Ravenitza Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 (editat) Waa...asta sigur nu-i treaba de mine... Tobele sunt asa: Acum am citit, insa pasii descrisi de tine sunt destul de grei pentru mine, taiat, bormasina, etc...Si bani sa o duc intr-un service sa mi le faca cineva nu am...Dar daca ma ajuta cineva de pe aici promit ca fac cinste! o lada de bere Daca le scot la amandoua tobele, sitele...nu o sa sune cam foarte tare?! Editat Aprilie 23, 2008 de raven30hell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Waa...asta sigur nu-i treaba de mine...Tobele sunt asa: Acum am citit, insa pasii descrisi de tine sunt destul de grei pentru mine, taiat, bormasina, etc...Si bani sa o duc intr-un service sa mi le faca cineva nu am...Dar daca ma ajuta cineva de pe aici promit ca fac cinste! o lada de bere Daca le scot la amandoua tobele, sitele...nu o sa sune cam foarte tare?! Iei frumos o lada de bere rece si te duci cu ea cu tot si motoreta pe Sf. Petru Tei, nr. 65 parca si se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 26, 2008 Share Postat Aprilie 26, 2008 cine are Dominator in Timisoara si stie sa regleze supape ? PM va rog sau scrieti aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DOMINX Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 azi am dus-o la service pt curatat de carburator, reglat supape si un test de compresiedin pacate bujia(iridium) avea culoarea alba si compresia a iesit 6, iar dupa reglajul supapelor a crescut cu 0.5. urmeaza sa vad maine cum porneste la rece si cum merge. nu stiu daca compresia ii asa de mica din cauza segmentilor sau a decompresorului. supapele si chiuloasa au fost schimbate recent. nu aveti cumva datele tehnice (reglaj supape si aer la carburator) de la modelu de 500. cred ca sunt la fel ca la cel de 650 dar ca sa fiu sigur Noroc mzrider. Te rog spune-mi unde ai facut verificarea tehnica, ma intereseaza in special jocul la supape, compresia... Motorul merge ff bine, n-am ce-i reprosa insa o verificare generala nu-i strica. Daca am avut oares'ce semne de intrebare au fost vara trecuta, in munte,in tractiune maxima auzeam un fel de smucituri/batai ?! in zona lantului.... ... sa fie din cauza ca slabisem un pic intindere lantului? Si mai sunt interesat unde pot monta o alarma cu pager, e cumparata mai trebuie montata, unde, cum...?... Noroace la toti baietii! PS. ma repet dar... ata-ete: din ce an ar fii Domi meu? RD02 560020.. genre "MTTE"; in acte cica 92' in realitt..? Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Aprilie 30, 2008 Share Postat Aprilie 30, 2008 1988 / J RD 02 500... 1989 / K RD 02 510... 1990 / L RD 02 520... 1991 / M RD 02 540... 1992 / N RD 02 550... 1993 / P RD 02 560... 1994 / R RD 02 570... Incepand cu 1995 codul este RD 08...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DOMINX Postat Mai 3, 2008 Share Postat Mai 3, 2008 1988 / J RD 02 500... 1989 / K RD 02 510... 1990 / L RD 02 520... 1991 / M RD 02 540... 1992 / N RD 02 550... 1993 / P RD 02 560... 1994 / R RD 02 570... Incepand cu 1995 codul este RD 08...... Multam de confirmare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Pentru ca am mai facut probele astea pe 2 dominatoare... "fosta" mea, doar cu coturile fara tobe pierde cuplul jos si cam "da in nas" la acceleratie, iar a unui prieten cu galeriile neetansate pe cilindru ca lumea dadea rateuri Faza e ca setarile de carburatie sunt facute pentru o oarecare contrapresiune pe care o da esapamentul si daca il eliberezi prea mult trebuie sa refaci carburatia. E posibil ca puterea la varf sa creasca cu evacuarea "foarte" libera , dar pierzi jos in ture acolo unde conteaza. Din teste Domi al meu cel mai bine s-a simtit cu tobele originale dar golite de site si cu iesirea majorata, filtru mai permisiv (K&N) si ceva reglaje pana l-am simtit eu ca trage cel mai bine in ture medii...nici nu am urmarit puterea la varf, e cam irelevanta la un enduroi. Parca mai sus spuneai ca setarea amestecului la relanti nu afecteaza decat mersul in gol.... sorry dar are un efect puternic asupra progresiei de la circuitul de relanti la circuitul