Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Salutare! Am un Dominator din 93. Cumpar tank cover din piele. Cine stie unde pot gasi?

Multumesc anticipat!

 

( acum ma apuc sa citesc pagina cu pagina forumul.... vreau sa am grija de ea si sa o tin o viata, am dus-o in service la Aleks de la 4Pistons, sa o desfaca bucatica cu bucatica, sa o curete, sa o regleze si dupa sa ma bucur si sa o bucur calarind-o o am de un an juma' dar am mers cu ea doar in buc, anul asta am planuri marete de coclauri )

 

ce am aflat despre ea:

* fostul proprietar mi-a spus ca a fost si a lui Axa ( salutere Axa ), suna incredibil de bine, pana acum nu am avut pb mari cu ea (releu de semnalizare dus, electromotor: carbuni schimbati, baterie noua, inlocuire lichid frana)

* am inteles ca nu are moarte, atat timp cat am grija de ea si ii o hranesc cu ulei bun... urmeaza sa citesc si sa ma informez

 

(intre timp, orice sfat e bine venit)

 

NUMAI BINE!

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

* fostul proprietar mi-a spus ca a fost si a lui Axa ( salutere Axa ), suna incredibil de bine, pana acum nu am avut pb mari cu ea (releu de semnalizare dus, electromotor: carbuni schimbati, baterie noua, inlocuire lichid frana)

Normal ca suna incredibil ca are tobe AXApovici :)

Fostu' proprietar a uitat sa-ti spuna ca dup-aia a fost pe mina lui, si cite sh-a luat saracutu.....ca banuiesc ca de Stefan e vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor!

 

nu demult am procurat si eu o minunatie ca ale voastre. chiar daca initial cautam ceva naked, am vazut pozele cu frumoasa asta si m-am indragostit:D

post-51492-1269894772_thumb.jpg

 

 

asfalt uscat! (si poteci cat mai noroioase:D)

 

Bine ai venit printre noi!

Arata super motorul tau. Cat a costat? Si al meu e din 97.

Asa cum s-a mai zis aici, ai mare grija, Dominatorului nu-i plac deloc ambalarile in ture mari fara sarcina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de "bine ai venit printre voi" ;) Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic sa lasi relantiul la 1400 dupa ce e curatat carburatorul si sa nu prea turezi motorul peste 5500-6000 nici la vale nici la deal , nici oprit, nici pornit.

Mesaj completat

Apropo de "bine ai venit printre voi" ;) Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism :)

 

da mai anduristule si eu cu sebi am pus ochii ieri pe niste peruce in magazin. el bruneta si io creata roscata. era blonda baiatul cu domi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor!

 

nu demult am procurat si eu o minunatie ca ale voastre. c

 

Bine ai venit!

Minunatia ta seamana cu minunatia mea. Tot din Italia adusa si ea de cel de la care am luat-o.

Pe a mea o puteti vedea la sectiunea poze din calatorii topicul "deschidere de sezon - satata monteoru sau aici

 

De urcat in ture n-am urcat-o mai mult de 5000- 5500 caci nu-mi place viteza prea mare. La 4000 de ture mergi cu 90km/h la drum iar la 5500 undeva pe la 110km/h ceea ce pt mine e suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da mai anduristule si eu cu sebi am pus ochii ieri pe niste peruce in magazin. el bruneta si io creata roscata.

S-a intors Sebi de la Hermanstadt?Trebuie sa-i facem debriefingul Joi la sedinta,nu de alta dar daca ati inceput sa purtati peruce,maine-poimaine portjartiere etc,etc atunci trebuie sa luam niste masuri :) (sa va facem costum de veveritze)

era blonda baiatul cu domi

nush' bre ca era regulamentar(a) adicalea avea cashcheta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca suna incredibil ca are tobe AXApovici :)

Fostu' proprietar a uitat sa-ti spuna ca dup-aia a fost pe mina lui, si cite sh-a luat saracutu.....ca banuiesc ca de Stefan e vorba.

