Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

crash bar nu am vrut sa imi fac niciodata deoarece am considerat ca e pentru cei care spera sa cada, dar nu prea tare...cand e sa cad nu mai caut zgarieturile de pe motor , ci de pe mine, asa ca imi trebuie mie un crash bar sau daca nu imi trebuie mie, nici motoretei mele nu ii trebuie.

 

cunosc oameni care se ocupa cu astea. daca vreti careva, intrebati-ma.

 

numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

 

voi incerca in weekend sa fac cateva modele pentru tricouri si poate dintre cei ce vor primim si idei. Pana acum pentru tricouri :

 

1. freerider

2. andreizalau

3. nx250

Editat de freerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa facem o lista cu doritori de 'diverse'. Preturile sunt orientative doar. Va rog sa va treceti pe lista doar daca intentionati sa achizitionati produsele intr-o luna doua.

 

Parbriz: intre 30 si 50 de euro

Crashbar: intre 40 si 80 de euro

Suporti laterali: 50 sau 80 de euro

Cutii: 100 euro bucata

Cric central: 35-40 de euro

 

 

Voi incepe eu cu ceea ce stiu deja:

 

Parbriz: freerider

Crashbar mic (doar la motor jos): switch

Crashbar mare (motor + carene):

Cric central: switch, EmilianRKS

Suporti laterali:

Cutii:

 

Vreau si eu un parbriz .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau si eu un parbriz .

 

Updated; incerc sa strang o lista pentru ca baietii care fac piesele ar prefera sa faca 10 bucati odata decat cate o bucata pe luna.

 

Parbriz (pret sub 40-50e): freerider; dragos11

Crashbar mic (doar la motor jos; vreo 40-60e): switch

Crashbar mare (motor + carene; vreo 50-80e):

Cric central (vreo 40e): switch, EmilianRKS

Suporti laterali (vreo 50e):

Cutii (vreo 100e bucata):

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

voi incerca in weekend sa fac cateva modele pentru tricouri si poate dintre cei ce vor primim si idei. Pana acum pentru tricouri :

 

1. freerider

2. andreizalau

3. nx250

vrea si 50bani una bucata tricou marimea XL . P.S.daca cumva se mai poate putin personaliza sa apara si un "50bani" pe acolo pe undeva ar fi bestial ;)

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrea si 50bani una bucata tricou marimea XL . P.S.daca cumva se mai poate putin personaliza sa apara si un "50bani" pe acolo pe undeva ar fi bestial ;)

 

 

 

Deja lista se mareste pe cele 2 forumuri asa ca ramane sa caut un centru cat mai ieftin pentru inscriptionare (daca aveti idei / propuneri sunt binevenite) si pana saptamana viitoare sa fac cateva modele sa le supunem la vot. vom face o lista exacta dupa ce alegem modelul exact si avem si pretul final.

 

@ 50bani nu cred ca e o problema le spunem sa treaca si un nume in plus celor care vor.

 

Toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Updated; incerc sa strang o lista pentru ca baietii care fac piesele ar prefera sa faca 10 bucati odata decat cate o bucata pe luna.

 

Parbriz (pret sub 40-50e): freerider; dragos11

Crashbar mic (doar la motor jos; vreo 40-60e): switch

Crashbar mare (motor + carene; vreo 50-80e):

Cric central (vreo 40e): switch, EmilianRKS

Suporti laterali (vreo 50e):

Cutii (vreo 100e bucata):

ma inscriu si eu pentru cric central

Editat de mzrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

azi au ajuns cauciucurile, am luat heidenau k60 si fata si spate, pretul la care mi le-a adus omul e super: 400 lei amandoua; acum am o nelamurire:

pe cel pt spate sageata de pe cauciuc e in directia in care indica si profilul; la cel de fata e invers... asa e normal? sunt dispuse asa pt ca pe fata sa aiba mai buna aderenta cand franez?

 

mersi :D

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da la fata e invers ca pe spate.

din cauza asta i-mi tot zic unii ca am pus cauciucul fata pe dos dar pana nu le arat sageata nu e chip sa inteleaga ca asa trebuie sa stea ... tot K60 am si eu, sunt OK dar se cam "papa" pe asfalt, pe viitor cred ca merg pe un K76.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare!

 

azi au ajuns cauciucurile, am luat heidenau k60 si fata si spate, pretul la care mi le-a adus omul e super: 400 lei amandoua; acum am o nelamurire:

pe cel pt spate sageata de pe cauciuc e in directia in care indica si profilul; la cel de fata e invers... asa e normal? sunt dispuse asa pt ca pe fata sa aiba mai buna aderenta cand franez?

