Dominator72 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Daca m-as pricepe as curata-o si as regla-o. Dar habar nu am cum se face toata chestia asta asa ca...mai string un ban si o duc la un service ceva... s-o verifice. Ziceam de iarna pt ca atunci pot desface carburatorul, curata si pune la loc pe cont propriu, iar daca nu merge mai incerc sau apelez la cineva intr-un final fara a fi presat de timp. Cu 50-60 de lei, in maxim o ora, ti-o rezolva un meserias. Chiar si primavara (adica nu tre' sa astepti sa vina iarna). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Reglaju ca reglaju, ca ala se face banal in 10 minute, dar curatatu si verificatu functionarii cu carbu jos, aia e mai complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Semi-off-topic: ( ) S-au stabilit cateva detalii referitoare la plimbarica de 1 Mai (Baile Herculane/Orsova). Pentru cei interesati, detalii aici. P.S. Totusi nu e chiar off-topic, doarece vor fi prezenti multi Dominatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 E de apreciat ca la noi nu sunt trei sferturi din pagini legate de excursia asta, cum e in alte parti. Felicitari pentru mentinerea on-topic!! Apropo, domnu ViruSS, cum fu cu vulcanizarea!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Apropo, domnu ViruSS, cum fu cu vulcanizarea!? Fu tare tarziu cand ajunsei eu la fata locului. Dar imi lasai gumele acolo si ramase sa-mi fac timp saptamana asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
babinu nx650 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Au anuntat astia ca in 4-5 luni vine primavara si la Brasov,asa ca am pornit si eu motorul.Am constatat cu stupoare ca la pornirea motorului,timp de aproximativ 1 min., scoate fum pe toba dreapta.Am incercat metoda cu rugaciunea,mia dat ocupat!!!( cu alte probleme mai serioase) Cat de grava este problema mea ? Sa-mi cumpar un motor nou nout doar cu buletinul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Sincer, recomand sa urmaresti daca face asa la fiecare pornire. Cand e frig si motoru statut, posibil sa mai faca figuri (porniri la -5 grade = scoate abur/fum pe ambele tzevi cat cuprinde -- mai mult pe dreapta daca il tii pe cric). Altfel nu-mi place treaba asta -- miroase a supapa sau scaun de supapa pe duca Sa speram insa ca merge mesageria la rugaciuni si n-ai tu probleme d'astea urate. Editat Martie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 salutare tuturor! nu demult am procurat si eu o minunatie ca ale voastre. chiar daca initial cautam ceva naked, am vazut pozele cu frumoasa asta si m-am indragostit:D e din 97, proaspat adus din italia, frumos, 31000 km as avea pt inceput o intrebare enorm de importanta.... motoarele astea au sau nu limitator de turatie? la mine, cand l-am luat tipul de la care l-am luat l-a turat odata de am crezut ca zboara acul din bord... ralantiul sta cam la 1800 rpm, daca il reduc vibreaza si moare.... zilele astea imi fac timp sa desfac carburatorul si sa il curat, si sper ca apoi sa pot regla ralantiul ca la carte (1300 +- 100 rpm) stie cineva cine/ce e responsabil cu limitarea turatiei? (e ceva legat de CDI ?) e primul meu moto, scuze daca intreb prostii. asfalt uscat! (si poteci cat mai noroioase:D) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) - nu ai limitator de ture, asa ca grija la rosu - nu tura motoru asta pe loc, mai ales la rece, ca in 2-3 reprize l-ai facut varza - relantiul ar trebui sa stea la 1500; nu-i foarte bine pentru ungere sa-l tii mai jos - curata carbul si schimba (curata) filtrul de aer daca ai probleme cu relantiu' Vezi de ulei. Uleiu e chiea longevitatii si fiabilitatii motorului asta! Cauta pe la paginile 80~ sa zic si incoace despre procedura de masurare a uleiului. De principiu la