Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi de informatii.

 

Cum nu mai am rabdare mi-am tocit retina putin pe youtube:

Un AT si un Domi intr-o tura prin Italia cred:

Un CBR si un Domin intr-o tura prin Elvetia:

Si poate se recunoaste cineva:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

In sfarsit, dupa lungi asteptari iata-ma nou posesor de Dominator nascut prin '98. Este prima mea motocicleta, pana in prezent plimbandu-ma cu una de imprumut (un xr125 pe care il puteti vedea in linkurile de mai jos, la ture moto). Dominatorul mi-a cazut cu tronc anul trecut in timpul scolii cand, in cautari fiind, am vazut o fotografie cu un domi si mi-am zis "asta va fi", ulterior incepand sa caut informatii despre el.

 

Acum sunt nerabdator sa vina caldura sa ne scoatem reciproc in lume.

 

S-auzim numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit printre Dominatori!

 

Sa-l stapanesti sanatos si sa te bucuri de el km... fara numar! :wink: Si fara evenimente neplacute (placute, in schimb, cat mai multe)!

 

Salutare tuturor!

 

In sfarsit, dupa lungi asteptari iata-ma nou posesor de Dominator nascut prin '98. Este prima mea motocicleta, pana in prezent plimbandu-ma cu una de imprumut (un xr125 pe care il puteti vedea in linkurile de mai jos, la ture moto). Dominatorul mi-a cazut cu tronc anul trecut in timpul scolii cand, in cautari fiind, am vazut o fotografie cu un domi si mi-am zis "asta va fi", ulterior incepand sa caut informatii despre el.

 

Acum sunt nerabdator sa vina caldura sa ne scoatem reciproc in lume.

 

S-auzim numai de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt bucurestean cu Domi :laugh: .....Dar m-am hotarat....Ma mut in Bucuresti :angry: Pentru ca dupa una si alta tot voi puneti poze cu Transalpina cu toate ca eu stau la 20 de Km detraseu dar eu cu cine sa merg?Singur?Nu prea merge asa ca ma MUT la majoritate....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi pune si fotografii cu el insa nu am apucat inca sa-i fac niciuna. De aratat arata foarte bine. Are o mica fisura in masca farului si atat ca defect optic. In rest cam nimic. Ca idee este identic cu ACESTA. Doar ca are parbriz inalt si topcase.

 

MarianB. Eu in vara chiar si fara coechipieri am de gand sa bat coclaurii. Ma refer la cel mult forestiere(creasta Baiului, Strategica, zona Voineasa.) nu la paduri sau zone fara drumuri caci nu sunt adeptul mersului prin padure sau pe dealuri. Sunt mai ecologist de felul meu(pe langa motociclism mai practic si montanism-alpinism) si vreau sa afectez natura cat mai putin posibil. Asa..pe drumuri deja facute... ma bag.

Stiu, poate nu sunt tocmai "endurisutul" pe care vi-l imaginati dar na...am si eu niste principii ale mele.

 

Revin cu fotografii cat de repede pot. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

voi pune si fotografii cu el insa nu am apucat inca sa-i fac niciuna. De aratat arata foarte bine. Are o mica fisura in masca farului si atat ca defect optic. In rest cam nimic. Ca idee este identic cu ACESTA. Doar ca are parbriz inalt si topcase.

 

MarianB. Eu in vara chiar si fara coechipieri am de gand sa bat coclaurii. Ma refer la cel mult forestiere(creasta Baiului, Strategica, zona Voineasa.) nu la paduri sau zone fara drumuri caci nu sunt adeptul mersului prin padure sau pe dealuri. Sunt mai ecologist de felul meu(pe langa motociclism mai practic si montanism-alpinism) si vreau sa afectez natura cat mai putin posibil. Asa..pe drumuri deja facute... ma bag.

Stiu, poate nu sunt tocmai "endurisutul" pe care vi-l imaginati dar na...am si eu niste principii ale mele.

 

Revin cu fotografii cat de repede pot. :angry:

Ehehe, dulci amintiri :hurt: Asa arata si al meu si al lui Switch, inainte sa se prapadeasca (unul mai putin, altul mai mult). Am mai vazut unul identic cu ale noastre asta vara, la intalnirea Dominatorilor, al unui tip din zona Mediasului.

Inca o data, sa il stapnesti sanatos!

