Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

voi pune si fotografii cu el insa nu am apucat inca sa-i fac niciuna. De aratat arata foarte bine. Are o mica fisura in masca farului si atat ca defect optic. In rest cam nimic. Ca idee este identic cu ACESTA. Doar ca are parbriz inalt si topcase.

 

MarianB. Eu in vara chiar si fara coechipieri am de gand sa bat coclaurii. Ma refer la cel mult forestiere(creasta Baiului, Strategica, zona Voineasa.) nu la paduri sau zone fara drumuri caci nu sunt adeptul mersului prin padure sau pe dealuri. Sunt mai ecologist de felul meu(pe langa motociclism mai practic si montanism-alpinism) si vreau sa afectez natura cat mai putin posibil. Asa..pe drumuri deja facute... ma bag.

Stiu, poate nu sunt tocmai "endurisutul" pe care vi-l imaginati dar na...am si eu niste principii ale mele.

 

Revin cu fotografii cat de repede pot. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

voi pune si fotografii cu el insa nu am apucat inca sa-i fac niciuna. De aratat arata foarte bine. Are o mica fisura in masca farului si atat ca defect optic. In rest cam nimic. Ca idee este identic cu ACESTA. Doar ca are parbriz inalt si topcase.

 

MarianB. Eu in vara chiar si fara coechipieri am de gand sa bat coclaurii. Ma refer la cel mult forestiere(creasta Baiului, Strategica, zona Voineasa.) nu la paduri sau zone fara drumuri caci nu sunt adeptul mersului prin padure sau pe dealuri. Sunt mai ecologist de felul meu(pe langa motociclism mai practic si montanism-alpinism) si vreau sa afectez natura cat mai putin posibil. Asa..pe drumuri deja facute... ma bag.

Stiu, poate nu sunt tocmai "endurisutul" pe care vi-l imaginati dar na...am si eu niste principii ale mele.

 

Revin cu fotografii cat de repede pot. :angry:

Ehehe, dulci amintiri :hurt: Asa arata si al meu si al lui Switch, inainte sa se prapadeasca (unul mai putin, altul mai mult). Am mai vazut unul identic cu ale noastre asta vara, la intalnirea Dominatorilor, al unui tip din zona Mediasului.

Inca o data, sa il stapnesti sanatos!

 

Si apropos de batut colauri, iti recomand sa mai ai cel putin un coechipier, mai ales pe trasee fie mai dificile, fie mai putin umblate. Nu stii niciodata ce te-asteapta si e bine sa mai ai pe cineva sa te ajute. Si nu ma refer neaparat la d-alea rele (cum ar fi vreun accident, Doamne fereste!) insa si o simpla pana de cauciuc se poate dovedi - in anumite situatii - o... piatra de hotar, daca esti singur. Daca nu, poti depasi mult mai usor evenimentul. Iti spun asta chiar din experienta mea (NX250 iti poate confirma, precum si multi altii :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nene... dar combinatia 'ceea dubioasa de culori din 96 cu gri si bleu nu o mai are nimeni? :angry:

 

daca imi vopsesc mobra vara asta voi alege negrul cu gri :laugh:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nene... dar combinatia 'ceea dubioasa de culori din 96 cu gri si bleu nu o mai are nimeni? :angry:

 

daca imi vopsesc mobra vara asta voi alege negrul cu gri :laugh:

 

Las-o ma de ce s-o vopsesti? Pt cateva zgarieturi acolo? Bagi stickere ca e frumoasa culoarea originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dominator72, ai dreptate. Acelasi sfat este valabil si pt turele montane. Am mers de multe ori solo si ma ganam ca daca patesc ceva nici dracu nu stie pe unde sunt.

 

Am uitat sa specific cum ca semnalele fata nu sunt cele originale. Sunt mai mici. Iar fisura din masca ma face sa cred ca au fost schimbate in urma unei cazaturi. Am verificat si cadrul si cam peste tot sa vad urme de lovituri dar nu am vazut nici macar o zgarietura pe partile metalice sau vreo infundatura.