fiecare 20 de pagini cineva o descrie pe topicu asta Mesaj completat Noh fote-m-ash ce misto arata calutzu tau... asa era si-al meu acu un an jumate :snif: Editat Martie 29, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 mersi mult pt raspuns! de ralanti de-aia spun pt ca am scos manualul de service si ma cam ghidez dupa el. nu l-a turat la rece, ca ma plimbasem eu cu el vreo 10 min inainte.... o sa schimb consumabilele cat de curand miercuri merg pana in ungaria sa ii iau de toate (preturi mai mici) si e aproape de mine daca nu ma insel uleiul se masoara la cald, dupa oprirea motorului, se scoate joja, se sterge, se pune la loc dar nu se infileteaza si trebuie sa fie intre cele 2 semne (nu mai jos de min si nu mai sus de max:P ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Salutare! Am un Dominator din 93. Cumpar tank cover din piele. Cine stie unde pot gasi? Multumesc anticipat! ( acum ma apuc sa citesc pagina cu pagina forumul.... vreau sa am grija de ea si sa o tin o viata, am dus-o in service la Aleks de la 4Pistons, sa o desfaca bucatica cu bucatica, sa o curete, sa o regleze si dupa sa ma bucur si sa o bucur calarind-o o am de un an juma' dar am mers cu ea doar in buc, anul asta am planuri marete de coclauri ) ce am aflat despre ea: * fostul proprietar mi-a spus ca a fost si a lui Axa ( salutere Axa ), suna incredibil de bine, pana acum nu am avut pb mari cu ea (releu de semnalizare dus, electromotor: carbuni schimbati, baterie noua, inlocuire lichid frana) * am inteles ca nu are moarte, atat timp cat am grija de ea si ii o hranesc cu ulei bun... urmeaza sa citesc si sa ma informez (intre timp, orice sfat e bine venit) NUMAI BINE! Editat Martie 29, 2010 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 * fostul proprietar mi-a spus ca a fost si a lui Axa ( salutere Axa ), suna incredibil de bine, pana acum nu am avut pb mari cu ea (releu de semnalizare dus, electromotor: carbuni schimbati, baterie noua, inlocuire lichid frana) Normal ca suna incredibil ca are tobe AXApovici Fostu' proprietar a uitat sa-ti spuna ca dup-aia a fost pe mina lui, si cite sh-a luat saracutu.....ca banuiesc ca de Stefan e vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 salutare tuturor! nu demult am procurat si eu o minunatie ca ale voastre. chiar daca initial cautam ceva naked, am vazut pozele cu frumoasa asta si m-am indragostit:D asfalt uscat! (si poteci cat mai noroioase:D) Bine ai venit printre noi! Arata super motorul tau. Cat a costat? Si al meu e din 97. Asa cum s-a mai zis aici, ai mare grija, Dominatorului nu-i plac deloc ambalarile in ture mari fara sarcina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Apropo de "bine ai venit printre voi" Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 io zic sa lasi relantiul la 1400 dupa ce e curatat carburatorul si sa nu prea turezi motorul peste 5500-6000 nici la vale nici la deal , nici oprit, nici pornit. Mesaj completat Apropo de "bine ai venit printre voi" Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism da mai anduristule si eu cu sebi am pus ochii ieri pe niste peruce in magazin. el bruneta si io creata roscata. era blonda baiatul cu domi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 salutare tuturor! nu demult am procurat si eu o minunatie ca ale voastre. c Bine ai venit! Minunatia ta seamana cu minunatia mea. Tot din Italia adusa si ea de cel de la care am luat-o. Pe a mea o puteti vedea la sectiunea poze din calatorii topicul "deschidere de sezon - satata monteoru sau aici De urcat in ture n-am urcat-o mai mult de 5000- 5500 caci nu-mi place viteza prea mare. La 4000 de ture mergi cu 90km/h la drum iar la 5500 undeva pe la 110km/h ceea ce pt mine e suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 