florinelu07 Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 ... eu in momentul de fata "merg" cu 20W40 !!! si se comporta bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Mda ... de aproximativ 2 ore detin una bucata DR800S. Deja am facut 2km cu ea, in drum spre locul de hibernare. O prima impresie ... mobra pare mai mica decat ma asteptam ! Eram obisnuit cu masivitatea LC8-lui ! Daca mai adaug si faptul ca ating cu ambele picioare jos, ajung la concluzia ca ... e ceea ce-mi trebuie. Astept sa mai treaca iufa asta de zapada si ma apuc sa o cozmetiz putin, iar cum ,,da iarba" bag o tura, ca prea am stat cu dintii la gard anul trecut ! Bafta si sa auzim de bine ! P.S. ........ el e' utilaju' ! dupa cum deja il stiti ! Salutare, Sa il calaresti sanatos si fara incidente!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 frumos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Vand ax cu came+culbutori ca noi. pt dr 600 au fost folosite au ceva uzura dar foarte fina,pasul lor cum au mers!Piesele merg puse fara probleme pe motor...defapt am un motor intreg desfacut dar nu le vand pe toate.Momentan nu mai sunt DR-ist Rog PM in caz de ceva sau 0762633062.Va salut!numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Mult'am fain ! intrebare.... de unde pana unde saritura de la LC8 la DR800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 o sa regrete amarnic individul treaba cu intepatul cuplajului (dintre carburator si chiuloasa) !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Februarie 11, 2010 Share Postat Februarie 11, 2010 Mda ... de aproximativ 2 ore detin una bucata DR800S. Deja am facut 2km cu ea, in drum spre locul de hibernare. O prima impresie ... mobra pare mai mica decat ma asteptam ! Eram obisnuit cu masivitatea LC8-lui ! Daca mai adaug si faptul ca ating cu ambele picioare jos, ajung la concluzia ca ... e ceea ce-mi trebuie. Astept sa mai treaca iufa asta de zapada si ma apuc sa o cozmetiz putin, iar cum ,,da iarba" bag o tura, ca prea am stat cu dintii la gard anul trecut ! Bafta si sa auzim de bine ! P.S. ........ el e' utilaju' ! dupa cum deja il stiti ! Sa il stapanesti sanatos!! intretinut cum trebuie (fara mare bataie de cap) te duce cam prin aceleasi locuri pe unde ajungeai si cu LC8-ul ...bine, cu vreo cateva ore intarziere Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 de ceva vreme,tot caut schita sau ceva poze despre crash bar-uri pt dr800,dar nu gasesc. as vrea sa-mi fac si eu,dar nu gasesc nimic,dupa ce sa m-a ghidez. m-a puteti ajuta cumva cu o schita sau cu ceva poze,cu sistemul de prindere pt crash bar-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 de ceva vreme,tot caut schita sau ceva poze despre crash bar-uri pt dr800,dar nu gasesc. as vrea sa-mi fac si eu,dar nu gasesc nimic,dupa ce sa m-a ghidez. m-a puteti ajuta cumva cu o schita sau cu ceva poze,cu sistemul de prindere pt crash bar-uri? cu o poza te pot ajuta eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 v-a multumesc frumos,pt. poze si schita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Par a fi identice cu cele de RS si RSE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 ... din seria ,,CE POT FACE DOUA MAINI DIBACE", va prezint o protectie de far, realizata in mai putin de o ora !... face bine la far ! Sal, arata super bine lucrarea... poti sa imi spui te rog de unde ai cumparat suruburile de prindere mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Deja ma gandesc cum sa fac asta si la RSE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Mda ... de aproximativ 2 ore detin una bucata DR800S. sincere felicitari, ma bucur sa te vad pe-aici. ca tot vorbeati de consum, am ajuns la concluzia ca acesta e teribil de influentat de evacuare. pe al meu big, cand l-am luat, aveam tobele stock, dar golite. consuma 8 in oras si cam 6-7 la drum. mai apoi i-am adaptat o singura finala, micron, de titan, aproape goala. suna fabulos, consuma 9 in oras si 8 la drum :| micron-ul s-a facut literalmente bucati in mers, si pe final de sezon i-am pus un sebring, o evacuare decenta, cu cateva site prin ea. sunetul a ramas placut, gros, puscaturile in frana de motor s-au intensificat, da' nu mai pornesc alarmele auto din intreg cartierul consum cu sebring: 6 urban, 5 la drum. consumul pe coclauri mereu a fost aproape la fel cu cel urban. dom' petrica, daca vii la seth on fire in mai la cluj ai multa tuica de la mine cinste maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Salutare Dr-isti, Va fac o propunere pentru 1 MAI : http://www.enduromaniacs.ro/forum/viewtopi...