irinel2006 Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 cumperi un spray de carburator....desfaci carburatorul, capacul de jos si de sus si ii faci o baie.... o sa vezi cu ochii tai ce o sa curga din el. IIi reglezi nivelul, pui totul la loc, apoi o pornesti, lasi motorul sa ajunga la temperatura de lucru, apoi te joci cu surubul de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 Care e surubelul de amestec? Ca m-am tot uitat, dar nu vad numai reglajul de relantiu. Mai este si alt reglaj la carburator? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 Pai ala de amestec e de fapt de relanti. Pt ca are rol doar la turatii mici, de relanti. Dar lumea numeste surub de relanti opritorul cursei acceleratiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Vreau sa-mi pun niste crash bar-uri (DR650 RSE), imi poate recomanda cineva o solutie mai ieftina? Cele din comert sunt 150-180 EUR. Ma gandeam ca doar sunt niste tevi indoite poate face cineva la comanda. Va rog o recomandare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Ia legatura cu Feri, el te poate ajua (userul gtr 1000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Daca vorbim de o solutie ieftina, cel mai simplu (nu costa nimic) e sa muti manetele un pic mai spre centrul ghidonului, in asa fel incat atunci cand mobra scapa jos, socul e preluat de capetele ghidonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Daca vorbim de o solutie ieftina, cel mai simplu (nu costa nimic) e sa muti manetele un pic mai spre centrul ghidonului, in asa fel incat atunci cand mobra scapa jos, socul e preluat de capetele ghidonului. sau ca sa nu mai muti nici manetele cel mai simplu nu o scapa pe jos....... nu pot sa cred ce sfaturi pot uni sa dea. » Post actualizat in 10 Jan 2016 22:50 Pai ala de amestec e de fapt de relanti. Pt ca are rol doar la turatii mici, de relanti. Dar lumea numeste surub de relanti opritorul cursei acceleratiei. surubul de amestec il gasesti cand dai jos capacul de jos,ala in care sta benzina. iar opritorul cursei de acceleratie regleaza relantiul ,adica opreste turatia la un anumit nivel ,sub care sa nu poata sa scada. asa ca nu il numeste lumea,chiar de acolo se regleaza sau se stabilizeaza turatia. amestecul si relantiul sunt total diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 surubul de amestec il gasesti cand dai jos capacul de jos,ala in care sta benzina. Surubul asta, de care zici, e jigler (pilot jet). Si e in circuitul de relanti, nu in circuitul principal (carburatorul are trei circuite distincte). Si regleaza amestecul in circuitul de relanti prin schimbarea lui cu altul, cu alta dimensiune. Iar cantitatea de amestec in circuitul de relanti se regleaza de la un surub exterior (pilot screw) caruia lumea ii spune surub de aer sau surub de amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 @moto_dan Chiar așa, nici eu nu pot sa cred. Parcă ideea mi-ar fi venit mie, nu că era vorba de o sugestie a instructorilor de trial, da' hai, treacă de la mine ! Tot ei spun ca în anumite cazuri (destul de rare, ce-i drept) acele protecții îți pot rupe mâinile... Dacă dorești îți pot trimite referințe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 @moto_dan Chiar așa, nici eu nu pot sa cred. Parcă ideea mi-ar fi venit mie, nu că era vorba de o sugestie a instructorilor de trial, da' hai, treacă de la mine ! Tot ei spun ca în anumite cazuri (destul de rare, ce-i drept) acele protecții îți pot rupe mâinile... Dacă dorești îți pot