siu_long Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Salutare! Am un Dominator din 93. Cumpar tank cover din piele. Cine stie unde pot gasi? Multumesc anticipat! ( acum ma apuc sa citesc pagina cu pagina forumul.... vreau sa am grija de ea si sa o tin o viata, am dus-o in service la Aleks de la 4Pistons, sa o desfaca bucatica cu bucatica, sa o curete, sa o regleze si dupa sa ma bucur si sa o bucur calarind-o o am de un an juma' dar am mers cu ea doar in buc, anul asta am planuri marete de coclauri ) ce am aflat despre ea: * fostul proprietar mi-a spus ca a fost si a lui Axa ( salutere Axa ), suna incredibil de bine, pana acum nu am avut pb mari cu ea (releu de semnalizare dus, electromotor: carbuni schimbati, baterie noua, inlocuire lichid frana) * am inteles ca nu are moarte, atat timp cat am grija de ea si ii o hranesc cu ulei bun... urmeaza sa citesc si sa ma informez (intre timp, orice sfat e bine venit) NUMAI BINE! Editat Martie 29, 2010 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 * fostul proprietar mi-a spus ca a fost si a lui Axa ( salutere Axa ), suna incredibil de bine, pana acum nu am avut pb mari cu ea (releu de semnalizare dus, electromotor: carbuni schimbati, baterie noua, inlocuire lichid frana) Normal ca suna incredibil ca are tobe AXApovici Fostu' proprietar a uitat sa-ti spuna ca dup-aia a fost pe mina lui, si cite sh-a luat saracutu.....ca banuiesc ca de Stefan e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 salutare tuturor! nu demult am procurat si eu o minunatie ca ale voastre. chiar daca initial cautam ceva naked, am vazut pozele cu frumoasa asta si m-am indragostit:D asfalt uscat! (si poteci cat mai noroioase:D) Bine ai venit printre noi! Arata super motorul tau. Cat a costat? Si al meu e din 97. Asa cum s-a mai zis aici, ai mare grija, Dominatorului nu-i plac deloc ambalarile in ture mari fara sarcina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Apropo de "bine ai venit printre voi" Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 io zic sa lasi relantiul la 1400 dupa ce e curatat carburatorul si sa nu prea turezi motorul peste 5500-6000 nici la vale nici la deal , nici oprit, nici pornit. Mesaj completat Apropo de "bine ai venit printre voi" Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism da mai anduristule si eu cu sebi am pus ochii ieri pe niste peruce in magazin. el bruneta si io creata roscata. era blonda baiatul cu domi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 salutare tuturor! nu demult am procurat si eu o minunatie ca ale voastre. c Bine ai venit! Minunatia ta seamana cu minunatia mea. Tot din Italia adusa si ea de cel de la care am luat-o. Pe a mea o puteti vedea la sectiunea poze din calatorii topicul "deschidere de sezon - satata monteoru sau aici De urcat in ture n-am urcat-o mai mult de 5000- 5500 caci nu-mi place viteza prea mare. La 4000 de ture mergi cu 90km/h la drum iar la 5500 undeva pe la 110km/h ceea ce pt mine e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 da mai anduristule si eu cu sebi am pus ochii ieri pe niste peruce in magazin. el bruneta si io creata roscata. S-a intors Sebi de la Hermanstadt?Trebuie sa-i facem debriefingul Joi la sedinta,nu de alta dar daca ati inceput sa purtati peruce,maine-poimaine portjartiere etc,etc atunci trebuie sa luam niste masuri (sa va facem costum de veveritze) era blonda baiatul cu domi nush' bre ca era regulamentar(a) adicalea avea cashcheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Normal ca suna incredibil ca are tobe AXApovici Fostu' proprietar a uitat sa-ti spuna ca dup-aia a fost pe mina lui, si cite sh-a luat saracutu.....ca banuiesc ca de Stefan e vorba. Cel de la care am luat-o eu e Catalin Se pare ca a avut-o multa lume dupa Axa, eh... nu am avut pb mari cu ea... sper sa nici nu am... momentan pare motocicleta