Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

era sa si uit, am si eu o intrebare:

 

cand am dat jos "carena" din dreapta, cea din dreptul bateriei, am gasit o mufa singuratica, si i-as cauta perechea, stie cineva ce e cu ea? de unde e? sau ce ar trebui sa faca? se vede clar in poza, mufa in care intra 2 fire, unul verde si unul maro/negru, cea dintre "borne"

 

post-51492-1269978050_thumb.jpg post-51492-1269978060_thumb.jpg

 

Si la mine este conectorul ala care sta in aer.

E posibil sa fie pt. monitorul LCD, la utilizatorii cu dependenta grava de internet... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba de cel galben, o sa-i transmit ca o vorbeste lumea pe forumuri :lol:))))))))))

 

Nu mai retin numarul de inmatriculare, dar daca era un motor cu carenele sparte, rezervorul indoit si peticit pe ambele parti, bordul legat cu cu cabluri de... ceva, acolo, schimbatorul orientat oarecum spre sol... ce sa mai, utilaj muncit din greu... ei bine pot sa spun ca da, amazoanca exista si chiar am schimbat cateva vorbe cu ea acu' vreo 10 zile.

Domi-ul e din '97, saua arata excelent si se pare ca bordul functioneaza. In rest... imi pare rau ca nu am facut fotografii.

 

 

Daca era cu galben, e mobra lu rechinualb. Daca era rosu, cu aparatoare inalta de KTM, eta a lui... i-am uitat useru :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@NX250: miÂştocăreala, te rog, pe forumul de cluj. Ai acolo cu cine :lol:

Legat de cablul ăla, Âşi eu am la bmw o mufă singură Âşi părăsită, dar am citit pe undeva că cică e pt alarmă la cele ce vin cu ea din fabrică. AÂşa zice, dar nu Âştiu sigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de cablul ăla, Âşi eu am la bmw o mufă singură Âşi părăsită, dar am citit pe undeva că cică e pt alarmă la cele ce vin cu ea din fabrică. AÂşa zice, dar nu Âştiu sigur

 

Nu e pt alarma. A mea avea alarma din fabrica si conectorul asta era liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

pun si eu ceva intrebari de proaspat posesor de Dominator:

 

 

Daca bag mana tare in gaz , motorul se tureaza de ajunge aproape pe rosu .. .dar motorul parca nu "zboara" ... asta-i semn ca trebuie sa schimb ambreiajul ?

 

Daca merg constant pe la 3000 de ture, parca nu merge motorul rotund, problema poate fi de la carburator murdar ?

 

Kilometrajul bineinteles ca nu merge .. dar imi arata pe bord 27.000 km. Problema este ca am discul de pe spate uzat tare, iar cel de pe fata e ovalizat. Din experienta voastra cam cat tine un disc de frana ? O fi avand mototul meu 80.000 Km reali?

 

Am vorbit la Dilly si unul nou e in jur de 3 milioane, iar pe ebay am gasit pe la 60 $ (cu tot cu placute) A luat careva discuri de frana de pe ebay ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de unde iei. Daca iei SH, mai bine lasa-te. Ia-ti noi si gata ca vorbesti de frane.

 

Prima chestie: regleaza jocu la maneta de ambreiaj, sa nu cumva sa ai acolo buba.

 

Dupa aia vezi de uzura ambreiajului. Probabil trebe schimbat.

 

Abia pe urma fa-ti probleme de cum merge; daca la 3000 nu merge egal in treptele 2-4 atunci ai o problema. Verifica filtrul de aer, carburatia in primul rand.

 

Kilometrajul clar nu e real. Aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai na, la faza cu "nu zboara" depinde si de pe ce motor vii. Adica cu ce compari Domi-ul... insa daca e adevarat, atunci ambreiajul. Cel mai bine ar fi sa inlocuiesti intai arcurile si abia apoi, daca e intradevar necesar si discurile.

