are racirea pe aer, se poate supraincalzi la ralanti? Sau in trafic, mergand bara la bara? Cat credeti ca ati mers cel mai mult in conditii de supraincalzire a motorului (mers incet turat, eventual vara)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 Salut, n-am GS500 dar parca ma bate un gand. As vrea sa aflu de la voi care-s bubele acestui model. Care din urmatoarele modele vi se pare mai misto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebel Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 Gata colegii !!!! L-AM LUAT !!!!!!!!!!! Din Tg. Mures de la Fox Motors! 1900euro, 35000km, 1992, GS500E, negru, naked, crashbar Doua chestii trebuie sa-i fac: de schimbat simeringurile la telescoapele de pe fata + uleiul de rigoare si un reglaj la carburator. In rest cred ca e OK. Am dat o tura (pe locul din spate) si s-a comportat excelent L-am adus ieri cu o duba ca inca nu mi-a iesit plasticul, si nici daca aveam plasticul nu ma incumetam sa vin pe 2 roti din tg. mures ca abia acu 2 saptamani am luat examenul Am vorbit saptamana trecuta la Tanga Motors de simeringuri si o sa ma coste 2.5 milioane. Aveti idee cat costa si cat dureaza chestia cu reglatul carburatorului? Bafta maxima si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 (editat) L-am adus ieri cu o duba ca inca nu mi-a iesit plasticul, si nici daca aveam plasticul nu ma incumetam sa vin pe 2 roti din tg. mures  ca abia acu 2 saptamani am luat examenul Aveti idee cat costa si cat dureaza chestia cu reglatul carburatorului? Bafta maxima si asfalt uscat! 218357[/snapback] pai e mai bine sa inveti in afara orasului decat in oras, mergeai incet frumos...asta daca aveai permis daca e doar de reglat si nu de curatat dureaza cam 15 min, probabil te referi la echilibrarea carburatoarelor; poate trebuie reglat si amestecul, o sa se uite meseriasu la bujii si o sa vada daca sunt albe sau negre... referitor la post-ul de dinainte, GS-ul dupa cum vezi are un fan-club destul de mare: e un motor reusit din toate punctele de vedere, mai ales de mers prin oras si distante scurte; nu are cuplu sub 3000 ture, deci va trebui mers mai turat putin, nu ca si cu masina; shitzul e destul inconfortabil, mai ales pentru pasager(a), dar nu e scump de schimbat daca te bate gandul modelul carenat (al 2-lea) e mai fain , dar trebuie sa ai grija daca il scapi pe jos, nu stiu daca gasesti plasticuri de schimb; asa ca daca e primul motor, mai bine ia-ti naked (primul) Editat August 6, 2005 de brainwash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 (editat) Am mai avut o Yamaha XZ de 550 care avea motor V Twin. Eu, avand mana cam grea, am suit-o mult in ture si am tocat cuzinetii de biela. Am inteles ca era proasta la ungere. Mai avea o problema cu incarcarea bateriei. Mi-a facut viata un chin motoru ala. Am facut-o si am dat-o. Am cateva mii de km la ghidon si am mers si cu multe mai nervoase. Fiind patit, ma intereseaza mult fiabilitatea GS-ului. D-aia am zis sa intreb direct de la sursa. Am vazut ca e si economica. -Ma intereseaza cum se comporta la viteza de croaziera de 120-150 km/h. -A avut cineva surprize pe la motor, batai, ceva? -Partea electrica cum sta? Am mers si cu carenate si cu naked. Prefer carena, la viteze de peste 100 km/h tre sa ai o conditie fizica destul de buna ca sa te tii de ghidon. -Daca imi iau una naked, se gasesc carene separat. Stiti ceva preturi la ele? Editat August 6, 2005 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 In legatura cu incinsul in oras, am spus-o si o mai repede: nu va agitati, ca nu e cazul! Au fost gandite ca motoare de oras, iar japonezii "stie" cu astea!!! Prin Bucuresti curatat+reglat carb. e cam 1 mil. In asta intra si sincronizarea lor. La partea electrica nu cred sa fie probleme, dar in general instalatia la moto e mult mai simpla decat la auto, iar in caz de probleme e foarte usor de refacut. vis-a-vis@ Daca poti ia-ti carenata, e mai buna la vant in afara, daca mergi numai in oras nu stiu daca merita diferenta de pret! vezi ca are zorro una carenata, in stare excelenta si zic ca si la pret e foarte bine, tinand cont ca, in general, carenatele sunt pe la 2500 de iepuroi. Iar kitul de carene e in germania pe la 400-500euro. Rebel@ good job!!! Sa vii cu ea la Arc neaparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 6, 2005 Autor Share Postat August 6, 2005 Fiind patit, ma intereseaza mult fiabilitatea GS-ului. D-aia am zis sa intreb direct de la sursa. Am vazut ca e si economica.