Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

goleste-ti cutia postala colegule :)

nu poti primi mesaje PM

 

vezi ca are si numar de telefon afisat :)

» Post actualizat in 16 Dec 2015 06:19

da asa este irinel ai dreptate - totusi dupa parerea mea trebuie desfacut panoul cu ceasurile sa vada daca nu este ceva cazut in el sau desfacut - vreun contact ceva si atunci verificat ce vine de la bobina de inductie

 

Nu ai ce sa vezi in carcasa turometrului - este doar o placa electronica (PCBA).

 

Probleme este fie din CDI fie din electonica kilometrajului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa joasa dr 650 rs, rse. mai joasa cu 4 cm la pilot. Gel pe locul pilotului. material antiderapant. nu a fost folosita dupa modificare. tapiterie noua,aderenta si rezistenta. pret fix 180lei.

valabil in continuare la pretul afisat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca are si numar de telefon afisat :)

» Post actualizat in 16 Dec 2015 06:19

 

Nu ai ce sa vezi in carcasa turometrului - este doar o placa electronica (PCBA).

 

Probleme este fie din CDI fie din electonica kilometrajului.

Nu e nici una , nici alta. Trebuie montat un condensator de 0,25 micro intre firul care merge din CDI in bobina de inductie si masa. Nu e CDI-ul lui, asta e multiscantaeie care e montat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

vezi ca are si numar de telefon afisat :)

» Post actualizat in 16 Dec 2015 06:19

Nu ai ce sa vezi in carcasa turometrului - este doar o placa electronica (PCBA).

 

Probleme este fie din CDI fie din electonica kilometrajului.

Nu e nici una , nici alta. Trebuie montat un condensator de 0,25 micro intre firul care merge din CDI in bobina de inductie si masa. Nu e CDI-ul lui, asta e multiscantaeie care e montat.

 

edysson tu ce parere ai pentru ca merge vorba despre dr-ul cu 2 cdi-uri?

» Post actualizat in 16 Dec 2015 20:04

motorul l-am luat modiaficat cu 2 cdi-uri.

» Post actualizat in 16 Dec 2015 20:17

incerc in weekend condensatorul. postez rezultat

» Post actualizat in 16 Dec 2015 20:21

220 nF la cati volti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

edysson tu ce parere ai pentru ca merge vorba despre dr-ul cu 2 cdi-uri?

» Post actualizat in 16 Dec 2015 20:04

motorul l-am luat modiaficat cu 2 cdi-uri.

» Post actualizat in 16 Dec 2015 20:17

incerc in weekend condensatorul. postez rezultat

» Post actualizat in 16 Dec 2015 20:21

220 nF la cati volti?

Dr-ul are din fabricatie o problema cu cdi-ul, ma refer la rs 650. De aia distruge bendixurile.E o problema legata de gospodarirea avansului la pornire.Suna-ma, ai nr meu.

» Post actualizat in 17 Dec 2015 14:27

edysson tu ce parere ai pentru ca merge vorba despre dr-ul cu 2 cdi-uri?

» Post actualizat in 16 Dec 2015 20:04

motorul l-am luat modiaficat cu 2 cdi-uri.

» Post actualizat in 16 Dec 2015 20:17

incerc in weekend condensatorul. postez rezultat

» Post actualizat in 16 Dec 2015 20:21

220 nF la cati volti?

Minim 200V

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai reusit sa rezolvi problema cu turometru la suzukiul dr 650 rse?

 

Am lasat-o pe plan secundar pentru ca am dat de alta problema care am crezut ca e prioritara - frana spate, placute uzate si etrier pe duca. nu mai avea mult. scapa un pic pe la un piston. M-a ajutat Moto_Dan cu un etrier nou.

o sa revin la turometru cred ca mai spre primavara pentru ca zilele astea am scos-o aici in marginimea Sibiului ca prea faina vreme a fost. si am reparat franele ca sa fie functionale pe dealuri.

 

Am dat de alta problema, cred ca am ceva la ambreaj. pentru ca se aude un tzacanit de frecventa joasa cand e ne-turata, la toratii mici in neutru. Se aude din zona ambreajului.

Aici cred ca tot Edyson ar trebui sa se dea cu parerea ca tot cred ca tine de modificarile lui. Cel putin asa sustine fostul proprietar. Ah da' motorul l-am luat in noiemnbrie si am facut vre-o 4 iesiri numai pe coclauri.

