Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut in trecut reparatii facute cu o stutz dintr-o conducta de frigider, se gaurea pe lateral si se cositorea firul in interior (inainte de a face lipitura se desfacea/rasfira cablul in bucsa pentru o mai buna rezistenta).

 

operatia de mai sus am vazut-o la cabluri de ambreiaj (chiar tinea)

 

chiar suna bine varianta asta si nici nu necesita prea multe scule, o sa incerc asa

 

Foarte buna pana acum metoda de a face capete la cablu; cum nu am avut conducta deaia de frigider, am folosit o antenuta mai veche, am dat gaura pe lateral si am cositorit-o in interior(aviz amatorilor: nu va zgarciti cu rasfiratul firelor, trebuie desfacute in toate directiile pt. ca alfel nu are de ce sa se prinda cositorul si o sa cedeze cablul imediat, cum mi s-a intamplat si mie la prima incercare). Acum sunt curios cat o sa reziste, eu am tras de el in toate directiile si pare teapan, dar in orice caz am facut mai multe si le car dupa mine in caz de orice. Baieti va multumesc de sfaturi, chiar nu as fi crezut ca rezista cositorul asa bine. :ok:

 

post-61400-0-54460000-1318057221_thumb.jpg (astea sunt de rezerva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar suna bine varianta asta si nici nu necesita prea multe scule, o sa incerc asa

 

Foarte buna pana acum metoda de a face capete la cablu; cum nu am avut conducta deaia de frigider, am folosit o antenuta mai veche, am dat gaura pe lateral si am cositorit-o in interior(aviz amatorilor: nu va zgarciti cu rasfiratul firelor, trebuie desfacute in toate directiile pt. ca alfel nu are de ce sa se prinda cositorul si o sa cedeze cablul imediat, cum mi s-a intamplat si mie la prima incercare). Acum sunt curios cat o sa reziste, eu am tras de el in toate directiile si pare teapan, dar in orice caz am facut mai multe si le car dupa mine in caz de orice. Baieti va multumesc de sfaturi, chiar nu as fi crezut ca rezista cositorul asa bine. :ok:

 

post-61400-0-54460000-1318057221_thumb.jpg (astea sunt de rezerva)

 

:friends: :cheers: :drink: :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ,daca tot am rezolvat una , am dat de alta....si anume: astazi am iesit cu motoru' la o plimbare si cand sa claxonez nu mai avea aceeasi intensitate, iar dupa vreo 5km turometrul imi arata valori complet eronate(adica la 100km/h imi arata vreo 6000rpm intr-a 5-a, desi se auzea clar ca nu erau mai mult de 4500-5000rpm)... si am tras concluzia ca nu mai incarca alternatorul, fapt demonstrat cand am ajuns acasa si am pus multimetrul pe ea( am testat functionarea alternat. asa cum scrie in manualul de service si nu incarca deloc).

Acum, intrebarea mea este, de ce face asta?(mentionez ca weekendul trecut am intins balansierul)nu am decuplat niciun cablu electric si nu am dat jos nici statorul de pe capac atunci cand am intins balans., ci pur si simplu le-am pus pe un scaun langa motor in limita lungimii cablurilor, deci chiar nu stiu din ce cauza nu-mi mai incarca.Ce ar trebui sa fac? :what:

Si daca nu cer prea mult, imi poate explica cineva cum functioneaza turometrul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum ,daca tot am rezolvat una , am dat de alta....si anume: astazi am iesit cu motoru' la o plimbare si cand sa claxonez nu mai avea aceeasi intensitate, iar dupa vreo 5km turometrul imi arata valori complet eronate(adica la 100km/h imi arata vreo 6000rpm intr-a 5-a, desi se auzea clar ca nu erau mai mult de 4500-5000rpm)... si am tras concluzia ca nu mai incarca alternatorul, fapt demonstrat cand am ajuns acasa si am pus multimetrul pe ea( am testat functionarea alternat. asa cum scrie in manualul de service si nu incarca deloc).

Acum, intrebarea mea este, de ce face asta?(mentionez ca weekendul trecut am intins balansierul)nu am decuplat niciun cablu electric si nu am dat jos nici statorul de pe capac atunci cand am intins balans., ci pur si simplu le-am pus pe un scaun langa motor in limita lungimii cablurilor, deci chiar nu stiu din ce cauza nu-mi mai incarca.Ce ar trebui sa fac? :what:

Si daca nu cer prea mult, imi poate explica cineva cum functioneaza turometrul?

 

daca nu ma insel turometrul "contorizeaza" cate comenzi de descarcare primeste bobina(ele) de inductie (citeste impulsul trimis de plot-ul de pe volanta).

 

valoarea pe care o indica turometrul este jumate din impulsurile primite de bobine.

