raducod Postat Septembrie 7, 2022 Share Postat Septembrie 7, 2022 Acum 59 minute, ulei_moto a spus: Salut Radu, din pacate nu am un garaj in care sa imi desfasor activitatea, doar 40 mp de curte. Mi-ai dat o idee buna, am un set de capre Yato de 3T pe care le folosesc la masina, o sa incerc cu ele. Multumesc ! salut, alea-s gindite sa le sprijini sub prag/montura pt ridicat auto, nu vad cum sa le folosesti la moto. Bratele cricului devin fixe doar cind e greutate deasupra, altfel sunt destul de miscatoare in lateral. Fa-ti o capra tip piramida, din ceva schinduri/grinzi. e cel mai usor. Lemn si cuie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Septembrie 7, 2022 Share Postat Septembrie 7, 2022 Acum 32 minute, patrick1 a spus: Deci maximum 6-7 Nm la șuruburi M6 (adică strângere cu milă), dacă la șuruburi M8 (”sănătoase” >duritate 8.8) se recomandă 15Nm (minimum). Că ... pot fi și șuruburi din clasa 4.6 la un capac, adică ”Clasice” Capacele de magnetou si ambreiaj se string cu 8-10Nm. Nu mi s-a intimplat sa gasesc suruburi desfiletate daca le-am strins cu acest cuplu. Tot zici de grupa suruburilor, ca e de 8.8, 10.9, 12.9 sau altele: in tabelele de recomndari de cuplu de stringere se presupune ca piulita/in ce se fileteaza nu se distruge, respectiv iti spune care e cuplu la care rezista surubul/ AICI E VB DE PIULITA/FILETUL in care se infileteaza, cum ca nu rezista la cuplu mare pentru ca e aluminiu sau aliaj de aluminiu, de majoraitatea datilor. Mai mult decit atit, acolo unde a fost probabil posibil sa faca partea filetata generoasa (capace magentou, ambreiaj si altele), cam de 20mm, cuplul este cel de 8-10 Nm la M6. La sania intinzatorului de lant de balansieri, se pare ca nu au avut posibilitatea de a avea partea filetata decit de 6-7mm. De aceea au propus M8 si cu cuplu mic, 15Nm ( 6-7mm cu M6 nu ar fi fost suficient). Daca depasesti cuplul si stringi la mina, poti, dar de obicei o faci pina cind incepi sa simti ca se duce filetul avind in vedere ca la M8 te pornesti sa stringi ca doar e M8, si e prea tirziu cind deja simti ca se smulge filetul. La otel e una cind simti asta, dar la aluminu e final, nu te mai iarta... Oricum, recomand cu mega caldura ca cei care umbla prin motoare si vor sa mesteresca fara costuri aditionale, s-o faca doar cu chei dinamometrice pe intervalele de masurat pe care le da CARTEA DE SERVICE. Azi o cheie e 200 lei iar cartea e oarecum gratis... acu 25 de ani inteleg ca nu erau la indemina, dar in ziua de azi, doar sa vrei ??!! Cei cu prezoane de chiuloasa smulse, filete adinci de n-ajungi cu nimica ... sau alte situatii dificile (ciobaneli) > sa vorbeasca !!! Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Septembrie 10, 2022 Share Postat Septembrie 10, 2022 La 07.09.2022 la 19:04, patrick1 a spus: Dragă, ca să vorbim pe aceeași limbă, unde 4 lb x ft = 5,42 N x m iar 5 lb x ft = 6,78 N x m https://www.convertunits.com/from/lb-ft/to/N-m Ai aici mai multe detalii /oțel, aluminiu, lubrefiat sau nu: că ... nu am inventat eu ”coada la prună” și nici nu (îți) vând ”gogoși” P.S. Asta ca să nu te miri că de ce unii (ciobănei) mai rup /înțepenesc câte ceva ... (cu tot cu cheia lor dinamometrică ) salut, n-am nici o treaba cu nimeni, relax. Eu am doar opinii, ceilalti fac ce vor. Doar iti spun ca M6, unde nu zice sa-l stringi altfel, se stringe cu 8-10Nm ( mai exact 8-12Nm, dar