Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Monocilindrul nu are cuplu la turatii mici?!?!?! Dar atunci care or avea? [...] La XTZ 660 al meu parca am cuplu la turatii mici mai bun decat la EXC 400. [...] Dar are toba originala. O fi si asta o treaba.

 

Pai V-urile au cuplu la turatii mici. :D In alta ordine de idei confirm si eu ca fostul meu XTZ 660 tragea ca porcul mistret inca de la 2000 rpm fara greturi. Sarea intr-o roata ca nebuna daca nu erai atent :) Doamne cat regret ca am dat motocicleta aia... ;) Partea un pic mai proasta era ca - in schimb - in ture mari plafona, adica nu mai tragea la fel de nebuneste ("explozia" era intre 3000 si 4000 rpm). Era "dotata" cu filtru aer sport K&N si evacuare full Sebring, consuma ceva gazolina fata de XTZ-urile altora (cam cu 1l in plus) dar si tragea f f bine. Oricum, si cu toba originala XTZ 660 are cuplu in ture joase fara probleme.

 

Referitor la DR-uri, am observat ca si ala de 600-650, cat si ala de 750-800 (pe 350 n-am mers) chiar daca au o usoara lipsa de cuplu (mie nu mi s-a parut deranjanta la astea cu care am mers pana acum) sub 3000 rpm compenseaza cu faptul ca intra foarte repede in ture si cuplul e livrat pe o plaja mai mare a turatiei. Adica pe scurt, DR-ul trage ca dementa pana pe rosu cand zice limitarea "hooo".

In legatura cu top speedul vacutei de 800 - ar trebui ca un exemplar in stare buna cu - atentie - ambreiajul in stare perfecta sa sara un pic de 170 km/h pe ceas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cu toba originala nu-si da drumu' inainte de 3000rpm, stiu...

trebuie nimerita o evacuare fericita. evacuarea originala, pe langa sunetul trist si pierderea de vlaga in ture' joase, mai si cantareste 20+kg.

eu mi-am gasit un mesterila care mi-a pus toba, a facut el si o teava de adaptare, da' asta ti-o face orice atelier specializat in evacuari auto.

recomand un parbriz inalt puig, face o diferenta colosala si arata bine :o

ai incercat vreun slalom cu big-u?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu top speedul vacutei de 800 - ar trebui ca un exemplar in stare buna cu - atentie - ambreiajul in stare perfecta sa sara un pic de 170 km/h pe ceas.

al meu a trecut de 180 pe ceas...

 

Nu m-am dat pe curbe, daca la asta te referi ! La ce temperaturi erau afara si la faptul ca mobra are Metzeler Karoo ... nu prea imi vine sa o aplec asa mult.

cauta oareshice serpentine si apleac-o in nesimtire... acolo uimeste mobra asta!

 

Cred ca vreau si eu o toba ! ... una singura ! Dar nu stiu de unde sa incep !? Cica tobele LASER, ,,vin" cel mai bine pe DR-uri. Ce-mi recomanzi si de unde ?

:o nu stiu ce sa-ti raspund.

eu am tot intrebat in stanga si-n dreapta si prin cunostinte comune am ajuns si la micron(110euro, mare greseala) si la sebring(200ron, pont).

vezi bike-shop in detaliu, o toba noua e accesibila doar daca esti domiciliat in dubai.

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@macicasan !

 

Crezi ca iti cer prea mult daca te rog sa demontezi plasticul din dreapta de sub sa si sa-mi faci si mie niste poze detaliate la evacuare ... in mod special la acea tzeava de legatura ?

Ti-as fi vesnic recunoscator ! Iar rasplata ...... in bere ! ... litrii, fara numar ! ... pe onoarea mea !

 

Mesaj completat

... si inca ceva ! De unde ai cumparat acel parbriz (Puig) ? Arata destul de bine si cred ca are si protectie buna !

cu proxima ocazie voi face acele poze!

da' nu am gandit eu nimic. am cumparat o finala(bolt on) si am dus motoru' la mester.

de-acolo batranu' a facut toata treaba.

eventual gaseste-ti o fianal pana la seth on fire, vii cu toba in ghizdan cu o zi mai repede, iti asigur cazare la mine, vorbim si cu mesterul din timp, vii de joi pt intrunire, batranu' iti pune toba de pe o zi pe alta, lasi motoru' la el joi, si pe vineri ti-a pus fiana, ori-de-care ar fi ea. si vineri tot mergem la intrunire :o

 

parbirizul l-am luat de la sebi(care aduce pt. toata tara de pe louis) si a fost 80 euro daca bine tin minte.

exista 3 variante: transparent, usor fumuriu si foarte fumuriu.

nr: 0745.033.679.

cinste.

