theBD Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Cu parere de rau climatul economic ma determina sa vand vaca la pret de dumping asa ca fara prea multe prezentari vand: 990 Adventure R 2010 cumparata de noua de la Dementor 24500km Pret: 6700 EUR fara accesorii (se pot cumpara si accesoriile dar o pot da si asa ca sa fie ok la pret). Se poate oferi factura dar este o alta discutie. Detalii: 0744800900 Cu parere de rau climatul economic ma determina sa vand vaca la pret de dumping asa ca fara prea multe prezentari vand: 990 Adventure R 2010 cumparata de noua de la Dementor 24500km Pret: 6700 EUR fara accesorii (se pot cumpara si accesoriile dar o pot da si asa ca sa fie ok la pret). Se poate oferi factura dar este o alta discutie. Detalii: 0744800900 IMG_0236.JPG vanduta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Salutare tuturor. Mai fac curat in garaj si am 2 item-uri de vanzare: 1. Aripa fata roata 21", originala de pe 990 adv, culoare neagra. Nu am un pret stabilit, dar cred ca 400 ron e un pret decent. Mai putem vorbi daca e cineva interesat. 2. Oberon cilindru receptor, cumparat anul trecut si flosit fara probleme. Pret: 450 ron, el a costat de nou 800 ron. Este mai bun decat originalul, caci toate ansamblele din interior sunt din aluminiu si nu se deformeaza. Este cunscut de toata lumea ca la un moment dat cedeaza si ramai cu ambreiajul in aer. Cel original a picat la 43000 km. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Salutare, Ma gandesc si eu sa trec in barca portocalie si sa iau un Adventure. Am tot luat in considerare variante cu modificat diverse mobre, dar cred ca cel mai bine e s-o iau pe aia corecta de la inceput si sa nu fiu mai destept decat fabrica. Asadar caut sa probez si eventual sa cumpar un 950 sau 990 Adventure. As fi curios daca are cineva una in zona Cluj-Alba-Hunedoara si ar fi dispus sa mi-o imprumute/inchirieze pentru o tura. Ar mai fi aici o chestie, eu am cam 1.78 inaltime (deci nu-s foarte inalt). Am de fapt vreo sansa sa ma pot urca pe un motor dinasta? Care din modele ar fi mai OK de luat la drum lung? 950 sau 990? Eu unul as prefera 950 pentru ca are carburatoare, dar...poate sunt si alte pareri? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Eu am 1.70m si n'am probleme. Daca ai bani ia-ti un 990, dar nici un 950 nu e de aruncat ! Vreun motiv anume pentru care zici 990? Eu sincer prefer carburatoare pentru simplitate, dar daca e vreun alt motiv mai puternic in favoarea 990, il iau in considerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Salutare tuturor. Sunt fericit. A venit kitul de ambreiaj RECLLUSE. Abia astept sa al montez si sa va spun impresii. Deci reinoiesc anuntul: am un cilindru receptor de la OBERON de vanzare si o aripa roata. Kitul a venit cu cilindrul receptor inclus, asa ca nu mai am nevoie de el. Cilindul pret 100 euro si aripa roata fata, neagra pret 300 ron. Mai am si cilindrul original pe acasa, daca are nevoie cineva de el. Salutare, Ma gandesc si eu sa trec in barca portocalie si sa iau un Adventure. Am tot luat in considerare variante cu modificat diverse mobre, dar cred ca cel mai bine e s-o iau pe aia corecta de la inceput si sa nu fiu mai destept decat fabrica. Asadar caut sa probez si eventual sa cumpar un 950 sau 990 Adventure. As fi curios daca are cineva una in zona Cluj-Alba-Hunedoara si ar fi dispus sa mi-o imprumute/inchirieze pentru o tura. Ar mai fi aici o chestie, eu am cam 1.78 inaltime (deci nu-s foarte inalt). Am de fapt vreo sansa sa ma pot urca pe un motor dinasta? Care din modele ar fi mai OK de luat la drum lung? 950 sau 990? Eu unul as prefera 950 pentru ca are carburatoare, dar...poate sunt si alte pareri? Multumesc! Daca ai drum prin Bucuresti poti sa te plimbi cu motorul meu sau chiar sa-l inchiriezi. Stai linistit cu inaltimea. Eu am varianda ADV S si 1.68 cm. Nu am probleme cu inaltimea motorului chiar daca la semafor stau pe varful unui picior. Odata ce esti in sa nu mai conteaza inaltimea ta. Ambele masinarii sunt fantastice, am detinut pe ambele si pot sa-ti zic ca nu sunt diferente majore. In schimb la carburatie dureaza cateva ore sa desfaci motorul si sa faci reglajele pe cand la injectie pui calculatorul, schimbi cateva date si gata. