Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

k76 se descurca foarte bine pe asflat. pe noroi merge mai bine ca tourance, pe nisip e ok, pe drumuri pietruite e bun. cel mai importatn e ca pe asfalt ud are aderenta foarte buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

din cauza asta i-mi tot zic unii ca am pus cauciucul fata pe dos dar pana nu le arat sageata nu e chip sa inteleaga ca asa trebuie sa stea ... tot K60 am si eu, sunt OK dar se cam "papa" pe asfalt, pe viitor cred ca merg pe un K76.

Dupa 10k km inca mai am profil satisfacator pe mijloc la K60u meu.

 

mersi de raspuns :D m-am linistit :D

din cate am vazut pe site la heidenau k76 sunt la street... sunt bune de ceva pe iarba, noroi, nisip, drumuri pietruite..etc? sau mergi 99% pe asfalt?

Eu m-am dat pe niste carari pietruite cu Tourance-uri aproape slick (ce aproape, deja slick) si nu am avut greturi decat la modificari bruste de sarcina (frana brusca si accelerare bruca. In nisip sau pe noroi (pamant moale) ajuta ENORM crampoanele. Nu se poate sa fie mai rau cu K76 :D

 

 

mai intreb o chestie... e cazul sa echilibrez rotile? acum in fata are ceva greutati puse pe spite... ramane sa aflu daca este vre-un loc in oras unde sa faca cineva asa ceva...

 

numai bine ;)

Nu le echilibra. Eu am mers lejer 140 fara sa simt vibratii afara e ale motorului. Directia e stabila la 120 pe curbe. Vorbim tot de K60uri.

 

k76 se descurca foarte bine pe asflat. pe noroi merge mai bine ca tourance, pe nisip e ok, pe drumuri pietruite e bun. cel mai importatn e ca pe asfalt ud are aderenta foarte buna

K60 e mai bun la toate capitolele mai putin aderenta pe asfalt, unde K76ele il face fara discutie.

 

Mesaj completat

Noh bun, suntem vreo 5 pt cric central. Acu vine intrebarea: cine are cum sa duca un domi la Cluj, la baietii de la HeavyDuties (ceva incinta pe langa Real), ca sa vada oamenii cum sta treaba la motoretele astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k76 se descurca foarte bine pe asflat. pe noroi merge mai bine ca tourance, pe nisip e ok, pe drumuri pietruite e bun. cel mai importatn e ca pe asfalt ud are aderenta foarte buna

 

aia e important Cavalere. pe langa asfalt uscat, sa aiba aderenta foarte buna pe asfalt ud. acolo e faza la curba la dreapta sa nu scapi sub tir la viteza mica...pe nisip, pe forestiere nu e chiar atat de important sa se ''lipeasca'', cauciucul sa ai aderenta. acolo e vorba de manevrabilitate si echilibru. nu cred ca o sa ajunga cineva dintre toureri sa mearga atat de tare pe drum forestier incat sa conteze marca de guma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 10k km inca mai am profil satisfacator pe mijloc la K60u meu.

 

 

Eu m-am dat pe niste carari pietruite cu Tourance-uri aproape slick (ce aproape, deja slick) si nu am avut greturi decat la modificari bruste de sarcina (frana brusca si accelerare bruca. In nisip sau pe noroi (pamant moale) ajuta ENORM crampoanele. Nu se poate sa fie mai rau cu K76 ;)

 

 

 

Nu le echilibra. Eu am mers lejer 140 fara sa simt vibratii afara e ale motorului. Directia e stabila la 120 pe curbe. Vorbim tot de K60uri.

 

 

K60 e mai bun la toate capitolele mai putin aderenta pe asfalt, unde K76ele il face fara discutie.

 

Mesaj completat

Noh bun, suntem vreo 5 pt cric central. Acu vine intrebarea: cine are cum sa duca un domi la Cluj, la baietii de la HeavyDuties (ceva incinta pe langa Real), ca sa vada oamenii cum sta treaba la motoretele astea?

 

Salut,

 

Am vorbit si eu cu baietii de la HeavyDuties pentru crash bar (cel cu protectie si la carene )si tot asa mi au spus ca au nevoie de motocicleta si cum nu pot sa ajung mi au spus ca daca au vreun dominator pe la ei o sa ma anunte . Pretul 50euro . Daca se hataraste cineva sa faca un drum pana acolo sa dea un semn .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia e important Cavalere. pe langa asfalt uscat, sa aiba aderenta foarte buna pe asfalt ud. acolo e faza la curba la dreapta sa nu scapi sub tir la viteza mica...pe nisip, pe forestiere nu e chiar atat de important sa se ''lipeasca'', cauciucul sa ai aderenta. acolo e vorba de manevrabilitate si echilibru. nu cred ca o sa ajunga cineva dintre toureri sa mearga atat de tare pe drum forestier incat sa conteze marca de guma.