 

apropos... ia vezi merg ambele bobine?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

valoarea pe care o indica turometrul este jumate din impulsurile primite de bobine.

 

apropos... ia vezi merg ambele bobine?!

 

hmm.. nu prea inteleg despre ce bobine zici. Asa pe capacul de la alternator este prins statorul si umpic mai sus este un senzor(cred ca e senzor) negru cu un varf/parte magnetic orientat pe partea exterioara a volantei(asa vine cand montezi capacul la loc), care cred ca el are rolul de a transmit impulsurile catre...ceva posibil si turometru. Si de testat o bobina cum fac/care e procedeul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm.. nu prea inteleg despre ce bobine zici. Asa pe capacul de la alternator este prins statorul si umpic mai sus este un senzor(cred ca e senzor) negru cu un varf/parte magnetic orientat pe partea exterioara a volantei(asa vine cand montezi capacul la loc), care cred ca el are rolul de a transmit impulsurile catre...ceva posibil si turometru. Si de testat o bobina cum fac/care e procedeul?

 

scuze de exprimare...

 

bobinele de inductie...

 

semnalul folosit este luat de turometru din CDI si este dat intradevar de acel cititor negru (fixat pe capacul din stanga) iar impulsul este dat de magentul (mic) de pe volanta. ceea ce primeste turometrul este fix jumate din descarcarile din bujie.

 

ca sa verifici daca bocinele de inductie merg scoate pe rand cate o fisa si vezi cu care nu merge motorul - normal ar trebui sa mearga si doar cu una singura (recomand sa opresti motorul inainte sa scoti fisa ca sa nu :yikes: )

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze de exprimare...

 

bobinele de inductie...

 

semnalul folosit este luat de turometru din CDI si este dat intradevar de acel cititor negru (fixat pe capacul din stanga) iar impulsul este dat de magentul (mic) de pe volanta. ceea ce primeste turometrul este fix jumate din descarcarile din bujie.

 

ca sa verifici daca bocinele de inductie merg scoate pe rand cate o fisa si vezi cu care nu merge motorul - normal ar trebui sa mearga si doar cu una singura (recomand sa opresti motorul inainte sa scoti fisa ca sa nu :yikes: )

 

da...multumesc de ajutor.Eu acum sunt cu capacul dat jos si nu am cum sa pornesc motorul, am verificat firele sa nu fie vreunul desfacut si totul e ok.Am printate pe niste foi tabelul cu param. normali de functionare si indicatiile(acelea in ohmi intre care trebuie sa se situeze diferite componente) si dupa verificare totul e bine(bobine, stator, senzor negru).Fac precizarea ca la mine fiind dr 650 rs nu am decat o singura bobina de aprindere din care pleaca fisele catre bujii, iar daca nu mergea bobina nu ar fi functionat ieri motorul.Acum am obseervat ca bateria nu mai are electrolit in ea si e posibil sa fi cauzat rezultatele afisate de multimetru ieri, cum la alternator, fizic, totul pare in regula o sa montez le montez pe toate la loc si o sa vad ce o sa afiseze acum cu bateria reumpluta si incaracata...vedem ce-o iesi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei fratilor ce va mai fac bestiile. Mai reusiti sa le porniti pe frigul asta ?

 

Se simte frigul si in chiuloasa mea. Dimineata se cam alinta. Vrea sa ii sterg mai multe pedale si apoi porneste.

 

am tras husa pe ele...

sa nu le prinda frigul...

 

si m-am apucat de reconditionat o Jawa. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm..interesant.

 

Cei drept acum cativa ani in urma cand am avut jawa si nu visam la suzuki m-am apucat constiincios de reconditionarea ei. Am fost o mare multumire sufleteasca la vremea aceea.

 

Pacat doar ca oricat de multa munca bagai, piesele o stricau. Puneam furci noi cumparate si nu erau deloc tratate. La prima bagare in viteza se indoia axul si se rupea un colt din furca.

 

Si multe multe altele.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm..interesant.

 

Cei drept acum cativa ani in urma cand am avut jawa si nu visam la suzuki m-am apucat constiincios de reconditionarea ei. Am fost o mare multumire sufleteasca la vremea aceea.

 

Pacat doar ca oricat de multa munca bagai, piesele o stricau. Puneam furci noi cumparate si nu erau deloc tratate. La prima bagare in viteza se indoia axul si se rupea un colt din furca.

 

Si multe multe altele.......

 

eeeee............. ce vremuri......

 

atasat.... vinovata....

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm...interesanta piesa. Din ce an e ? e motorul de 250 sau 350 ? Multi laudau motorul de 250 ca era foarte fiabil. Spor la treaba ! Chiar vreau sa vad cum o aduci la viata. Inca imi este dor de acel miros de benzina cu ulei ars.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm...interesanta piesa. Din ce an e ? e motorul de 250 sau 350 ? Multi laudau motorul de 250 ca era foarte fiabil. Spor la treaba ! Chiar vreau sa vad cum o aduci la viata. Inca imi este dor de acel miros de benzina cu ulei ars.