&p=349#p349 Dominatorii deja se inscriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 Eu am subsris la TRANSALP.ro pentru 1 mai.... fireste la lacurile de la Codlea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 exact lipsa de putere la turatii joase o reclamasem si eu.... dar la RSE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 chiar ca cuplu nu prea are la asa ture mici eu cred ca nici un monocilundru nu are cuplu la ture mici,cu exceptia celor pe injectie sau pompa de sprit.cred eu.... si m-a mir ca nu merge mai mult de 150km\h?al meu max.170km\h a mers 2pers.intradevar,pana la 150kh\h a mers din acceleratie,apoi s-a intins. in rest sunt de aceeas parere cu tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Eu am un RSEU sp43b din 97. Merge cu 160. La 120 nu mai am fata la 140 pierde spatele si restul flutura pe drum. Am gasit ambele bujii desfacute (dupa 1 an de folosinta) on si off road. Nu mai am carena din stanga (spartura de 100 cmp, fara cioburi recuperate), bord si habar nu am ce draq e cu suspensia fata (parca e doar arcuri) dar nu mi-au curs deloc semeringurile de furca. Oricum ar fii are doar spre 18.000 km, merge bine si nu bate si nu l-as da pe nimic dpdv fiabilitatii si consumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 chiar ca cuplu nu prea are la asa ture mici eu cred ca nici un monocilundru nu are cuplu la ture mici,cu exceptia celor pe injectie sau pompa de sprit.cred eu.... Monocilindrul nu are cuplu la turatii mici?!?!?! Dra atunci care or avea? Gixerele cu 4 cilindri? La XTZ 660 al meu parca am cuplu la turatii mici mai bun decat la EXC 400. Si XTZ nare injectie si nici pompa de spritz. Dar are toba originala. O fi si asta o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 /index.php?...t&id=431906 saracul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Monocilindrul nu are cuplu la turatii mici?!?!?! Dar atunci care or avea? [...] La XTZ 660 al meu parca am cuplu la turatii mici mai bun decat la EXC 400. [...] Dar are toba originala. O fi si asta o treaba. Pai V-urile au cuplu la turatii mici. In alta ordine de idei confirm si eu ca fostul meu XTZ 660 tragea ca porcul mistret inca de la 2000 rpm fara greturi. Sarea intr-o roata ca nebuna daca nu erai atent Doamne cat regret ca am dat motocicleta aia... Partea un pic mai proasta era ca - in schimb - in ture mari plafona, adica nu mai tragea la fel de nebuneste ("explozia" era intre 3000 si 4000 rpm). Era "dotata" cu filtru aer sport K&N si evacuare full Sebring, consuma ceva gazolina fata de XTZ-urile altora (cam cu 1l in plus) dar si tragea f f bine. Oricum, si cu toba originala XTZ 660 are cuplu in ture joase fara probleme. Referitor la DR-uri, am observat ca si ala de 600-650, cat si ala de 750-800 (pe 350 n-am mers) chiar daca au o usoara lipsa de cuplu (mie nu mi s-a parut deranjanta la astea cu care am mers pana acum) sub 3000 rpm compenseaza cu faptul ca intra foarte repede in ture si cuplul e livrat pe o plaja mai mare a turatiei. Adica pe scurt, DR-ul trage ca dementa pana pe rosu cand zice limitarea "hooo". In legatura cu top speedul vacutei de 800 - ar trebui ca un exemplar in stare buna cu - atentie - ambreiajul in stare perfecta sa sara un pic de 170 km/h pe ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 350 nu are probleme la ture joase ... si nici la ture mari....am mers cu el fara probleme in gaz la maxim la 130 si se comporta excelent.... intre 650 si 350 clar prefer 350-ul pentru performantele motorului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 cu toba originala nu-si da drumu' inainte de 3000rpm, stiu... trebuie nimerita o evacuare fericita. evacuarea originala, pe langa sunetul trist si pierderea de vlaga in ture' joase, mai si cantareste 20+kg. eu mi-am gasit un mesterila care mi-a pus toba, a facut el si o teava de adaptare, da' asta ti-o face orice atelier specializat in evacuari auto. recomand un parbriz inalt puig, face o diferenta colosala si arata bine ai incercat vreun slalom cu big-u? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 (editat) In legatura cu top speedul vacutei de 800 - ar trebui ca un exemplar in stare buna cu - atentie - ambreiajul in stare perfecta sa sara un pic de 170 km/h pe ceas. al meu a trecut de 180 pe ceas... Nu m-am dat pe curbe, daca la asta te referi ! La ce temperaturi erau afara si la faptul ca mobra are Metzeler Karoo ... nu prea imi vine sa o aplec asa mult. cauta oareshice serpentine si apleac-o in nesimtire... acolo uimeste mobra asta! Cred ca vreau si eu o toba ! ... una singura ! Dar nu stiu de unde sa incep !? Cica tobele LASER, ,,vin" cel mai bine pe DR-uri. Ce-mi recomanzi si de unde ? nu stiu ce sa-ti raspund. eu am tot intrebat in stanga si-n dreapta si prin cunostinte comune am ajuns si la micron(110euro, mare greseala) si la sebring(200ron, pont). vezi bike-shop in detaliu, o toba noua e accesibila doar daca esti domiciliat in dubai. Editat Februarie 23, 2010 de macicasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.