Florin_VaRu' Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Sal pedros!incearca un Repsol...am eu in dr si nu il papa...pana la mare si inapoi mi-a luat cam 100ml...si e si ieftinake 5l 140 de ron...in giulesti la suzuki..la baiatu' ala Florin la containere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Salutare! Am cumparat un amortizor central pentru DR-ul meu si nu se potriveste. L-am luat de pe ebay, din sua. Stare ffff buna. Este de la un DR650 an 2000. Se potriveste si la alte dr-uri. M-a costat 170euro, va rog scapati-ma de el. Pretul e mai mult decat bun tinand cont ca unul aftermarket costa in jur de 300-400euro. Merci. Bogdan 0721 780 717 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) Hallo again ! Ce uileiuri de motor mai folositi si voi la Big-urile voastre ? Acum 2000 si ceva de km, am bagat MOTOREX 10W40 - semi sintetic. Rezultatul ........ il papa pe paine ! Am mai avut antecedente din astea si la LC8 .... si ala era mort dupa uleiul asta ... il sugea ,,cu bidon cu tot" ! Cred ca o sa trec la un ulei ceva mai vascos ! 10W50, 15W50 ... poate chiar 10W60 ... nu stiu !? Mie cu YACCO mi-a iesit cel mai bine, dar Big-ului io' place ? Ia spuneti ,,aicii'sa" care ulei va dispare cel mai greu din motor ? eu am incercat 10W40 procikle, repsol, liqui moly, yacoo. acuma vreau s-a incerc motorex. cel mai bun parea liqui moly. mai scump dar merita. Editat Martie 25, 2010 de ocsy2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) si eu am avut surprize la 350 cu Motorex.... si Yamaha se da la ulei Motorex.... Momentan la 350 am bagat Motul 3000 20W50 (din motive de compresie pe duca) Editat Martie 25, 2010 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 am auzit ca motulun e foarte bun. inca nu l-am incercat, dar v-a fi urmatorul pe lista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Acum o sa umpleti 10 pagini de discutii despre untdelemnuri? S-a mai vorbit in repetate randuri. Ca fapt divers, motorex stiu ca e cam dedicat KTM, in fine. Hai ajutati-ma va rog, dati sfoara-n tara, am un amortizor in perfecta stare de pe un DR650 din 2000. L-am luat pt RS-ul meu, dar se pare ca e cu 8cm mai lung, nu m-am documentat inainte de a-l lua. Ar trebui sa se potrivesca la mai multe modele, poate si la big-uri. Amortizorul are butelie de gaz, repet, e ca nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 (editat) care e problema? Editat Martie 25, 2010 de ocsy2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) dragilor si dragelor, ce folositi (motorina, benzina, detergent, sampon, spray curatat lant, spray curatat discuri frana-incercat->bun..) ptr spalarea motocicletei? exclusiv carene plastic ok, stiu ca benzina ataca vopseaua dar daca speli pe urma cu detergent/sampon nu mai ai treaba.. spray-urile le-am incercat si au dat rezultate destul de bune astazi sunt pus pe treaba si vreau sa fiu si eficient ... cand e vorba de bibilit uit sa mai plec de langa ea si nah...poate reusesc sa nimeresc din prima solutia optima p.s. tre' sa scap de poza aia de la profil Editat Martie 26, 2010 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) Eu de obicei merg la spalatorie (... la ,,finu" !) si o descarc de 15-20kg de noroi. Acasa nu reusesc cat m-as chinuii !Au baieti priceputi care stiu cum se spala o motocicleta ... de fapt cam toate mobrele din Alexandria se spala acolo. Au o gama foarte larga de detergenti: spuma de caroserie, lichid de spalat motorul, ceara pentru chopere si vitezane, polish ... cine vrea, iar dupa spalare au jet de aer pentru indepartarea apei de pe motocicleta, ... mai nou si-a cumparat si cateva spray-uri cu ulei de lant pentru clientii cu mobre ... ce sa mai ne dorim ? ... si astea doar pentru 5 lei ! ma refeream mai mult la spalatul/curatatul "fin", dupa ce noroiul a fost indepartat inca nu am scos capra de la iernat si profit de faptul ca e cat de cat curata si desfacuta ca sa o spal/curat mai cu simt de raspundere..cadru, motor, bascula, rezervor. ce frumos suna, o spalatorie unde o poti duce cu incredere si mai e si ieftin...desi, cum stau la casa si am conditii de "imbaiere", mai degraba imi pun cizmele de cauciuc decat sa o duc la spalatorie.. Editat Martie 26, 2010 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 1. Eu am fost dobitoc acum 3 ani si am dat cu solutie d'aia minune cu ceara, Aprilia RX'u de 125 si la prima frana m-am urcat cu bijuteriile pe ghidon..... 