 

Din pacate nu l-am putut testa la viteze mari pentru ca drumul era alunecos si nu am riscat.

 

Cu respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motor..Ma ia cu fiori cand il vad.Cand ma gandesc la a mea ca e pansata pe toate partile,saraca....Cat despre ecologism si eu simt ideea asta dar totusi ..iarba creste la loc...frunzele sunt moarte oricum deci merge dpmdv si mai alaturi de drum :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nene... dar combinatia 'ceea dubioasa de culori din 96 cu gri si bleu nu o mai are nimeni? :angry:

 

daca imi vopsesc mobra vara asta voi alege negrul cu gri :laugh:

 

mah ,io cand mi-am tunat BMW-ul am cautat stickere si am dat jos de aici

http://www.brandsoftheworld.com/search/121070677/167428.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu dupa o mica pauza (cauzata de niste probleme destul de mari in urma carora va sfatuiesc cu mare caldura sa verificati actele oricarui bun achizitionat eu era sa pierd 8000E din care am recuperat 3000). In alta ordine de idei nu ca as face vreun recensamant dar mai e cineva cu Domi de 500 sau sunt ultimul mohican p-aci?

 

Ceva idei cu intrunirea de la vara ? locatii ?

 

Sa auzim de bine si sa vedem termometrul cum arata macar un 11 grade.

 

P.S. Apropo de ture mai lungi de 2000 de km . Planuiesc si eu o tura prin tara cu ceva trecere prin serbia si ucraina. Se vor insuma vreo 3000 de km prin iunie. Sper sa nu intampin probleme. Promit sa aduc poze multe

Editat de freerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi i-am schimbat uleiul si filtrul. Ce m-a surprins este ca am scos 3- 3,1L si am bagat cam 2,1 cu nivelul pe joja putin peste jumatate. Si am descoperit si prima problema dar nu foarte grava. Nu imi functioneaza comutatorul de faza lunga. De fapt cel cu care am mers sa se uite la motor mi-a zis de acolo ca nu merge insa ametit cum eram am crezut ca nu merge becul. Acum trebuie sa vad de unde fac rost de un astfel de comutator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi i-am schimbat uleiul si filtrul. Ce m-a surprins este ca am scos 3- 3,1L si am bagat cam 2,1 cu nivelul pe joja putin peste jumatate. Si am descoperit si prima problema dar nu foarte grava. Nu imi functioneaza comutatorul de faza lunga. De fapt cel cu care am mers sa se uite la motor mi-a zis de acolo ca nu merge insa ametit cum eram am crezut ca nu merge becul. Acum trebuie sa vad de unde fac rost de un astfel de comutator.

intai desfal si vezi poate e vreun fir din alea 3 dezlipit... daca nu e nimic dezlipit fa tu o punte intre ele sa vezi daca de acolo e buba si nu din alta parte, nu arunca cu bani asa deodata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intai desfal si vezi poate e vreun fir din alea 3 dezlipit... daca nu e nimic dezlipit fa tu o punte intre ele sa vezi daca de acolo e buba si nu din alta parte, nu arunca cu bani asa deodata...

 

 

L-am desfacut doar sa vad daca pot sa-l repar. Nu am avut letcon la mine ca il deslipeam si luam acasa la bibilit. Este defect comutatorul de faza lunga. Daca il apas se aprinde faza insa nu ramane apasat. O sa caut sa vad cat costa tot blocul si daca e prea scump mesteresc eu cumva un comutator pt faza lunga ca la adaptari ma pricep. De fapt o sa ma interesez intai doar de comutatorul respectiv sau unul care sa se potriveasca pentru ca nu as schimba tot blocul doar pt el. O sa vad pe la Maica Domnului la magazinele de piese electrice.