 

eu de exmpluc can mi-am laut caucioce aveam de ales intre k76 si karoo T si cum k76-ele nu era in stoc, am luat Karoo-ul, care spun cu mana pe inima ce e un cauciuc incredibil. m-am dat pe curbe mai tare decat cu cauciucurile de strada care le aveam inainte. aderenata este excelenta in toate conditiile, chiar si pe zapada impinge cu o vehementa rar intalnita.

 

iar secretul unei vieti cat mai lungi este o presiune de maxim 1.6 Atm lucru care ajuta si la o aderenta mai buna ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treceti ma pe lista pt cric central si crashbar mare.

domi 98.

Mesaj completat

Updated; incerc sa strang o lista pentru ca baietii care fac piesele ar prefera sa faca 10 bucati odata decat cate o bucata pe luna.

 

Parbriz (pret sub 40-50e): freerider; dragos11, sacal

Crashbar mic (doar la motor jos; vreo 40-60e): switch

Crashbar mare (motor + carene; vreo 50-80e): sacal

Cric central (vreo 40e): switch, EmilianRKS, sacal

Suporti laterali (vreo 50e): sacal

Cutii (vreo 100e bucata):

 

Mesaj completat

de unde cumpar un set fata spate de camere? aaaa si un cauciuc fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca o presiune mica ajuta la o durata de viata mai lunga. cauciucul va avea pata de contact solul mai mare dar din cauza deformarii se va incalzi rau.

 

acum, alta patanie:

 

dupa 2 zile de stat domiul sta la 1000 la relanti, urcand la 1100-1200 dupa incalzire. asta dupa ce inainte statea voios la 1500 +/-, la cald si rece. am umblat la surubul de reglaj al relantiului dar acum la coborarea din ture, dupa accelerare, zaboveste putin la 2000 rpm si coboara mai incet pana la 1500.

 

sfaturi, pareri??

 

eu de exmpluc can mi-am laut caucioce aveam de ales intre k76 si karoo T si cum k76-ele nu era in stoc, am luat Karoo-ul, care spun cu mana pe inima ce e un cauciuc incredibil. m-am dat pe curbe mai tare decat cu cauciucurile de strada care le aveam inainte. aderenata este excelenta in toate conditiile, chiar si pe zapada impinge cu o vehementa rar intalnita.

 

iar secretul unei vieti cat mai lungi este o presiune de maxim 1.6 Atm lucru care ajuta si la o aderenta mai buna ;)

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are careva un filtru aer nou de vanzare?

sau vreun magazin cu el pe stoc.

dominatoristii din buc au o intalnire ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca o presiune mica ajuta la o durata de viata mai lunga. cauciucul va avea pata de contact solul mai mare dar din cauza deformarii se va incalzi rau.

 

e stesta de cineva care e deja la al 3-lea set de Karoo. pastrand o pata mica de contact cauciucul se uzeaza mult mai rapid. daca pata e mai mare uzura scade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sacal: incearca la dilly, sau la kronau. Nu suntem inca atat de elitisti ca sa avem o intalnire saptamanala bucuresteana. Domi e un workhorse, nu o mobra de Dorobanti :D

 

@Cavaleru: asa o fi. Eu tot nu cred ca "strada + Karoo=love de durata". parerea mea, ca doar suntem o tara libera ;)

 

Am avut esecuri cu Domi pe iarba uda si namol din ala cleios incaltat cu Tourance-uri dar nu as trece la Karoo. Numai "rontaitul" ala pe strada, mai mare ca la K60-uri, m-ar enerva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca asa cum tin eu Karoo-ul nu-l aud. K60-ul este muuuuult mai zgomotos.