2. ...eu stiam ca dupa W estre vascozitatea (exprimata in "centistokes" la temperatura de 100 grade C) !?!?!?! 3. Lantul il spal direct pe motocicleta cu pensula, tava + motorina. Cica este de preferat sa eviti scufundarea in solventi (chiar si motorina) pentru ca deterioreaza excesiv o-ring-urile + scoate si minimul de vaselina dintre rolele lantului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Scuze petrica, n-am vrut sa fiu nesimtit, dar sunt disperat ca am o gaura de 170euro in buzunar si in continuare un amortizor care nu mai lucreaza la moto. Vreau si eu sa ies cu ea ca mi-e un dor de nu mai pot si d'aia disper. Merci pentru sfaturi. Caterinca PS-ul, merci . Te las sa-ti pui si semnatura cu amortizorul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Nop ! ... Fii atent !Deci, sa consideram un ulei 10W40. Intr-adevar, 10W inseamna ca la rece are vascozitatea unui ulei monograd la 25°C, ceea ce inseamna ca la 25 de grade cantitatea etalon se va scurge prin gaura etalon in 10 sec. Acum vine partea mai interesanta: la cald are vascozitatea unui ulei de 40, care se scurge in 40 de scunde, deci e mai vascos decat cel de 10 (dar asta e valabil la 25 de grade!). Insa vascozitatea la cald a acestui ulei este in mod clar mai mica decat cea a uleiului de 10 la rece. Si daca tot nu m-am facut inteles, citeste ..... AICI !!! ... sa o lamurim o data, ce dracu' ! Cu bine ! mda... ai dreptate..... asta este ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Salutare, scuze ca va intrerup discutiile despre uleiuri dar am si eu o intrebare... Ce stiti despre gilera xrt 600 cc? am gasit unul pt un prieten si din pacate nu gasesc prea multe pareri referitoare la acest model, asa ca va rog sa ma ajutati. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 dragilor si dragelor, ce folositi (motorina, benzina, detergent, sampon, spray curatat lant, spray curatat discuri frana-incercat->bun..) ptr spalarea motocicletei? exclusiv carene plastic ok, stiu ca benzina ataca vopseaua dar daca speli pe urma cu detergent/sampon nu mai ai treaba.. spray-urile le-am incercat si au dat rezultate destul de bune astazi sunt pus pe treaba si vreau sa fiu si eficient ... cand e vorba de bibilit uit sa mai plec de langa ea si nah...poate reusesc sa nimeresc din prima solutia optima p.s. tre' sa scap de poza aia de la profil pentru carene recomand otet cu carpa. curata tot! dupa "smotruit" speli cu apa apoi, stres cu carpa uscata.v-a luci ca becul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ca la orice Gilera lipsa de fiabilitate si jale cand este vorba de piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ca la orice Gilera lipsa de fiabilitate si jale cand este vorba de piese. cam asa e. Mesaj completat cam asa e. ati vazut nou forum www.re-motors.net? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 este cam foarte nou .