Editat de gabriell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi i-am schimbat uleiul si filtrul. Ce m-a surprins este ca am scos 3- 3,1L si am bagat cam 2,1 cu nivelul pe joja putin peste jumatate. Si am descoperit si prima problema dar nu foarte grava. Nu imi functioneaza comutatorul de faza lunga. De fapt cel cu care am mers sa se uite la motor mi-a zis de acolo ca nu merge insa ametit cum eram am crezut ca nu merge becul. Acum trebuie sa vad de unde fac rost de un astfel de comutator.

 

 

Probabil nu s-a amorsat filtrul de ulei. Porneste motorul si lasa-l sa mearga un pic. Opreste-l si veririfica nivelul. Dar mai exact trebuie sa explice in manualul motoretei. http://www.manualedereparatie.info/categorii/honda.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu baga mai mult de 2,1 L in instalatie. Daca ai turnat 2,1L atunci nu-ti faci grija de nivel o vreme. Nivelu are un soi foarte dubios de verificat. In primu rand se incepe cu motoru drept (nu pe cric), pe tot parcursu procedurii. Se porneste, se incalzeste oleaca (iarna e musai sa-l lasi o vreme, vara merge doar 5 minute), apoi se opreste, se lasa un pic si se verifica uleiu. Apoi se repeta. De vreo trei ori. Azi, alta data. Se face medie. :laugh:

 

Legat de comutator, si al meu e (era) busit. Buba italiencelor. Nu cred ca gasesti doar buton sa-l adaptezi fix acolo. Daca vrei, il desfaci si legi faza scurta cu pozitiile pe pozitia 2 a comutatorului (actualmente doar pozitii) si faza lunga si pozitiile pe pozitia 3. Se poate -- asa mi-am facut eu un bloc de contact (trebe doar mutate niste fire de comanda, nu de putere). Un bloc S-H (cauta de model vechi - dinainte de 96) te duce vreo 100RON sau mai mult daca e vanzatoru lacom. Daca vrei sa te ajut cu contactele si lipiturile la blocul tau, fa-ti rost de-un letcon subtire si-un drum prin Bucuresti, zona Foisor intr-o seara :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc.

 

Schimbul de ulei l-am facut cat de cat cum spui tu Switch. Am incalzit motorul vreo 5minute (motorul sta intr-o incapere unde este o temperatura ambientala in jur de 10grade ). Am scos uleiul pe la busonul de sub motor si apoi pe la cel de la cadru. In total cam 3litri si putin. Apoi am schimbat filtrul turnand in el putin ulei. Dupa toate acestea am turnat cam 2l de ulei si am pornit motorul inca vreo 5 minute. Dupa verificare am mai turnat inca foarte putin ulei...cred ca o suta de ml. Nivelul pe joja este putin peste jumatatea dintre min si max. Toate operatiunile le-am facut cu motorul pozitionat vertical. (am fost ajutat de cineva care a mai facut acest lucru de muuulte ori ca sa invat si sa nu fac vreo nefacuta asa...de inceput). In carte scrie ca intra 1,95L cu schimbarea filtrului asa ca nu mai pun nicio picatura deocamdata.

 

Despre bloc de lumini: O idee foarte buna cu pusul fazei scurte si pozitiilor pe un contact si al celei mari plus pozitii pe alt contact. Daca nu o sa rezolv doar cu schimbatul acelui comutator asa voi proceda. Multumesc pentru pont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc.

 

Schimbul de ulei l-am facut cat de cat cum spui tu Switch. Am incalzit motorul vreo 5minute (motorul sta intr-o incapere unde este o temperatura ambientala in jur de 10grade ). Am scos uleiul pe la busonul de sub motor si apoi pe la cel de la cadru. In total cam 3litri si putin. Apoi am schimbat filtrul turnand in el putin ulei. Dupa toate acestea am turnat cam 2l de ulei si am pornit motorul inca vreo 5 minute. Dupa verificare am mai turnat inca foarte putin ulei...cred ca o suta de ml. Nivelul pe joja este putin peste jumatatea dintre min si max. Toate operatiunile le-am facut cu motorul pozitionat vertical. (am fost ajutat de cineva care a mai facut acest lucru de muuulte ori ca sa invat si sa nu fac vreo nefacuta asa...de inceput). In carte scrie ca intra 1,95L cu schimbarea filtrului asa ca nu mai pun nicio picatura deocamdata.