am considerat intotdeauna ca 12Nm in unele cazuri de suruburi cu filet uzat, e prea mult si risti sa-l smulgi) De aceea ziceam ca stringind cu 8-12Nm, nu mi-am regasit suruburile desfacute. Ca sa vorbim aceasi limba, de unde ai scos 4-5 lb-ft ? din manualul DR600-650 ? Din ce vad, 10Nm e mentionat la majoritatea M6 (si aici cu exceptii, ca la BIG). La 750-800, nu exista decit 8-12Nm sau mai mult pt M6, adicatelea 6-8.5 lb-ft. Doar un surub din sorbul de ulei care se stringe mai putin si parc a suruburile ce prind piesa peste pinion atac.. Legat de valorile din tabelul cu cuplurile de stringere, cum ziceam, sunt orientative. Fac referire la steel sau aluminum. Ce simplu ar fi daca ar fi doar astea doua materiale, dar cite aliaje de oteluri si aluminiu exista, la care valorile de stringere difera extrem de mult. Sunt oteluri calite de duritati extreme, pe care nu prinde nimica, rupi tarozi in filet, si nu poti sa-i faci nimica pina nu-l decalesti , prelucrezi si retratezi termic. Ce valori de stringere crezi ca se folosesc la astfel de imbinari ? din tabel ? Sau suruburile ce se folosesc la strins chiuloase auto, M12 de exemplu, te-ai uitat sa vezi ca se string cu cuplu mult mai mare decit ce-ti zice in tabelul tau, cred chiar dublu !? De aceea ar trebui sa respectam ce zice cartea, pt ca ei stiu ce aliaje au folosit. Radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Septembrie 11, 2022 Share Postat Septembrie 11, 2022 (editat) La 10.09.2022 la 19:28, patrick1 a spus: Nu, manualul (Suzuky) omite cuplul de strângere al șuruburilor de la capac iar tabelul postat de mine apare din discuțiile băieților de pe aici: https://www.thumpertalk.com/forums/topic/1274429-1990-xr200-rebuild/ - în ”măsuri englezești”. Altfel ”soldering”, ”brazing” sau ”welding” ... egal lipici Da, însă depinde și de câte cărți ai (citit) și de ”traduceri”. Eu prefer originalul Altfel ”o zi” mai poate apare tradus în ”ziua întâi”, ”moment încovoietor” mai poate apare tradus în ”o clipă de îndoială”, etc. Dacă ai o singură carte (cu omisiuni) ... ți-ar mai trebui una? Pai eu m-am orinentat dupa original, cum zici ca preferi... nu dupa niste baieti pe forumuri, pe care nu stiu, sincer, cit sa-i cred, mai degraba as zice sa nu-i bagi in seama. Daca-s "baieti" care-s gen Stefan Hessler sau altii de calibrul lui, clar da. Deci, cum ziceam, dupa original, majoritatea sunt 8-12Nm la M6. Chiar suruburile de carter, M6, care prind in acelasi material, parte filetata in carter de 20mm, se string cu 11Nm, zice cartea. Nu cred ca mai trebuie sa mai citesti multe alte surse ca-i clar ! Editat Septembrie 11, 2022 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Septembrie 12, 2022 Share Postat Septembrie 12, 2022 La 07.09.2022 la 16:20, raducod a spus: ...... Lemn si cuie ... suruburi Radule, suruburi! lasa cuiele, hahahaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Septembrie 14, 2022 Share Postat Septembrie 14, 2022 La 12.09.2022 la 9:09, apriliacluj a spus: suruburi Radule, suruburi! lasa cuiele, hahahaha! offf, da, am uitat. rectific, Profil 40x40x3, cu cit de multe suruburi .... din toate partile, de vreo 10kg ... La 11.09.2022 la 22:37, patrick1 a spus: Mno ... dacă zici că e necesar același ”cuplu de strângere” (de ”înșurubare”) și pentru o ”gaură virgină” și pentru una ... ”lărgită dar cinstită” ... se pare că avem percepții diferite asupra subiectului Așa? 