Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

si acum totusi merge ...

 

dar intradevar cenzura este in floare...

Mesaj completat

Crash bar-ul este in probe... mai sunt mici corectii estetice inainte de vopsirea finala.

 

Deocamdata sunt curios daca vibreaza sau altele...

Mesaj completat

Am facut vreo 40 km si nu vibreaza.

 

De trantit nu il voi tranti doar sa fac testul... ramane speranta ca isi va face treaba la nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare intr-un final apar . In posturiile anterioare , explicam cat de inginer roman sunt! Da segmenti tin pana se duce dracu tot motoru ,dar cilindru NU!! 5400 km si ceva cu segmenti !! Rezultat prostia se plateste si mai scump acuma trebe si cilindru si segmenti si piston!!

A fost o experienta destul de faina !! oricum 1 luna stau pe dreapta!!

 

Nu-ma Bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare intr-un final apar . In posturiile anterioare , explicam cat de inginer roman sunt! Da segmenti tin pana se duce dracu tot motoru ,dar cilindru NU!! 5400 km si ceva cu segmenti !! Rezultat prostia se plateste si mai scump acuma trebe si cilindru si segmenti si piston!!

A fost o experienta destul de faina !! oricum 1 luna stau pe dreapta!!

 

Nu-ma Bine!

nasol. cam scumpa distractie. ;)

Mesaj completat

si acum totusi merge ...

 

dar intradevar cenzura este in floare...

Mesaj completat

Crash bar-ul este in probe... mai sunt mici corectii estetice inainte de vopsirea finala.

 

Deocamdata sunt curios daca vibreaza sau altele...

Mesaj completat

Am facut vreo 40 km si nu vibreaza.

 

De trantit nu il voi tranti doar sa fac testul... ramane speranta ca isi va face treaba la nevoie.

eu zic ca ar trebui s-a pui o intaritura si la partea din fata(jos) intre bari. ceva de genul asta am avut si eu si de la trepidatie s-au rupt supotrii, in timp.

Mesaj completat

nasol. cam scumpa distractie. ;)

Mesaj completat

 

eu zic ca ar trebui s-a pui o intaritura si la partea din fata(jos) intre bari. ceva de genul asta am avut si eu si de la trepidatie s-au rupt supotrii, in timp.

sper s-a nu patesti la fel. in rest, e beton. s-a nai nevoie de ele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ...... @florinelu ! Fii atent !

 

Fara ranforsarile ce t'i le-am figurat in poza de mai jos, nu ai facut decat sa incarci mobra cu balast !

Daca vrei ca aceste crash-baruri sa-si faca treaba monteazale cele doua antretoaze acolo unde ti-am indicat si totul va fi perfect, altfel cum am mai spus ... doar balast !

_________________

Acum vre'o doua saptamani am testat (... involuntar) crash-barurile mele ! Am laut o tranta la vre'o 70km/h pe un drum de tara, dupa ce mi-a sarit in fatza un blochet de B.C.A.. Rezultatul ..... eu am zburat prin aer (mergeam in picioare) vre'o 8-10 metrii, nu am patit nimic, iar mobra dupa ce tras o brazda pe drum de vre'o 7-8 metrii ........ sa oprit ! :D Daune la motor : crash-barul din dreapta indoit 15-20 mm spre interior si sarit putin vopseaua dupa el, putin vopsea sarita si dupa suportul de cutii laterale din dreapta si o polizare nesemnificativa pe hand-guardul din dreapta. Problema majora a reprezentat faptul ca a trebuit sa ridic singur mobra de jos ! ;) Am ridicat-o ... insa am avut mijlocul intzepenit 3 zile ! :)

 

Bafta si ... ride safe ! :D

 

P.S. Eu am montata o intaritua din aia la crash -bar !

post-10224-1269844521_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ce zice Petrica. Eu as mai adauga si o ranforsare prin dreptul carburatorului, in spatele carenelor. Deasemenea, am mai vazut pe topicul AfricaTwin si SuperTenere crash-bar-uri prelungite in sus spre far. Partile umflate din lateralele bordului nu prea sunt protejate. Eu am reusit sa sparg una cu tot crash-bar-ul. Am dat jos carenele, am reparat-o pe cea sparta si nu am mai pus carenele la loc. Am lasat crash-bar-ul pe post de protectie rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....Eu as mai adauga si o ranforsare prin dreptul carburatorului, in spatele carenelor. ..............

 

... stii ca nu zici rau ! ;)

Eu as putea sa fac ,,schecheria" asta. Am deja o tzeava de rigidizare a rezervorului, ce trece pe sub el. As putea sa sudez in continuare daua urechi pe crash-baruri si sa le ,,conectez" la acea rigidizare ...... sau sa fac alta pe langa ea ... sa nu afectez rezervorul la o viitoare tranta !

 

O idee buna ! Merci ! :D :)

post-10224-1269852064_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul este copiat dupa original.

 

Prinderea de "sus" este identica cu cea originala doar din platband mai gros (cca 5mm - originalul nu are mai mult de 3mm).

 

Partea de jos a trebuit sa o retez din motive de suspensie... sunt ferm convins ca la prima groapa luata cu pasager pe motocicleta o sa sparg aripa.

 

Modificarea pe care am facut-o a fost sa scurtez bara de jos si sa adaug platband la fel de gros dar fixat de suportul superior si rasucit 90 de grade (in plan vertical) fata de cel original... teoretic rezista la solicitari mult mai mari decat cel original.... apropos motorul original de pe care am luat modelul (crash-bar livrat ca accesoriu original la momentul achizitionarii motocicletei ... cand era ea noua) a cazut de pe cric si a infundat serios crash-bar-ul spre carena....