 

mersi :D

;)

 

De unde ai luat cauciucurile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da la fata e invers ca pe spate.
din cauza asta i-mi tot zic unii ca am pus cauciucul fata pe dos dar pana nu le arat sageata nu e chip sa inteleaga ca asa trebuie sa stea ... tot K60 am si eu, sunt OK dar se cam "papa" pe asfalt, pe viitor cred ca merg pe un K76.

 

mersi de raspuns :D m-am linistit :D

din cate am vazut pe site la heidenau k76 sunt la street... sunt bune de ceva pe iarba, noroi, nisip, drumuri pietruite..etc? sau mergi 99% pe asfalt?

 

De unde ai luat cauciucurile?

 

cauciucurile le-am luat de la Vio, are un magazin aici in oradea, dar cred ca trimite si in tara are un site...si aduce cam de toate numai sa ii dati telefon viomotor.ro :D

 

 

mai intreb o chestie... e cazul sa echilibrez rotile? acum in fata are ceva greutati puse pe spite... ramane sa aflu daca este vre-un loc in oras unde sa faca cineva asa ceva...

 

numai bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k76 se descurca foarte bine pe asflat. pe noroi merge mai bine ca tourance, pe nisip e ok, pe drumuri pietruite e bun. cel mai importatn e ca pe asfalt ud are aderenta foarte buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cauza asta i-mi tot zic unii ca am pus cauciucul fata pe dos dar pana nu le arat sageata nu e chip sa inteleaga ca asa trebuie sa stea ... tot K60 am si eu, sunt OK dar se cam "papa" pe asfalt, pe viitor cred ca merg pe un K76.

Dupa 10k km inca mai am profil satisfacator pe mijloc la K60u meu.

 

mersi de raspuns :D m-am linistit :D

din cate am vazut pe site la heidenau k76 sunt la street... sunt bune de ceva pe iarba, noroi, nisip, drumuri pietruite..etc? sau mergi 99% pe asfalt?

Eu m-am dat pe niste carari pietruite cu Tourance-uri aproape slick (ce aproape, deja slick) si nu am avut greturi decat la modificari bruste de sarcina (frana brusca si accelerare bruca. In nisip sau pe noroi (pamant moale) ajuta ENORM crampoanele. Nu se poate sa fie mai rau cu K76 :D

 

 

mai intreb o chestie... e cazul sa echilibrez rotile? acum in fata are ceva greutati puse pe spite... ramane sa aflu daca este vre-un loc in oras unde sa faca cineva asa ceva...

 

numai bine ;)

Nu le echilibra. Eu am mers lejer 140 fara sa simt vibratii afara e ale motorului. Directia e stabila la 120 pe curbe. Vorbim tot de K60uri.

 

k76 se descurca foarte bine pe asflat. pe noroi merge mai bine ca tourance, pe nisip e ok, pe drumuri pietruite e bun. cel mai importatn e ca pe asfalt ud are aderenta foarte buna

K60 e mai bun la toate capitolele mai putin aderenta pe asfalt, unde K76ele il face fara discutie.

 

Mesaj completat

Noh bun, suntem vreo 5 pt cric central. Acu vine intrebarea: cine are cum sa duca un domi la Cluj, la baietii de la HeavyDuties (ceva incinta pe langa Real), ca sa vada oamenii cum sta treaba la motoretele astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k76 se descurca foarte bine pe asflat. pe noroi merge mai bine ca tourance, pe nisip e ok, pe drumuri pietruite e bun. cel mai importatn e ca pe asfalt ud are aderenta foarte buna

 

aia e important Cavalere. pe langa asfalt uscat, sa aiba aderenta foarte buna pe asfalt ud. acolo e faza la curba la dreapta sa nu scapi sub tir la viteza mica...pe nisip, pe forestiere nu e chiar atat de important sa se ''lipeasca'', cauciucul sa ai aderenta. acolo e vorba de manevrabilitate si echilibru. nu cred ca o sa ajunga cineva dintre toureri sa mearga atat de tare pe drum forestier incat sa conteze marca de guma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 10k km inca mai am profil satisfacator pe mijloc la K60u meu.

 

 

Eu m-am dat pe niste carari pietruite cu Tourance-uri aproape slick (ce aproape, deja slick) si nu am avut greturi decat la modificari bruste de sarcina (frana brusca si accelerare bruca. In nisip sau pe noroi (pamant moale) ajuta ENORM crampoanele. Nu se poate sa fie mai rau cu K76 ;)

 

 

 

Nu le echilibra. Eu am mers lejer 140 fara sa simt vibratii afara e ale motorului. Directia e stabila la 120 pe curbe. Vorbim tot de K60uri.

 

 

K60 e mai bun la toate capitolele mai putin aderenta pe asfalt, unde K76ele il face fara discutie.