鈴木 ...hmm, oare n-ai citit ce am scris mai sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 Acum 19 ore, patrick1 a spus: Dacă poți ”ține seama” de acest ”fenomen” tehnic e bine (binele motorului tău și al tău). Dacă nu ... Am notat, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Septembrie 15, 2022 Share Postat Septembrie 15, 2022 (editat) Acum 20 ore, patrick1 a spus: Ba da, am citit cu atenție. Cu observația că manualul de service (cu original în lb. japoneză, nu tradus /adaptat în lb. engleză) se referă cuplul de strângere pentru șuruburi M6 noi, eventual după o singură /prima demontare (și nu pentru suruburile de la capac /alternator). Asta e pe riscul tău P.S. La Dacia, la demontarea /remontarea volantei se înlocuiau obligatoriu șuruburile /manual (cu altele noi) și nu se refoloseau cele vechi. Valabil și la pivoți și la cuzineți (se montează noi) ... De ce oare? Oricum, aici ai depășit cu >50% din maximum-ul definit chiar de tine ulterior prin analogie cu alte șuruburi M6. Fiecare demontare de șuruburi, depresare de rulmenți, de manetoare, etc. ... ”scoate” câteva sutimi din carcase, arbori, bolțuri, găuri, șuruburi, chiar și prin demontare la ”cald”. Dacă poți ”ține seama” de acest ”fenomen” tehnic e bine (binele motorului tău și al tău). Dacă nu ... Nu chiar ! scriam dar n-ai citit : "Doar iti spun ca M6, unde nu zice sa-l stringi altfel, se stringe cu 8-10Nm ( mai exact 8-12Nm, dar am considerat intotdeauna ca 12Nm in unele cazuri de suruburi cu filet uzat, e prea mult si risti sa-l smulgi)" ...deci ce scrii tu este adevarat, doar ca nu te contrazici cu cine trebuie. Legat de suruburile care trebuie sa stea in tensiune ridicata si variatii de temperatura si dilatatii ale prinderilor semnificative, da, se recomanda schimbarea lor din cauza deformarilor posibil plastice (alungirilor), respectiv functia lor nu va mai fi atinsa.Am o intrebare, tu, personal, cite suruburi de chiloasa ai schimbat pina acum ? Nu inteleg : "Oricum, aici ai depășit cu >50% din maximum-ul definit chiar de tine ulterior prin analogie cu alte șuruburi M6." Te-as mai intreba cite helicoiluri ai montat pina acum, unde, si cu ce te-ai confruntat ? Radu Editat Septembrie 15, 2022 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Septembrie 16, 2022 Share Postat Septembrie 16, 2022 Acum 18 ore, patrick1 a spus: Am ceva prezoane pe acolo (nu șuruburi) unul l-am și schimbat însă am folosit piulițe ”de cuplare” în locul celor obișnuite pentru dispersarea forțelor pe filet ... ... și cu lepuirea manuală a buzei chiulasei (pe foaie de sticlă groasă și hârtie abrazivă cu peliculă de ulei) pentru etanșeitate perfectă, la fiecare remontare. Helicoiluri nu am montat. 12Nm = 8Nm+4Nm=8Nm + 50% În subiect era o strângere de 15Nm ... Fie şi valoarea de 10Nm cuplu pentru şuruburi /găuri M6 noi ... 15/10= 10 + 50% din 10 Adică: QED Prietene, confunzi sau nu citesti. In subiect era un M8 care trebuie strins cu 15Nm. Probabil esti prins in prea multe posturi si te diluezi. Pe de alta parte, neavind experienta practica proprie, ar fi politicos pentru celialti sa incerci un pic de respect legat de ceea ce scriu acestia. In mod evident alergi dupa victorii si nr de postari, folosidu-te de experienta si opiniile altora. Nu-mi pierd timpul in aceasta discutie la care n-ai bunul simt sa citesti macar