da mai anduristule si eu cu sebi am pus ochii ieri pe niste peruce in magazin. el bruneta si io creata roscata. S-a intors Sebi de la Hermanstadt?Trebuie sa-i facem debriefingul Joi la sedinta,nu de alta dar daca ati inceput sa purtati peruce,maine-poimaine portjartiere etc,etc atunci trebuie sa luam niste masuri (sa va facem costum de veveritze) era blonda baiatul cu domi nush' bre ca era regulamentar(a) adicalea avea cashcheta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) Normal ca suna incredibil ca are tobe AXApovici Fostu' proprietar a uitat sa-ti spuna ca dup-aia a fost pe mina lui, si cite sh-a luat saracutu.....ca banuiesc ca de Stefan e vorba. Cel de la care am luat-o eu e Catalin Se pare ca a avut-o multa lume dupa Axa, eh... nu am avut pb mari cu ea... sper sa nici nu am... momentan pare motocicleta perfecta pt mine Dar daca e sa o vand... cred ca imi iau un... tot Dominatooor! (dar mai nou) intre timp, pana reusesc sa citesc tot topic-ul, de cand l-a pornit Axa pana acum, va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi rapide, cum sa am grija cat mai bine de ea: * ce fel de ulei sa folosesc vara si iarna, ce firma, am inteles ca cel mai important pt domi este uleiul * ce fel de placute de frana merg cel mai bine pe ea, vreau sa am frane cat mai bune * cum e cu "a nu ambala motorul peste 5000, cu sarcina usoara" (inteleg ce zice dar o explicatie 1pic mai tehnica e bine venita, nu ca as fi eu priceput la mecanica, dar sa am o conexiune logica) * la cat sa fixez relanti-ul etc, etc toate sfaturile si sugestiile sunt binevenite Multumesc anticipat, numai bine! (ah, si pana gasesc, scriu mereu ca si ultima linie: CUMPAR TANK COVER PT DOMI '93) Editat Martie 30, 2010 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 multumesc de urari eu unul sunt genul de pers care are grija de lucruri si sper sa pot sa am grija si de frumoasa asta. de turat f mult nu ma pasioneaza, in special pe loc.. de ralanti va pot spune ca in carte scrie foarte clar ca turatia normala este 1300 plus sau minus 100 rpm acum e in plina revizie: dar cum inchei cu etapa asta (foarte personala) si ma obijnuesc cu dansa sper sa ne vedem pe undeva la vara numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Apropo de "bine ai venit printre voi" Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism La tine in Drumul Taberii? Tare, si eu stau tot in DT, zona orizont ( nu, nu sunt eu tipa cu domi, insa de acum cand vad fete pe domi o sa le "forumesc" ) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 era sa si uit, am si eu o intrebare: cand am dat jos "carena" din dreapta, cea din dreptul bateriei, am gasit o mufa singuratica, si i-as cauta perechea, stie cineva ce e cu ea? de unde e? sau ce ar trebui sa faca? se vede clar in poza, mufa in care intra 2 fire, unul verde si unul maro/negru, cea dintre "borne" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 multumesc de urari eu unul sunt genul de pers care are grija de lucruri si sper sa pot sa am grija si de frumoasa asta. de turat f mult nu ma pasioneaza, in special pe loc.. de ralanti va pot spune ca in carte scrie foarte clar ca turatia normala este 1300 plus sau minus 100 rpm acum e in plina revizie: dar cum inchei cu etapa asta (foarte personala) si ma obijnuesc cu dansa sper sa ne vedem pe undeva la vara numai bine Felicitari pt alegere. Eu am oscilat intre Suzuki DRZ, BMW F650 si Domi. Nu regret nici o clipa ca am ales Domi Iti doresc sa te bucuri la maxim de ea, fara probleme. (Vazand pozele mi-am adus aminte cum arata si a mea cand am dezbracat-o complet. Voi posta si eu poze in viitorul apropiat) Numai bine! Mesaj completat Aha. Pai fisa de obicei e doar firul, pipa e cea care vine peste bujie. In fine. Daca le-ai schimbat cu