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mai multe variante de suspensii de 650 (RSE)?

 

....mi se pare ca al meu este cam lasat de fata....

 

Sa fie uleiul din furca prea subtire (suspensia este moale)(nu curge).

 

Sau or fi fost schimbate arcurile din telescoape?

 

uleiul din telescoape,la rigiditate s-e simte.daca vrei s-a fie mai rigid,pui mai mult ulei(sau mai gros),daca vrei mai moale, mai putin(sau mai subtire)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul din suspensii nu-ti inalta sau coboara motoreta. Cantitatea sau vascozitatea uleiului din furci are relevanta doar in dinamica suspensiei. Faptul ca motoreta e lasata de fata atunci cand sta pe loc, ma duce cu gandul la arcuri. Prea moi sau lasate in timp (metal fatigue).

Daca suspensia e moale si in mers, inseamna ca si uleiul e prea subtire sau insuficient. Fostul proprietar probabil era usurel si a schimbat arcurile cu unele mai moi si a pus un ulei mai subtire.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul din suspensii nu-ti inalta sau coboara motoreta. Cantitatea sau vascozitatea uleiului din furci are relevanta doar in dinamica suspensiei. Faptul ca motoreta e lasata de fata atunci cand sta pe loc, ma duce cu gandul la arcuri. Prea moi sau lasate in timp (metal fatigue).

Daca suspensia e moale si in mers, inseamna ca si uleiul e prea subtire sau insuficient. Fostul proprietar probabil era usurel si a schimbat arcurile cu unele mai moi si a pus un ulei mai subtire.

DAR daca uleiul e foarte uzat si isi pierde din vascuozitate, sau s-a pierdut din el pe la semeringuri uzate, sau e pur si simplu prea subtire si deci suspensia este extrem de moale, in momentul in care rider-ul incaleca motocicleta juma' din cursa suspensiilor s-a dus. doar din greutatea celui de pe mobra.

 

ps: petrica, cand ne vedem vreau sa-ti arat ce suspensii am pe big :o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Petrica, Laser ProDuro comercializeaza si Kedo.de pentru Yamaha. E undeva in jur de 350 Euro

Un sac de bani care nu stiu daca merita. Plus ca nu primesti conexiunea cu galeria

Mai bine baga-te pe Ebay sau fa ce a facut si Macicasan.

Mai nou, eu am un fix cu un carbon oval pe a mea. Ebay-ul ramane tata surselor. Cauti licitatii prost puse - in timpul saptamanii si daca se poate si la ore la care toata lumea doarme si s-ar putea sa te lipesti de un chilipir. Cere timp, rabdare si nervi tari, dar si satisfactiile sunt pe masura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DAR daca uleiul e foarte uzat si isi pierde din vascuozitate, sau s-a pierdut din el pe la semeringuri uzate, sau e pur si simplu prea subtire si deci suspensia este extrem de moale, in momentul in care rider-ul incaleca motocicleta juma' din cursa suspensiilor s-a dus. doar din greutatea celui de pe mobra.

 

Repet: uleiul determina viteza comprimarii suspensiei si nu lungimea acestei comprimari. Vorbesc de cazul in care motoreta sta pe loc. Cu sau fara calaret pe ea. La fel cand ruleaza pe o suprafata perfect plata. Care in realitate nu exista, bineinteles.

Uleiul circula in interiorul amortizorului. Si va circula oricat de gros ar fi el. Poti sa pui si miere, daca ai arcuri de pix, suspensia se va lasa ca si cum nu ai avea ulei de loc. Chiar daca va dura o ora chestia asta.

Invers: arcuri tari si ulei deloc. Suspensia se va lasa foarte putin pe loc, in schimb motoreta va tzopai in mers ca o minge de ping pong.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Proprietarul din RO nu a umblat la nimic... mai ales la suspensii.

 

Problema mea este ca ridicata pe cricul de Cross (cu ambele roti in aer) distanta intre capetele telescoapelor fata este semnificativ mai mare.( cca 4-5 cm).

 

Tind sa cred ca este ulei subtire sau uzat din cauza ca se comprima foarte usor.... si repet simeringurile nu curg.

 

Cel mai probabil o sa bag ulei nou si sa vad ce se intampla.