 

Despre bloc de lumini: O idee foarte buna cu pusul fazei scurte si pozitiilor pe un contact si al celei mari plus pozitii pe alt contact. Daca nu o sa rezolv doar cu schimbatul acelui comutator asa voi proceda. Multumesc pentru pont.

 

3 litri? wow! ai masurat corect, nu s-a scurs nimic pe langa? eu am intotdeauna sacul cu nisip alaturi cand schimb uleiul, sare nenorocitul in toate directiile :angry:

 

cu masuratul precis nu ar fi o asa mare problema, intre marcajul minim si maxim de pe joja "incape" aproximativ un litru de ulei, are de unde sa pape dihania daca e setoasa. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o lunga hibernare revin si eu cu gandu la a-mi pune pe picioare dominatorul de 500 care m-a purtat atatia km in ultimii 3 ani.

am facut o lista cu ce imi trebuie si se ridica undeva la 2500 de lei, dar macar dupa asta nu mai am treaba. Din pacate la lista se adauga si un electromotor sau cel putin o reparatie ca am incercat sa o pornesc la un moment dat si nici o sansa (nu e de la baterie dar pentru orice eventualitate o sa mai verific o data)

Asadar am nevoie pt motor de un electromotor, un lant de distributie neaparat original, un intinzator de lant orig sau after market, garnitura capac dreapta, gat carburator.

pe langa asta mai imi trebuie rulmentii conici de la directie, placute de frana (ar trebui si 2 discuri da la schimbul urmator), un cauciuc pe spate si un schimb de ulei

Are cineva idee unde as putea gasi piese originale honda? (pana acum luam de la motoland dar am observat ca s-a desfiintat). Asta pt lant ca after market nu am de unde sa gasesc pt modelul de 500 si de la 650 sigur nu potriveste, desi intinzatorul potriveste.

Sa nu mai vorbesc de verificare si asigurare....se tot aduna, dar dupa atatia km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi de piese la nea' Dilly -- suportu' tehnic la www.dillypoint.ro . Eu unul am fost multumit de serviciile tipului. Iar pt anumite chestii, e mai ieftin si mult mai prompt decat reprezentanta (si pentru ca are stoc, chiar si cei de la Honda Bucuresti se folosesc de el).

 

Lant distributie te duce vreo 100-110e, un intinzator ar fi vreo 25e, poate 30e. Rulmentii sunt vreo 40e, placute 25-30e, garnitura ori iti faci ieftin ori iei una de 20e, cauciuc www.heidenau.ro si iti tragi un K60 M+S la bani bunicei, iar ulei... gasesti cacalau pe unde vrei :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o lunga hibernare revin si eu cu gandu la a-mi pune pe picioare dominatorul de 500 care m-a purtat atatia km in ultimii 3 ani.

am facut o lista cu ce imi trebuie si se ridica undeva la 2500 de lei, dar macar dupa asta nu mai am treaba. Din pacate la lista se adauga si un electromotor sau cel putin o reparatie ca am incercat sa o pornesc la un moment dat si nici o sansa (nu e de la baterie dar pentru orice eventualitate o sa mai verific o data)

Asadar am nevoie pt motor de un electromotor, un lant de distributie neaparat original, un intinzator de lant orig sau after market, garnitura capac dreapta, gat carburator.

pe langa asta mai imi trebuie rulmentii conici de la directie, placute de frana (ar trebui si 2 discuri da la schimbul urmator), un cauciuc pe spate si un schimb de ulei

Are cineva idee unde as putea gasi piese originale honda? (pana acum luam de la motoland dar am observat ca s-a desfiintat). Asta pt lant ca after market nu am de unde sa gasesc pt modelul de 500 si de la 650 sigur nu potriveste, desi intinzatorul potriveste.