primar, adica acceleratia in primul sfert de gaz. crezi tu ca ma prinzi?!?....stiu, ma, de acea progresie..........si daca vrei exemplu bun, uita-te, cel mai bine, la carburatoarele dublucorp......pe de alta parte, contrapresiunea de care zici este numai o iluzie.......aici chiar te contrazic cu tarie........vrei o demonstratie simpla?.....daca ar fi fost ceva presiune, acolo, ca sa fie si contra vacuumului produs in timpul admisiei, ar fi fost tare nasol....... pentru ca, vacuumul obtinut in cilindru nu stiu daca atinge -1At......ori, presiunea de explozie e de ordinul a 35-50 At......si, cred ca sub 15-20 At nu scade la evacuare......ori, in alta ordine de idei.......ce inseamna 15 at pe langa 0,4 - 06 at la vacuum??????.........io zic ca nu ar fi fost posibila functionarea motorului daca exista "contrapresiunea"..........sincer, termenul asta nici nu cred ca exista undeva in limba romana, no offense......mortii mamei ei de fizica.......grea tare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bejenaru Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Buna ziua! Sunt nou pe acest forum, si nou in ale motoarelor. Dupa discutii cu prieteni motoristi si cautari pe forumuri m-am hotarat sa imi iau un dominator. Am gasit unul din 89 care acuma trebuie sa soseasca din italia si care zice vanzatorul ca e in stare f buna. Cu cine am vb nu stia sa imi zica cati km are. O sa ma duc sa il vad cu un prieten ce se pricepe la motoare. ce parere aveti despre modelul din 89? Se multumeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Buna ziua! Sunt nou pe acest forum, si nou in ale motoarelor. Dupa discutii cu prieteni motoristi si cautari pe forumuri m-am hotarat sa imi iau un dominator.Am gasit unul din 89 care acuma trebuie sa soseasca din italia si care zice vanzatorul ca e in stare f buna. Cu cine am vb nu stia sa imi zica cati km are. O sa ma duc sa il vad cu un prieten ce se pricepe la motoare. ce parere aveti despre modelul din 89? Se multumeste. hmmmmm.....is cam la fel.....diferente fata de al meu ar fi ca are tobele din inox si mai permisive, ceea ce ii mai da un cal in plus la putere, adica ar trebui sa aiba 45 si nu 44cp, dar, asta, dand un nivel de zgomot mai mare.......rezervorul are 13 litri si nu 16, ceva diferente pe la carene, saua un pic mai ingusta..........e posibil sa aiba frana pe tambur pe spate, dar nu sunt 100% sigur daca are si pornire la pedala ar trebui sa mai aiba si un decompresor automat.........in rest, nu prea stiu ce sa-ti mai zic.......in general, dominatoarele sunt bune si destul de fiabile.....pe de alta parte, depinde mult si de ce dobitoci le-au calarit inainte........si de cum le-au calarit.......oricum, '89......2008 sunt ceva ani........aproape 20......e ceva, nu?.......stai calm ca si al meu e din '92......asa ca, mare diferenta de varsta nu e intre ele....... ca sa-ti faci o idee despre cum si unde a fost calarita, uita-te la cum arata scutul de sub motor.....cu cat e mai indoit, cu atat e mai chinuita motocicleta.......ma rog, exista si posibilitatea sa fi fost indreptat sau schimbat.....nu e un sfat de la mine, acesta cu scutul, ci asa am gasit si eu pe net pe la altii.......vezi tu...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 mai vinde cineva un Domi ok pe un buget mai mic? intreb si eu, nu dau cu parul, ca sa jignesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kg_robi Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 sal...sunt din tm...daca ai ceva probleme te pot ajuta cu cea mai mare placere.YM: robi_yamaha sau 0724.134.019 nu ma mai intrat de ceva timp pe forum...sa va zic patania mea cu dominatorul.Daca o sa cititi posturile anterioare o sa vedeti ca am avut mari problrmr cu el..asa din senin, de ex pornea la a 30-a pedala, dadea rateuri si nu asa, flacari de 2 metri...si sa nu uit un cosnsum de 80% . am inceput cu carburatorul:intors pe toate partile reglat si rereglat de nu stiu cate ori, verificat socu...nimic dubios.Apoi am continuat cu rectificarea supapelor(ma gandeam ca nu inchid bine si intradevar nu inchideau bine la testul cu benzina se scurgea