ce scriu. Succes. Sper sa nu-si piarda timpul si altii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Septembrie 22, 2022 Share Postat Septembrie 22, 2022 (editat) La 16.09.2022 la 16:07, patrick1 a spus: Total eronat tu (din subiect)! La capacul de la carcasă (nu chiulasă) sunt șuruburi M6 în aluminiu (și nu M8). De unde 15Nm? Mno (la tine) ... carcasă = chiulasă Pardon, carcasă = chiloasă (mea culpa!) Mno ... la ăștia e chiar ”chiuloasă” treaba că au chiulit de la școală: https://www.emag.ro/set-chiuloasa-completa-atv-110-125-mxa04011/pd/DTCPG8BBM/?X-Search-Id=7d51adcfe5354a523f6d&X-Product-Id=58345607&X-Search-Page=1&X-Search-Position=0&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view https://dexonline.ro/definitie/chiulasă Evident că încerc, politicos, un pic de respect (adecvat) legat de ceea ce scriu aceștia. Vă rog să admiteți prin asimilare că și pe mine atâta mă duce mintea (ortografia și sintaxa). Cu stimă! @raducod Care dintre noi? Greu ma abtin sa-ti mai raspund .... dar doar ti-as face pe plac ..... sa-ti creasca contentul. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Tot nu ai citit, cred ca intentionat. Faceam analogii la alte M6, printre care si chiulasa( ca sa fii tu fericit). In acelasi fel, daca ai citi, ziceam de sania de la intinsatorul lantului de balansieri, dar cred ca nu stii despre ce vorbesc . Apropo, tu ce motoare detii sau cu ce te plimbi ca vad ca esti nu mare maestru, super mega membru fara alte detalii legat de ceea ce se povesteste in aceasta sectiune. Succes. Editat Septembrie 22, 2022 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Ianuarie 9, 2023 Share Postat Ianuarie 9, 2023 la multi ani domnilor ! Fie ca noul an sa va aduca multe zile de concediu calare pe motociclete, sanatate si tot ce va doriti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 9, 2023 Share Postat Ianuarie 9, 2023 Mulțumim de urări! Ai spart gheața pe 2023! În altă ordine de idei, a desfăcut careva un ”melc” de kilometraj să încerce repararea lui? Ori merg eu prea mult, ori prea repede, ori prea greu, cert e că la mine e a treia ”victimă”, cred că nu-s gândite să reziste mai mult de 20.000 km. Presupun că se bărbierește plasticul deși cablul se mișcă ușor, elegant. Dacă nu găsesc leac pentru boala asta o să trec la ceva electronic deși la cât de simplă e mobra asta, orice gadget electronic de genul ăsta i-ar dubla valoarea. Pro : Merge și fără el, nu se moare dacă nu știi viteza de deplasare sau kilometrii parcurși. Contra: Frecarea suplimentară din cablu și angrenaj crește consumul de combustibil și scade viteza maximă. Aștept aruncatul cu pietre după mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 9, 2023 Share Postat Ianuarie 9, 2023 Acum 1 minut, Muretto Grundieg a spus: cred că nu-s gândite să reziste mai mult de 20.000 km. faci prea multi kilometri cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 9, 2023 Share Postat Ianuarie 9, 2023 Da' de unde, Florin! Aș vrea eu...mă enervează teribil treaba asta cu rușii. Îi pusesem gând rău Siberiei dar, na... acum nu se mai poate. Reprezint o țară neprietenoasă. Oricum, am găsit un clip educativ pe YT. Se pare din cauza carcasei de plastic a angrenajului șnecul ăla metalic capătă joc și asta accelerează uzura roții dințate. Cică pui niște șaibe, iei jocul și gata. M-am prins și cum se desface, eu credeam că e capsulat, nedemontabil. Omulețul ăla din film avea o imprimantă 3D și și-a făcut mai multe roți. Și-acum mergea replica aia cu ”...