 

Pai normal ca nu merge rotund... e monocilindru si astea-s cam "patrate" :lol:

 

Discurile sa fie noi neaparat (mai ales ca le iei pe nevazute/neprobate)... faptul ca ai gasit cu 60$ ma face sa cred ca ai gasit in US, intreaba-te si cat costa transportul si vama, dupa care mai gandeste-te.

 

Daca bag mana tare in gaz , motorul se tureaza de ajunge aproape pe rosu .. .dar motorul parca nu "zboara" ... asta-i semn ca trebuie sa schimb ambreiajul ?

 

Daca merg constant pe la 3000 de ture, parca nu merge motorul rotund, problema poate fi de la carburator murdar ?

 

Kilometrajul bineinteles ca nu merge .. dar imi arata pe bord 27.000 km. Problema este ca am discul de pe spate uzat tare, iar cel de pe fata e ovalizat. Din experienta voastra cam cat tine un disc de frana ? O fi avand mototul meu 80.000 Km reali?

 

Am vorbit la Dilly si unul nou e in jur de 3 milioane, iar pe ebay am gasit pe la 60 $ (cu tot cu placute) A luat careva discuri de frana de pe ebay ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tank cover gasesti la bagster dar o sa te coste ceva lei.

 

 

 

Recomand 1400-1500. Ungerea e extrem de slaba pe la turatia standard. Al meu, incalzit putin, sta si la 1100 daca vreau, dar asta nu inseamna ca ii face bine.

 

 

Probabil ceva legat de epuratorul de gaze afalt pe multe alte modele? Nu stiu, sincer. Si la mine (model 96) este si tot in aer l-am gasit. Din cate stiu, a mea este absolut stock, asa ca :lol:

 

 

 

Daca pui peste 2L risti sa omori pompa de ulei, simeringurile, garniturile si - in general - sa ingreunezi functionarea motorului. Schimba-l repede si pune 2L; atat. Daca nu ai bani de ulei nou, scurge-l tot si baga inapoi 2L sau cumpara ceva ulei mineral ca-i ieftin si baga; dupa aia schimbi peste 1500km.

 

 

In general, uleiuri recomand semisintetic, 10w-40 iarna daca temperaturile scad sub zero, altfel 15w-50. Daca te prinde vara si stii ca vei face 3000km pe calduri fara reprize pe la munte, baga 20w-50 linistit. Cate 2L pe muchie la fiecare schimb, filtru schimbat la fiecare doua schimburi. Eu, Bucurestean fiind, fac schimbul la 2000-2500km pe motiv de intrebuintare in conditii grele (porit-oprit cu reprize de abuz).

apai mah Dorele daca io am bagat 2 litri si 100 ml, ce sa fac sa-l beau? pai e expirat uleiu, vaii ca ma ustura gatul...ce ma fac Dori?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba de cel galben, o sa-i transmit ca o vorbeste lumea pe forumuri :lol:))))))))))

Da dom'le, cred ca rezervorul era galben la origine. Oricum, bord legat cu cabluri electrice nu stiu cine mai are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni, de data asta revin cu o mare problema :lol:

am desfacut carburatorul sa il curat si am constatat ca membrana de la camera de vacuum e terminata :| pun si o poza sa vedeti:

 

post-51492-1270064447_thumb.jpg

 

stie cineva ce as putea sa ii fac? daca pot sa o lipesc cu ceva (elastic si rezistent la benzina) sau daca gasesc kit de reparatie pt carbul asta (am incercat google dar nu gasesc, pe carb scrie: keihin japan VE 87A )

 

s-a mai confruntat cineva cu problema asta? ce e de facut?

 

la honda am fost in debrecen si mi-au zis ca se poate aduce doar cu tot cu vas si cu ac, si costa cam 4-5 mil lei :) (vechi ) are cineva idei?

