chucki Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Iese cineva pe 27 pe undeva ceva soft? » Post actualizat in 25 Dec 2015 16:06 HO,HO,HO!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 ai reusit sa rezolvi problema cu turometru la suzukiul dr 650 rse? Am lasat-o pe plan secundar pentru ca am dat de alta problema care am crezut ca e prioritara - frana spate, placute uzate si etrier pe duca. nu mai avea mult. scapa un pic pe la un piston. M-a ajutat Moto_Dan cu un etrier nou. o sa revin la turometru cred ca mai spre primavara pentru ca zilele astea am scos-o aici in marginimea Sibiului ca prea faina vreme a fost. si am reparat franele ca sa fie functionale pe dealuri. Am dat de alta problema, cred ca am ceva la ambreaj. pentru ca se aude un tzacanit de frecventa joasa cand e ne-turata, la toratii mici in neutru. Se aude din zona ambreajului. Aici cred ca tot Edyson ar trebui sa se dea cu parerea ca tot cred ca tine de modificarile lui. Cel putin asa sustine fostul proprietar. Ah da' motorul l-am luat in noiemnbrie si am facut vre-o 4 iesiri numai pe coclauri. Atasez niste poze facute in ajun si azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Am lasat-o pe plan secundar pentru ca am dat de alta problema care am crezut ca e prioritara - frana spate, placute uzate si etrier pe duca. nu mai avea mult. scapa un pic pe la un piston. M-a ajutat Moto_Dan cu un etrier nou. o sa revin la turometru cred ca mai spre primavara pentru ca zilele astea am scos-o aici in marginimea Sibiului ca prea faina vreme a fost. si am reparat franele ca sa fie functionale pe dealuri. Am dat de alta problema, cred ca am ceva la ambreaj. pentru ca se aude un tzacanit de frecventa joasa cand e ne-turata, la toratii mici in neutru. Se aude din zona ambreajului. Aici cred ca tot Edyson ar trebui sa se dea cu parerea ca tot cred ca tine de modificarile lui. Cel putin asa sustine fostul proprietar. Ah da' motorul l-am luat in noiemnbrie si am facut vre-o 4 iesiri numai pe coclauri. Atasez niste poze facute in ajun si azi La ambreiaj nu a avut nici o interventie, cel putin nu la mine. Nici nu retin sa fi spus Liviu ca patineaza sau nu debreiaza , nu stiu ce sa spun despre zgomotul care l-ai sesizat. Probabil daca l-as auzi as fi in masura sa imi dau cu parerea ca sa nu desfaci degeaba ceva pe la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 La ambreiaj nu a avut nici o interventie, cel putin nu la mine. Nici nu retin sa fi spus Liviu ca patineaza sau nu debreiaza , nu stiu ce sa spun despre zgomotul care l-ai sesizat. Probabil daca l-as auzi as fi in masura sa imi dau cu parerea ca sa nu desfaci degeaba ceva pe la motor. au o problema generala la ambreaj. isi face joc prea mare si o sa inceapa sa si vibreze in mers. mai exact in zona unde intra pe axul ambielajului. trebuie sa schimbi sau repari oala in care stau discurile. pinionul de pe oala mai exact isi face joc,e prins cu un fel de nituri care nu mai stau fixe. am vandut 2 oale ambr. pentru aceeasi problema la rs, rse. acolo trebuie sa te uiti. poate fi si altceva in zona aia dar verifica si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 au o problema generala la ambreaj. isi face joc prea mare si o sa inceapa sa si vibreze in mers. mai exact in zona unde intra pe axul ambielajului. trebuie sa schimbi sau repari oala in care stau discurile. pinionul de pe oala mai exact isi face joc,e prins cu un fel de nituri care nu mai stau fixe. am vandut 2 oale ambr. pentru aceeasi problema la rs, rse. acolo trebuie sa te uiti. poate fi si altceva in zona aia dar verifica si asta. Este neaparat sa-l culc pe o parte? Sau merge si din picioare? Ma refer la desfacut ambreaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Este neaparat sa-l culc pe o parte? Sau merge si din picioare? Ma refer la desfacut ambreaj daca scoti uleiul inainte nu trebuie sa-l culci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 daca scoti uleiul inainte nu trebuie sa-l culci. poti sa-l inclini cam la 45 grade pe stanga si nu curge nimic. » Post actualizat in 29 Dec 2015 23:52 au o problema generala la ambreaj. isi face joc prea mare si o sa inceapa sa si vibreze in mers. mai exact in zona unde intra pe axul ambielajului. trebuie sa schimbi sau repari oala in care stau discurile. pinionul de pe oala mai exact isi face joc,e prins cu un fel de nituri care nu mai stau fixe. am vandut 2 oale ambr. pentru aceeasi problema la rs, rse. acolo trebuie sa te uiti. poate fi si altceva in zona aia dar verifica si asta. Da , asa este nu contest ce spui, stiu ca are niste bucsi elastice unde sunt niturile