Sa nu mai vorbesc de verificare si asigurare....se tot aduna, dar dupa atatia km...

Nu te grabi cu eletromotorul. E foarte probabil sa fie suficient sa schimbi carbunii si, evident, sa-l cureti.

 

Ca sa depistezi daca este de vina electromotorul verifica, mai intai, daca atunci cand apesi butonul de pornire se aduc un "click" de la releul de pornire (teoretic, e pozitionat chiar langa baterie, deci click-ul ar trebui sa se auda din zona respectiva).

 

Daca nu face click, pot fi alte cauze de natura electrica (cum ar fi: butonul pornit/oprit, butonul de pornire intreruperi electrice pe traseu etc). In aceasta situatie, poti testa electromotorul alimentandu-l direct (duci un fir mai gros de la plusul de la baterie la plusul de pe electromotor - pe care il identifici usor, fiind singurul fir bine izolat cuplat la eletromotor). Daca invate, eletromotrul este, evident, ok.

 

Daca se aude click-ul, e clar ca trebuie facuta revizia la electromotor. Se demonteaza de pe motoreta relativ usor si e si mai simplu sa il desfaci si sa verifici starea carbunilor. Daca acestia sunt cauza defectului, ai doua optiuni: cumperi unii noi (aproximativ 100 lei - adica foarte scump) sau mergi la un atelier de eletrica (chiar si auto) si iti pot confectiona (din alt model) unii pe loc si iesi la juma' de pret (inclusiv manopera).

 

Am patit si eu la fel cu cel mai mic Dominator posibil (NX250), care nu invartea deloc cand l-am cumparat. I-am facut revizia electromotorului si acum... pot sa merg doar pe baterie :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

sunt proaspat posesor al unui NX 650 Dominator din 1990 si ma bucur sa gasesc atatea informatii pe acest forum. Nu mai pot de nerabdare sa il scot din garaj si sa fac macar catziva kilometri, la mine in Bacau de o luna de zile e zapada si cauciucurile desi sunt destul de bune .. aluneca foarte tare. Imi lipsesc cateva piese la el .. de exemplu pedala de kick start .. ma ajuta cineva sa imi spuna de unde o pot comanda. . sau sa imi spuna ce cod are sa o pot comanda spre exemplu la dillypoint.ro .

Melucul de kilometraj este dus si el si trebuie sa il schimb.

Discurile de frana sunt cam "obosite" cel de pe fata e si ovalizat .. dar fostul proprietar m-a asigurat ca prinde destul de bine .. m-ar interesa deasemenea codul acestor piese sa le caut sa imi fac o idee cat costa.

 

PS

 

Nu am expierinta mai deloc la enduro .. fostul meu motor era un "animal de CB 750 din 1979" - cu patru carburatoare si era un cosmar sa il pornesc ; pe care l-am schimbat pe okazii.ro pe acest dominator dar fostul proprietar imi spunea ca lantul este de enduro si nu necesita intretinere. Cum pot sa stiu ce fel de lant este al meu? Am citit forumul cu intretinerea lantului si am vazut ca nu exista nici un lant care sa nu necesite intretinere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de sfaturi si de promptitudine. Switch, ca de obicei foarte bine informat. O sa dau un ochi sa vad de piesele in cauza.

Cat despre electromotor, am facut exact acelesi verificari si teste care mi-au fost explicate mai sus (experienta ne invata din cate vad cam aceleasi lucruri). Este a treia oara cand am probleme cu electromotorul si o sa va povestesc ce probleme am avut si cum le-am rezolvat in caz ca va ajuta la ceva.

Prima data a inceput sa aiba probleme in sensul ca nu mai invatrea desi se auzea clicul acela facut de releul de cuplare (nu stiu exact cum se numeste). daca miscam motocicleta in fata si in spate in viteza si incercam dupa aceea pornea. Dupa un timp am desfacut capacul acela din stanga in care intra axul de la electromotor si am constatat ca rulmentul in care statea capatul axului era terminat (avea un joc enorm). Schimbat rulment, perii noi la electromotor si functionare fara problema.....vreo 3 luni.

