Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare!

 

Am cumparat un amortizor central pentru DR-ul meu si nu se potriveste. L-am luat de pe ebay, din sua. Stare ffff buna. Este de la un DR650 an 2000. Se potriveste si la alte dr-uri. M-a costat 170euro, va rog scapati-ma de el. Pretul e mai mult decat bun tinand cont ca unul aftermarket costa in jur de 300-400euro.

Merci. Bogdan 0721 780 717

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hallo again ! :)

 

Ce uileiuri de motor mai folositi si voi la Big-urile voastre ?

 

Acum 2000 si ceva de km, am bagat MOTOREX 10W40 - semi sintetic. Rezultatul ........ il papa pe paine ! :) Am mai avut antecedente din astea si la LC8 .... si ala era mort dupa uleiul asta ... il sugea ,,cu bidon cu tot" !

 

Cred ca o sa trec la un ulei ceva mai vascos ! 10W50, 15W50 ... poate chiar 10W60 ... nu stiu !? ;) Mie cu YACCO mi-a iesit cel mai bine, dar Big-ului io' place ?

Ia spuneti ,,aicii'sa" care ulei va dispare cel mai greu din motor ?

 

;)

 

eu am incercat 10W40 procikle, repsol, liqui moly, yacoo. acuma vreau s-a incerc motorex. cel mai bun parea liqui moly. :cheers: mai scump dar merita.

Editat de ocsy2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum o sa umpleti 10 pagini de discutii despre untdelemnuri? S-a mai vorbit in repetate randuri. Ca fapt divers, motorex stiu ca e cam dedicat KTM, in fine. Hai ajutati-ma va rog, dati sfoara-n tara, am un amortizor in perfecta stare de pe un DR650 din 2000. L-am luat pt RS-ul meu, dar se pare ca e cu 8cm mai lung, nu m-am documentat inainte de a-l lua. Ar trebui sa se potrivesca la mai multe modele, poate si la big-uri. Amortizorul are butelie de gaz, repet, e ca nou.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragilor si dragelor,

 

ce folositi (motorina, benzina, detergent, sampon, spray curatat lant, spray curatat discuri frana-incercat->bun..) ptr spalarea motocicletei? exclusiv carene plastic

ok, stiu ca benzina ataca vopseaua dar daca speli pe urma cu detergent/sampon nu mai ai treaba..

spray-urile le-am incercat si au dat rezultate destul de bune

 

 

astazi sunt pus pe treaba si vreau sa fiu si eficient :) ... cand e vorba de bibilit uit sa mai plec de langa ea :cheers: si nah...poate reusesc sa nimeresc din prima solutia optima :)

 

;)

 

p.s. tre' sa scap de poza aia de la profil ;)

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de obicei merg la spalatorie (... la ,,finu" !) si o descarc de 15-20kg de noroi. Acasa nu reusesc cat m-as chinuii !

Au baieti priceputi care stiu cum se spala o motocicleta ... de fapt cam toate mobrele din Alexandria se spala acolo.

Au o gama foarte larga de detergenti: spuma de caroserie, lichid de spalat motorul, ceara pentru chopere si vitezane, polish ... cine vrea, iar dupa spalare au jet de aer pentru indepartarea apei de pe motocicleta, ... mai nou si-a cumparat si cateva spray-uri cu ulei de lant pentru clientii cu mobre ... ce sa mai ne dorim ?

... si astea doar pentru 5 lei !

 

 

ma refeream mai mult la spalatul/curatatul "fin", dupa ce noroiul a fost indepartat

inca nu am scos capra de la iernat si profit de faptul ca e cat de cat curata si desfacuta ca sa o spal/curat mai cu simt de raspundere..cadru, motor, bascula, rezervor.

 

ce frumos suna, o spalatorie unde o poti duce cu incredere si mai e si ieftin...desi, cum stau la casa si am conditii de "imbaiere", mai degraba imi pun cizmele de cauciuc :cheers: decat sa o duc la spalatorie..

 

 

;)

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Eu am fost dobitoc acum 3 ani si am dat cu solutie d'aia minune cu ceara, Aprilia RX'u de 125 si la prima frana m-am urcat cu bijuteriile pe ghidon.....

2. ...eu stiam ca dupa W estre vascozitatea (exprimata in "centistokes" la temperatura de 100 grade C) !?!?!?!

3. Lantul il spal direct pe motocicleta cu pensula, tava + motorina. Cica este de preferat sa eviti scufundarea in solventi (chiar si motorina) pentru ca deterioreaza excesiv o-ring-urile + scoate si minimul de vaselina dintre rolele lantului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze petrica, n-am vrut sa fiu nesimtit, dar sunt disperat ca am o gaura de 170euro in buzunar si in continuare un amortizor care nu mai lucreaza la moto. Vreau si eu sa ies cu ea ca mi-e un dor de nu mai pot si d'aia disper. Merci pentru sfaturi. Caterinca PS-ul, merci :cheers: . Te las sa-ti pui si semnatura cu amortizorul meu ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nop ! ... Fii atent !

Deci, sa consideram un ulei 10W40. Intr-adevar, 10W inseamna ca la rece are vascozitatea unui ulei monograd la 25°C, ceea ce inseamna ca la 25 de grade cantitatea etalon se va scurge prin gaura etalon in 10 sec. Acum vine partea mai interesanta: la cald are vascozitatea unui ulei de 40, care se scurge in 40 de scunde, deci e mai vascos decat cel de 10 (dar asta e valabil la 25 de grade!). Insa vascozitatea la cald a acestui ulei este in mod clar mai mica decat cea a uleiului de 10 la rece.

 

Si daca tot nu m-am facut inteles, citeste ..... AICI !!!