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 9, 2013 Share Postat Septembrie 9, 2013 Am mai auzit si ca 990 ar consuma mai putin decat 950.... Dar cu 950 scapi de software-uri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Vreun motiv anume pentru care zici 990? Eu sincer prefer carburatoare pentru simplitate, dar daca e vreun alt motiv mai puternic in favoarea 990, il iau in considerare. La drum lung 990. Drum lung = multi bani dati pe benzina. 990 e mai uman din punctul asta de vedere. + nu ai de sincronizat carburatoare. Iar ideea ca injectia se poate strica e preconceputa. Zi-mi ca ai masina pe carburatie din acelasi motiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Am mai auzit si ca 990 ar consuma mai putin decat 950.... Dar cu 950 scapi de software-uri... Da, cam asta si vreau. Desi lucrez in domeniul electronicii (micro-electronicii chiar), cand vine vorba de motoare prefer chestiile old-school. La drum lung 990. Drum lung = multi bani dati pe benzina. 990 e mai uman din punctul asta de vedere. + nu ai de sincronizat carburatoare. Iar ideea ca injectia se poate strica e preconceputa. Zi-mi ca ai masina pe carburatie din acelasi motiv. Injectia nu prea cred nici eu ca musai 'se strica', dar sunt mult mai multe variabile in joc: senzori, ECU, software, actuatoare, valve, etc., in concluzie mai multe surse de posibil rateu si ramas in curu gol pe marginea drumului. Uitandu-ma pe net am vazut ca multa lume se plange de comportamente 'interesante' ale injectiei pe 990, inclusiv moarte subita a motorului. O lista aici: http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html Sectiunea: 990 Fuel Injection Problems (stalling, abrupt on-off throttle)... Si ca veni vorba de injectii si perfuzii, prima data m-am gandit la un Triumph Tiger 800 XC. Dupa ce am citit povestea bietilor copii de aici, insa, m-am calmat: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=877576&page=1 Pe undeva, dupa multe peripetii, au aflat printre altele ca bordul se f**e cand gusta apa, iar ECU-ul nu 'scanteieste' daca nu detecteaza bordul la initializare. Aparent nu poate fi reprogramat sa treaca peste asta. Trist! Masina...io personal n-am, ca nici nu-mi place si nici nu simt (inca) nevoia (stiu, sunt hipster la faza asta ), dar ultima pe care am condus-o era Dacia lu' taica-miu. Pe carburatie. Se pune? Singurul motiv pentru care mi-as dori un 990 este cutia de viteze care este regandita fata de 950 ..... restul e' cancan ! La 950 cutia este mai dura, mai de tractor. La 990 este mai soft, mai finuta ... Consumul este comparativ la ambele ! Conteaza foarte mult stilul de mers, asta poate face diferenta intre un consum de 8% si unul sub 6%. Eu abia ce am venit din Grecia cu bagaje si pasager si am obtinut o medie de 5.3 -5.5%, rulaj in jurul lui 120km/h ..... si am mobra pe carburatie. Acum mai conteaza si cati bani ai la pusculita. Daca ai mai multi, orienteaza-te catre un 990 Adv. cat mai nou cu rulaj cat mai mic, ..... in schimb daca portofelul e' subtire te limitezi la un 950. Oricum, ambele mobre sunt utilaje cu o intretinere destul de scumpa, ... fie 950, fie 990 ... dar si satisfactiile sunt pe masura ! Cu un 4500 euro poti avea norocul sa gasesti un 950 fara prea multe accesorii, in schimb un 990 nu-l gasesti sub 5500-6000 euro ... tot asa mai ,,chel" ! Pe mobra asta incap o gramada accesorii aftemarket: evacuare, amortizor de ghidon, crash-bars, sa ergo, parbriz, cilindru receptor ambreiaj, scut motor, sistem de prins cutii de bagaj, cutiile de