 

cam 10.000km scot din karoo T. avantajul este ca ai tractiune pe orice teren ;)

 

cu tourance e periculos in noroi. nu are grip. k76 are mai mult grip in noroi pt ca are santurile dintre crampoane mai mari si mai intalte decat la tourence. oricum in namol cleios care se lipeste de roata nici pe Karoo nu faci mare treaba :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stiam ca frecarea e mai mare daca e mai putin aer in roata, deci se uzeaza mai repede. aderenta scade cu cat e mai umflat. dar daca e cu mult sub limita minima de presiune in roata, o sa ai mari surprize chiar si in curbele care nu necesita concentrare maxima. cu alte cuvinte, baga aer cat a spus producatorul, pana mai e gratis datul la pompa. :D ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu propun sa facem o intalnire saptamanale de domi-uri.

mai schimbam o idee, un sfat, o piesa...

sa zicem vinerea, la academia militara? mai vorbim si de crashbarurile alea din cluj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

 

Mi-am achizitionat si eu un set de K60 pe care inca nu le-am montat ca mai trag putin de alea vechi la asfalt...

Pt domi72, ca intreba.... am luat prin comanda la heidenau si mi-au sosit in doua zile. 400 cauciucurile si 30 transportul.

 

Acum despre domi-ul meu. Am o chestiune ciudata. La rece vitezele se schimba brici insa dupa o perioada de circa 6km am probleme cu schimbul din prima intr-a doua si din a treia intr-a doua(in sensul ca nu intra decat fortat insa nu la fiecare schimbare ci..asa...parca ciclic). Uneori cand bag in prima caraie urat. Am incercat testul de ambreiaj marca Switch adica la 3200-3400 ture intr-a cincia am accelerat brusc. Dupa cateva secunde in care se forta sa urce a urcat bine in ture si tragea ok ceea ce am inteles ca arata o stare ok a discurilor de ambreaij. Aveti idee ce ar putea fi. Cineva zicea de pinionul de-a doua de la cutie.. ??!!??

 

O sa-l duc oricum la un service dar pana atunci as vrea sa stiu cam cati bani sa ma fac ca nu-i mai am....

 

Spor!

Editat de gabriell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

 

Mi-am achizitionat si eu un set de K60 pe care inca nu le-am montat ca mai trag putin de alea vechi la asfalt...

Pt domi72, ca intreba.... am luat prin comanda la heidenau si mi-au sosit in doua zile. 400 cauciucurile si 30 transportul.

 

Acum despre domi-ul meu. Am o chestiune ciudata. La rece vitezele se schimba brici insa dupa o perioada de circa 6km am probleme cu schimbul din prima intr-a doua si din a treia intr-a doua(in sensul ca nu intra decat fortat insa nu la fiecare schimbare ci..asa...parca ciclic). Uneori cand bag in prima caraie urat. Am incercat testul de ambreiaj marca Switch adica la 3200-3400 ture intr-a cincia am accelerat brusc. Dupa cateva secunde in care se forta sa urce a urcat bine in ture si tragea ok ceea ce am inteles ca arata o stare ok a discurilor de ambreaij. Aveti idee ce ar putea fi. Cineva zicea de pinionul de-a doua de la cutie.. ??!!??

 

O sa-l duc oricum la un service dar pana atunci as vrea sa stiu cam cati bani sa ma fac ca nu-i mai am....

 

Spor!

 

salut

 

deci sa inteleg ca preturile de pe site sunt gresite? sau ti-au facut reducere? ca pe site asa scrie la preturi:

120/90 - 17 68T K60 Ron:246.48 +

90/90 - 21 54T K60 front Ron:178.48

-------------------

424.96

 

cat despre schimbatul de viteze.... ce ulei ai in motor? cand l-ai schimbat ultima data? si de cand sau dupa ce eveniment a inceput sa faca figuri?

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu propun sa facem o intalnire saptamanale de domi-uri.

mai schimbam o idee, un sfat, o piesa...

sa zicem vinerea, la academia militara? mai vorbim si de crashbarurile alea din cluj...

ahhhhh,,,,,,,,,de as avea un model,,,,,,,,as face singur,,,,atat crashbar, cat si cric,,,,,,,

asa,,,,,,parca mi-e cam tarsala,,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

deci sa inteleg ca preturile de pe site sunt gresite? sau ti-au facut reducere? ca pe site asa scrie la preturi:

120/90 - 17 68T K60 Ron:246.48 +

90/90 - 21 54T K60 front Ron:178.48

-------------------

424.96

 

cat despre schimbatul de viteze.... ce ulei ai in motor? cand l-ai schimbat ultima data? si de cand sau dupa ce eveniment a inceput sa faca figuri?

 

;)

 

Mda. Eu am luat cauciucurile acum maxim doua saptamani si erau inca pe preturile vechi. Ce m-a deranjat este ca am comandat cauciuc fatza k60 m+s si mi-au dat m+c. Mie imi placea mai mult profilul de la cel m+s.

