florinelu07 Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Sau de la motomike.eu. Se pare ca este un furnizor in Romania. Eu am luat de la ei majoritatea pieselor pentru 350 si sunt multumit de calitatea pieselor. Cine anume din RO? Sunt foarte interesat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 Cine anume din RO? Sunt foarte interesat.... autonet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2010 Share Postat Martie 6, 2010 http://www.romimoto-piese.ro/ Si romimoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 prefer Romimoto! Autonet nu vinde direct catre persoane fizice....... si preturile sunt mai mari.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Martie 7, 2010 Share Postat Martie 7, 2010 salutare ma primiti si pe mine:P tocmai dupa ce am calarit aproape toate modelele si marcile de moto, dupa un an de vitezana(cbr 900 rr) m-am reintros la enduro.. am dat klx 650, si am gasit la un copil un dr 650 96 .... zis si facut. am plecat. 500e cerea pe el si cu greu am ajuns in mures... knd sa vezi o jonghina de motor la prima vedere.. eu am vb cu copilu si asa l-a laudat... k e as asi asa...e super . propietaru avea 13 ani, motoru avea capacul de la aprindere spart,, zicea ca a sarit lantul si la macelarit, farul spart , gumele gata frana fata jalnic... bataie la motor,.. m-am suaprat f tare... m-a pus pe drum..si minciuni..am zis copile 13 mil daca vrei..si duap 30 de min de "tiganeala" mi-la dat.. l-am adus acasa si lam bagat in service..(lucur de 5 ani in service moto)... ce m-a incantat e ca nu a fost umblat in motor... motorur arata ff bine nu avea picur de ulei la imbinari.. acum o sa va mai tin la curnet cu ce mai gasesc prin el si daca puteti sa ma ajutati cu idei sau eu stiu... e primul dr:P . va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 are acte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 am gasit la un copil un dr 650 96 .... Ala din poza e un model SP44B care s-a fabricat intre 1992 si 1993 in schema aia de culori mai ales asa ca ns cum dreq de e 1996. Spor la resuscitare, daca il faci cum trebuie ai sa fii foarte satisfacut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 8, 2010 Share Postat Martie 8, 2010 ce m-a incantat e ca nu a fost umblat in motor... motorur arata ff bine nu avea picur de ulei la imbinari.. Nu te bucura prematur. O fi motorul nedesfacut dar, daca s-a mers fara ulei in el, o sa te coste reconditionarea mai mult decat o motoreta SH buna. Bafta si spor la mestereala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Salutare Am un dr650 rs, vreau sa ii schimb cauciucurile si nu stiu daca permite si o alta dimensiune pe spate. Am un tourance 120/90/17. Vreau sa ii pun un karoo t de la metzeler si are 140/80. Ce stiti, merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 (editat) SalutareAm un dr650 rs, vreau sa ii schimb cauciucurile si nu stiu daca permite si o alta dimensiune pe spate. Am un tourance 120/90/17. Vreau sa ii pun un karoo t de la metzeler si are 140/80. Ce stiti, merge? da merge...oricum in talon ar trebui sa ai 2 marimi....dupa caum au gandit-o nemtii la masini....una pt vara una pt iarana(mai lata)...eu am in talon 120 si 130...merge si 140 fara probleme! Editat Martie 9, 2010 de Florin_VaRu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 da merge...oricum in talon ar trebui sa ai 2 marimi....dupa caum au gandit-o nemtii la masini....una pt vara una pt iarana(mai lata)...eu am in talon 120 si 130...merge si 140 fara probleme! Merci pentru raspuns. Ai testat tu? Imi afecteaza in vreun fel tinuta de drum sau performantele? O sa am probleme sa nu mai traga ca inainte? In talon am doar o dimensiune parca, o sa ma uit cand ajung acasa. Mai multe pareri as vrea va rog. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Ai testat tu? Imi afecteaza in vreun fel tinuta de drum sau performantele? Multam Normal ca afecteaza. Orice modificare cat de mica a trenului de rulare afecteaza tinuta de drum si performantele. Acum nu stiu ce faci tu de obicei cu DR-ul ca sa iti spun daca o sa simti diferenta. Fiindca este posibil sa n-o simti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Normal ca afecteaza. Orice modificare cat de mica a trenului de rulare afecteaza tinuta de drum si performantele. Acum nu stiu ce faci tu de obicei cu DR-ul ca sa iti spun daca o sa simti diferenta. Fiindca este posibil sa n-o simti. Ce fac toti posesorii de DR mai mult sau mai putin carenat , strada si soft enduro. M-am uitat acum in cartea de identitate a dr-ului si la cauciuc spate zice 130/80, deci pentru 10mm nu cred ca are nimic. Totusi o sa masor si bascula sa vad daca permite 140. In continuare daca cineva a pus 140 poate sa scrie. Hai cu primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 1. vezi sa nu loveasca in lant. 2. nu se modifica doar latimea cu 10 mm ci si inaltimea cu 8 mm... pe raza 3. in offroad s-ar putea sa nu te deranjeze modificarea dar pe sosea se cam schimba situatia.... Mesaj completat salutare ma primiti si pe mine:P tocmai dupa ce am calarit aproape toate modelele si marcile de moto, dupa un an de vitezana(cbr 900 rr) m-am reintros la enduro.. am dat klx 650, si am gasit la un copil un dr 650 96 .... zis si facut. am plecat. 