ți-ai dracu' cu melcii voștri!”. Las ' că mă fac eu mare și-mi cumpăr o imprimantă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Ianuarie 9, 2023 Share Postat Ianuarie 9, 2023 La multi ani tuturor! Acum 3 ore, Muretto Grundieg a spus: Mulțumim de urări! Ai spart gheața pe 2023! În altă ordine de idei, a desfăcut careva un ”melc” de kilometraj să încerce repararea lui? Ori merg eu prea mult, ori prea repede, ori prea greu, cert e că la mine e a treia ”victimă”, cred că nu-s gândite să reziste mai mult de 20.000 km. Presupun că se bărbierește plasticul deși cablul se mișcă ușor, elegant. Dacă nu găsesc leac pentru boala asta o să trec la ceva electronic deși la cât de simplă e mobra asta, orice gadget electronic de genul ăsta i-ar dubla valoarea. Pro : Merge și fără el, nu se moare dacă nu știi viteza de deplasare sau kilometrii parcurși. Contra: Frecarea suplimentară din cablu și angrenaj crește consumul de combustibil și scade viteza maximă. Aștept aruncatul cu pietre după mine. Sa te învăț eu cum sa faci??? Fie: iei doamna de mana, treci prin sectorul 4, bem o țuică, vin, vodca sau ce dorești, frigem un mic și drept răsplată pleci acasă calare pe melc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Ianuarie 9, 2023 Share Postat Ianuarie 9, 2023 Acum 4 ore, Muretto Grundieg a spus: Mulțumim de urări! Ai spart gheața pe 2023! În altă ordine de idei, a desfăcut careva un ”melc” de kilometraj să încerce repararea lui? Ori merg eu prea mult, ori prea repede, ori prea greu, cert e că la mine e a treia ”victimă”, cred că nu-s gândite să reziste mai mult de 20.000 km. Presupun că se bărbierește plasticul deși cablul se mișcă ușor, elegant. Dacă nu găsesc leac pentru boala asta o să trec la ceva electronic deși la cât de simplă e mobra asta, orice gadget electronic de genul ăsta i-ar dubla valoarea. Pro : Merge și fără el, nu se moare dacă nu știi viteza de deplasare sau kilometrii parcurși. Contra: Frecarea suplimentară din cablu și angrenaj crește consumul de combustibil și scade viteza maximă. Aștept aruncatul cu pietre după mine. Salutare ! Asta a fost și ideea, să sparg ghiața și să vedem cine sta in stand buy. Poți să dai share la filmulețul cu reparația la melc ? Momentan nu am probleme cu el,dar am cablul retezat la 2 cm de melc și dacă tot am demontat să schimb cablul ( trebuie sa vina) as unge axul rotii, vaselina in melc și șaibele de care spuneai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 9, 2023 Share Postat Ianuarie 9, 2023 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Ianuarie 9, 2023 Share Postat Ianuarie 9, 2023 Acum 1 oră, chucki a spus: La multi ani tuturor! Sa te învăț eu cum sa faci??? Fie: iei doamna de mana, treci prin sectorul 4, bem o țuică, vin, vodca sau ce dorești, frigem un mic și drept răsplată pleci acasă calare pe melc. Neaparat sa ma anuntati sa vin si eu la Operatiunea Melcul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Ianuarie 10, 2023 Share Postat Ianuarie 10, 2023 Acum 10 ore, Muretto Grundieg a spus: multumesc Muretto ! Chiar imi plac filmuletele lui REstaration Valve, nu imi dau seama cum de mi-a scapat ! Astept sa vina cablul si voi incerca sa desfac melcul sa vad cum se prezinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 