 

Si apropos de batut colauri, iti recomand sa mai ai cel putin un coechipier, mai ales pe trasee fie mai dificile, fie mai putin umblate. Nu stii niciodata ce te-asteapta si e bine sa mai ai pe cineva sa te ajute. Si nu ma refer neaparat la d-alea rele (cum ar fi vreun accident, Doamne fereste!) insa si o simpla pana de cauciuc se poate dovedi - in anumite situatii - o... piatra de hotar, daca esti singur. Daca nu, poti depasi mult mai usor evenimentul. Iti spun asta chiar din experienta mea (NX250 iti poate confirma, precum si multi altii :laugh: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nene... dar combinatia 'ceea dubioasa de culori din 96 cu gri si bleu nu o mai are nimeni? :angry:

 

daca imi vopsesc mobra vara asta voi alege negrul cu gri :laugh:

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nene... dar combinatia 'ceea dubioasa de culori din 96 cu gri si bleu nu o mai are nimeni? :angry:

 

daca imi vopsesc mobra vara asta voi alege negrul cu gri :laugh:

 

Las-o ma de ce s-o vopsesti? Pt cateva zgarieturi acolo? Bagi stickere ca e frumoasa culoarea originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dominator72, ai dreptate. Acelasi sfat este valabil si pt turele montane. Am mers de multe ori solo si ma ganam ca daca patesc ceva nici dracu nu stie pe unde sunt.

 

Am uitat sa specific cum ca semnalele fata nu sunt cele originale. Sunt mai mici. Iar fisura din masca ma face sa cred ca au fost schimbate in urma unei cazaturi. Am verificat si cadrul si cam peste tot sa vad urme de lovituri dar nu am vazut nici macar o zgarietura pe partile metalice sau vreo infundatura.

 

Din pacate nu l-am putut testa la viteze mari pentru ca drumul era alunecos si nu am riscat.

 

Cu respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motor..Ma ia cu fiori cand il vad.Cand ma gandesc la a mea ca e pansata pe toate partile,saraca....Cat despre ecologism si eu simt ideea asta dar totusi ..iarba creste la loc...frunzele sunt moarte oricum deci merge dpmdv si mai alaturi de drum :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai nene... dar combinatia 'ceea dubioasa de culori din 96 cu gri si bleu nu o mai are nimeni? :angry:

 

daca imi vopsesc mobra vara asta voi alege negrul cu gri :laugh:

 

mah ,io cand mi-am tunat BMW-ul am cautat stickere si am dat jos de aici

http://www.brandsoftheworld.com/search/121070677/167428.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu dupa o mica pauza (cauzata de niste probleme destul de mari in urma carora va sfatuiesc cu mare caldura sa verificati actele oricarui bun achizitionat eu era sa pierd 8000E din care am recuperat 3000). In alta ordine de idei nu ca as face vreun recensamant dar mai e cineva cu Domi de 500 sau sunt ultimul mohican p-aci?

 

Ceva idei cu intrunirea de la vara ? locatii ?

 

Sa auzim de bine si sa vedem termometrul cum arata macar un 11 grade.

 

P.S. Apropo de ture mai lungi de 2000 de km . Planuiesc si eu o tura prin tara cu ceva trecere prin serbia si ucraina. Se vor insuma vreo 3000 de km prin iunie. Sper sa nu intampin probleme. Promit sa aduc poze multe

Editat de freerider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi i-am schimbat uleiul si filtrul. Ce m-a surprins este ca am scos 3- 3,1L si am bagat cam 2,1 cu nivelul pe joja putin peste jumatate. Si am descoperit si prima problema dar nu foarte grava. Nu imi functioneaza comutatorul de faza lunga. De fapt cel cu care am mers sa se uite la motor mi-a zis de acolo ca nu merge insa ametit cum eram am crezut ca nu merge becul. Acum trebuie sa vad de unde fac rost de un astfel de comutator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi i-am schimbat uleiul si filtrul. Ce m-a surprins este ca am scos 3- 3,1L si am bagat cam 2,1 cu nivelul pe joja putin peste jumatate. Si am descoperit si prima problema dar nu foarte grava. Nu imi functioneaza comutatorul de faza lunga. De fapt cel cu care am mers sa se uite la motor mi-a zis de acolo ca nu merge insa ametit cum eram am crezut ca nu merge becul. Acum trebuie sa vad de unde fac rost de un astfel de comutator.

intai desfal si vezi poate e vreun fir din alea 3 dezlipit... daca nu e nimic dezlipit fa tu o punte intre ele sa vezi daca de acolo e buba si nu din alta parte, nu arunca cu bani asa deodata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intai desfal si vezi poate e vreun fir din alea 3 dezlipit... daca nu e nimic dezlipit fa tu o punte intre ele sa vezi daca de acolo e buba si nu din alta parte, nu arunca cu bani asa deodata...

 

 

L-am desfacut doar sa vad daca pot sa-l repar. Nu am avut letcon la mine ca il deslipeam si luam acasa la bibilit. Este defect comutatorul de faza lunga. Daca il apas se aprinde faza insa nu ramane apasat. O sa caut sa vad cat costa tot blocul si daca e prea scump mesteresc eu cumva un comutator pt faza lunga ca la adaptari ma pricep. De fapt o sa ma interesez intai doar de comutatorul respectiv sau unul care sa se potriveasca pentru ca nu as schimba tot blocul doar pt el. O sa vad pe la Maica Domnului la magazinele de piese electrice.