trimite referințe. nu zic ca n-o fi asa dar nu inlocuieste crashbaru-ul. ala protejaza motorul,rezervorul,carenele din zona aia. nu cazi tot timpul pe teren perfect drept,si motocicleta nu se sprijina pe capetele ghidonului si restul nu atinge pe jos. numa daca ai ghidon de 2 metri. » Post actualizat in 11 Jan 2016 17:56 nu zic ca n-o fi asa dar nu inlocuieste crashbaru-ul. ala protejaza motorul,rezervorul,carenele din zona aia. nu cazi tot timpul pe teren perfect drept,si motocicleta nu se sprijina pe capetele ghidonului si restul nu atinge pe jos. numa daca ai ghidon de 2 metri. si nu prea citesc teorie,cand cazi e practic nu e teoretic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 Amestecul se poate face la surubul din fata carburatorului. Surubul nu este la vedere , dar daca te uiti sub carburator spre cilindri ai sa il gasesti, Cu o oglinda mica il vezi cel mai bine. Iar surubul de reglaj relantiu e ala de pe carburator la vedere. Iti recomand ca atunci cand faci amestecul, adica sa umblii la surubul ala din fata cu o surubelnita mica dreapta, sa ai motorul la temperatura de lucru, apoi sa cresti putin din relantiu. Reglezi din surubul de amestec pana in punctul unde motorul merge cel mai rotund si da sa se accelereze singur. Dupa reglajul amestecului, te joci cu cel de la relantiu si gata reglajul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 cumpar o roata fata completa de suzuki dr 650 rs - cauciucul de pe janta poate fi uzat sau neuzat dar janta sa fie buna neovalizata - telefon 0741099964 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Cum zicea cineva, înainte îți dădeai seama că a venit primăvara după muște. Acum îți dai seama după motocicliști... Cele circa 30 de zile de nemișcare ale legendarului DR, rezemat de un perete, i-au adus un scârțâit macabru la saboți, care mai dispare după câteva frânări. Mă gândeam să ung saboții cu niște vaselină dar nu știu de care să folosesc. Ok, am glumit, mă întrebam doar din ce cauză o fi apărut fenomenul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Pai tocmai de la stat a aparut scartaitul. Dai cu sprei de curatat discuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Mersi, e fain lichidul ăla, am mai dat o dată cu el pe motor, ca să-l curăț, am dat fără milă până s-a făcut baltă sub motor. După aia, mulțumit de rezultat, mi-am aprins o țigară și am aruncat chibritul jos. Nu știu dacă și-a mai văzut careva motorul luându-i foc. Noroc că s-a stins singur, destul de repede. Cred că trebuie să mă las de fumat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Februarie 15, 2016 Share Postat Februarie 15, 2016 Toate piesele din lista sunt in stare foarte buna, pret pe tot pachetul DR600 200lei. Valabil numai saptamana asta,predau garajul si altfel ajung la fier vechi. DR 600-pret pachet piese 200lei GALERIE AIR BOX JUGURI MANETA DECOMPRESOR + SUPORT CRIC LATERAL PROTECTIE RADIATOR ULEI RADIATOR ULEI CONDUCTE RADIATOR ULEI PEDALA FRANA SCARITE FATA FLANSA CARBURATOR APARATOARE LANT CADRU BATERIE CONDUCTA FRANA FATA SISTEM FRANA TAMBUR SENZOR FRANA BUTON STARTER APARATOARE PINION ATAC ANGRENAJ TELESCOP ARIPA SPATE ROATA SPATE DR650RS/RSE- pret pachet piese 300lei CUTIE FILTRU DE AER CARENA STANGA/DREAPTA DE SUB SA CARENA SPATE (CODITA) STOP ARIPA SPATE CONDUCTA FRANA- FATA - SPATE JUGURI INALTATOARE GHIDON SCARITE- FATA - SPATE SENZOR CRIC CADRU BATERIE PROTECTIE PINION ATAC REZERVOR RADIATOR ULEI CONDUCTE RADIATOR ULEI CLAXON CUTIE VITEZE FARA PINIOANE MAGNETOU