bagaj, priza de curent, anumite protectii pe la diverse componente (cadru, pompe frana, bascula, telesoape), proiectoare, gps ... & shit. ..... Toate astea pot ajunge la sume surprinzator de mari ! Sa nu te mire daca gasesti un 950 Adv. din 2003-2004 care costa 6500 euro ! ... trebuie sa verifici si ce are montat pe el ! In concluzie, ambele motoare 950/990 sunt fiare de nadejde care o data ce ai gustat senzatia, calarind unul, nu o vei mai uita ! Banii n-ar fi o problema, dar nici nu vreau sa dau pe un motor prea mult. Ceva in jur de 5000 cred ca e acceptabil. La o adica, e doar un motor si te poti trezi ca dupa ce il parchezi seara in fata unui hotel sau langa cort, dimineata...ia-l de unde nu-i. Oupsss... Tragand linie, raman la ideea cu 950 + accesorii. Imi imprumuta/inchiriaza cineva pentru un test-ride o ora-doua intre 20-23 septembrie? preferabil pe-aproape de Cluj, ca acolo aterizez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Ti-as fi dat si eu pt un test, chiar o sa fiu acasa in perioada aceea, dar din pacate pt tine, motorul e in Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Ti-as fi dat si eu pt un test, chiar o sa fiu acasa in perioada aceea, dar din pacate pt tine, motorul e in Germania. Pai depinde unde in Germania, ca poate e mai simplu asa...si eu acuma tot in Germania sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 In vest, intre Mannheim si Karlsruhe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Septembrie 15, 2013 Share Postat Septembrie 15, 2013 Salutare. Am posibilitatea de a cumpara de pe ebay un motor complet de 990 adv la un pret rezonabil. Ar fii cineva interesat sa se combine la achizitie pentru a avea piese de schimb pentru mobre? Motorul este in Olanda. Poate stiti pe cineva care ma poate ajuta cu adusul lui de acolo. Eventual un prieten care se ocupa cu transporturi auto sau cu un microbuz. Curierul ar costa cam 200 euro, dar cu siguranta daca al pun la cineva in duba sau camion ar fi mai ieftin. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Incearca si cu Atlasib. Vezi ce pret iti dau Acum 2 ani am platit pe 20 kg cam 70 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Septembrie 16, 2013 Share Postat Septembrie 16, 2013 Am montat azi ambreiajul Rekuse . GENIAL!!! E ca si cum as avea un scuter de 100 HP!! Am scapat de toate trepidatiile nasoale la turatii mici, cred ca nici BMW-ul nu merge asa lin. Poti merge la 1500 turatii fara cel mai mic svac. Mergi cu o mana libera tot timpul, pleaca din orice viteza, poti bloca complet roata spate la orice viteza si nu zice nimic. FANTASTIC!! In oras e genial!! Astept acum sa vad cum se conporta in off. Am urcat o bordura la relanti doar din gaz. Nu rupe aderenta niciodata. Singurul inconvenient in clipa de fata pe care al vad, este ca nu mai poti pe o panta sa o opresti in viteza. E in continu pe liber. Dar ma invat eu si cu asta. In acelasi timp e mai complicat sa schimbi viteza daca esti cu mana in gaz, trebuie sa lasi constanta acceleratia sau totusi daca vrei sa schimbi folosesti ambreiajul. Cam astea sunt concluziile de pana acum. Revin cu mai multe informatii dupa o tura mai lunga. Bafta!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Am montat azi ambreiajul Rekuse . GENIAL!!! E ca si cum as avea un scuter de 100 HP!! Am scapat de toate trepidatiile nasoale la turatii mici, cred ca nici BMW-ul nu merge asa lin. Poti merge la 1500 turatii fara cel mai mic svac. Mergi cu o mana libera tot timpul, pleaca din orice viteza, poti bloca complet roata spate la orice viteza si nu zice nimic. FANTASTIC!! In oras e genial!! Astept acum sa vad cum se conporta in off. Am urcat o bordura la relanti doar din gaz. Nu rupe aderenta niciodata. Singurul inconvenient in clipa de fata pe care al vad, este ca nu mai poti pe o panta sa o opresti in viteza. E in continu pe liber. Dar ma invat eu si cu asta. In acelasi timp