vis-a-vis Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Eu sper sa-ti cada si sa ti-o calce tiru'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Asa facea al meu cand aveam amestecul foarte sarac. Am reglat sa dea putin mai multa benzina si n-am mai avut probleme. salut, aceeasi problema am avut-o si eu dupa ce i-am schimbat toba si s-a rezolvat la fel..incearca in prima faza asa si daca nu merge apuca-te de surubarit. asteptam un filmulet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Are amestec sarac. Dand jos filtrul de aer i-ai dat si mai mult aer. Chestia e ca, raportul aer/benzina se regleaza in primul rand din cuie, si zici ca le ai ridicate la maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Altfel, mai ,,ezista" o problema ! Dupa montarea noii tobe se intampla ceva ciudat cu motorul. De exemplu cand stau la semafor (la relanti) motorul se opreste brusc. La actionarea butonului de start porneste instantaneu, insa este jenant ca de cate ori reduc viteza si strang ambreiajul (motorul revenind la turatia de relanti) sa mi se opreasca motorul. Nu am idee ce se intampla ?! Facea si inainte, insa foarte, foarte rar si nu ma deranja, insa de cum am montat toba asta face extrem de des, altfel motorul trage de rupe ... nu-l mai recunosc ! Este posibil sa se fi schimbat parametrii de functionare ai carburatiei ?!?! Este posibil ca filtrul de aer sa fie imbacsit ?!?! Este posibil sa fi miscat vre'o conexiune electrica la demontarea vechiului esapament, cand a trebuit sa desfac CDI-ul de la locul lui ?!?! ... nu-mi dau seama, dar pe seara ii voi face o inspectie amanuntita. Voi incepe cu filtrul de aer. O sa il dau jos si o sa ma plimb putin asa sa vad daca se mai opreste. Altfel, cum am mai spus ... motoreta merge exemplar ! Orice sugestie in sensul asta imi poate fi de folos ! Cu respect ! @petrica Pai verifica mufa aia de la CDI, verifica/curata filtrul de aer si, apoi, mai regleaza jiclorul de relanti (aerul). I-o trebui alta pozitie cu toba noua. Reglarea amestecului va afecta alimentarea motorului in mers, cu acceleratia deschisa. Mersul la relanti se regleaza din surubul jiclorului de relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 M-am tot jucat la surubul de relanti. Sta fix la 1300rot/min si brusc se opreste !Deja suspectez bujiile ! Este posibil ca una dintre ele sa faca figuri ... Si asta poate sa fie o cauza. Pai daca ai cuiele ridicate la maxim inseamna ca ai amestecul reglat foarte bogat. Poate ai nivelul benzinei prea mic. Si eu mam jucat cu amestecul de benzina si, imi amintesc ca, pt amestec mai bogat, trebuia surubul jiclorului de aer sa fie reglat mai inchis. Ar fi bine sa te lamuresti ce e cu dopul ala si sa scapi de el ca sa poti regla aerul la ambele carburatoare (DR-ul are 2 carb distincte, cu 2 jicloare de aer, nu?). Si urmareste culoarea bujiilor ca sa iti dai seama cum ai carburatia. Fa un reglaj neutru, standard, si pornesti de aici ca sa vezi cum ii place cu noua toba. PS Singurul avantaj cu noua toba pare sa fie ca ai scapat de niste kile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bside Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Mie imi murea la relanti din cauza bujiilor (erau desurubate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Tzi-am spus eu ca nu e chiar asa de placuta o toba mai zgomotoasa Si eu am pus un Sebring recent pe a mea, atat imi place cum suna ca am ajuns sa merg si pe ploaie cu moto la lucru(de obicei luam masina) Nu o mai dau jos decat cu politia Si apropo de oprit in mers nu am avut nicio problema. Editat Mai 21, 2010 de tm95for Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Eu am avut cam aceleeasi simtome dupa ce am pus un SEBRING. Se oprea la relanti. Dupa cateva reglaje la aer a mers super. Acum de ceva vreme am alte probleme. Porneste greu la rece. Banuiesc ca tot de la reglajul carburatorului Editat Mai 21, 2010 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 Gata copii ! ... sa rezolvat ! erata: FILMULET! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Petrikovic, toba aia e pentru dr800 sau e universala si ti-ai adaptat-o la a ta? E slip on, a trebuit sa tai din galeria veche? Da mai multe detalii aici te rog. As vrea sa schimb si eu la a mea si nu stiu cum sa fac. Are tot 2 tobe si sunt cam mancate de rugina. Totodata as vrea sa mai scap si din greutate. A si halatu, halatu cat e halatu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Astazi mi-am luat inima-n dinti si am scos mobra la prima plimbare mai lunga pe anul asta, 320 km cu soare, ploaie, asfalt, forestiere, noroaie. Una peste alta a iesit bine. M-am facut si botezul cu primul catel sub roti, ce-i drept nu la cine stie ce viteza (ploua torential) dar sperietura a fost pe masura avand in vedere ca am fost si cu pasager, din nefericire pentru animal care cu siguranta a avut de suferit (nu m-am oprit pentru ca cel care a speriat catelul, imediat dupa fleosc-fleosc a inceput sa urle dupa motoreta inpreuna cu alti colorati de pe marginea strazii) m-am bucurat ca am reusit sa tin atelajul intre picioare si mi-am vazut de drum ... Traseul a fost urmatorul: Bucuresti, Targoviste, Pucioasa, Moroeni, Cabana Cuibu Dorului, platou Bucegi, Sinaia, Ploiesti, acasa. Daca vremea ar fi tinut un pic cu noi punctul terminus se mai departa un pic ( Bolboci daca nu chiar Pestera), poate data viitoare intr-o gasca mai mare, nu de nebun de unul singur cu mobra prin munti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Frumoase poze , noroi destul si si cati mai multi kilometri!