 

Atasez niste poze facute in ajun si azi

post-92221-0-91721600-1451240069_thumb.jpg

post-92221-0-11104000-1451240083_thumb.jpg

post-92221-0-94134500-1451240105_thumb.jpg

post-92221-0-33912000-1451240121_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lasat-o pe plan secundar pentru ca am dat de alta problema care am crezut ca e prioritara - frana spate, placute uzate si etrier pe duca. nu mai avea mult. scapa un pic pe la un piston. M-a ajutat Moto_Dan cu un etrier nou.

o sa revin la turometru cred ca mai spre primavara pentru ca zilele astea am scos-o aici in marginimea Sibiului ca prea faina vreme a fost. si am reparat franele ca sa fie functionale pe dealuri.

 

Am dat de alta problema, cred ca am ceva la ambreaj. pentru ca se aude un tzacanit de frecventa joasa cand e ne-turata, la toratii mici in neutru. Se aude din zona ambreajului.

Aici cred ca tot Edyson ar trebui sa se dea cu parerea ca tot cred ca tine de modificarile lui. Cel putin asa sustine fostul proprietar. Ah da' motorul l-am luat in noiemnbrie si am facut vre-o 4 iesiri numai pe coclauri.

 

Atasez niste poze facute in ajun si azi

La ambreiaj nu a avut nici o interventie, cel putin nu la mine. Nici nu retin sa fi spus Liviu ca patineaza sau nu debreiaza , nu stiu ce sa spun despre zgomotul care l-ai sesizat. Probabil daca l-as auzi as fi in masura sa imi dau cu parerea ca sa nu desfaci degeaba ceva pe la motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ambreiaj nu a avut nici o interventie, cel putin nu la mine. Nici nu retin sa fi spus Liviu ca patineaza sau nu debreiaza , nu stiu ce sa spun despre zgomotul care l-ai sesizat. Probabil daca l-as auzi as fi in masura sa imi dau cu parerea ca sa nu desfaci degeaba ceva pe la motor.

au o problema generala la ambreaj. isi face joc prea mare si o sa inceapa sa si vibreze in mers. mai exact in zona unde intra pe axul ambielajului. trebuie sa schimbi sau repari oala in care stau discurile. pinionul de pe oala mai exact isi face joc,e prins cu un fel de nituri care nu mai stau fixe. am vandut 2 oale ambr. pentru aceeasi problema la rs, rse. acolo trebuie sa te uiti. poate fi si altceva in zona aia dar verifica si asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au o problema generala la ambreaj. isi face joc prea mare si o sa inceapa sa si vibreze in mers. mai exact in zona unde intra pe axul ambielajului. trebuie sa schimbi sau repari oala in care stau discurile. pinionul de pe oala mai exact isi face joc,e prins cu un fel de nituri care nu mai stau fixe. am vandut 2 oale ambr. pentru aceeasi problema la rs, rse. acolo trebuie sa te uiti. poate fi si altceva in zona aia dar verifica si asta.

Este neaparat sa-l culc pe o parte? Sau merge si din picioare? Ma refer la desfacut ambreaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca scoti uleiul inainte nu trebuie sa-l culci.

poti sa-l inclini cam la 45 grade pe stanga si nu curge nimic.

» Post actualizat in 29 Dec 2015 23:52

au o problema generala la ambreaj. isi face joc prea mare si o sa inceapa sa si vibreze in mers. mai exact in zona unde intra pe axul ambielajului. trebuie sa schimbi sau repari oala in care stau discurile. pinionul de pe oala mai exact isi face joc,e prins cu un fel de nituri care nu mai stau fixe. am vandut 2 oale ambr. pentru aceeasi problema la rs, rse. acolo trebuie sa te uiti. poate fi si altceva in zona aia dar verifica si asta.

Da , asa este nu contest ce spui, stiu ca are niste bucsi elastice unde sunt niturile alea sau placutele isi fac joc in oala de aluminiu unde calca ferodourile si debreiaza rau, insa eu ma refeream la faptul ca la ambreiajul ala inca nu s-a umblat, cel putin nu la mine.Este o problema bine cunoscuta la monocilindre din cauza cuplului mare, ferodourile au niste ciocuri care intra intre urechile oalei de aluminiu iar cand incerci sa debreiezi practic ele tind sa ramana in santurile facute de ferodouri in loc sa se departeze si sa decupleze bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au o problema generala la ambreaj. isi face joc prea mare si o sa inceapa sa si vibreze in mers. mai exact in zona unde intra pe axul ambielajului. trebuie sa schimbi sau repari oala in care stau discurile. pinionul de pe oala mai exact isi face joc,e prins cu un fel de nituri care nu mai stau fixe. am vandut 2 oale ambr. pentru aceeasi problema la rs, rse. acolo trebuie sa te uiti. poate fi si altceva in zona aia dar verifica si asta.