VIBROCHEN PATINE LANT DISTRIBUTIE BASCULA SPATE X2 ANGRENAJ TELESCOP SPATE X2 CRIC LATERAL AMBIELAJ DR750BIG- pret pachet piese 400lei PARBRIZ MASCA FAR CODITA SPATE SCUT PORTBAGAJ ARIPA FATA PARTIALA ARIPA SPATE CADRU BORD SUPORT NUMAR AIR BOX FLANSA FILTRU DE AER SENZOR FRANA SPATE CRIC LATERAL SENZOR CRIC LATERAL MANETA ACCELERATIE MANETA DECOMPRESOR BLOC LUMINI INALTATOARE GHIDON RADIATOR ULEI CONDUCTE RADIATOR ULEI APARATOARE LANT MAGNETOU CILINDRU CAPAC MOTOR STANGA CAPAC MOTOR DREAPTA LANT DISTRIBUTIE SCARITE SPATE CADRU CODITA POMPA FRANA SPATE VAS LICHID FRANA SPATE CONDUCTA FRANA SPATE JANTA SPATE BASCULA SPATE SUPORT ETRIER SPATE POMPA FRANA FATA CUTIE VITEZE VIBROCHENE LANT BALANSIER CU TOT CU SISTEM REGLAJ SI PINIOANE CARTER -STANGA -DREAPTA BOBINE INDUCTIE SUPORT MANETA+ CABLU AMBREAJ ROBINET BENZINA INTINZATOR LANT DISTRIBUTIE APARATOARE CONDUCTA FRANA DE PE BASCULA Tel: 0761326424 Valabil pana la sfarsitul saptamanii, predau garajul in care se afla piesele. » Post actualizat in 16 Feb 2016 10:05 Toate piesele din lista sunt in stare foarte buna, pret pe tot pachetul DR600 200lei. Valabil numai saptamana asta,predau garajul si altfel ajung la fier vechi. DR 600-pret pachet piese 200lei GALERIE AIR BOX JUGURI MANETA DECOMPRESOR + SUPORT CRIC LATERAL PROTECTIE RADIATOR ULEI RADIATOR ULEI CONDUCTE RADIATOR ULEI PEDALA FRANA SCARITE FATA FLANSA CARBURATOR APARATOARE LANT CADRU BATERIE CONDUCTA FRANA FATA SISTEM FRANA TAMBUR SENZOR FRANA BUTON STARTER APARATOARE PINION ATAC ANGRENAJ TELESCOP ARIPA SPATE ROATA SPATE DR650RS/RSE- pret pachet piese 300lei CUTIE FILTRU DE AER CARENA STANGA/DREAPTA DE SUB SA CARENA SPATE (CODITA) STOP ARIPA SPATE CONDUCTA FRANA- FATA - SPATE JUGURI INALTATOARE GHIDON SCARITE- FATA - SPATE SENZOR CRIC CADRU BATERIE PROTECTIE PINION ATAC REZERVOR RADIATOR ULEI CONDUCTE RADIATOR ULEI CLAXON CUTIE VITEZE FARA PINIOANE MAGNETOU VIBROCHEN PATINE LANT DISTRIBUTIE BASCULA SPATE X2 ANGRENAJ TELESCOP SPATE X2 CRIC LATERAL AMBIELAJ DR750BIG- pret pachet piese 400lei PARBRIZ MASCA FAR CODITA SPATE SCUT PORTBAGAJ ARIPA FATA PARTIALA ARIPA SPATE CADRU BORD SUPORT NUMAR AIR BOX FLANSA FILTRU DE AER SENZOR FRANA SPATE CRIC LATERAL SENZOR CRIC LATERAL MANETA ACCELERATIE MANETA DECOMPRESOR BLOC LUMINI INALTATOARE GHIDON RADIATOR ULEI CONDUCTE RADIATOR ULEI APARATOARE LANT MAGNETOU CILINDRU CAPAC MOTOR STANGA CAPAC MOTOR DREAPTA LANT DISTRIBUTIE SCARITE SPATE CADRU CODITA POMPA FRANA SPATE VAS LICHID FRANA SPATE CONDUCTA FRANA SPATE JANTA SPATE BASCULA SPATE SUPORT ETRIER SPATE POMPA FRANA FATA CUTIE VITEZE VIBROCHENE LANT BALANSIER CU TOT CU SISTEM REGLAJ SI PINIOANE CARTER -STANGA -DREAPTA BOBINE INDUCTIE SUPORT MANETA+ CABLU AMBREAJ ROBINET BENZINA INTINZATOR LANT DISTRIBUTIE APARATOARE CONDUCTA FRANA DE PE BASCULA Tel: 0761326424 Valabil pana la sfarsitul saptamanii, predau garajul in care se afla piesele. pachetul pentru DR 600 VANDUT. RESTUL VALABILE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 24, 2016 Share Postat Februarie 24, 2016 Salutare baieti. Daca aveti nevoie de ceva piese de DR 600 si nu gasiti, eu tocmai ce mi-am comandat ceva de la un baiat din suceava care zicea ca are vreo 4 dr-uri la dezmembrat si ca are destul de multe piese. Daca sunteti interesat gasiti anuntul aici : http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-dr-600-ID4UsJO.html#49b87a4cb9 » Post actualizat in 25 Feb 2016 20:02Salut din nou. A schimbat cineva semeringurile de la decompresoare de la DR 600. Imi scuipa ulei pe la cel din stanga si ma gandesc sa le schimb.Inca o chestie, am gasit surubelul de reglat amestecul. Cum imi dau seama cand este reglat corect dozajul?Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_fly Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Salutare tuturor! Sunt nou pe forum si proaspat posesor de DR 650 RS din 1991. As vrea sa va cer ajutorul pentru una din problemele pe care le am si care ma deranjeaza cel mai tare. Motocicleta nu mai are cablul de soc, iar in carburator are bagat un alt surub in locul celui de plastic prin care trece cablul de soc. Ca sa o pornesc trebuie sa dau saua jos, sa tin mana pe admisia de aer si oricum ma chinui destul de mult ca inca nu am avut timp sa ma obisnuiesc cu ea. Am intrebat pe la toti cei care dezmembreaza DR pe olx, dar nimeni nu mai are cablul cu tot cu surubul din plastic din carburator. Am gasit in America tot sistemul la 30$, dar costa transportul 66$ si nu e rentabil. Pana la urma am comandat acest surub din Thailanda pe Ebay si e metalic. Sper sa ajunga dar oricum dureaza si pana atunci poate ma poate ajuta cineva sa gasesc o solutie mai rapida. Va multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 (editat) Eu am folosit un cablu de schimbator viteza bicicleta, care are acea bila mica in capat, apoi in celalalt capat am folosi un schimbator de viteze bicicleta metalic cu care reglez cat de tare sa imi stea socul tras. minunatia e aia din partea stanga a ghidonului. Are deja 7 ani. Editat Martie 3, 2016 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_fly Postat Martie 3, 2016 Share Postat Martie 3, 2016 Multumesc pentru raspuns! Improvizatia e foarte buna, dar problema in cazul meu este ca imi lipseste acel surub care se infileteaza in carburator si prin care trece cablul. Cablu de soc am mai vazut pe site-urile de moto, dar nu am gasit acel surub din plastic. Vreo idee unde as putea sa gasesc in tara, sau daca si pentru asta exista o improvizatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Iti trebuie, probabil, si pistonasul socului, ala de care trege cablul prin surubul din plastic. Si arcul aferent. Cablul si maneta de actionare sunt ultima ta grija. Doar la dezmembrari sa gaseti un carburator cu totul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_fly Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Baiatul de la care am luat-o mi-a zis ca doar surubul de plastic lipseste, restul sistemului este la locul lui. Eu inca nu am avut cand sa demontez sa ma uit. Sper sa nu fie nevoie sa iau un carburator complet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Eu zic mai intai sa dai jos rezervorul si sa vezi exact ceea ce gasesti acolo, Azi mi-a venit bateria, abia astept maine sa o pun pe mobra. Din pacate la dimensiunile astea doar baterie de 3ah de la Varta am gasit. Partea buna a lucrurilor e, ca nu am pornire la buton, prin urmare cred ca este arhisuficienta bateria asta. M-am saturat de bateriile astea no name care le schimbi o data cu sezonul.Sunt curios cat o sa ma tina Varta avand in vedere ca am o garantie de 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 4, 2016 Share Postat Martie 4, 2016 Daca n-ai pornire la buton, la ce mai foloseste bateria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Turometru nu functioneaza corect fara baterie, acul ala pulseaza ca la bataile inimii, Nu pot aprinde farul sau semnaliza. De incarcat, incarca peste 14.2...deci e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.