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Petrica, revin si eu cu rugamintea mea, in caz ca nu te-ai uitat 2 posturi mai sus. Poti sa dai mai multe detalii despre cum ai montat o singura toba in locul celor doua? La a mea e aceeasi situatie si as vrea sa le transform tot in una. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Tov. Petrica ! Intrebare de baraj ca ma tenteaza si pe mine shimbarea de evacuare la 650 RSE.... Teoretic creste puterea (respectiv raspunsul pe acceleratie) si scade cuplul motor fapt care ar putea fi un dezavantaj pentru varianta cu pasager (mai pui in medie 70 kg pe agregat) .... Ai incercat si varianta cu esapament nou si pasager? Ca eu daca si cu asta de sosea o las pe doamna acasa dau in probleme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Multam mult petrica. As mai avea cateva intrebari. Toba e universala sau e pentru dr800? A venit cu teava pe care ai mufat-o la galerie sau ai luat-o separat? Nu stiu daca ar merge sa pun una universala la rse-ul meu. As veni pana la alexandria, m-as vedea cu toata lumea, dar momentan sunt suspendat ceva timp. Am suferit o mica interventie chirurgicala la un plaman si trebuie sa stau potolit. Cum trece perioada de relax, cum ma urc pe dr si va caut. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Ai avut ceva tupeu sa mergi cu gumele alea prin noroaie ! ... cred ca-ti fugea mobra in toate partile, ca pe gheatza !Oricum, felicitari pentru aceasta tura ! Merci! si ai dreptate, gheata e mai buna decat noroiul, macar prima este neteda dar eram prea departe sa ma opresc iar ploaia inca incercam sa o ignor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Salutare, am si eu o rugaminte are cineva de vanzare o conducta de spate si fata de frana racing sau ,,metalica''?? de Vanzare de la ceva de dezmambrat??? un pm daca se poate sau daca stiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 acum ca ma gandesc mai bine fac si eu corectia de rigoare.... in medie pasagerul are undeva la 70 kg nu doamna.... ca ma pun rau cu pasagera.... ...in ideea ca mai plimb si cate un amic..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Am nevoie de roata dintata de plastic de la kilometraj, este roasa partea care actioneaza melcul! Credeam ca numai la Transalp e boala asta, ati mai patit-o careva!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 petrica, nu lumea e atat de deranjata, pe cat tu la ture lungi. Cel putin in cazul meu, au inceput sa ma dispere tobele ca sa nu mai zic ca ma injura toti vecinii si pornesc toate alarmele de la masini. E nasol sa stai cu zgomot puternic in urechi cand vrei sa te bucuri si tu de drum. Una peste alta, am schimbat ieri amortizorul. In sfarsit s-a potrivit unu! Investitie de 40euro de la francezi de pe ebay si montat cu prieteni in curte. Acum urmeaza sa schimb ghidon, sa-i pun inaltatoare si sa schimb si mizeriile alea de handguarduri stock. Am mai multe planuri de schimbat chestii pe la ea, ramane doar sa am timp si bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Am nevoie de roata dintata de plastic de la kilometraj, este roasa partea care actioneaza melcul!Credeam ca numai la Transalp e boala asta, ati mai patit-o careva!? Am patit eu asta la al meu, am gasit la Nagy 0744884370 el aduce piese sh si mia gasit anul trecut un melc de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 Am reusit sa termin si al doilea db-killer ! Sunt curios sa vad cum se aude si cu asta, ca nu l-am montat inca. Cel de-al doilea este mult simplificat ! Ca ,,galagie" cred ca o sa fie undeva intre toba fara db-killer si toba cu primul db-killer .... vad eu cand scap de munca ! Daca tot am facut rost 50cm de teava cu diametrul exterior de 52mm si groasa in carne de 0.7, adica ,,pantzer" ... m-am apucat sa ,,testez" tot felul de idei despre amrtizoare de sunet ! Maine va pun si poze, poate intereseaza pe cineva ! asteptam pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 28, 2010 Share Postat Mai 28, 2010 Salutare il rezolv eu pe mosu cu melcu ca 2 acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Prezentza la Cluj... ....unu sau doua le-am scapat... rs-uri. Freewind-uri... Nasosu... si io... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Ticalosule, ai fost la Cluj si n-ai carait nimic... La Bacau vii??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.