perfecta pt mine Dar daca e sa o vand... cred ca imi iau un... tot Dominatooor! (dar mai nou) intre timp, pana reusesc sa citesc tot topic-ul, de cand l-a pornit Axa pana acum, va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi rapide, cum sa am grija cat mai bine de ea: * ce fel de ulei sa folosesc vara si iarna, ce firma, am inteles ca cel mai important pt domi este uleiul * ce fel de placute de frana merg cel mai bine pe ea, vreau sa am frane cat mai bune * cum e cu "a nu ambala motorul peste 5000, cu sarcina usoara" (inteleg ce zice dar o explicatie 1pic mai tehnica e bine venita, nu ca as fi eu priceput la mecanica, dar sa am o conexiune logica) * la cat sa fixez relanti-ul etc, etc toate sfaturile si sugestiile sunt binevenite Multumesc anticipat, numai bine! (ah, si pana gasesc, scriu mereu ca si ultima linie: CUMPAR TANK COVER PT DOMI '93) Editat Martie 30, 2010 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 multumesc de urari eu unul sunt genul de pers care are grija de lucruri si sper sa pot sa am grija si de frumoasa asta. de turat f mult nu ma pasioneaza, in special pe loc.. de ralanti va pot spune ca in carte scrie foarte clar ca turatia normala este 1300 plus sau minus 100 rpm acum e in plina revizie: dar cum inchei cu etapa asta (foarte personala) si ma obijnuesc cu dansa sper sa ne vedem pe undeva la vara numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Apropo de "bine ai venit printre voi" Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism La tine in Drumul Taberii? Tare, si eu stau tot in DT, zona orizont ( nu, nu sunt eu tipa cu domi, insa de acum cand vad fete pe domi o sa le "forumesc" ) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 era sa si uit, am si eu o intrebare: cand am dat jos "carena" din dreapta, cea din dreptul bateriei, am gasit o mufa singuratica, si i-as cauta perechea, stie cineva ce e cu ea? de unde e? sau ce ar trebui sa faca? se vede clar in poza, mufa in care intra 2 fire, unul verde si unul maro/negru, cea dintre "borne" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 multumesc de urari eu unul sunt genul de pers care are grija de lucruri si sper sa pot sa am grija si de frumoasa asta. de turat f mult nu ma pasioneaza, in special pe loc.. de ralanti va pot spune ca in carte scrie foarte clar ca turatia normala este 1300 plus sau minus 100 rpm acum e in plina revizie: dar cum inchei cu etapa asta (foarte personala) si ma obijnuesc cu dansa sper sa ne vedem pe undeva la vara numai bine Felicitari pt alegere. Eu am oscilat intre Suzuki DRZ, BMW F650 si Domi. Nu regret nici o clipa ca am ales Domi Iti doresc sa te bucuri la maxim de ea, fara probleme. (Vazand pozele mi-am adus aminte cum arata si a mea cand am dezbracat-o complet. Voi posta si eu poze in viitorul apropiat) Numai bine! Mesaj completat Aha. Pai fisa de obicei e doar firul, pipa e cea care vine peste bujie. In fine. Daca le-ai schimbat cu totu ar trebui sa fie ok. Nu cred ca e cazu de alte dracii. A mea a intrat in apa pana la nivelul supapelor, eu mergand cu 5 km la ora. Deci a facut baie si nu a comentat. la tine nu mi-e clar ce patesti. Daca pui mai mult ulei nu e bine - cresti presiunea in instalatie si omori pompa. De principiu daca stii cat ai pus peste, poti scoate cu seringa. Variatiuni mici sunt tolerabile de obicei. Aoleu, anul trecut, cand am facut primul schimb de ulei, ajutat de 2 prieteni, priceputi credeam , mi-au bagat ulei pana nu a mai incaput nimic. Cat de grav a fost? De acum, cam cat ulei trebuie sa pun? Mesaj completat In acest weekend am ajuns la Motocicleta mea(eramsuparat pe ea), am aplicat pasii de mai sus si surpriza... Domi porneste la prima cheie. Multumesc mult pentru sfat. Raman dator. F tare, o sa ma folosesc si eu de acest "secret" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) (ah, si pana gasesc, scriu