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 (editat) cam da, dar nu s-e compara cu acesta. poti vorbi liber, dupa cate am vazut. nu e ca si aici. cu multi membii si ajutor v-a merge. cred eu. ori cum situl asta e jalnic dupa cum merge. Editat Martie 26, 2010 de ocsy2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 si acum totusi merge ... dar intradevar cenzura este in floare... Mesaj completat Crash bar-ul este in probe... mai sunt mici corectii estetice inainte de vopsirea finala. Deocamdata sunt curios daca vibreaza sau altele... Mesaj completat Am facut vreo 40 km si nu vibreaza. De trantit nu il voi tranti doar sa fac testul... ramane speranta ca isi va face treaba la nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Salutare intr-un final apar . In posturiile anterioare , explicam cat de inginer roman sunt! Da segmenti tin pana se duce dracu tot motoru ,dar cilindru NU!! 5400 km si ceva cu segmenti !! Rezultat prostia se plateste si mai scump acuma trebe si cilindru si segmenti si piston!! A fost o experienta destul de faina !! oricum 1 luna stau pe dreapta!! Nu-ma Bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Chiar nu poti scapa cu cilindru alezat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Salutare intr-un final apar . In posturiile anterioare , explicam cat de inginer roman sunt! Da segmenti tin pana se duce dracu tot motoru ,dar cilindru NU!! 5400 km si ceva cu segmenti !! Rezultat prostia se plateste si mai scump acuma trebe si cilindru si segmenti si piston!! A fost o experienta destul de faina !! oricum 1 luna stau pe dreapta!! Nu-ma Bine! nasol. cam scumpa distractie. Mesaj completat si acum totusi merge ... dar intradevar cenzura este in floare... Mesaj completat Crash bar-ul este in probe... mai sunt mici corectii estetice inainte de vopsirea finala. Deocamdata sunt curios daca vibreaza sau altele... Mesaj completat Am facut vreo 40 km si nu vibreaza. De trantit nu il voi tranti doar sa fac testul... ramane speranta ca isi va face treaba la nevoie. eu zic ca ar trebui s-a pui o intaritura si la partea din fata(jos) intre bari. ceva de genul asta am avut si eu si de la trepidatie s-au rupt supotrii, in timp. Mesaj completat nasol. cam scumpa distractie. Mesaj completat eu zic ca ar trebui s-a pui o intaritura si la partea din fata(jos) intre bari. ceva de genul asta am avut si eu si de la trepidatie s-au rupt supotrii, in timp. sper s-a nu patesti la fel. in rest, e beton. s-a nai nevoie de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Corect ce zice Petrica. Eu as mai adauga si o ranforsare prin dreptul carburatorului, in spatele carenelor. Deasemenea, am mai vazut pe topicul AfricaTwin si SuperTenere crash-bar-uri prelungite in sus spre far. Partile umflate din lateralele bordului nu prea sunt protejate. Eu am reusit sa sparg una cu tot crash-bar-ul. Am dat jos carenele, am reparat-o pe cea sparta si nu am mai pus carenele la loc. Am lasat crash-bar-ul pe post de protectie rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Modelul este copiat dupa original. Prinderea de "sus" este identica cu cea originala doar din platband mai gros (cca 5mm - originalul nu are mai mult de 3mm). Partea de jos a trebuit sa o retez din motive de suspensie... sunt ferm convins ca la prima groapa luata cu pasager pe motocicleta o sa sparg aripa. Modificarea pe care am facut-o a fost sa scurtez bara de jos si sa adaug platband la fel de gros dar fixat de suportul superior si rasucit 90 de grade (in plan vertical) fata de cel original... teoretic rezista la solicitari mult mai mari decat cel original.... apropos motorul original de pe care am luat modelul (crash-bar livrat ca accesoriu original la momentul achizitionarii motocicletei ... cand era ea noua) a cazut de pe cric si a infundat serios crash-bar-ul spre carena.... In momentul de fata incerc oricum sa gasesc o varianta de consolidare....cea cu prindere prin zona carburatorului mi se pare inutila deoarece ideea (mea) ar fi sa permita sa absoarba socul (chiar prin deformare) nu sa il transmita cadrului... cred ca daunele pot fi mult mai mari decat spargerea carenelor. O sa revin cu poze mai detaliate si mai de calitate decat cele de mai sus (facute cu telefonul).... Editat Martie 29, 2010 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Adevaru' ca in ziua de azi nu mai merge motocicleta daca toba nu "se aude intr-un mare fel"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.