Dupa treaba asta am cumparat un alt electromotor, care dupa ce am ajuns am vazut ca era intro stare foarte proasta si am facut din 2 unul. Al meu avea capatul axului, care intra in rulment destul de uzat si din cauza asta avea un joc care consuma carbunii. Am schimbat axul cu celalalt si carbunii si a mai functionat fara probleme pana acum (un an jumate). acuma nu stiu exact ce are. l-am pus pe direct, am incercat toate variantele, dar se pare ca e mort. Trebuie sa il desfac si sa vad daca nu cumva trebuie alti carbuni sau e ars rotorul ceea ce presupune un alt s-h. Pacat ca nu exista pornirea la pedala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te uita dupa coduri. Ia legatura (pe mess sau mail) cu Dilly, ii zici modelul si anul motorului si te rezolva el. Dar tu esti sigur(a?) ca ai pedala la Domi? Astea din 1990 nu au asa ceva; doar cele din 88-90 (SUA, model AX-1 sau ceva) si cele din 88-89 (Europa, NX650J/NX650K) au pedala. Posibil sa ma insel, mai ales ca se poate adapta chiar si la cele mai noi daca iti freci creierii si te legi unde nu te doare (cutie de 88-89 si cilindru+capac de 95, de exemplu).

 

Melcul de kilometraj, 'tu'l intre buzite sa'l 'tut... Daca ai cablul ancrasat, roata stransa prost sau descentrata, furcile varza (ulei inegal), rulmentii sau saiba antrenatoare duse... mananca dominatoru melcuri pe paine de cate ori il scoti de pe asfalt.

 

Bai... ce va faceti voi fara mine, mai ales ca e posibil sa parasesc gasca, cel putin fizic? :angry:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristiandyanghel... nici eu nu am auzit de lant care sa nu necesite intretinere.

 

mzrider... Eu am patit la o dacie 1310 sa se deslipeasca firul din interiorul elecromotorului. S-a rezolvat cu o lipitura. Nu stiu cun e la electromotorul de Domi dar poti sa verifici cu un ohmetru daca e intrerupt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cristiandyanghel... nici eu nu am auzit de lant care sa nu necesite intretinere.

 

mzrider... Eu am patit la o dacie 1310 sa se deslipeasca firul din interiorul elecromotorului. S-a rezolvat cu o lipitura. Nu stiu cun e la electromotorul de Domi dar poti sa verifici cu un ohmetru daca e intrerupt.

Mai ales la un motor enduro :angry: Putem discuta de "fara intretinere" echivalentul a "fara ungere" in cazul motoarelor care au sistem de autoungere. Insa nici asa nu poti merge cu lantul la "infinit" fara o curatare facuta macar la 2-3000 de km. Ca de uns, se unge, dar de curatat... ba!

 

Si eu am patit la un Renault aceeasi chestie ca si tine la electromotor si s-a remediat in acelasi fel. La Dominatoare, cel putin, este extrem de putin probabil sa se arda rotorul. Oricum, se poate verifica usor, urmarind ca sa existe continuitate intre fiecare pereche de contacte de pe rotor (cele pe care calca periile/carbunii).

 

Dupa parerea mea, e o investitie considerabila achizitionarea unui electromotor nou (desi ar fi solutia ideala pentru a scapa de dureri de cap, pe langa faptul ca ar fi si o solutie civilizata - insa cine isi permite pe la noi asa ceva?). In cazul in care exista - din nou - uzura la capetele de ax, se poate rezolva "elegant" la un strungar, care sa alezeze capatul axului si apoi sa il bucseze; evident, schimbati iarasi rulmentii. Dar cum deja ai experienta in acest domeniu, mzrider, iti va fi usor sa pui diagnosticul pentru acest tip de uzura mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...