-Ma intereseaza cum se comporta la viteza de croaziera de 120-150 km/h. -A avut cineva surprize pe la motor, batai, ceva? -Partea electrica cum sta? Am mers si cu carenate si cu naked. Prefer carena, la viteze de peste 100 km/h tre sa ai o conditie fizica destul de buna ca sa te tii de ghidon. -Daca imi iau una naked, se gasesc carene separat. Stiti ceva preturi la ele? 218380[/snapback] vis-a-vis, te cunosc personal si sincer... o sa mergi singur pe ea, ca la greutatea ta nu cred sa mai poata tine pe cineva in spate si sa traga ca lumea. No offence, nu zic ca esti gras, ci doar solid si mare Despre croaziera - la 120-140 cu 2 persoane si un rucsac de vreo 10 kg in spatele fetei - excelenta, consum foarte bun Surprize care sa putem spune ca se intampla la multi, nu. Fiecare cu mici belele. Mai un carburator infundat, mai un cablu de ambreiaj rupt, etc. Insa asta e normal la un SecondHand, totusi. Daca e izolata bine si nu e coapta (asta tre' sa te uiti cand o iei) izolatia nu iti poate face probleme. Aseara, pe ploaia aia mare si prin baltile de aproape imi intra apa in toba de esapament, s-a comportat excelent micutza Carene se gasesc separate, chiar mecanicul ala din Piata Chibrit (Constantin) are unele si ma tot imbie sa le cumpar ca mi le pune moka Bafta si daca nu ma crezi la faza cu greutatea si cu "marimea" ne vedem sa te sui pe-a mea sa vezi cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 (editat) Ieri am bagat o tura pana la Sibiu, pe Valea Oltului intors pe Cheia. Mers 90% pe ploaie si n-am avut nici o problema cu apa, la instalatie sau pe la aprindere. Ce drum! Editat August 6, 2005 de rmg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebel Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 Multumesc Sigur o sa vin la arc, dar mai intai sa-mi treaca baietii de la udriste A-ul pe carnet Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 7, 2005 Share Postat August 7, 2005 Luati de va minunati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 7, 2005 Autor Share Postat August 7, 2005 Au avut si cei de la Alfa Motors un model custom la vanzare acum cateva luni. Albastru marin, cam ca asta din imagine Il poti vedea pe Magheru, in zona fostei Cofetarii Scala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 poza aia striga tare de tot: PHOTOSHOOOOP!!.... 218832[/snapback] Carcotas ca de obicei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 Ciao all ! Mi-a venit si mie lantzul did x-ring. Aveti ceva sfaturi sa imi dati inainte sa ma apuc ? Teoretic , daca nu as schimba foaia de spate ar trebui sa dau roata jos ? Lantul vine inchis sau dechis? Ca am vazut ca toate lanturile au o za de legatura (sau cum s-o kema) de unde se poate deschide. Cand il pun, cum trebuie sa masor , ca sa am sus, si jos acelas numar de zale, sau sa nu fie diferit mult ? Intind la maxim sau se autoregleaza de la pinionul de atac automat ? Ma scuzati daca am pus intrebari aiurea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 multi ii foot o za shi ii pun za cu piedica Big mistake. Lantul e "endless" (adica fara za) tocmai pentru a nu avea puncte slabe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 Salut baieti! Am vazut intr-un parc auto/moto de la Tg.Mures un GS500 necarenat, din 93, cu 35.000 km. La pret e destul de bun, 1950 euro, si probabil mai lasa un pic. Spuneti-mi si mie, ce ar trebui sa verific la el? Ma voi duce din nou la Tg.Mures, singur, cu treaba, si ma gandeam sa-l vad mai indeaproape.... ma tenteaza trecerea de la RS50, daca reusesc sa-l vand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 Alta problema am intalnit ! Pinionul de atac care mi-a venit in kit e mai gros decat cel vechi ! trebuie sa il duc la cineva la rectificat. aveti idee unde sunt ateliere dastea ? pentru schimbat lantzul unde sa ma duc ? ca am vazut ca ma depaseste problema, dupa ce am incercat ca omu in spatele blocului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.