 

Cel de la care am luat-o eu e Catalin :D Se pare ca a avut-o multa lume dupa Axa, eh... nu am avut pb mari cu ea... sper sa nici nu am... momentan pare motocicleta perfecta pt mine ;) Dar daca e sa o vand... cred ca imi iau un... tot Dominatooor! (dar mai nou)

 

intre timp, pana reusesc sa citesc tot topic-ul, de cand l-a pornit Axa pana acum, va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi rapide, cum sa am grija cat mai bine de ea:

* ce fel de ulei sa folosesc vara si iarna, ce firma, am inteles ca cel mai important pt domi este uleiul

* ce fel de placute de frana merg cel mai bine pe ea, vreau sa am frane cat mai bune

* cum e cu "a nu ambala motorul peste 5000, cu sarcina usoara" (inteleg ce zice :D dar o explicatie 1pic mai tehnica e bine venita, nu ca as fi eu priceput la mecanica, dar sa am o conexiune logica)

* la cat sa fixez relanti-ul

etc, etc toate sfaturile si sugestiile sunt binevenite

 

Multumesc anticipat, numai bine!

 

(ah, si pana gasesc, scriu mereu ca si ultima linie: CUMPAR TANK COVER PT DOMI '93)

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de urari :)

 

eu unul sunt genul de pers care are grija de lucruri si sper sa pot sa am grija si de frumoasa asta.

 

de turat f mult nu ma pasioneaza, in special pe loc..

 

de ralanti va pot spune ca in carte scrie foarte clar ca turatia normala este 1300 plus sau minus 100 rpm :D

 

acum e in plina revizie:

post-51492-1269976990_thumb.jpg

 

dar cum inchei cu etapa asta (foarte personala) si ma obijnuesc cu dansa sper sa ne vedem pe undeva la vara :D

 

numai bine ;)

post-51492-1269977552_thumb.jpg

post-51492-1269977633_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de "bine ai venit printre voi" ;) Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism :)

 

La tine in Drumul Taberii? Tare, si eu stau tot in DT, zona orizont ( nu, nu sunt eu tipa cu domi, insa de acum cand vad fete pe domi o sa le "forumesc" :D )

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era sa si uit, am si eu o intrebare:

 

cand am dat jos "carena" din dreapta, cea din dreptul bateriei, am gasit o mufa singuratica, si i-as cauta perechea, stie cineva ce e cu ea? de unde e? sau ce ar trebui sa faca? se vede clar in poza, mufa in care intra 2 fire, unul verde si unul maro/negru, cea dintre "borne"

 

post-51492-1269978050_thumb.jpg post-51492-1269978060_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de urari :)

 

eu unul sunt genul de pers care are grija de lucruri si sper sa pot sa am grija si de frumoasa asta.

 

de turat f mult nu ma pasioneaza, in special pe loc..

 

de ralanti va pot spune ca in carte scrie foarte clar ca turatia normala este 1300 plus sau minus 100 rpm :P

 

acum e in plina revizie:

post-51492-1269976990_thumb.jpg

 

dar cum inchei cu etapa asta (foarte personala) si ma obijnuesc cu dansa sper sa ne vedem pe undeva la vara :D

 

numai bine ;)

 

Felicitari pt alegere. Eu am oscilat intre Suzuki DRZ, BMW F650 si Domi. Nu regret nici o clipa ca am ales Domi :D

Iti doresc sa te bucuri la maxim de ea, fara probleme.

(Vazand pozele mi-am adus aminte cum arata si a mea cand am dezbracat-o complet. Voi posta si eu poze in viitorul apropiat)

 

Numai bine!

 

Mesaj completat

Aha. Pai fisa de obicei e doar firul, pipa e cea care vine peste bujie. In fine. Daca le-ai schimbat cu totu ar trebui sa fie ok. Nu cred ca e cazu de alte dracii. A mea a intrat in apa pana la nivelul supapelor, eu mergand cu 5 km la ora. Deci a facut baie si nu a comentat. la tine nu mi-e clar ce patesti.

 

Daca pui mai mult ulei nu e bine - cresti presiunea in instalatie si omori pompa. De principiu daca stii cat ai pus peste, poti scoate cu seringa. Variatiuni mici sunt tolerabile de obicei.

 

Aoleu, anul trecut, cand am facut primul schimb de ulei, ajutat de 2 prieteni, priceputi credeam :P , mi-au bagat ulei pana nu a mai incaput nimic. Cat de grav a fost? De acum, cam cat ulei trebuie sa pun?