Editat de gabriell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi i-am schimbat uleiul si filtrul. Ce m-a surprins este ca am scos 3- 3,1L si am bagat cam 2,1 cu nivelul pe joja putin peste jumatate. Si am descoperit si prima problema dar nu foarte grava. Nu imi functioneaza comutatorul de faza lunga. De fapt cel cu care am mers sa se uite la motor mi-a zis de acolo ca nu merge insa ametit cum eram am crezut ca nu merge becul. Acum trebuie sa vad de unde fac rost de un astfel de comutator.

 

 

Probabil nu s-a amorsat filtrul de ulei. Porneste motorul si lasa-l sa mearga un pic. Opreste-l si veririfica nivelul. Dar mai exact trebuie sa explice in manualul motoretei. http://www.manualedereparatie.info/categorii/honda.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu baga mai mult de 2,1 L in instalatie. Daca ai turnat 2,1L atunci nu-ti faci grija de nivel o vreme. Nivelu are un soi foarte dubios de verificat. In primu rand se incepe cu motoru drept (nu pe cric), pe tot parcursu procedurii. Se porneste, se incalzeste oleaca (iarna e musai sa-l lasi o vreme, vara merge doar 5 minute), apoi se opreste, se lasa un pic si se verifica uleiu. Apoi se repeta. De vreo trei ori. Azi, alta data. Se face medie. :laugh:

 

Legat de comutator, si al meu e (era) busit. Buba italiencelor. Nu cred ca gasesti doar buton sa-l adaptezi fix acolo. Daca vrei, il desfaci si legi faza scurta cu pozitiile pe pozitia 2 a comutatorului (actualmente doar pozitii) si faza lunga si pozitiile pe pozitia 3. Se poate -- asa mi-am facut eu un bloc de contact (trebe doar mutate niste fire de comanda, nu de putere). Un bloc S-H (cauta de model vechi - dinainte de 96) te duce vreo 100RON sau mai mult daca e vanzatoru lacom. Daca vrei sa te ajut cu contactele si lipiturile la blocul tau, fa-ti rost de-un letcon subtire si-un drum prin Bucuresti, zona Foisor intr-o seara :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc.

 

Schimbul de ulei l-am facut cat de cat cum spui tu Switch. Am incalzit motorul vreo 5minute (motorul sta intr-o incapere unde este o temperatura ambientala in jur de 10grade ). Am scos uleiul pe la busonul de sub motor si apoi pe la cel de la cadru. In total cam 3litri si putin. Apoi am schimbat filtrul turnand in el putin ulei. Dupa toate acestea am turnat cam 2l de ulei si am pornit motorul inca vreo 5 minute. Dupa verificare am mai turnat inca foarte putin ulei...cred ca o suta de ml. Nivelul pe joja este putin peste jumatatea dintre min si max. Toate operatiunile le-am facut cu motorul pozitionat vertical. (am fost ajutat de cineva care a mai facut acest lucru de muuulte ori ca sa invat si sa nu fac vreo nefacuta asa...de inceput). In carte scrie ca intra 1,95L cu schimbarea filtrului asa ca nu mai pun nicio picatura deocamdata.

 

Despre bloc de lumini: O idee foarte buna cu pusul fazei scurte si pozitiilor pe un contact si al celei mari plus pozitii pe alt contact. Daca nu o sa rezolv doar cu schimbatul acelui comutator asa voi proceda. Multumesc pentru pont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc.

 

Schimbul de ulei l-am facut cat de cat cum spui tu Switch. Am incalzit motorul vreo 5minute (motorul sta intr-o incapere unde este o temperatura ambientala in jur de 10grade ). Am scos uleiul pe la busonul de sub motor si apoi pe la cel de la cadru. In total cam 3litri si putin. Apoi am schimbat filtrul turnand in el putin ulei. Dupa toate acestea am turnat cam 2l de ulei si am pornit motorul inca vreo 5 minute. Dupa verificare am mai turnat inca foarte putin ulei...cred ca o suta de ml. Nivelul pe joja este putin peste jumatatea dintre min si max. Toate operatiunile le-am facut cu motorul pozitionat vertical. (am fost ajutat de cineva care a mai facut acest lucru de muuulte ori ca sa invat si sa nu fac vreo nefacuta asa...de inceput). In carte scrie ca intra 1,95L cu schimbarea filtrului asa ca nu mai pun nicio picatura deocamdata.

 

Despre bloc de lumini: O idee foarte buna cu pusul fazei scurte si pozitiilor pe un contact si al celei mari plus pozitii pe alt contact. Daca nu o sa rezolv doar cu schimbatul acelui comutator asa voi proceda. Multumesc pentru pont.

 

3 litri? wow! ai masurat corect, nu s-a scurs nimic pe langa? eu am intotdeauna sacul cu nisip alaturi cand schimb uleiul, sare nenorocitul in toate directiile :angry:

 

cu masuratul precis nu ar fi o asa mare problema, intre marcajul minim si maxim de pe joja "incape" aproximativ un litru de ulei, are de unde sa pape dihania daca e setoasa. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...