Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asa facea al meu cand aveam amestecul foarte sarac. Am reglat sa dea putin mai multa benzina si n-am mai avut probleme.

 

 

salut,

aceeasi problema am avut-o si eu dupa ce i-am schimbat toba si s-a rezolvat la fel..incearca in prima faza asa si daca nu merge apuca-te de surubarit.

 

asteptam un filmulet :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are amestec sarac. Dand jos filtrul de aer i-ai dat si mai mult aer. Chestia e ca, raportul aer/benzina se regleaza in primul rand din cuie, si zici ca le ai ridicate la maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altfel, mai ,,ezista" o problema ! Dupa montarea noii tobe se intampla ceva ciudat cu motorul. De exemplu cand stau la semafor (la relanti) motorul se opreste brusc. La actionarea butonului de start porneste instantaneu, insa este jenant ca de cate ori reduc viteza si strang ambreiajul (motorul revenind la turatia de relanti) sa mi se opreasca motorul. Nu am idee ce se intampla ?! Facea si inainte, insa foarte, foarte rar si nu ma deranja, insa de cum am montat toba asta face extrem de des, altfel motorul trage de rupe ... nu-l mai recunosc !

Este posibil sa se fi schimbat parametrii de functionare ai carburatiei ?!?! Este posibil ca filtrul de aer sa fie imbacsit ?!?! Este posibil sa fi miscat vre'o conexiune electrica la demontarea vechiului esapament, cand a trebuit sa desfac CDI-ul de la locul lui ?!?! ... nu-mi dau seama, dar pe seara ii voi face o inspectie amanuntita. Voi incepe cu filtrul de aer. O sa il dau jos si o sa ma plimb putin asa sa vad daca se mai opreste.

Altfel, cum am mai spus ... motoreta merge exemplar !

 

Orice sugestie in sensul asta imi poate fi de folos !

 

Cu respect !

@petrica :D

 

 

Pai verifica mufa aia de la CDI, verifica/curata filtrul de aer si, apoi, mai regleaza jiclorul de relanti (aerul). I-o trebui alta pozitie cu toba noua. Reglarea amestecului va afecta alimentarea motorului in mers, cu acceleratia deschisa. Mersul la relanti se regleaza din surubul jiclorului de relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am tot jucat la surubul de relanti. Sta fix la 1300rot/min si brusc se opreste !

Deja suspectez bujiile ! Este posibil ca una dintre ele sa faca figuri ...

 

Si asta poate sa fie o cauza.

Pai daca ai cuiele ridicate la maxim inseamna ca ai amestecul reglat foarte bogat. Poate ai nivelul benzinei prea mic.

Si eu mam jucat cu amestecul de benzina si, imi amintesc ca, pt amestec mai bogat, trebuia surubul jiclorului de aer sa fie reglat mai inchis. Ar fi bine sa te lamuresti ce e cu dopul ala si sa scapi de el ca sa poti regla aerul la ambele carburatoare (DR-ul are 2 carb distincte, cu 2 jicloare de aer, nu?). Si urmareste culoarea bujiilor ca sa iti dai seama cum ai carburatia. Fa un reglaj neutru, standard, si pornesti de aici ca sa vezi cum ii place cu noua toba.

PS Singurul avantaj cu noua toba pare sa fie ca ai scapat de niste kile. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tzi-am spus eu ca nu e chiar asa de placuta o toba mai zgomotoasa :laugh:

 

Si eu am pus un Sebring recent pe a mea, atat imi place cum suna ca am ajuns sa merg si pe ploaie cu moto la lucru(de obicei luam masina) :D

Nu o mai dau jos decat cu politia :laugh:

Si apropo de oprit in mers nu am avut nicio problema.

Editat de tm95for
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut cam aceleeasi simtome dupa ce am pus un SEBRING. Se oprea la relanti.

Dupa cateva reglaje la aer a mers super.

Acum de ceva vreme am alte probleme. Porneste greu la rece. Banuiesc ca tot de la reglajul carburatorului :D

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrikovic, toba aia e pentru dr800 sau e universala si ti-ai adaptat-o la a ta? E slip on, a trebuit sa tai din galeria veche? Da mai multe detalii aici te rog.

As vrea sa schimb si eu la a mea si nu stiu cum sa fac. Are tot 2 tobe si sunt cam mancate de rugina. Totodata as vrea sa mai scap si din greutate. A si halatu, halatu cat e halatu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mi-am luat inima-n dinti si am scos mobra la prima plimbare mai lunga pe anul asta, 320 km cu soare, ploaie, asfalt, forestiere, noroaie. Una peste alta a iesit bine. M-am facut si botezul cu primul catel sub roti, ce-i drept nu la cine stie ce viteza (ploua torential) dar sperietura a fost pe masura avand in vedere ca am fost si cu pasager, din nefericire pentru animal care cu siguranta a avut de suferit (nu m-am oprit pentru ca cel care a speriat catelul, imediat dupa fleosc-fleosc a inceput sa urle dupa motoreta inpreuna cu alti colorati de pe marginea strazii) m-am bucurat ca am reusit sa tin atelajul intre picioare si mi-am vazut de drum ...