Mesaj completat

In acest weekend am ajuns la Motocicleta mea(eramsuparat pe ea), am aplicat pasii de mai sus si surpriza... Domi porneste la prima cheie.

 

Multumesc mult pentru sfat. Raman dator.

 

F tare, o sa ma folosesc si eu de acest "secret"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(ah, si pana gasesc, scriu mereu ca si ultima linie: CUMPAR TANK COVER PT DOMI '93)

Tank cover gasesti la bagster dar o sa te coste ceva lei.

 

 

de ralanti va pot spune ca in carte scrie foarte clar ca turatia normala este 1300 plus sau minus 100 rpm :D

Recomand 1400-1500. Ungerea e extrem de slaba pe la turatia standard. Al meu, incalzit putin, sta si la 1100 daca vreau, dar asta nu inseamna ca ii face bine.

 

cand am dat jos "carena" din dreapta, cea din dreptul bateriei, am gasit o mufa singuratica, si i-as cauta perechea, stie cineva ce e cu ea? de unde e? sau ce ar trebui sa faca? se vede clar in poza, mufa in care intra 2 fire, unul verde si unul maro/negru, cea dintre "borne"

Probabil ceva legat de epuratorul de gaze afalt pe multe alte modele? Nu stiu, sincer. Si la mine (model 96) este si tot in aer l-am gasit. Din cate stiu, a mea este absolut stock, asa ca :)

 

 

Aoleu, anul trecut, cand am facut primul schimb de ulei, ajutat de 2 prieteni, priceputi credeam ;) , mi-au bagat ulei pana nu a mai incaput nimic. Cat de grav a fost? De acum, cam cat ulei trebuie sa pun?

Daca pui peste 2L risti sa omori pompa de ulei, simeringurile, garniturile si - in general - sa ingreunezi functionarea motorului. Schimba-l repede si pune 2L; atat. Daca nu ai bani de ulei nou, scurge-l tot si baga inapoi 2L sau cumpara ceva ulei mineral ca-i ieftin si baga; dupa aia schimbi peste 1500km.

 

 

In general, uleiuri recomand semisintetic, 10w-40 iarna daca temperaturile scad sub zero, altfel 15w-50. Daca te prinde vara si stii ca vei face 3000km pe calduri fara reprize pe la munte, baga 20w-50 linistit. Cate 2L pe muchie la fiecare schimb, filtru schimbat la fiecare doua schimburi. Eu, Bucurestean fiind, fac schimbul la 2000-2500km pe motiv de intrebuintare in conditii grele (porit-oprit cu reprize de abuz).

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de "bine ai venit printre voi" ;) Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism :)

Nu mai retin numarul de inmatriculare, dar daca era un motor cu carenele sparte, rezervorul indoit si peticit pe ambele parti, bordul legat cu cu cabluri de... ceva, acolo, schimbatorul orientat oarecum spre sol... ce sa mai, utilaj muncit din greu... ei bine pot sa spun ca da, amazoanca exista si chiar am schimbat cateva vorbe cu ea acu' vreo 10 zile.

Domi-ul e din '97, saua arata excelent si se pare ca bordul functioneaza. In rest... imi pare rau ca nu am facut fotografii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era sa si uit, am si eu o intrebare:

 

cand am dat jos "carena" din dreapta, cea din dreptul bateriei, am gasit o mufa singuratica, si i-as cauta perechea, stie cineva ce e cu ea? de unde e? sau ce ar trebui sa faca? se vede clar in poza, mufa in care intra 2 fire, unul verde si unul maro/negru, cea dintre "borne"

 

post-51492-1269978050_thumb.jpg post-51492-1269978060_thumb.jpg

 

Si la mine este conectorul ala care sta in aer.

E posibil sa fie pt. monitorul LCD, la utilizatorii cu dependenta grava de internet... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e vorba de cel galben, o sa-i transmit ca o vorbeste lumea pe forumuri :lol:))))))))))

 

Nu mai retin numarul de inmatriculare, dar daca era un motor cu carenele sparte, rezervorul indoit si peticit pe ambele parti, bordul legat cu cu cabluri de... ceva, acolo, schimbatorul orientat oarecum spre sol... ce sa mai, utilaj muncit din greu... ei bine pot sa spun ca da, amazoanca exista si chiar am schimbat cateva vorbe cu ea acu' vreo 10 zile.