totu ar trebui sa fie ok. Nu cred ca e cazu de alte dracii. A mea a intrat in apa pana la nivelul supapelor, eu mergand cu 5 km la ora. Deci a facut baie si nu a comentat. la tine nu mi-e clar ce patesti. Daca pui mai mult ulei nu e bine - cresti presiunea in instalatie si omori pompa. De principiu daca stii cat ai pus peste, poti scoate cu seringa. Variatiuni mici sunt tolerabile de obicei. Aoleu, anul trecut, cand am facut primul schimb de ulei, ajutat de 2 prieteni, priceputi credeam , mi-au bagat ulei pana nu a mai incaput nimic. Cat de grav a fost? De acum, cam cat ulei trebuie sa pun? Mesaj completat In acest weekend am ajuns la Motocicleta mea(eramsuparat pe ea), am aplicat pasii de mai sus si surpriza... Domi porneste la prima cheie. Multumesc mult pentru sfat. Raman dator. F tare, o sa ma folosesc si eu de acest "secret" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) (ah, si pana gasesc, scriu mereu ca si ultima linie: CUMPAR TANK COVER PT DOMI '93) Tank cover gasesti la bagster dar o sa te coste ceva lei. de ralanti va pot spune ca in carte scrie foarte clar ca turatia normala este 1300 plus sau minus 100 rpm Recomand 1400-1500. Ungerea e extrem de slaba pe la turatia standard. Al meu, incalzit putin, sta si la 1100 daca vreau, dar asta nu inseamna ca ii face bine. cand am dat jos "carena" din dreapta, cea din dreptul bateriei, am gasit o mufa singuratica, si i-as cauta perechea, stie cineva ce e cu ea? de unde e? sau ce ar trebui sa faca? se vede clar in poza, mufa in care intra 2 fire, unul verde si unul maro/negru, cea dintre "borne" Probabil ceva legat de epuratorul de gaze afalt pe multe alte modele? Nu stiu, sincer. Si la mine (model 96) este si tot in aer l-am gasit. Din cate stiu, a mea este absolut stock, asa ca Aoleu, anul trecut, cand am facut primul schimb de ulei, ajutat de 2 prieteni, priceputi credeam , mi-au bagat ulei pana nu a mai incaput nimic. Cat de grav a fost? De acum, cam cat ulei trebuie sa pun? Daca pui peste 2L risti sa omori pompa de ulei, simeringurile, garniturile si - in general - sa ingreunezi functionarea motorului. Schimba-l repede si pune 2L; atat. Daca nu ai bani de ulei nou, scurge-l tot si baga inapoi 2L sau cumpara ceva ulei mineral ca-i ieftin si baga; dupa aia schimbi peste 1500km. In general, uleiuri recomand semisintetic, 10w-40 iarna daca temperaturile scad sub zero, altfel 15w-50. Daca te prinde vara si stii ca vei face 3000km pe calduri fara reprize pe la munte, baga 20w-50 linistit. Cate 2L pe muchie la fiecare schimb, filtru schimbat la fiecare doua schimburi. Eu, Bucurestean fiind, fac schimbul la 2000-2500km pe motiv de intrebuintare in conditii grele (porit-oprit cu reprize de abuz). Editat Martie 30, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Apropo de "bine ai venit printre voi" Azi am vazut la mine in Drumul Taberei un Domi calarit de o fata....cred (arata subtirica ca o fata dar conducea ca un baiat).Numarul era PYF. Nu stiu daca scrie p-aici,dar daca nu scrie sa-mi spuneti ca data viitoare cand o vad o convertesc la forumism Nu mai retin numarul de inmatriculare, dar daca era un motor cu carenele sparte, rezervorul indoit si peticit pe ambele parti, bordul legat cu cu cabluri de... ceva, acolo, schimbatorul orientat oarecum spre sol... ce sa mai, utilaj muncit din greu... ei bine pot sa spun ca da, amazoanca exista si chiar am schimbat cateva vorbe cu ea acu' vreo 10 zile. Domi-ul e din '97, saua arata excelent si se pare ca bordul functioneaza. In rest... imi pare rau ca nu am facut fotografii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Daca era cu galben, e mobra lu rechinualb. Daca era rosu, cu aparatoare inalta de KTM, eta a lui... i-am uitat useru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.