 

In momentul de fata incerc oricum sa gasesc o varianta de consolidare....cea cu prindere prin zona carburatorului mi se pare inutila deoarece ideea (mea) ar fi sa permita sa absoarba socul (chiar prin deformare) nu sa il transmita cadrului... cred ca daunele pot fi mult mai mari decat spargerea carenelor.

 

O sa revin cu poze mai detaliate si mai de calitate decat cele de mai sus (facute cu telefonul)....

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ... in concluzie, dupa aproape 3000km, Big-ul de 800 mi se pare o mobra exceptionala, raportata la pretul ei de piata / ce stie sa faca / intretinere. A inceput sa-mi placa mult de tot ! :D

 

Insa am o singura durere ... mare, mare de tot ! ;)

Esapamentul sock este ... un GUNOI ! Deci, faptul ca se aude a ,,Qinqi" ma dispera la culme ! :) Ce dracu o fi fost in mintea acelui ciongolez imputit de n'a gandit si el un esapament ,,mai omenesc" !? Pe langa DR Big, un Dominator cu tobe stock se aude intr-un mare fel !

Mi-as comanda un GPR sau un Laser ProDuro de pe site-ul lui Stephan Hesller, insa toata treaba sare de 400 euro, ceea ce inseamna o caruta de bani si chiar nu sunt dispus sa dau atat.

 

Mai exista varianta adaptarii unei alte tobe, insa si tobele astea nu sunt doar pe post de ,,trompete" ! Au si ele caracteristicile lor, ... nu le poti arunca pe mobra pur si simplu ! Sunt in mare impas cu esapamentul asta !

 

Daca nu am nimic de reprosat acestei motociclete, insa ... esapamentul le compenseaza pe toate !

 

... atat ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevaru' ca in ziua de azi nu mai merge motocicleta daca toba nu "se aude intr-un mare fel"...

 

Pai decat sa se auda ca un kekt de scuter, mai bine iti bagi p.la in ea.

 

Plus ca si merge ca un scuter cu toba aia infundata originala. La monocilindre se simte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua infatisare multumita lui mertan_stiker

 

 

ziua - frumoasa

 

post-37681-1270019502_thumb.jpg post-37681-1270019495_thumb.jpg

 

noaptea - bestia!!

 

post-37681-1270018898_thumb.jpgpost-37681-1270018913_thumb.jpgpost-37681-1270018905_thumb.jpg

 

post-37681-1270018925_thumb.jpg

 

Wow! O gramada de sponsori! Du-te la RAR sa-ti treaca pe talon la rubrica culoare: combinatie. Serios: arata bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow! O gramada de sponsori! Du-te la RAR sa-ti treaca pe talon la rubrica culoare: combinatie. Serios: arata bine

 

 

Multam'!

Da, bulangii nu au contribuit cu nimic :lol:

 

 

 

In talon am trecut rosu cu alb..sper sa n-am probleme, m-am gandit sa ma duc la RAR..deocamdata nu am scos-o pe strazi..vedem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam'!

Da, bulangii nu au contribuit cu nimic :)

 

 

 

In talon am trecut rosu cu alb..sper sa n-am probleme, m-am gandit sa ma duc la RAR..deocamdata nu am scos-o pe strazi..vedem

 

Arata foarte bine mobra ta ! Acele stikere parca ii dau un aer de concurs, de competitie ! :P

Si vopseaua pare a fi foarte inregula ! Daca functioneaza la fel de bine cum arata, e o mobra pe cinste !

 

Daca ti-ai monta niste gume mai ,,off-road-oriented", ai face treaba serioaza in afara soselei ! :) ... Mitas E-09, Metzeler Karoo, Continental TKC80...

 

Bravo ! Sa o stapanesti sanatos ! :lol:

 

P.S. ... cat despre palavre pe mess ... nu prea imi permite timpul ! Abia arunc cate un replay pe aici, intre picaturi ! :P

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zidaru: De cat ai rezervorul trecut in cartea de identitate??? Eu am trecut de 21, dar e de 12...

La decibeli ai trecut ceva??? :)

 

 

rezevorul are 17 litri dintre care 3,4 rezerva

decibeli?

nu deranjeaza, e p'acolo :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa arunc si eu niste poze din ,,plimbarea de frumusete" de a'seara !

Destinatia a fost spre Turnu Magurele, la ruinele unui castru roman aflat in imediata vecinatate a Dunarii.

... de remarcat mortarul facut de romani ! In ziua de astazi parca se macina mai repede ! ... ala rezita cu succes de peste 2000 de ani ! :)

Pentru cei interesati, am atasat si o harta.

 

Bafta ! :lol:

post-10224-1270103603_thumb.jpg

post-10224-1270103624_thumb.jpg

post-10224-1270103654_thumb.jpg

post-10224-1270103693_thumb.jpg

post-10224-1270103734_thumb.jpg

post-10224-1270103800_thumb.jpg

post-10224-1270103827_thumb.jpg

post-10224-1270103859_thumb.jpg

post-10224-1270103887_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

v-a invidiez. asa m-as da si eu cu mobra,dar inca nu merge. :) sper maine sa-l pornesc. oricum pozele sunt faine. asfalt uscat in continuare. :lol:

Mesaj completat

sper ca maine s-a revin cu poze si filmulet pt. petrica. cu toba goala. :)

Editat de ocsy2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...