Domi-ul e din '97, saua arata excelent si se pare ca bordul functioneaza. In rest... imi pare rau ca nu am facut fotografii.

 

 

Daca era cu galben, e mobra lu rechinualb. Daca era rosu, cu aparatoare inalta de KTM, eta a lui... i-am uitat useru :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@NX250: miÂştocăreala, te rog, pe forumul de cluj. Ai acolo cu cine :lol:

Legat de cablul ăla, Âşi eu am la bmw o mufă singură Âşi părăsită, dar am citit pe undeva că cică e pt alarmă la cele ce vin cu ea din fabrică. AÂşa zice, dar nu Âştiu sigur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de cablul ăla, Âşi eu am la bmw o mufă singură Âşi părăsită, dar am citit pe undeva că cică e pt alarmă la cele ce vin cu ea din fabrică. AÂşa zice, dar nu Âştiu sigur

 

Nu e pt alarma. A mea avea alarma din fabrica si conectorul asta era liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

pun si eu ceva intrebari de proaspat posesor de Dominator:

 

 

Daca bag mana tare in gaz , motorul se tureaza de ajunge aproape pe rosu .. .dar motorul parca nu "zboara" ... asta-i semn ca trebuie sa schimb ambreiajul ?

 

Daca merg constant pe la 3000 de ture, parca nu merge motorul rotund, problema poate fi de la carburator murdar ?

 

Kilometrajul bineinteles ca nu merge .. dar imi arata pe bord 27.000 km. Problema este ca am discul de pe spate uzat tare, iar cel de pe fata e ovalizat. Din experienta voastra cam cat tine un disc de frana ? O fi avand mototul meu 80.000 Km reali?

 

Am vorbit la Dilly si unul nou e in jur de 3 milioane, iar pe ebay am gasit pe la 60 $ (cu tot cu placute) A luat careva discuri de frana de pe ebay ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de unde iei. Daca iei SH, mai bine lasa-te. Ia-ti noi si gata ca vorbesti de frane.

 

Prima chestie: regleaza jocu la maneta de ambreiaj, sa nu cumva sa ai acolo buba.

 

Dupa aia vezi de uzura ambreiajului. Probabil trebe schimbat.

 

Abia pe urma fa-ti probleme de cum merge; daca la 3000 nu merge egal in treptele 2-4 atunci ai o problema. Verifica filtrul de aer, carburatia in primul rand.

 

Kilometrajul clar nu e real. Aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai na, la faza cu "nu zboara" depinde si de pe ce motor vii. Adica cu ce compari Domi-ul... insa daca e adevarat, atunci ambreiajul. Cel mai bine ar fi sa inlocuiesti intai arcurile si abia apoi, daca e intradevar necesar si discurile.

 

Pai normal ca nu merge rotund... e monocilindru si astea-s cam "patrate" :lol:

 

Discurile sa fie noi neaparat (mai ales ca le iei pe nevazute/neprobate)... faptul ca ai gasit cu 60$ ma face sa cred ca ai gasit in US, intreaba-te si cat costa transportul si vama, dupa care mai gandeste-te.

 

Daca bag mana tare in gaz , motorul se tureaza de ajunge aproape pe rosu .. .dar motorul parca nu "zboara" ... asta-i semn ca trebuie sa schimb ambreiajul ?

 

Daca merg constant pe la 3000 de ture, parca nu merge motorul rotund, problema poate fi de la carburator murdar ?

 

Kilometrajul bineinteles ca nu merge .. dar imi arata pe bord 27.000 km. Problema este ca am discul de pe spate uzat tare, iar cel de pe fata e ovalizat. Din experienta voastra cam cat tine un disc de frana ? O fi avand mototul meu 80.000 Km reali?

 

Am vorbit la Dilly si unul nou e in jur de 3 milioane, iar pe ebay am gasit pe la 60 $ (cu tot cu placute) A luat careva discuri de frana de pe ebay ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...