Traseul a fost urmatorul: Bucuresti, Targoviste, Pucioasa, Moroeni, Cabana Cuibu Dorului, platou Bucegi, Sinaia, Ploiesti, acasa. Daca vremea ar fi tinut un pic cu noi punctul terminus se mai departa un pic ( Bolboci daca nu chiar Pestera), poate data viitoare intr-o gasca mai mare, nu de nebun de unul singur cu mobra prin munti... :)

post-49126-1274735123_thumb.jpg

post-49126-1274735174_thumb.jpg

post-49126-1274735187_thumb.jpg

post-49126-1274735217_thumb.jpg

post-49126-1274735275_thumb.jpg

post-49126-1274735513_thumb.jpg

post-49126-1274735523_thumb.jpg

post-49126-1274735537_thumb.jpg

post-49126-1274735731_thumb.jpg

post-49126-1274735790_thumb.jpg

post-49126-1274736127_thumb.jpg

post-49126-1274736142_thumb.jpg

post-49126-1274736147_thumb.jpg

post-49126-1274736153_thumb.jpg

post-49126-1274736161_thumb.jpg

post-49126-1274736168_thumb.jpg

post-49126-1274736187_thumb.jpg

post-49126-1274736196_thumb.jpg

post-49126-1274736201_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica, revin si eu cu rugamintea mea, in caz ca nu te-ai uitat 2 posturi mai sus. Poti sa dai mai multe detalii despre cum ai montat o singura toba in locul celor doua? La a mea e aceeasi situatie si as vrea sa le transform tot in una. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tov. Petrica !

 

Intrebare de baraj ca ma tenteaza si pe mine shimbarea de evacuare la 650 RSE....

 

Teoretic creste puterea (respectiv raspunsul pe acceleratie) si scade cuplul motor fapt care ar putea fi un dezavantaj pentru varianta cu pasager (mai pui in medie 70 kg pe agregat) ....

 

Ai incercat si varianta cu esapament nou si pasager?

 

Ca eu daca si cu asta de sosea o las pe doamna acasa dau in probleme.... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult petrica. As mai avea cateva intrebari. Toba e universala sau e pentru dr800? A venit cu teava pe care ai mufat-o la galerie sau ai luat-o separat?

Nu stiu daca ar merge sa pun una universala la rse-ul meu.

As veni pana la alexandria, m-as vedea cu toata lumea, dar momentan sunt suspendat ceva timp. Am suferit o mica interventie chirurgicala la un plaman si trebuie sa stau potolit. Cum trece perioada de relax, cum ma urc pe dr si va caut.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut ceva tupeu sa mergi cu gumele alea prin noroaie ! ;) ... cred ca-ti fugea mobra in toate partile, ca pe gheatza !

Oricum, felicitari pentru aceasta tura ! :wave:

Merci! si ai dreptate, gheata e mai buna decat noroiul, macar prima este neteda :lol: dar eram prea departe sa ma opresc iar ploaia inca incercam sa o ignor :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica, nu lumea e atat de deranjata, pe cat tu la ture lungi. Cel putin in cazul meu, au inceput sa ma dispere tobele ca sa nu mai zic ca ma injura toti vecinii si pornesc toate alarmele de la masini. E nasol sa stai cu zgomot puternic in urechi cand vrei sa te bucuri si tu de drum.

Una peste alta, am schimbat ieri amortizorul. In sfarsit s-a potrivit unu! Investitie de 40euro de la francezi de pe ebay si montat cu prieteni in curte. Acum urmeaza sa schimb ghidon, sa-i pun inaltatoare si sa schimb si mizeriile alea de handguarduri stock. Am mai multe planuri de schimbat chestii pe la ea, ramane doar sa am timp si bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de roata dintata de plastic de la kilometraj, este roasa partea care actioneaza melcul!

Credeam ca numai la Transalp e boala asta, ati mai patit-o careva!? :lol:

 

Am patit eu asta la al meu, am gasit la Nagy 0744884370 el aduce piese sh si mia gasit anul trecut un melc de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa termin si al doilea db-killer ! :wave:

Sunt curios sa vad cum se aude si cu asta, ca nu l-am montat inca. Cel de-al doilea este mult simplificat ! Ca ,,galagie" cred ca o sa fie undeva intre toba fara db-killer si toba cu primul db-killer .... vad eu cand scap de munca !

 

Daca tot am facut rost 50cm de teava cu diametrul exterior de 52mm si groasa in carne de 0.7, adica ,,pantzer" ... m-am apucat sa ,,testez" tot felul de idei despre amrtizoare de sunet !

 

Maine va pun si poze, poate intereseaza pe cineva !

 

:lol:

 

asteptam pozele ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...