alea sau placutele isi fac joc in oala de aluminiu unde calca ferodourile si debreiaza rau, insa eu ma refeream la faptul ca la ambreiajul ala inca nu s-a umblat, cel putin nu la mine.Este o problema bine cunoscuta la monocilindre din cauza cuplului mare, ferodourile au niste ciocuri care intra intre urechile oalei de aluminiu iar cand incerci sa debreiezi practic ele tind sa ramana in santurile facute de ferodouri in loc sa se departeze si sa decupleze bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 au o problema generala la ambreaj. isi face joc prea mare si o sa inceapa sa si vibreze in mers. mai exact in zona unde intra pe axul ambielajului. trebuie sa schimbi sau repari oala in care stau discurile. pinionul de pe oala mai exact isi face joc,e prins cu un fel de nituri care nu mai stau fixe. am vandut 2 oale ambr. pentru aceeasi problema la rs, rse. acolo trebuie sa te uiti. poate fi si altceva in zona aia dar verifica si asta. Ai avut dreptate. Joaca pinionul de pe oala. Mersi moto_dan, m-ai ajutat a cata oara. Sunt in cautare de oala cu pinion de la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Ai avut dreptate. Joaca pinionul de pe oala. Mersi moto_dan, m-ai ajutat a cata oara. Sunt in cautare de oala cu pinion de la ambreiaj. pentru problema cu turometrul trebuie sa te uiti la senzorul de rotatie al magnetoului,oala cu magneti. daca ai 2 cdi uri pe motor,clar s-a lucrat ceva si pe la senzor. astea lucreaza impreuna. cdi da scanteie in functie de ce citeste senzorul ala. tot senzorul ala trimite si informatia pentru turometru. oala cu magneti are niste proeminente,volume pe lateral ,in exterior. alea se intalnesc cu senzorul la fiecare rotatie,si asa rezulta numarul de rotatii pe minut care sunt afisate pe bord. bobina de inductie de pe capac,adica statorul ,e pentru a produce curent si interactioneaza cu magnetoul numai pe interiorul magnetoului. ala nu are treaba cu turometrul. bafta. » Post actualizat in 05 Jan 2016 23:20 pentru problema cu turometrul trebuie sa te uiti la senzorul de rotatie al magnetoului,oala cu magneti. daca ai 2 cdi uri pe motor,clar s-a lucrat ceva si pe la senzor. astea lucreaza impreuna. cdi da scanteie in functie de ce citeste senzorul ala. tot senzorul ala trimite si informatia pentru turometru. oala cu magneti are niste proeminente,volume pe lateral ,in exterior. alea se intalnesc cu senzorul la fiecare rotatie,si asa rezulta numarul de rotatii pe minut care sunt afisate pe bord. bobina de inductie de pe capac,adica statorul ,e pentru a produce curent si interactioneaza cu magnetoul numai pe interiorul magnetoului. ala nu are treaba cu turometrul. bafta. sau cel mai evident senzorul daca e original nu mai comunica bine cu cdi-urile alea. » Post actualizat in 05 Jan 2016 23:25 Ai avut dreptate. Joaca pinionul de pe oala. Mersi moto_dan, m-ai ajutat a cata oara. Sunt in cautare de oala cu pinion de la ambreiaj. daca nu gasesti,poti duce la o presa sa iti mai stranga niturile alea care tin pinionul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Salut si La multi ani ! Am si eu o nedumerire. Motorul meu porneste foarte greu la rece, mai ales dupa ce sta o perioada. L-am pornit acum cateva zile, dupa ce a stat vreo 2-3 luni si cred ca am dat vreo ora la pedala. Din alimentare presupun ca nu e problema, pt ca se uda bujia, scanteie are dar totusi nu porneste. am bagat si benzinca in capul pistonului si porneste doar pt cateva secunde. Pana la urma am reusit sa-l pornesc dar totusi nu cred ca e normal sa se comporte asa. Astept pareri. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 cel mai sigur este sa stai cuminte pana la primavara, sau macar pana se fac macar 7-8 grade pe afara. pornirea la temperaturi scazute este un mare minus la DR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Din pacate tot asa pornea si la temperaturi mai ridicate. Acuma de exemplu, ca sa il pornesc am desfacut paharul de jos de la carburator, am suflat cu un furtun pe toate orificiile am pus capacul la loc si la cateva pedale a pornit. In plus, cate-o data nu imi scade relantiul la normal, ramane turat cand las acceleratia si daca il bag in viteza si debraiez putin isi revine. Adica in sarcina nu am probleme cu relantiul, doar la liber si doar cate o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Din pacate tot asa pornea si la temperaturi mai ridicate. Acuma de exemplu, ca sa il pornesc am desfacut paharul de jos de la carburator, am suflat cu un furtun pe toate orificiile am pus capacul la loc si la cateva pedale a pornit. In plus, cate-o data nu imi scade relantiul la