benzina).Dgeaba....acelasi consum , aceeasi pornire nasola, in ciuda faptului ca aveam scanteie cat china.Deja nu mai aveam nici o idee, ma gandeam sa renunt la el...pana in momentul in care m-am gandit sa fac o operatie chirurgicala CDI-ului ca popate totusi, cine stie.Am schimbat cei 2 triaci din CDI si l-am pus inapoi:surpriza motorul a pornit la a 2-a pedala Si bucuros cum eram , es cu el sa vad cum trage, daca mai scot flacari dupa mine.si culmea ghinionului , CDI l-am prins doar asa de test, si pe la vreo 140 cade cdi de pe motor si se duce draqu circuitu integrat Am umblat prin n magazine de electronica si nu am gasit asa ceva....drept urmare am comandat pe ebay unul nou 140 d euro cu transport cu tot. In concluzie acest CDI mi-a scos peri albi.Nu puteam sa cred ca CDI-ul era problema din moment ce avea ditamai scanteia. Sper sa va ajute cu ceva patania mea:P Va multumesc mult pt ajutor PS acum se ridica si in a 3-a intr-o roata asfalt uscat si numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 (editat) Si bucuros cum eram [...] pe la vreo 140 cade cdi de pe motor si se duce draqu circuitu integrat Frate, dar ce ti-ai zis, o rafa scurta la 140 cu CDI ul atarnat putintel ??? Mare greseala, dar fiecare vrabiutza pe limba ei piere ... Data viitoare sigur nu mai faci la fel. Succese ! Editat Mai 16, 2008 de dhamzea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 (editat) sal...sunt din tm...daca ai ceva probleme te pot ajuta cu cea mai mare placere.YM: robi_yamaha sau 0724.134.019 nu ma mai intrat de ceva timp pe forum...sa va zic patania mea cu dominatorul.Daca o sa cititi posturile anterioare o sa vedeti ca am avut mari problrmr cu el..asa din senin, de ex pornea la a 30-a pedala, dadea rateuri si nu asa, flacari de 2 metri...si sa nu uit un cosnsum de 80% . am inceput cu carburatorul:intors pe toate partile reglat si rereglat de nu stiu cate ori, verificat socu...nimic dubios.Apoi am continuat cu rectificarea supapelor(ma gandeam ca nu inchid bine si intradevar nu inchideau bine la testul cu benzina se scurgea benzina).Dgeaba....acelasi consum , aceeasi pornire nasola, in ciuda faptului ca aveam scanteie cat china.Deja nu mai aveam nici o idee, ma gandeam sa renunt la el...pana in momentul in care m-am gandit sa fac o operatie chirurgicala CDI-ului ca popate totusi, cine stie.Am schimbat cei 2 triaci din CDI si l-am pus inapoi:surpriza motorul a pornit la a 2-a pedala Si bucuros cum eram , es cu el sa vad cum trage, daca mai scot flacari dupa mine.si culmea ghinionului , CDI l-am prins doar asa de test, si pe la vreo 140 cade cdi de pe motor si se duce draqu circuitu integrat Am umblat prin n magazine de electronica si nu am gasit asa ceva....drept urmare am comandat pe ebay unul nou 140 d euro cu transport cu tot. In concluzie acest CDI mi-a scos peri albi.Nu puteam sa cred ca CDI-ul era problema din moment ce avea ditamai scanteia. Sper sa va ajute cu ceva patania mea:P Va multumesc mult pt ajutor PS acum se ridica si in a 3-a intr-o roata asfalt uscat si numai bine sunt triace sau tiristoare? sau mos-fet-uri? ai schema lui? (schema cdi-ului, la ea ma refer, nu a integratului caci, banuiesc ca nu ai de unde) o poti pune aici? sau sunt bipolare de comutatie? nu vad rostul folosirii unui triac aici, dar, nu stiu schema asa ca nu te contrazic pe de alta parte, acel circuit integrat fii sigur ca trebuie sa fie ceva specializat si nu ai unde sa-l gasesti in magazine inca o data schema, sa-mi dau seama ce rost are acel ci in schema, ce face si, poate concep eu ceva inlocuitor vorbim Editat Mai 19, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_Dumitrescu Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 Salut! Revin cu noi probleme la Dominator... Dupa ~1700 km merge bine, doar o cazatura la activ (destul de mandru de mine considerand ca e prima mobra)... Dar are ceva belele... Prima problema care ma sperie este un zanganit din motor care se aude in special la rece. Este oarecum in frecventa cu turatia, si dispare cat de cat la cald. Prima mea impresie e ca ar fi distributia (am mai zis asta si in alt post), mi s-a sugerat ca ar fi culbuctorii, as fi recunoscator daca mi-ati recomanda un service care stie astfel de motoare. A doua belea, care se mia manifesta cam de cand am luat-o, e ca moare la relanti chiar si la cald in mod subit si inexplicabil. Mi s-a zis ca ar fi CDI, asa ca o schema ar fi buna, cum zicea si bogdan_awo. Any suggestions? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 (editat) Dupa lungi framantari am trecut la Domi. Cu un frumos exemplar din 1996, albastru-argintiu, cu 28000 km la bord. Inca nu cred ca e adevarat . L-am asteptat vreo 2 ani in care am muncit vara 100 de ora pe saptamana. Si nu stand intr'un birou la calculator cu aerul conditionat setat la 22 C. E incaltat cu niste Mitas C02 cam tocite, dar in curand va capata anvelope noi, ulei si filtru noi, o chiuretare de tobe ca sa arunce vecinii in mine cu rosii (au inceput sa se coaca, nu? ) Editat Mai 23, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Salut! Revin cu noi probleme la Dominator... Dupa ~1700 km merge bine, doar o cazatura la activ (destul de mandru de mine considerand ca e prima mobra)... Dar are ceva belele... Prima problema care ma sperie este un zanganit din motor care se aude in special la rece. Este oarecum in frecventa cu turatia, si dispare cat de cat la cald. Prima mea impresie e ca ar fi distributia (am mai zis asta si in alt post), mi s-a sugerat ca ar fi culbuctorii, as fi recunoscator daca mi-ati recomanda un service care stie astfel de motoare. A doua belea, care se mia manifesta cam de cand am luat-o, e ca moare la relanti chiar si la cald in mod subit si inexplicabil. Mi s-a zis ca ar fi CDI, asa ca o schema ar fi buna, cum zicea si bogdan_awo. Any suggestions? Multam! zanganitul poate fi bataie de piston (asa a fost la mine) ........depinde si de cati km aresi de cum suna culbutorii bat si la cald si la rece distributia( lantul ) zornaie si daca e aproape praf bate deci.............. mai intreaba si pe altii care il pot auzi......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 (editat) restul de poze: [/img] Editat Mai 23, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Hey sa-l stapanesti sanatos....super motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 (editat) multa liniste pe acest topic... am si eu niste intrebari: ce cauciucuri imi recomandati pentru Domi? vor fi folosite predominant pe asfalt 95-99% (dar prost, cu gropi, ca doar e de Bucuresti). Am auzit de Mitas 07 si 09. Eventual combinatii fata-spate cu acestea doua. Alte recomandari? De unde le pot cumpara in Bucuresti? Stiti o firma care le poate monta si pe jenti? Help pls!! Trebuie sa ajunga la identificare la RAR si cu C-02-urile astea tocite sigur ma dau pe jos de cateva ori pana acolo.. Later edit: am dat de chestia asta pe net. Se pare ca Mitas E 08 Road King ar fi ceea ce caut. Editat Mai 28, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 Pentru mine alegerea e clar in favoarea E08 (la preturi decente, la preturi indecente or fi si chestii mai bune). Pentru a atinge inclinatii de-a dreptul nesimtite si pentru a avea siguranta si pe ploaie In teren sunt cam de kko ... dar iti faci treaba deci sa nu crezi ca te lasa balta la drumuri forestiere (chiar si pe ploaie chiar si cu noroaie moderate). vreo 180 lei fatza si 200 lei spatele plus 2x20 lei camerele la Chemtraders. Monteaza si cauc insa e cam mare pretul, am aflat dupa ce o montasera deja, prostul de mine credea ca e in pret ... 40 lei montat 1 roata. Am fost si la depozitul de anvelope pe Calea Floreasca insa nu tin de moto pe stoc si in plus preturile erau cam cu 20 lei mai mari ... iar pe 1 camera mi-au cerut 100 lei (i-am intrebat daca e suflata in aur sau poate e vreun pui de mousse ceva). Succes multa liniste pe acest topic... am si eu niste intrebari: ce cauciucuri imi recomandati pentru Domi? vor fi folosite predominant pe asfalt 95-99% (dar prost, cu gropi, ca doar e de Bucuresti). Am auzit de Mitas 07 si 09. Eventual combinatii fata-spate cu acestea doua. Alte recomandari? De unde le pot cumpara in Bucuresti? Stiti o firma care le poate monta si pe