 

... sa o lamurim o data, ce dracu' ! :cheers:

 

Cu bine ! ;)

 

mda... ai dreptate..... asta este !

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

scuze ca va intrerup discutiile despre uleiuri dar am si eu o intrebare...

 

Ce stiti despre gilera xrt 600 cc?

 

am gasit unul pt un prieten si din pacate nu gasesc prea multe pareri referitoare la acest model, asa ca va rog sa ma ajutati.

 

multumesc. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dragilor si dragelor,

 

ce folositi (motorina, benzina, detergent, sampon, spray curatat lant, spray curatat discuri frana-incercat->bun..) ptr spalarea motocicletei? exclusiv carene plastic

ok, stiu ca benzina ataca vopseaua dar daca speli pe urma cu detergent/sampon nu mai ai treaba..

spray-urile le-am incercat si au dat rezultate destul de bune

 

 

astazi sunt pus pe treaba si vreau sa fiu si eficient :) ... cand e vorba de bibilit uit sa mai plec de langa ea :cheers: si nah...poate reusesc sa nimeresc din prima solutia optima :)

 

;)

 

p.s. tre' sa scap de poza aia de la profil ;)

pentru carene recomand otet cu carpa. curata tot! dupa "smotruit" speli cu apa apoi, stres cu carpa uscata.v-a luci ca becul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam da, dar nu s-e compara cu acesta. poti vorbi liber, dupa cate am vazut. nu e ca si aici.

cu multi membii si ajutor v-a merge. cred eu. ori cum situl asta e jalnic dupa cum merge.

Editat de ocsy2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum totusi merge ...

 

dar intradevar cenzura este in floare...

Mesaj completat

Crash bar-ul este in probe... mai sunt mici corectii estetice inainte de vopsirea finala.

 

Deocamdata sunt curios daca vibreaza sau altele...

Mesaj completat

Am facut vreo 40 km si nu vibreaza.

 

De trantit nu il voi tranti doar sa fac testul... ramane speranta ca isi va face treaba la nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare intr-un final apar . In posturiile anterioare , explicam cat de inginer roman sunt! Da segmenti tin pana se duce dracu tot motoru ,dar cilindru NU!! 5400 km si ceva cu segmenti !! Rezultat prostia se plateste si mai scump acuma trebe si cilindru si segmenti si piston!!

A fost o experienta destul de faina !! oricum 1 luna stau pe dreapta!!

 

Nu-ma Bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare intr-un final apar . In posturiile anterioare , explicam cat de inginer roman sunt! Da segmenti tin pana se duce dracu tot motoru ,dar cilindru NU!! 5400 km si ceva cu segmenti !! Rezultat prostia se plateste si mai scump acuma trebe si cilindru si segmenti si piston!!

A fost o experienta destul de faina !! oricum 1 luna stau pe dreapta!!

 

Nu-ma Bine!

nasol. cam scumpa distractie. ;)

Mesaj completat

si acum totusi merge ...

 

dar intradevar cenzura este in floare...

Mesaj completat

Crash bar-ul este in probe... mai sunt mici corectii estetice inainte de vopsirea finala.

 

Deocamdata sunt curios daca vibreaza sau altele...

Mesaj completat

Am facut vreo 40 km si nu vibreaza.

 

De trantit nu il voi tranti doar sa fac testul... ramane speranta ca isi va face treaba la nevoie.

eu zic ca ar trebui s-a pui o intaritura si la partea din fata(jos) intre bari. ceva de genul asta am avut si eu si de la trepidatie s-au rupt supotrii, in timp.

Mesaj completat

nasol. cam scumpa distractie. ;)

Mesaj completat

 

eu zic ca ar trebui s-a pui o intaritura si la partea din fata(jos) intre bari. ceva de genul asta am avut si eu si de la trepidatie s-au rupt supotrii, in timp.

sper s-a nu patesti la fel. in rest, e beton. s-a nai nevoie de ele :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect ce zice Petrica. Eu as mai adauga si o ranforsare prin dreptul carburatorului, in spatele carenelor. Deasemenea, am mai vazut pe topicul AfricaTwin si SuperTenere crash-bar-uri prelungite in sus spre far. Partile umflate din lateralele bordului nu prea sunt protejate. Eu am reusit sa sparg una cu tot crash-bar-ul. Am dat jos carenele, am reparat-o pe cea sparta si nu am mai pus carenele la loc. Am lasat crash-bar-ul pe post de protectie rezervor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul este copiat dupa original.

 

Prinderea de "sus" este identica cu cea originala doar din platband mai gros (cca 5mm - originalul nu are mai mult de 3mm).

 

Partea de jos a trebuit sa o retez din motive de suspensie... sunt ferm convins ca la prima groapa luata cu pasager pe motocicleta o sa sparg aripa.

 

Modificarea pe care am facut-o a fost sa scurtez bara de jos si sa adaug platband la fel de gros dar fixat de suportul superior si rasucit 90 de grade (in plan vertical) fata de cel original... teoretic rezista la solicitari mult mai mari decat cel original.... apropos motorul original de pe care am luat modelul (crash-bar livrat ca accesoriu original la momentul achizitionarii motocicletei ... cand era ea noua) a cazut de pe cric si a infundat serios crash-bar-ul spre carena....

 

In momentul de fata incerc oricum sa gasesc o varianta de consolidare....cea cu prindere prin zona carburatorului mi se pare inutila deoarece ideea (mea) ar fi sa permita sa absoarba socul (chiar prin deformare) nu sa il transmita cadrului... cred ca daunele pot fi mult mai mari decat spargerea carenelor.

 

O sa revin cu poze mai detaliate si mai de calitate decat cele de mai sus (facute cu telefonul)....

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...