normal, ramane turat cand las acceleratia si daca il bag in viteza si debraiez putin isi revine. Adica in sarcina nu am probleme cu relantiul, doar la liber si doar cate o data Mai mult ca sigur necesita o revizuire a carburatiei (minim curatare & reglaj) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 Ce reglaje se pot face, ca de curatat e curatat. doar ca nu vad nici un surub de reglaj nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 (editat) NU stiu exact cum e la DR, dar ar mai putea fi problema la cuiul pontou, sa nu inchida prea bine si daca sta un timp mai lung sa inunde carburatorul si sa ude bujia. Daca ai robinet la rezervor, inchide benzina dupa ce ai mers cu motorul si deschide-o doar inainte sa o pornesti - atunci cand stii din timp ca motorul va sta nepornit cateva zile. Problema asta o am si eu la Dominator, care daca sta mai mult de 2 saptamani nepornit, deabia porneste. De cand inchid robinetul dupa ce am mers cu ea, poate sa stea si peste iarna >2 luni nepornita, ca porneste foarte usor. E un test simplu si poate ai noroc. Editat Ianuarie 6, 2016 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 6, 2016 Share Postat Ianuarie 6, 2016 o sa incerc, multumesc de idee. chestia e ca imi merge cam greu robinetul si imi e mai comod sa il las deschis. dar am sa incerc varianta asta. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 cumperi un spray de carburator....desfaci carburatorul, capacul de jos si de sus si ii faci o baie.... o sa vezi cu ochii tai ce o sa curga din el. IIi reglezi nivelul, pui totul la loc, apoi o pornesti, lasi motorul sa ajunga la temperatura de lucru, apoi te joci cu surubul de amestec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 Care e surubelul de amestec? Ca m-am tot uitat, dar nu vad numai reglajul de relantiu. Mai este si alt reglaj la carburator? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 Pai ala de amestec e de fapt de relanti. Pt ca are rol doar la turatii mici, de relanti. Dar lumea numeste surub de relanti opritorul cursei acceleratiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roma1198 Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Vreau sa-mi pun niste crash bar-uri (DR650 RSE), imi poate recomanda cineva o solutie mai ieftina? Cele din comert sunt 150-180 EUR. Ma gandeam ca doar sunt niste tevi indoite poate face cineva la comanda. Va rog o recomandare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Ia legatura cu Feri, el te poate ajua (userul gtr 1000) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Daca vorbim de o solutie ieftina, cel mai simplu (nu costa nimic) e sa muti manetele un pic mai spre centrul ghidonului, in asa fel incat atunci cand mobra scapa jos, socul e preluat de capetele ghidonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Daca vorbim de o solutie ieftina, cel mai simplu (nu costa nimic) e sa muti manetele un pic mai spre centrul ghidonului, in asa fel incat atunci cand mobra scapa jos, socul e preluat de capetele ghidonului. sau ca sa nu mai muti nici manetele cel mai simplu nu o scapa pe jos....... nu pot sa cred ce sfaturi pot uni sa dea. » Post actualizat in 10 Jan 2016 22:50 Pai ala de amestec e de fapt de relanti. Pt ca are rol doar la turatii mici, de relanti. Dar lumea numeste surub de relanti opritorul cursei acceleratiei. surubul de amestec il gasesti cand dai jos capacul de jos,ala in care sta benzina. iar opritorul cursei de acceleratie regleaza relantiul ,adica opreste turatia la un anumit nivel ,sub care sa nu poata sa scada. asa ca nu il numeste lumea,chiar de acolo se regleaza sau se stabilizeaza turatia. amestecul si relantiul sunt total diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 surubul de amestec il gasesti cand dai jos capacul de jos,ala in care sta benzina. Surubul asta, de care zici, e jigler (pilot jet). Si e in circuitul de relanti, nu in circuitul principal (carburatorul are trei circuite distincte). Si regleaza amestecul in circuitul de relanti prin schimbarea lui cu altul, cu alta dimensiune. Iar cantitatea de amestec in circuitul de relanti se regleaza de la un surub exterior (pilot screw) caruia lumea ii spune surub de aer sau surub de amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 @moto_dan Chiar așa, nici eu nu pot sa cred. Parcă ideea mi-ar fi venit mie, nu că era vorba de o sugestie a instructorilor de trial, da' hai, treacă de la mine ! Tot ei spun ca în anumite cazuri (destul de rare, ce-i drept) acele protecții îți pot rupe mâinile... Dacă dorești îți pot trimite referințe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.