 

este varianta 356 cu motor de 175.

 

din pacate nu mai are motorul original. :-L

 

din fericire are motor de CZ 175 sport nou (luat ca piesa de schimb din magazin). :rolleyes:

 

se misca treaba...

 

anexat stadiul actual....(cadru sablat+revopsit+furca fata recoditionata+vopsit 2 elemente+inceput de asamblare...)

 

pentru curiosi exista un topic separat - deja sunt off topic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, am o nedumerire,sunt Madrid si am gasit un moto la un pret bun aici,e vorba de un Suzuki DR big 800 s ,am sunat propietaru si mi.a spus ca e din 1990,65000 km.Pretul e de 500 euro , cu mentiunea ca motoreta are o problema la partea electrica ,si anume ca nu incarca.Luni ma duc sa o vad si sa imi dau cu parerea.

Vreau si parerea voastra,pe mine ma incanta dar sunt incepator si voi stiti mai bine.

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut pe toti,

Am si eu un DR 650 RS din 1991, si vreau sa-i schimb lampa stop din spate cu una pe leduri. A mai facut cineva asa ceva? Nu vreau sa schimb doar becurile cu altele pe leduri. Am incercat varianta asta si se vede foarte slab, mai ales la franare. Exista vreo lampa care cat de cat potriveste la marime cu cea originala, sa fie si foarte vizibila si sa contina si ilumiatul placutei de inmatriculare?

Recomanda cineva ceva si pentru lampile de semnalizare?

Merci mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ati putea sa ma ajutati cu o poza a suportului de coburi de pe un DR 650 RSE? As vrea sa fac singur acest suport si am nevoie de niste surse de inspiratie! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti, am o nedumerire,sunt Madrid si am gasit un moto la un pret bun aici,e vorba de un Suzuki DR big 800 s ,am sunat propietaru si mi.a spus ca e din 1990,65000 km.Pretul e de 500 euro , cu mentiunea ca motoreta are o problema la partea electrica ,si anume ca nu incarca.Luni ma duc sa o vad si sa imi dau cu parerea.

Vreau si parerea voastra,pe mine ma incanta dar sunt incepator si voi stiti mai bine.

mersi

Pai nu e asa de stralucit pretul, avand in vedere defectul.... uita-te la ce preturi sunt in tara la noi si te lamuresti...

 

Salutari! Ati putea sa ma ajutati cu o poza a suportului de coburi de pe un DR 650 RSE? As vrea sa fac singur acest suport si am nevoie de niste surse de inspiratie! :cheers:

Al meu se prinde pe cele doua suruburi de la "manerele" pasagerului, cu o prindere in plus care urca la surubul transversal.... o sa fac poze in seara sta sa vezi.

 

 

 

 

Al meu se prinde pe cele doua suruburi de la "manerele" pasagerului, cu o prindere in plus care urca la surubul transversal.... o sa fac poze in seara sta sa vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io i-as spune proprietarului sa o repare, chiar daca-i creste putin pretul, macar stiu ce cumpar.

Poate nu este numai releul.

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa il aduc in tara.Am vazut ca pe bikeshop.ro e in jur de 1000 euro .. si deaia m-a pus pe ganduri.

Mersi.! ;)

 

releul sau alternatorul te-ar costa maxim 100 euro. le poti verifica pe ambele sa vezi de unde nu vine curent. de obicei releul de incarcare cedeaza.

 

eu zic ca e un pret bun, mai depinde si acum in ce stare optica e, si mai ales motorul ce sunete scoate si ce fum :)

 

problemele electrice sunt o nimica toata comparate cu o interventie la motor.

 

tot ce e SH e un pariu.

 

am un prieten care si-a luat masina SH si si-a luat-o cat de noua si-a permis. Seat Ibiza 2006. o are de o luna si deja are probleme cu el si masina parea in regula cand a luat-o

 

eu de exemplu am luat TDM-ul acum 3 ani si am schimbat doar releul de incarcare ca a venit cu el stricat. in rest doar benzina si consumabile la timp :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Ati putea sa ma ajutati cu o poza a suportului de coburi de pe un DR 650 RSE? As vrea sa fac singur acest suport si am nevoie de niste surse de inspiratie! :cheers:

up :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, chiar nu vrea nimeni o motorisca buna?

1200 negociabil sau 1100 pentru cine nu vrea sa negocieze. Se da bonus si toba originala. Pentru cine se intreaba ce motor este, DR BIG 800 cu bicicleta de 750 din 1990 (ignorati abtibildul :smoke: )

0721847547 Marius

Motorul este in Timisoara

1000 euro, are verificare pana in 2013

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...