mereu ca si ultima linie: CUMPAR TANK COVER PT DOMI '93) Tank cover gasesti la bagster dar o sa te coste ceva lei. de ralanti va pot spune ca in carte scrie foarte clar ca turatia normala este 1300 plus sau minus 100 rpm Recomand 1400-1500. Ungerea e extrem de slaba pe la turatia standard. Al meu, incalzit putin, sta si la 1100 daca vreau, dar asta nu inseamna ca ii face bine. cand am dat jos "carena" din dreapta, cea din dreptul bateriei, am gasit o mufa singuratica, si i-as cauta perechea, stie cineva ce e cu ea? de unde e? sau ce ar trebui sa faca? se vede clar in poza, mufa in care intra 2 fire, unul verde si unul maro/negru, cea dintre "borne" Probabil ceva legat de epuratorul de gaze afalt pe multe alte modele? Nu stiu, sincer. Si la mine (model 96) este si tot in aer l-am gasit. Din cate stiu, a mea este absolut stock, asa ca Aoleu, anul trecut, cand am facut primul schimb de ulei, ajutat de 2 prieteni, priceputi credeam , mi-au bagat ulei pana nu a mai incaput nimic. Cat de grav a fost? De acum, cam cat ulei trebuie sa pun? Daca pui peste 2L risti sa omori pompa de ulei, simeringurile, garniturile si - in general - sa ingreunezi functionarea motorului. Schimba-l repede si pune 2L; atat. Daca nu ai bani de ulei nou, scurge-l tot si baga inapoi 2L sau cumpara ceva ulei mineral ca-i ieftin si baga; dupa aia schimbi peste 1500km. In general, uleiuri recomand semisintetic, 10w-40 iarna daca temperaturile scad sub zero, altfel 15w-50. Daca te prinde vara si stii ca vei face 3000km pe calduri fara reprize pe la munte, baga 20w-50 linistit. Cate 2L pe muchie la fiecare schimb, filtru schimbat la fiecare doua schimburi. Eu, Bucurestean fiind, fac schimbul la 2000-2500km pe motiv de intrebuintare in conditii grele (porit-oprit cu reprize de abuz). Editat Martie 30, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Apropo de "bine ai venit printre voi" Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism Nu mai retin numarul de inmatriculare, dar daca era un motor cu carenele sparte, rezervorul indoit si peticit pe ambele parti, bordul legat cu cu cabluri de... ceva, acolo, schimbatorul orientat oarecum spre sol... ce sa mai, utilaj muncit din greu... ei bine pot sa spun ca da, amazoanca exista si chiar am schimbat cateva vorbe cu ea acu' vreo 10 zile. Domi-ul e din '97, saua arata excelent si se pare ca bordul functioneaza. In rest... imi pare rau ca nu am facut fotografii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Daca era cu galben, e mobra lu rechinualb. Daca era rosu, cu aparatoare inalta de KTM, eta a lui... i-am uitat useru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
naminator2003 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Caut comutator cric pt dominator, RD08, poate are cineva din dezasamblari. Al meu s-a dus de tot, si nici nu stiu cum sa-l curat, ca am incercat toate metodele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 era sa si uit, am si eu o intrebare: cand am dat jos "carena" din dreapta, cea din dreptul bateriei, am gasit o mufa singuratica, si i-as cauta perechea, stie cineva ce e cu ea? de unde e? sau ce ar trebui sa faca? se vede clar in poza, mufa in care intra 2 fire, unul verde si unul maro/negru, cea dintre "borne" Si la mine este conectorul ala care sta in aer. E posibil sa fie pt. monitorul LCD, la utilizatorii cu dependenta grava de internet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Daca e vorba de cel galben, o sa-i transmit ca o vorbeste lumea pe forumuri )))))))))) Nu mai retin numarul de inmatriculare, dar daca era un motor cu carenele sparte, rezervorul indoit si peticit pe ambele parti, bordul legat cu cu cabluri de... ceva, acolo, schimbatorul orientat oarecum spre sol... ce sa mai, utilaj muncit din greu... ei bine pot sa spun ca da, amazoanca exista si chiar am schimbat cateva vorbe cu ea acu' vreo 