 

Uleiul.... hm. L-am schimbat de curand. Inainte am avut motul 300V full sintetic , dubluester 10W40 , acum (2 saptamani) am pus 15W50. O fi de la asta???

Editat de gabriell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu propun sa facem o intalnire saptamanale de domi-uri.

mai schimbam o idee, un sfat, o piesa...

sa zicem vinerea, la academia militara? mai vorbim si de crashbarurile alea din cluj...

Pai hai sa discutam despre intalnirea saptamanala acum, cu ocazia intalnirii anuale! Te bagi? Uite detalii in semnatura mea. ;)

Mesaj completat

Salutare baieti!

 

Mi-am achizitionat si eu un set de K60 pe care inca nu le-am montat ca mai trag putin de alea vechi la asfalt...

Pt domi72, ca intreba.... am luat prin comanda la heidenau si mi-au sosit in doua zile. 400 cauciucurile si 30 transportul.

 

Acum despre domi-ul meu. Am o chestiune ciudata. La rece vitezele se schimba brici insa dupa o perioada de circa 6km am probleme cu schimbul din prima intr-a doua si din a treia intr-a doua(in sensul ca nu intra decat fortat insa nu la fiecare schimbare ci..asa...parca ciclic). Uneori cand bag in prima caraie urat. Am incercat testul de ambreiaj marca Switch adica la 3200-3400 ture intr-a cincia am accelerat brusc. Dupa cateva secunde in care se forta sa urce a urcat bine in ture si tragea ok ceea ce am inteles ca arata o stare ok a discurilor de ambreaij. Aveti idee ce ar putea fi. Cineva zicea de pinionul de-a doua de la cutie.. ??!!??

 

O sa-l duc oricum la un service dar pana atunci as vrea sa stiu cam cati bani sa ma fac ca nu-i mai am....

 

Spor!

Merci de info. Oricat s-ar fi scumpit (din cauza de TVA), tot va trebui sa-mi cumpar saptamana viitoare. Cand o sa vrei sa le schimbi, o sa-ti pot recomanda un service de roti moto. :D

 

Cat despre problema ta la cutie... testul pe care l-ai facut iti indica daca patineaza sau nu ambreiajul. Insa in cazul tau pare a fi o uzura a ambreiajului (nu neaparat la discuri). Un mecanic e in masura sa iti spuna mai multe. Mai stiu un Domi cu o problema asemanatoare, insa iti spun sigur ca schimbatul uleiului nu a rezolvat-o (atata timp cat este vorba despre un defect).

Mesaj completat

ahhhhh,,,,,,,,,de as avea un model,,,,,,,,as face singur,,,,atat crashbar, cat si cric,,,,,,,

asa,,,,,,parca mi-e cam tarsala,,,,,

O sa ai ocazia sa vezi model (self-made) cu ocazia intalnirii nationale. Acolo vei putea studia pe indelete crashbar-ul si suporturile laterale de bagaje facute de FreeRider :D

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai hai sa discutam despre intalnirea saptamanala acum, cu ocazia intalnirii anuale! Te bagi? Uite detalii in semnatura mea. ;)

Mesaj completat

 

o sa fiu la panoniaring cu rosbk, altfel veneam eu sigur...

intre timp eu tot zic ca se poate face o mica adunare vinerea dupa amiaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Iata si cateva modele de tricouri dupa cum am promis. Am avut timp doar de 5 modele. Daca nu plac nimanui mai lucram si mai venim cu cateva.

 

Iata si linkul : http://s989.photobucket.com/albums/af16/scoobydooro/ . Fiecare model are poza pentru sigla fata si spate si un numar atasat de la 1 la 5.

 

Ce ziceti supunem la vot daca va place ceva ?

 

Astept critici ;)

 

 

Toate cele bune.

 

P.S. Nu ezitati sa aruncati cu pietre in mine daca nu am facut treaba buna :D

 

P.S.2 Se supune la vot si in cealalta parte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept critici ;)

 

Daca nu te superi...niste pareri:

 

Cea cu stema aia parca ar fi sigla unei echipe de fotbal...

 

Cealalta (1) mai interesanta, dar as mai simplifica-o. Adica sa nu fie foarte incarcata de prea multe elemente (fara motocicleta, spre exemplu, ar fi mult mai faina).

Doar pareri... sa nu te superi

Spor!

Editat de gabriell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...