 

(pls sa incercam sa excludem chestia sa iau de la honda, am vazut ca pt alte carburi exsita kit reparatie, etc )

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Daca are cineva, vreau sa cumpar sticla stopului de dominator! Si m'ar interesa daca as putea sa pun un alt stop fara sa inlocuiesc tot spatele!

Adi

Si mie imi trebe o sticla din aia. Daca nu gasesc, arunc cu LEDuri in el si gata :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se poate lipi cu nimic (adica sa si tina mai multe de 1 zi sau poate 2).

 

Uite aici, pare a fi singura solutie mai rezonabila decat sa comanzi originale:

http://www.nrp-carbs.com/

sau varianta:

http://www.motomike.eu/autonet/category/10412050300

Mai vorbeste si cu www.dillypoint.ro (specifica ca vrei doar membrana si after-market si nu OEM).

 

Kitul de reparatie de regula NU include membrana.

Membrana originala se vinde cu tot cu pahar si costa in consecinta.

 

oameni buni, de data asta revin cu o mare problema :lol:

am desfacut carburatorul sa il curat si am constatat ca membrana de la camera de vacuum e terminata :| pun si o poza sa vedeti:

 

post-51492-1270064447_thumb.jpg

 

stie cineva ce as putea sa ii fac? daca pot sa o lipesc cu ceva (elastic si rezistent la benzina) sau daca gasesc kit de reparatie pt carbul asta (am incercat google dar nu gasesc, pe carb scrie: keihin japan VE 87A )

 

s-a mai confruntat cineva cu problema asta? ce e de facut?

 

la honda am fost in debrecen si mi-au zis ca se poate aduce doar cu tot cu vas si cu ac, si costa cam 4-5 mil lei :) (vechi ) are cineva idei?

 

(pls sa incercam sa excludem chestia sa iau de la honda, am vazut ca pt alte carburi exsita kit reparatie, etc )

 

multumesc

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Daca are cineva, vreau sa cumpar sticla stopului de dominator! Si m'ar interesa daca as putea sa pun un alt stop fara sa inlocuiesc tot spatele!

Adi

Si cam cit ai vrea sa dai pe stopul ala "alt stop fara sa inlocuiesc tot spatele"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut un stop de Ij pus pe un Domi de un nene. Nici nu iti dadeai seama ca e de comunista si era foarte bine integrat in "decor". Si e si ieftin, la cate Ijuri ies acum de pe strazi :lol: .

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut un stop de Ij pus pe un Domi de un nene. Nici nu iti dadeai seama ca e de comunista si era foarte bine integrat in "decor". Si e si ieftin, la cate Ijuri ies acum de pe strazi :lol: .

Stiu eu unu de Mosvich.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chiar asa scumpa?

http://www.wemoto.com/bikes/Honda/NX_650_V...Taillight_Lens/

 

Si mie imi trebe o sticla din aia. Daca nu gasesc, arunc cu LEDuri in el si gata :lol:

 

Mesaj completat

Mai sa fie... dar chiar TOATE motocicletele care se vand in Romania au aproximativ 30.000 km ????

 

Mai baieti/fete, are careva idee al cui e Domi ASTA?

 

Imi cam place cum arata si ma bantuie o idee dar nu-s prea convins. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sa fie... dar chiar TOATE motocicletele care se vand in Romania au aproximativ 30.000 km ????

 

Eh, acum 30.000 - 130.000, pe-acolo... :lol:

 

M-am invatat in ultimii ani. Nici nu ma mai uit la km. Poate sa imi arate si 20.000 facuti in 10 ani sau 20.000 facuti in 2 ani ca nu ma iau dupa km. Am sporit finetea urechii la auzit motorul si acuratete simtului tactil :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi trebe o sticla din aia. Daca nu gasesc, arunc cu LEDuri in el si gata :lol:

 

 

 

Nici eu nu am geamul original la stop (asa am luat-o dar arata ok zic eu). Voi stiti cumva exista bec pentru stopul asta cu leduri (cu 2 faze - pozitie si frana)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...