 

Ai avut dreptate. Joaca pinionul de pe oala. Mersi moto_dan, m-ai ajutat a cata oara.

Sunt in cautare de oala cu pinion de la ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut dreptate. Joaca pinionul de pe oala. Mersi moto_dan, m-ai ajutat a cata oara.

Sunt in cautare de oala cu pinion de la ambreiaj.

pentru problema cu turometrul trebuie sa te uiti la senzorul de rotatie al magnetoului,oala cu magneti. daca ai 2 cdi uri pe motor,clar s-a lucrat ceva si pe la senzor. astea lucreaza impreuna. cdi da scanteie in functie de ce citeste senzorul ala. tot senzorul ala trimite si informatia pentru turometru. oala cu magneti are niste proeminente,volume pe lateral ,in exterior. alea se intalnesc cu senzorul la fiecare rotatie,si asa rezulta numarul de rotatii pe minut care sunt afisate pe bord. bobina de inductie de pe capac,adica statorul ,e pentru a produce curent si interactioneaza cu magnetoul numai pe interiorul magnetoului. ala nu are treaba cu turometrul. bafta.

» Post actualizat in 05 Jan 2016 23:20

pentru problema cu turometrul trebuie sa te uiti la senzorul de rotatie al magnetoului,oala cu magneti. daca ai 2 cdi uri pe motor,clar s-a lucrat ceva si pe la senzor. astea lucreaza impreuna. cdi da scanteie in functie de ce citeste senzorul ala. tot senzorul ala trimite si informatia pentru turometru. oala cu magneti are niste proeminente,volume pe lateral ,in exterior. alea se intalnesc cu senzorul la fiecare rotatie,si asa rezulta numarul de rotatii pe minut care sunt afisate pe bord. bobina de inductie de pe capac,adica statorul ,e pentru a produce curent si interactioneaza cu magnetoul numai pe interiorul magnetoului. ala nu are treaba cu turometrul. bafta.

sau cel mai evident senzorul daca e original nu mai comunica bine cu cdi-urile alea.

» Post actualizat in 05 Jan 2016 23:25

Ai avut dreptate. Joaca pinionul de pe oala. Mersi moto_dan, m-ai ajutat a cata oara.

Sunt in cautare de oala cu pinion de la ambreiaj.

daca nu gasesti,poti duce la o presa sa iti mai stranga niturile alea care tin pinionul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si La multi ani ! Am si eu o nedumerire. Motorul meu porneste foarte greu la rece, mai ales dupa ce sta o perioada. L-am pornit acum cateva zile, dupa ce a stat vreo 2-3 luni si cred ca am dat vreo ora la pedala. Din alimentare presupun ca nu e problema, pt ca se uda bujia, scanteie are dar totusi nu porneste. am bagat si benzinca in capul pistonului si porneste doar pt cateva secunde. Pana la urma am reusit sa-l pornesc dar totusi nu cred ca e normal sa se comporte asa. Astept pareri. Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate tot asa pornea si la temperaturi mai ridicate. Acuma de exemplu, ca sa il pornesc am desfacut paharul de jos de la carburator, am suflat cu un furtun pe toate orificiile am pus capacul la loc si la cateva pedale a pornit. In plus, cate-o data nu imi scade relantiul la normal, ramane turat cand las acceleratia si daca il bag in viteza si debraiez putin isi revine. Adica in sarcina nu am probleme cu relantiul, doar la liber si doar cate o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate tot asa pornea si la temperaturi mai ridicate. Acuma de exemplu, ca sa il pornesc am desfacut paharul de jos de la carburator, am suflat cu un furtun pe toate orificiile am pus capacul la loc si la cateva pedale a pornit. In plus, cate-o data nu imi scade relantiul la normal, ramane turat cand las acceleratia si daca il bag in viteza si debraiez putin isi revine. Adica in sarcina nu am probleme cu relantiul, doar la liber si doar cate o data

 

Mai mult ca sigur necesita o revizuire a carburatiei (minim curatare & reglaj)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU stiu exact cum e la DR, dar ar mai putea fi problema la cuiul pontou, sa nu inchida prea bine si daca sta un timp mai lung sa inunde carburatorul si sa ude bujia.

Daca ai robinet la rezervor, inchide benzina dupa ce ai mers cu motorul si deschide-o doar inainte sa o pornesti - atunci cand stii din timp ca motorul va sta nepornit cateva zile.

 

Problema asta o am si eu la Dominator, care daca sta mai mult de 2 saptamani nepornit, deabia porneste. De cand inchid robinetul dupa ce am mers cu ea, poate sa stea si peste iarna >2 luni nepornita, ca porneste foarte usor.

 

E un test simplu si poate ai noroc.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...