10, 2023 Share Postat Ianuarie 10, 2023 Fain clipul - Melcul de kilometraj este identic la toate DR-urile? Al meu la viteze de pana in 40-50kmh, pulseaza/oscilieaza tare de tot (+/- 10km). As da la o imprimare 3d unul. deci codul de piese este acelasi la 650RSE si 350 --> 54600-14D00-000 BOX ASSY,SPEEDOMETER GEAR modelul 3d se afla pe link-ul: https://www.thingiverse.com/thing:4880487 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Ianuarie 10, 2023 Share Postat Ianuarie 10, 2023 La 09.01.2023 la 15:35, florinelu07 a spus: faci prea multi kilometri cu ea... Salut si multi ani buni sa mai traim ! Cu melcul, daca zici ca din cablu nu-i, ca se misca destul de usor, atunci calcatura dintilor nu e buna, adica poate fi mau buna. Daca calcatura e doar pe 1/3 sau mai putin, de acolo ti se barbieresc melcii. Fa o poza /film la un melc uzat. Pe toata dantura daca uzura nu este uniforma .... Mai e si intrebarea, ce melci pui ? Ultimul pus de mine e facut din POM si tine bine. Probabil ca sunt si alte materiale plastice care ar dura mai mult decit alea de pe Aliexpress. Nu fac km aia dar la fiecare verificare nu vad uzura ! Radu Stand By .... ... s-a largit gaura in care sta melcul metalic in carcasa .. bucsaeza cu cupru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Ianuarie 10, 2023 Share Postat Ianuarie 10, 2023 @florinelu07 Știu doar că 600-650-800 sunt la fel. La restul nu știu. @raducod Ce melci pun? Ha, ha, era să zic melci de grădină! Păi, numai de Suzuki DR, Radule, originali, e drept nu noi, dar dacă o să-mi ”moară” și ultimul cred că trec la electronic. Nu mă deranjează atât lipsa vitezei cât a odometrului. Cum nici indicator de nivel benzină nu este, trebuie să calculezi tot timpul câtă benzină ai pus, ții minte distanțele de unde până unde...și mult noroc, că doar nu mergi mereu numai pe asfalt și drum marcat. Parțial am rezolvat eu făcând loc unei canistre de 5 litri lângă roată, dar nu e prea elegant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 11, 2023 Share Postat Ianuarie 11, 2023 Desfac zilele astea sa compar si sa fac un test de montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 11, 2023 Share Postat Ianuarie 11, 2023 La 10.01.2023 la 18:53, Muretto Grundieg a spus: acă o să-mi ”moară” și ultimul cred că trec la electronic. Nu mă deranjează atât lipsa vitezei cât a odometrului. Cum nici indicator de nivel benzină nu este, trebuie să calculezi tot timpul câtă benzină ai pus, ții minte distanțele de unde până unde...și mult noroc, că doar nu mergi mereu numai pe asfalt și drum marcat. Eu am o sculă luată pt Honda XR. Un soi de computer de bord cu GPS. Trailtech Voyager Pro. E cam scumpicel, dar are senzor de viteză la roată cu magnet, poți pune senzor de temperatură la o conductă sau direct pe aripioarele de motor, ori senzor de temperatura ulei. Senzor de turație constând într-un fir înfășurat pe fișa de bujie, Termometru extern, etc... Recomand. Arunci tot ce înseamnă instrumentar la mobră și pui doar ăla. Sunt și variante mai simple... https://www.trailtech.net/en-us/shop/accessories/?modelId=cwgm-v-05-SUZU-DR650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Ianuarie 12, 2023 Share Postat Ianuarie 12, 2023 Acum 13 ore, florinelu07 a spus: Desfac zilele astea sa compar si sa fac un test de montaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.