jenti? Help pls!! Trebuie sa ajunga la identificare la RAR si cu C-02-urile astea tocite sigur ma dau pe jos de cateva ori pana acolo.. Later edit: am dat de chestia asta pe net. Se pare ca Mitas E 08 Road King ar fi ceea ce caut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Salut! Revin cu noi probleme la Dominator... Dupa ~1700 km merge bine, doar o cazatura la activ (destul de mandru de mine considerand ca e prima mobra)... Dar are ceva belele... Prima problema care ma sperie este un zanganit din motor care se aude in special la rece. Este oarecum in frecventa cu turatia, si dispare cat de cat la cald. Prima mea impresie e ca ar fi distributia (am mai zis asta si in alt post), mi s-a sugerat ca ar fi culbuctorii, as fi recunoscator daca mi-ati recomanda un service care stie astfel de motoare. A doua belea, care se mia manifesta cam de cand am luat-o, e ca moare la relanti chiar si la cald in mod subit si inexplicabil. Mi s-a zis ca ar fi CDI, asa ca o schema ar fi buna, cum zicea si bogdan_awo. Any suggestions? Multam! am avut aceleasi probleme , mie mi se auzea un " tzac-tzac-tzac-tzac" la motor si imi murea la relantii , exact ca si la tine din senin , am rezolvat problema regland supapele si am schimbat si bujia . acuma merge brici , nu moare , excelent !! recomand cand il pornesti sa il lasi 2 minute sa se incalzeasca si dupa aceea sa pleci cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florintaman Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 (editat) Ce spune-ti de motoreta asta http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1561211 ? Exista posibilitatea sa-mi iau o mobra buna la banii astia avand in vedere ca costa doar 1200e? Cam cat as mai avea de bagat in ea? Multumesc Sincer cred ca modelul fabricat intre 92 si 95 este cel mai frumos dominator http://www.moto.it/usato/usato03.asp?EID=1601428 si avand in vedere ca asta va fi prima mea motocicleta o consider ideala in initierea mea ca motociclist. Astept sfaturi si abia astept si fie a mea . Editat Iunie 7, 2008 de florintaman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan_Dumitrescu Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Perfect de acord cu tine ca cel mai frumos model este intre 92-96:D. Ca motocicleta de incepatori e foarte buna: usoara, iarta multe prostii (spatele il pierzi usor daca ai gume mixte, dar il recuperezi si mia usor), trage bine pt incepator etc. Eu am reusit doar o data sa dau cu ea de pamant la 5 la ora.... speriat si blocat fata... in afara de o maneta de ambreiaj noua, nici nu se vede ce a patit. Referitor la maintenance, perfect de acord cu ce sa zis pana acum: ulei bun la 3000 km, bujie buna, reglat supapele si nu ar trebui sa ai probleme cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 (editat) ulei o sa pun Yacco 15W50 semisintetic MVX 500 moto 4T, din Cotroceni, dar unde gasesc in Bucuresti filtre de ulei pt domi? sunt toate la fel de bune? @florintaman: ai grija cu mobrele din Italia. chiar si un pret mic o sa tot dai pentru transport, acte, eventual comisionul intermediarului (mai stiu eu o firma in Bucuresti ce mi-a cerut 700 de euro pentru adusul unei motociclete ). In rest trebuie sa vezi daca vine cu gume de asfalt/enduro (daca vrei altceva decat are mobra in echipare... ai ghicit, iar platesti ). Oricum, bafta la alegerea Dominatorului! Later, later edit: nu mai raspunde nimeni p-acilea. filtru mann, cod MH53, 20 RON la PROMOTOR, pe Aleea Tibles (in zona maternitatii Giulesti). telefon cu 1-2h inainte pentru a fi sigur ca au filtrul: 0729034045 sau 6373041. ulei Yacco, la moto adventure la 60 RON bidonul de 2L. Editat Iunie 10, 2008 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
i-nox Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 Baieti, m-ajuta cineva?.....Am nevoie de amortizoru' spate (cu sau fara arc)....preferabil second hand si in bune conditii.E vorba de un Dominator 650 din '98, insa nu stiu in ce masura e foarte diferit de cel cu care sunt echipate modelele din ani diferiti. Orice informatie face bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.