500e cerea pe el si cu greu am ajuns in mures... knd sa vezi o jonghina de motor la prima vedere.. eu am vb cu copilu si asa l-a laudat... k e as asi asa...e super . propietaru avea 13 ani, motoru avea capacul de la aprindere spart,, zicea ca a sarit lantul si la macelarit, farul spart , gumele gata frana fata jalnic... bataie la motor,.. m-am suaprat f tare... m-a pus pe drum..si minciuni..am zis copile 13 mil daca vrei..si duap 30 de min de "tiganeala" mi-la dat.. l-am adus acasa si lam bagat in service..(lucur de 5 ani in service moto)... ce m-a incantat e ca nu a fost umblat in motor... motorur arata ff bine nu avea picur de ulei la imbinari.. acum o sa va mai tin la curnet cu ce mai gasesc prin el si daca puteti sa ma ajutati cu idei sau eu stiu... e primul dr:P . va multumesc este cu decompresor pe dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto O parere vreau daca merita achizitionata. Deocamdata suntem la stadiul de mergem sa o vedem poate ( pt un prieten). Orice parere ajuta. Ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) la prima vedere arata destul de bine. murdaria de pe lant si janta arata ca ..lantul a fost uns juliturile de pe carena nu se pun, poate omul spune adevarul, motorul a fost scapat, daca era o busitura mai rea se spargeau plasticele alea, unde mai pui ca, probabil, vor urma si altele, daca se merge mai off road.. toba dreapta pare cam goala, semnalizare dreapta spate lipsa, cam mult ulei pe furca, i atarna ceva sub semnalizarea stanga fata, probabil cablul de soc, motorul e cam murdar de ulei, disc frana spate cam mancat... in general imi da impresia unei motociclete nu foarte bine intretinuta. motorul sa fie ok, ca restul..nu e asa mare problema. dar, pentru banii astia merita o excursie pana la Alba. parerea mea, nu dati.. PS.. insista sa faca el verificarea tehnica si identificarea la RAR. Editat Martie 10, 2010 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 de simeringuri zicea ca trebuie schimbate, intradevar dar nu e o avere. Acum urmeaza sa vedem sambata poate, sa mergem sa il vedem deocamdata. ms fumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 petrica, de unde ai luat wind shieldul si oglinzile? ca si a mea e naked, acuma.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 salutare ce placute de frana folositi? Lucas & EBC standard m-au dezamagit pana acum....maxim 4-5000km ptr placutele de spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#fotoO parere vreau daca merita achizitionata. Deocamdata suntem la stadiul de mergem sa o vedem poate ( pt un prieten). Orice parere ajuta. Ms anticipat eu zic ca merita incercata.aspectul nu e asa important.conteaza technic sa fie bun.parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 eu zic ca merita incercata.aspectul nu e asa important.conteaza technic sa fie bun.parerea mea La banii astia nu ar fi rau... ramane de vazut cat te mai costa restul: - cauciucuri - carena far - vopsea (daca vrei sa-l mai faci) Per-total daca mai trebuie sa bagi mai mult de 250 euro in el mai bine iti vezi de drum. Nu este senzational anul ca sa zici ca ai putea sa iti recuperezi banii dintr-o eventuala vanzare..... Mesaj completat salutare ce placute de frana folositi? Lucas & EBC standard m-au dezamagit pana acum....maxim 4-5000km ptr placutele de spate pe 650 alea din Louis (cam scumpe dar se comporta bine pe sosea) pe 350 KYOTO (sunt ieftine, isi fac bine traba si tin destul de mult) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 merci fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 (editat) http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#fotoO parere vreau daca merita achizitionata. Deocamdata suntem la stadiul de mergem sa o vedem poate ( pt un prieten). Orice parere ajuta. Ms anticipat http://www.romimoto-piese.ro/category/1020...87?show=gallery ca sa nu fi nevoit sa profiti de reducerea aia, desfa burdufii si vezi daca tevile sunt zgariate sau chiar e stricat semeringul. Tevile+parbriz+vopsea+bare+"surprize" pot dubla valoarea Daca nu folosesti spray, un vopsit costa v'o 500 lei Editat Martie 11, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Tevile+parbriz+vopsea+bare+"surprize" pot dubla valoarea dar nu aia de vanzare..... ci aia de investitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 (editat) am si eu o intrebare. stie cineva un stator de vanzare pentru DR800? eu am gasit de DR750, dar nu stiu daca s-e potriveste. Editat Martie 11, 2010 de ocsy2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.