andrei belcic Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 de cand il am,asa e consumul.ce i-am facut eu:revizie totala ambelaj,piston,segmenti,distibutie in afara de bloc motor,am schimbat tot.si in carburatoare.in carburatoare am luat tot ce a fost inainte.toate noi.sa nu-ti spun cat acostat tot dar... dupa parerea mea a meritat.poate tobele sunt de vina.sunt goale pusca,capetii taiati,vad supapele dar suna beton. pot afecta asa de mult tobele?! http://www.clubmoto.ro/tutoriale/vezidetal...orul-in-4-timpi E destul de complicata teoria evacuarii. Chiar si la 4T. Trebuia sa lasi tobele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 http://www.clubmoto.ro/tutoriale/vezidetal...orul-in-4-timpiE destul de complicata teoria evacuarii. Chiar si la 4T. Trebuia sa lasi tobele originale. mersi.e interesant,ce scrie acolo.sunt multe de invatat din pagina aia. motorul asa l-am luat,cu tobele "sparte" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Am testat problema cu consumul pe doua DR 650 RSE (unul 95 si unul 96)(ambele din ograda proprie ) si am obtinut rezultate similare. Adica sub 5% ... cu pasager situatia se schimba putin adica creste cu max 1%. Ce am observat la DR 650 RSE este ca la turatie joasa (sub 2500 rpm) in sarcina "face urat" - vibreaza foarte puternic. PS. De precizat ca la DR 350 consumul (in regim se sosea) este tot pe la 5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Am testat problema cu consumul pe doua DR 650 RSE (unul 95 si unul 96)(ambele din ograda proprie ) si am obtinut rezultate similare. Adica sub 5% ... cu pasager situatia se schimba putin adica creste cu max 1%. Ce am observat la DR 650 RSE este ca la turatie joasa (sub 2500 rpm) in sarcina "face urat" - vibreaza foarte puternic. PS. De precizat ca la DR 350 consumul (in regim se sosea) este tot pe la 5%. La 130 km a consumat 5.5l, fara pasager, dar aveam ceva bagaje, mers cu 100-110km/h constant. Nu e prea bine de lasat sa se duca sub 3.000 rpm, mai degraba dai inferioara, eu pe al meu incerc sa-l tin peste 3.500 rpm, si schimbat vitezele la 4.500 - 5.000 rpm. Imi faceam griji de consumul de ulei, completez aproape 2 litri la 5.000 km, dar din ce vad eu e ceva normal. Am avut si ulei subtire, 10w-40 sau 10w-50. Cand o sa dea caldura am sa incerc ceva mai vascos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 ... eu in momentul de fata "merg" cu 20W40 !!! si se comporta bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Mda ... de aproximativ 2 ore detin una bucata DR800S. Deja am facut 2km cu ea, in drum spre locul de hibernare. O prima impresie ... mobra pare mai mica decat ma asteptam ! Eram obisnuit cu masivitatea LC8-lui ! Daca mai adaug si faptul ca ating cu ambele picioare jos, ajung la concluzia ca ... e ceea ce-mi trebuie. Astept sa mai treaca iufa asta de zapada si ma apuc sa o cozmetiz putin, iar cum ,,da iarba" bag o tura, ca prea am stat cu dintii la gard anul trecut ! Bafta si sa auzim de bine ! P.S. ........ el e' utilaju' ! dupa cum deja il stiti ! Salutare, Sa il calaresti sanatos si fara incidente!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Vand ax cu came+culbutori ca noi. pt dr 600 au fost folosite au ceva uzura dar foarte fina,pasul lor cum au mers!Piesele merg puse fara probleme pe motor...defapt am un motor intreg desfacut dar nu le vand pe toate.Momentan nu mai sunt DR-ist Rog PM in caz de ceva sau 0762633062.Va salut!numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Mult'am fain ! intrebare.... de unde pana unde saritura de la LC8 la DR800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 o sa regrete amarnic individul treaba cu intepatul cuplajului (dintre carburator si chiuloasa) !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Mda ... de aproximativ 2 ore detin una bucata DR800S. Deja am facut 2km cu ea, in drum spre locul de hibernare. O prima impresie ... mobra pare mai mica decat ma asteptam ! Eram obisnuit cu masivitatea LC8-lui ! Daca mai adaug si faptul ca ating cu ambele picioare jos, ajung la concluzia ca ... e ceea ce-mi trebuie. Astept sa mai treaca iufa asta de zapada si ma apuc sa o cozmetiz putin, iar cum ,,da iarba" bag o tura, ca prea am stat cu dintii la gard anul trecut ! Bafta si sa auzim de bine ! P.S. ........ el e' utilaju' ! dupa cum deja il stiti ! Sa il stapanesti sanatos!! intretinut cum trebuie (fara mare bataie de cap) te duce cam prin aceleasi locuri pe unde ajungeai si cu LC8-ul ...bine, cu vreo cateva ore intarziere Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 de ceva vreme,tot caut schita sau ceva poze despre crash bar-uri pt dr800,dar nu gasesc. as vrea sa-mi fac si eu,dar nu gasesc nimic,dupa ce sa m-a ghidez. m-a puteti ajuta cumva cu o schita sau cu ceva poze,cu sistemul de prindere pt crash bar-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 de ceva vreme,tot caut schita sau ceva poze despre crash bar-uri pt dr800,dar nu gasesc. as vrea sa-mi fac si eu,dar nu gasesc nimic,dupa ce sa m-a ghidez. m-a puteti ajuta cumva cu o schita sau cu ceva poze,cu sistemul de prindere pt crash bar-uri? cu o poza te pot ajuta eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 v-a multumesc frumos,pt. poze si schita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Par a fi identice cu cele de RS si RSE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 ... din seria ,,CE POT FACE DOUA MAINI DIBACE", va prezint o protectie de far, realizata in mai putin de o ora !... face bine la far ! Sal, arata super bine lucrarea... poti sa imi spui te rog de unde ai cumparat suruburile de prindere mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Deja ma gandesc cum sa fac asta si la RSE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Mda ... de aproximativ 2 ore detin una bucata DR800S. sincere felicitari, ma bucur sa te vad pe-aici. ca tot vorbeati de consum, am ajuns la concluzia ca acesta e teribil de influentat de evacuare. pe al meu big, cand l-am luat, aveam tobele stock, dar golite. consuma 8 in oras si cam 6-7 la drum. mai apoi i-am adaptat o singura finala, micron, de titan, aproape goala. suna fabulos, consuma 9 in oras si 8 la drum :| micron-ul s-a facut literalmente bucati in mers, si pe final de sezon i-am pus un sebring, o evacuare decenta, cu cateva site prin ea. sunetul a ramas placut, gros, puscaturile in frana de motor s-au intensificat, da' nu mai pornesc alarmele auto din intreg cartierul consum cu sebring: 6 urban, 5 la drum. consumul pe coclauri mereu a fost aproape la fel cu cel urban. dom' petrica, daca vii la seth on fire in mai la cluj ai multa tuica de la mine cinste maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Salutare Dr-isti, Va fac o propunere pentru 1 MAI : http://www.enduromaniacs.ro/forum/viewtopi...&p=349#p349 Dominatorii deja se inscriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Eu am subsris la TRANSALP.ro pentru 1 mai.... fireste la lacurile de la Codlea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 exact lipsa de putere la turatii joase o reclamasem si eu.... dar la RSE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 chiar ca cuplu nu prea are la asa ture mici eu cred ca nici un monocilundru nu are cuplu la ture mici,cu exceptia celor pe injectie sau pompa de sprit.cred eu.... si m-a mir ca nu merge mai mult de 150km\h?al meu max.170km\h a mers 2pers.intradevar,pana la 150kh\h a mers din acceleratie,apoi s-a intins. in rest sunt de aceeas parere cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Eu am un RSEU sp43b din 97. Merge cu 160. La 120 nu mai am fata la 140 pierde spatele si restul flutura pe drum. Am gasit ambele bujii desfacute (dupa 1 an de folosinta) on si off road. Nu mai am carena din stanga (spartura de 100 cmp, fara cioburi recuperate), bord si habar nu am ce draq e cu suspensia fata (parca e doar arcuri) dar nu mi-au curs deloc semeringurile de furca. Oricum ar fii are doar spre 18.000 km, merge bine si nu bate si nu l-as da pe nimic dpdv fiabilitatii si consumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 chiar ca cuplu nu prea are la asa ture mici eu cred ca nici un monocilundru nu are cuplu la ture mici,cu exceptia celor pe injectie sau pompa de sprit.cred eu.... Monocilindrul nu are cuplu la turatii mici?!?!?! Dra atunci care or avea? Gixerele cu 4 cilindri? La XTZ 660 al meu parca am cuplu la turatii mici mai bun decat la EXC 400. Si XTZ nare injectie si nici pompa de spritz. Dar are toba originala. O fi si asta o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 /index.php?...t&id=431906 saracul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.