e mai complicat sa schimbi viteza daca esti cu mana in gaz, trebuie sa lasi constanta acceleratia sau totusi daca vrei sa schimbi folosesti ambreiajul. Cam astea sunt concluziile de pana acum. Revin cu mai multe informatii dupa o tura mai lunga. Bafta!! Poate asa o sa te tina si pe tine mai mult anvelopele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Am montat azi ambreiajul Rekuse . GENIAL!!! E ca si cum as avea un scuter de 100 HP!! Am scapat de toate trepidatiile nasoale la turatii mici, cred ca nici BMW-ul nu merge asa lin. Poti merge la 1500 turatii fara cel mai mic svac. Mergi cu o mana libera tot timpul, pleaca din orice viteza, poti bloca complet roata spate la orice viteza si nu zice nimic. FANTASTIC!! In oras e genial!! Astept acum sa vad cum se conporta in off. Am urcat o bordura la relanti doar din gaz. Nu rupe aderenta niciodata. Singurul inconvenient in clipa de fata pe care al vad, este ca nu mai poti pe o panta sa o opresti in viteza. E in continu pe liber. Dar ma invat eu si cu asta. In acelasi timp e mai complicat sa schimbi viteza daca esti cu mana in gaz, trebuie sa lasi constanta acceleratia sau totusi daca vrei sa schimbi folosesti ambreiajul. Cam astea sunt concluziile de pana acum. Revin cu mai multe informatii dupa o tura mai lunga. Bafta!! In off o sa vezi ca nu mai e asa bun . In unele situatii e periculos . Dar il testezi si vezi ce si cum ca esti baiet mare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 In off o sa vezi ca nu mai e asa bun . In unele situatii e periculos . Dar il testezi si vezi ce si cum ca esti baiet mare ! Tocmai acolo cred eu ca o sa ma ajute foarte mult. Vezi tu, vacile astea rup tot timpul aderenta. Cu jucaria asta merg la cuplu si nu mai patinez ambreiajul tot timpul. M-am jucat nitel cu el pe diverse obstacole-pietre, borduri si credema ca e ca un tanculet, trece peste orice fara probleme. O sa va spun mai multe dupa ce ies cu adevarat in off cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrBert Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Salut! Iar a inceput sa-mi faca probleme bateria de la moto (Yuasa cu gel) desi nu are mai mult de 2 ani. Cand incerc sa o pornesc, decupleaza computerul de bord imediat electromotorul. Am masurat tensiunea si arata 12,66 V (bateria fiind conectata pe moto si masuratoarea facuta pe conectorul cu camasa de izolare rosie de la scutul din plastic din partea dreapta a motorului). Parca am citit undeva la un moment dat ca ar trebui curatati niste conectori. E vorba de cei pe pe baterie si.... mai care? Merci, Robert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Salutare. Mi-am comandat un alt filtru de aer pentru 990, asa ca i-mi vand filtrul BMC pe care al am de 1 an. Daca este cineva interesat, sa dea un semn. Al dau la jumatate de pret, gen 50 euro. Avand in vedere ca cel original costa 140 ron, aprox. 35 euro, cred ca e o investitie buna pentru oricine. Bafta. Salutare. Si dupa mult timp de asteptare, revin cu detalii despre cum se comporta noul ambreiaj Rekluse. Strada. In oras e genial. Mai ales ca nu depasesti 5000 rpm. Se schimba usor si poti linistit sa te descurci la viteze mici. Lucrurile se intampla mai greu atunci cand esti in turartii mari si este destul de greu sa dai inferioare. M-am obisnuit ca aici sa folosesc totusi maneta de ambreiaj. Frana de motor este acceiasi, nu se schimba nimic din punctul asta de vedere. Off. Ei aici lucrurile se intrampla cum ar trebui. Nemergand repede, schimbi usor 1-2 si rar 3. Cand ai nevoie sa iesi din locuri cu aderenta scazuta, i-ti da atat cat ai nevoie si poti sa dozezi acceleratia cum vrei tu. Merge ca un tractoras. E super! Iar daca ti se pare ca tot e greu de inaintat, o lasi in treapta 2 si gata. Totusi trebuie sa ai si ceva crampoane pe spate, ca altfel degeaba. Un alt lucru care cu adevarat ajuta, este ca ai mana stanga libera si te gandesti