10 zile.Domi-ul e din '97, saua arata excelent si se pare ca bordul functioneaza. In rest... imi pare rau ca nu am facut fotografii. Daca era cu galben, e mobra lu rechinualb. Daca era rosu, cu aparatoare inalta de KTM, eta a lui... i-am uitat useru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Eu l-am vazut intr-o zi la Mosilor cu Eminescu, parcat FIX in fosta statie de 135. Era sa dau peste el ca venind pe langa masini parea ca e loc liber acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 @NX250: miÂştocăreala, te rog, pe forumul de cluj. Ai acolo cu cine Legat de cablul ăla, Âşi eu am la bmw o mufă singură Âşi părăsită, dar am citit pe undeva că cică e pt alarmă la cele ce vin cu ea din fabrică. AÂşa zice, dar nu Âştiu sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Legat de cablul ăla, Âşi eu am la bmw o mufă singură Âşi părăsită, dar am citit pe undeva că cică e pt alarmă la cele ce vin cu ea din fabrică. AÂşa zice, dar nu Âştiu sigur Nu e pt alarma. A mea avea alarma din fabrica si conectorul asta era liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Nu e pt alarma. A mea avea alarma din fabrica si conectorul asta era liber. Exista asa ceva pe Domi? Alarma din fabrica!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinadyanghel Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salutare, pun si eu ceva intrebari de proaspat posesor de Dominator: Daca bag mana tare in gaz , motorul se tureaza de ajunge aproape pe rosu .. .dar motorul parca nu "zboara" ... asta-i semn ca trebuie sa schimb ambreiajul ? Daca merg constant pe la 3000 de ture, parca nu merge motorul rotund, problema poate fi de la carburator murdar ? Kilometrajul bineinteles ca nu merge .. dar imi arata pe bord 27.000 km. Problema este ca am discul de pe spate uzat tare, iar cel de pe fata e ovalizat. Din experienta voastra cam cat tine un disc de frana ? O fi avand mototul meu 80.000 Km reali? Am vorbit la Dilly si unul nou e in jur de 3 milioane, iar pe ebay am gasit pe la 60 $ (cu tot cu placute) A luat careva discuri de frana de pe ebay ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Depinde de unde iei. Daca iei SH, mai bine lasa-te. Ia-ti noi si gata ca vorbesti de frane. Prima chestie: regleaza jocu la maneta de ambreiaj, sa nu cumva sa ai acolo buba. Dupa aia vezi de uzura ambreiajului. Probabil trebe schimbat. Abia pe urma fa-ti probleme de cum merge; daca la 3000 nu merge egal in treptele 2-4 atunci ai o problema. Verifica filtrul de aer, carburatia in primul rand. Kilometrajul clar nu e real. Aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Pai na, la faza cu "nu zboara" depinde si de pe ce motor vii. Adica cu ce compari Domi-ul... insa daca e adevarat, atunci ambreiajul. Cel mai bine ar fi sa inlocuiesti intai arcurile si abia apoi, daca e intradevar necesar si discurile. Pai normal ca nu merge rotund... e monocilindru si astea-s cam "patrate" Discurile sa fie noi neaparat (mai ales ca le iei pe nevazute/neprobate)... faptul ca ai gasit cu 60$ ma face sa cred ca ai gasit in US, intreaba-te si cat costa transportul si vama, dupa care mai gandeste-te. Daca bag mana tare in gaz , motorul se tureaza de ajunge aproape pe rosu .. .dar motorul parca nu "zboara" ... asta-i semn ca trebuie sa schimb ambreiajul ? Daca merg constant pe la 3000 de ture, parca nu merge motorul rotund, problema poate fi de la carburator murdar ? Kilometrajul bineinteles ca nu merge .. dar imi arata pe bord 27.000 km. Problema este ca am discul de pe spate uzat tare, iar cel de pe fata e ovalizat. Din experienta voastra cam cat tine un disc de frana ? O fi avand mototul meu 80.000 Km reali? Am vorbit la Dilly si unul nou e in jur de 3 milioane, iar pe ebay am gasit pe la 60 $ (cu tot cu placute) A luat careva discuri de frana de pe ebay ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.