 

Mesaj completat

Noh bun, suntem vreo 5 pt cric central. Acu vine intrebarea: cine are cum sa duca un domi la Cluj, la baietii de la HeavyDuties (ceva incinta pe langa Real), ca sa vada oamenii cum sta treaba la motoretele astea?

 

Salut,

 

Am vorbit si eu cu baietii de la HeavyDuties pentru crash bar (cel cu protectie si la carene )si tot asa mi au spus ca au nevoie de motocicleta si cum nu pot sa ajung mi au spus ca daca au vreun dominator pe la ei o sa ma anunte . Pretul 50euro . Daca se hataraste cineva sa faca un drum pana acolo sa dea un semn .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia e important Cavalere. pe langa asfalt uscat, sa aiba aderenta foarte buna pe asfalt ud. acolo e faza la curba la dreapta sa nu scapi sub tir la viteza mica...pe nisip, pe forestiere nu e chiar atat de important sa se ''lipeasca'', cauciucul sa ai aderenta. acolo e vorba de manevrabilitate si echilibru. nu cred ca o sa ajunga cineva dintre toureri sa mearga atat de tare pe drum forestier incat sa conteze marca de guma.

 

eu de exmpluc can mi-am laut caucioce aveam de ales intre k76 si karoo T si cum k76-ele nu era in stoc, am luat Karoo-ul, care spun cu mana pe inima ce e un cauciuc incredibil. m-am dat pe curbe mai tare decat cu cauciucurile de strada care le aveam inainte. aderenata este excelenta in toate conditiile, chiar si pe zapada impinge cu o vehementa rar intalnita.

 

iar secretul unei vieti cat mai lungi este o presiune de maxim 1.6 Atm lucru care ajuta si la o aderenta mai buna ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treceti ma pe lista pt cric central si crashbar mare.

domi 98.

Mesaj completat

Updated; incerc sa strang o lista pentru ca baietii care fac piesele ar prefera sa faca 10 bucati odata decat cate o bucata pe luna.

 

Parbriz (pret sub 40-50e): freerider; dragos11, sacal

Crashbar mic (doar la motor jos; vreo 40-60e): switch

Crashbar mare (motor + carene; vreo 50-80e): sacal

Cric central (vreo 40e): switch, EmilianRKS, sacal

Suporti laterali (vreo 50e): sacal

Cutii (vreo 100e bucata):

 

Mesaj completat

de unde cumpar un set fata spate de camere? aaaa si un cauciuc fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca o presiune mica ajuta la o durata de viata mai lunga. cauciucul va avea pata de contact solul mai mare dar din cauza deformarii se va incalzi rau.

 

acum, alta patanie:

 

dupa 2 zile de stat domiul sta la 1000 la relanti, urcand la 1100-1200 dupa incalzire. asta dupa ce inainte statea voios la 1500 +/-, la cald si rece. am umblat la surubul de reglaj al relantiului dar acum la coborarea din ture, dupa accelerare, zaboveste putin la 2000 rpm si coboara mai incet pana la 1500.

 

sfaturi, pareri??

 

eu de exmpluc can mi-am laut caucioce aveam de ales intre k76 si karoo T si cum k76-ele nu era in stoc, am luat Karoo-ul, care spun cu mana pe inima ce e un cauciuc incredibil. m-am dat pe curbe mai tare decat cu cauciucurile de strada care le aveam inainte. aderenata este excelenta in toate conditiile, chiar si pe zapada impinge cu o vehementa rar intalnita.

 

iar secretul unei vieti cat mai lungi este o presiune de maxim 1.6 Atm lucru care ajuta si la o aderenta mai buna ;)

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva un filtru aer nou de vanzare?

sau vreun magazin cu el pe stoc.

dominatoristii din buc au o intalnire ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca o presiune mica ajuta la o durata de viata mai lunga. cauciucul va avea pata de contact solul mai mare dar din cauza deformarii se va incalzi rau.

 

e stesta de cineva care e deja la al 3-lea set de Karoo. pastrand o pata mica de contact cauciucul se uzeaza mult mai rapid. daca pata e mai mare uzura scade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sacal: incearca la dilly, sau la kronau. Nu suntem inca atat de elitisti ca sa avem o intalnire saptamanala bucuresteana. Domi e un workhorse, nu o mobra de Dorobanti :D

 

@Cavaleru: asa o fi. Eu tot nu cred ca "strada + Karoo=love de durata". parerea mea, ca doar suntem o tara libera ;)

 

Am avut esecuri cu Domi pe iarba uda si namol din ala cleios incaltat cu Tourance-uri dar nu as trece la Karoo. Numai "rontaitul" ala pe strada, mai mare ca la K60-uri, m-ar enerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...