doar la directia ghidonului, nu si la cum sa chinui mai bine ambreiajul. Alegi trasa mai bine si poti sa te concentrezi la unde sa te ajuti cu picioarele. Toate acestea se intampla cu setarile medii. E posibil ca unele mici inconveniente povestite mai sus sa se rezolve prin schimbarea greutatilor si arcurilor din ambreiajul Rekluse, care sunt incluse in kit. Nu cred ca anu asta o sa ma joc cu el la setari, dar in primavara va tin la curent. Concluzia mea este ca i-si merita banii. Pe langa amortizorul de ghidon( pe care nu l-am avut in weekend si am suferit enorm pe off ), pentru cine sa vrea sa se bage cu vacuta mai serios in zone mai grele, cred ca este o necesitate. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 E foarte inalt 990-ul lui. In caz ca nu stiai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Vand cu 660 RON cilindru ambreiaj OBERON nou-noutz, in tzipla.Adica CLU-0121 (portocaliu) + CLU-0122 (negru) cum apar pe site:http://www.oberon-performance.com/acatalog/KTM_Clutch_Slave_Cylinders_KCSC.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 EHEHEE!!! A venit noul filtru de aer !! Azi stau sa-l montez si va anunt ce si cum . Am primit de la vanzator si o harta pentru ECU, facuta special pentru tipul acesta de filtru si restul de modificari de pe motorul meu care sper sa se potriveasca. Bafta si revin. Si am revenit cu detalii. Am stat aseara 3 ore sa montez noul filtru. Nu e complicat de loc. Dupa ce am montat filtrul si am pornit mobra, mi-a aparut eroare pe bord, adica ledul pentru FI a inceupt sa clipeasca. Avand senzorii de oxigen anulati, m-am gandit ca de acolo apar probleme. Am scos diodele ce anulau senzorii de O2, si eroarea a disparut. Am dat o tura cu mobra si parca era alta motocicleta. Trage de rupe, indiferent de turatia motorului. Singurul inconvenient, minor de altfel, ar fi ca este mai zgomotoasa in partea din fata unde chiar se aude cum trage aerul prin admisie si "rage" ca un taur. Urmeaza acum sa merg sa-i pun o harta noua, sper ca saptamana viitoare sa-si faca timp baietii de la DEMENTOR(ca de, iar s-au mutat). Oricum per total eu cred ca a meritat investitia, iar cresterea de putere s-a simtit imediat. Chiar as fi curios cu cat, dar nu stiu pe nimeni cu un stand DynoJet unde sa verific. Un alt plus al acestei modificari este ca acum ajung in 5 minute la filtru,carburatoare, bujii in caz de ceva probleme. Ne mai auzim cu vesti noi. Si acum poze de la montaj: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 (editat) 3 ore......nu e complicat de loc. Mai ales cand sunt niste maini pricepute pe acolo.[se vad si in poze] Eu as vrea sa stiu cum se schimba consumul si cred ca nu sunt singurul. Editat Noiembrie 14, 2013 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Filtrul se monteaza uscat sau se unge cu ulei dedicat? Mai are o carcasa esteriora, ca-l vad destul de expus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Noiembrie 14, 2013 Share Postat Noiembrie 14, 2013 Filtrul se monteaza uscat sau se unge cu ulei dedicat? Mai are o carcasa esteriora, ca-l vad destul de expus? Salutare. Asa vine el montat. Am eliminat carcasa exterioara. Initial aveam filtru sport BMS, montat in carcasa originala(am atasat si poza cu ea). Ideea e ca pe cat de mare este aceasta, dupa cum se vede si din poze, admisia se face doar prin acel mic orificiu. Da, era mai bine protejat la intemperii decat filtrul actual, dar parerea mea este ca restrictioneaza foarte mult debitul de aer. Filtrul asta se unge cu un ulei special, similar cu cel folosit la toate motocicletele de enduro, care are si proprietati de retinere a particulelor de praf cat si de respingerea picaturilor de apa. Dupa cum sti, cand mergi la endureala, nu-ti faci de loc probleme cu trecerea prin apa(decat daca te afunzi complet cu motorul in baltoaca ). Bafata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.