 

Nu exclud varianta cu arcuri fata mai moi (o fi fost in trecut vreun proprietar mai micut si usurel), in cazul asta ma gandesc sa-i adaug doua distantiere peste arcuri in amortizor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva o evacuare completa DR 650 RS '91, modelul cu 2 tevi de esapament, in stare buna?

astept PM sau la tel 0741/697 000, sa nu incarcam topicul aiurea.

merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! am o problema.Stiti pe careva care rebobineaza statoare moto...sau ceva in genu sa imi rebobineze un stator de suzuki dr 600? sau schimb stator dr 350 cu stator dr 600 cel de 350 este perfect+ ca am toata instalatia aferenta cu cdi,comenzi tot tot.schimb cu altele de 600....cel mai mult statorul ma intreseaza!rog PM daca se poate!

NUMAI BINE! rolleyes.gif rolleyes.gif beer.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vineri am venit de la munca cu o pofta considerabila sa pornesc tractorasul. Si am zis ca daca o ia repede fac si o tura. :( Eu de fapt nu ma asteptam la nimic.

Deci DR 650 R tinut in garaj neincalzit (2-3 grade peste temperatura de-afara maxim) cu bateria pe ea, nepornita de pe 1 decembrie.

Am dat drumu la benzen, am tras socul, am dat 4 - 5 pedale fara contact, am pus contactul, am dat o pedala energica - nimic, am dat a doua pedala - toc toc toc toc si a murit, am dat a treia pedala - toc toc toc toc she's alive!!! :P m-a luat prin surprindere.

Cum i-am promis, dupa ce i-am facut o "inspectie ochiometrica si pipaita" si am uns lantul, am scos-o la o tura mica vreo ora asa. Ahhh ce metoda poate fi mai buna de reascutit aptitudinile de motocicleala decat salbatecul DR? :P

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc carburatia 99%. Cel mai probabil e sa mearga sarac. Poate nici nu functioneaza a doua camera a carbelitorului, cine stie (am mai vazut cazuri). Deci un DR Big cu toba stock sare de 170 km/h. Din "pipaite" nu din auzite, serios. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

________________________________________________________________________________________________

Stie careva, ce reper au simeringurile de la furca DR-lui din '97 si ce ulei trebe ? Am inteles ca merge 10W, vre-o 476ml, insa cantitatea asta intra intr-un telescop sau in ambele ? Banuiesc ca intr-unul .... a schimbat careva astea ?

Simeringurile, chiar n-am idee ce trebuiesc ! Diametrul interior il pot masura repede, insa cel exterior si inaltimea nu o pot afla fara sa-l scot. Le-as comanda inaite sa desfac furca, intre timp ma mai plimb si eu !

 

asa mai zic si eu.vezi ca poate? :crack: in legatura cu uleiul din suspensii,10W e perfect,iar cantitatea e 663ml\bucata.l-a mine fuctioneaza perfect.am luat datele din cartea technica.sunt cu manualul in fata.bafta in continuoare. :nono: sunt curios de noul consum!asfalt uscat!!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am dat DR-ul :laugh: Ma intristeaza locul gol pe care il vad de fiecare data cand ies afara, dar aia e... life goes on.

Anyway nu voi parasi coltul enduristilor care pe drept e cel mai frumos colt de pe forumul asta si sper sa ma intorc cat se poate de curand "in forta" cu o alta minunatie fabricata sub marca Suzuki DR, desi nu stiu cand se va intampla asta... :nono:

Asfalt uscat pe sosele si aderenta mixta (ca asa e fun) pe forestiere si pe campii. Cand va dati pe aratura sa va ganditi si la mine. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... clar ! O sa fie 6-7%, insa merg si eu omeneste ... 120-130km/h cu demaraje decente in depasire !

 

Am observat ca intre 5000 si 5500 rot/min, ii place cel mai mult ! La turele astea nu vibreaza asa tare, iar protectia la curentii de aer nu sunt chiar asa de deranjanti. Turatiile respective coincid intervalului 120-130km/h, deci ..... o viteza decenta pentru un om cu capul pe umeri.

 

De simeringuri nu stii nimic ???

 

in manual nu scrie nimic despre simeringuri.m-am uitat de mai multe ori peste manual,dar nu scrie nimic.maine m-a duc la garaj s-a dau jos statorul,atunci m-a voi uita ce scrie pe simering.maine seara iti dau datele.

 

vezi ca si mobrele astea mai pot?sa-l exploatezi sanatos. :crack:

iar cu consumul mai ai un pic pana m-a ajungi :nono: eu am intre 7min.-11max :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ca ai tobe aftermarket, altfel ......

 

Mesaj completat

 

 

Pai si ce faci ? Schimbi si simeringurile la furca ? ... doar nu le desfaci special pentru mine ! :crack:

Daca se vedea, ridicand burdufele de protectie, pot face si eu acelasi lucru !

Sau ai altele vechi, schimbate deja ....... ?

poti sa iei simeringurile din Louis (la 10 euro)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...